Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 338/625 din 13 august 2004

pentru aprobarea Procedurii si criteriilor de autorizare pentru persoanele juridice in vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje

ACT EMIS DE: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR


SmartCity3

              Nr. 338 din 13 august 2004
              MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
              Nr. 625 din 31 august 2004
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 820 din  6 septembrie 2004

    In temeiul prevederilor art. 14 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 349/2002 privind gestionarea ambalajelor si deseurilor de ambalaje, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004,
    in baza Hotararii Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor si a Hotararii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei si Comertului, cu modificarile ulterioare,

    ministrul mediului si gospodaririi apelor si ministrul de stat, ministrul economiei si comertului, emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Procedura si criteriile de autorizare pentru persoanele juridice in vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje, prevazute la art. 14 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 349/2002 privind gestionarea ambalajelor si deseurilor de ambalaje, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004, prezentata in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Se constituie Comisia de evaluare pentru autorizarea persoanelor juridice mentionate la art. 1, cu urmatoarea componenta:
    - secretarul de stat pentru protectia mediului din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor - presedinte;
    - un reprezentant din Directia gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor - membru;
    - un reprezentant din Directia elaborare si implementare politici economice de mediu din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor - membru;
    - un reprezentant al Ministerului Economiei si Comertului - Comisia Nationala pentru Reciclarea Materialelor - membru;
    - un reprezentant al Ministerului Administratiei si Internelor - membru;
    - un reprezentant al Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarire Comunala - membru.
    Art. 3
    Modelul cererii de acordare a licentei este prezentat in anexa nr. 2.
    Art. 4
    Continutul licentei este prezentat in anexa nr. 3.
    Art. 5
    Directia gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 6
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 7
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     Ministrul mediului si gospodaririi apelor,
                           Speranta Maria Ianculescu

                             p. Ministrul de stat,
                        ministrul economiei si comertului,
                              Andrei Grigorescu,
                               secretar de stat

    ANEXA 1

                            PROCEDURA SI CRITERIILE
de autorizare a persoanelor juridice in vederea preluarii responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje

    I. Prevederi generale

    1. Obiectul prezentei proceduri il constituie stabilirea criteriilor ce trebuie indeplinite in vederea autorizarii si acordarii licentei pentru persoanele juridice care preiau, in baza art. 14 alin. (2) si a art. 15 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 349/2002 privind gestionarea ambalajelor si deseurilor de ambalaje, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004, responsabilitatile privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje, respectiv privind raportarea modului de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje.
    2. Procedura de autorizare este coordonata de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor.
    Criteriile si procedura de autorizare trebuie sa asigure o abordare integrata, eficienta si transparenta a gestionarii deseurilor de ambalaje, prin promovarea, la nivel national, a unor solutii de colectare, valorificare si reciclare eficienta din punct de vedere al protectiei mediului si viabile din punct de vedere economic.
    In acest scop autoritatile publice implicate sunt consultate si participa la procesul de autorizare in cadrul comisiei de evaluare constituite conform prevederilor prezentei proceduri.

    II. Competente de emitere, revizuire si anulare a licentei

    3. Emiterea, revizuirea si anularea licentei se fac de catre Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor prin directia de specialitate - Directia gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase.
    4. Pentru emiterea, respectiv revizuirea licentei se achita urmatoarele tarife:
    a) tariful de autorizare, in cuantum de 75.000.000 lei;
    b) tariful de revizuire a licentei, in cuantum de 20.000.000 lei.
    Tarifele se achita in contul indicat de autoritatea publica centrala pentru protectia mediului.
    5. Tariful de autorizare se percepe pentru analiza documentatiei depuse, evaluarea planului de operare propus, emiterea licentei, monitorizarea activitatii. Tariful se achita integral si da dreptul de a solicita Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor consultatii de specialitate pentru definitivarea dosarului de autorizare.

    III. Depunerea solicitarii si evaluarea acesteia

    6. Dosarul de autorizare trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:
    a) cerere-tip - conform anexei nr. 2;
    b) statutul sau, dupa caz, actul constitutiv al persoanei juridice (copie);
    c) certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului (copie);
    d) certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (original);
    e) dovada achitarii tarifului de autorizare;
    f) planul de operare pentru anul in curs si anul urmator, cu precizarea tipurilor de ambalaje, a materialelor de ambalare ce urmeaza a fi gestionate si a provenientei deseurilor de ambalaje - din circuitele industriale si comerciale, din deseurile menajere colectate direct de la populatie;
    g) argumentatia de sustinere a realizarii planului de operare, in concordanta cu obiectivele Strategiei nationale pentru gestionarea deseurilor si ale Planului national pentru gestionarea deseurilor;
    h) contractele-tip ce urmeaza a fi folosite in relatie cu toti partenerii;
    i) tarifele ce urmeaza a fi percepute agentilor economici responsabili pentru introducerea pe piata a produselor ambalate si sumele ce urmeaza a fi platite colectorilor/valorificatorilor autorizati, pe tip de material, si prezentarea, in detaliu, a modului de calcul al acestora;
    j) prezentarea modului de utilizare a eventualului profit rezultat din activitate;
    k) prezentarea sistemului de evidenta - baza de date - ce urmeaza a fi folosit;
    l) copii ale acordurilor, precontractelor/contractelor de preluare a responsabilitatii, copii ale acordurilor precontractelor/contractelor incheiate cu societati comerciale autorizate pentru colectarea si/sau valorificarea deseurilor de ambalaje, alte dovezi privind capacitatea tehnico-financiara (garantii etc.).
    7. Dosarul de autorizare, insotit de o copie electronica a acestuia, se depune la sediul autoritatii publice centrale pentru protectia mediului.

    IV. Criterii de autorizare

    8. Persoana juridica ce solicita autorizarea in baza prevederilor Hotararii Guvernului nr. 349/2002, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004, trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
    a) sa aiba ca scop preluarea responsabilitatilor ce revin agentilor economici privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje, respectiv privind raportarea modului de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje. Persoana juridica poate desfasura suplimentar numai activitati privind sprijinirea valorificarii si reciclarii deseurilor de ambalaje, derularea de programe educationale si de informare/constientizare, precum si realizarea de studii privind activitatea de colectare si valorificare a deseurilor de ambalaje;
    b) sa promoveze solutii de colectare si valorificare la nivel national pentru a asigura crearea unui sistem integrat, eficient si transparent de gestionare a deseurilor de ambalaje;
    c) sa fie deschisa fata de noi asociati;
    d) sa fie deschisa fata de noi parteneri contractuali;
    e) sa actioneze fara discriminare fata de tipurile de deseuri de ambalaje si de cantitatile propuse spre contractare de catre oricare agent economic responsabil;
    f) sa reinvesteasca integral eventualul profit pentru dezvoltarea sistemului de gestionare a ambalajelor si deseurilor de ambalaje.
    9. Persoana juridica ce a obtinut licenta de operare are obligatia:
    a) sa preia responsabilitatea pentru toate tipurile de materiale prevazute in Hotararea Guvernului nr. 349/2002, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004;
    b) sa gestioneze deseurile de ambalaje in corelatie cu cantitatile si cu tipurile de ambalaje si de materiale de ambalare contractate;
    c) sa incheie contracte cu toti agentii economici responsabili pentru introducerea pe piata a produselor ambalate sau, dupa caz, a ambalajelor, care accepta conditiile contractuale impuse in contractul-cadru si nivelul tarifelor practicate;
    d) sa primeasca in randul asociatilor, in conditiile legii, toti agentii prevazuti la lit. c), care solicita acest lucru;
    e) sa preia deseuri de ambalaje de la toti colectorii de deseuri municipale care accepta tariful si asigura calitatea minima stabilita, in limita obiectivelor anuale;
    f) sa actioneze fara discriminare intre agentii economici simpli contractanti si agentii economici asociati;
    g) sa respecte tarifele cuprinse in documentatia de autorizare;
    h) sa notifice Comisiei de evaluare orice crestere de tarif, inainte cu cel putin 30 de zile de la data aplicarii acesteia;
    i) sa nu foloseasca eventualul profit pentru plata de dividende si sa respecte modul de utilizare a acestuia, asa cum s-a obligat prin documentele prezentate la autorizare;
    j) sa transmita autoritatii publice centrale pentru protectia mediului raportul de activitate, complet, in termen de 30 de zile de la incheierea perioadei de raportare, impusa prin licenta de operare. Raportul trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii detaliate: persoanele juridice cu care s-au incheiat contracte (agentii economici care au transferat responsabilitatea, colectori, valorificatori, autoritati ale administratiei publice locale implicate), cantitatile de ambalaje introduse pe piata si cantitatile de deseuri de ambalaje contractate, cantitatile de deseuri de ambalaje gestionate, prezentarea activitatii derulate (atat din punct de vedere tehnic, cat si organizatoric), cuantumul si modul de utilizare a eventualului profit, precum si orice alte informatii relevante pentru evaluarea activitatii;
    k) sa informeze in scris autoritatea publica centrala pentru protectia mediului asupra oricarei schimbari semnificative a datelor care au stat la baza eliberarii licentei.

    V. Etapa de evaluare a solicitarii

    10. Analiza preliminara a solicitarii este efectuata, in termen de 10 zile de la depunere, in cadrul Directiei gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase, care transmite documentatia depusa catre Comisia de evaluare, daca aceasta este completa si daca raspunde tuturor criteriilor de autorizare.
    11. Evaluarea finala a solicitarii si a documentatiei depuse se face de catre Comisia de evaluare, convocata in acest scop la sediul autoritatii publice centrale pentru protectia mediului.
    12. In termen de 10 zile de la primirea solicitarii, Comisia de evaluare evalueaza solicitarea, verifica daca criteriile de autorizare sunt indeplinite, intocmeste raportul de evaluare pe care il transmite impreuna cu dosarul de autorizare Directiei gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase din cadrul Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor, care comunica, in scris, solicitantului concluziile. Respingerea solicitarii se motiveaza.
    13. In cazuri justificate, atat Comisia de evaluare, cat si Directia gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase pot solicita documente sau informatii suplimentare sau pot recomanda amendamente la documentatia depusa, in vederea conformarii cu cerintele stabilite prin prezenta procedura.
    14. In cazul indeplinirii tuturor conditiilor de autorizare, se emite licenta de operare in maximum 10 zile de la inaintarea raportului de evaluare.
    15. Solicitantul poate ataca decizia de respingere a autorizarii, potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 29/1990, cu modificarile ulterioare.

    VI. Valabilitatea licentei. Revizuirea si anularea licentei

    16. Licenta de operare se emite pentru o perioada de 2 ani.
    Licenta de operare isi pierde valabilitatea daca activitatea solicitantului nu incepe in maximum 3 luni de la data emiterii.
    17. Reautorizarea se face in baza procedurii stabilite pentru autorizare, pentru care se percepe tariful de autorizare. In cazul reautorizarii, licenta de operare se emite pentru perioade de 5 ani.
    18. Licenta de operare se revizuieste in cazul in care evaluarile periodice ale activitatii impun acest lucru sau daca apar elemente noi, necunoscute la data emiterii.
    19. Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor, prin Directia gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase, stabileste necesitatea revizuirii licentei. Revizuirea licentei urmeaza procedura stabilita pentru autorizare, cu perceperea tarifului stabilit prin prezenta procedura.
    20. Licenta de operare se anuleaza in cazul nerespectarii obligatiilor prevazute la pct. 9, in cazul nerespectarii prevederilor legale privind gestiunea deseurilor si a deseurilor de ambalaje ori al neatingerii obiectivelor de valorificare si reciclare anuale in mod repetat (2 ani).
    21. Persoana juridica careia i s-a anulat licenta de operare este obligata ca in decurs de 30 de zile sa comunice in scris acest lucru tuturor partenerilor si sa transfere, cu acordul scris al acestora, toate contractele incheiate in baza transferului de responsabilitate catre o persoana juridica autorizata in acest scop.
    22. In cazul in care agentul economic contractant nu este de acord cu transferul catre persoana juridica autorizata propusa pentru preluarea contractelor sau daca o astfel de persoana juridica nu este disponibila, contractul se considera denuntat.
    23. Dispozitia de anulare a autorizarii este executorie.

    ANEXA 2

    Antet solicitant
    Nr. ...../...........

                              CERERE
                      de acordare a licentei

    Subscrisa, ......................., cu sediul social in ..................., str. ............................ nr. ...., bl. ...., ap. ...., judetul/sectorul ................., inregistrata la oficiul registrului comertului sub nr. ....., cod unic de inregistrare nr. ......./............., cont bancar nr. ..........., deschis la .................., sucursala ..............., telefon ............., fax ............, e-mail ............., reprezentata prin ....................., in calitate de ........................., solicita acordarea licentei in vederea preluarii responsabilitatii de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 349/2002 privind gestionarea ambalajelor si deseurilor de ambalaje, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004, in vederea atingerii obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje stabilite prin actele normative.
    Anexam documentele specifice prevazute in Ordinul ministrului mediului si gospodaririi apelor si al ministrului de stat, ministrul economiei si comertului nr. 338/625/2004.
    Ne asumam raspunderea, potrivit legii penale, ca documentele prezentate in copie sunt conforme cu originalul.

    Data .................

                                    Persoana autorizata,
                               ..............................
                                   (semnatura si stampila)

    ANEXA 3

                              CONTINUTUL LICENTEI
                                   (model)

    MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
    DIRECTIA GENERALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI,
    GESTIUNEA DESEURILOR SI SUBSTANTELOR CHIMICE PERICULOASE
    Directia gestiunea deseurilor si substantelor chimice periculoase

    Se aproba,
    Secretar de stat

                              LICENTA DE OPERARE
                     Nr. .......... din ...............

    Ca urmare a cererii adresate de ......................................,
    cu sediul in localitatea ................., str. ................. nr. ...., judetul ...................., sectorul ......, inregistrata la numarul ......... din ...........,
    in urma analizarii documentelor transmise si a verificarii, in baza Hotararii Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor si a Hotararii Guvernului nr. 349/2002 privind gestionarea ambalajelor si deseurilor de ambalaje, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004, se emite:

                              LICENTA DE OPERARE

    pentru ....................................................................
    din localitatea ..................., sectorul/judetul ..................... str. ..................... nr. ....,
    care prevede autorizarea desfasurarii activitatii,
    in scopul preluarii, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 349/2002, modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 899/2004, a responsabilitatii privind realizarea obiectivelor anuale de valorificare si reciclare a deseurilor de ambalaje, respectiv privind raportarea modului de gestionare a ambalajelor si a deseurilor de ambalaje in urmatoarele conditii:
................................................................................
................................................................................
.............................. (se vor inscrie in licenta de operare perioada de raportare, modul de utilizare a eventualului profit obtinut, datele relevante din planul de operare propus si se vor atasa in anexa la licenta de operare modelele contractelor-tip ce urmeaza a fi folosite in relatie cu toti partenerii).
    Documentatia care a stat la baza emiterii licentei contine: (statutul societatii, certificatul de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului, certificatul de inregistrare fiscala etc.).
    Prezenta licenta de operare este valabila ........ ani de la data eliberarii ........... pana la .............................................. .
    Nerespectarea conditiilor licentei atrage anularea acesteia si obligativitatea ca in decurs de 30 de zile calendaristice sa transfere, cu acordul scris al clientilor, toate contractele incheiate in baza transferului de responsabilitate, catre o persoana juridica autorizata in acest scop.

    Director,
    .............

                                                Intocmit,
                                          .....................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 338/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 338 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu