Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 754 din 16 octombrie 2006

pentru constituirea comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire si protectie si de avizare a documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire in domeniul securitatii si sanatatii in munca

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 887 din 31 octombrie 2006



Având în vedere:

-  art. 51 alin. (2) din Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006;

-   art. 36 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii si sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;

-  Hotărârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 412/2005, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, solidarităţii sociale si familiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Prezentul ordin stabileşte modul de constituire a comisiilor de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, denumite în continuare comisii de abilitare si avizare teritoriale, în cadrul direcţiilor de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 2. - Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au următoarea componenţă:

Preşedinte

Directorul executiv

Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie teritorială, respectiv a municipiului Bucureşti

Membri

Inspectorul şef adjunct cu atribuţii de securitate si sănătate în muncă

Inspectoratul teritorial de muncă

Conducătorul structurii asigurătorului pentru accidente de muncă si boli profesionale

Casa judeţeană de pensii şi Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale pentru municipiul Bucureşti

Reprezentant nominalizat

Comisia de autorizare judeţeană înfiinţată de Consiliul National de Formare Profesională a Adulţilor

Art. 3. - (1) Comisiile de abilitare şi avizare teritoriale întocmesc, la fiecare întrunire, un raport al şedinţei pe care îl transmit, în termen de 5 zile de la data întrunirii, Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei - Serviciul sănătate şi securitate în muncă.

(2) Conţinutul raportului este prezentat în anexa nr. 1.

Art. 4. - In prima şedinţă, comisiile de abilitare şi avizare teritoriale au obligaţia de a elabora şi de a aproba regulamentul de funcţionare propriu, elaborat pe baza Regulamentului-cadru prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 5. - (1) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este asigurat de funcţionari din cadrul direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale respective.

(2) Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 6. - Secretariatul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are următoarele limite de competenţă:

1.   ţine evidenţa solicitanţilor care depun dosare de abilitare şi/sau avizare;

2.   analizează dacă dosarele sunt complete, conform prevederilor art. 37, respectiv art. 187 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;

3.  restituie prin poştă, cu confirmare de primire, dosarele incomplete şi/sau respinse de comisie, însoţite de motivaţia restituirii, conform legii;

4.   propune membrilor comisiei data întrunirii pentru analiza solicitărilor, cu cel puţin 45 de zile înainte;

5.   afişează la sediul direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie, cu cel puţin o lună înainte, data întrunirii comisiei;

6.   întocmeşte certificatele de abilitare şi/sau avizele, conform deciziilor luate de comisie, conform prevederilor prezentului ordin;

7.  transmite în termenele prevăzute la art. 39, respectiv la art. 188 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, prin poştă, cu confirmare de primire, certificatele de abilitare şi/sau avizele emise de comisie;

8.  participă la întrunirile comisiei şi întocmeşte procesul-verbal de şedinţă;

9.  răspunde de corectitudinea întocmirii documentelor şi pentru gestionarea acestora.

Art. 7. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 167/2004 privind aprobarea Regulamentului de abilitare a persoanelor fizice şi persoanelor juridice pentru a presta servicii în domeniul protecţiei muncii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 409 din 7 mai 2004.

Art. 9. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Gheorghe Barbu

ANEXA Nr. 1

Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire

şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter

tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii

şi sănătăţii în muncă a judeţului .................................

RAPORT

In şedinţa din data ......................... au fost supuse analizei dosarele următoarelor persoane, prin care se solicită:

A. Abilitarea ca serviciu extern de prevenire si protecţie:

1...........................................................................................

2...........................................................................................

3...........................................................................................

4...........................................................................................

5...........................................................................................

In urma analizei, membrii comisiei au decis:

1. Emiterea certificatelor de abilitare pentru următorii titulari:

Nr. crt

Titularul,

adresa, CUI,

nr. de înregistrare

în registrul

comerţului

Certificatul

de abilitare

nr./data

Personalul din cadrul

serviciului extern

Numele şi prenumele

Codul numeric personal

Nivelul huncţia          de pregatire

Cursul/furnizorul

2.Respingerea solicitării de abilitare pentru:

Nr. crt.

Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului

Motivul

B. Avizarea documentaţiei cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă realizată:

1...................................................................................

2...................................................................................

3...................................................................................

4...................................................................................

5...................................................................................

In urma analizei, membrii comisiei au decis:

1. Emiterea avizelor pentru următoarele documentaţii:

Nr. crt.

Titularul, adresa, CUI, nr. de înregistrare în registrul comerţului

Avizul nr./data

Tipul documentaţiei

Titlul documentaţiei

2. Emiterea următoarelor decizii de respingere:

Nr. crt.

Titularul, adresa, CUI,

nr. de înregistrare în registrul comerţului

Decizia nr./data

Tipul documentaţiei

Titlul documentaţiei

Motivul

Preşedinte,

........................................

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT-CADRU

Art. 1. - Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare si instruire din judeţul ......................., denumită în continuare comisie, constituită în baza Ordinului ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 754/2006.

Art. 2. - Componenţa comisiei este următoarea:

Funcţia

Numele şi prenumele

Instituţia

Preşedinte

Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie

Membri

Inspectoratul teritorial de muncă

Casa judeţeană de pensii -- structura asigurătorului

Comisia de autorizare judeţeană înfiinţată de Consiliul National de Formare Profesională a Adulţilor

Secretar

Direcţia de muncă, solidaritate socială şi familie

Art. 3. - Preşedintele comisiei este directorul executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 4. - Secretarul comisiei este numit prin decizie a directorului executiv al direcţiei de muncă, solidaritate socială şi familie teritoriale.

Art. 5. - (1) Comisia îşi desfăşoară lucrările numai în prezenţa tuturor membrilor.

(2)   Deciziile comisiei se iau prin vot majoritar. Deciziile comisiei sunt puse în aplicare de către preşedinte.

(3)   Preşedintele comisiei asistă la vot, dar nu participă la acesta.

(4)  Secretarul comisiei nu are drept de vot.

Art. 6. - (1) Comisia se întruneşte cel puţin o dată pe trimestru, data întrunirii fiind convenită prin acord între membri şi preşedinte.

(2)   Data întrunirii se stabileşte cu cel puţin 30 de zile înainte, se afişează la sediul direcţiei de muncă, solidaritate socială si familie teritoriale si se face publică prin ......................1).

(3)  Secretarul comisiei participă la întruniri.

Art. 7. - (1) Lucrările comisiei vor fi consemnate într-un proces-verbal de şedinţă, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.

(2) Procesul-verbal de şedinţă este întocmit de secretar.

Art. 8. - Preşedintele comisiei are următoarele atribuţii:

a)   asigură conducerea comisiei în intervalul dintre şedinţe;

b)  convoacă şedinţele comisiei şi propune ordinea de zi;

c)   conduce şedinţele comisiei şi moderează discuţiile, dând cuvântul participanţilor în ordinea înscrierilor, sintetizează şi supune la vot hotărârile, comunicând rezultatele votului;

d)   răspunde de îndeplinirea hotărârilor luate de plenul comisiei şi dispune luarea măsurilor necesare în acest sens de către secretar;

e)  poate dispune controlul activităţii secretarului;

f)  îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite în sarcina sa de plenul comisiei.

Art. 9. - Preşedintele semnează certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă emise ca urmare a hotărârilor comisiei, rapoartele către Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei - Serviciul sănătate şi securitate în muncă, hotărârile comisiei pentru reglementarea unor măsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.

Art. 10. - Alte prevederi specifice2).

1) Se vor preciza alte mijloace prin care se face publică data întrunirii.

2) In funcţie de condiţiile specifice fiecărei comisii teritoriale, se vor introduce alte prevederi referitoare la funcţionarea acesteia şi la modul de desfăşurare a lucrărilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 754/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 754 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu