Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 49 din 9 februarie 2006

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 173 din 23 februarie 2006



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 din Legea nr. 379/2005 privind bugetul de stat pe anul 2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.151 din 19 decembrie 2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperaţie emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager  din  sectorul  întreprinderilor  mici   şi   mijlocii,prevăzută în anexa la prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.

     Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,

Eugen Ovidiu Chirovici

ANEXĂ

PROCEDURĂ de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale

în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii

1. Obiectivul programului

Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire care să faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncă şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicării lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi a prejudecăţilor existente la nivel local.

Programul urmăreşte:

-   stimularea autoangajării şi creşterea numărului de femei antreprenor în cadrul comunităţii de afaceri;

-  dezvoltarea capacităţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;

-    folosirea optimă a capitalului uman oferit de potenţialele femei antreprenor;

-    îmbunătăţirea performaneţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregătire a personalului acestora;

-  accesul egal la economia bazată pe cunoaştere;

-   schimburi de experienţă între femei de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale;

-  stimularea dorinţei de reprezentare în societatea civilă a propriilor interese.

2. Bugetul programului

2.1. Pentru realizarea programului se alocă de la bugetul de stat pe anul 2006 suma de 500.000 lei (RON), defalcată astfel:

-  475.000 lei (RON) - pentru finanţarea derulării celor 4 etape ale programului, după cum urmează:

•   etapa I - 60.000 lei (RON) pentru organizarea campaniilor de informare în oraşele: Tulcea, Bacău, Suceava, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Sibiu, Arad, Craiova şi Piteşti;

• etapa a ll-a - 300.000 lei (RON) pentru organizarea şi desfăşurarea cursurilor de pregătire antreprenorială pe durata a 5 zile în 7 judeţe: Brăila, Vaslui, Bistriţa-Năsăud, Harghita, Hunedoara, Mehedinţi şi Prahova şi multiplicarea suporturilor de curs;

•  etapa a lll-a - 67.000 lei (RON) pentru publicare de broşuri şi ghiduri;

• etapa a IV-a - 48.000 lei (RON) pentru organizarea Conferinţei  „Antreprenoriatul  feminin în   România",  cu participarea reprezentanţilor entităţilor guvernamentale şi neguvernamentale implicate în promovarea şi sprijinirea mediului de afaceri şi a egalităţii de şanse, a organizaţiilor internaţionale de sprijin al dezvoltării iniţiativei private în rândul femeilor, precum şi a absolventelor de curs;

- 25.000 lei (RON) - la dispoziţia Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (ANIMMC), constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea şi evaluarea programului (cheltuieli materiale şi servicii).

3. Etapele programului:

Programul se va derula în 4 etape, astfel:

Etapa I: organizarea campaniei de informare, denumită „Zilele femeilor antreprenor", ce se va derula cu sprijinul Reţelei Centrelor EURO Info în următoarele oraşe: Tulcea, Bacău, Suceava, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Sibiu, Arad, Craiova şi Piteşti.

Caravana zilelor de informare va furniza şi detalii referitoare la locaţiile de derulare a cursurilor şi la modalitatea de înscriere.

Evenimentul se va derula pe parcursul zilei următoare datei limită de înscriere pentru fiecare locaţie stabilită.

Termenele limită de înscriere în cadrul acestei etape se vor publica pe pagina de web a ANIMMC (www.animmc.ro).

Inscrierea participantelor la aceste seminarii se face:

1.  la adresa de e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro.;

2.  prin poştă; ori

3.  direct la sediul ANIMMC,

menţionând clar locaţia aleasă. Detalii suplimentare se pot obţine prin intermediul oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie.

Agenda evenimentelor va cuprinde:

•  prezentarea programului: rezultatele obţinute în anul 2005 şi activităţile ce se vor derula în anul 2006;

•  mediatizarea raportului elaborat de Reţeaua Uniunii Europene pentru Promovarea Antreprenoriatului Feminin WES (2004-2005);

•   prezentarea structurilor asociative ale femeilor antreprenor din România;

•  prezentarea surselor de finanţare ale sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM);

•  prezentarea opiniilor absolventelor de curs ale anului 2005;

• organizarea de miniexpoziţii având ca temă realizările femeilor întreprinzător pe plan local;

•  bursa de contacte.

Etapa a ll-a:

Organizarea şi desfăşurarea cursurilor de pregătire antreprenorială pe durata a 5 zile în cadrul a 7 locaţii. Cursurile vor cuprinde o parte teoretică şi una interactivă, după cum urmează:

1. Legislaţie:

Formalităţi privind înregistrarea şi funcţionarea societăţilor comerciale, persoane fizice, asociaţii familiale.

societăţi cooperative: Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările ulterioare, Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, modificată şi completată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/2004, aprobată prin Legea nr. 569/2004, Legea nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice şi a asociaţiilor familiale care desfăşoară activităţi economice în mod independent, modificată prin Legea nr. 378/2005, Hotărârea Guvernului nr. 1.766/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice şi a asociaţiilor familiale care desfăşoară activităţi economice în mod independent, Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările aduse prin Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006, Legea nr. 1/2005 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei.

•  Alte acte normative cu impact asupra sectorului IMM: Legea nr. 64/1995 privind procedura reorganizării judiciare şi a falimentului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor şi drepturile conexe, Ordonanţa Guvernului nr. 51/1997 privind operaţiunile de leasing şi societăţile de leasing, republicată, Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare (capitolul referitor la IMM), Legea protecţiei muncii nr. 90/1996, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

•   Model de contract de franciză, model de contract pentru operaţiunile în lohn, model de contract colectiv de muncă şi model de contract individual de muncă.

2.  Psihologia afacerii:

•   Factorii care influenţează decizia demarării unei afaceri, a capabilităţii profesionale şi financiare de a începe o afacere, a tipului de afacere dorit şi a sectorului în care aceasta se va desfăşura, a modului de lucru preferat pentru început.

3.  Elaborarea planului de afaceri:

•  Ce este un plan de afaceri? De ce este necesar un plan de afaceri? Care este utilitatea acestuia? Ce trebuie evitat într-un plan de afaceri? Formatul planului de afaceri.

4.  Instrumentele de comunicare şi logistică

5.  Forma de organizare a unei afaceri

6.  Asigurările necesare unei afaceri

7.  Stabilirea locaţiei afacerii şi a modalităţilor de închiriere a spaţiului

8.  Modalităţi de finanţare a unei afaceri

9.  Contabilitate primară şi cash flow

10.  Managementul firmei

11.  Managementul riscului

12.   Managementul financiar al întreprinderii - exerciţii practice

13.  Noţiuni de marketing

14.   Noţiuni de bază privind implementarea standardelor de calitate

15.   Noţiuni de bază privind resursele umane şi recrutarea angajaţilor

16.  Comerţul electronic

17.  Transferul unei afaceri

18.  Dezvoltarea şi extinderea unei afaceri

19.  Franciza sau cumpărarea unei afaceri

20.  Achiziţii publice

21.  Surse de finanţare pentru sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii

22.  Accesare surse şi platforme electronice de informare

23.  Prezentarea asociaţiilor femeilor de afaceri şi a serviciilor pe care acestea le asigură membrilor.

Vor fi acordate certificate care să ateste participarea la cursurile organizate în cadrul programului.

Etapa a lll-a: Elaborarea şi publicarea broşurilor:

1.   10 afaceri de succes în România conduse de către femei manager

2.   ABC-ul IMM - Cum îmi înfiinţez şi dezvolt propria afacere?

3.  Un plan de afaceri de succes

4. Ce este antreprenoriatul? Instruirea angajaţilor o cheltuială sau o investiţie?

5.  Franciza, leasing, comerţ electronic

Etapa a IV-a: Organizarea conferinţei „Antreprenoriatul feminin în România", cu participarea reprezentanţilor entităţilor guvernamentale şi neguvernamentale implicate în promovarea şi sprijinirea mediului de afaceri şi a egalităţii de şanse, a organizaţiilor internaţionale de sprijin al dezvoltării iniţiativei private în rândul femeilor, precum şi a absolventelor de curs.

4. Beneficiarii programului

Beneficiază de prevederile programului: femeile care au cetăţenie română şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere următoarele criterii de eligibilitate:

a)  au vârsta peste 18 ani;

b)  sunt absolvente a minimum 8 clase;

c)   s-au înscris în program pe baza formularului de înscriere prevăzut în anexa nr. 1*) la prezenta procedură,

care este disponibil şi pe pagina de Internet a ANIMMC: http://www.animmc.ro/programe/programe2006/;

d)  pentru fiecare locaţie se alocă prioritar maximum 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, în medii sociale defavorizate şi din rândul minorităţilor etnice;

e)   nu beneficiază de acest program persoanele care desfăşoară activităţi de consultanţă şi cele care au absolvit în anul anterior cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul programului.

5. Procedura de înscriere

5.1. Pentru prima etapă a programului, înscrierea participantelor la aceste seminarii se face:

1.  la adresa de e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro;

2.  prin poştă; ori

3.  direct la sediul ANIMMC,

menţionând clar locaţia aleasă.

Informarea privind înscrierea în cadrul programului se poate face la sediul ANIMMC sau la sediile oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie.

5.2.   Pentru etapa a ll-a, referitoare la organizarea şi desfăşurarea cursurilor de pregătire antreprenorială, fiecare potenţial beneficiar trebuie să completeze integral formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură, însoţit de următoarele documente justificative:

a)   copie de pe buletinul/cartea de identitate al/a solicitantului;

b)  copie de pe ultima diplomă de studii.

5.3.   Formularul de înscriere completat, însoţit de documentele justificative, va fi depus la sediul ANIMMC din str. Poteraşi nr. 11, sectorul 4, cod poştal 040623, Bucureşti, sau va fi transmis prin poştă şi va fi înregistrat în Registrul special al programului.

Perioada de înscriere pentru participarea la etapa a ll-a a programului va fi anunţată în timp util pentru fiecare locaţie.

Locaţiile şi datele de desfăşurare a cursurilor vor fi afişate în timp util pe pagina de Internet a ANIMMC.

5.4.  Participantele la cursurile de specializare au obligaţia de a completa formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 2*) la prezenta procedură, care va fi transmis corespunzător către ANIMMC, pe o perioadă de 3 ani după absolvirea cursurilor. Formularul va fi completat şi transmis membrilor Unităţii de implementare a programului (UIP), urmând ca monitorizarea să se facă până cel târziu la data de 30 octombrie a fiecărui an, în perioada 2007- 2009.

5.5.   Criteriul de selecţie a cursantelor va fi „Primul venit, primul servit", în limita a maximum 25 de cursante pentru fiecare locaţie.

*) Anexele nr. 1 şi 2 sunt reproduse în facsimil.

5.6. Perioada de depunere a formularului de înscriere, însoţit de documentele justificative, va fi anunţată pe pagina de Internet a ANIMMC, www.animmc.ro, şi în presă.

6. Procedura de evaluare şi selecţie a beneficiarilor cursurilor de pregătire antreprenoriala

6.1. Formularele vor fi analizate şi selectate în ordinea datei şi a orei înregistrării în Registrul special al programului, pe baza conformităţii criteriilor de eligibilitate.

6.2.   Lista beneficiarilor eligibili va fi făcută publică prin afişare pe site-ul www.animmc.ro, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului limită de depunere a formularelor de înscriere.

7.   Constituirea Unităţii de implementare a programului (UIP)

In vederea implementării corespunzătoare a programului, în cadrul ANIMMC se va constitui Unitatea de implementare a programului (UIP). Structura organizatorică, numărul de persoane, atribuţiile şi responsabilităţile vor fi stabilite prin ordin al preşedintelui ANIMMC.

8.   Organizarea cursurilor de pregătire antreprenoriala

8.1. Cursurile de pregătire antreprenoriala se vor desfăşura în locaţiile prezentate la pct. 3.

Cursurile de pregătire antreprenoriala sunt organizate pe module.

8.2. Prin cursurile de pregătire antreprenoriala se vor instrui cel puţin 200 de femei. Va fi organizată câte o sesiune de curs în fiecare dintre locaţii. Pe parcursul cursurilor participanţii vor dobândi cunoştinţe în management, marketing, dezvoltarea afacerilor, accesare surse de finanţare, legislaţia afacerilor şi managementul calităţii.

9. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor

9.1.  La sfârşitul acestui program fiecare beneficiar va completa şi va transmite către ANIMMC (UIP), în conformitate cu pct. 5.4, formularul de raportare tehnică prevăzut în anexa nr. 2 şi chestionarul de evaluare a programului primit în cadrul sesiunii de cursuri. Aceste acte vor permite membrilor UIP să obţină date pentru evaluarea anuală a programului.

9.2.    Pe baza rezultatelor monitorizării derulării programului şi a evaluării rezultatelor acestuia se va îmbunătăţi şi se va diversifica programa cursurilor de specializare.

ANEXA Nr. 1 la procedură

FORMULAR   DE   ÎNSCRIERE

la Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM

- 2006 -

DATE PERSONALE

Numele şi Prenumele:....................................

Vârsta:   ...........

Nivelul educaţiei:

|_|   Studii gimnaziale

|_|  Studii liceale :   Liceul................................

Localitatea..........................

Judeţul:..............................

Specializarea........................

|_|   Studii tehnice/postliceale absolvite (perioada, unitatea de învăţământ, specializarea):

Perioada.....................

Unitatea de învăţământ

Localitatea................................

Judeţul....................................

Specializarea...............................

|_|Studii universitare absolvite (perioada, unitatea de învăţământ, specializarea):

Perioada.....................

Unitatea de învăţământ

Localitatea................................

Judeţul....................................

Specializarea...............................

Adresa domiciliu :       Strada.............................Nr................

Bloc.......Scara.......Et......Ap.....

Localitatea:

Judeţul:

Cod poştal:

Telefon: ........................

Mobil:    ........................

E-mail:   ........................

Vă rugăm să completaţi în tabelul următor datele referitoare la experienţa dvs. profesională:

Angajator/ Angajat

Funcţie

Perioada

Bifaţi locul unde doriţi să participaţi la cursuri:

|_|    Brăila,

|_|    Vaslui,

|_|    Bistriţa- Năsăud,

|_|   Harghita,

|_|    Hunedoara,

|_|    Mehedinţi,

|_|   Prahova

INTREBĂRI

1.   Ce înţelegeţi prin activitate antreprenorială?

2.Care sunt dupa opinia dvs., principalele calitati ale unui antreprenor Detaliaţi...........................................................................................   ........................................................................................................................................................................ .....................................................

3.Aţi încercat vreodată să începeţi o afacere proprie?                                

|_| Da             |_| Nu

Ce tip de activitate?.............................................................................................

Ce s-a întâmplat cu această afacere?   ............................................................................................................................

..............................................................................................................................

4.Aveţi o afacere în prezent?                                                                               |_| Da               |_| Nu                 

Daca aveţi propria afaceri, in ce domeniu de activitate este?    ..............................................................................................................................

..............................................................................................................................

..............................................................................................................................

5.  Dacă intenţionaţi să începeţi o afacere, în ce domeniu de activitate o veţi face?    (Vă rugăm să daţi detalii).

..........................................................................................................................

..............................................................................................................................

..............................................................................................................................

6. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastră de a începe o afacere proprie sau de a extinde afacerea deja existentă? (Marcaţi doar un singur răspuns)

|_|    Nu ştiu           |_|   Medie               |_|   Destul de puternica                

|_|       Foarte puternica

7. In ce stadiu vă aflaţi în legătură cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriţi să o transformaţi într-o afacere?

|_| Nu am început să lucrez la un plan de afaceri

|_|  Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii) necesară elaborării planului de   afaceri

|_ Am început să lucrez la elaborarea planului de afaceri

|_| Am elaborat un plan de afaceri

|_| Am elaborat un plan de afaceri în vederea solicitării unui credit bancar

8. Daţi următorilor factori note cuprinse între 1-5, nota 5 fiind pentru acel factor care este, în opinia dumneavoastră, cel mai important în succesul unei afaceri.

|_| Banii               |_| Educaţia              |_| Prietenii               |_| Motivaţia             |_| Altele

9. De ce sprijin credeţi că aveţi nevoie pentru a începe şi/sau extinde o afacere?

|_|  Instruire generală în domeniul afacerilor

|_| Consultanţă juridică

|_|  Consultanţă financiar-contabilă

|_| Consultanţă în marketing

|_| Consultanţă în management

|_|  Alt gen de sprijin (specificaţi).............................................................

10. Cum aţi auzit de acest program?

|_|  Presa           |_| Radio            |_| TV          |_| Altele (prieteni, la serviciu etc)

11. Ce v-aţi propus să obţineţi în urma înscrierii în acest program? (Marcaţi un singur răspuns),

|_| Mai multe informaţii

|_|  Acces la finanţare

|_|   Punerea în practică a ideii de afaceri

12. La ce cursuri sau seminarii de dezvoltare antreprenorială aţi mai participat?

Cursul

Perioada

13. Sunteţi membră a unei asociaţii a femeilor întreprinzător ? |_| Da ...(rugăm nominalizaţi)...............................

|_| Nu

|_| Sunt interesată de a deveni membră a unei organizaţii a femeilor întreprinzător

14.  Desfăşuraţi activităţi de consultanţă ?

|_|   Da .........detaliaţi ........................................................................................

|_| Nu

15.  Aţi absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005- 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenori ale in rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2005?

|_|  Da

|_|  Nu

16.  Aţi beneficiat în ultimii 3 (trei) ani (2003-2006 ) de ajutor de stat, aşa cum este definit în Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificările şi completările ulterioare?

|_|   Da, am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:

Nr.crt

Anul acordării ajutorului de stat

Forma ajutorului de stat

Instituţia finanţatoare

Programul prin care aţi beneficiat de finanţare

Cuantumul ajutorului de stat acordat RON

|_|  Nu am beneficiat de ajutor de stat

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

Semnătura aplicantei:......................

Localitatea:.......................

Data:....................

ANEXA Nr. 2 la procedură

FORMULAR   DE   RAPORTARE   TEHNICĂ*)

privind Programul naţional multianual pe perioada 2005-2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale

în rândul femeilor manager din sectorul IMM

- 2006-(Se completează toate rubricile)

Perioada pentru raportare:     anul .............

Subsemnata.........................................................., identificată cu CI/BI

seria...........................,nr.........................CNP................................

domiciliata în:

Strada..............................Nr..................

Localitatea..............................................

Judeţul...................................................

Cod poştal...............................................

Telefon:..............................

Mobil:................................

E-mail:...............................

Declar pe propria răspundere următoarele:

sunt absolventă a Cursului de pregătire antreprenorială promoţia 2006

|_| DA, am o afacere proprie la data participării la cursurile organizate de către ANIMMC de tipul :

|_| microîntreprindere |_| întreprindere mică |_|    întreprindere mijlocie

* transmiterea formularului este obligatorie pentru toţi beneficiarii de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului program, pentru o perioadă de 4 ani, începând cu anul 2005

1 Conform Legii 346/2004 privind stimularea privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, modificată şi completată cu Ordonanţa nr.27/2006

Data înregistrării IMM:

Denumire.............................................................................................................

Adresa  sediului  social  .....................................................................................        

Numărul de înmatriculare în Registrul comerţului (după  caz) ......................... Codul unic de înregistrare (după caz) ...............................................................   

Obiectul principal de activitate:.........................................................................

Codul CAEN:  ................................................................................................

Tipul IMM:     |_| IMM autonomă

|_| IMM parteneră (detalii)

|_| IMM legată (detalii)

Numărul mediu anual de  salariaţi:  ...............................................................        

Cifra de afaceri anuală netă (RON).............................................

Active totale (RON)...............................................................

|_|  NU am o afacere proprie la data participării la cursurile organizate de către ANIMMC

|_| DA, am calitatea de administrator al SC:..................................

|_| NU am calitatea de administrator al unui IMM

|_| AM calitatea de persoană fizică autorizată/asociaţie familială Autorizaţie nr......................din data:

|_| NU am calitatea de persoană fizică autorizată/asociaţie familială

|_| DA, sunt membră a unei societăţi cooperative (detalii)

|_| Nu, sunt membră a unei societăţi cooperative

|_| DA, desfăşor activităţi de consultanţă de tipul: D NU desfăşor activităţi de consultanţă

|_|  DA, am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional

multianual pe perioada 2005- 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2005

|_| NU am absolvit cursul de pregătire antreprenorială derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005- 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2005

Declar pe propria răspundere cunoscând prevederile art. 292 din codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

Semnătura absolventei cursului             Funcţia(după caz) în cadrul afacerii:...............

Data semnării:...................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 49/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 49 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 49/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu