Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 259 din 20 aprilie 2004

pentru aprobarea Statutului Comisiei de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, in care se stabilesc atributiile, modul de organizare si functionare, precum si alte reglementari specifice

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 379 din 29 aprilie 2004


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 6 din Hotararea Guvernului nr. 267/2004 privind instituirea Sistemului de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale,

    ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Statutul Comisiei de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, in care se stabilesc atributiile, modul de organizare si functionare, precum si alte reglementari specifice, cuprins in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

           Ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale,
                                 Ilie Sarbu

    ANEXA 1

                                  STATUTUL
Comisiei de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Comisia de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, denumita in continuare Comisie, se inregistreaza in Romania, in conformitate cu prevederile legale, ca persoana juridica romana, cu personalitate juridica, neguvernamentala si fara scop lucrativ, de interes general si de utilitate publica, apolitica, cu conducere si finantare proprii.
    (2) Membrii Comisiei sunt persoane fizice din cadrul sectoarelor de pe filiera carnii de bovina, porc si ovina si din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale.
    Art. 2
    Comisia isi desfasoara activitatea la nivel national.
    Art. 3
    (1) Sediul Comisiei este in municipiul Bucuresti, bd. Hristo Botev nr. 1, sectorul 3.
    (2) Sediul Comisiei poate fi mutat in orice alt loc din Romania, in baza deciziei consiliului director.
    (3) Comisia poate deschide sucursale, birouri sau orice alte puncte de activitate fara personalitate juridica in Romania si/sau in strainatate, in baza deciziei adunarii generale.
    (4) Comisia poate organiza activitati cu scop lucrativ, cu respectarea prevederilor legale in privinta organizatiilor cu scop nelucrativ, a Legii nr. 31/1990, republicata, coroborata cu prevederile Legii nr. 26/1990, republicata, si a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata cu Ordonanta Guvernului nr. 37/2003.
    (5) Comisia poate adopta diverse forme de constituire, conform deciziilor adunarii generale, in vederea organizarii specifice.
    (6) Comisia se constituie pentru o perioada de timp nelimitata.

    CAP. 2
    Scopul si obiectul de activitate al Comisiei

    Art. 4
    Scopul principal al Comisiei este de a conduce si de a gestiona Sistemul de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, denumit in continuare Sistem de clasificare, precum si de a asigura aplicarea acestuia, potrivit legislatiei in vigoare.
    Art. 5
    Comisia are urmatorul obiect de activitate, care poate fi completat in baza deciziei adunarii generale si cu respectarea prevederilor legale in vigoare in acest domeniu:
    a) administreaza si implementeaza Sistemul de clasificare;
    b) elaboreaza proiectele de acte normative in domeniul clasificarii;
    c) organizeaza programe de formare profesionala pentru ocupatia de clasificator si examenele pentru absolvirea acestora, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare privind formarea profesionala a adultilor;
    d) stabileste nivelul de referinta pentru carcasa din fiecare specie;
    e) elaboreaza grila de preturi pentru carcasele din fiecare specie, in functie de calitatea acestora;
    f) presteaza servicii in domeniul sau de activitate si incaseaza taxe destinate acoperirii cheltuielilor proprii de organizare si functionare, cu respectarea prevederilor legale;
    g) prezinta Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale lista cuprinzand clasificatorii si agentiile de clasificare care indeplinesc conditiile pentru acordarea atestatului, respectiv autorizatiei de clasificare, insotite de documente care atesta acest lucru;
    h) desemneaza persoanele care verifica, prin sondaj sau la cerere, corectitudinea clasificarii carcaselor;
    i) prezinta Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale propunerile de suspendare si/sau de retragere a atestatului/autorizatiei de clasificare;
    j) rezolva contestatiile care apar la clasificare, conform prevederilor legale;
    k) primeste rapoartele de clasificare si centralizeaza baza de date a Sistemului de clasificare;
    l) prezinta Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale rapoarte asupra stadiului de implementare a Sistemului de clasificare;
    m) reprezinta Romania la simpozioane, expozitii, intalniri de afaceri, deplasari in strainatate, schimburi de informatii, mese rotunde, conferinte, concursuri profesionale si alte manifestari avand ca tema Sistemul de clasificare;
    n) tine legatura cu scolile si universitatile de profil, in vederea asigurarii formarii de specialisti in domeniul clasificarii, al calitatii carcaselor si carnii;
    o) colaboreaza cu organizatiile profesionale si interprofesionale pe produsele carne de vita, carne de porc si carne de oaie;
    p) sprijina introducerea de tehnici si echipamente noi de clasificare utilizate in Uniunea Europeana;
    q) achizitioneaza, inchiriaza, intretine, construieste si doteaza bunuri imobile in vederea realizarii scopurilor sale si a obiectului de activitate;
    r) desfasoara orice alte activitati considerate utile pentru atingerea scopurilor Comisiei, pentru crearea fondurilor necesare acesteia, cu aprobarea consiliului director.

    CAP. 3
    Organizarea si functionarea Comisiei

    Art. 6
    Comisia este formata din 25 de membri si are urmatoarea structura, componenta si pondere de participare pe categorii de membri:
    - reprezentanti ai crescatorilor de porcine, bovine sau ovine, ai asociatiilor acestora si ai organizatiilor profesionale pe produs sau grupe de produse - 44%;
    - reprezentanti ai patronatelor si organizatiilor profesionale pe produs sau grupe de produse ale procesatorilor de carne - 40%;
    - reprezentanti ai comerciantilor - 8%;
    - reprezentanti ai Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - 8% .
    Art. 7
    (1) Propunerile nominale de membri se fac de catre organizatiile diferitelor sectoare, respectiv de catre Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, si sunt validate de catre adunarea generala.
    (2) Adunarea generala poate respinge o propunere cu doua treimi din voturile membrilor prezenti, cu conditia ca aceasta respingere sa fie fundamentata obiectiv de cel care o solicita.
    Art. 8
    Membrii se pot retrage din Comisie in baza vointei lor exprimate in mod liber sau la propunerea organizatiilor care i-au desemnat si vor comunica acest lucru consiliului director cu cel putin doua luni inainte de data retragerii.
    Art. 9
    (1) Excluderea din randul membrilor Comisiei se aplica in urmatoarele cazuri:
    - abateri repetate de la prevederile statutului;
    - actiuni sau atitudini daunatoare Comisiei: exprimarea in numele Comisiei a unor pozitii contrare vointei majoritatii sau apartenenta la organizatii ale caror obiective sunt contrare sau adverse obiectivelor Comisiei;
    - pierderea drepturilor civile sau punerea sub interdictie.
    (2) Excluderea se aproba de catre Comisie, in baza hotararii consiliului director, in urmatoarea sedinta a adunarii generale.
    (3) Contestatiile se depun si se analizeaza conform Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 10
    Inlocuirea membrilor Comisiei cu membri noi se face la propunerea organismelor pe care le reprezinta, cu respectarea ponderii prevazute in prezentul statut.
    Art. 11
    (1) Comisia raspunde pentru obligatiile sale cu patrimoniul dobandit.
    (2) Membrii Comisiei nu sunt solidari si personal responsabili pentru debitele Comisiei. Acestia nu se vor putea indrepta asupra bunurilor apartinand Comisiei, chiar daca acestea au fost contributii proprii.
    Art. 12
    (1) Membrii Comisiei au urmatoarele drepturi:
    a) sa primeasca indemnizatie de sedinta proportional cu activitatea depusa in Comisie si in cadrul grupelor de lucru; de asemenea, unde este cazul, sa le fie rambursate cheltuielile de deplasare pentru participarea la activitatile Comisiei;
    b) sa se adreseze cu cereri, sesizari sau propuneri organelor de conducere ale Comisiei in orice problema privind activitatea Comisiei sau activitatea profesionala;
    c) sa participe la adunarile generale, conferintele, sedintele Comisiei sau ale grupelor de lucru de care apartin si sa-si exprime punctele de vedere in legatura cu activitatea Comisiei si a organelor de conducere ale acesteia;
    d) sa aleaga si sa fie alesi in organele de conducere ale Comisiei;
    e) sa primeasca publicatiile Comisiei si sa poata publica in acestea articole, comunicari;
    f) sa ia parte la toate activitatile Comisiei.
    (2) Membrii Comisiei au urmatoarele indatoriri:
    a) sa participe activ la indeplinirea scopurilor Comisiei;
    b) sa respecte prevederile statutului Comisiei si hotararile adunarii generale;
    c) sa participe la adunarile generale si actiunile Comisiei;
    d) sa furnizeze Comisiei informatiile cu caracter public necesare pentru indeplinirea scopului acesteia;
    e) sa respecte confidentialitatea informatiilor la care au acces in cadrul Comisiei, cu exceptia celor cu caracter public.
    Art. 13
    (1) Adunarea generala este organul suprem de conducere si decizie al Comisiei.
    (2) Adunarea generala are urmatoarele atributii:
    a) stabilirea strategiei si a obiectivelor generale ale Comisiei;
    b) aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a bilantului contabil;
    c) validarea admiterii si excluderii, dupa caz, a membrilor Comisiei;
    d) alegerea si revocarea membrilor consiliului director;
    e) alegerea si revocarea cenzorilor;
    f) infiintarea de sucursale, birouri sau orice alte puncte de activitate fara personalitate juridica in Romania si/sau in strainatate;
    g) modificarea statutului;
    h) dizolvarea si lichidarea Comisiei, precum si stabilirea destinatiei bunurilor ramase dupa lichidare.
    (3) Toti membrii au drept de vot egal, uninominal in adunarea generala. In cazuri de forta majora pot delega in scris dreptul de vot unui alt membru.
    (4) Adunarea generala ordinara se convoaca anual de catre consiliul director, prin scrisoare cu confirmare de primire, expediata tuturor membrilor cu cel putin 10 zile inainte de data programata.
    (5) Adunarea generala extraordinara se convoaca de cate ori este nevoie, din initiativa consiliului director sau la cererea scrisa si motivata a cel putin doua treimi din numarul membrilor adunarii generale.
    (6) Hotararile din adunarea generala se iau cu majoritatea simpla a celor prezenti. In caz de egalitate, votul presedintelui este decisiv.
    (7) a) In cazuri speciale, cand trebuie luate decizii rapide care intra in atributiile adunarii generale, consiliul director poate organiza un referendum, prin scrisoare cu confirmare de primire, expediata tuturor membrilor.
    b) Raspunsul va fi adresat Comisiei in scris.
    c) Hotararile se iau cu majoritatea simpla a voturilor exprimate in termenul fixat de consiliul director.
    Art. 14
    (1) Consiliul director este format din 5 membri alesi pe o perioada de 2 ani, fiind compus din:
    - presedinte,
    - vicepresedinte,
    - 3 membri.
    (2) Consiliul director este nominal, membrii sai putand fi realesi.
    (3) Atributiile consiliului director sunt urmatoarele:
    a) asigura conducerea operativa a activitatii Comisiei intre adunarile generale si realizarea actelor de administrare privind activitatea curenta a Comisiei;
    b) asigura indeplinirea prevederilor statutului Comisiei si a hotararilor adunarilor generale;
    c) propune adunarii generale programul de activitate al Comisiei;
    d) numeste si elibereaza din functie directorul executiv;
    e) alege membrii grupelor de lucru si stabileste atributiile acestora;
    f) propune bugetul de venituri si cheltuieli al Comisiei, il supune aprobarii in adunarea generala si urmareste realizarea lui;
    g) desemneaza persoanele cu drept de semnatura in banca;
    h) organizeaza si administreaza activitatea Comisiei conform obiectului de activitate;
    i) aproba primirea si excluderea membrilor, cu conditia validarii de catre adunarea generala;
    j) decide afilierea la federatii, uniuni etc. si iesirea din acestea;
    k) decide suspendarea presedintelui sau a persoanelor delegate de acesta ca purtatori de cuvant, atunci cand pozitia exprimata de acestia nu este conforma cu obiectivele Comisiei sau cu deciziile adunarii generale. Suspendarea va fi validata de adunarea generala prin revocare;
    l) stabileste sediul Comisiei;
    m) primeste alte atributii si sarcini stabilite de adunarea generala.
    (4) Consiliul director se intruneste trimestrial sau ori de cate ori este necesar.
    (5) Hotararile se iau cu majoritatea simpla a celor prezenti.
    (6) In caz de egalitate, votul presedintelui este decisiv.
    (7) Consiliul director este obligat sa prezinte adunarii generale situatia prezentei la sedintele consiliului.
    Art. 15
    Presedintele consiliului director al Comisiei, care este si presedintele adunarii generale, iar in lipsa acestuia vicepresedintele sau directorul executiv sau alti membri delegati nominal de catre presedinte reprezinta Comisia in relatiile cu tertii, in justitie si in fata altor autoritati.
    Art. 16
    (1) Comisia de cenzori este organul de control al Comisiei si va fi formata din una sau trei persoane, care trebuie sa fie experti contabili autorizati conform legii.
    (2) Cenzorii nu pot fi membri ai Comisiei.
    (3) Cenzorii pot primi pentru activitatile efectuate o indemnizatie care se va stabili de catre Comisie, in functie de resursele financiare si legislatia in vigoare.
    (4) Cenzorii sunt alesi pe o perioada de un an.
    (5) Comisia de cenzori verifica trimestrial gestiunea Comisiei, prezentand adunarii generale rapoarte cu concluzii si propuneri pentru buna desfasurare a activitatii.
    Art. 17
    (1) Membrii consiliului director sunt alesi prin vot secret de catre adunarea generala.
    (2) Presedintele consiliului director nu poate face parte din structura de conducere centrala a vreunui partid politic.
    (3) Presedintele consiliului director reprezinta Comisia in fata organelor de stat, precum si in fata altor institutii si organizatii din tara si strainatate cu care Comisia are relatii si legaturi, in cadrul obiectului de activitate.
    (4) Presedintele exercita urmatoarele activitati:
    a) conduce sedintele consiliului director si urmareste indeplinirea deciziilor acestuia;
    b) semneaza actele de gestiune ale Comisiei, vizate de controlul preventiv sau de alta persoana imputernicita in acest scop, in limita bugetului;
    c) semneaza contractele, conventiile, imputernicirile si corespondenta Comisiei;
    d) convoaca adunarea generala a Comisiei;
    e) in caz de imposibilitate a executarii uneia sau mai multor sarcini, poate delega preluarea temporara a respectivelor responsabilitati de catre vicepresedintele Comisiei sau de catre alt membru din consiliul director;
    f) verifica angajarile personalului Comisiei, precum si concedierile si nivelul drepturilor banesti, conform conditiilor de salarizare, limitelor bugetului aprobat si veniturilor Comisiei.
    Art. 18
    (1) Directorul executiv al Comisiei duce la indeplinire deciziile consiliului director si dispozitiile presedintelui, asigura si urmareste rezolvarea tuturor problemelor legate de activitatea curenta a Comisiei.
    (2) Directorul executiv indeplineste urmatoarele atributii:
    a) angajeaza Comisia in raporturile cu persoanele fizice si juridice, in limitele mandatului primit de la presedinte;
    b) administreaza si gestioneaza activitatea Comisiei, in limita bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de adunarea generala;
    c) angajeaza, recompenseaza, sanctioneaza si demite personalul angajat;
    d) stabileste atributii si competente personalului angajat;
    e) participa la sedintele consiliului director.
    Art. 19
    (1) Consiliul director, pentru indeplinirea atributiilor Comisiei, constituie grupe de lucru, ale caror componenta si atributii se stabilesc in cadrul sedintei acestuia.
    (2) Membrii grupelor de lucru sunt specialisti din diverse sectoare, in functie de obiectul de activitate al grupei de lucru, care fac parte sau nu din Comisie.
    (3) Membrii grupelor de lucru pot primi pentru activitatile efectuate o indemnizatie care se va stabili de catre Comisie, in functie de resursele financiare si legislatia in vigoare.
    (4) Coordonatorii grupelor de lucru fac parte din Comisie si au obligatia sa prezinte stadiul indeplinirii atributiilor si propunerile de imbunatatire a activitatii acestor grupuri ori de cate ori adunarea generala sau consiliul director o cere.

    CAP. 4
    Patrimoniul

    Art. 20
    (1) Patrimoniul initial al Comisiei se constituie din taxa de inscriere a membrilor achitata de catre membrii fondatori in contul deschis pe numele Comisiei la Banca Transilvania.
    (2) Patrimoniul initial al Comisiei se completeaza cu donatii, legate, bunuri mobile si imobiliare, cotizatii, diferite forme de sponsorizare sau orice alte contributii de la membri sau de la alte persoane fizice si/sau juridice din Romania si/sau din strainatate, de la bugetul statului, precum si din activitati proprii sau orice alte surse conform dispozitiilor legale.
    (3) Veniturile Comisiei constau sau provin din:
    a) contributiile si cotizatiile membrilor;
    b) vanzarea publicatiilor Comisiei sau a altor documente tehnice elaborate sau aprobate de Comisie;
    c) ajutoare financiare nerambursabile sau bunuri imobiliare ori mobile ale membrilor Comisiei, ale persoanelor juridice pe care le reprezinta sau ale tertilor, persoane fizice si juridice din tara sau strainatate;
    d) diverse forme de valorificare a patrimoniului: dobanzi, dividende, chirii, actiuni, cota-parte din beneficiile legal obtinute si altele;
    e) tarife sau onorarii pentru executarea unor servicii, studii, expertize, angajate pe baza contractuala, potrivit scopului Comisiei si prevederilor legii;
    f) cota procentuala de 15% din tariful de clasificare practicat de agentiile de clasificare;
    g) alte activitati, fara scop lucrativ, organizate de Comisie sau in colaborare, potrivit prezentului statut;
    h) subscriptii, sponsorizari si alte surse permise de lege;
    i) aporturi in natura.
    Art. 21
    Comisia elaboreaza bugetul de venituri si cheltuieli, precum si situatii financiare anuale, conform dispozitiilor legale in vigoare.
    Art. 22
    Cuantumul taxelor, ca si modul de calcul al acestora se stabilesc de adunarea generala pe baza propunerilor consiliului director.
    Art. 23
    Persoanele care indeplinesc atributii in cadrul Comisiei raspund, potrivit legii, de prejudiciile aduse.
    Art. 24
    (1) Comisia isi pierde personalitatea juridica in unul dintre urmatoarele cazuri:
    - cand scopul Comisiei nu mai poate fi realizat;
    - cand Comisia, din cauza de insolvabilitate, nu isi poate continua activitatea, fiind nevoita sa se lichideze;
    - in orice alte cazuri, prin decizia adunarii generale.
    (2) In cazurile de dizolvare, lichidarea patrimoniului Comisiei se va face de catre organele de conducere si administrare sau de persoanele numite de adunarea generala in conformitate cu prevederile legale.

    CAP. 5
    Dispozitii finale si tranzitorii

    Art. 25
    Comisia este subiect de drept roman, supusa legislatiei in vigoare din Romania, si orice modificare sau completare a statutului ori in componenta organelor de conducere si administrare se face prin hotarari adoptate de Comisie, cu votul majoritatii simple a celor prezenti. In caz de egalitate, votul presedintelui este decisiv.
    Art. 26
    Prevederile prezentului statut se completeaza in conformitate cu prevederile legale.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 259/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 259 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 259/2004
Ordin 161 2010
pentru modificarea Statutului Comisiei de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, în care se stabilesc atributiile, modul de organizare si functionare, precum si alte reglementari specifice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 259/2004
Ordin 589 2008
pentru modificarea Statutului Comisiei de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine, in care se stabilesc atributiile, modul de organizare si functionare, precum si alte reglementari specifice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 259/2004
Ordin 241 2007
pentru modificarea Statutului Comisiei de clasificare a carcaselor de porcine, bovine si ovine,in care se stabilesc atributiile, modul de organizare si functionare, precum si alte reglementari specifice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 259/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu