Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2958/C din 10 decembrie 2001

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea examenului in vederea promovarii intr-o functie de executie vacanta sau pe loc la instante si parchetele de pe langa acestea

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 18 din 15 ianuarie 2002


SmartCity3


    Ministrul justitiei,
    avand in vedere faptul ca proiectul Regulamentului privind organizarea si desfasurarea examenului in vederea promovarii intr-o functie de executie vacanta sau pe loc la instante si parchetele de pe langa acestea a fost avizat de Consiliul Superior al Magistraturii in sedinta din 28 noiembrie 2001,
    in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 212/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, cu modificarile si completarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea si desfasurarea examenului in vederea promovarii intr-o functie de executie vacanta sau pe loc la instante si parchetele de pe langa acestea, anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Ordinul ministrului justitiei nr. 996/C/3 mai 2000, modificat prin Ordinul nr. 3.653/C/20 decembrie 2000, prin care s-a aprobat Regulamentul privind organizarea si desfasurarea examenului in vederea promovarii intr-o functie de executie vacanta sau pe loc la instante si parchetele de pe langa acestea se abroga.
    Art. 3
    Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara, Directia economica, investitii si administrativ, conducerile instantelor judecatoresti si ale parchetelor de pe langa acestea vor aduce la indeplinire dispozitiile prezentului ordin.
    Art. 4
    Prezentul ordin intra in vigoare pe data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                            Ministrul justitiei,
                           Rodica Mihaela Stanoiu

    ANEXA 1

                                REGULAMENT
privind organizarea si desfasurarea examenului in vederea promovarii intr-o functie de executie vacanta sau pe loc la instante si parchetele de pe langa acestea

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Promovarea magistratilor care indeplinesc conditiile prevazute de lege in functii de executie vacante la tribunale, curti de apel si parchetele de pe langa aceste instante sau pe loc se face pe baza de examen, conform prevederilor art. 66 alin. 4^1 din Legea nr. 92/1992 pentru organizarea judecatoreasca, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 3 din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului din organele autoritatii judecatoresti, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 2
    Examenul in vederea promovarii in functii de executie are ca scop garantarea instituirii unor criterii obiective de apreciere a competentei profesionale a magistratilor care au vocatie la promovare si stimularea spiritului de competitie al acestora, concretizat in rezultate meritorii, care sa asigure functionarea normala a justitiei ca serviciu public, respectarea legilor, a regulamentelor si a Codului deontologic, apararea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor.
    Art. 3
    (1) Examenul in vederea promovarii magistratilor in functii de executie vacante sau pe loc, prevazut la art. 1, se organizeaza de doua ori pe an, de regula toamna si primavara, la sediul Ministerului Justitiei, respectiv la sediul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, cu avizul Consiliului Superior al Magistraturii.
    (2) Atunci cand intre cele doua sesiuni ordinare apar posturi vacante in cadrul instantelor judecatoresti sau al parchetelor de pe langa acestea, ministrul justitiei poate dispune, cu avizul Consiliului Superior al Magistraturii, organizarea unor sesiuni extraordinare pentru ocuparea acestora.
    Art. 4
    Ministrul justitiei si procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, cu avizul Consiliului Superior al Magistraturii, vor stabili anual, in limita resurselor bugetare alocate, prin ordin, numarul de posturi pentru care se organizeaza examen in vederea promovarii pe loc, cu consultarea presedintilor curtilor de apel si a procurorilor generali ai parchetelor de pe langa acestea. La stabilirea locurilor pentru promovarea pe loc se va avea in vedere interesul de a fi ocupate cu prioritate, prin promovare efectiva, posturile vacante.

    CAP. 2
    Criterii de apreciere a activitatii magistratilor si conditiile cerute pentru inscrierea la examen

    Art. 5
    Pot participa la examenul in vederea promovarii magistratii care au o activitate meritorie si indeplinesc conditiile de vechime in magistratura prevazute la art. 66 alin. 4 lit. a) si c) din Legea nr. 92/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 6
    Magistratii care solicita promovarea pe loc trebuie sa aiba calificativul "foarte bun" in ultimii 4 ani, precum si vechimea in magistratura prevazuta de lege numai ca judecator sau procuror.
    Art. 7
    (1) Vechimea in magistratura este definita la art. 44 din Legea nr. 92/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Pot participa la examen magistratii care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
    a) se situeaza peste media pe instanta, respectiv pe parchet, in ceea ce priveste numarul si complexitatea cauzelor solutionate;
    b) se incadreaza in termenele procedurale de redactare a lucrarilor;
    c) se situeaza sub media pe instanta sau, dupa caz, pe parchet si in limitele mediei nationale la parametrii:
    - termenul de solutionare a cauzelor, in raport cu specificul si particularitatile acestora;
    - procentul hotararilor desfiintate de instantele de control judiciar, pentru motive imputabile, respectiv procentul infirmarilor de solutii, redeschideri de urmarire penala, concluzii gresite, schimbari de incadrari juridice, achitari, restituiri ale dosarelor din instanta la procuror, apeluri si recursuri nedeclarate ori gresit declarate;
    d) asigura acuratetea, conciziunea, coerenta si fundamentarea corespunzatoare, in fapt si in drept, a hotararilor redactate si a lucrarilor realizate;
    e) indeplinesc, cu respectarea dispozitiilor legale si a prevederilor din regulamente, atributiile de judecator delegat la Registrul comertului, la Biroul de publicitate imobiliara, judecator-sindic, coordonator al compartimentelor de executari civile si penale, arhiva si registratura;
    f) mentin raporturile de serviciu cu justitiabilii si cu ceilalti participanti la activitatea de judecata, in limitele normelor legale sau regulamentare, ale politetii si corectitudinii;
    g) respecta cu rigoare principiile de desfasurare a procesului, dupa caz, in faza de urmarire penala sau in faza de judecata (legalitatea, oficialitatea, solemnitatea, asigurarea garantiilor, a drepturilor procesuale si procedurale ale partilor);
    h) manifesta interes pentru imbunatatirea continua a valentelor pregatirii profesionale, prin participarea la actiunile specifice organizate de instantele sau parchetele din care fac parte, de curtea de apel sau parchetul de pe langa aceasta, de Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, Institutul National al Magistraturii sau Ministerul Justitiei;
    i) probeaza receptivitate in eliminarea si evitarea repetarii erorilor din activitatea profesionala, retinute pe calea controlului judiciar, sau a lipsurilor constatate de organele de inspectie (judecatori sau procurori inspectori);
    j) respecta intocmai normele Codului deontologic.
    (3) Indeplinirea criteriilor prevazute la alin. (2) se constata de presedintele instantei sau de conducatorul parchetului la care functioneaza magistratul si se materializeaza intr-un referat in care se analizeaza indeplinirea tuturor acestor criterii.
    (4) Pentru presedintii de judecatorii si pentru prim-procurorii parchetelor de pe langa acestea constatarea indeplinirii criteriilor o face presedintele tribunalului, respectiv prim-procurorul parchetului de pe langa tribunal.
    (5) Pentru presedintii de tribunale si pentru prim-procurorii parchetelor de pe langa acestea constatarea o face vicepresedintele (unul dintre acestia) curtii de apel, respectiv procurorul general adjunct al parchetului de pe langa aceasta instanta.
    (6) In toate cazurile aratate mai sus avizul pentru participarea la examen il va da presedintele curtii de apel, respectiv procurorul general al parchetului de pe langa aceasta instanta.
    (7) Avizul negativ va fi comunicat magistratului de conducerea curtii de apel sau, dupa caz, de conducerea parchetului de pe langa aceasta, cu cel putin 30 de zile inainte de data examenului.
    (8) In luarea deciziei vor fi avute in vedere notarea anuala, precum si raportul judecatorului inspector sau, dupa caz, al procurorului inspector, intocmit cu prilejul verificarii activitatii magistratului.
    (9) Impotriva avizului conducerii curtii de apel sau a parchetului de pe langa aceasta ori impotriva refuzului de a intocmi avizul solicitat, prevazut la alin. (6), precum si in situatia in care magistratul este nemultumit de aprecierile retinute in referat, acesta este indreptatit sa formuleze contestatie, in termen de 3 zile de la comunicare, la Consiliul Superior al Magistraturii.
    (10) Secretarul general si/sau secretarul general adjunct al Consiliului Superior al Magistraturii vor solutiona contestatia si vor comunica rezultatul, in termen de 5 zile, atat contestatarului, cat si presedintelui curtii de apel.
    (11) Pentru rezolvarea corecta a contestatiei vor fi analizati toti parametrii care definesc activitatea magistratului, sub aspect profesional si deontologic, in perioada de referinta. Daca se considera necesar, pentru elucidarea tuturor aspectelor semnalate, cu prilejul solutionarii contestatiei pot fi ascultati atat magistratul in cauza, cat si presedintele instantei sau conducatorul parchetului din care acesta face parte.
    Art. 8
    Data organizarii examenului, numarul posturilor vacante si numarul posturilor aprobate pentru promovarea pe loc se comunica cu cel putin 60 de zile inainte tuturor curtilor de apel si parchetelor de pe langa acestea de catre Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara din cadrul Ministerului Justitiei, respectiv Sectia de analiza, studii, control si perfectionare profesionala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    Art. 9
    (1) Dupa anuntarea datei examenului presedintele curtii de apel sau, dupa caz, procurorul general al parchetului de pe langa aceasta va comunica de indata conducatorilor instantelor si, respectiv, ai parchetelor din raza lor de activitate agenda termenelor, obligatorii pentru acestia, in care trebuie rezolvate toate formalitatile premergatoare inscrierii la examen.
    (2) In termen de 5 zile de la anuntarea examenului de catre Ministerul Justitiei magistratii care isi manifesta intentia de a participa la acesta vor depune cereri scrise la conducerea instantei, respectiv a parchetului in cadrul caruia functioneaza, precizand expres daca solicita promovarea efectiva in functia de executie vacanta sau promovarea pe loc.
    (3) In termen de 7 zile de la inregistrarea cererii conducerea instantei sau a parchetului o va inainta conducerii curtii de apel sau parchetului de pe langa aceasta, insotita de referatul privind indeplinirea conditiilor prevazute la art. 7 alin. (2) si de fisele de apreciere anuala.
    (4) Lucrarea scrisa elaborata de candidat va fi transmisa in termen de cel mult 30 de zile de la anuntarea examenului.
    Art. 10
    Cu 30 de zile inainte de data examenului presedintii curtilor de apel sau, dupa caz, procurorii generali ai parchetelor de pe langa acestea vor inainta Ministerului Justitiei - Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara si, respectiv, Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie - Sectia de analiza, studii, control si perfectionare profesionala - documentatia necesara inscrierii la examen, care va cuprinde:
    - cererea tip de inscriere la examen;
    - referatul privind indeplinirea conditiilor prevazute la art. 7 alin. (2);
    - fisele de apreciere anuala;
    - raportul de inspectie;
    - lucrarea scrisa.

    CAP. 3
    Organizarea si desfasurarea examenului

    Art. 11
    Examenul consta intr-o proba scrisa, materializata printr-o lucrare de specialitate, pe o tema la alegerea candidatului dintre problemele de drept care au generat o practica judiciara neunitara in cadrul instantei sau parchetului in care acesta isi desfasoara activitatea sau care au starnit controverse in doctrina, si o proba orala.
    Art. 12
    Lucrarea scrisa trebuie sa reflecte obligatoriu contributia personala a candidatului la rezolvarea problematicii care face obiectul acesteia si va avea cel putin 20 de pagini, corp litera 14, la un rand si jumatate. Indicarea bibliografiei este obligatorie.
    Art. 13
    (1) Verificarea lucrarilor scrise ale judecatorilor se face de o comisie compusa din: un judecator de la o curte de apel, alta decat cea in circumscriptia careia isi desfasoara activitatea magistratul in cauza, un profesor universitar sau conferentiar de la o facultate de drept acreditata si un inspector general judecatoresc sau consilier juridic din cadrul Ministerului Justitiei, asimilat magistratului care are vechimea prevazuta de lege pentru a functiona la curtea de apel.
    (2) Verificarea lucrarilor scrise intocmite de procurori se va face de o comisie formata din: un procuror de la un parchet de pe langa curtea de apel, altul decat cel in circumscriptia caruia isi desfasoara activitatea magistratul in cauza, un profesor universitar sau conferentiar de la o facultate de drept acreditata si un procuror inspector sau procuror din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    (3) Componenta comisiei este aprobata de ministrul justitiei sau, dupa caz, de procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, la propunerea Directiei organizare, resurse umane si statistica judiciara din cadrul Ministerului Justitiei si, respectiv, a Sectiei de analiza, studii, control si perfectionare profesionala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    Art. 14
    Lucrarile se apreciaza cu note de la 1 la 10. Rezultatul probei scrise este media aritmetica a notelor acordate de cei 3 examinatori.
    Art. 15
    Pentru a participa la proba orala candidatii trebuie sa obtina cel putin media 8 la lucrarea scrisa.
    Art. 16
    (1) Impotriva notarii la lucrarea scrisa candidatul poate face contestatie in termen de 3 zile de la comunicarea rezultatelor. Media dupa contestatie nu poate fi inferioara celei acordate de comisia care a verificat initial lucrarea scrisa.
    (2) Contestatiile vor fi transmise Ministerului Justitiei - Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara, respectiv Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie - Sectia de analiza, studii, control si perfectionare profesionala.
    (3) Contestatiile judecatorilor se solutioneaza de o comisie formata din: un judecator de la Curtea Suprema de Justitie, un profesor universitar sau conferentiar de la Institutul National al Magistraturii si un inspector general judecatoresc din cadrul Ministerului Justitiei, asimilat magistratului care are vechimea prevazuta de lege pentru a functiona la curtea de apel, iar contestatiile procurorilor vor fi solutionate de o comisie compusa din: un judecator de la Curtea Suprema de Justitie, un profesor universitar sau conferentiar de la Institutul National al Magistraturii si un procuror inspector din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    (4) Componenta comisiei de contestatii este aprobata de ministrul justitiei sau, dupa caz, de procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, la propunerea Directiei organizare, resurse umane si statistica judiciara din cadrul Ministerului Justitiei si, respectiv, a Sectiei de analiza, studii, control si perfectionare profesionala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie.
    (5) Notarea comisiei desemnate pentru rezolvarea contestatiilor este definitiva.
    Art. 17
    Proba orala are drept scop verificarea cunostintelor de specialitate ale candidatilor, capacitatea de analiza si sinteza a acestora si consta in:
    a) sustinerea lucrarii scrise, cu prezentarea principalelor institutii care au format obiectul acesteia, evidentiindu-se contributia candidatului pentru unificarea practicii judiciare a instantei sau a parchetului la care functioneaza;
    b) un interviu cu privire la:
    - institutiile de drept material si procesual, alese din categoria celor care intra in competenta instantei sau, dupa caz, a parchetului pentru care candidatul sustine examenul;
    - conventiile internationale privind respectarea drepturilor omului la care Romania este parte;
    - practica judiciara in domenii de maxima importanta.
    Art. 18
    (1) Comisia pentru proba orala este formata din cei 3 membri ai comisiei care a verificat lucrarea scrisa si un consilier juridic din cadrul Ministerului Justitiei, specializat in conventii internationale, sau un procuror specializat in conventii internationale din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, dupa caz.
    (2) Raspunsurile candidatilor la proba orala se apreciaza cu note de la 1 la 10.
    Art. 19
    Pentru a fi declarati admisi la proba orala candidatii trebuie sa obtina cel putin media 8.
    Art. 20
    (1) Rezultatul probei orale este media aritmetica a notelor acordate de catre cei 4 examinatori.
    (2) Notarea comisiei la proba orala este definitiva.
    (3) Media generala a examenului este rezultatul mediei aritmetice intre media obtinuta la lucrarea scrisa si media obtinuta la proba orala.
    Art. 21
    Pentru a fi declarat reusit la examen candidatul trebuie sa obtina cel putin media generala 8.
    Art. 22
    (1) Dupa incheierea examenului Directia organizare, resurse umane si statistica judiciara din cadrul Ministerului Justitiei, respectiv Sectia de analiza, studii, control si perfectionare profesionala din cadrul Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie intocmeste, pe curti de apel si, respectiv, pe parchetele de pe langa acestea, tabele de clasificare a candidatilor, in ordinea mediilor obtinute.
    (2) Tabelele de clasificare a candidatilor se comunica curtilor de apel si parchetelor de pe langa acestea si se prezinta ministrului justitiei, respectiv procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, in vederea exercitarii prerogativelor privind promovarea magistratilor.
    (3) Tabelele de clasificare a procurorilor care au sustinut examenul de promovare se comunica si Directiei pentru relatia cu Ministerul Public si de prevenire a criminalitatii si a coruptiei, din cadrul Ministerului Justitiei.
    Art. 23
    Promovarea in functii de executie a candidatilor declarati reusiti la examen se face in ordinea mediilor obtinute si in limita numarului de posturi vacante anuntate in conditiile art. 8.
    Art. 24
    Promovarea pe loc a candidatilor declarati reusiti la examen se face in limita numarului de posturi aprobate pentru ocuparea carora s-a organizat examenul.
    Art. 25
    La medii egale au prioritate candidatii care au vechime mai mare in magistratura, au titlul stiintific de doctor, au activitate publicistica in reviste de specialitate ori au absolvit studii postuniversitare.
    Art. 26
    Valorificarea rezultatelor examenului pentru promovarea pe loc sau in functii de executie se realizeaza in conformitate cu art. 94 alin. 1 si art. 88 alin. 1 lit. d) din Legea nr. 92/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 27
    In cazul in care o instanta sau un parchet nu poate functiona normal datorita numarului mare al posturilor vacante, ministrul justitiei, la propunerea motivata a presedintelui curtii de apel sau a procurorului general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, poate sa acorde derogari cu privire la conditiile de vechime prevazute de lege pentru sustinerea examenului de promovare in functii de executie.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 28
    Dispozitiile prezentului regulament se aplica in mod corespunzator si magistratilor militari.
    Art. 29
    Prezentul regulament intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2958/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2958 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2958/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu