Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 664 din 26 septembrie 2006

pentru modificarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 1.853/2005 privind sprijinul direct al statului prin acordarea de subventii, in anul 2006, producatorilor agricoli din sectorul animalier si din sectorul piscicol, precum si a conditiilor de acordare a subventiilor, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 94/2006

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 823 din 6 octombrie 2006



Având în vedere prevederile art. 25 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005 privind sprijinul direct al statului prin acordarea de subvenţii, în anul 2006, producătorilor agricoli din sectorul animalier şi din sectorul piscicol, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza Referatului Direcţiei de creştere a animalelor şi produse animaliere nr. 101.168/2006,

ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:

Art. I. - Normele metodologice de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 1.853/2005 privind sprijinul direct al statului prin acordarea de subvenţii, în anul 2006, producătorilor agricoli din sectorul animalier şi din sectorul piscicol, precum şi condiţiile de acordare a subvenţiilor, aprobate prin Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 94/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 179 din 24 februarie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1.   Litera b) a alineatului (3) al articolului 5 va avea următorul cuprins:

,,b) certificatul de atestare ecologică a vacilor de lapte/bivoliţelor, certificatul de atestare ecologică a exploataţiei sau certificatul Master însoţit de anexă pentru solicitanţii care fac parte dintr-o schemă de certificare „în grup", după caz, eliberat de organismul de inspecţie şi certificare acreditat de Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale cu care producătorul a încheiat contract."

2.   După alineatul (2) al articolului 51 se introduc două noi alineate, alineatele (21) şi (22), cu următorul cuprins:

„(21) Documentele necesare pentru persoanele fizice care livrează tineret bovin mascul la unităţi de procesare a cărnii autorizate sanitar-veterinar sunt următoarele:

a)   copie de pe biletul de proprietate a animalelor, eliberat de consiliul local, în care se va menţiona numărul de animale deţinute de proprietar, înscrise în Registrul agricol;

b)   copie de pe certificatul sanitar-veterinar emis de direcţia sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană sau a municipiului Bucureşti, după caz, în care se vor menţiona numele proprietarului animalului, numărul matricol al animalului şi destinaţia (unitatea de procesare a cărnii);

c)   copie de pe borderoul de achiziţie întocmit de unitatea de procesare a cărnii, în care să se evidenţieze numele proprietarului animalului, numărul matricol al animalului, precum şi greutatea acestuia;

d)   copii de pe actele care atestă efectuarea plăţii animalului de către unitatea de procesare;

e)  copie de pe autorizaţia sanitară veterinară şi de pe licenţa de fabricaţie a unităţii de procesare a cărnii;

f)   copie de pe factura fiscală de abatorizare a animalelor în regim de prestare de servicii, în care să se evidenţieze numărul matricol al animalului;

g)  copie de pe raportul de tăiere a animalului.

(22) Beneficiarii prevăzuţi la alin. (21) depun cererea în termen de 90 de zile de la data efectuării plăţii tineretului bovin mascul."

3.   După litera a) a alineatului (3) al articolului 51 se introduc două noi litere, literele a1) şi a2), cu următorul cuprins:

,,a1) pentru persoanele juridice care livrează tineret bovin mascul la unităţi de procesare a cărnii autorizate sanitar-veterinar:

-   copii de pe certificatul unic de înregistrare al societăţii comerciale;

-   numărul de înregistrare în registrul special de evidenţă a exploataţiilor de la direcţia pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţeană sau a municipiului Bucureşti, după caz;

-   copie de pe certificatul sanitar-veterinar emis de direcţia sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană sau a municipiului Bucureşti, după caz, în care se vor menţiona numele proprietarului animalului (persoana juridică), numărul matricol al animalului şi destinaţia (unitatea de procesare a cărnii);

-   copii de pe factura fiscală de vânzare a animalelor şi de pe documentele care atestă efectuarea plăţii facturii de către unitatea de procesare a cărnii, în care să se evidenţieze numele proprietarului animalului (persoana juridică), numărul matricol al animalului, precum şi greutatea acestuia;

-   copie de pe autorizaţia sanitară veterinară şi de pe licenţa de fabricaţie a unităţii de procesare a cărnii;

-   copie de pe factura fiscală de abatorizare a animalelor în regim de prestare de servicii, în care să se evidenţieze numărul matricol al animalului;

-  copie de pe raportul de tăiere a animalului.

a2) Beneficiarii prevăzuţi la lit. a1) depun cererea în termen de 90 de zile de la data efectuării plăţii tineretului bovin mascul."

4.   Preambulul alineatului (1) al articolului 52 va avea următorul cuprins:

„Art. 52. - (1) Pentru a beneficia de subvenţia pentru laptele livrat la procesare, prevăzută la alin. (1) al art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, crescătorii de vaci de lapte/bivoliţe trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 12, şi să o depună după realizarea unuia dintre nivelurile producţiei de lapte prevăzute la alin. (1) al art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 90 de zile de la data efectuării plăţii pentru întreaga cantitate de lapte livrată la cumpărător pentru nivelul respectiv sau în termen de 30 de zile de la data livrării întregii cantităţi de lapte pentru nivelul respectiv din ferme sau exploataţii către secţiile de procesare proprii, după caz, însoţită de următoarele documente:".

5.   După alineatul (1) al articolului 52 se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:

„(11) Pentru a beneficia de subvenţia pentru laptele livrat la procesare, prevăzută la alin. (3) şi (4) ale art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, crescătorii de vaci de lapte/bivoliţe trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 14, şi să o depună, lunar, până la data de 10 a fiecărei luni pentru cantităţile de lapte din luna precedentă, însoţită de o adeverinţă, conform modelului prevăzut în anexa nr. 15, eliberată de cumpărător, din care să rezulte cantitatea totală de lapte preluată în cursul lunii respective şi cantitatea de lapte care îndeplineşte criteriile de calitate privind numărul total de germeni şi numărul de celule somatice, confirmate printr-un buletin de analiză, eliberat de un laborator aprobat."

6.   Litera b) a alineatului (6) al articolului 6 va avea următorul cuprins:

,,b) certificatul de atestare ecologică a porcilor, certificatul de atestare ecologică a exploataţiei sau certificatul Master însoţit de anexă pentru solicitanţii care fac parte dintr-o schemă de certificare „în grup", după caz, eliberat de organismul de inspecţie şi certificare acreditat de Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale cu care producătorul a încheiat contract."

7.   Litera b) a alineatului (2) al articolului 8 va avea următorul cuprins:

,,b) certificatul de atestare ecologică a ovinelor/ caprinelor, certificatul de atestare ecologică a exploataţiei sau certificatul Master însoţit de anexă pentru solicitanţii care fac parte dintr-o schemă de certificare „în grup", după caz, eliberat de organismul de inspecţie şi certificare acreditat de Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale cu care producătorul a încheiat contract."

8.   Litera b) a alineatului (3) al articolului 10 va avea următorul cuprins:

,,b) certificatul de atestare ecologică a familiilor de albine sau certificatul Master însoţit de anexă pentru solicitanţii care fac parte dintr-o schemă de certificare „în grup", după caz, eliberat de organismul de inspecţie şi certificare acreditat de Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale cu care producătorul a încheiat contract."

9.   După anexa nr. 13 se introduc anexele nr. 14 şi 15, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2.

Art. II. - Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale,

Nicolae Flaviu Lazin,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

(Anexa nr. 14 la normele metodologice)

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură

Sucursala Judeţului ...............................................

Nr.................. Data: .............................................

Verificat şi aprobat

pentru suma de ............. lei

la data de ..........................

Şef sucursală,

CERERE

pentru încasarea de la bugetul de stat a subvenţiei pentru bovine, prevăzută la alin. (3) şi (4) ale art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005 privind sprijinul direct al statului prin acordarea de subvenţii, în anul 2006, producătorilor agricoli din sectorul animalier şi din sectorul piscicol, cu modificările şi completările ulterioare

Persoana fizică

Subsemnatul/Subsemnata ............................................................................................................................................,

                                                   (numele, prenumele, iniţiala tatălui)

domiciliat/domiciliată în localitatea ....................................................................... .......................................................................,

                                                         (satul, comuna, oraşul)

str............................. nr..............., sectorul ......., judeţul ................, codul poştal ............., nr. de telefon: ....................., nr. fax: .............................................., adresa de e-mail ..............................................., posesor/posesoare al/a BI/CI seria .......... nr..............., CNP .................................., cont bancar nr.............................................., deschis la Banca   ....................................., Sucursala .................................................. ..................................................................,

Persoana juridică

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(denumirea solicitantului)

cu sediul în localitatea ........................................................................................................................................................................ ...................................,

                                       (satul, comuna, oraşul)

str............................. nr..........., judeţul ............................., înregistrat la registrul comerţului cu nr..............., cod unic de înregistrare ............................................., înregistrată în Registrul exploataţiilor la Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală .............................. la poziţia ......................., reprezentat prin ............................., în calitate de reprezentant legal, posesor al  BI/CI seria ........................  nr.......................,  CNP  .................................................., cont bancar nr................................, deschis la Banca ....................................................., Sucursala .........................................., solicit subvenţie pentru cantitatea de lapte de ............................. litri, care a îndeplinit condiţiile prevăzute la alin. (3) al art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, confirmate prin Adeverinţa nr................................... din data de .................................../2006, eliberată de .........................................., în calitate de cumpărător, şi/sau pentru cantitatea de lapte de ................. litri, care a îndeplinit condiţiile prevăzute la alin. (4) al art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, confirmate prin Adeverinţa nr............................ din data de ................/2006, eliberată de .........................., în calitate de cumpărător.

Declar pe propria răspundere că datele înscrise în prezenta cerere sunt reale, iar în caz contrar voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.

Data ........................

Semnătura (şi ştampila, în cazul persoanelor juridice)

.................................................................................

ANEXA Nr. 2

(Anexa nr. 15 la normele metodologice)

ADEVERINŢĂ

Nr................... din data de .................................. 2006

Cumpărător .................................................................

Sediul ..........................................................................

Codul unic de înregistrare .............................................

Licenţa de fabricaţie nr..................................................

Persoana fizică

Prin prezenta atestăm că domnul/doamna ...................................................., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria .............. nr....................., CNP ............................., domiciliat/domiciliată în localitatea ........................................................................................................................ ....................................................................,

(oraşul, comuna şi satul)

str......................................................... nr..........................., în calitate de producător de lapte de vacă şi/sau de bivoliţă,

Persoana juridică

Prin prezenta atestăm că domnul/doamna ..............................................................., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ............ nr................................, CNP .................................., domiciliat/domiciliată în localitatea .......................................................................................... ...............................................................................,

(oraşul, comuna şi satul)

str................................................................. nr....................................., reprezentant al ..................................................., cu sediul în localitatea ....................................................., str.......................................... nr...................., judeţul ......................................, cod unic de înregistrare ......................................................, în calitate de producătoare de lapte de vacă şi/sau de bivoliţă, a livrat în luna ................................. 2006 cantitatea de ................ litri de lapte, din care ............................. litri îndeplinesc condiţiile prevăzute la alin. (3) al art. 22 din Hotărârea Guvernului nr.  1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, conform Buletinului de analiză nr............../............. 2006, eliberat de ...................................................................,

                                                                                                                                                                                                                            (laboratorul aprobat, sediul)

şi  ............. litri îndeplinesc condiţiile prevăzute la alin.  (4) al art. 22 din  Hotărârea Guvernului nr.  1.853/2005, cu modificările şi completările ulterioare, conform Buletinului de analiză nr............................/............................... 2006, eliberat de ................................................................................................... .

                                                                                                                                                                                                              (laboratorul aprobat, sediul)

Datele de mai sus corespund cu datele existente în evidenţa noastră primară, pentru care ne asumăm întreaga răspundere.

Manager (Director),                                                         Contabil-şef,

.......................................                                                .............................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 664/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 664 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 664/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu