Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.433 din 16.06.2009

privind unele măsuri de informare a consumatorilor
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 444 din 29 iunie 2009




În temeiul art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 284/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor,preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor emite prezentul ordin.

Articolul 1(1) Pentru buna informare a consumatorilor şi pentru a le acorda acestora posibilitatea să îşi exprime opinia cu privire la produsele şi serviciile ce le sunt puse la dispoziţie de către operatorii economici, este obligatorie afişarea de către operatorii economici, la loc vizibil în spaţiul de comercializare sau, după caz, de prestare a serviciilor, a unui anunţ cu numărul de telefon TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonică cu apelare gratuită, precum şi adresele, numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, respectiv ale Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în a cărui rază teritorială se află operatorul economic. De asemenea, placheta va conţine adresa site-ului oficial al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro
(2) Adresele, numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, respectiv adresa, numărul de telefon/fax şi adresa de e-mail ale Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti sunt prevăzute în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
Articolul 2Placheta prevăzută la art. 1 va fi realizată prin grija operatorului economic, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Operatorii economici care administrează site-uri de e-commerce (comerţ electronic) sunt obligaţi să prezinte pe prima pagină a site-ului (home page) un link către adresa oficială de web a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro Articolul 4Prezentul ordin intră în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 5La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 535/2001 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 7 ianuarie 2002. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Marcel Bogdan Pandelică Bucureşti, 16 iunie 2009. Nr. 433. ANEXA Nr. 1COMISARIATE JUDEŢENE PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Alba Adresa: Alba Iulia, bd. Octavian Goga nr. 9, cod 510150 Tel.: 0258/811.946 Fax: 0258/811.946 e-mail: reclamatii.alba@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Arad Adresa: Arad, Str. Revoluţiei nr. 50, cod 310009 Tel.: 0257/257.049 Fax: 0257/257.047 e-mail: reclamatii.arad@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Argeş Adresa: Piteşti, Str. Zorilor nr. 22, cod 110046 Tel.: 0248/222.960 Fax: 0248/218.522 e-mail: reclamatii.arges@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bacău Adresa: Bacău, Str. Erou Nechita nr. 2, cod 600011 Tel.: 0234/511.273 Fax: 0234/511.273 e-mail: reclamatii.bacau@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bihor Adresa: Oradea, Str. Sucevei nr. 4A, cod 410078 Tel.: 0259/431.817; 0259/415.089 Tel.: 0359/805500 Fax: 0259/431.817 e-mail: reclamatii.bihor@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bistriţa-Năsăud Adresa: Bistriţa, piaţa Petru Rareş nr. 1, cod 420080 Tel.: 0263/211.681 Fax: 0263/215.898 e-mail: reclamatii.bistrita@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Botoşani Adresa: Botoşani, str. Arhimandrit Marchian nr. 10, bl. Turn, parter, ap. 1-2, cod 710224 Tel./fax: 0231/512.958 Tel.: 0231/512.959 Tel.: RDS: 0331/401000 e-mail: reclamatii.botosani@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Brăila Adresa: Brăila, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 121, cod 810204 Tel.: 0239/614.846 Fax: 0239/615.641 e-mail: reclamatii.braila@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Braşov Adresa: Braşov, str. A. I. Cuza nr. 12, cod 500085 Tel.: 0268/413.951 Fax: 0268/418.389 e-mail: reclamatii.brasov@opc.ro Comisariatul Municipal pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti Adresa: Bucureşti, Str. Transilvaniei nr. 2, sectorul 1, cod 010798 Tel.: 021/310.63.75; 021/9660 Fax: 021/310.63.80 e-mail: reclamatii.bucuresti@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Buzău Adresa: Buzău, str. Cartier Bazar bl. 4C, P, cod 120036 Tel.: 0238/720.908 Fax: 0238/720.908 e-mail: reclamatii.buzau@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Călăraşi Adresa: Călăraşi, Str. Griviţei nr. 91, cod 910069 Tel.: 0242/317.897 Fax: 0242/312.499 e-mail: reclamatii.calarasi@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Caraş-Severin Adresa: Reşiţa, Aleea Pinilor bl. 1, sc. B, ap. 1-4, cod 320119 Tel.: 0255/213.083 Fax: 0255/211.040 e-mail: reclamatii.caras-severin@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj Adresa: Cluj-Napoca, str. Năvodari nr. 2, cod 400117 Tel.: 0264/431.367 Fax: 0264/431.368 e-mail: reclamatii.cluj@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa Adresa: Constanţa, Str. Poporului nr. 121 bis, cod 900205 Tel.: 0241/550.550 Fax: 0241/631.528 e-mail: reclamatii.constanta@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Covasna Adresa: Sf. Gheorghe, str. Gabor Aron nr. 1, cod 520003 Tel.: 0267/312.297 Fax: 0267/318.752 e-mail: reclamatii.covasna@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Dâmboviţa Adresa: Târgovişte, str. Udrişte Năsturel nr. 1, cod 130132 Tel.: 0245/215.940 Fax: 0245/620.867 e-mail: reclamatii.dambovita@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Dolj Adresa: Craiova, str. Gheorghe Chiţu nr. 58, cod 200541 Tel.: 0251/510.400 Fax: 0251/510.666 e-mail: reclamatii.dolj@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Galaţi Adresa: Galaţi, str. Al. I. Cuza 45 bis, bloc Cristal, sc. 2, et. 3, cod 800216 Tel.: 0236/413.929 Fax: 0236/460.355 e-mail: reclamatii.galati@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Giurgiu Adresa: Giurgiu, aleea Prof. Savin Popescu bl. MUV3, P, cod 080088 Tel.: 0246/216.402 Fax: 0246/216.402 e-mail: reclamatii.giurgiu@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj Adresa: Târgu Jiu, Str. Victoriei nr. 2 - Prefectura Gorj - parter, cod 210191 Tel.: 0253/212.521 Fax: 0253/217.776 e-mail: reclamatii.gorj@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Harghita Adresa: Miercurea-Ciuc, Piaţa Libertăţii nr. 5, cod 530140 Tel.: 0266/311.702 Fax: 0266/312.532 e-mail: reclamatii.harghita@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Hunedoara Adresa: Deva, bd. M. Viteazu nr. 3, cod 331050 Tel.: 0254/214.971 Fax: 0254/215.936 e-mail: reclamatii.hunedoara@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Ialomiţa Adresa: Slobozia, Aleea Parcului nr. 5, bl. B27, sc. A, P, cod 920006 Tel.: 0243/231.067 Fax: 0243/231.410 e-mail: reclamatii.ialomita@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi Adresa: Iaşi, str. Toma Cozma nr. 11, cod 700554 Tel.: 0232/278.233 Fax: 0232/278.234 e-mail: reclamatii.iasi@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Ilfov Adresa: Bucureşti, bd. N. Bălcescu nr. 21, et. III, sectorul 1, cod 010044 Tel.: 021/315.03.55 Fax: 021/315.03.28 e-mail: reclamatii.ilfov@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Maramureş Adresa: Baia Mare, str. Dimitrie Cantemir nr. 4B, cod 430093 Tel.: 0262/218.887 Tel.: 0362/402.713 Fax: 0262/218.644 e-mail: reclamatii.maramures@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Mehedinţi Adresa: Drobeta-Turnu Severin, Str. Unirii nr. 78-80, cod 220133 Tel.: 0252/315.276 Tel.: 0352/401.220 Fax: 0252/315.837 e-mail: reclamatii.mehedinti@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Mureş Adresa: Târgu Mureş, str. Livezeni nr. 7, cod 540472 Tel.: 0265/254.625 Fax: 0265/255.153 e-mail: reclamatii.mures@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Neamţ Adresa: Piatra-Neamţ, str. Alecu Russo nr. 12 bis, cod 610126 Tel.: 0233/217.090 Tel: 0333/401.480, 0333/401.481 Fax: 0233/219.810 e-mail: reclamatii.neamt@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Olt Adresa: Slatina, str. Sevastopol nr. 2, cod 230079 Tel.: 0249/415.531 Fax: 0249/424.182 e-mail: reclamatii.olt@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova Adresa: Ploieşti, Str. Industriei nr. 111, cod 100514 Tel.: 0244/576.436 Tel.: 0344/401394; 0344/401.395 Fax: 0244/576.643 e-mail: reclamatii.prahova@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Sălaj Adresa: Zalău, Piaţa Unirii nr. 20, cod 450059 Tel.: 0260/612.832 Fax: 0260/612.832 e-mail: reclamatii.salaj@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu Mare Adresa: Satu Mare, str. Gheorghe Lazăr nr. 3, cod 440011 Tel.: 0261/768.733 Fax: 0261/736.240 e-mail: reclamatii.satumare@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Sibiu Adresa: Sibiu, Str. Dorului nr. 21, cod 550352 Tel.: 0269/234.458 Fax: 0269/232.772 e-mail: reclamatii.sibiu@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava Adresa: Suceava, bd. G. Enescu nr. 2, bl. 7, parter, cod 720196 Tel.: 0230/530.876 Tel.: 0330/803.228 Fax: 0230/523.111 e-mail: reclamatii.suceava@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman Adresa: Alexandria, şos. Turnu Măgurele nr. 12, cod 140003 Tel.: 0247/312.643 Fax: 0247/315.618 e-mail: reclamatii.teleorman@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş Adresa: Timişoara, Str. Circumvalaţiunii nr. 6, cod 300013 Tel.: 0256/422.790 Fax: 0256/443.287 e-mail: reclamatii.timis@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Tulcea Adresa: Tulcea, Str. Păcii nr. 17A, cod 820048 Tel.: 0240/515.658 Fax: 0240/511.216 e-mail: reclamatii.tulcea@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vâlcea Adresa: Râmnicu Vâlcea, Str. Splaiul Independenţei nr. 7, bl. 8, sc. A, ap. 3, cod 240167 Tel.: 0250/747.120 Fax: 0250/743.906 e-mail: reclamatii.valcea@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vaslui Adresa: Vaslui, str. Ştefan cel Mare nr. 304, parter, cod 730187 Tel.: 0235/361.450 Fax: 0235/361.450 e-mail: reclamatii.vaslui@opc.ro Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Vrancea Adresa: Focşani, str. Lupeni nr. 6, cod 620151 Tel.: 0237/217.000 Fax: 0237/217.000 e-mail: reclamatii.vrancea@opc.ro ANEXA Nr. 2^*)


COMENTARII la Ordinul 433/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 433 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 433/2009
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu