Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1461 din 19 august 2008

privind infiintarea comisiilor tehnice regionale pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de actiune si analizarea acestora, precum si pentru aprobarea componentei si a regulamentului de organizare si functionare ale acestora

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 630 din 29 august 2008



In conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) şi ale art. 7 alin. (3) lit. e) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, republicată, în temeiul:

-  art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 368/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile, cu completările ulterioare,

- art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul mediului şi dezvoltării durabile şi ministrul sănătăţii publice emit prezentul ordin.

Art. 1. - Se înfiinţează la nivelul fiecărei agenţii regionale pentru protecţia mediului comisia tehnică regională pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora.

Art. 2. - Componenţa comisiei tehnice regionale este prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 3. - Regulamentul de organizare şi funcţionare al comisiei tehnice regionale este prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 4. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi dezvoltării durabile,

Attila Korodi

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

ANEXA Nr. 1

COMPONENŢA

comisiilor tehnice regionale pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora

Art. 1. - (1) Comisia tehnică regională, denumită în continuare Comisia, înfiinţată în conformitate cu prevederile art. 1 din ordin, are următoarea componenţă:

a) directorul executiv al agenţiei regionale pentru protecţia mediului, în calitate de preşedinte;

b)  un reprezentant al agenţiei regionale pentru protecţia mediului, în calitate de membru;

c)   un reprezentant al fiecărei agenţii judeţene pentru protecţia mediului din regiunea respectivă, în calitate de membru;

d) un reprezentant al autorităţilor de sănătate publică judeţene din regiunea respectivă, în calitate de membru.

Art. 2. - (1) Nominalizarea membrilor Comisiei se stabileşte prin decizie a directorului executiv al agenţiei regionale pentru protecţia mediului, a directorului executiv al fiecărei agenţii judeţene pentru protecţia mediului din regiunea respectivă, precum şi a directorului executiv al fiecărei autorităţi de sănătate publică menţionate la art. 1 lit. d), în termen de maximum 15 zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.

(2) Inlocuirea unuia dintre membrii nominalizaţi ai Comisiei se anunţă în scris cu cel puţin două zile înaintea datei la care este stabilită întrunirea Comisiei.

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare al comisiilor tehnice regionale pentru verificarea criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizarea acestora

Art. 1. - (1) Comisia, înfiinţată în conformitate cu prevederile art. 1 din ordin, realizează verificarea criterilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune, precum şi analizarea acestora, pentru planurile de acţiune care se pun la dispoziţia agenţiilor regionale pentru protecţia mediului, în condiţiile prevăzute de art. 4 alin. (1), (3) şi (8) şi de anexa nr. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, republicată.

(2)   Comisia realizează verificarea criterilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (12) şi (13) şi ale art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată.

(3)  Comisia realizează analizarea planurilor de acţiune, ţinând seama cu precădere de caracterul complet al conţinutului acestora şi de modul de elaborare al acestora şi, în special, de următoarele aspecte:

a) respectarea cerinţelor minime pentru planurile de acţiune, în conformitate cu prevederile anexei nr. 6 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată;

b)  respectarea prevederilor art. 2, ale art. 4 alin. (6), (14) şi (16), ale art. 11 şi ale pct. 4 şi pct. 6 lit. b) şi c) din anexa nr. 5 din Hotărârea Guvernului nr. 321/2005, republicată.

(4)  Comisia, prin intermediul agenţiilor regionale pentru protecţia mediului la nivelul cărora este constituită, solicită autorităţilor care au obligaţia legală de a elabora planurile de acţiune orice informaţie suplimentară pe care o consideră necesară pentru a se putea asigura o analiză obiectivă a modului în care sunt elaborate planurile de acţiune, inclusiv în scopul îndeplinirii de către România a obligaţiilor ce îi revin ca stat membru al Uniunii Europene.

Art. 2. - (1) Conducerea Comisiei este asigurată de către un preşedinte.

(2)  Comisia se întruneşte în urma convocării preşedintelui acesteia sau a locţiitorului său de drept, ori de câte ori este necesar.

(3)   Intrunirile Comisiei sunt legal constituite numai în prezenţa majorităţii simple a membrilor.

(4) Deciziile Comisiei se adoptă cu votul majorităţii simple a membrilor.

(5) Convocarea Comisiei se face cu cel puţin 5 zile înainte de data la care urmează să aibă loc întrunirile Comisiei.

(6)  Convocarea Comisiei se face în scris, cu precizarea ordinei de zi, a datei şi a locului unde se desfăşuară întrunirea.

(7) In cadrul Comisiei funcţionează Secretariatul tehnic, a cărui componenţă se stabileşte prin alegerea prin vot cu majoritate simplă dintre membrii Comisiei, la prima întrunire a acesteia.

(8) Procesul-verbal al întrunirilor se semnează de toţi membrii Comisiei prezenţi la întrunire şi se arhivează de către Secretariatul acesteia.

Art. 3. - Preşedintele Comisiei îndeplineşte următoarele atribuţii:

a) conduce şi coordonează şedinţele Comisiei;

b) mandatează pe locţiitorul său de drept din cadrul instituţiei pe care o reprezintă, pentru a-l înlocui în Comisie pe perioada cât lipseşte;

c)  aprobă procesele-verbale ale întrunirilor Comisiei, care trebuie să conţină obligatoriu concluziile rezultate în urma verificării criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi a analizării acestora;

d)  comunică Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului concluziile rezultate în urma verificării criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi a analizării acestora;

e) transmite raportul anual de activitate a Comisiei Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului, Ministerului Sănătăţii Publice şi autorităţilor de sănătate publică judeţene menţionate la art. 1 lit. d) din anexa nr. 1 la ordin, până la data de 30 noiembrie a fiecărui an calendaristic.

Art. 4. - Secretariatul Comisiei are următoarele atribuţii:

a)   răspunde de realizarea sarcinilor administrative ale Comisiei;

b)  realizează în scris convocarea membrilor Comisiei, la solicitarea preşedintelui acesteia;

c) pregăteşte documentele întrunirii;

d)  răspunde de întocmirea şi arhivarea proceselor-verbale ale întrunirilor, precum şi a tuturor materialelor aferente activităţii de verificare a criteriilor utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi de analizare a acestora.

Art. 5. - Membrii Comisiei au următoarele atribuţii:

a)   participă la întrunirile Comisiei ori de cate ori sunt convocaţi în scris de către Secretariatul Comisiei;

b) verifică criteriile utilizate la elaborarea planurilor de acţiune şi analizează conţinutul şi modul de elaborare ale acestora, ţinând seama de prevederile art. 1.

Art. 6. -Activitatea desfăşurată în cadrul Comisiei de către membrii acesteia, indiferent de funcţiile îndeplinite, nu este remunerată.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1461/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1461 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1461/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu