Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2494 din  8 decembrie 1998

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita si la prescriptia dreptului de a cere executarea silita

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 12 din 19 ianuarie 1999


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    avand in vedere dispozitiile referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita, precum si a celor referitoare la prescriptia dreptului de a cere executarea silita, cuprinse in Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza prevederilor art. 109 din ordonanta mai sus mentionata si ale art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita si la prescriptia dreptului de a cere executarea silita, anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia generala a trezoreriei, Directia Generala a Vamilor si unitatile sale teritoriale, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti si unitatile subordonate vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                          Ministrul finantelor,
                          Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                           NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita si la prescriptia dreptului de a cere executarea silita

    1. Cu privire la art. 70*)
    1.1. Sumele care se elibereaza sau se distribuie sunt sumele realizate de la inceperea executarii silite, ca urmare a platilor efectuate de debitor sau de alte persoane, a aplicarii masurilor de executare silita prin poprire sau prin decontare bancara, a incasarilor din valorificarea bunurilor mobile si imobile supuse executarii silite.
    Sumele prevazute la alineatul precedent se elibereaza in cazul in care executarea silita se efectueaza de un singur creditor si, respectiv, se distribuie, potrivit ordinii de preferinta, in cazul in care si alti creditori participa la aceasta procedura ori si-au depus titlurile in vederea distribuirii sumelor realizate prin executare silita.
    1.2. In cazul in care sumele datorate creditorului urmaritor sau unui alt creditor care participa la executarea silita ori si-a depus titlul in vederea distribuirii sumelor realizate prin aceasta procedura, reprezentand cheltuieli de executare, creante principale si accesorii, sunt mai mici decat suma realizata prin executare silita, diferenta va fi supusa procedurii de compensare sau de restituire conform prevederilor normelor metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finantelor nr. 2.051/1997.
------------
    *) Art. 70 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, publicata in Monitorul Oficial a Romaniei, Partea I, nr. 224 din 30 august 1997.

    2. Cu privire la art. 71*)
    2.1. In situatia in care executarea silita a fost inceputa de alti creditori si se continua de organele de executare, cand creditorii participa la executare, precum si in cazul in care creditorii si-au depus titlurile de creanta pana la intocmirea procesului-verbal privind eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita, organele de executare au obligatia de a distribui aceste sume potrivit ordinii de preferinta prevazute la art. 71, astfel cum a fost modificat.
    Daca prin acte normative ulterioare avand acelasi nivel se instituie exceptii ori alte reguli privind ordinea de preferinta a creantelor care se pot executa potrivit Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, se vor respecta dispozitiile cuprinse in aceste acte.
    2.2. Organul de executare va verifica titlurile depuse de creditori, urmarind calitatea creantelor, daca sunt certe, lichide si exigibile, precum si indeplinirea obligatiilor de publicitate a garantiilor si de conservare a privilegiilor.
    Sunt certe creantele a caror existenta este neindoielnica si care rezulta din titlul de creanta sau din alte acte, chiar neautentice, emise de catre debitor. Creanta este lichida atunci cand cuantumul ei este determinat prin titlul de creanta sau cu ajutorul acestuia ori cand poate fi determinat cu ajutorul altor acte neautentice emise de debitor, recunoscute sau opozabile acestuia. Creanta este exigibila daca termenul de plata este implinit.
------------
    *) Art. 71 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    3. Cu privire la art. 72
    3.1. In cazul in care executarea silita se face potrivit Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, sumele realizate prin executare silita se distribuie potrivit urmatoarei ordini de preferinta, care include si ordinea drepturilor de preferinta conservate, precum si pe cea a creantelor garantate prin gaj si ipoteca, atunci cand restul bunurilor si veniturilor debitorului nu asigura realizarea celorlalte creante:
    a) creantele reprezentand cheltuielile de orice fel, facute cu urmarirea si conservarea bunurilor al caror pret se distribuie;
    b) creanta reprezentand salarii si alte datorii asimilate acestora, pensii, ajutoare pentru incapacitate temporara de munca, pentru prevenirea imbolnavirilor, refacerea sau intarirea sanatatii, acordate in cadrul asigurarilor sociale de stat, precum si creantele reprezentand obligatia de reparare a pagubelor cauzate prin moarte, vatamarea integritatii corporale sau a sanatatii;
    c) creantele rezultand din obligatii de intretinere, alocatii pentru copii sau de plata a altor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
    d) creantele statului provenite din impozite, taxe si din alte obligatii fiscale, stabilite potrivit legii, din contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, precum si la fondurile speciale;
    e) creantele rezultand din imprumuturi acordate de stat;
    f) creantele reprezentand despagubiri pentru repararea pagubelor pricinuite proprietatii publice prin fapte ilicite;
    g) creantele privilegiate*), susceptibile de conservare;
    h) creantele rezultand din imprumuturi bancare, din livrari de produse, din prestari de servicii sau din alte lucrari, precum si din chirii;
    i) creantele reprezentand amenzi cuvenite bugetului de stat sau bugetelor locale, dupa caz;
    j) alte creante.
    3.2. In cazul in care exista bunuri urmaribile care nu au putut fi valorificate ori bunurile si veniturile urmaribile ramase nu asigura realizarea integrala a tuturor creantelor detinute de creditorii care participa la distribuirea sumelor realizate prin executare silita, creditorii ale caror creante sunt garantate prin gaj sau ipoteca constituita asupra bunului a carui valoare se distribuie vor fi platiti in functie de natura creantei, potrivit ordinii de preferinta prevazute la pct. 3.1.
    In cazul in care bunurile si veniturile urmaribile ramase asigura realizarea integrala a tuturor creantelor detinute de creditorii care participa la distribuirea sumelor realizate prin executare silita, creditorii ale caror creante sunt garantate prin gaj sau ipoteca constituita asupra bunului a carui valoare se distribuie vor fi platiti inaintea creantelor prevazute la pct. 3.1 lit. b).
    3.3. Pentru diferenta dintre sumele realizate prin valorificarea bunurilor asupra carora sunt instituite gajuri sau ipoteci ori asupra carora exista alte drepturi de preferinta si cuantumul creantei garantate sau privilegiate, creditorii respectivi vor fi platiti potrivit pct. 3.1 lit. h) sau j), in functie de natura creantei.
------------
    *) A se vedea art. 1.718 si urmatoarele din Codul civil.

    4. Cu privire la art. 73*)
    4.1. Organul de executare este obligat sa instiinteze creditorii care au drepturi de preferinta conservate asupra bunurilor care se valorifica ori care au constituite gajuri sau ipoteci asupra acestor bunuri de indata ce aceste bunuri au fost valorificate. Instiintarea va cuprinde mentiunea datei la care se va proceda la distribuirea sumelor realizate prin executare silita.
    In acest scop, organele de executare vor verifica, in cazul sechestrarii bunurilor mobile sau al identificarii bunurilor imobile ale debitorului, daca aceste bunuri au fost gajate sau ipotecate pentru garantarea creantelor altor creditori ori vor solicita, potrivit art. 30, birourilor de publicitate imobiliara din cadrul judecatoriilor in raza carora se afla bunurile imobile ale debitorului sarcinile care greveaza imobilul si titularii acestora.
------------
    *) Art. 73 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    5. Cu privire la art. 74*) si 75
    5.1. Organul de executare va proceda la eliberarea sau distribuirea sumelor numai dupa un termen de 15 zile de la data la care adjudecatorul a depus pretul bunurilor mobile sau imobile cumparate. In cazul sumelor realizate prin poprire sau cand pentru persoane fizice s-a aprobat plata in rate a pretului bunului imobil valorificat, eliberarea sau distribuirea sumelor se va face pentru fiecare retinere sau plata efectuata.
    Atunci cand la executarea silita inceputa de organele de executare nu participa si alti creditori, sumele realizate prin executarea silita sting obligatia bugetara, in mod corespunzator, la data realizarii acestor sume.
    5.2. La data la care organul de executare procedeaza, dupa caz, la eliberarea sau la distribuirea sumelor rezultate prin executare silita, acesta va intocmi un proces-verbal conform modelului elaborat de Ministerul Finantelor, anexat la prezentele norme metodologice. Despre aceasta procedura organul de executare va instiinta debitorul, creditorii care au participat la executarea silita, precum si creditorii care si-au depus titlurile.
    Procesul-verbal prevazut la alineatul precedent se va semna de catre persoanele prezente, organul de executare consemnand, dupa caz, refuzul de a semna ori obiectiile formulate de acestea.
------------
    *) Art. 74 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    6. Cu privire la art. 97
    6.1. Dreptul material de a cere executarea silita se stinge prin prescriptie, daca nu a fost exercitat in intervalul stabilit de lege, sub forma termenului de prescriptie, al carui inceput este data la care se naste acest drept.
    6.2. Dreptul de a cere executarea silita se naste la data la care titlul de creanta devine titlu executoriu, prin expirarea termenului de plata stabilit de lege sau de organul competent ori in alt mod prevazut de lege.
    Pentru obligatiile bugetare care au fost determinate potrivit legii de catre organele de verificare, reprezentand impozite, taxe, contributii, alte creante bugetare si majorari de intarziere, dreptul de a cere executarea silita se naste de la data expirarii termenului de plata stabilit de organul competent.
    Pentru obligatiile bugetare care provin din sanctiuni contraventionale termenul de prescriptie curge de la data aplicarii sanctiunii.
    Pentru obligatiile bugetare constituite si individualizate de catre platitor si neachitate la scadenta, constatate de organul de verificare, precum si pentru cele determinate pe baza evidentei analitice pe platitori, dreptul de a proceda la executarea silita se naste de la data expirarii termenului de plata prevazut de lege sau de un alt act normativ.
    In cazul in care debitorul este obligat la plati succesive, dreptul de a cere executarea silita se stinge pentru fiecare dintre aceste plati.
    6.3. Termenele de prescriptie aflate in curs inaintea intrarii in vigoare a Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 se calculeaza si se implinesc potrivit dispozitiilor legale cuprinse in actele normative aplicabile la data cand au inceput sa curga.
    6.4. In cazul in care organele de executare constata implinirea termenului de prescriptie a dreptului de a proceda la executarea creantelor bugetare, vor proceda la incetarea masurilor de realizare si la scaderea din evidenta a acestora.
    7. Cu privire la art. 98*)
    7.1. Pentru creantele bugetare provenind din impozite, taxe, contributii, stabilite potrivit legii, datorate bugetului de stat, bugetelor locale si bugetului asigurarilor sociale de stat, Fondului initial pentru asigurarile sociale de sanatate, fondurilor speciale, precum si pentru majorarile aferente, dreptul de a cere executarea silita se prescrie prin implinirea termenului de 5 ani.
    In cazul obligatiilor bugetare si al majorarilor de intarziere, altele decat cele prevazute la alin. 1, precum si pentru amenzi de orice fel, dreptul de a cere executarea silita se prescrie la implinirea termenului de 3 ani.
    7.2. Termenele de prescriptie stabilite pe ani sau pe luni se implinesc in ziua anului sau a lunii corespunzatoare zilei in care acestea au inceput sa curga. Termenul care, incepand la datele de 29, 30 sau 31 ale lunii, se implineste intr-o luna care nu are o asemenea zi va fi considerat implinit in ultima zi a lunii.
------------
    *) Art. 98 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    8. Cu privire la art. 99*)
    8.1. Cursul prescriptiei dreptului de a proceda la executarea silita a creantelor bugetare se intrerupe:
    a) in cazurile si in conditiile stabilite de lege pentru intreruperea termenului de prescriptie a dreptului la actiune;
    b) pe data indeplinirii de catre debitor, inaintea inceperii sau in cursul executarii silite, a unui act voluntar de executare a obligatiei prevazute in titlul executoriu, constand in plata obligatiei bugetare;
    c) pe data recunoasterii de catre debitor, in orice mod, a obligatiei bugetare. Recunoasterea obligatiei trebuie sa fie neindoielnica, putand fi confirmata expres sau tacit. Sunt acte de recunoastere a obligatiei bugetare cererea de compensare, cererea pentru acordarea unor inlesniri la plata, precum si orice alte acte prin care debitorul recunoaste obligatia bugetara;
    d) pe data indeplinirii in cursul executarii silite a unui act de executare silita. Sunt acte de executare silita:
    - somatia comunicata debitorului potrivit art. 23;
    - adresa de infiintare a popririi, transmisa tertului poprit, si adresa de incepere a executarii silite prin decontare bancara, transmisa bancii la care debitorul are deschis cont, despre transmiterea carora a fost instiintat debitorul, prevazute la art. 42 si 43, astfel cum au fost modificate;
    - cererea organului de executare, adresata instantei competente, de mentinere a popririi, potrivit art. 44, astfel cum a fost modificat;
    - procesele-verbale de sechestru si de identificare a bunurilor debitorului, prevazute la art. 46 si la art. 58, astfel cum a fost modificat;
    - documentul prin care se face evaluarea bunurilor dupa incheierea procesului-verbal de sechestru sau de identificare, comunicat debitorului, potrivit art. 52, astfel cum a fost modificat, si art. 64;
    - procesele-verbale de predare-primire a bunurilor care se valorifica prin vanzare in regim de consignatie, in conditiile art. 54, procesul-verbal de vanzare directa si de vanzare la licitatie, prevazute la art. 56 si 67;
    - procesul-verbal privind eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita, prevazut la art. 75;
    e) prin intocmirea procesului-verbal de constatare a insolvabilitatii. Cursul prescriptiei se intrerupe pe data intocmirii procesului-verbal de constatare a insolvabilitatii, daca acesta a fost aprobat in conditiile Ordinului ministrului finantelor nr. 2.051/1997;
    f) in alte cazuri prevazute de lege*).
    8.2. Intreruperea termenului de prescriptie sterge prescriptia inceputa inainte de aparitia imprejurarii care a intrerupt-o. Dupa intrerupere va curge un nou termen de prescriptie.
------------
    *) Art. 99 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.
    *) A se vedea Decretul nr. 167/1958 privitor la prescriptia extinctiva.

    9. Cu privire la art. 100*)
    9.1. Curgerea termenului de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita a creantelor bugetare este oprita pe timpul cat dureaza situatiile prevazute de lege care impiedica organul de executare sa aplice masurile de executare silita ori cand, potrivit legii, termenul de prescriptie este suspendat.
    Cursul prescriptiei dreptului de a proceda la executarea silita a creantelor bugetare se suspenda:
    a) cat timp organul de executare este impiedicat de un caz de forta majora sa indeplineasca masuri de executare silita. Forta majora este un eveniment imprevizibil si insurmontabil;
    b) cat timp debitorul face parte din armata Romaniei, iar aceasta se afla pe picior de razboi;
    c) cand suspendarea executarii silite este prevazuta de lege ori a fost dispusa de instanta judecatoreasca sau de un alt organ competent;
    d) pe perioada amanarilor si esalonarilor la plata obligatiilor bugetare, dispuse prin lege ori prin hotarare a Guvernului sau aprobate de organul competent. Suspendarea opereaza pe intreaga perioada cuprinsa in actul de acordare a inlesnirii la plata, chiar daca debitorul nu respecta conditiile de acordare;
    e) pe perioada in care debitorul, pe baza unui angajament de plata aprobat de organul competent, s-a obligat sa faca plata sumelor datorate;
    f) cat timp debitorul, cu rea-credinta, isi sustrage veniturile si bunurile de la executarea silita prin acte si fapte, cum sunt inducerea in eroare a organului de executare, ascunderea bunurilor si a veniturilor sau altele asemenea. Constatarile privind actele si faptele prin care debitorul isi sustrage, cu rea-credinta, veniturile si bunurile de la executarea silita vor fi facute prin proces-verbal, in care vor fi consemnate aceste situatii. Procesul-verbal va fi semnat de organul de executare, de debitor si de persoanele prezente la constatare. In cazul in care debitorul prezent la efectuarea constatarii refuza sa semneze procesul-verbal, organul de executare va face mentiune despre aceasta.
    9.2. Dupa incetarea suspendarii, prescriptia isi reia cursul, la determinarea implinirii termenului de prescriptie calculandu-se si termenul scurs inainte de suspendare.
------------
    *) Art. 100 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    ANEXA
    la normele metodologice
    - model-

    MINISTERUL FINANTELOR
    Directia generala ......................
    Nr. ....... din ........................
    Unitatea ...............................
    Localitatea ............................
    Str. ................... nr. ...........
    Numarul dosarului de executare ..../....

                              PROCES-VERBAL
     privind distribuirea*) sumelor realizate prin executare silita
    incheiat astazi ..........., luna ........., anul ........, orele .......

    *) /eliberarea.

    In temeiul art. 75 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare,
    pentru realizarea creantelor bugetare fata de debitorul
.............................., din localitatea ............, str. .............
(numele, prenumele/denumirea)
nr. ......, nr. rol/cod fiscal ............, in suma de .........., specificate
in titlul executoriu nr. ....../......, emis de .........., s-a procedat la aplicarea masurilor de executare silita in urma carora a fost realizata suma de ....... lei.
    Au participat la executarea silita ori si-au depus titlurile pana la data incheierii prezentului proces-verbal urmatorii creditori, procedandu-se la distribuirea sumei realizate, astfel:
 ___________________________________________________________________________
|Nr.  | Numele sau | Domiciliul | Natura creantei | Cuantumul |   Suma      |
|crt. | denumirea  | sau sediul | si titlul care  | creantei  | distribuita |
|     |            |            | o constata      |           |             |
|_____|____________|____________|_________________|___________|_____________|
|_____|____________|____________|_________________|___________|_____________|
|_____|____________|____________|_________________|___________|_____________|

    Cu privire la modul de distribuire*) a sumei realizate prin executare silita, persoanele prezente formuleaza urmatoarele observatii sau refuza sa semneze din urmatoarele motive: .............................................. .
------------
    *) /eliberare.

    Organul de executare          Creditorii prezenti la distribuire
                                  ........................................
                                  ........................................
                                  ........................................
                                  Debitorul ..............................
                                  Alte persoane prezente la distribuire
                                  ........................................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2494/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2494 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu