Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 562 din 31 iulie 2008

privind aprobarea componentei si a Regulamentului de functionare a Comitetului pentru Situatii de Urgenta al Ministerului Internelor si Reformei Administrative

ACT EMIS DE: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 598 din 11 august 2008



Având în vedere prevederile art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr.15/2005, ale Hotărârii Guvernului nr.1491/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorică, atribuţiile, funcţionarea şi dotarea comitetelor şi centrelor operative pentru situaţii de urgenţă şi ale Hotărârii Guvernului nr.2.288/2004 pentru aprobarea repartizării principalelor funcţii de sprijin pe care le asigură ministerele, celelalte organe centrale şi organizaţiile neguvernamentale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă,

în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobată cu modificări prin Legea nr.15/2008,

ministrul internelor şi reformei administrative emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă componenţa Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare comitet ministerial, prezentată în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul de funcţionare a Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, potrivit anexei nr. 2.

Art. 3. -Atribuţiile Centrului operativ al comitetului ministerial sunt îndeplinite de Centrul Operaţional Naţional din structura Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, care asigură şi Secretariatul tehnic permanent al comitetului ministerial.

Art. 4. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul internelor şi reformei administrative,

Liviu Radu,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

COMPONENŢA

Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative

Art. 1. - (1) Comitetul pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare comitetul ministerial, are în componenţă un preşedinte, un vicepreşedinte, membri şi consultanţi.

(2) Preşedintele comitetului ministerial este ministrul internelor şi reformei administrative.

(3) Vicepreşedintele comitetului ministerial este secretarul de stat pentru relaţiile cu instituţiile prefectului.

(4)  Membrii comitetului ministerial sunt persoane cu putere de decizie  din  aparatul   propriu,  cu  atribuţii  în  domeniul gestionării tipurilor de risc repartizate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, după cum urmează:

a)  secretarul de stat, şef al Departamentului ordine şi siguranţă publică;

b) secretarul de stat pentru comunităţile locale;

c) secretarul general al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;

d) directorul general al Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţia prefectului;

e)  directorul general al Direcţiei generale management operaţional;

f)  directorul general al Direcţiei generale management logistic şi administrativ;

g) directorul general al Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiilor;

h) directorul general al Direcţiei generale financiare;

i) directorul general al Direcţiei generale medicale;

j) directorul general al Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor;

k) şeful Oficiului Central de Stat pentru Probleme Speciale;

l) preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat;

m) inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (I.G.S.U.);

n) inspectorul general al Inspectoratului General al Poliţiei Române;

o) inspectorul general al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române;

p) inspectorul general al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră Române;

q) şeful Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice.

Art. 2. - Consultanţii pentru asigurarea documentării tehnice de specialitate a membrilor comitetului ministerial, privind managementul tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţă sunt experţi şi specialişti din aparatul propriu, instituţiile şi unităţile din subordine şi reprezentanţi ai altor ministere şi instituţii cu atribuţii în domeniu, cooptaţi la solicitarea preşedintelui comitetului ministerial şi organizaţi în 8 grupuri de suport tehnic, după cum urmează:

1. Grupul de suport tehnic pentru managementul incendiilor:

a)  un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.;

b) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.

2. Grupul de suport tehnic pentru managementul accidentelor nucleare şi/sau urgenţe radiologice:

a)  2 reprezentanţi ai Comisiei Naţionale pentru Controlul Activităţilor Nucleare;

b) un reprezentant al Agenţiei Nucleare;

c) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;

d)  un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.

3.  Grupul de suport tehnic pentru managementul accidentelor chimice cu implicaţii în afara amplasamentului:

a)  2 reprezentanţi din Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile;

b) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;

c)   un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.

4.  Grupul de suport tehnic pentru managementul avariilor grave ale sistemelor de gospodărie comunală:

a) 2 reprezentanţi ai Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice;

b)  un reprezentant al Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţia prefectului;

c) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.

5. Grupul de suport tehnic pentru managementul exploziilor necontrolate ale muniţiei rămase din timpul conflictelor militare:

a)  un reprezentant din Inspectoratul General al Poliţiei Române;

b) 2 reprezentanţi din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;

c)  un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.

6.  Grupul de suport tehnic pentru managementul evenimentelor publice de amploare care pot genera situaţii de urgenţă:

a)   2 reprezentanţi din Direcţia generală management operaţional;

b) un reprezentant din Inspectoratul General al Jandarmeriei Române;

c)  un reprezentant din Inspectoratul General al Poliţiei Române;

d)  un reprezentant din Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră Române;

e)   un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.

7.  Grupul de suport tehnic pentru managementul poluării marine în zona costieră:

a)  un reprezentant din Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile;

b) un reprezentant al Autorităţii Navale Române;

c) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.;

d) un reprezentant din Centrul Operaţional Naţional al I.G.S.U.

8.  Grupul de suport tehnic pentru managementul căderilor de obiecte din atmosferă şi din cosmos:

a)   un reprezentant din Direcţia generală management operaţional;

b)  un reprezentant din Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare;

c)  un reprezentant din Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile;

d) un reprezentat din Inspectoratul de Aviaţie al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;

e) un reprezentant din Inspecţia de Prevenire a I.G.S.U.

Art. 3. - Organigrama comitetului ministerial este prezentată în anexa nr.  1A, care face parte integrantă din prezenta componenţă.

ANEXA Nr. 1A*) la componentă

ORGANIGRAMA

COMITETULUI PENTRU SITUAT» DE URGENTĂ AL MINISTERULUI INTERNELOR ŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE

*) Anexa nr. 1A este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2

REGULAMENTUL

de funcţionare a Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Comitetul pentru Situaţii de Urgenţă al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, denumit în continuare comitetul ministerial, este un organism interinstituţional de sprijin al managementului tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţă din domeniul de responsabilitate şi face parte din Sistemul Naţional pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă.

(2)  Comitetul ministerial se constituie şi funcţionează sub conducerea ministrului internelor şi reformei administrative.

(3)   In condiţiile legii, ministrul internelor şi reformei administrative poate delega atribuţii din competenţa sa sau poate încredinţa mandatul de reprezentare secretarului de stat pentru relaţiile cu instituţiile prefectului.

(4) Comitetul ministerial nu are personalitate juridică.

Art. 2. -In aplicarea prevederilor legale în vigoare, comitetul ministerial emite hotărâri.

Art. 3. - (1) Comitetul ministerial coordonează managementul următoarelor tipuri de risc, generatoare de situaţii de urgenţă:

a) incendii;

b) accidente nucleare şi/sau urgenţe radiologice;

c) accidente chimice cu implicaţii în afara amplasamentului;

d) avarierea gravă a sistemelor de gospodărie comunală;

e)  explozii necontrolate ale muniţiei rămase din timpul conflictelor militare;

f)  evenimente publice de amploare care pot genera situaţii de urgenţă;

g) poluări marine în zona costieră;

h) căderi de obiecte din atmosferă şi din cosmos.

(2) Comitetul ministerial asigură participarea structurilor ministerului la îndeplinirea următoarelor funcţii de sprijin:

a) monitorizarea pericolelor şi riscurilor specifice, precum şi a efectelor negative ale acestora;

b) informarea, înştiinţarea şi avertizarea;

c) planificarea şi pregătirea resurselor şi serviciilor;

d) căutarea, descarcerarea şi salvarea persoanelor;

e) evacuarea persoanelor, populaţiei sau a bunurilor periclitate;

f) acordarea asistenţei medicale de urgenţă;

g) prevenirea îmbolnăvirilor în masă;

h) localizarea şi stingerea incendiilor;

i) neutralizarea efectelor materialelor periculoase;

j) asigurarea transportului forţelor şi mijloacelor de intervenţie, persoanelor evacuate şi al altor resurse;

k) efectuarea lucrărilor publice şi inginereşti la construcţiile, instalaţiile şi amenajările afectate;

l) asigurarea apei şi hranei pentru persoanele şi animalele afectate sau evacuate;

m) asigurarea cazării şi adăpostirii persoanelor afectate sau evacuate;

n) efectuarea depoluării şi decontaminării;

o) menţinerea şi restabilirea ordinii publice;

p) logistica intervenţiei;

q) reabilitarea zonei afectate;

r) acordarea de ajutoare de primă necesitate, despăgubiri şi asistenţă socială şi religioasă.

CAPITOLUL II

Funcţionarea comitetului ministerial

Art. 4. - (1) Comitetul ministerial îşi desfăşoară activitatea în baza planului anual elaborat de Secretariatul tehnic permanent.

(2)  Comitetul ministerial se întruneşte semestrial şi ori de câte ori situaţia o impune, la convocarea preşedintelui.

(3)  La şedinţele comitetului ministerial participă, la invitaţia preşedintelui, reprezentanţi ai altor ministere şi instituţii publice centrale, precum şi ai unor operatori economici sau organizaţii neguvernamentale, care îndeplinesc funcţii de sprijin în prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.

Art. 5. - (1) Şedinţele comitetului ministerial se desfăşoară în prezenţa majorităţii membrilor sau a înlocuitorilor desemnaţi.

(2)  Ordinea de zi se stabileşte de preşedinte, pe baza propunerilor membrilor comitetului ministerial, iar data şi locul de desfăşurare a şedinţelor sunt aduse la cunoştinţa acestora cu cel puţin 5 zile înainte de Secretariatul tehnic permanent.

(3)  Materialele care urmează a fi analizate în şedinţele comitetului ministerial se vor depune la Secretariatul tehnic permanent, pentru multiplicare şi difuzare, în timp util, cu cel puţin 10 zile înainte de desfăşurarea acestora.

Art. 6. - (1) Hotărârile comitetului ministerial se adoptă cu votul a două treimi din numărul membrilor prezenţi, cu excepţia punerii în aplicare a planului de evacuare, care se face în baza deciziei preşedintelui comitetului ministerial.

(2) Consultanţii comitetului ministerial şi invitaţii nu au drept de vot.

(3)   Dezbaterile pe marginea materialelor prezentate şi analizate în şedinţele comitetului ministerial se consemnează de către Secretariatul tehnic permanent, care întocmeşte şi proiectul de hotărâre.

Art. 7. - Hotărârea comitetului ministerial se transmite structurilor interesate pentru punerea în aplicare.

Art. 8. - Lucrările comitetului ministerial se desfăşoară în spaţii special amenajate, puse la dispoziţie de:

a)  Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, la sediul din str. Piaţa Revoluţiei nr. 1A, sectorul 1, Bucureşti;

b) Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, la sediul din str. Banu Dumitrache nr.46, sectorul 2, Bucureşti.

CAPITOLUL III

Atribuţiile preşedintelui, vicepreşedintelui, membrilor şi consultanţilor

Art. 9. - Comitetul ministerial asigură îndeplinirea atribuţiilor principale prevăzute la art. 21 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005.

Art. 10. - Persoanele din componenţa comitetului ministerial au următoarele obligaţii principale:

a) preşedintele:

1. stabileşte ordinea de zi şi conduce şedinţele acestuia;

2. semnează hotărârile, planurile, programele, regulamentele şi măsurile adoptate;

3. semnează avizele, acordurile, împuternicirile, protocoalele şi proiectele de acte normative;

4.  prezintă în şedinţele Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă propunerile comitetului ministerial;

5.   asigură gestionarea tipurilor de riscuri specifice şi îndeplinirea funcţiilor de sprijin stabilite în competenţă;

6.   aprobă planurile elaborate la nivelul inspectoratelor generale pentru asigurarea resurselor umane, materiale şi financiare necesare gestionării situaţiilor de urgenţă;

7. conduce şi coordonează, prin Centrul Operaţional Naţional şi Centrul Operaţional de Comandă al Centrului Naţional de Conducere a Acţiunilor de Ordine Publică, participarea structurilor ministerului la acţiunile de limitare şi înlăturare a urmărilor situaţiilor de urgenţă;

8.  analizează situaţiile de urgenţă create, ia măsuri pentru aplicarea hotărârilor Guvernului, Consiliului Suprem de Apărare a Ţării şi Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, emite ordine şi dispoziţii către unităţile/structurile centrale şi teritoriale privind modul de acţiune al acestora;

9.  hotărăşte în baza propunerilor prezentate de membrii comitetului ministerial, modul de folosire a efectivelor şi mijloacelor de care dispun unităţile/structurile ce îndeplinesc misiuni specifice în situaţii de urgenţă şi, la nevoie, asigură sprijinul acestora;

b) vicepreşedintele îndeplineşte obligaţiile preşedintelui în lipsa acestuia, precum şi pe cele ce îi revin ca membru al comitetului ministerial;

c) membrii:

1.  participă la şedinţele comitetului ministerial;

2.  prezintă informări şi puncte de vedere;

3. informează operativ personalul propriu asupra problemelor dezbătute, concluziilor rezultate, hotărârilor şi măsurilor adoptate;

4. urmăresc aplicarea acestora în domeniile de competenţă;

5.   menţin legătura permanentă cu Centrul Operaţional Naţional;

6. fac propuneri cu privire la modul de folosire a efectivelor şi mijloacelor de care dispun unităţile/structurile subordonate/ coordonate ce îndeplinesc misiuni specifice în situaţii de urgenţă;

7.  conduc activitatea de intervenţie a structurilor aflate în subordonare/coordonare;

d) consultanţii:

1.  participă la şedinţele comitetului ministerial;

2. consiliază membrii acestuia asupra problemelor operative, tehnice şi de specialitate;

3.  asigură documentarea tehnică de specialitate pentru tipurile de riscuri gestionate şi sprijină Secretariatul tehnic permanent în elaborarea documentelor de lucru pentru comitetul ministerial.

Art. 11. - Secretariatul tehnic permanent are următoarele atribuţii specifice:

a) gestionează documentele comitetului ministerial;

b) asigură convocarea comitetului ministerial şi transmiterea ordinii de zi;

c) primeşte şi pregăteşte materialele pentru şedinţele comitetului ministerial şi asigură prezentarea acestora preşedintelui şi membrilor;

d) elaborează lucrările şi execută operaţiunile de secretariat pe timpul şedinţelor;

e)  asigură redactarea hotărârilor adoptate de comitetul ministerial, precum şi a proiectelor de ordine, pe care le prezintă spre aprobare;

f)  asigură difuzarea la structurile şi instituţiile subordonate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative şi la alte autorităţi interesate a documentelor emise de comitetul ministerial;

g) întocmeşte informări periodice privind situaţia operativă sau stadiul îndeplinirii hotărârilor adoptate;

h) cooperează cu secretariatele tehnice permanente sau cu activitate temporară, organizate şi asigurate de centrele operative pentru situaţii de urgenţă, la nivelul ministerelor şi al instituţiilor publice centrale;

i) conlucrează cu structurile aparatului central al Ministerului Internelor şi Reformei Administrative implicate în emiterea ordinelor ministrului;

j) întocmeşte proiectele comunicatelor de presă ale comitetului ministerial;

k) urmăreşte realizarea suportului logistic al locului de desfăşurare a şedinţelor comitetului ministerial;

l) preia şi gestionează datele şi informaţiile transmise în cazul unor situaţii de urgenţă din domeniul de competenţă şi asigură înştiinţarea membrilor comitetului ministerial şi a consultanţilor;

m) pentru îndeplinirea atribuţiilor consultă specialiştii organizaţi pe grupe de suport tehnic;

n) asigură actualizarea nominală a componenţei comitetului ministerial;

o) îndeplineşte alte atribuţii sau sarcini stabilite de comitetul ministerial sau de preşedintele acestuia.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 12. - Comitetul ministerial îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu dispoziţiile legilor, ordinelor şi instrucţiunilor în vigoare.

Art. 13. - Intregul personal din componenţa comitetului ministerial este obligat să cunoască şi să aplice întocmai prevederile prezentului regulament.

Art. 14. - Documentele elaborate pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea activităţilor se arhivează de către Secretariatul tehnic permanent al comitetului ministerial, cu respectarea prevederilor legale.

Art. 15. - Fluxul informaţional-decizional pentru managementul tipurilor de risc generatoare de situaţii de urgenţă, repartizate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, este prevăzut în anexa nr. 2A, care face parte integrantă din prezentul regulament.

ANEXA Nr. 2A*) la regulament

FLUXUL INFORMAŢIONAL-DECIZIONAL PENTRU MANAGEMENTUL TIPURILOR DE RISC GENERATOARE DE SITUAŢII DE URGENŢĂ REPARTIZATE MINISTERULUI INTERNELOR ŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE

*) Anexa nr. 2A este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 562/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 562 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 562/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu