Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 585 din 13 iulie 2007

privind controlul de identitate si controlul fitosanitar ale plantelor, produselor vegetale sau ale altor obiecte, prevazute in partea B din anexa nr. V la Hotararea Guvernului nr. 563/2007, care pot fi efectuate in alt loc decat punctul de intrare in Comunitate sau intr-un loc apropiat acestuia, si care specific? conditiile legate de aceste controale

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 502 din 26 iulie 2007



In baza prevederilor art. 14 alin. (9) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 136/2000 privind măsurile de protecţie împotriva introducerii şi răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România, aprobată cu modificări prin Legea nr. 214/2001,

văzând Referatul de aprobare nr. 292.476 din 1 iunie 2007 al Agenţiei Naţionale Fitosanitare din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,

ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin.

Art. 1. - (1) Prezentul ordin se aplică plantelor, produselor vegetale sau altor obiecte care vin din ţări terţe, prevăzute în partea B din anexa nr. V la Hotărârea Guvernului nr. 563/2007 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 136/2000 privind măsurile de protecţie împotriva introducerii şi răspândirii organismelor de carantină dăunătoare plantelor sau produselor vegetale în România, denumite în continuare produse vizate. In cazurile şi circumstanţele definite de prezentul ordin, controalele produselor vizate prevăzute la art. 12 alin. (2) lit. b) şi c) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007 pot fi efectuate în alt loc decât punctul de intrare în Comunitate sau într-un loc apropiat acestuia. în cazul tranzitului de mărfuri necomunitare prevăzut la art. 14 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007, inspecţia poate fi efectuată în spaţiile organismului oficial de la destinaţie sau în orice loc apropiat acestuia, atunci când condiţiile prevăzute la alin. (2) sunt îndeplinite. în cazurile prevăzute la art. 14 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007, inspecţia poate fi efectuată la locul de destinaţie, cum ar fi un loc de producţie, atunci când sunt îndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (2).

(2) Condiţiile sunt următoarele:

a)  organismele oficiale din punctul de intrare şi de la destinaţie decid, atunci când este cazul, pe baza unui acord între organismele oficiale responsabile din statele membre, că controalele de identitate şi controalele fitosanitare, denumite în continuare controale, pot fi efectuate mai riguros în alt loc decât punctul de intrare în Comunitate sau într-un loc apropiat acestuia;

şi

b)  atunci când orice importator sau orice altă persoană responsabilă pentru locurile sau spaţiile în care urmează să fie efectuate controalele unui transport de marfă compus din produsele vizate, denumit(ă) în continuare solicitant, a obţinut aprobarea, în conformitate cu procedura de aprobare definită la art. 2 alin. (1), ca aceste controale să fie efectuate într-un „loc de inspecţie aprobat", şi anume:

1.  în cazul tranzitului de mărfuri necomunitare prevăzut la art. 14 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007:

- în spaţiile organismului oficial de la destinaţie sau

- într-un loc apropiat acestor spaţii, desemnat sau aprobat de către autorităţile vamale şi de către organismul oficial responsabil; sau

2.  în cazurile prevăzute la art. 14 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007:

- într-un loc de destinaţie aprobat de către organismul oficial şi de către autoritatea vamală în a cărei rază teritorială de competenţă se află locul de destinaţie;

şi

c) atunci când garanţiile specifice şi documentele referitoare la transportul unei mărfi compuse din produsele vizate, denumit în continuare transportde marfă, către locul de inspecţie aprobat sunt îndeplinite şi, după caz, atunci când condiţiile minime privind depozitarea acestor produse în aceste locuri de inspecţie sunt îndeplinite.

(3) Garanţiile specifice, documentele şi condiţiile minime prevăzute la alin. (2) lit. c) sunt:

a) ambalajele transportului de marfă sau mijloacele de transport folosite pentru această marfă suntînchise sau sigilate astfel încât produsele vizate să nu poată provoca infestare sau infectare în timpul transportului lor către locul de inspecţie aprobat şi nu sunt de natură să modifice identitatea acestora. în cazuri temeinic motivate, organismele oficiale responsabile din statele membre pot admite transporturile de mărfuri care nu sunt închise sau sigilate, cu condiţia ca produsele vizate să nu poată provoca infestare sau infectare în timpul transportului lor către locul de inspecţie aprobat;

b) transportul de marfă este trimis către locul de inspecţie aprobat. Nu este permisă nicio schimbare a locului de inspecţie, decât cu aprobarea organismelor oficiale responsabile din punctul de intrare şi de la destinaţia solicitată, precum şi a autorităţilor vamale în a căror rază teritorială de competenţă se află locul de inspecţie solicitat;

c) fără a prejudicia certificatele prevăzute la art. 11 alin. (1), (2), (3), (4) şi (5) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007, transportul de marfă este însoţit de documentul fitosanitar de circulaţie, care conţine informaţiile solicitate în conformitate cu modelul prezentat în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Documentul este completat la maşina de scris sau de mână cu litere de tipar lizibile ori electronic, de comun acord cu organismele oficiale responsabile din punctul de intrare şi de la destinaţie, şi este redactat în cel puţin una din limbile oficiale ale Comunităţii Europene;

d) rubricile corespunzătoare din documentul prevăzut la lit. c) sunt completate şi semnate de către importatorul transportului de marfă, sub supravegherea organismului oficial responsabil din punctul de intrare;

e) în cazurile prevăzute la alin. (2) lit. b) pct. 2, depozitarea transportului de marfă la locul de inspecţie aprobat se efectuează astfel încât acesta sa fie separat de mărfurile comunitare şi de transporturile de marfă infestate sau suspecte de a fi infestate cu organisme dăunătoare.

Art. 2. - (1) Procedura de aprobare este stabilită în conformitate cu alin. (2), (3) şi (4) pentru a evalua şi, după caz, pentru a aproba oportunitatea din punct de vedere fitosanitar a efectuării controalelor la locurile propuse ca locuri de inspecţie aprobate.

(2) In conformitate cu procedura prevăzută la alin. (1), în cazul în care controalele urmează să fie efectuate în locurile de inspecţie aprobate, orice solicitant adresează o cerere organismelor oficiale responsabile pentru efectuarea acestor controale, solicitând ca acestea să fie efectuate în locurile menţionate în cerere.

(3)   Cererea furnizează informaţiile necesare evaluării oportunităţii locurilor propuse ca locuri de inspecţie aprobate şi, în special, următoarele elemente:

a) informaţii referitoare la produsele vizate a fi importate şi la locurile în care produsele vizate importate vor fi depozitate sau ţinute în aşteptarea rezultatelor finale ale controalelor şi, în special, informaţii referitoare la modul în care se asigură separarea prevăzută la art. 1 alin. (3) lit. e); şi

b)  după caz, documentele justificative corespunzătoare, atunci când produsele vizate sunt destinate unei persoane căreia i-a fost acordat statutul de destinatar autorizat şi îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 406 din Regulamentul Comisiei (CE) nr. 2.454/93 sau atunci când locurile în cauză sunt supuse unei autorizări conform art. 497 din Regulamentul Comisiei (CEE) nr. 2.454/93.

(4)  Cererea prevăzută la alin. (2) este înregistrată, iar organismele oficiale responsabile:

a) analizează informaţiile furnizate în cerere;

b) evaluează oportunitatea efectuării controalelor în locurile de inspecţie propuse, care trebuie să îndeplinească cerinţele minime care sunt cel puţin cele prevăzute la alin. (3) lit. b) şi c) din anexa la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 626/2006 pentru stabilirea condiţiilor minime de desfăşurare a inspecţiilor fitosanitare în România la posturi de inspecţie, altele decât cele de la locul de destinaţie, pentru plante, produse vegetale sau alte obiecte care provin din ţări terţe sau alte cerinţe pe care organismele oficiale responsabile le pot impune într-un mod nediscriminatoriu şi care sunt justificate din punct de vedere al eficienţei inspecţiilor;

c) răspund solicitantului, indicând:

1.  fie că cererea poate fi acceptată şi că locurile în cauză sunt desemnate ca locuri de inspecţie aprobate;

2. fie că cererea nu poate fi acceptată şi din ce motiv.

(5)  Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin Agenţia Naţională Fitosanitară, păstrează şi pune la dispoziţie Comisiei Europene şi statelor membre, la cerere, lista actualizată a locurilor de inspecţie aprobate.

(6)   Organismele oficiale responsabile din România iau măsurile necesare dacă constată că există elemente care împiedică efectuarea controalelor la locurile de inspecţie aprobate situate pe teritoriul României.

(7)  Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin Agenţia Naţională Fitosanitară, informează Comisia şi statele membre respective cu privire la toate cazurile de nerespectare a condiţiilor care se aplică unui loc de inspecţie aprobat.

Art. 3. - Fără a prejudicia obligaţiile stabilite prin procedura de înregistrare, importatorul transporturilor de mărfuri pentru care s-a decis efectuarea controalelor acestor transporturi într-un loc de inspecţie aprobat are următoarele obligaţii:

a)  notifică în timp util, înainte de introducerea produselor vizate, organismul oficial responsabil de la destinaţie şi, în special:

1. numele, adresa şi amplasarea locului de inspecţie aprobat;

2. data şi ora sosirii la locul de inspecţie aprobat a produselor vizate;

3.   dacă este posibil, numărul individual de serie al documentului fitosanitar de circulaţie prevăzut la art. 1 alin. (3) lit. c);

4.  dacă este posibil, data şi locul eliberării documentului fitosanitar de circulaţie prevăzut la art. 1 alin. (3) lit. c);

5.   numele, adresa şi numărul oficial de înregistrare al importatorului;

6.  numărul de referinţă al certificatului fitosanitar şi/sau al certificatului fitosanitar pentru reexport ori al oricărui alt document fitosanitar solicitat;

b)  notifică organismului oficial responsabil de la destinaţie orice modificare adusă informaţiilorfurnizate în conformitate cu lit. a).

Art. 4. - Organismele oficiale responsabile se asigură că controalele produselor vizate efectuate în locurile de inspecţie aprobate îndeplinesc condiţiile minime, care sunt cel puţin cele prevăzute la alin. (1), (2) şi alin. (3) lit. a) din anexa la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilorşi dezvoltării rurale nr. 626/2006, sau orice alte cerinţe pe care organismele oficiale responsabile le pot impune în mod nediscriminatoriu şi care sunt justificate din punct de vedere al eficienţei inspecţiilor.

Art. 5. - Organismele oficiale responsabile pot stabili cerinţe suplimentare, considerate necesare pentru desemnarea unui loc propus ca loc de inspecţie aprobat.

Art. 6. - (1) Organismele oficiale responsabile asigură, după caz, cooperarea dintre:

a)  organismul oficial din punctul de intrare şi organismul oficial de la destinaţie; şi

b) organismul oficial din punctul de intrare şi biroul vamal din punctul de intrare; şi

c)  organismul oficial de la destinaţie şi biroul vamal de la destinaţie; şi

d) organismul oficial din punctul de intrare şi biroul vamal de la destinaţie,

prin schimbul de informaţii relevante privind plantele, produsele vegetale sau alte obiecte destinate a fi importate, ambalajele şi mijloacele lor de transport, în scris sau electronic, folosind documentul fitosanitar de circulaţie prevăzut la art. 1 alin. (3) lit. c).

(2)  In situaţia în care punctul de intrare în Comunitatea Europeană a produselorvizate şi locul de inspecţie aprobatsunt situate în state membre diferite, transportul de marfă poate fi expediat şi controalele pot fi efectuate într-un loc de inspecţie aprobat, pe baza unui acord între organismele oficiale responsabile din statele membre în cauză. Dovada acordului dintre organismele oficiale responsabile din statele membre în cauză se trece pe documentul fitosanitar de circulaţie.

(3) După ce produsele au fost inspectate la locul de inspecţie aprobat, organismul oficial de la destinaţie certifică pe documentul fitosanitar de circulaţie, prin aplicarea ştampilei de serviciu şi înscrierea datei la care controalele de identitate şi controalele fitosanitare corespunzătoare prevăzute la art. 12 alin. (2) lit. b) şi c) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007 au fost efectuate. Rezultatul final al acestor controale este specificat în rubrica „Decizia". Această prevedere se aplică în mod corespunzător dacă controalele documentare prevăzute la art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007 au fost conforme.

(4) In situaţia în care transportul de marfă, în urma efectuării controalelor prevăzute la alin. (3), este găsit „liber" de organisme dăunătoare, transportul de marfă şi documentul fitosanitar de circulaţie care îl însoţeşte sunt prezentate autorităţii vamale în a cărei rază teritorială de competenţă se află locul de inspecţie aprobat, permiţând plasarea transportului de marfă sub un regim vamal corespunzător prevăzut la art. 11 alin. (1), (2), (3), (4) şi (5) din Hotărârea Guvernului nr. 563/2007. Documentul fitosanitarde circulaţie nu mai trebuie să însoţească transportul de marfă şi acest document sau o copie a acestuia este păstrat(ă) pentru cel puţin un an de către organismul oficial de la destinaţie.

(5)  In cazul în care rezultatul controalelor prevăzute la alin. (3) conduce la obligaţia de a transporta produsele vizate prin Comunitatea Europeană către o destinaţie situată în afara Comunităţii Europene, produsele rămân sub supraveghere vamală până când are loc reexportul produselor.

Art. 7. - Organismele oficiale responsabile ale României sunt Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin inspectoratele de carantină fitosanitară vamală, pentru punctele de intrare, şi unităţilefitosanitarejudeţeneşi a municipiului Bucureşti, pentru punctele de la destinaţie.

Art. 8. - Prezentul ordin transpune prevederile Directivei Comisiei 2004/103/CE privind controlul de identitate şi controlul fitosanitar ale plantelor, produselor vegetale sau ale altor obiecte, prevăzute în partea B din anexa nr. V la Directiva Consiliului 2000/29/CE, care pot fi efectuate în alt loc decât punctul de intrare în Comunitate sau într-un loc apropiat acestuia, şi care specifică condiţiile legate de aceste controale, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE) nr. L 313 din 12 octombrie 2004.

Art. 9. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

Decebal Traian Remeş

ANEXĂ*)

1. Document fitosanitar de   circulaţie prevăzut la art. 1 alin. (3) lit. c) din ordinul ministrului  agriculturii si    dezvoltarii rurale nr.    /2007

 

ROMÂNIA

MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

2. DOCUMENT FITOSANITAR  DE CIRCULATIE

Nr. CE / RO /............(l)

3. Identificarea transportului de marfă(2)- Prezentul transport contine produse de interes fitosanitar-

Plante, produse vegetale sau alte obiecte (cod TARIC):..........................................................................................................

Numărul (numerele) de referinţă al documentelor fitosanitare solicitate:....................................................................................

Data eliberării: .......................................................................................................................................................................

Marcă (mărci) distinctivă(e), numerele, numărul de colete, cantitatea (greutate/unităţi): ..................................................................................................................................................................................................................................... .....................

........................................................................................................................................................................ ....................

Numărul (numerele) de referinţă al documentelor vamale solicitate:..........................................................................................

4. Numărul oficial de înregistrare al importatorului:.................................................................................

Subsemnatul, importator, solicit ca organismul oficial responsabil să efectueze controlul de identitate şi controlul fitosanitar oficial al plantelor, produselor vegetale sau altor obiecte menţionate mai sus  la locul de inspccţie aprobat indicat mai jos şi mă angajez să respect regulile şi procedurile stabilite de organismul oficial responsabil.

Data, numele şi semnătura importatorului:.................................................................................................................................

5.1. Punctul de intrare

5.2. Contrasemnătura organismului oficial din

 punctul de intrare (data, numele, ştampila de serviciu

şi semnătura):

...........................................................................................................

..........................................................................................................

6. Locul (locurile) de inspectie aprobat(e)(3)

A - ........................................................................          B- (înlocuieşte pe A .......................................................................

      ........................................................................          ......................................................................................................

Plantele, produsele vegetale sau alte obiecte sunt transportate către locul (locurile) de

inspccţic menţionat(e) mai sus în conformitate cu acordul încheiat între (4)

........................................................................................................................................................................ ....................

Transportul de marfa nu poate fi trimis către alte locuri decât cele menţionate mai sus, cu excepţia cazului în care există o aprobare oficială.

7. Controlul documentar      |_|

8. Controlul de identitate       |_|

9. Controlul fitosanitar   |_|

Locul/data: ..........................................

Numele: ..............................................

Ştampila de serviciu/semnatura:

Locul/data:..................................

Numele: .......................................

Ştampila de serviciu/semnătura:

Locul/data:............................................................

Numele: ...............................................................

Ştampila de serviciu/semnătura:

l0.Decizia:

|_|  Liber                            Locul/data:....................................................................................................................................

                                         Numele:........................................................................................................................................

                                         Ştampila de serviciu/semnătura:

A se indica paşaportul fitosanitar CE (numărul de serie sau numărul săptămânii sau numărul  individual al lotului),   după   caz:

........................................................................................................................................................................ .....................

|_| Măsuri oficiale

        |_| Refuz                                                                              |_| Distrugere

        |_| Transport în afara Comunităţii()                                       |_| Perioada de carantina

        |_| Eliminarea produselor infectate/infestate                           |_| Tratament corespunzător Observaţii:.............................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ ....................

1 Indicarea codului de ţară/număr

2 Se completează rubrica sau se face referire Ia informatiile din certificatul fitosanitar, care trebuie anexat.

3 Se indică „C" [art.14 alin. (7) din HG nr. 563/2007] sau „D" [art.14 alin. (8) din HG nr.563/2007]

4Se dau detalii privind acordul încheiat intre serviciile oficiale ale statelor membre: acord încheiat pentru fiecare caz in parte, sau acord incheiat pe termen lung, dupa caz.

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

1. Plant health movement document as

referred to in    Article    l(3)(c)   of  

Commission   Directive 2004/103/EC

 

ROMÂNIA

MINISTRY OF AGRICULTURE AND

RURAL DEVELOPMENT

2.     PLANT    HEALTH    

MOVEMENT DOCUMENT

No. EC /................../.................(1)

3. Identification of consienment(2)- This consienment contains oroduce of phytosanitary relevance -

Plant, plant product or other object (TARIC code) .................................................................................................................

Reference number (s) of required phytosanitary documentation:................................................................................................

Country of issue .....................................................................................................................................................................

Date of issue ........................................................................................................................................................................ .

Distinguishing mark (s), numbers, number of packages, amount (weights/units):.........................................................................

........................................................................................................................................................................ .....................

Reference number (s) of required customs documentation ......................................................................................................

4.Official registration number of importer ................................................................................................................................

I, the undersigned importer, hereby request the responsible official body to carry out the official identity checks and plant health checks of the abovementioned plants, plant products or other objects at the approved place of inspection listed below and 1 undertake to respect the rules  and procedures set by the responsible official body.

Date,name and signature of importer ......................................................................................................................................

5.1. Point of entry :

5.2. Countersigning by official body of point of entry (date, name, service stamp and signature):

 ...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

6. Approved place (s) of inspectation(3)

A .....................................................              B -(replace A) .................................................................................................

   ......................................................              .......................................................................................................................

The plants, plant products or other objects are moved to the   abovementioned place (s)  

of inspection in accordance with the agreement concluded between (4)

........................................................................................................................................................................ ......................

The consignment may not be moved to places other than those listed above unless this

has been officially aproved.

7. Documentary check     |_|

8. Identity check    |_|

9. Plant health check      |_|

Place/date:....................................

Name:..........................................

Service stamp/ signature:

Place/date:...............................

Name:.....................................

Service stamp/ signature:

Place/date:.........................................................................

Name:...............................................................................

Service stamp/ signature:

l0.Decision:

 |_| Release                 Place/date:............................................................................................................

                                  Name:...................................................................................................................

                                  Service stamp /signature:

Indicate EC Plant Passaport (serial or week or batch) number when appropriate .....................................................................

|_| Official measure

     |_| Refusal of entry                                                           |_|  Destruction

     |_|Movement outside the Community                                |_| Quarantine period

     |_| Removal of infected/ infested produce                          |_| Appropriate treatment

Remark ........................................................................................................................................................................ .........

 ........................................................................................................................................................................ .....................

1 Make reference to country cod/number

2 Fill in box or make reference to information on Phytosanitary certificate which must be attached

3 Make reference to „C" (Article 13c(2)(c) of Directive 2000/29/EC ) sau „D" (Articlel3c(2)(d) of Directive 2000/29/EC).

4 When appropriate, give details on agreement between Member States' official services, either on a case-by-case agreement or on the basis of a longer-term agreement.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 585/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 585 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 585/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu