Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 845 din 12 iulie 2006

privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 681/243/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 635 din 24 iulie 2006



In temeiul prevederilor:

-   Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii;

-   Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice;

-   Hotărârii Guvernului nr. 706/2006 pentru aprobarea Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate şi pentru aprobarea listei cuprinzând denumirile comune internaţionale ale medicamentelor din Nomenclatorul medicamentelor de uz uman, de care beneficiază asiguraţii în tratamentul ambulatoriu, cu sau fără contribuţie personală, pe bază de prescripţie medicală,

având în vedere Referatul de aprobare nr. E.N. 1.929 din 12 iulie 2006 al Ministerului Sănătăţii Publice şi nr. DG 2.381 din 28 iunie 2006 al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

ministrul sănătăţii publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate  emit următorul ordin:

Art. I. - Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 681/243/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 569 şi 569 bis din 30 iunie 2006, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.   La anexa nr. 8 capitolul III, la nota 1 se abrogă codul 9.12.

2.  In anexa nr. 9, la articolul 6 alineatul (4), ultima teză va avea următorul cuprins:

„Valoarea actului adiţional la contractul iniţial se stabileşte avându-se în vedere criteriile de contractare".

3.   In anexa nr. 9, la articolul 6, după alineatul (4), se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:

„(5) Valoarea de contract cuprinsă în contractul încheiat între casa de asigurări de sănătate şi furnizorul de servicii medicale paraclinice, anterior datei de intrare în vigoare a prezentului ordin, rămâne la nivelul stabilit iniţial."

4.  In anexa nr. 9, la articolul 10, alineatul (3) va avea următorul cuprins:

„(3) Suma orientativă medie/medic specialist/lună la nivel naţional este de 1.100 lei, corespunzătoare unui program de 7 ore în medie/zi."

5.   In anexa nr. 11, teza a doua va avea următorul cuprins:

„La stabilirea numărului de analize medicale de laborator şi a sumelor ce se contractează cu furnizorii de analize medicale de laborator se au în vedere următoarele criterii:

1.  criteriul de evaluare;

2.  criteriul financiar;

3.  criteriul de adresabilitate;

4.    criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii."

6.  In anexa nr. 11, la punctul 1 „Criteriul de evaluare", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 40%."

7.  In anexa nr. 11, la punctul 2 „Criteriul financiar", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 20%."

8.  In anexa nr. 11, la punctul 3 „Criteriul de adresabilitate", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 10%."

9.   In anexa nr. 11, la punctul 4 „Criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 30%."

10.  In anexa nr. 11 se elimină punctul 5 „Criteriul de activitate" şi punctul 6 „Criteriul de corectitudine".

11.  In anexa nr. 11, litera A va avea următorul cuprins:

„A. Fondul cu destinaţia de analize medicale de laborator se repartizează pentru fiecare criteriu, astfel:

a)  40% pentru criteriul de evaluare;

b)  20% pentru criteriul financiar;

c)  10% pentru criteriul de adresabilitate;

d)  30% pentru criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii."

12.  In anexa nr. 11, litera B va avea următorul cuprins:

„B. Pentru fiecare criteriu se stabileşte numărul total de puncte obţinut prin însumarea numărului de puncte obţinut de fiecare furnizor, cu excepţia numărului total de puncte obţinut de furnizorii de servicii medicale spitaliceşti care efectuează investigaţii medicale paraclinice - analize medicale de laborator în regim ambulatoriu."

13.  In anexa nr. 11, litera C va avea următorul cuprins:

„C. Se calculează valoarea unui punct pentru fiecare criteriu prin împărţirea sumei rezultate ca urmare a aplicării procentelor prevăzute la lit. A la numărul de puncte corespunzător fiecărui criteriu, număr stabilit conform lit. B."

14.  In anexa nr. 11, litera D va avea următorul cuprins:

„D. Valoarea unui punct obţinută pentru fiecare dintre cele 4 criterii se înmulţeşte cu numărul de puncte obţinut de un furnizor pentru fiecare criteriu, inclusiv cu numărul de puncte obţinut de furnizorii de servicii medicale spitaliceşti care efectuează investigaţii medicale paraclinice - analize medicale de laborator în regim ambulatoriu, rezultând sume aferente fiecărui criteriu pentru fiecare furnizor."

15.    In anexa nr. 11, litera E se completează cu următoarea teză:

„Sumele corespunzătoare celor patru sume stabilite conform lit. D, pentru furnizorii de servicii medicale spitaliceşti care efectuează investigaţii medicale paraclinice - analize medicale de laborator în regim ambulatoriu, se contractează şi se decontează din fondul alocat asistenţei medicale spitaliceşti."

16.  In anexa nr. 11 se introduce o nouă literă, litera F, cu următorul cuprins:

„F. In situaţia în care niciunul dintre furnizori nu îndeplineşte criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii, suma corespunzătoare aplicării prevederilor lit. d) de la lit. A se repartizează proporţional la celelalte criterii prevăzute la lit. a), b) şi c) de la lit. A."

17.   In anexa nr. 11, nota va avea următorul cuprins:

„Pentru furnizorii nou-intraţi în relaţii contractuale cu casa de asigurări de sănătate se acordă un număr de puncte pentru criteriul de adresabilitate egal cu numărul de puncte obţinut pentru acelaşi criteriu de furnizorul care are acelaşi număr de puncte rezultat în urma aplicării criteriului de evaluare sau cât mai apropiat de acesta."

18.   In anexa nr. 12, prima teză va avea următorul cuprins:

„La stabilirea numărului de investigaţii medicale paraclinice de radiologie-imagistică medicală şi a sumelor ce se contractează cu furnizorii de investigaţii medicale paraclinice de radiologie -imagistică medicală se au în vedere următoarele criterii:

1.  criteriul de evaluare;

2.  criteriul financiar;

3.  criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii."

19.  In anexa nr. 12, la punctul 1 „Criteriul de evaluare", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 50%."

20.  In anexa nr. 12, la punctul 2 „Criteriul financiar", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 10%."

21.   In anexa nr. 12, la punctul 3 „Criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii", prima teză va avea următorul cuprins:

„Ponderea acestui criteriu este de 40%."

22.  In anexa nr. 12 se elimină punctul 4 „Criteriul de activitate" şi punctul 5 „Criteriul de corectitudine".

23.  In anexa nr. 12, litera A va avea următorul cuprins:

„A. Fondul cu destinaţie de investigaţii medicale paraclinice de radiologie -imagistică medicală se repartizează pentru fiecare criteriu, astfel:

a)  50% pentru criteriul de evaluare;

b)  10% pentru criteriul financiar;

c)  40% pentru criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii."

24.  In anexa nr. 12, litera B va avea următorul cuprins:

„B. Pentru fiecare criteriu se stabileşte numărul total de puncte obţinut prin însumarea numărului de puncte obţinut de fiecare furnizor, cu excepţia numărului total de puncte obţinut de furnizorii de servicii medicale spitaliceşti care efectuează investigaţii medicale paraclinice de radiologie-imagistica medicală în regim ambulatoriu."

25.  In anexa nr. 12, litera C va avea următorul cuprins:

„C. Se calculează valoarea unui punct pentru fiecare criteriu prin împărţirea sumei rezultate ca urmare a aplicării procentelor prevăzute la lit. A la numărul total de puncte corespunzător fiecărui criteriu, număr stabilit conform lit. B."

26.  In anexa nr. 12, litera D va avea următorul cuprins:

„D. Valoarea unui punct obţinută pentru fiecare dintre cele 3 criterii se înmulţeşte cu numărul de puncte obţinut de un furnizor pentru fiecare criteriu, inclusiv cu numărul de puncte obţinut de furnizorii de servicii medicale spitaliceşti care efectuează investigaţii medicale paraclinice de radiologie -imagistică medicală în regim ambulatoriu, rezultând sume aferente fiecărui criteriu pentru fiecare furnizor."

27.    In anexa nr. 12, litera E se completează cu următoarea teză:

„Sumele corespunzătoare celor trei sume stabilite conform lit. D, pentru furnizorii de servicii medicale spitaliceşti care efectuează investigaţii medicale paraclinice de radiologie-imagistică medicală în regim ambulatoriu, se contractează şi se decontează din fondul alocat asistenţei medicale spitaliceşti."

28. In anexa nr. 12 se introduce o nouă literă, litera F, cu următorul cuprins:

„F. In situaţia în care niciunul dintre furnizori nu îndeplineşte criteriul privind implementarea sistemului de management al calităţii, suma corespunzătoare aplicării prevederilor lit. c) de la lit. A se repartizează proporţional la celelalte criterii prevăzute la lit. a) şi b) de la lit. A."

29.   In anexa nr. 12, la notă, prima teză se abrogă, iar teza a doua se completează cu următoarea sintagmă:

„In funcţie de necesarul de servicii medicale paraclinice de radiologie -imagistică medicală, pe tipuri, această sumă poate fi repartizată de casele de asigurări de sănătate pe tipuri de servicii medicale paraclinice de radiologie-imagistică medicală."

30.  Anexa nr. 13 va avea următorul cuprins:

ANEXA Nr. 131)

I. Bilet de trimitere pentru analize medicale decontate de casele de asigurări de sănătate

*) Pachet de servicii medicale paraclinice pentru persoanele care se asigură facultativ pentru sănătate

**) Cod diagnostic prezumtiv sau cunoscut

Semnătura asiguratului pentru confirmarea efectuării investigaţiilor II. Modelul de bilet de trimitere pentru investigaţii medicale paraclinice, ca formular cu regim special unic pe ţară, utilizat în sistemul asigurărilor sociale de sănătate, şi modalităţile de completare şi utilizare se stabilesc prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări Sociale de Sănătate şi al ministrului sănătăţii publice,ce va intra în vigoare la 90 de zile de la data publicării prezentului ordin. Până la acea dată biletul de trimitere pentru analize medicale decontate de casele de asigurări de sănătate prezentat la punctul I rămâne valabil."

1) Anexa nr. 13 este reprodusă în facsimil.

31.   In anexa nr. 15, la articolul 17, alineatul (2) va avea următorul cuprins:

„(2) Pe parcursul derulării prezentului contract, valoarea contractuală poate fi majorată prin acte adiţionale, după caz, în limita fondurilor aprobate asistenţei medicale ambulatorii de specialitate pentru specialităţile paraclinice, avându-se în vedere criteriile de contractare."

32.  In anexa nr. 24, la capitolul 1 litera C, punctul 12 va avea următorul cuprins:

„12. Transportul asiguraţilor dializaţi în vederea efectuării dializei, în centrele-pilot, de la şi la domiciliu, precum şi transportul copiilor dializaţi cu vârsta cuprinsă între 0-18 ani, în vederea efectuării dializei în unităţile sanitare situate în alte judeţe decât cel de domiciliu al copilului, de la şi la domiciliu;".

33.   In anexa nr. 25, articolul 6 va avea următorul cuprins:

„Art. 6. - Serviciile de transport al asiguraţilor, în vederea efectuării dializei în centrele-pilot, precum şi serviciile de transport al copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 - 18 ani, în vederea efectuării dializei în unităţile sanitare situate în alte judeţe decât cel de domiciliu al copilului, de la şi la domiciliu, se contractează şi se decontează distinct din fondul aprobat cu destinaţia servicii medicale de hemodializă şi dializă peritoneală, cu respectarea tuturor condiţiilor de contractare şi decontare aferente celorlalte servicii de transport sanitar."

34.   In anexa nr. 31, articolul 9 se completează cu următoarea teză:

„Pentru DCI-urile din prescripţiile medicale, farmacia eliberează medicamentele cu preţul de vânzare cu amănuntul cel mai mic, corespunzător DCI prescris."

35.  In anexa nr. 31, la articolul 16 punctul 1, literele a) şi b) vor avea următorul cuprins:

„a) 80%, care se repartizează de casa de asigurări de sănătate pe zone/localităţi, în funcţie de consumul mediu zilnic şi numărul de zile din luna anterioară pentru care farmacia nu a mai avut valoare de contract pentru eliberarea medicamentelor cu şi fără contribuţie personală, cu încadrarea în suma repartizată pe zone/localităţi.

Consumul mediu zilnic pentru fiecare farmacie se stabileşte ca raport între valoarea lunară de contract şi numărul de zile din luna respectivă în care s-au eliberat medicamente cu şi fără contribuţie personală.

b) 20%, care se repartizează de casa de asigurări de sănătate pe farmacii, în funcţie de punctajul obţinut de fiecare farmacie, punctaj acordat după cum urmează:".

36.  In anexa nr. 31, la articolul 16 punctul 1, ultimul paragraf va avea următorul cuprins:

„In situaţia în care la unele farmacii se înregistrează la sfârşitul unui trimestru, respectiv la sfârşitul unei luni din cadrul unui trimestru, sume neconsumate ca urmare a eliberării de medicamente cu şi fără contribuţie personală, faţă de suma prevăzută pentru trimestrul respectiv/lună din cadrul unui trimestru în contract, casele de asigurări de sănătate vor diminua valoarea contractată iniţial cu sumele respective atât pentru luna/trimestrul respectivă/respectiv, cât şi pentru lunile următoare pe toată durata contractului, printr-un act adiţional la contract. Sumele cuprinse în actul adiţional vor fi contractate la farmaciile la care adresabilitatea crescută a dus la epuizarea sumei contractate, conform prevederilor lit. a) şi b), printr-un act adiţional. Aceste prevederi se aplică şi pentru pct. 2 referitor la eliberarea medicamentelor prescrise pentru tratamentul următoarelor grupe de boli cronice: stări posttransplant, hepatită cronică de etiologie virală cu HVB şi HCV, ciroză hepatică, poliartrită reumatoidă şi artropatie psoriazică, spondilită anchilozantă, boli psihice, demenţe, bolnavi cu proceduri intervenţionale percutante numai după implantarea unei proteze edovasculare - stent, boala Gaucher, leucemii, limfoame, aplazie medulară, gamapatii monoclonale maligne, mieloproliferări cronice şi tumori maligne."

37.  In anexa nr. 31, la articolul 16 punctul 2, de la teza a doua se abrogă următoarea sintagmă:

„Sumele suplimentare pentru acoperirea morbidităţii cauzate de bolile cronice menţionate mai sus pot fi contractate de un furnizor de servicii farmaceutice pentru un număr de maximum două farmacii."

38.  In anexa nr. 31, la articolul 16, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:

„(4) Valoarea de contract cuprinsă în contractul încheiat între casa de asigurări de sănătate şi farmacie anterior datei de intrare în vigoare a prezentului ordin rămâne la nivelul stabilit iniţial."

39.  In anexa nr. 31, la articolul 17 alineatul (3), prima teză va avea următorul cuprins:

„Valoarea actului adiţional la contractul iniţial se stabileşte avându-se în vedere prevederile art. 16."

40.  In anexa nr. 31, la articolul 17, la alineatul (3) se introduce o nouă literă, litera c), cu următorul cuprins:

,,c) farmaciile la care s-au înregistrat economii în fiecare dintre cele 3 luni anterioare semnării actului adiţional mai mari de 5% din valoarea   de contract lunară."

41.  In anexa nr. 31, la articolul 17, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:

„(4) Prevederile alin. (2) se aplică în mod corespunzător şi pentru valoarea contractată iniţial."

42.  In anexa nr. 31, articolul 22 va avea următorul cuprins:

„Art. 22. - In vederea încadrării în fondul destinat eliberării medicamentelor fără contribuţie personală pentru cele 10 grupe de boli cronice menţionate la art. 16 pct. 2 şi a utilizării eficiente a acestuia la nivelul caselor de asigurări de sănătate se va constitui câte o comisie pentru fiecare grupă de boală cronică. Comisia va fi constituită din 3 sau 5 persoane, astfel:

-   medicul şef al casei de asigurări de sănătate sau o persoană desemnată de către acesta din cadrul serviciului medical;

-    medicul coordonator desemnat dintre medicii prescriptori de către casa de asigurări de sănătate şi de autoritatea de sănătate publică;

-   secretarul de comisie - din cadrul serviciului medical al casei de asigurări de sănătate;

-   2 medici prescriptori (alţii decât cel desemnat ca medic coordonator) pentru comisiile la care se consideră necesar un număr de 5 persoane în comisie.

Comisia va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor menţionate mai sus, conform următoarei metodologii:

a) casa de asigurări de sănătate pune la dispoziţie fiecărei comisii lista medicilor prescriptori aflaţi în relaţie contractuală cu casa de asigurări de sănătate, precum şi orice modificare ulterioară a listei şi informează comisia cu privire la cuantumul fondului destinat eliberării de medicamente fără contribuţie personală pe fiecare lună, pentru fiecare boală cronică, precum şi despre orice modificare ulterioară a acestuia;

b)   fiecare comisie aduce la cunoştinţă medicilor prescriptori cu care casele de asigurări de sănătate se află în relaţie contractuală componenţa comisiei;

c)  comisia, prin secretarul comisiei, va gestiona baza de date, utilizând informaţiile cuprinse în aplicaţia WINFARM, care să cuprindă evidenţa bolnavilor cronici (CNP, diagnostic, data la care se află în tratament, perioada pentru care s-a făcut recomandarea de tratament etc.) şi schemele terapeutice practicate de fiecare medic prescriptor;

d)   comisia, prin medicul coordonator, îndrumă medicii prescriptori în ceea ce priveşte stabilirea schemelor terapeutice pentru boala respectivă, în funcţie de numărul de bolnavi aflaţi în evidenţă şi de eventualele modificări ale acestuia, precum şi în funcţie de cuantumul fondului destinat pentru boala respectivă;

e)  comisia propune criterii de eligibilitate, de introducere în tratament a unor bolnavi noi şi de excludere din tratament, cu consultarea medicilor prescriptori, cu excepţia situaţiilor pentru care există criterii la nivel naţional;

f)   medicul prescriptor va întocmi pentru fiecare bolnav nou un referat de justificare, pe care îl va prezenta comisiei. Comisia va face o analiză pe baza criteriilor de introducere în tratament a unui bolnav nou şi a referatului de justificare, precum şi a fondului destinat pentru boala respectivă. Cazurile noi care nu sunt aprobate de comisie vor face obiectul unei evidenţe distincte sau, după caz, unei liste de aşteptare;

g) casa de asigurări de sănătate analizează bilunar modul de utilizare a fondului destinat eliberării de medicamente fără contribuţie personală pentru fiecare dintre cele 10 grupe de boli cronice şi, împreună cu comisia, ia măsuri pentru utilizarea eficientă a fondului destinat eliberării de medicamente fără contribuţie personală pentru cele 10 grupe de boli cronice."

43.  In anexa nr. 32, la articolul 21, alineatul (2) va avea următorul cuprins:

„(2) Pe parcursul derulării prezentului contract, valoarea contractată poate fi majorată prin acte adiţionale, după caz, în limita fondului aprobat pentru acordarea medicamentelor cu sau fără contribuţie personală în tratamentul ambulatoriu, avându-se în vedere condiţiile de contractare, astfel cum sunt prevăzute la art. 16 din anexa nr. 31."

44.  In anexa nr. 33, la articolul 6, alineatul (2) va avea următorul cuprins:

„(2) Lista preţurilor de referinţă corespunzătoare categoriilor şi tipurilor de dispozitive medicale este aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 204/69/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 248 din 24 martie 2005."

Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României,Partea I.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Cristian Vlădescu


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 845/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 845 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 845/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu