Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 612 din 22 aprilie 2005

privind atributiile si functionarea Comisiei interimare pentru managerii publici, infiintata in temeiul art. 21 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 56/2004 privind crearea statutului special al functionarului public denumit manager public, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 452/2004, cu modificarile si completarile ulterioare

ACT EMIS DE: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 396 din 11 mai 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 20 alin. (2) si ale art. 21 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 56/2004 privind crearea statutului special al functionarului public denumit manager public, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 452/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. II alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 6/2005,
    in temeiul art. 9 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 604/2003, cu modificarile ulterioare,

    ministrul administratiei si internelor emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Comisia interimara pentru managerii publici, denumita in continuare Comisia interimara, infiintata in temeiul art. 21 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 56/2004 privind crearea statutului special al functionarului public denumit manager public, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 452/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Ordonanta, urmareste respectarea interesului public si asigura transparenta, impartialitatea, reprezentativitatea si obiectivitatea in exercitarea, ca organism independent, a atributiilor ce decurg din prevederile Ordonantei, ale art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 6/2005 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 56/2004 privind crearea statutului special al functionarului public denumit manager public, precum si din prezentul ordin.
    Art. 2
    (1) Componenta si structura Comisiei interimare sunt stabilite prin ordin al ministrului administratiei si internelor, avandu-se in vedere reprezentarea urmatoarelor categorii: autoritati si institutii publice, organizatii neguvernamentale si institutii de invatamant superior, organizatii mass-media.
    (2) Pe durata proiectelor PHARE din domeniul reformei functiei publice din administratia publica se asigura reprezentarea in Comisia interimara si a categoriei expertilor din state membre ale Uniunii Europene.
    Art. 3
    (1) Calitatea de membru al Comisiei interimare se poate pierde in urmatoarele conditii:
    a) la solicitarea scrisa a persoanei;
    b) de drept, in caz de deces sau de pierdere a capacitatii civile a persoanei;
    c) condamnarea definitiva pentru fapte penale care il fac incompatibil cu aceasta calitate;
    d) existenta unui conflict de interese;
    e) pierderea functiei in virtutea careia a fost nominalizat;
    f) neexercitarea sau exercitarea in mod necorespunzator a atributiilor si responsabilitatilor ce ii revin;
    g) producerea, cu rea-credinta, de prejudicii morale sau materiale Comisiei interimare prin activitatea proprie, indiferent daca activitatea in cauza are sau nu are legatura cu calitatea de membru al acesteia;
    h) nerespectarea hotararilor Comisiei interimare;
    i) incapacitate pe motiv medical, ce il impiedica sa participe la sedintele Comisiei interimare;
    j) alte incompatibilitati prevazute de lege;
    k) la propunerea echipelor de asistenta tehnica ale proiectelor din domeniul reformei functiei publice din administratia publica, finantate prin Programul PHARE, pe durata acestor proiecte.
    (2) Incadrarea in unul dintre cazurile prevazute la alin. (1) lit. c) - i) se analizeaza si se hotaraste in sedinta de catre Comisia interimara.
    (3) In cazul prevazut la alin. (1) lit. c) Comisia interimara poate propune suspendarea din functia de membru a persoanei in cauza, incepand cu data inceperii urmaririi penale pana la ramanerea definitiva si irevocabila a hotararii judecatoresti.
    (4) Comisia interimara hotaraste, in situatiile prevazute la alin. (2) si (3), fara votul membrului in cauza, care in acest caz nu are drept de vot.
    Art. 4
    Presedintele, prim-vicepresedintele si vicepresedintele Comisiei interimare sunt alesi de catre membrii acesteia, din randul lor, pe categoriile prevazute la art. 2 alin. (1).
    Art. 5
    In situatia pierderii calitatii de membru potrivit art. 3, sunt aplicabile prevederile art. 2 si, dupa caz, ale art. 4.
    Art. 6
    (1) La sedintele Comisiei interimare poate participa, fara drept de vot, un numar de maximum 15 observatori, care au dreptul de a interveni in cazul constatarii unor neregularitati sau vicii in aplicarea procedurilor aprobate.
    (2) Observatorii prevazuti la alin. (1) sunt propusi si invitati, inainte sau la data sedintei, de catre echipele de asistenta tehnica ale proiectelor din domeniul reformei functiei publice din administratia publica, finantate prin Programul PHARE, cu acordul Comisiei interimare.
    Art. 7
    (1) Comisia interimara are urmatoarele atributii principale privind mecanismul de gestionare a functiei publice de manager public:
    a) de monitorizare: informare periodica privind respectarea procedurilor de gestionare a functiei publice de manager public, prevazute la art. 22 alin. (2) lit. a) din Ordonanta, denumite in continuare procese, in raport cu obiectivele initiale stabilite pentru procesele respective;
    b) de supraveghere: inspectie si urmarire a tuturor proceselor prevazute la lit. a), in ansamblul lor, pentru a observa daca autoritatile si institutiile publice responsabile, precum si, dupa caz, echipele de asistenta tehnica ale proiectelor din domeniul administratiei publice finantate prin Programul PHARE aplica procedurile stabilite pentru implementarea corespunzatoare a acestor procese, denumite in continuare proceduri;
    c) de evaluare: analizare si aprobare a rezultatelor aplicarii procedurilor de evaluare si, dupa caz, elaborare de propuneri de imbunatatire a procedurilor de catre autoritatile si institutiile publice responsabile;
    d) de asigurare, raportare si publicare a masurilor luate pentru garantarea transparentei, impartialitatii si obiectivitatii procedurilor folosite in exercitarea atributiilor sale;
    e) de a decide in domeniile sale de competenta: confirmare finala a rezultatelor aplicarii intocmai a procedurilor stabilite pentru situatiile respective, stabilirea treptei profesionale de incadrare ca manager public, stabilirea clasamentului final al absolventilor;
    f) de urmarire a aplicarii procedurilor Programului PHARE privind selectarea, constituirea si functionarea grupurilor de experti si de alti specialisti in domeniul evaluarii;
    g) de a confirma, pentru absolventii proiectului prevazut la art. 21 alin. (1) din Ordonanta, componenta "Stagiari 2003 - 2004", la propunerea secretariatului Comisiei interimare, atributiile si responsabilitatile generale si cele specifice minimale ce vor fi avute in vedere pana la aprobarea lor prin normele metodologice prevazute la art. 22 alin. (2) din Ordonanta, la intocmirea fisei posturilor respective de manager public.
    (2) In exercitarea atributiilor prevazute la alin. (1), Comisia interimara:
    a) aproba regulamentul propriu de organizare si functionare, la propunerea echipelor de asistenta tehnica;
    b) urmareste aplicarea si, dupa caz, aproba procedurile privind constituirea si functionarea grupurilor de experti si de alti specialisti in domeniile sale de competenta;
    c) pentru fundamentarea deciziilor sale, poate solicita, prin intermediul secretariatului Comisiei interimare, prestarea, pe baza de contract, a serviciilor de asistenta tehnica, consultanta, expertiza de specialitate, a altor servicii necesare, de catre personalitati recunoscute in domeniu si de la alti prestatori de asemenea servicii, de inalta calificare;
    d) propune autoritatilor si institutiilor publice, precum si altor structuri implicate in procesul respectiv, reanalizarea masurilor care nu respecta prevederile Ordonantei sau ale procedurilor stabilite;
    e) recomanda efectuarea de modificari ale procedurilor sau poate cere autoritatilor ori institutiilor publice sau altor structuri interesate propuneri de imbunatatire a procedurilor;
    f) face propuneri in legatura cu incadrarea in unul dintre cazurile prevazute la art. 3 alin. (1) lit. c) - i), respectiv cu suspendarea din calitatea de membru a unei persoane, in cazul prevazut la art. 3 alin. (1) lit. c);
    g) solutioneaza contestatiile in situatiile prevazute in Ordonanta si in prezentul ordin;
    h) isi da acordul cu privire la participarea la lucrarile Comisiei interimare a observatorilor prevazuti la art. 6;
    i) asigura accesul la toate informatiile de interes public;
    j) poate colabora cu alte organizatii pentru exercitarea atributiilor proprii;
    k) elaboreaza raportul sau de activitate, pe care il prezinta conducerii Ministerului Administratiei si Internelor si publicului.
    (3) Comisia interimara indeplineste orice alte atributii ce decurg din aplicarea prevederilor Ordonantei si ale prezentului ordin.
    (4) Comisia interimara, in exercitarea atributiilor din domeniul sau de competenta, adopta hotarari, emite decizii si acorda avize consultative sau recomandari.
    (5) Comisia interimara are dreptul de a solicita de la Institutul National de Administratie, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Ministerul Administratiei si Internelor, precum si de la celelalte autoritati si institutii publice, centrale si locale, ori structuri interesate datele si informatiile necesare realizarii atributiilor sale.
    (6) In cazul in care se constata neregularitati, in functie de gravitate, Comisia interimara le semnaleaza succesiv secretariatului Comisiei interimare, autoritatii ori institutiei publice interesate, respectiv le aduce la cunostinta opiniei publice.
    Art. 8
    (1) Pentru indeplinirea atributiilor sale, Comisia interimara isi desfasoara activitatea in sedinta statutar constituita, precum si in cadrul prevazut de alin. (5).
    (2) Comisia interimara se intruneste in sedinta ori de cate ori este necesar, la propunerea presedintelui, a secretariatului Comisiei interimare sau a cel putin jumatate din numarul membrilor sai.
    (3) Cvorumul de sedinta al Comisiei interimare este:
    a) cel putin 5 membri, fiind necesara prezenta cel putin a unui membru din cadrul fiecareia dintre categoriile prevazute la art. 2 alin. (1), in vederea indeplinirii atributiilor prevazute la art. 7 alin. (1) lit. a), b), d), f) si g), alin. (2) lit. b), c), d), e), h) si i) si alin. (3);
    b) cel putin 9 membri, fiind necesara prezenta cel putin a unui membru din cadrul fiecareia dintre categoriile prevazute la art. 2 alin. (1), in vederea indeplinirii atributiilor prevazute la art. 3 alin. (2), art. 7 alin. (1) lit. c) si e) si alin. (2) lit. a), g), f) si k).
    (4) La sedintele Comisiei interimare este obligatorie participarea presedintelui sau, in lipsa acestuia, a prim-vicepresedintelui, respectiv a vicepresedintelui, precum si a unui reprezentant al secretariatului Comisiei interimare. Pe durata proiectelor PHARE din domeniul reformei functiei publice din administratia publica, este obligatorie si prezenta cel putin a unui membru din categoria prevazuta la art. 2 alin. (2).
    (5) Comisia interimara isi poate desfasura activitatea si poate lua hotarari, in vederea indeplinirii atributiilor prevazute la alin. (3) lit. a), precum si la art. 7 alin. (2) lit. g) si k) si fara a fi intrunita in sedinta, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
    a) secretariatul sa solicite, in scris sau prin alt mijloc care asigura dovada transmiterii (fax, e-mail, scrisoare recomandata cu confirmare de primire etc.), tuturor persoanelor care au calitatea de membru al Comisiei interimare exprimarea votului;
    b) secretariatul sa precizeze, in solicitarea prevazuta la lit. a), data pana la care acest vot trebuie sa ii fie comunicat in scris sau prin alt mijloc care asigura dovada transmiterii;
    c) numarul voturilor exprimate sa fie de minimum 5, cu exceptia situatiei prevazute la art. 7 alin. (2) lit. g), cand acest numar trebuie sa fie de minimum 7.
    (6) Comisia interimara hotaraste cu votul a jumatate plus unu din numarul membrilor prezenti, in cazul intrunirii in sedinta, respectiv din numarul voturilor valabil exprimate in termenul stabilit, in cazul prevazut la alin. (5); abtinerile nu se iau in calculul numarului de voturi exprimate.
    (7) Prin exceptie de la prevederile alin. (6), o hotarare nu poate fi adoptata daca toti reprezentantii din cadrul uneia dintre categoriile prevazute la art. 2 alin. (1) isi exprima, in scris si motivat, dreptul de veto.
    (8) Pentru adoptarea anumitor hotarari, unul sau mai multi membri ai Comisiei interimare pot solicita procedura de vot secret. Hotararea privind utilizarea procedurii de vot secret se adopta cu majoritatea simpla a celor prezenti.
    Art. 9
    Evaluarea finala a absolventilor realizata de Comisia interimara consta in analizarea si aprobarea rezultatelor obtinute in urma calcularii mediei proportionale, potrivit ponderii stabilite de catre aceasta, dintre:
    a) rezultatele evaluarii de la absolvirea programelor de formare prevazute la art. 21 alin. (2) din Ordonanta; si
    b) rezultatele evaluarii ce se efectueaza de catre experti si de catre alti specialisti, desemnati in conditiile art. 7 alin. (1) lit. f) sau, dupa caz, alin. (2) lit. b).
    Art. 10
    (1) Rezultatele evaluarii prevazute la art. 9 lit. b), rezultatele evaluarii finale, inclusiv incadrarea in trepte profesionale a absolventilor prevazuti la art. 21 alin. (1) din Ordonanta si clasamentul final, decise de Comisia interimara, pot fi contestate de cei nemultumiti, in termen de 3 zile de la data aducerii la cunostinta publica a rezultatelor.
    (2) Rezultatele contestatiilor se stabilesc si se comunica celor in cauza, in termen de maximum 5 zile de la depunerea lor, si se aduc la cunostinta publica.
    Art. 11
    In cazurile prevazute la art. 7 alin. (1) lit. d) si la art. 10, aducerea la cunostinta publica consta in afisarea la sediul secretariatului Comisiei interimare si in publicarea pe pagina de Internet a Proiectului tinerilor profesionisti - YPS.
    Art. 12
    Comisia interimara inainteaza Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, in termen de 3 zile de la ramanerea lui definitiva, clasamentul final al absolventilor, precum si incadrarea acestora in trepte profesionale, in vederea intocmirii, cu contrasemnatura Comisiei interimare, in conditiile art. 12 alin. (2) din Ordonanta, coroborat cu art. II alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 6/2005, a schemei de repartizare a absolventilor pe functiile publice de manager public.
    Art. 13
    Membrii Comisiei interimare din categoriile prevazute la art. 2 alin. (1), pentru activitatea desfasurata corespunzator prevederilor prezentului ordin, pot primi, potrivit reglementarilor in vigoare, indemnizatii de sedinta.
    Art. 14
    (1) Secretariatul Comisiei interimare are urmatoarele atributii principale:
    a) elaboreaza propuneri de completare sau de modificare a regulamentului de functionare si organizare al Comisiei interimare;
    b) elaboreaza proiectele de hotarari, decizii, avize consultative, precum si, dupa caz, de recomandari ale Comisiei interimare si ia masuri in vederea asigurarii implementarii acestora;
    c) desfasoara activitati ce decurg din exercitarea atributiilor de monitorizare si supraveghere ale Comisiei interimare;
    d) primeste si inregistreaza contestatiile prevazute la art. 10 alin. (1), pe care le analizeaza si, dupa ce incearca rezolvarea lor pe cale amiabila, face propuneri corespunzatoare Comisiei interimare pentru solutionare;
    e) actualizeaza pagina de Internet a Proiectului tinerilor profesionisti - YPS, precum si pe cea a Ministerului Administratiei si Internelor, referitoare la managerii publici;
    f) efectueaza actele procedurale si respecta procedura stabilita de organizare si desfasurare a sedintelor si de adoptare a hotararilor Comisiei interimare;
    g) pregateste sedintele Comisiei interimare: intocmeste ordinea de zi a sedintei, pregateste documentele, convoaca membrii Comisiei interimare si, dupa caz, observatorii independenti, comunica ordinea de zi si materialele de sedinta, stabileste si pregateste locatia de desfasurare a sedintei;
    h) asigura intocmirea procesului-verbal al fiecarei sedinte in registrul Comisiei interimare, care se pastreaza si se arhiveaza in conformitate cu prevederile in vigoare;
    i) asigura redactarea hotararilor Comisiei interimare;
    j) arhiveaza hotararile Comisiei interimare, precum si celelalte documente care au stat la baza fundamentarii acestor hotarari;
    k) asigura aducerea la cunostinta publica, precum si, dupa caz, a autoritatilor si institutiilor publice interesate a documentelor si hotararilor Comisiei interimare de interes public, precum si a altor informatii similare;
    l) estimeaza necesitatile financiare ale Comisiei interimare si cele proprii si intocmeste rapoartele financiare privind efectuarea cheltuielilor.
    (2) Secretariatul Comisiei interimare mai indeplineste, pe langa atributiile prevazute la alin. (1), respectiv la art. 7 alin. (1) lit. g), si alte atributii si responsabilitati stabilite de Comisia interimara, la propunerea echipelor de asistenta tehnica ale proiectelor PHARE, prevazute la art. 20 alin. (2) din Ordonanta.
    Art. 15
    Secretariatul sedintelor Comisiei interimare se asigura de catre un secretar de sedinta, respectiv de catre secretarul adjunct al acestuia, desemnat de Comisia interimara, la propunerea secretariatului acesteia.
    Art. 16
    Institutul National de Administratie si Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice vor propune masuri corespunzatoare pentru a asigura continuitatea implementarii procedurilor de evaluare finala a absolventilor la programele de formare derulate cu asistenta tehnica din partea proiectelor PHARE, mentionate la art. 20 alin. (1) din Ordonanta, dupa terminarea acestora.
    Art. 17
    Secretarul de stat pentru reforma administratiei publice, secretarul de stat pentru integrare europeana si relatii internationale si secretarul de stat pentru relatia cu Parlamentul, presedintele Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, directorul general al Institutului National de Administratie si directorul general al Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei Publice, precum si membrii Comisiei interimare vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 18
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  Ministrul administratiei si internelor,
                               Vasile Blaga



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 612/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 612 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 612/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu