Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.728 din 01.09.2014

pentru modificarea şi completarea Metodologiei de testare a implementării Sistemului informaţional integrat de urmărire a materialelor lemnoase, aprobată prin Ordinul ministrului delegat pentru ape, păduri şi piscicultură nr. 596/2014
ACT EMIS DE: Departamentul Pentru Ape, Paduri Si Piscicultura
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 668 din 11 septembrie 2014



SmartCity1

Având în vedere Referatul de aprobare nr. 32.588/DI din 1 septembrie 2014 al Direcţiei politici, strategii şi proiecte în silvicultură,în temeiul prevederilor art. 11 din Hotărârea Guvernului nr. 470/2014 pentru aprobarea Normelor referitoare la provenienţa, circulaţia şi comercializarea materialelor lemnoase, la regimul spaţiilor de depozitare a materialelor lemnoase şi al instalaţiilor de prelucrat lemn rotund, precum şi a unor măsuri de aplicare a Regulamentului (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor ce revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn, precum şi ale art. 6 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 428/2013 privind organizarea şi funcţionarea Departamentului pentru ape, păduri şi piscicultură, precum şi pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 48/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice şi pentru modificarea unor acte normative în domeniul mediului şi schimbărilor climatice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul delegat pentru ape, păduri şi piscicultură emite următorul ordin: Articolul IMetodologia de testare a implementării Sistemului informaţional integrat de urmărire a materialelor lemnoase, aprobată prin Ordinul ministrului delegat pentru ape, păduri şi piscicultură nr. 596/2014, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 491 din 2 iulie 2014, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Articolul 2 se modifică după cum urmează: a)Literele c) şi f) ale alineatului (1) vor avea următorul cuprins:c)personal silvic din cadrul ocoalelor silvice, din cadrul structurilor de rang superior, precum şi din cadrul Institutului de Cercetări şi Amenajări Silvice Bucureşti şi al unităţilor subordonate acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... f)angajaţi ai autorităţilor vamale unde se efectuează vămuirea materialelor lemnoase, abilitaţi de către Direcţia Generală a Vămilor. b)Alineatele (3) şi (4) vor avea următorul cuprins:
(3) Pentru categoriile de utilizatori prevăzute la alin. (1) lit. b), deoarece nu există conturi de utilizatori create în sistemul SUMAL, ITRSV în raza de competenţă/Departamentul are obligaţia de a asigura împreună cu administratorul IT introducerea în SUMAL a persoanelor juridice denumite «Inspectorate judeţene de poliţie/Structurile teritoriale ale Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră» şi, după caz, Inspectoratul General al Poliţiei Române/Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române, care vor accesa sistemul SUMAL, setând funcţia «POLIŢIST», cu verificarea prealabilă a validităţii adreselor de e-mail ale ofiţerilor şi subofiţerilor împuterniciţi.
(4) Pentru categoriile de utilizatori prevăzute la alin. (1) lit. c), ITRSV are obligaţia de a introduce în SUMAL ocoalele silvice şi, după caz, structurile de rang superior, precum şi Institutul de Cercetări şi Amenajări Silvice Bucureşti şi unităţile subordonate de pe teritoriul de competenţă, care vor fi setate ca angajatori, iar în cadrul fiecărei structuri silvice de administrare vor introduce datele persoanelor fizice care vor accesa SUMAL, setând funcţia «SILVICULTOR», cu verificarea prealabilă a validităţii adreselor de e-mail ale persoanelor fizice respective.
c)Litera c) a alineatului (6) va avea următorul cuprins:c)adresă de e-mail validă pentru fiecare persoană fizică, pentru a primi numele de utilizator şi parola transmise de administratorul IT al SUMAL. 2. La articolul 3, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 3 (1) În baza informaţiilor din sistem introduse conform procedurilor prevăzute la art. 2, administratorul IT al SUMAL generează printr-o procedură automatizată şi trimite utilizatorilor prin e-mail datele de logare ale conturilor de utilizatori - numele de utilizator şi parola de acces, cu drepturi de acces specifice fiecăreia din categoriile de utilizatori prevăzute la art. 2. 3. La articolul 6, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), care va avea următorul cuprins: (11) Începând cu data de 21 septembrie 2014 se organizează la nivel naţional, pentru toate judeţele, testarea transmiterii de către emitenţii avizelor de însoţire în SUMAL, online sau offline, după caz, a informaţiilor standardizate, precum şi în ceea ce priveşte interogările SUMAL privind validitatea codului unic şi a existenţei codului offline. 4. La articolul 6, alineatele (2) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(2) Ocoalele silvice private şi de stat şi operatorii economici deţinători ai acordului de distribuire a documentelor cu regim special care au sediul social, punct de lucru sau care recoltează/ depozitează/transbordează/prelucrează/comercializează/efectuează activităţi de import-export cu materiale lemnoase în judeţul pe teritoriul căruia se organizează testarea au obligaţia de a respecta prevederile prezentului ordin sub sancţiunea suspendării acordului de distribuire a documentelor cu regim special de către ITRSV competent teritorial, după o notificare scrisă prealabilă. ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...........(4) Angajaţii Departamentului/ITRSV, ai ocoalelor silvice, ai structurilor de rang superior, precum şi ai Institutului de Cercetări şi Amenajări Silvice Bucureşti şi ai unităţilor subordonate, ai Ministerului Afacerilor Interne şi ai autorităţilor vamale au obligaţia de a verifica dacă se utilizează aplicaţia, iar, dacă vor constata că aplicaţia nu se utilizează, aceştia vor informa în scris de îndată ITRSV competent pentru a lua măsuri în vederea dispunerii utilizării aplicaţiei, iniţial prin notificarea în scris a profesioniştilor care nu utilizează aplicaţia, iar, la următoarea constatare, profesioniştilor care nu se conformează li se suspendă acordul de distribuire a documentelor cu regim special; administratorul IT al SUMAL va proceda la anularea numelui de utilizator şi a parolei de acces pentru aplicaţie, în baza solicitării transmise de ITRSV competent teritorial. 5. Articolul 8 se modifică după cum urmează: a) Alineatul (1) va avea următorul cuprins:
(1) Categoriile de utilizatori prevăzuţi la art. 2 alin. (1) lit. c), d) şi e) au următoarele obligaţii:a)să instaleze aplicaţia «agent Wood Tracking» şi să realizeze cu succes o primă autentificare online la aceasta, prin completarea corectă a combinaţiei nume de utilizator-parolă de acces; în urma primei autentificări, aceste date rămân memorate, în situaţia în care nu se părăseşte aplicaţia prin delogare; în cazul delogării este necesară reluarea completării acestor date; b)să transmită în SUMAL, online sau offline, informaţiile standardizate în baza aplicaţiei «agent Wood Tracking» la începerea transportului materialelor lemnoase de la locul de recoltare/depozitare/achiziţie/custodie/transbordare/locul liberului de vamă în cazul importului, de pe telefonul mobil/tableta aflat/aflată în mod obligatoriu la locul începerii transportului; c)să completeze, cu majuscule, informaţiile standardizate, în câmpurile generate de aplicaţie, care, după verificarea corectitudinii acestora de către utilizator, se transmit în SUMAL în vederea obţinerii codului unic sau a codului offline, după caz; operatorii economici care achiziţionează/depozitează/ transbordează/prelucrează/comercializează materiale lemnoase sau efectuează operaţiuni vamale de export pentru materiale lemnoase au obligaţia să verifice validitatea codului unic online şi să urmeze procedurile legale, după caz.
b)Literele a) , b) , c) , d) și e) ale alineatului (2) vor avea următorul cuprins: a)în cazul în care actul de punere în valoare - APV - reprezintă documentul ce face dovada provenienţei legale, în câmpurile generate de aplicaţie se completează numărul unic al APV-ului generat de SUMAL, seria şi numărul avizului de însoţire primar, punctul de încărcare, specia, sortimentul, volumul în metri cubi, numărul de înmatriculare al mijlocului de transport, punctul de descărcare; aplicaţia face legătura dintre numărul de APV şi autorizaţia de exploatare generate din SUMAL, cu emitentul avizului de însoţire primar; b)în cazul în care registrele de evidenţă a intrărilor-ieşirilor materialelor lemnoase reprezintă documentul care face dovada provenienţei legale, în câmpurile generate de aplicaţie se completează seria registrului unic, numărul paginii şi poziţiei din registrul unic de evidenţă a intrărilor-ieşirilor materialelor lemnoase, seria şi numărul avizului de însoţire, punctul de încărcare, specia, sortimentul, volumul în metri cubi, numărul de înmatriculare al mijlocului de transport, punctul de descărcare; poziţia din fiecare pagină din registrul unic de evidenţă a intrărilor-ieşirilor materialelor lemnoase se numerotează începând cu cifra 1; c)în cazul transbordării materialelor lemnoase dintr-un mijloc de transport în altul, situaţie în care avizul de însoţire reprezintă documentul prin care se face dovada provenienţei legale, în câmpurile generate de aplicaţie se completează seria, respectiv numărul avizului de însoţire în baza căruia urmează să se elibereze un nou aviz de însoţire, punctul de încărcare, seria şi numărul noului aviz de însoţire, specia, sortimentul, volumul în metri cubi, numărul de înmatriculare al mijlocului de transport, punctul de descărcare; în acest caz, utilizatorii au şi obligaţia obţinerii codului unic online care se înscrie atât în noul aviz, cât şi în avizul de însoţire în baza căruia s-a eliberat acesta; d)în cazul achiziţionării de către achizitori a materialelor lemnoase, situaţie în care avizul de însoţire reprezintă documentul prin care se face dovada provenienţei legale, în câmpurile generate de aplicaţie se completează seria, respectiv numărul avizului de însoţire în baza căruia urmează să se elibereze un nou aviz, seria şi numărul noului aviz de însoţire, punctul de încărcare, specia, sortimentul, volumul în metri cubi, numărul de înmatriculare al mijlocului de transport, punctul de descărcare; e)în cazul în care procesul-verbal de confiscare reprezintă documentul ce face dovada provenienţei legale, în câmpurile generate de aplicaţie se completează numărul unic generat de SUMAL al procesului-verbal de confiscare, seria şi numărul avizului de însoţire, specia, sortimentul, volumul în metri cubi, punctul de încărcare, numărul de înmatriculare al mijlocului de transport, punctul de descărcare; 6. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 9 În situaţia în care la locul de încărcare nu există semnal GSM, emitentul avizului de însoţire are obligaţia transmiterii în SUMAL, offline, a informaţiilor standardizate în baza aplicaţiilor «agent Wood Tracking», în funcţie de cine realizează transportul, astfel: a)când transportul se realizează cu transportatori specializaţi în baza unui contract de prestări servicii, transportatorul este obligat să instaleze şi să utilizeze aplicaţia «agent Wood Tracking», emitentul avizului generând codul offline prin introducerea informaţiilor standardizate de pe aplicaţia transportatorului accesând meniul aplicaţiei prin completarea corectă a numelui de utilizator şi a parolei primite şi apoi înscrie codul offline pe avizul de însoţire. Atât emitentul avizului, cât şi transportatorul semnează pe avizul de însoţire, iar transportatorul are obligaţia să menţină dispozitivul de pe care a fost generat codul offline în stare de funcţionare şi, de îndată ce este primit codul online, să îl înscrie pe avizul de însoţire. După obţinerea codului offline/online, după caz, aplicaţia nu va mai permite generarea unui alt cod de către transportator. Dacă transportatorul nu are aplicaţia «agent Wood Tracking», emitentul avizului de însoţire nu va înmâna transportatorului avizul de însoţire; b)când transportul se realizează cu mijlocul de transport al operatorului economic care eliberează avizul de însoţire, emitentul avizului generează codul offline prin introducerea informaţiilor standardizate de pe aplicaţia care însoţeşte mijlocul de transport folosind numele de utilizator şi parola emitentului, înscrie codul offline pe avizul de însoţire, semnează atât conducătorul auto, cât şi emitentul pe avizul de însoţire, iar conducătorul auto are obligaţia să menţină dispozitivul de pe care a fost generat codul offline în stare de funcţionare şi, de îndată ce este primit codul online, să îl înscrie pe avizul de însoţire. Dacă mijlocul de transport nu are aplicaţia «agent Wood Tracking», emitentul avizului de însoţire nu va înmâna conducătorului auto avizul de însoţire; c)după ce transportatorul a instalat aplicaţia «agent Wood Tracking», drepturile de logare pe telefonul conducătorului auto revin emitentului avizelor de însoţire a materialelor lemnoase de la punctul de încărcare, care introduce şi transmite informaţiile standardizate în aplicaţie în baza combinaţiei nume de utilizator - parolă de acces a emitentului avizelor. După ce codul online a fost generat, conducătorul auto îl înscrie pe aviz; d)pentru continuarea transportului materialelor lemnoase transbordate sau pentru continuarea transportului în cazul imobilizării mijlocului de transport pentru cauze de forţă majoră, dintr-o zonă fără accesibilitate GSM sunt obligatorii obţinerea codului unic online, precum şi a datei, orei, minutului şi secundei şi înscrierea lor în avizul de însoţire care însoţeşte transportul, pentru cantităţile care se transbordează sau sunt imobilizate, prin deplasarea prealabilă în zonă cu semnal GSM. 7. La articolul 10, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:(5) Emiterea şi eliberarea acordului de distribuire şi utilizare pentru documentele cu regim special prevăzute la alin. (2) se fac de către ITRSV, la solicitarea utilizatorilor documentelor; acordul va fi generat în SUMAL de către ITRSV prin utilizarea aplicaţiei ce se pune la dispoziţie de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură. 8. Articolul 11 se modifică după cum urmează: a)Literele b) şi g) ale alineatului (1) vor avea următorul cuprins:b)copia legalizată a certificatului de înregistrare emis de oficiul registrului comerţului şi codul unic de înregistrare; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... g)borderoul documentelor cu regim special utilizate şi exemplarele documentelor cu regim special neutilizate sau anulate; b)Literele a) şi c) ale alineatului (3) vor avea următorul cuprins:a)pentru masa lemnoasă contractată de un operator economic, inclusiv din vegetaţia forestieră de pe terenuri din afara fondului forestier naţional, în baza unui contract de vânzare-cumpărare masă lemnoasă pe picior, la solicitarea acestuia; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... c)în baza unui APV sau a unei liste de APV pentru materialele lemnoase care se achiziţionează pe bază de borderou din proprietatea privată a persoanelor fizice, inclusiv din vegetaţia forestieră de pe terenuri din afara fondului forestier naţional; solicitarea acordului de distribuire şi utilizare se face de către ocolul silvic care asigură administrarea sau serviciile silvice. 9. La articolul 11 alineatul (1), după litera h) se introduce o nouă literă, litera i), cu următorul cuprins: i)certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului în care trebuie să fie înscrise sediul, punctele de lucru şi activităţile pentru care profesioniştii solicită obţinerea acordului prevăzut la art. 10. 10. La articolul 11 alineatul (3), după litera c) se introduc două noi litere, literele d) şi e) , cu următorul cuprins: d)pentru materialele lemnoase confiscate/reţinute în vederea confiscării, pe raza de activitate a ocolului silvic care a înregistrat în SUMAL procesul-verbal de confiscare; solicitarea acordului de distribuire şi utilizare se face de către ocolul silvic respectiv; e)pentru materialele lemnoase comercializate în incinta pieţelor, târgurilor, oboarelor, a burselor de mărfuri şi altele asemenea autorizate şi pentru cele care nu au fost comercializate în incintă şi care urmează a fi transportate spre o altă destinaţie; solicitarea se face de către administraţia acestora. 11. Anexa la metodologie se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul delegat pentru ape, păduri şi piscicultură, Adriana Doina Pană
ANEXĂ(Anexa la metodologie) Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic şi de Vânătoare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ......... (denumirea, adresa, nr. telefon, fax, e-mail) Acord de distribuire şi utilizare a documentelor cu regim special Nr. ............. din ........ ......... Persoanei juridice/Operatorului economic/Ocolului silvic ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........, (denumirea, forma juridică/ocolul silvic) cu sediul în ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............, având datele de identificare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............., (numărul de înregistrare în registrul comerţului,
codul fiscal, numărul de înregistrare în Registrul autorizaţiilor de funcţionare a ocoalelor silvice, numărul de înregistrare în Registrul instalaţiilor şi/sau al utilajelor de prelucrare a lemnului rotund) în temeiul prevederilor Ordinului ministrului delegat pentru ape, păduri şi piscicultură nr. 596/2014 privind aprobarea Metodologiei de testare a implementării Sistemului informaţional integrat de urmărire a materialelor lemnoase, i se atribuie, începând cu data de ........ ............., ACORDUL de a i se distribui de către unitatea tipografică/centrul de distribuţie abilitat ........ ............... şi a utiliza formularele cu regim special de provenienţă şi însoţire a transportului materialului lemnos, prevăzute de Normele referitoare la provenienţa, circulaţia şi comercializarea materialelor lemnoase, la regimul spaţiilor de depozitare a materialelor lemnoase şi al instalaţiilor de prelucrat lemn rotund, precum şi a unor măsuri de aplicare a Regulamentului (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor ce revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 470/2014. I se acordă un număr de ........ ........... blocuri avize primare, un număr de ........ ........ blocuri avize secundare - cherestele, un număr de ........ ........ blocuri avize secundare - materiale lemnoase, altele decât cherestele, un număr de ........ ........ registre de evidenţă a intrărilor-ieşirilor de materiale lemnoase şi un număr de ........ ........ registre de evidenţă a lemnului şi produselor din lemn care nu fac parte din categoria materialelor lemnoase. Prezentul acord este valabil sub rezerva suspendării/retragerii acestuia în condiţiile legii. Inspector-şef/Împuternicit Numele şi prenumele ........ ........ Semnătura ........ ................ .......... L.S.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 728/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 728 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 728/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu