Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 3565 din 27 martie 2008

privind aprobarea Procedurilor de inscriere a organizatiilor furnizoare de educatie, care organizeaza si desfasoara pe teritoriul Romaniei activitati de invatamant corespunzatoare unui sistem educational din alta tara, in Registrul special al organizatiilor furnizoare de educatie care organizeaza si desfasoara pe teritoriul Romaniei activitati de invatamant corespunzatoare unui sistem educational din alta tara si de recunoastere a studiilor efectuate de elevii scolarizati in cadrul acestor unitati de invatamant

ACT EMIS DE: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 293 din 15 aprilie 2008



Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 87/2006, cu modificările ulterioare,

ţinând cont de dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 1.258/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Invăţământul Preuniversitar (ARACIP), cu modificările ulterioare,

luând în considerare dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 366/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul educaţiei, cercetării şi tineretului emite prezentul ordin.

Art. 1. - (1) Se aprobă Procedurile de înscriere a organizaţiilor furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară şi de recunoaştere a studiilor efectuate de elevii şcolarizaţi în cadrul acestor unităţi de învăţământ, prevăzute în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

(2) Se aprobă formatul Fişei de analiză şi expertiză a documentaţiei depuse la Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Invăţământul Preuniversitar (ARACIP) de organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

(3) Se aprobă specimenul de adeverinţă care se eliberează de ARACIP organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, prevăzut în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin.

(4)  Se aprobă formatul Registrului special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, prevăzut în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară şi ARACIP vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul educaţiei, cercetarii şi tineretului,

Cristian Mihai Adomniţei

ANEXA Nr. 1

PROCEDURILE

de înscriere a organizaţiilor furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară şi de recunoaştere a studiilor efectuate de elevii şcolarizaţi în cadrul acestor unităţi de învăţământ

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Organizaţiile furnizoare de educaţie pot organiza şi desfăşura pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie.

CAPITOLUL II

Procedurile de înscriere în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară

Art. 2. - In vederea înscrierii în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul  României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, persoanele juridice interesate trebuie să depună la Departamentul de acreditare al ARACIP un dosar, care să cuprindă următoarele documente, în copie certificată de conducătorul organizaţiei furnizoare de educaţie:

a)   cererea de declanşare a procedurii de înscriere în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară;

b) fişa-tip a dosarului;

c) documentele prevăzute la art. 26 din Hotărârea Guvernului nr. 22/2007;

d)  copie de pe ordinul de plată a tarifului de evaluare, conform prevederilor art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 320/2007 privind aprobarea tarifelor de autorizare, acreditare şi evaluare externă periodică a unităţilor de învăţământ preuniversitar.

Art. 3. - (1) Experţii din cadrul Departamentului de acreditare al ARACIP întocmesc fişa de analiză şi expertiză a documentelor din dosarul depus de organizaţia respectivă, în maximum 30 de zile de la înregistrarea acestuia.

(2)    Rezultatul expertizei se comunică organizaţiei depunătoare în termen de maximum 15 zile de la data finalizării expertizei documentaţiei respective.

(3)  In situaţia în care se constată caracterul incomplet al documentelor prezentate, persoana juridică respectivă este obligată să completeze documentaţia în termen de 30 de zile de la comunicare, în caz contrar, cererea se respinge ca inadmisibilă.

(4) In cazul în care dosarul este complet, fişa de analiză şi expertiză se înaintează Centrului Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, însoţită de propunerea ARACIP de înscriere a unităţii de învăţământ respective în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară.

(5)  In urma analizei documentelor prevăzute la alin. (4), Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor emite un aviz în termen de maximum 30 de zile de la înregistrarea documentelor.

Art. 4. -In cazul unui aviz favorabil al Centrului Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, ARACIP înscrie unitatea de învăţământ respectivă în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară şi emite o adeverinţă în acest sens în termen de maximum 15 zile de la înscrierea acesteia.

Art. 5. - (1) In cazul unui aviz nefavorabil al Centrului Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, ARACIP va comunica organizaţiei furnizoare de educaţie, în termen de maximum 30 de zile, motivele care au stat la baza emiterii acestuia, conform justificării Centrului Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor.

(2) Unitatea de învăţământ menţionată la alin. (1) are obligaţia de a transmite la ARACIP documentele care atestă remedierea tuturor deficienţelor care au stat la baza emiterii avizului nefavorabil, în caz contrar, cererea acesteia se respinge ca inadmisibilă, iar unitatea respectivă va intra în lichidare în sistemul educaţional respectiv, începând cu anul şcolar următor, şi se va supune procesului de evaluare şi acreditare în sistemul educaţional românesc, în condiţiile legii.

Art. 6. - După înscrierea în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, organizaţia respectivă are obligaţia de a înainta la ARACIP, anual, un raport de evaluare internă, care să cuprindă următoarele elemente:

a) denumirea şi sediul unităţii de învăţământ respective;

b)  nivelurile de învăţământ, specializările, precum şi durata de şcolarizare, conform structurii din sistemul educaţional respectiv;

c) date referitoare la personalul angajat;

d) date referitoare la elevii şcolarizaţi: numărul de elevi/an de studiu, naţionalitatea;

e) date referitoare la spaţiile de învăţământ şi baza materială, regimul de deţinere a acestora, precum şi autorizaţia sanitară de funcţionare, vizată pe anul în curs.

Art. 7. - Organizaţiile prevăzute la art. 6 au obligaţia de a solicita ARACIP, din 5 în 5 ani, reînscrierea în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară. In caz contrar, organizaţia respectivă se consideră desfiinţată.

CAPITOLUL III

Recunoaşterea studiilor efectuate la organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară

Art. 8. - Perioadele de studii (minimum un semestru) efectuate la organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, acreditate în ţara de origine şi înscrise în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, se recunosc automat.

Art. 9. - Perioadele de studii efectuate la organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, altele decât cele menţionate la art. 8, se recunosc de către Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, în vederea preluării elevilor în sistemul naţional de învăţământ, în urma susţinerii unor teste de cunoştinţe stabilite de Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, ca măsuri compensatorii.

Art. 10. - (1) Diplomele de bacalaureat sau actele echivalente, obţinute la unităţile de învăţământ înscrise în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, se recunosc automat pe teritoriul României, în condiţiile legii.

(2) Diplomele de bacalaureat internaţional [IBO, Cambridge, GCE (A level) şi alte forme de bacalaureat recunoscute oficial], obţinute la unităţile de învăţământ acreditate în ţara de origine şi neînscrise în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, vor fi recunoscute pe teritoriul României, după susţinerea examenelor de diferenţe stabilite de Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, în funcţie de profilul absolvit, ca măsuri compensatorii.

(3)   Diplomele sau certificatele de absolvire, emise de organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, altele decât cele menţionate la alin. (1) şi (2), se supun recunoaşterii de către Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor, în urma aplicării de măsuri compensatorii, stabilite de Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor.

(4) Elevii care au fost şcolarizaţi în cadrul organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, neînscrise în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, şi care au avut acces în învăţământul superior într-o altă ţară vor beneficia de echivalarea diplomei de absolvire a liceului, în urma aplicării de măsuri compensatorii, stabilite de Centrul Naţional pentru Recunoaşterea şi Echivalarea Diplomelor.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 11. - Denumirea organizaţiei furnizoare de educaţie trebuie să reflecte curriculumul corespunzător sistemului educaţional adoptat.

Art. 12. - In cazul în care organizaţiile furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară nu solicită înscrierea în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, acestea sunt obligate să se supună procesului de evaluare şi acreditare în sistemul educaţional românesc, în condiţiile legii.

ANEXA Nr. 2

Preşedinte ARACIP,

.............................................

Aviz favorabil/nefavorabil

Director CNRED

.............................................

FIŞA   DE  ANALIZA   ŞI   EXPERTIZA

a documentaţiei depuse*

........................................................................................................................

(denumire unitate de învăţământ)

........................................................................................................................

(denumire persoană juridică patronatoare)

Nr. notificării depuse la ARACIP:

I. Informaţii cu privire la persoana juridică patronatoare

Persoană Juridică Patronatoare (denumire):

Sediu social/tel./fax: Act constitutiv:

Fondator:

Statut:

Modificări intervenite la statut:

Actul de dobândire a personalităţii juridice:

Menţiuni:

II. Acte care să ateste acreditarea în sistemul educaţional adoptat în cadrul unităţii de învăţământ respective (prezentare cronologică )

Autoritatea/instituţia emitentă

Tip document

Număr/dată

Calitate semnatar

Observaţii

III. Confirmarea misiunii diplomatice a statului respectiv, pe baza răspunsului autorităţii competente din statul al cărui sistem educaţional este/urmează a fi adoptat, privind următoarele elemente:

-  respectarea de către unitatea de învăţământ a legislaţiei în domeniul educaţional din statul respectiv;

- eliberarea de către unitatea de învăţământ respectivă de diplome identice cu cele care permit accesul în învăţământul superior în ţara de origine.

(prezentare cronologică )

Tip document

Număr/dată

Calitate semnatar

Observaţii

* Prezenta documentaţie a fost expertizată şi analizată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie (cap. II, secţiunea a 3-a, art. 26 şi 27).

IV. Elemente de identificare a organizaţiei furnizoare de educaţie, după cum urmează:

- denumirea şi sediul unităţii de învăţământ respective;

- nivelurile de învăţământ, specializările, precum şi durata de şcolarizare, conform structurii din sistemul educaţional respectiv;

- date referitoare la elevii şcolarizaţi; numărul de elevi/an de studiu, naţionalitatea;

- date referitoare la spaţiile de învăţământ şi baza materială, regimul de deţinere a acestora, precum şi autorizaţia sanitară de funcţionare, vizată pe anul în curs.

Denumirea unităţii de învăţământ

Persoană de contact: Director-

Localitate/judet:

Adresă/tel./fax:

Niveluri de învăţământ şcolarizate:

Durată de şcolarizare/fiecare nivel de învăţământ:

Nr. elevi scolarizati/fiecare nivel de învăţământ:................................, din care elevi români:

Nr. cadre didactice/fiecare nivel de învăţământ:

V. Spaţii de învăţământ şi baza materială

Spaţii de învăţământ:

Dotări disponibile:

Regimul juridic de deţinere a dotărilor:

Autorizaţii sanitare de funcţionare:

Autorizaţie PSI (dacă este cazul):

VI. Curriculum

Curriculum utilizat:

VII. Certificat de atestare fiscală -

Documentaţia depusă la ARACIP este completă şi conformă cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 22/2007 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie (cap. II, secţiunea a 3-a, art. 26 şi 27).

Consilier juridic ARACIP,

....................................................................................

Şeful Departamentului de acreditare al ARACIP,

....................................................................................

Data.............................................................................

ANEXA Nr. 3

SPECIMEN

ADEVERINŢĂ

Având în vedere prevederile art. 26 şi 27 din Hotărârea Guvernului nr. 22/2007 privind aprobarea Metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a instituţiilor furnizoare de educaţie,

ţinând cont de dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 33/2002 privind reglementarea eliberării certificatelor şi adeverinţelor de către autorităţile publice centrale şi locale, aprobată cu modificări prin Legea nr. 223/2002,

luând în considerare Notificarea nr................, însoţită de documentaţia aferentă, înregistrată la ARACIP cu nr...................,

se adevereşte că unitatea de învăţământ...................................................................(persoana juridică.............................................), cu sediul în.........................................., care organizează şi desfăşoară activităţi de învăţământ preuniversitar de nivel...................................., corespunzătoare sistemului educaţional din statul...................................................., este înscrisă în Registrul special al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, începând cu data de......................

Unitatea de învăţământ.......................................................................are următoarele obligaţii:

- de a afişa prezenta adeverinţă la loc vizibil, în cadrul unităţii de învăţământ;

- de a comunica, anual, orice schimbare intervenită faţă de documentaţia depusă iniţial;

- de a înainta la ARACIP, anual, până la data de 15 octombrie, raportul de evaluare internă.

Elevii şcolarizaţi de unitatea de învăţământ......................................................................... beneficiază de dreptul de recunoaştere a perioadelor de studii efectuate, în aceleaşi condiţii ca şi elevii care au studiat în statul....................................., în sistemul de învăţământ specific statului respectiv.

Prezenta adeverinţă este valabilă timp de 5 ani de la data emiterii acesteia.

Nerespectarea   obligaţiilor   instituite    prin    prezenta    adeverinţă,    de    către    unitatea   de învăţământ........................................................., atrage retragerea valabilităţii prezentei adeverinţe.

Preşedinte ARACIP,

Constantin-Şerban Iosifescu

Nr............................................

Data.........................................

ANEXA Nr. 4

REGISTRUL  SPECIAL

al organizaţiilor furnizoare de educaţie care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară

Denumirea

persoanei

juridice

Sediul

Reprezentantul legal

Denumirea

unităţii de

învăţământ

Sediul unităţii

de învăţământ

Reprezentantul legal

Sistemul de

învăţământ

adoptat

Curricu-

lumul

adoptat

Acte de studii

eliberate de

unitatea de

învăţământ

Acte de studii

recunoscute/

echivalate

Nr. de elevi la începutul anului şcolar

Nr.de elevi/an

de studiu

Nr. de elevi de

naţionalitate

română


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3565/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3565 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 3565/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu