Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 365 din 8 februarie 2008

privind Comitetul de monitorizare pentru Mecanismul financiar SEE si procedura de evaluare nationala a aplicatiilor depuse spre finantare din Mecanismul financiar SEE

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 157 din 29 februarie 2008



Având în vedere prevederile paragrafului 2 din anexa A la Memorandumul de înţelegere dintre guvernele Islandei, Principatului de Liechtenstein şi Regatului Norvegiei şi Guvernul României pentru Mecanismul financiar SEE,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare,

pentru buna coordonare şi implementare a asistenţei financiare nerambursabile acordate României de guvernele Islandei, Principatului de Liechtenstein şi de Regatul Norvegiei, prin Mecanismul financiar SEE,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

SECŢIUNEA I

Comitetul de monitorizare pentru Mecanismul financiar SEE

Art. 1. - Se constituie Comitetul de monitorizare pentru Mecanismul financiar SEE, denumit în continuare CM, pe durata de implementare a acestuia, ca structură de tip partenerial, cu rol consultativ, care asistă Punctul naţional de contact (PNC) pentru Mecanismul financiar SEE în selectarea şi monitorizarea strategică a proiectelor.

Art. 2. - CM are următoarele atribuţii:

1.  analizează criteriile generale şi specifice de evaluare şi selecţie a propunerilor de proiecte depuse în vederea finanţării din Mecanismul financiar SEE şi formulează recomandări către PNC, dacă este cazul;

2. realizează, la nivelul grupurilor de lucru, evaluarea propunerilor de proiecte primite de la PNC şi stabileşte lista ierarhizată, pe fiecare sector prioritar, a propunerilor de proiecte pe care le recomandă PNC în vederea transmiterii la Oficiul Mecanismului Financiar;

3. analizează, pe baza documentelor prezentate de PNC, progresul general şi raportările financiare privind implementarea Mecanismului financiar SEE.

Art. 3. - (1) Componenţa CM este formată din reprezentanţi desemnaţi ai Ministerului Economiei şi Finanţelor, ai altor ministere şi instituţii publice, ai partenerilor economici şi sociali, ai organizaţiilor neguvernamentale, ai autorităţilor regionale şi locale şi ai altor entităţi relevante.

(2) Componenţa CM se stabileşte cu respectarea principiilor parteneriatului şi reprezentativităţii. Instituţiile administraţiei publice şi organizaţiile reprezentate în CM sunt prevăzute în anexa nr. 1.

(3) Componenţa nominală a CM, precum şi orice modificări aduse acesteia se stabilesc, la solicitarea preşedintelui CM, pe baza notificărilor transmise de conducătorii fiecărei instituţii/organizaţii reprezentate în CM.

Art. 4. - (1) CM este alcătuit din preşedinte şi membri.

(2) Preşedintele CM este secretarul de stat care coordonează activitatea PNC, iar supleantul său este conducătorul direcţiei generale în cadrul căreia funcţionează PNC.

(3)  Membrii CM sunt persoanele desemnate de instituţiile cuprinse în anexa nr. 1, care participă la reuniunile CM având drept de decizie.

(4) Membrii sunt titulari sau supleanţi. Fiecare membru titular are dreptul la un singur supleant.

(5) Membrii supleanţi au drept de decizie numai atunci când participă la reuniunile CM în locul membrilor titulari.

(6) La reuniunile CM pot participa persoanele desemnate de instituţiile cuprinse în anexa nr. 2, care participă cu rol exclusiv consultativ, fără drept de decizie. CM îşi desfăşoară activitatea conform normelor din anexa nr. 3.

(7) La invitaţia preşedintelui, pot participa în calitate de invitaţi la reuniunile CM reprezentanţi ai instituţiilor administraţiei publice centrale şi locale şi ai altor organisme naţionale. Aceştia pot lua cuvântul şi pot face recomandări doar în legătură cu aspectele specifice pentru care au fost invitaţi să participe la reuniune.

Art. 5. - (1) CM deliberează în mod valabil dacă la reuniune participă cel puţin jumătate din numărul membrilor săi.

(2) In cazul în care nu se realizează cvorumul prevăzut la alin. (1), reuniunea se suspendă. Reuniunea se reia după un interval de o săptămână, cu aceeaşi agendă, şi CM deliberează în mod valabil, indiferent de numărul membrilor prezenţi.

(3) Deciziile CM se iau pe bază de consens, definit în sensul prezentului ordin ca expresia acordului de voinţă al membrilor cu privire la problema supusă dezbaterii şi la decizia propusă, considerată cea mai bună pentru gestionarea corespunzătoare a asistenţei, pe baza unor argumente coerente şi pragmatice, pe care CM o poate adopta la acel moment. In cazul în care nu se ajunge la consens, deciziile se iau prin votul majorităţii calificate (două treimi din numărul membrilor prezenţi).

(4) La iniţiativa preşedintelui, membrii CM pot fi consultaţi şi în scris. In spiritul respectării principiului parteneriatului, consultările scrise se vor aplica doar în cazuri excepţionale, justificate corespunzător.

(5)  In cazul consultării scrise, Secretariatul permanent transmite în scris membrilor CM problemele apărute, inclusiv factorii care necesită luarea unei decizii în regim de urgenţă şi soluţiile identificate.

(6) Dacă în termen de 5 zile lucrătoare de la data transmiterii Secretariatul permanent primeşte obiecţii scrise asupra documentelor transmise conform procedurii de consultare scrisă, acestea se transmit preşedintelui, care procedează la discutarea acestora cu membrii care au formulat obiecţii. Documentul rezultat va fi transmis tuturor membrilor CM pentru consultare.

(7) In lipsa unui răspuns scris din partea membrilor, trimis Secretariatului permanent în termen de 10 zile lucrătoare de la data retransmiterii, documentele se consideră adoptate. In cazul în care există obiecţii, acestea vor fi examinate în cadrul unei reuniuni a CM.

(8) Secretariatul permanent transmite membrilor CM varianta finală a documentelor adoptate, cu aplicarea termenelor prevăzute la alin. (6) şi (7).

Art. 6. - (1) Preşedintele conduce activitatea CM astfel:

a) convoacă reuniunile CM şi conduce dezbaterile;

b)  propune agenda şi stabileşte lista invitaţilor la reuniunile CM;

c) reprezintă CM în relaţiile cu terţii.

(2) In cazul în care nu poate participa la o reuniune, preşedintele deleagă atribuţiile sale, prin mandat scris, conducătorului direcţiei generale în cadrul căreia funcţionează PNC.

Art. 7. - (1) Membrii CM au următoarele atribuţii:

a)  participă la reuniunile CM şi la procesul de adoptare a deciziilor;

b)    aduc în discuţie aspecte relevante legate de implementarea Mecanismului financiar SEE;

c) urmăresc ducerea la îndeplinire a deciziilor CM.

(2) Desemnarea şi înlocuirea membrilor (titulari şi supleanţi) se fac de către conducătorul instituţiei/organizaţiei reprezentate în CM, prin notificare transmisă Secretariatului permanent al CM.

(3) Calitatea de membru titular sau supleant încetează când persoana nominalizată în CM se află în una dintre următoarele situaţii:

a) îşi încetează activitatea în autoritatea publică, instituţia sau organismul pe care îl reprezintă în CM;

b) CM a recomandat revocarea calităţii de membru pentru încălcarea prevederilor Codului de conduită sau pentru absenţe nemotivate. In acest caz, Secretariatul permanent va notifica instituţia vizată şi va solicita o nouă nominalizare.

(4) Membrii CM nu sunt remuneraţi pentru activitatea desfăşurată în cadrul acestuia.

Art. 8. - (1) CM se va reuni, de regulă, o dată la 3 luni.

(2)  Convocarea reuniunilor şi transmiterea invitaţiilor şi a agendei preliminare către membri şi invitaţi se realizează de Secretariatul permanent cu cel puţin 15 zile lucrătoare înaintea datei reuniunii.

(3) Propunerile de completare/modificare a agendei preliminare se adresează Secretariatului permanent în termen de 5 zile lucrătoare de la data transmiterii acesteia. Agenda finală împreună cu documentele suport se transmit membrilor şi observatorilor cu cel puţin 10 zile lucrătoare înainte de data reuniunii.

(4) Secretariatul permanent va furniza membrilor şi observatorilor în CM, până în preziua reuniunii sau chiar în cadrul reuniunii, alte informaţii relevante cu privire la ordinea de zi, astfel încât aceştia să aibă la dispoziţie cele mai recente informaţii cu privire la subiectele aflate pe agendă.

(5) Convocarea reuniunilor CM se face întotdeauna în scris, invitaţiile fiind transmise prin poştă, curier, fax sau e-mail.

(6)  La începutul fiecărei reuniuni, se adoptă agenda şi se discută şi se aprobă minuta precedentei reuniuni a CM.

(7) La sfârşitul fiecărei reuniuni se stabileşte data orientativă a următoarei reuniuni a CM.

(8) Reuniunile CM nu au caracter public.

(9)  Deciziile adoptate în cadrul reuniunii CM sunt rezumate într-un document denumit „Sinteza deciziilor". Acest document se elaborează de Secretariatul permanent şi se transmite tuturor membrilor CM, precum şi altor responsabili, pentru îndeplinirea deciziilor, nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data reuniunii. Ulterior, acest document se anexează la minuta reuniunii.

(10) Minuta reuniunii, întocmită de Secretariatul permanent, se transmite membrilor CM şi celorlalţi participanţi la reuniunea CM în termen de 20 de zile lucrătoare de la data reuniunii.

(11) Observaţiile asupra minutei pot fi trimise Secretariatului permanent în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la transmiterea acesteia. Observaţiile sunt consemnate în anexa la minuta şi sunt avute în vedere de Secretariatul permanent la întocmirea textului final al minutei. Documentul final şi anexele sunt transmise membrilor şi celorlalţi participanţi la reuniunea CM cel mai târziu în 30 de zile lucrătoare de la data reuniunii.

(12)   Reuniunile CM se desfăşoară în limba română. Secretariatul permanent asigură servicii de traducere a documentelor şi de interpretare în şi din limba engleză pe parcursul reuniunilor CM, atunci când este necesar.

Art. 9. - (1) Activitatea CM şi a grupurilor tehnice de lucru ale acestuia este asistată de un secretariat permanent, asigurat de PNC şi coordonat de preşedintele CM.

(2)  Secretariatul permanent funcţionează pe baza unei proceduri interne şi are următoarele atribuţii principale:

a)  asigură pregătirea logistică şi transmiterea invitaţiilor de participare la reuniunea CM;

b)   primeşte şi, după caz, întocmeşte şi integrează documentele-suport relevante desfăşurării reuniunilor CM şi asigură transmiterea acestora către membrii CM;

c)  monitorizează implementarea deciziilor CM şi asigură schimbul de informaţii referitor la acestea între părţile implicate;

d) primeşte şi asigură soluţionarea corespondenţei legate de activitatea CM;

e)  asigură păstrarea şi arhivarea, în format electronic şi pe hârtie, a tuturor documentelor referitoare la reuniunile CM;

f)   asigură publicarea pe pagina de internet a PNC a informaţiilor privitoare la activitatea CM;

g)  pune la dispoziţia membrilor grupurilor de lucru ale CM, stabilite conform art. 10, în vederea evaluării, documentele aferente aplicaţiilor depuse spre finanţare;

h) centralizează punctajele acordate aplicaţiilor de membrii fiecărui grup de lucru şi realizează lista ierarhizată a propunerilor de proiecte pentru fiecare sector prioritar în parte, pe care o comunică membrilor CM.

(3) Orice solicitare de informaţii cu privire la activitatea CM se adresează Secretariatului permanent, fie pe cale electronică, fie pe suport hârtie.

Art. 10. - (1) Se înfiinţează grupuri de lucru pentru a asista CM în îndeplinirea atribuţiilor sale, în special în ceea ce priveşte selectarea şi ierarhizarea proiectelor.

(2)  In conformitate cu sectoarele şi domeniile prioritare stabilite în cadrul Mecanismului financiar SEE, se definesc următoarele grupuri de lucru:

a) grup de lucru pentru sectorul „Protecţia mediului";

b)  grup de lucru pentru domeniul „Dezvoltarea capacităţii administrative";

c)  grup de lucru pentru domeniul „Dezvoltarea resurselor umane";

d)  grup de lucru pentru sectorul „Sănătatea şi protecţia copilului";

e) grup de lucru pentru sectorul „Conservarea patrimoniului cultural european".

(3)  Grupurile de lucru se întrunesc ori de câte ori este necesar, în funcţie de solicitarea transmisă în acest sens de către PNC.

(4)  Grupurile de lucru sunt compuse din reprezentanţii instituţiilor şi organizaţiilor având calitatea de membru CM, desemnaţi în acest sens, la solicitarea preşedintelui CM, prin notificări transmise de conducătorii fiecărei instituţii/organizaţii reprezentate în CM.

(5) Componenţa instituţională a grupurilor de lucru se stabileşte de PNC, cu consultarea CM.

Art. 11. - Membrii grupurilor de lucru au următoarele atribuţii principale:

- primesc de la Secretariatul permanent al CM documentele aferente aplicaţiilor depuse spre finanţare pe domeniul de competenţă al grupului de lucru pentru care au fost desemnaţi;

- analizează aplicaţiile pe baza criteriilor stabilite de PNC şi acordă punctaje fiecărei aplicaţii.

Art. 12. -Toţi membrii desemnaţi în cadrul CM şi în grupurile de lucru, precum şi invitaţii semnează o declaraţie de imparţialitate şi confidenţialitate.

SECŢIUNEA a II-a

Procedura de evaluare naţională a aplicaţiilor depuse spre finanţare din Mecanismul financiar SEE

Art. 13. - Criteriile generale şi specifice de conformitate administrativă, eligibilitate, evaluare şi selecţie se stabilesc de PNC, cu consultarea CM.

Art. 14. -In vederea evaluării naţionale a aplicaţiilor depuse spre finanţare din Mecanismul financiar SEE şi a transmiterii lor la Oficiul Mecanismului Financiar, denumit în continuare OMF, se stabilesc următoarele etape procedurale:

1. PNC înregistrează aplicaţiile primite din partea solicitanţilor.

2. PNC realizează o analiză preliminară care vizează conformitatea administrativă şi eligibilitatea aplicaţiei şi a solicitantului.

3. PNC transmite pachetele de aplicaţii fiecărui grup de lucru, în funcţie de specificul sectorului pe care s-a aplicat.

4. Grupurile de lucru realizează o evaluare tehnică şi financiară a aplicaţiilor, utilizând în acest sens grilele specifice de evaluare, şi stabilesc pe baza punctajelor acordate lista ierarhizată a propunerilor de proiecte, pe fiecare sector în parte.

5.  Listele ierarhizate elaborate de grupurile de lucru sunt supuse validării CM.

6. CM transmite PNC o opinie consolidată referitoare la aplicaţiile propuse spre transmitere la OMF.

7. PNC primeşte şi analizează opinia consolidată a CM şi listele ierarhizate de propuneri de proiecte.

8. Cu luarea în considerare a opiniei CM, PNC stabileşte lista finală a aplicaţiilor propuse spre transmitere la OMF. Lista se structurează pe sectoare prioritare, iar valoarea propunerilor aferente fiecărui sector va fi, de regulă, maximum dublul alocării orientative la nivel de sector prioritar stabilite prin cererea de propuneri de proiecte.

9. PNC transmite lista finală a propunerilor de proiecte către OMF.

Prevederi finale

Art. 15. - Cheltuielile PNC legate de desfăşurarea activităţilor aferente implementării Mecanismului financiar SEE, inclusiv cele privind organizarea reuniunilor CM şi a grupurilor de lucru, se suportă din bugetul Ministerului Economiei şi Finanţelor.

Art. 16. -Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 17. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul economiei şi finanţelor,

Alice Cezarina Bîtu,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

LISTA

autorităţilor publice, instituţiilor şi organismelor ai căror reprezentanţi au statut de membru titular şi supleant în Comitetul de monitorizare pentru Mecanismul financiar SEE

1.  Ministerul Economiei şi Finanţelor - Punctul naţional de contact

2.  Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile

3.  Ministerul Internelor şi Reformei Administrative

4.  Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse

5.  Ministerul Justiţiei

6.  Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului

7.  Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor

8.  Ministerul Sănătăţii Publice

9.  Ministerul Culturii şi Cultelor

10.  Ministerul Economiei şi Finanţelor- Direcţia generală politică energetică

11. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului

12. Agenţia Română pentru Conservarea Energiei

13.  Federaţia Autorităţilor Locale din România

14. Consiliul Economic şi Social

15. Centrul de Asistenţă pentru Organizaţii Neguvernamentale - CENTRAS

16. Asociaţia Agenţiilor de Dezvoltare Regională

17. Organizaţie neguvernamentală relevantă cu activitate în domeniul protecţiei mediului

18. Organizaţie neguvernamentală relevantă cu activitate în domeniul educaţiei şi formării profesionale

19. Organizaţie neguvernamentală relevantă cu activitate în domeniul sănătăţii

ANEXA Nr. 2

LISTA

instituţiilor şi organismelor ai căror reprezentanţi participă cu rol consultativ la Comitetul de monitorizare pentru Mecanismul financiar SEE

1. Oficiul Mecanismului Financiar

2.  Innovation Norway

ANEXA Nr. 3

CODUL  DE  CONDUITĂ

Membrii CM au obligaţia de a respecta următoarele reguli de conduită:

1. să acţioneze în interesul implementării Mecanismului financiar SEE, în concordanţă cu scopul şi obiectivele stabilite;

2. să ia decizii în interes public şi să nu acţioneze în scopul obţinerii de avantaje financiare sau alte beneficii pentru ei sau pentru alţii;

3. să declare preşedintelui, la începutul oricărei reuniuni sau pe parcursul acesteia, orice situaţie de conflict de interese în care s-ar putea afla în legătură cu un anumit subiect dezbătut. In acest caz, membrul se va abţine de la exprimarea unei poziţii cu privire la punctul sau punctele respective de pe agendă şi de la exercitarea dreptului de vot;

4. să informeze, după încheierea reuniunilor, autoritatea publică, instituţia sau organismul pe care îl reprezintă în legătură cu principalele chestiuni discutate şi deciziile luate;

5. să păstreze confidenţialitatea informaţiilor prin a căror divulgare s-ar putea leza interesul legitim al oricărei instituţii, organizaţii sau persoane, ori prin a căror utilizare privilegiată s-ar putea crea avantaje nelegitime;

6. să se supună deciziilor adoptate de CM.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 365/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 365 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 365/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu