Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 353 din 4 noiembrie 2008

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiei de evaluare si selectare a centrelor de consultanta si informare a consumatorilor, din cadrul asociatiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 765 din 13 noiembrie 2008



Având în vedere prevederile Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofitde interes general, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 712/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind înfiinţarea şi funcţionarea centrelor de consultanţă şi informare a consumatorilor, precum şi modul de constituire a surselor de finanţare al acestora, ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 306/2008 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea criteriilor de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţă şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 748/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare,

preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiei de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţă şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor,

Gheorghe Ciubotaru

ANEXĂ

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare a comisiei de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţă şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat

Art. 1. - Se constituie în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor comisia de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţă şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat, denumită în continuare comisie.

Art. 2. - Comisia evaluează şi selectează centrele de consultanţă şi informare a consumatorilor, denumite în continuare centre, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care solicită sume de la bugetul de stat. Evaluarea şi selectarea centrelor se face conform Procedurii privind stabilirea criteriilor de evaluare şi selectare a centrelor de consultanţă şi informare a consumatorilor, din cadrul asociaţiilor de consumatori, care primesc sume de la bugetul de stat, denumită în continuare procedură, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 306/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 717 din 22 octombrie 2008.

Art. 3. - Comisia este formată din 5 membri cu drept de vot, dintre care unul are calitatea de preşedinte. In activitatea sa, comisia este sprijinită de un secretar. Componenţa comisiei se stabileşte prin ordin al preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, pe baza criteriilor de competenţă.

Art. 4. - Comisia are următoarele atribuţii:

a) se reuneşte ori de câte ori este necesar pentru evaluarea şi selectarea centrelor din cadrul asociaţiilor de consumatori care solicită sume de la bugetul de stat;

b)  analizează conţinutul documentaţiei depuse de centrele solicitante şi verifică respectarea de către acestea a condiţiilor cerute de procedură;

c)  solicită, după caz, alte documente necesare evaluării şi selectării centrelor;

d)  evaluează şi selectează centrele şi stabileşte punctajul final obţinut de către acestea;

e)  punctajul final obţinut de către centrele solicitante se stabileşte ca medie aritmetică a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei;

f) departajarea centrelor care au obţinut acelaşi punctaj se face în favoarea centrului care a obţinut un punctaj superior la unul dintre următoarele criterii, în următoarea ordine:

1. contribuţia proiectului la creşterea nivelului de informare şi educare al consumatorilor;

2. relevanţa strategică a opţiunilor programelor sau a proiectelor centrului în raport cu cerinţele de informare, consiliere şi educare a consumatorilor;

3.  modul de utilizare a sumelor primite;

4. oportunitatea programelor, proiectelor şi acţiunilor dezvoltate de centru în raport cu nevoile consumatorilor;

5. efectele multiplicatoare ale activităţii centrului;

6. solvabilitatea financiară a centrului;

g) propune spre aprobare preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor lista centrelor selecţionate pentru finanţare. Termenul de predare a listei este de maximum 30 de zile de la data-limită a depunerii cererilor de finanţare de către centre;

h) informează centrele solicitante asupra rezultatelor evaluării şi selectării acestora, prin publicarea listei cu centrele ce au fost selectate pentru finanţare pe site-ul www. anpcnet. ro şi la sediul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor;

i) soluţionează contestaţiile depuse.

Sarcini şi responsabilităţi

Art. 5. - Sarcinile şi responsabilităţile preşedintelui comisiei sunt următoarele:

a)  reprezintă comisia în relaţiile cu conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi a centrelor ce au solicitat sume de la bugetul de stat;

b) convoacă, coordonează şi conduce şedinţele comisiei;

c) acordă punctajul individual fiecărui centru solicitant;

d) coordonează activitatea secretarului comisiei.

Art. 6. - Sarcinile şi responsabilităţile membrilor comisiei sunt următoarele:

a)  primesc conform opisului întocmit de secretarul comisiei documentaţia centrelor ce au solicitat fonduri de la bugetul de stat;

b)  aplică grila de evaluare prevăzută în anexa la prezentul regulament şi acordă individual punctajul pentru fiecare centru;

c) stabilesc punctajul final obţinut de fiecare centru;

d) întocmesc şi semnează lista cu clasamentul şi punctajul final ale centrelor;

e) semnează procesele-verbale ale comisiei.

Art. 7. - Sarcinile şi responsabilităţile secretarului comisiei sunt următoarele:

a)  primeşte şi verifică conformitatea copiilor cu originalul documentaţiei depuse de centrele solicitante;

b) asigură înregistrarea documentaţiei centrelor într-un opis, în două exemplare, pe care, după caz, îl semnează împreună cu împuterniciţii centrului ce a solicitat fonduri de la bugetul de stat;

c)  arhivează opisul documentaţiei centrelor ce au solicitat sume de la bugetul de stat şi registrul de procese-verbale ale şedinţelor comisiei şi verifică dacă acestea au fost semnate de către toţi membrii comisiei;

d)  predă documentele care au stat la baza evaluării şi selectării centrelor Direcţiei economice, investiţii şi resurse umane.

Dispoziţii finale

Art. 8. - Rezultatul evaluării şi selectării centrelor poate fi contestat în termen de 3 zile de la data afişării acestuia pe site-ul şi la sediul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Contestaţia se depune în scris la sediul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Răspunsul la contestaţie se dă de către comisie în termen de două zile de la data înregistrării.

Art. 9. - Documentele care au stat la baza evaluării şi selectării centrelor se arhivează timp de 5 ani.

ANEXA la regulament

GRILA  DE   EVALUARE

a centrului din cadrul asociaţiei de consumatori...............................

Denumirea asociaţiei...........................................................................................................................................................

Adresa ........................................................................................................................................................................ .....

Persoana de contact.........................................................., telefon/fax.................................................., e-mail...................

Etapa 1    

Verificarea respectării termenului de depunere a documentaţiei

Nr.........../data........înregistrării la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor

Rezultatul etapei (se bifează):

|_| Documentaţia a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare continuă.

|_| Documentaţia nu a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare este sistat.

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 2

Verificarea eligibilităţii Rezultatul etapei (se bifează)

|_| Asociaţia de consumatori este eligibilă, procesul de evaluare continuă.

|_| Asociaţia de consumatori nu este eligibilă, procesul de evaluare este sistat.

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 3

Evaluarea capacităţii operaţionale şi financiare a centrului din cadrul asociaţiei de consumatori........................................

Nr. crt.

Criteriul

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Punctajul acordat

Semnătura/ Data

1.

Nivelul si calitatea serviciilor de informare si consultanţă asigurate de centru

2.

Calificarea angajaţilor centrului

3.

Experienţa centrului în derularea de proiecte, programe şi acţiuni în domeniul informării şi consilierii consumatorilor

4.

Oportunitatea programelor, proiectelor si acţiunilor dezvoltate de centru în raport cu nevoile consumatorilor

5.

Efectele multiplicatoare ale activităţii centrului

6.

Solvabilitatea financiară

7.

Colaborările si parteneriatele încheiate

Etapa 4

Evaluarea proiectelor de funcţionare a centrului din cadrul asociaţiei de consumatori ......................................

Nr. crt.

Criteriul

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Punctajul acordat

Semnătura/ Data

1.

Contribuţia proiectului la creşterea nivelului de informare si educare a consumatorilor

2.

Relevanta strategică a opţiunilor în raport cu cerinţele de informare, consiliere si educare a consumatorilor

3.

Utilizarea sumelor primite

4.

Descrierea activităţilor care urmează a fi desfăşurate

5.

Strategia de comunicare aleasă


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 353/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 353 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 353/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu