Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.861 din 12.07.2013

privind înfiinţarea comisiilor pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora, precum şi pentru aprobarea componenţei şi a regulamentului de organizare şi funcţionare ale acestora
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 471 din 30 iulie 2013



SmartCity1

Având în vedere Referatul de aprobare nr. 160.654/OP din 16 mai 2013 al Direcţiei evaluare impact şi controlul poluării,în temeiul art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 48/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice şi pentru modificarea unor acte normative în domeniul mediului şi schimbărilor climatice şi al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul mediului şi schimbărilor climatice şi ministrul sănătăţii emit prezentul ordin. Articolul 1Se aprobă înfiinţarea comisiilor pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora de la nivelul agenţiilor pentru protecţia mediului, denumite în continuare comisii, prevăzute în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă componenţa comisiilor, a căror structură este prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiilor, prevăzut în anexa nr. 3. Articolul 4Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 5La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului mediului şi dezvoltării durabile şi al ministrului sănătăţii publice nr. 831/1.461/2008 privind înfiinţarea comisiilor tehnice regionale pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora, precum şi pentru aprobarea componenţei şi a regulamentului de organizare şi funcţionare ale acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 630 din 29 august 2008. Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul mediului şi schimbărilor climatice, Rovana Plumb Ministrul sănătăţii, Gheorghe-Eugen Nicolăescu ANEXA Nr. 1Agenţiile pentru protecţia mediului la nivelul cărora se constituie comisiile pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora 1. Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului 2. Agenţia pentru Protecţia Mediului Bucureşti 3. Agenţia pentru Protecţia Mediului Iaşi 4. Agenţia pentru Protecţia Mediului Cluj 5. Agenţia pentru Protecţia Mediului Timiş 6. Agenţia pentru Protecţia Mediului Constanţa 7. Agenţia pentru Protecţia Mediului Dolj 8. Agenţia pentru Protecţia Mediului Galaţi 9. Agenţia pentru Protecţia Mediului Braşov 10. Agenţia pentru Protecţia Mediului Prahova 11. Agenţia pentru Protecţia Mediului Argeş 12. Agenţia pentru Protecţia Mediului Bacău 13. Agenţia pentru Protecţia Mediului Bihor 14. Agenţia pentru Protecţia Mediului Botoşani 15. Agenţia pentru Protecţia Mediului Brăila 16. Agenţia pentru Protecţia Mediului Buzău 17. Agenţia pentru Protecţia Mediului Mureş 18. Agenţia pentru Protecţia Mediului Sibiu 19. Agenţia pentru Protecţia Mediului Arad 20. Agenţia pentru Protecţia Mediului Maramureş 21. Agenţia pentru Protecţia Mediului Ilfov 22. Agenţia pentru Protecţia Mediului Hunedoara ANEXA Nr. 2COMPONENŢA comisiilor pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora Articolul 1Comisia de la nivelul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, prevăzută în anexa nr. 1 la ordin, se structurează conform următoarei componenţe: a)un reprezentant al autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului care desfăşoară activităţi specifice de gestionare şi evaluare a zgomotului ambiant, având calitatea de preşedinte; b)un reprezentant al autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului care desfăşoară activităţi specifice de gestionare şi evaluare a zgomotului ambiant, având calitatea de membru; c)un reprezentant al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului care desfăşoară activităţi specifice de monitorizare/evaluare a zgomotului, având calitatea de secretar; d)un reprezentant al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului care desfăşoară activităţi specifice de reglementare, având calitatea de membru; e)un reprezentat al Institutului Naţional de Sănătate Publică, având calitatea de membru. Articolul 2Comisiile de la nivelul fiecărei agenţii locale pentru protecţia mediului, prevăzute în anexa nr. 1 la ordin, se structurează conform următoarei componenţe: a)un reprezentant al agenţiei locale pentru protecţia mediului care desfăşoară activităţi specifice de monitorizare/evaluare a zgomotului, având calitatea de preşedinte; b)un reprezentant al agenţiei judeţene pentru protecţia mediului care desfăşoară activităţi specifice de reglementare, având calitatea de secretar; c)un reprezentat al direcţiei de sănătate publică judeţeană din judeţul aferent agenţiei locale pentru protecţia mediului specificată în anexa nr. 1 la ordin, respectiv al direcţiei de sănătate publică a municipiului Bucureşti, în cazul comisiei de la nivelul agenţiei locale pentru protecţia mediului Bucureşti, având calitatea de membru. Articolul 3Nominalizările membrilor comisiilor prevăzute la art. 1 şi 2 se fac de către structurile de conducere din care aceştia fac parte. ANEXA Nr. 3REGULAMENTUL de organizare şi funcţionare a comisiilor pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora Articolul 1
(1) Comisiile prevăzute în anexa nr. 1 la ordin realizează verificarea şi analizarea planurilor de acţiune care se pun la dispoziţia autorităţilor pentru protecţia mediului în conformitate cu prevederile
art. 4 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, republicată, cu modificările şi completările ulteriore.
(2) Comisiile verifică criteriile utilizate la elaborarea planurilor de acţiune, ţinând seama de prevederile
art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Comisiile analizează planurile de acţiune, ţinând seama de prevederile art. 2, art. 4 alin. (12)-(14), alin. (16)-(20), alin. (23), (26), (27) şi (29), precum şi de prevederile art. 11 şi anexei nr. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 2
(1) Conducerea comisiei este asigurată de către un preşedinte.
(2) Convocarea comisiei se face în scris, cu cel puţin 5 zile înainte de data şedinţei, prin grija secretarului.
Articolul 3
(1) Comisiile sunt legal întrunite în prezenţa tuturor membrilor, iar hotărârile se adoptă cu votul majorităţii acestora.
(2) În situaţia în care nu este întrunit cvorumul prevăzut la alin. (1), şedinţa se amână pentru o dată ulterioară, dar nu cu mai mult de 5 zile.
(3) Pentru fiecare şedinţă a comisiilor se întocmeşte câte un proces-verbal, care va fi semnat de către toţi membrii prezenţi.
Articolul 4
(1) În cazul în care în urma procesului de analizare a planurilor de acţiune se constată necesitatea completării datelor sau a furnizării unor informaţii noi, comisiile solicită transmiterea acestora.
(2) Solicitarea datelor şi a informaţiilor noi se realizează după cum urmează:a)în baza proceselor-verbale încheiate de comisii, secretarul fiecărei comisii va redacta solicitarea de transmitere a datelor, sub forma unei adrese oficiale care se transmite de la nivelul conducerii agenţiilor locale pentru protecţia mediului şi, după caz, de la nivelul conducerii Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului; b)adresa oficială menţionată la lit. a) se transmite către autorităţile administraţiei publice locale şi/sau operatorii economici care au obligaţia realizării planurilor de acţiune, cu specificarea unui termen de răspuns, precum şi spre ştiinţa autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului; c)în cazul în care autorităţile administraţiei publice locale şi/sau operatorii economici care au obligaţia realizării planurilor nu transmit în termen datele solicitate de către autoritatea pentru protecţia mediului, atunci, în baza prevederilor
art. 4 alin. (11) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, agenţiile locale pentru protecţia mediului şi, după caz, Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului vor sesiza în acest sens autoritatea publică centrală pentru protecţia mediului, în termen de 7 zile de la expirarea termenului de răspuns solicitat autorităţilor administraţiei publice locale şi/sau operatorilor economici; d)în baza sesizării menţionate la lit. c), primite de autoritatea publică centrală pentru protecţia mediului, aceasta va solicita Gărzii Naţionale de Mediu punerea în aplicare a prevederilor art. 13 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 5
(1) Comisiile înfiinţate la nivelul agenţiilor locale pentru protecţia mediului, dacă consideră necesar, pot solicita sprijinul comisiei înfiinţate la nivelul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului.
(2) Comisia înfiinţată la nivelul Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului acordă sprijinul comisiilor înfiinţate la nivelul agenţiilor locale pentru protecţia mediului, la solicitarea acestora.
Articolul 6Preşedintele comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii specifice: a)convoacă, conduce şi coordonează şedinţele comisiei; b)urmăreşte ca procesele-verbale ale întrunirilor comisiei să conţină obligatoriu concluziile rezultate în urma analizării planurilor de acţiune. Articolul 7Secretarul comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii specifice: a)răspunde de realizarea sarcinilor administrative ale comisiei; b)transmite în scris convocarea membrilor comisiei, la solicitarea preşedintelui acesteia; c)pregăteşte documentele întrunirii; d)răspunde de întocmirea şi arhivarea proceselor-verbale ale întrunirilor; e)răspunde de arhivarea tuturor materialelor aferente activităţii de analizare a planurilor de acţiune; f)transmite către autoritatea publică centrală pentru protecţia mediului şi către autoritatea publică centrală pentru sănătate, în copie, toate procesele-verbale ale întrunirilor comisiei. Articolul 8Membrii comisiei îndeplinesc următoarele atribuţii: a)participă la întrunirile comisiei ori de câte ori sunt convocaţi în scris de către secretarul comisiei la solicitarea preşedintelui comisiei; b)analizează planurile de acţiune primite potrivit
art. 6 alin. (1) respectiv alin. (2), după caz, din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; c)stabilesc dacă este necesar să se solicite completarea datelor şi/sau furnizarea unora noi, în cazul în care planurile de acţiune primite nu ţin seama de prevederile specificate la art. 1 alin. (2) şi (3); d)stabilesc dacă este necesar să se solicite informaţii suplimentare cu privire la modul de realizare a planurilor de acţiune, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (11) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; e)ţin seama de solicitările autorităţii pentru protecţia mediului transmise în baza art. 4 alin. (23) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, către autorităţile administraţiei publice locale şi/sau operatorii economici care au obligaţia realizării planurilor de acţiune. Articolul 9Activitatea desfăşurată în cadrul comisiei de către membrii acesteia, indiferent de funcţiile îndeplinite, nu este remunerată.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 861/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 861 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu