Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 754 din 16 octombrie 2006

pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 887 din 31 octombrie 2006



Având în vedere:

-  art. 51 alin. (2) din Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006;

-   art. 36 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii si sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;

-  Hotărârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 412/2005, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, solidarităţii sociale si familiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Prezentul ordin stabileşte modul de constituire a comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, denumite în continuare comisii de abilitare si avizare teritoriale, în cadrul direcţiilor de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 2. - Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au următoarea componenţă:

Preşedinte

Directorul executiv

Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie teritorială, respectiv a municipiului Bucureşti

Membri

Inspectorul şef adjunct cu atribuţii de securitate si sănătate în muncă

Inspectoratul teritorial de muncă

Conducătorul structurii asigurătorului pentru accidente de muncă si boli profesionale

Casa judeţeană de pensii şi Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale pentru municipiul Bucureşti

Reprezentant nominalizat

Comisia de autorizare judeţeană înfiinţată de Consiliul National de Formare Profesională a Adulţilor

Art. 3. - (1) Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale întocmesc, la fiecare întrunire, un raport al şedinţei pe care îl transmit, în termen de 5 zile de la data întrunirii, Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei - Serviciul sănătate şi securitate în muncă.

(2) Conţinutul raportului este prezentat în anexa nr. 1.

Art. 4. - In prima şedinţă, comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au obligaţia de a elabora şi de a aproba regulamentul de funcţionare propriu, elaborat pe baza Regulamentului-cadru prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 5. - (1) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este asigurat de funcţionari din cadrul direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale respective.

(2) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 6. - Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are următoarele limite de competenţă:

1.   ţine evidenţa solicitanţilor care depun dosare de abilitare şi/sau avizare;

2.   analizează dacă dosarele sunt complete, conform prevederilor art. 37, respectiv art. 187 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;

3.  restituie prin poştă, cu confirmare de primire, dosarele incomplete şi/sau respinse de comisie, însoţite de motivaţia restituirii, conform legii;

4.   propune membrilor comisiei data întrunirii pentru analiza solicitărilor, cu cel puţin 45 de zile înainte;

5.   afişează la sediul direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie, cu cel puţin o lună înainte, data întrunirii comisiei;

6.   întocmeşte certificatele de abilitare şi/sau avizele, conform deciziilor luate de comisie, conform prevederilor prezentului ordin;

7.  transmite în termenele prevăzute la art. 39, respectiv la art. 188 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, prin poştă, cu confirmare de primire, certificatele de abilitare şi/sau avizele emise de comisie;

8.  participă la întrunirile comisiei şi întocmeşte procesul-verbal de şedinţă;

9.  răspunde de corectitudinea întocmirii documentelor şi pentru gestionarea acestora.

Art. 7. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 167/2004 privind aprobarea Regulamentului de abilitare a persoanelor fizice şi persoanelor juridice pentru a presta servicii în domeniul protecţiei muncii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 409 din 7 mai 2004.

Art. 9. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Gheorghe Barbu

ANEXA Nr. 1

Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire

şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter

tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii

şi sănătăţii în muncă a judeţului .................................

RAPORT

In şedinţa din data ......................... au fost supuse analizei dosarele următoarelor persoane, prin care se solicită:

A. Abilitarea ca serviciu extern de prevenire si protecţie:

1...........................................................................................

2...........................................................................................

3...........................................................................................

4...........................................................................................

5...........................................................................................

In urma analizei, membrii comisiei au decis:

1. Emiterea certificatelor de abilitare pentru următorii titulari:

Nr. crt

Titularul,

adresa, CUI,

nr. de înregistrare

în registrul

comerţului

Certificatul

de abilitare

nr./data

Personalul din cadrul

serviciului extern

Numele şi prenumele

Codul numeric personal

Nivelul huncţia          de pregatire

Cursul/furnizorul

2.Respingerea solicitării de abilitare pentru:

Nr. crt.

Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului

Motivul

B. Avizarea documentaţiei cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă realizată:

1...................................................................................

2...................................................................................

3...................................................................................

4...................................................................................

5...................................................................................

In urma analizei, membrii comisiei au decis:

1. Emiterea avizelor pentru următoarele documentaţii:

Nr. crt.

Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului

Avizul nr./data

Tipul documentaţiei

Titlul documentaţiei

2. Emiterea următoarelor decizii de respingere:

Nr. crt.

Titularul, adresa, CUI,

nr. de înregistrare în registrul comerţului

Decizia nr./data

Tipul documentaţiei

Titlul documentaţiei

Motivul

Preşedinte,

........................................

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT-CADRU

Art. 1. - Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare si instruire din judeţul ......................., denumită în continuare comisie, constituită în baza Ordinului ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006.

Art. 2. - Componenţa comisiei este următoarea:

Funcţia

Numele şi prenumele

Instituţia

Preşedinte

Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie

Membri

Inspectoratul teritorial de muncă

Casa judeţeană de pensii -- structura asigurătorului

Comisia de autorizare judeţeană înfiinţată de Consiliul National de Formare Profesională a Adulţilor

Secretar

Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie

Art. 3. - Preşedintele comisiei este directorul executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 4. - Secretarul comisiei este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 5. - (1) Comisia îşi desfăşoară lucrările numai în prezenţa tuturor membrilor.

(2)   Deciziile comisiei se iau prin vot majoritar. Deciziile comisiei sunt puse în aplicare de către preşedinte.

(3)   Preşedintele comisiei asistă la vot, dar nu participă la acesta.

(4)  Secretarul comisiei nu are drept de vot.

Art. 6. - (1) Comisia se întruneşte cel puţin o dată pe trimestru, data întrunirii fiind convenită prin acord între membri şi preşedinte.

(2)   Data întrunirii se stabileşte cu cel puţin 30 de zile înainte, se afişează la sediul direcţiei de muncă, solidaritate socială si familie teritoriale si se face publică prin ......................1).

(3)  Secretarul comisiei participă la întruniri.

Art. 7. - (1) Lucrările comisiei vor fi consemnate într-un proces-verbal de şedinţă, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.

(2) Procesul-verbal de şedinţă este întocmit de secretar.

Art. 8. - Preşedintele comisiei are următoarele atribuţii:

a)   asigură conducerea comisiei în intervalul dintre şedinţe;

b)  convoacă şedinţele comisiei şi propune ordinea de zi;

c)   conduce şedinţele comisiei şi moderează discuţiile, dând cuvântul participanţilor în ordinea înscrierilor, sintetizează şi supune la vot hotărârile, comunicând rezultatele votului;

d)   răspunde de îndeplinirea hotărârilor luate de plenul comisiei şi dispune luarea măsurilor necesare în acest sens de către secretar;

e)  poate dispune controlul activităţii secretarului;

f)  îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite în sarcina sa de plenul comisiei.

Art. 9. - Preşedintele semnează certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă emise ca urmare a hotărârilor comisiei, rapoartele către Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei - Serviciul sănătate şi securitate în muncă, hotărârile comisiei pentru reglementarea unor măsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.

Art. 10. - Alte prevederi specifice2).

1) Se vor preciza alte mijloace prin care se face publică data întrunirii.

2) In funcţie de condiţiile specifice fiecărei comisii teritoriale, se vor introduce alte prevederi referitoare la funcţionarea acesteia şi la modul de desfăşurare a lucrărilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 754/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 754 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu