Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 701 din 19 aprilie 2010

privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2010 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare aflate sub autoritatea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 506 din 21 iulie 2010



In baza art. 15 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri,

în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare aflate sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, prevăzute în anexele nr. 1-9*, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în anexele nr. 1-9 se aprobă de Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri.

Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite.

(2) In cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare pot efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrare în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

Art. 3. - Institutele naţionale de cercetare-dezvoltare aflate sub autoritatea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul economiei, comerţului şi mediului de afaceri,

Tudor Serban,

secretar de stat

* Anexele nr. 1-9 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Mecatronică şi Tehnica Măsurării

BUGETUL DE VENITURI  ŞI CHELTUIELI PE  ANUL 2010

                                                                                                                                                        mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

12.670

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

12.590

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

12481

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

109

c)

Alte venituri din exploatare

5

0

2

VENITURI FINANCIARE

6

80

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

12.570

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

12550

a)

Bunuri şi servicii

10

1.130

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

9.493

cheltuieli cu salariile, din care:

12

7088

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

-drepturile salariale ale directorului general

14

135

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

1.473

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

35

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

368

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

19

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

60

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

18

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

432

-tichete de masă

23

316

-deplasări, detaşări

24

116

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.407

d)

Cheltuieli de protocol

26

3

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

3

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

3

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

110

h)

Alte cheltuieli

30

401

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

20

- cheltuieli privind dobânzile

32

16

- alte cheltuieli financiare

33

4

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

100

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

16

V

REZULTATUL NET

37

84

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

84

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

17

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

50

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

17

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

520

1

Surse proprii

44

70

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

450

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

520

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

520

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

12.670

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

12.570

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

100

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

58

181

-număr mediu personal de cercetare-dezvoltare

59

124

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut**              ( lei / persoană/lună)

60

3.167

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

3.230

7

Rentabilitatea (rd.57/rd 56*100)

62

0,80

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu)

63

2,30

9

Plăţi restante

64

171

10

Creanţe de încasat

65

1.894

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de în 4.204 mii lei, încheiate până la data de 02.02.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 300 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Incercări pentru Electrotehnică ICMET Craiova

BUGETUL  DE  VENITURI  ŞI CHELTUIELI PE  ANUL   2010

                                                                                                                                                          mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

26.900

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

26.788

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

15.848

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

9.590

c)

Alte venituri din exploatare

5

1.350

2

VENITURI FINANCIARE

6

112

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

26.093

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

25.570

a)

Bunuri şi servicii

10

6.764

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

15.848

cheltuieli cu salariile, din care:

12

11.783

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

-drepturile salariale ale directorului generai

14

118

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

2.451

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

58

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

613

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

32

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

100

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

29

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

782

-tichete de masă

23

497

-deplasări, detaşări

24

285

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

2.403

d)

Cheltuieli de protocol

26

16

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

10

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art 21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

87

h)

Alte cheltuieli

30

442

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

523

- cheltuieli privind dobânzile

32

367

- alte cheltuieli financiare

33

156

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

807

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

129

V

REZULTATUL NET

37

678

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

678

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

136

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

406

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

136

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

3.744

1

Surse proprii

44

1.725

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

2.019

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

3.744

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

3.744

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

26.900

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

26.093

3

Rezultate (+/-){rd.55-rd.56)

57

807

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

58

300

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

59

177

5

Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut** ( lei / persoană/lună)

60

3.220

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

4.024

7

Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100)

62

3,09

8

Rata rentabilităţii financiare (rd,37*100/capital propriu)

63

13,82

g

Plăti restante

64

752

10

Creanţe de încasat

65

2.503

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de în 3.311

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie şi Petrochimie ICECHIM

BUGETUL  DE  VENITURI ŞI CHELTUIELI PE  ANUL   2010

                                                                                                                                                          mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

16.000

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

15.750

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

13.550

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.000

c)

Alte venituri din exploatare

5

1.200

2

VENITURI FINANCIARE

6

250

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

3

15.300

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

15.550

a)

Bunuri si servicii

10

1.200

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

9.689

cheltuieli cu salariile, din care:

12

7.500

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

102

-drepturile salariale ale directorului general

14

186

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

1.560

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

37

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

390

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

20

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

64

-

contribuţii ta Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

18

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

100

-tichete de masă

23

-deplasări, detaşări

24

100

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

2.000

d)

Cheltuieli de protocol

26

4

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

1

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art,21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

20

h)

Alte cheltuieli

30

2.636

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

250

- cheltuieli privind dobânzile

32

- alte cheltuieli financiare

33

250

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

200

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

32

V

REZULTATUL NET

37

168

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

168

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

33

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

101

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

35

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

950

1

Surse proprii

44

950

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

950

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

950

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

16.000

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

15.800

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

200

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

58

190

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

59

145

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut**              ( lei / persoană/lună)

60

3.180

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

3.283

7

Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100)

62

1,27

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu)

63

9

Plăţi restante

64

10

Creanţe de încasat

65

1.500

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, insumeaza 7572 mii lei, incheiate pana la data de 30 ianuarie 2010, iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 445 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 4

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudură şi Incercări de Materiale - ISIM

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2010

                                                                                                                                                          mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

7.736

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

7.714

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

7.431

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

50

c)

Alte venituri din exploatare

5

233

2

VENITURI FINANCIARE

6

22

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

7.616

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

7.541

al

Bunuri şi servicii

10

562

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

4.350

cheltuieli cu salariile

12

2.989

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

154

-drepturile salariate ale directorului general

14

102

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

622

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

15

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

182

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

9

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

24

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

7

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

503

-tichete de masă

23

129

-deplasări, detaşări

24

374

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.000

d)

Cheltuieli de protocol

26

2

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

60

- tichete-cadou

29a

27

h)

Alte cheltuieli

30

1.567

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

75

- cheltuieli privind dobânzile

32

67

- alte cheltuieli financiare

33

8

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

120

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

19

V

REZULTATUL NET

37

101

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

101

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

20

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

61

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

20

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

150

1

Surse proprii

44

150

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

150

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

150

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

7.736

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd 08)

56

7.616

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

120

4

Număr mediu personal. total institut, din care:

58

83

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

59

59

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut**              ( lei / persoană/lună)

60

2.777

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

3.062

7

Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100)

62

1,58

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

63

2,68

9

Plăţi restante

64

861

10

Creanţe de încasat

65

1.123

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 6.792,6 mii lei încheiate până la data de 15.03.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 176,3 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 5

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială ECOIND

BUGETUL DE  VENITURI  ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2010

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

13.350

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

13.090

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

11.250

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.840

c)

Alte venituri din exploatare

5

0

2

VENITURI FINANCIARE

6

260

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

11.900

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

11.880

a)

Bunuri şi servicii

10

3.219

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

6.598

cheltuieli cu salariile, din care:

12

4.656

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

-drepturile salariale ale directorului general

14

104

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

968

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

23

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

242

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

13

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

40

-

contribuţii ia Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

11

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care

22

645

-tichete de masă

23

282

-deplasări, detaşări

24

250

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.910

d)

Cheltuieli de protocol

26

9

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

25

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

2

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

90

- tichete cadou

29a

40

h)

Alte cheltuieli

30

27

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

20

- cheltuieli privind dobânzile

32

8

- alte cheltuieli financiare

33

12

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

1.450

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

232

V

REZULTATUL NET

37

1.218

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

1.218

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

243

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

548

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

427

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

919

1

Surse proprii

44

350

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

569

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

919

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

919

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

13.350

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

11.900

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

1.450

4

Număr mediu personal , total institut, din care:

58

142

-număr mediu personal de cercetare-dezvoltare

59

105

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut**              ( lei / persoană/lună)

60

2.624

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

2.864

7

Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100)

62

12,18

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu)

63

19,53

9

Plăţi restante

64

10

Creanţe de încasat

65

237

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 4.473 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 52 mii lei, activităţi de cercetare ştiinţifică şi dezvoltare tehnologică din contracte economice interne/externe 6.721 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 6

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă INSEMEX Petroşani

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2010

                                                                                                                                                       mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

10.990

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

10.900

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

9.810

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.055

c)

Alte venituri din exploatare

5

35

2

VENITURI FINANCIARE

6

90

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

9.496

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

9490

a)

Bunuri şi servicii

10

1.600

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

6.124

cheltuieli cu salariile, din care:

12

4.235

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

-drepturile salariale ale directorului general

14

150

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

881

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

21

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

220

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

6

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

35

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

10

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

716

-tichete de masă

23

220

-deplasări, detaşări

24

280

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.400

d)

Cheltuieli de protocol

26

17

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

3

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind

Codul fiscal, din care:

29

85

h)

Alte cheltuieli

30

261

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

6

- cheltuieli privind dobânzile

32

- alte cheltuieli financiare

33

6

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

1.494

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

239

V

REZULTATUL NET

37

1 255

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

1.255

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

251

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

753

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

251

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

650

1

Surse proprii

44

540

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

110

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

650

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

650

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

10.990

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

9.496

3

Rezultate (+/-)(rd. 55-rd.56)

57

1.494

4

Număr mediu personal. total institut, din care:

58

120

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

59

83

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut** ( lei / persoană/lună)

60

2.782

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

3.171

7

Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100)

62

15,7

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu)

63

9,7

9

Plăţi restante

64

49

10

Creanţe de încasat

65

2356

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 2.982 mii lei încheiate până la 31.12.2010.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 7

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICPMRR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI  PE  ANUL   2010

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

4.500

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

4.499

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

4.400

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

99

c)

Alte venituri din exploatare

5

0

2

VENITURI FINANCIARE

6

1

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

3

4.435

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

4.359

a)

Bunuri şi servicii

10

686

b)

Cheltuieli de personal din care:

11

2.877

cheltuieli cu salariile, din care:

12

2.050

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

72

-drepturile salariale ale directorului general

14

128

-

contribuia de asigurari sociale de stat

15

584

-

contribuia de asigurari de şomaj

16

10

-

contribuia de asigurari sociale de sănătate

17

106

-

contribuia de asigurari pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

6

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

17

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

6

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care

22

98

-tichete de masă

23

-deplasări, detaşări

24

98

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea,

provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

180

d)

Cheltuieli de protocol

26

1

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

1

f)

Cheltuieli CU sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

1

h)

Alte cheltuieli

30

613

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

76

- cheltuieli privind dobânzile

32

70

- alte cheltuieli financiare

33

6

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

65

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

V

REZULTATUL NET

37

65

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

65

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

0

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

100

1

Surse proprii

44

100

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

100

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

100

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

4.500

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

4.435

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

65

4

Numar mediu personal. total institut, din care:

58

57

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

59

47

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut**             (lei / persoană/lună)

60

2.753

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

2.891

7

Rentabilitatea (rd 57/rd 56*100)

62

147

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu)

63

14,78

9

Plăti restante

64

10

Creanţe de încasat

65

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifica, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3780 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2009 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 18 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 8

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI  PE ANUL  2010

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

6.579

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

6.579

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

5670

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

709

c)

Alte venituri din exploatare

5

200

2

VENITURI FINANCIARE

6

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

6.568

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

6528

a)

Bunuri şi servicii

10

2.008

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

4020

-

cheltuieli cu salariile, din care:

12

3.224

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

110

-drepturile salariale ale directorului general

14

124

-

contribuia de asigurari sociale de stat

15

564

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

10

-

contribuia de asigurari sociale de sănătate

17

141

-

contribuia de asigurari pentru accidente de muncă şi boii profesionale

18

7

-

contribuia pentru concedii şi indemnizatii

19

23

-

contribuia la Fondul de garantare a createlor salariale

20

7

-

contribuia la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

44

-tichete de masă

23

-deplasări., detaşări

24

44

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

368

d)

Cheltuieli de protocol

26

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

35

h)

Alte cheltuieli

30

97

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

40

- cheltuieli privind dobânzile

32

40

- alte cheltuieli financiare

33

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

11

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

11

V

REZULTATUL NET

37

0

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

0

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

0

1

Surse proprii

44

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

0

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

0

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

6.579

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

6568

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

11

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

58

83

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

59

55

5

Câstigul mediu lunar pe salariat, total institut**              (lei / persoană/lună)

60

3.039

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

3.110

7

Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100)

62

0,17

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.37*100/capital propriu)

63

0,08

9

Plăţi restante

64

10

Creanţe de încasat

65

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 1.856 lei încheiate până la data de 15.03.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 370 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

ANEXA Nr. 9

MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier IPCUP Ploieşti

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE  ANUL  2010

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2010

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

6000

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

6000

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

480

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

5.520

c)

Alte venituri din exploatare

5

2

VENITURI FINANCIARE

6

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

5.714

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

5.714

a)

Bunuri şi servicii

10

1.102

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

4.338

cheltuieli cu salariile, din care:

12

3.357

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

34

-drepturile salariale ale directorului general

14

53

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

716

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

17

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

179

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

9

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

29

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

9

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

22

-tichete de masă

23

-deplasări, detaşări

24

22

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi

ajustările pentru depreciere

25

231

d)

Cheltuieli de protocol

26

2

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

1

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

40

h)

Alte cheltuieli

30

0

2

Cheltuieli financiare, din care:

31

0

- cheltuieli privind dobânzile

32

0

- alte cheltuieli financiare

33

3

Cheltuieli extraordinare

34

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

35

286

IV

IMPOZIT PE PROFIT

36

46

V

REZULTATUL NET

37

240

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

38

240

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

39

0

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

40

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

41

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

42

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

43

140

1

Surse proprii

44

140

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

45

3

Credite bancare pentru investiţii

46

- interne

47

- externe

48

4

Alte surse

49

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

50

140

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

51

140

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

52

- interne

53

- externe

54

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

55

6.000

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

56

5.714

3

Rezultate (+/-)(rd.55-rd.56)

57

286

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

58

133

-număr mediu personal de cercetare-dezvoltare

59

86

5

Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**  ( lei / persoană/lună)

60

2,064

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei/persoană/lună)

61

2.307

7

Rentabilitatea (rd.57/rd 56*100)

62

5,01

8

Rata rentabilităţii financiare (rd,37*100/capital propriu)

63

32

9

Plăţi restante

64

8.835

10

Creanţe de încasat

65

427

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de în 265.362 mii lei încheiate până la data de 01,03.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează proiecte din planuri sectoriale sunt în sumă de 206.534 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 701/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 701 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu