ORDIN Nr
ORDIN
Nr. 654 din 2 septembrie 2005
privind aprobarea ca linii prioritare pentru subventionarea in anul 2006 de la
bugetul de stat, in baza Legii nr. 34/1998, a asociatiilor si fundatiilor, a
unitatilor de asistenta sociala, asa cum sunt clasificate in Nomenclatorul
institutiilor de asistenta sociala, a Regulamentului de organizare si
functionare al Comisiei de evaluare si selectionare si a Grilei de evaluare a
asociatiilor si fundatiilor
ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI
FAMILIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 839 din 16 septembrie 2005
Avand in vedere:
- prevederile art. 1 alin. (3) si ale art. 5 alin. (2) din Normele
metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea
unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica,
care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, aprobate prin
Hotararea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prevederile anexei nr. 1 din Hotararea Guvernului nr. 539/2005 pentru
aprobarea Nomenclatorului institutiilor de asistenta sociala si a structurii
orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare si functionare a
institutiilor de asistenta sociala, precum si a Normelor metodologice de
aplicare a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile
sociale, cu modificarile si completarile ulterioare,
in baza prevederilor art. 16 din Hotararea Guvernului nr. 412/2005 privind
organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si
Familiei, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul muncii, solidaritatii sociale si familiei emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba ca linii prioritare pentru subventionarea in anul 2006 de la
bugetul de stat, in baza Legii nr. 34/1998, a asociatiilor si fundatiilor,
unitatile de asistenta sociala, asa cum sunt clasificate in Nomenclatorul
institutiilor de asistenta sociala, pentru urmatoarele categorii de persoane
beneficiare:
a) persoane varstnice;
b) persoane victime ale violentei in familie;
c) persoane toxicodependente;
d) persoane victime ale traficului de persoane;
e) persoane imigrante si refugiati;
f) alte persoane in situatii de dificultate, respectiv persoane tinere care
parasesc sistemul de protectie a copilului si persoane fara adapost.
Art. 2
In scopul evaluarii si selectionarii asociatiilor si fundatiilor care
infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, in vederea acordarii
subventiilor de la bugetul de stat pentru anul 2006, se aproba Regulamentul de
organizare si functionare al Comisiei de evaluare si selectionare, prevazut in
anexa nr. 1 care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3
Se aproba Grila de evaluare a asociatiilor si fundatiilor, prevazuta in
anexa nr. 2 care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 4
La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga prevederile
Ordinului ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 532/2003.
Art. 5
Directia generala politici asistenta sociala va duce la indeplinire
prevederile prezentului ordin.
Ministrul muncii, solidaritatii sociale si familiei,
Gheorghe Barbu
ANEXA 1
REGULAMENT
de organizare si functionare al Comisiei de evaluare si selectionare
Obiectivul comisiei de evaluare si selectionare
Art. 1
Comisia de evaluare si selectionare, denumita in continuare comisie, are ca
obiectiv evaluarea si selectionarea asociatiilor si fundatiilor in vederea
acordarii subventiilor in temeiul Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor
subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care
infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, si al Normelor
metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea
unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica,
care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala, aprobate prin
Hotararea Guvernului nr. 1.153/2001, modificate si completate prin Hotararea
Guvernului nr. 942/2005, denumite in continuare norme metodologice.
Perioada in care comisia evalueaza si selectioneaza asociatiile si
fundatiile
Art. 2
(1) Perioada in care comisia evalueaza si selectioneaza asociatiile si
fundatiile incepe marti, 1 noiembrie 2005, dupa perioada de expirare a
termenului limita pentru depunerea documentatiei in vederea solicitarii
subventiilor, respectiv 31 octombrie 2005, ora 16,30.
(2) Perioada in care comisia evalueaza si selectioneaza asociatiile si
fundatiile inceteaza la data de 15 decembrie 2005, data dupa care comisia preda
Directiei generale politici asistenta sociala documentele care au stat la baza
evaluarii si selectionarii.
(3) Activitatea secretarului comisiei incepe la data inregistrarii la
registratura generala a Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
a primei documentatii pentru solicitarea subventiei pentru anul 2006.
Atributiile comisiei
Art. 3
Comisia are urmatoarele atributii:
a) analizeaza continutul documentatiei depuse de asociatii sau fundatii si
respectarea de catre acestea a conditiilor legale pentru acordarea
subventiilor;
b) solicita directiilor judetene de munca, solidaritate sociala si familie
in a caror raza teritoriala isi au sediul unitatile de asistenta sociala
raportul privind oportunitatea acordarii subventiei, in termen de maximum 10
zile lucratoare de la data inceperii activitatii prevazute la art. 2;
c) solicita, daca este cazul, ca raportul sa fie insotit de documente
justificative pentru sustinerea recomandarilor, odata cu solicitarea intocmirii
de catre directia teritoriala a raportului privind oportunitatea acordarii
subventiei;
d) evalueaza si selectioneaza asociatiile si fundatiile pe baza criteriilor
prevazute la art. 6 din normele metodologice si a grilei de evaluare;
e) comunica asociatiilor si fundatiilor neselectionate motivele care au
stat la baza luarii acestei decizii;
f) propune spre aprobare ministrului muncii, solidaritatii sociale si
familiei lista asociatiilor si fundatiilor selectionate, precum si nivelul
subventiilor ce urmeaza a fi acordate;
g) comunica, in termen de 5 zile de la data emiterii ordinului ministrului
muncii, solidaritatii sociale si familiei prevazut la art. 9 alin. (1) din
normele metodologice, asociatiilor si fundatiilor selectionate, precum si
directiilor judetene de munca, solidaritate sociala si familie in a caror raza
teritoriala isi au sediul asociatiile si fundatiile nivelul subventiilor
aprobate;
h) transmite, in vederea incheierii conventiilor, directiilor judetene de
munca, solidaritate sociala si familie in a caror raza teritoriala isi au
sediul asociatiile si fundatiile selectate, doua exemplare din cererile de
solicitare a subventiei.
Sarcinile si responsabilitatile comisiei
Art. 4
Sarcinile si responsabilitatile presedintelui comisiei sunt urmatoarele:
a) reprezinta comisia in relatiile cu conducerea Ministerului Muncii,
Solidaritatii Sociale si Familiei, directiile judetene de munca, solidaritate
sociala si familie si asociatiile si fundatiile solicitante de subventii;
b) coordoneaza activitatea membrilor si a secretarului comisiei;
c) verifica respectarea termenului de depunere a documentatiei;
d) verifica componenta documentatiei de solicitare a subventiei;
e) verifica indeplinirea de catre asociatie/fundatie a conditiilor de
eligibilitate;
f) evalueaza indeplinirea conditiilor legale pentru acordarea serviciilor
de asistenta sociala;
g) analizeaza raportul privind oportunitatea acordarii subventiei;
h) evalueaza asociatiile si fundatiile in conformitate cu criteriile
prevazute la art. 6 din normele metodologice;
i) stabileste numarul mediu lunar de persoane asistate pentru care se
propune acordarea subventiei;
j) stabileste suma reprezentand subventia care se propune a fi acordata
unitatii de asistenta sociala;
k) participa cu drept de vot la sedintele de lucru ale comisiei;
l) pastreaza confidentialitatea datelor cuprinse in documentele verificate
in cadrul comisiei.
Art. 5
Sarcinile si responsabilitatile membrilor comisiei sunt urmatoarele:
a) verifica respectarea termenului de depunere a documentatiei;
b) verifica componenta documentatiei de solicitare a subventiei;
c) verifica indeplinirea de catre asociatie/fundatie a conditiilor de
eligibilitate;
d) evalueaza indeplinirea conditiilor legale pentru acordarea serviciilor
de asistenta sociala;
e) analizeaza raportul privind oportunitatea acordarii subventiei;
f) evalueaza asociatiile si fundatiile in conformitate cu criteriile
prevazute la art. 6 din normele metodologice;
g) stabileste numarul mediu lunar de persoane asistate pentru care se
propune acordarea subventiei;
h) stabileste suma reprezentand subventia care se propune a fi acordata
unitatii de asistenta sociala;
i) pastreaza confidentialitatea datelor cuprinse in documentele verificate
in cadrul comisiei.
Art. 6
Sarcinile si responsabilitatile secretarului comisiei sunt urmatoarele:
a) preia de la registratura generala a Ministerului Muncii, Solidaritatii
Sociale si Familiei toate solicitarile pentru acordarea de subventii pentru
anul 2006, le inregistreaza in registrul special al comisiei si le pastreaza
nedesfacute pana la data la care comisia isi incepe activitatea;
b) organizeaza sedintele comisiei, saptamanal sau la solicitarea
presedintelui;
c) intocmeste si transmite directiilor judetene de munca, solidaritate
sociala si familie in a caror raza teritoriala isi au sediul unitatile de
asistenta sociala adresele prin care se solicita intocmirea raportului privind
oportunitatea acordarii subventiei;
d) intocmeste si transmite asociatiilor si fundatiilor comunicarile privind
rezultatul selectiei;
e) intocmeste si transmite directiilor judetene de munca, solidaritate
sociala si familie in a caror raza teritoriala isi au sediul asociatiile si
fundatiile comunicarile privind asociatiile si fundatiile selectionate,
insotite de doua exemplare ale cererii de solicitare a subventiei, in vederea
incheierii conventiei;
f) intocmeste si raspunde de evidenta documentelor emise si primite de
comisie;
g) intocmeste orice alt document solicitat de presedintele comisiei in
legatura cu activitatea acesteia;
h) pastreaza confidentialitatea datelor cuprinse in documentele verificate
in cadrul comisiei.
Procedura de lucru a comisiei in vederea evaluarii si selectionarii
Art. 7
Evaluarea asociatiilor si fundatiilor se realizeaza pe baza grilei de
evaluare, de catre membrii comisiei.
Art. 8
(1) In cadrul comisiei au drept de vot numai membrii si presedintele
acesteia. Deciziile comisiei se iau cu majoritate simpla, in sedintele de lucru
colective, convocate o data pe saptamana.
(2) In cazul in care apar divergente in luarea deciziilor, presedintele
comisiei are dreptul de a solicita punctul de vedere al Departamentului de
asistenta sociala si politici pentru familie, care are caracter consultativ.
Art. 9
Pe parcursul evaluarii comisia intocmeste lista asociatiilor si fundatiilor
si a unitatilor de asistenta sociala ale acestora eliminate in diferite etape
de evaluare.
Art. 10
La incheierea procesului de evaluare comisia intocmeste lista asociatiilor
si fundatiilor si a unitatilor de asistenta sociala ale acestora evaluate cu un
punctaj final de cel putin 60 de puncte.
Art. 11
In cazul in care sumele ce urmeaza a fi acordate cu titlu de subventie se
incadreaza in fondul prevazut in bugetul Ministerului Muncii, Solidaritatii
Sociale si Familiei cu aceasta destinatie, comisia transmite lista prevazuta la
art. 10 Directiei generale politici asistenta sociala in vederea intocmirii ordinului
prevazut la art. 9 alin. (1) din normele metodologice.
Art. 12
(1) In cazul in care sumele ce urmeaza a fi acordate cu titlu de subventie
depasesc fondul prevazut in bugetul Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale
si Familiei cu aceasta destinatie, comisia va proceda dupa cum urmeaza:
a) propune pentru aprobare unitatile de asistenta sociala ale asociatiilor
si fundatiilor, in ordinea punctajului obtinut, astfel incat totalul sumelor
propuse cu titlu de subventie sa se incadreze in fondul mentionat;
b) departajeaza unitatile de asistenta sociala care au obtinut acelasi
punctaj cu punctajul obtinut de ultima unitate de asistenta sociala propusa
pentru aprobare.
(2) Departajarea prevazuta la alin. (1) lit. b) se realizeaza prin aplicarea,
in ordine, a urmatoarelor criterii:
1. recunoasterea ca fiind de utilitate publica a asociatiilor si
fundatiilor;
2. necesitatile si prioritatile in domeniul asistentei sociale ale
Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, comunicate de
Departamentul de asistenta sociala si politici pentru familiei, in conformitate
cu art. 12 alin. (4) din normele metodologice.
Art. 13
Listele prevazute la art. 9 - 11 cuprind atat numarul de persoane asistate,
cat si suma reprezentand subventia propusa a fi acordata unitatilor din cadrul
asociatiilor si fundatiilor.
Art. 14
In termen de 5 zile de la data emiterii ordinului prevazut la art. 9 alin.
(1) din normele metodologice, comisia procedeaza dupa cum urmeaza:
a) comunica asociatiilor si fundatiilor selectionate nivelul subventiilor
aprobate;
b) transmite directiilor judetene de munca, solidaritate sociala si
familie, in a caror raza teritoriala isi au sediul asociatiile si fundatiile
doua exemplare ale cererii de solicitare a subventiei si o copie a ordinului
ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei pentru aprobarea
nivelului subventiilor, in vederea incheierii conventiei;
c) solicita directiilor judetene de munca, solidaritate sociala si familie
o copie a conventiei incheiate.
Dispozitii finale
Art. 15
Documentele emise si primite de comisie se evidentiaza intr-un registru
special.
Art. 16
Documentele care au stat la baza evaluarii si selectionarii asociatiilor si
fundatiilor, precum si documentele si registrul special prevazute la art. 15 se
predau pe baza de proces-verbal Directiei generale politici asistenta sociala
la incheierea activitatii comisiei.
ANEXA 2*)
*) Anexa este reprodusa in facsimil.
GRILA DE EVALUARE
Denumirea asociatiei/fundatiei solicitante _______________________________
Adresa ___________________________________________________________________
Persoana de contact _____________ E-mail: ___________ tel./fax ___________
Etapa 1
Verificarea respectarii termenului de depunere a documentatiei
Nr./data inregistrare MMSSF:
Rezultatul etapei*1):
Documentatia a fost depusa in termenul legal, _
procesul de evaluare continua |_|
Documentatia nu a fost depusa in termenul legal, _
procesul de evaluare este sistat |_|
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
------------
*1) se bifeaza dupa caz
Etapa 2
Verificarea componentei documentatiei de solicitare a subventiei
______________________________________________________________________________
| | Tipul documentului | Rezultatul |
Observatii*3)|
| | | verificarii*2)|
|
| | |_______________|
|
| | | DA | NU |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| a| Cererea de solicitare a subventiei, conform| | |
|
| | modelului prevazut in anexa nr. 1 la norme | | |
|
| | metodologice, | | | |
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| b| Raportul privind activitatea asociatiei/ | | |
|
| | fundatiei in domeniul asistentei sociale in| | |
|
| | ultimele 12 luni calendaristice | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| c| Dovada dreptului de a acorda servicii | | |
|
| | sociale, respectiv certificatul de | | |
|
| | acreditare, licenta de functionare si alte | | |
|
| | documente care dovedesc dreptul asociatiei | | |
|
| | sau fundatiei de a acorda servicii sociale | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| d| Dovada dobandirii personalitatii juridice | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| e| Ultimul bilant contabil, inregistrat la | | |
|
| | directia finantelor publice judeteana, | | |
|
| | respectiv a municipiului Bucuresti, sau la | | |
|
| | administratia financiara municipala, | | |
|
| | respectiv a municipiului Bucuresti; | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| f| Balanta contabila de verificare la data de | | |
|
| | 30 septembrie a anului curent; | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| g| Dovada privind bonitatea asociatiei/ | | |
|
| | fundatiei emisa de banca unde are deschis | | |
|
| | contul | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| h| Dovada privind situatia juridica a sediului| | |
|
| | unitatii de asistenta sociala*4) | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| i| Autorizatia sanitara de functionare a | | |
|
| | unitatii de asistenta sociala pe anul | | |
|
| | curent, potrivit legislatiei in vigoare*5) | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
| j| Cererea de solicitare a subventiei, conform| | |
|
| | modelului prevazut in anexa nr. 1 la norme | | |
|
| | metodologice, | | |
|
|__|____________________________________________|_______|_______|______________|
Rezultatul etapei:
Procesul de evaluare continua pentru urmatoarele unitati de asistenta
sociala:
Documentatia este incompleta, procesul de evaluare este sistat pentru
urmatoarele unitati de asistenta sociala:
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
------------
*2) se bifeaza dupa caz
*3) este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU
*4) se elimina unitatea de asistenta sociala pentru care nu este prezentat
documentul
*5) se elimina unitatea de asistenta sociala pentru care nu este prezentat
documentul
Etapa 3
Verificarea indeplinirii de catre asociatie/fundatie a conditiilor de eligibilitate
______________________________________________________________________________
| Conditia | Documentul analizat | Rezultatul |
Observatii*7)|
| | | verificarii*6)|
|
| | |_______________|
|
| | | DA | NU |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
| 1. Este persoana | Statut, acte aditionale | | |
|
| juridica romana de | insotite de hotararile | | |
|
| drept privat fara | judecatoresti | | |
|
| scop patrimonial, |_________________________|_______|_______|______________|
| constituita si | Dovada dobandirii | | |
|
| acreditata sau | personalitatii juridice | | |
|
| licentiata sa acorde|_________________________|_______|_______|______________|
| servicii sociale, | Certificatul de | | |
|
| potrivit legii | acreditare/licenta de | | |
|
| | functionare | | |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
| 2. Are prevazut in | Statut, acte aditionale | | |
|
| statut desfasurarea | insotite de hotararile | | | |
| de activitati in | judecatoresti | | |
|
| domeniul asistentei | | | |
|
| sociale | | | |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
| 3. Are activitate de| Cap. II, pct. 4 din | | |
|
| asistenta sociala | cererea de solicitare | | |
|
| care se adreseaza |_________________________| | |
|
| unor persoane | Pct. 5 din Fisa tehnica | | |
|
| asistate din mai | privind unitatea | | |
|
| multe judete | de asistenta sociala | | |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
| 4. Acorda de cel | Raportul de activitate | | |
|
| putin 12 luni | pe ultimele 12 luni si | | |
|
| servicii de | ultimul bilant contabil | | |
|
| asistenta sociala | | | |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
Rezultatul etapei*8):
Asociatia/fundatia indeplineste conditiile de _
eligibilitate, procesul de evaluare continua |_|
Asociatia/fundatia nu indeplineste conditiile de _
eligibilitate, procesul de evaluare este sistat |_|
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
------------
*6) se bifeaza dupa caz
*7) este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU
*8) se bifeaza dupa caz
Etapa 4
Evaluarea indeplinirii conditiilor legale pentru acordarea serviciilor de
asistenta sociala
Prezenta etapa a grilei de evaluare se intocmeste pentru fiecare unitate de
asistenta sociala a asociatiei/fundatiei evaluate
Unitatea de asistenta sociala _________________ Sediul ___________________
Numarul de beneficiari pentru care se solicita subventia _________________
______________________________________________________________________________
| Conditia | Documentul analizat | Rezultatul |Observatii*10)|
| | | verificarii*9)|
|
| | |_______________|
|
| | | DA | NU |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
| 1. Se incadreaza in | Fisa tehnica | | |
|
| liniile de | | | |
|
| subventionare | | | |
|
| prioritare in | | | |
|
| domeniul asistentei | | | |
|
| sociale; | | | |
|
|_____________________| |_______|_______|
|
| 2. Activitatea de | | | |
|
| asistenta sociala se| | | |
|
| desfasoara intr-un | | | |
|
| spatiu adecvat sau | | | |
|
| la domiciliul | | | |
|
| persoanelor | | | |
|
| asistate; | | | |
|
|_____________________| |_______|_______| |
| 3. In acordarea | | | |
|
| serviciilor sunt | | | |
|
| respectate | | | |
|
| standardele generale| | | |
|
| de calitate; | | | |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
| 4. Pentru acordarea | Fisa tehnica si Bugetul | | |
|
| serviciilor de | unitatii de asistenta | | |
|
| asistenta sociala | sociala | | |
|
| sunt utilizate si | | | |
|
| alte resurse; | | | |
|
|_____________________|_________________________|_______|_______|______________|
Rezultatul etapei*11):
Serviciile de asistenta sociala sunt acordate cu
indeplinirea conditiilor legale; se solicita directiei
pentru dialog, familie si solidaritate sociala a
judetului _______________ raportul privind oportunitatea _
acordarii subventiei |_|
Serviciile de asistenta sociala nu sunt acordate cu
indeplinirea conditiilor legale, nu se solicita raportul _
privind oportunitatea acordarii subventiei |_|
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
------------
*9) se bifeaza dupa caz
*10) este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU
*11) se bifeaza dupa caz
Etapa 5
Rezultatul raportului de oportunitate*12)
Prezenta etapa a grilei de evaluare se intocmeste pentru fiecare unitate de
asistenta sociala a asociatiei/fundatiei evaluate
Raportul de oportunitate este favorabil acordarii _
subventiei, procesul de evaluare continua |_|
Raportul de oportunitate nu este favorabil acordarii _
subventiei, procesul de evaluare este sistat |_|
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
------------
*12) se bifeaza dupa caz
Etapa 6
Evaluarea in conformitate cu criteriile prevazute la art. 6 din Normele
metodologice*13)
Prezenta etapa a grilei de evaluare se intocmeste pentru fiecare unitate de
asistenta sociala a asociatiei/fundatiei evaluate
6.1. Justificarea unitatii de asistenta sociala in raport cu necesitatile
si prioritatile de asistenta sociala ale comunitatii
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Punctaj | Punctaj acordat
|
| | maxim
|_________________|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 1. Justificarea unitatii de asistenta sociala | 2 | | | | | |
|
| este prezentata cu respectarea punctului 3 din | | | | | | |
|
| "Fisa tehnica privind unitatea de asistenta | | | | |
| | |
| sociala" | | | | |
| | |
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 2. Concordanta dintre necesitatile si | 5 | | | | | |
|
| prioritatile de asistenta sociala ale comunitatii| | | | | | |
|
| si serviciile de asistenta sociala acordate in | | | | | | |
|
| unitatea de asistenta sociala | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 3. Insuficienta altor furnizori de servicii de | 3 | | | | | |
|
| asistenta sociala in comunitate | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| TOTAL | 10 | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| SEMNATURA | | | | | |
|
|____________________________________________________________|__|__|__|__|__|__|
| MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU |
|
|___________________________________________________________________________|__|
6.2. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenta sociala in raport cu
cheltuielile cu celelalte activitati desfasurate de asociatie/fundatie
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Punctaj | Punctaj acordat
|
| | maxim
|_________________|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 1. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de | 10 | | | | | |
|
| asistenta sociala acordate in raport cu celelalte| | | | | | |
|
| activitati desfasurate de asociatie/fundatie | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 2. Proiectele derulate in ultimele 12 luni | 10 | | | | | |
|
| urmaresc dezvoltarea serviciilor de asistenta | | | | | | |
|
| sociala din unitatile de asistenta sociala | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| TOTAL | 20 | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| SEMNATURA | | | | | |
|
|____________________________________________________________|__|__|__|__|__|__|
| MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU |
|
|___________________________________________________________________________|__|
6.3. Resurse materiale si umane adecvate tipurilor de servicii de asistenta
sociala
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Punctaj | Punctaj acordat
|
| | maxim
|_________________|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 1. Situatia juridica a sediului unitatii de | 5 | | | | | |
|
| asistenta sociala: | | | | | | |
|
| - in proprietate | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| - cu drept de folosinta | 3 | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 2. Configuratia si amenajarea spatiului sunt | 5 | | | | | |
|
| corespunzatoare tipului de serviciu acordat | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 3. Exista dotarile necesare functionarii unitatii| 7 | | | | | |
|
| de asistenta sociala, in functie de serviciul | | | | | | |
|
| acordat (mijloace de transport, mijloace de | | | | | | |
|
| comunicare etc.) | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 4. Structura personalului care acorda servicii | 13 | | | | | |
|
| este adecvata ca dimensiune si competente (se | | | | | | |
|
| analizeaza datele prezentate in fisa tehnica fata| | | | | | |
|
| de structura orientativa de personal in unitatile| | | | | | |
|
| de asistenta sociala, aprobata prin | | | | | | |
|
| H.G. nr. 539/2005 cu modificarile si completarile| | | | | | |
|
| ulterioare) | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| TOTAL | 30 | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| SEMNATURA | | | | | |
|
|____________________________________________________________|__|__|__|__|__|__|
| MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU |
|
|___________________________________________________________________________|__|
6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de intretinere in
unitatea de asistenta sociala si subventia solicitata pentru acea unitate de
asistenta sociala
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Punctaj | Punctaj acordat
|
| | maxim
|_________________|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 1. Datele privind bugetul au fost completate | 5 | | | | | |
|
| corespunzator | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 2. Nivelul raportului dintre cheltuielile lunare | 15 | | | | | |
|
| de intretinere in unitatea de asistenta sociala | | | | | | |
|
| si subventia lunara solicitata pentru acea | | | | | | |
|
| unitate de asistenta sociala | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| TOTAL | 20 | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| SEMNATURA | | | | | |
|
|____________________________________________________________|__|__|__|__|__|__|
| MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU |
|
|___________________________________________________________________________|__|
6.5. Experienta unitatii de asistenta sociala in domeniul serviciilor de
asistenta sociala
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Punctaj | Punctaj acordat
|
| | maxim
|_________________|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 1. Persoanele asistate sunt selectionate pe baza | 4 | | | | | |
|
| unor criterii concrete | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 2. Sunt utilizate instrumente de lucru | 7 | | | | | |
|
| standardizate (anchete sociale, planificare de | | | | | | |
|
| caz, planul individualizat pentru acordarea | | | | | | |
|
| serviciilor, fisa de evaluare etc.) | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 3. Exista o procedura prin care persoanele | 3 | | | | | |
|
| asistate isi pot exprima nemultumirile privind | | | | | | |
|
| serviciile primite | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| 4. Concordanta dintre serviciile acordate si | 6 | | | | | |
|
| criterii | | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| TOTAL | 20 | | | | | |
|
|__________________________________________________|_________|__|__|__|__|__|__|
| SEMNATURA | | | | | |
|
|____________________________________________________________|__|__|__|__|__|__|
| MEDIA ARTIMETICA A PUNCTAJULUI PE CRITERIU |
|
|___________________________________________________________________________|__|
REZULTATUL APLICARII CRITERIILOR DE EVALUARE
______________________________________________________________________________
|Nr. | Criteriul | Punctaj
|
|crt.| | acordat
|
|____|_______________________________________________________________|_________|
|6.1.| Justificarea unitatii de asistenta sociala in raport cu |
|
| | necesitatile si prioritatile de asistenta sociala ale |
|
| | comunitatii; |
|
|____|_______________________________________________________________|_________|
|6.2.| Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenta sociala in |
|
| | raport cu cheltuielile cu celelalte activitati desfasurate; |
|
|____|_______________________________________________________________|_________|
|6.3.| Resurse materiale si umane adecvate tipurilor de servicii de |
|
| | asistenta sociala; |
|
|____|_______________________________________________________________|_________|
|6.4.| Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de intretinere |
|
| | in unitatea de asistenta sociala si subventia lunara |
|
| | solicitata pentru acea unitate de asistenta sociala |
|
|____|_______________________________________________________________|_________|
|6.5.| Experienta unitatii de asistenta sociala in domeniul |
|
| | serviciilor de asistenta sociala; |
|
|____|_______________________________________________________________|_________|
| PUNCTAJ FINAL |
|
|____________________________________________________________________|_________|
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
------------
*13) evaluarea se realizeaza prin acordarea unui punctaj pentru fiecare
indicator, obtinut prin media punctajului acordat de catre fiecare membru
Etapa 7
Stabilirea numarului mediu lunar de persoane asistate in unitatea de
asistenta sociala pentru care se propune acordarea subventiei
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Numar
|
|______________________________________________________________________|_______|
| 1. Numar persoane pentru care asociatia/fundatia solicita subventia |
|
|______________________________________________________________________|_______|
| 2. Numar persoane prevazut in Autorizatia sanitara*14) | |
|______________________________________________________________________|_______|
| 3. Numar persoane propuse in Raportul de oportunitate |
|
|______________________________________________________________________|_______|
| PROPUNEREA COMISIEI |
|
|______________________________________________________________________|_______|
------------
*14) daca este cazul
Etapa 8
Stabilirea sumei reprezentand subventia care se propune a fi acordata
unitatii de asistenta sociala
______________________________________________________________________________
| Indicatori | Suma
|
|______________________________________________________________________|_______|
| 1. Subventia solicitata de asociatie/fundatie (lei/an) |
|
|______________________________________________________________________|_______|
| 2. Subventia propusa in Raportul de oportunitate (lei/an) |
|
|______________________________________________________________________|_______|
| PROPUNEREA COMISIEI | (lei/persoana/luna) |
|
| |_______________________________________________|_______|
| | (lei/an) |
|
|______________________|_______________________________________________|_______|
COMISIA DE EVALUARE SI SELECTIONARE
__________________________________________________________
| Membrii comisiei (nume, prenume) | Semnatura | Data |
|__________________________________|___________|___________|
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________| |
|__________________________________|___________|___________|
|
ANONIM a comentat
Legea 127 2017
Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
|
ANONIM a comentat
Legea 127 2017
nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 654/2005
|