Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2494 din  8 decembrie 1998

privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita si la prescriptia dreptului de a cere executarea silita

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 12 din 19 ianuarie 1999


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    avand in vedere dispozitiile referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita, precum si a celor referitoare la prescriptia dreptului de a cere executarea silita, cuprinse in Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza prevederilor art. 109 din ordonanta mai sus mentionata si ale art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita si la prescriptia dreptului de a cere executarea silita, anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a executarii silite, Directia generala a trezoreriei, Directia Generala a Vamilor si unitatile sale teritoriale, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti si unitatile subordonate vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                          Ministrul finantelor,
                          Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                           NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita si la prescriptia dreptului de a cere executarea silita

    1. Cu privire la art. 70*)
    1.1. Sumele care se elibereaza sau se distribuie sunt sumele realizate de la inceperea executarii silite, ca urmare a platilor efectuate de debitor sau de alte persoane, a aplicarii masurilor de executare silita prin poprire sau prin decontare bancara, a incasarilor din valorificarea bunurilor mobile si imobile supuse executarii silite.
    Sumele prevazute la alineatul precedent se elibereaza in cazul in care executarea silita se efectueaza de un singur creditor si, respectiv, se distribuie, potrivit ordinii de preferinta, in cazul in care si alti creditori participa la aceasta procedura ori si-au depus titlurile in vederea distribuirii sumelor realizate prin executare silita.
    1.2. In cazul in care sumele datorate creditorului urmaritor sau unui alt creditor care participa la executarea silita ori si-a depus titlul in vederea distribuirii sumelor realizate prin aceasta procedura, reprezentand cheltuieli de executare, creante principale si accesorii, sunt mai mici decat suma realizata prin executare silita, diferenta va fi supusa procedurii de compensare sau de restituire conform prevederilor normelor metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finantelor nr. 2.051/1997.
------------
    *) Art. 70 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997, publicata in Monitorul Oficial a Romaniei, Partea I, nr. 224 din 30 august 1997.

    2. Cu privire la art. 71*)
    2.1. In situatia in care executarea silita a fost inceputa de alti creditori si se continua de organele de executare, cand creditorii participa la executare, precum si in cazul in care creditorii si-au depus titlurile de creanta pana la intocmirea procesului-verbal privind eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita, organele de executare au obligatia de a distribui aceste sume potrivit ordinii de preferinta prevazute la art. 71, astfel cum a fost modificat.
    Daca prin acte normative ulterioare avand acelasi nivel se instituie exceptii ori alte reguli privind ordinea de preferinta a creantelor care se pot executa potrivit Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, se vor respecta dispozitiile cuprinse in aceste acte.
    2.2. Organul de executare va verifica titlurile depuse de creditori, urmarind calitatea creantelor, daca sunt certe, lichide si exigibile, precum si indeplinirea obligatiilor de publicitate a garantiilor si de conservare a privilegiilor.
    Sunt certe creantele a caror existenta este neindoielnica si care rezulta din titlul de creanta sau din alte acte, chiar neautentice, emise de catre debitor. Creanta este lichida atunci cand cuantumul ei este determinat prin titlul de creanta sau cu ajutorul acestuia ori cand poate fi determinat cu ajutorul altor acte neautentice emise de debitor, recunoscute sau opozabile acestuia. Creanta este exigibila daca termenul de plata este implinit.
------------
    *) Art. 71 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    3. Cu privire la art. 72
    3.1. In cazul in care executarea silita se face potrivit Ordonantei Guvernului nr. 11/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, sumele realizate prin executare silita se distribuie potrivit urmatoarei ordini de preferinta, care include si ordinea drepturilor de preferinta conservate, precum si pe cea a creantelor garantate prin gaj si ipoteca, atunci cand restul bunurilor si veniturilor debitorului nu asigura realizarea celorlalte creante:
    a) creantele reprezentand cheltuielile de orice fel, facute cu urmarirea si conservarea bunurilor al caror pret se distribuie;
    b) creanta reprezentand salarii si alte datorii asimilate acestora, pensii, ajutoare pentru incapacitate temporara de munca, pentru prevenirea imbolnavirilor, refacerea sau intarirea sanatatii, acordate in cadrul asigurarilor sociale de stat, precum si creantele reprezentand obligatia de reparare a pagubelor cauzate prin moarte, vatamarea integritatii corporale sau a sanatatii;
    c) creantele rezultand din obligatii de intretinere, alocatii pentru copii sau de plata a altor sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
    d) creantele statului provenite din impozite, taxe si din alte obligatii fiscale, stabilite potrivit legii, din contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, precum si la fondurile speciale;
    e) creantele rezultand din imprumuturi acordate de stat;
    f) creantele reprezentand despagubiri pentru repararea pagubelor pricinuite proprietatii publice prin fapte ilicite;
    g) creantele privilegiate*), susceptibile de conservare;
    h) creantele rezultand din imprumuturi bancare, din livrari de produse, din prestari de servicii sau din alte lucrari, precum si din chirii;
    i) creantele reprezentand amenzi cuvenite bugetului de stat sau bugetelor locale, dupa caz;
    j) alte creante.
    3.2. In cazul in care exista bunuri urmaribile care nu au putut fi valorificate ori bunurile si veniturile urmaribile ramase nu asigura realizarea integrala a tuturor creantelor detinute de creditorii care participa la distribuirea sumelor realizate prin executare silita, creditorii ale caror creante sunt garantate prin gaj sau ipoteca constituita asupra bunului a carui valoare se distribuie vor fi platiti in functie de natura creantei, potrivit ordinii de preferinta prevazute la pct. 3.1.
    In cazul in care bunurile si veniturile urmaribile ramase asigura realizarea integrala a tuturor creantelor detinute de creditorii care participa la distribuirea sumelor realizate prin executare silita, creditorii ale caror creante sunt garantate prin gaj sau ipoteca constituita asupra bunului a carui valoare se distribuie vor fi platiti inaintea creantelor prevazute la pct. 3.1 lit. b).
    3.3. Pentru diferenta dintre sumele realizate prin valorificarea bunurilor asupra carora sunt instituite gajuri sau ipoteci ori asupra carora exista alte drepturi de preferinta si cuantumul creantei garantate sau privilegiate, creditorii respectivi vor fi platiti potrivit pct. 3.1 lit. h) sau j), in functie de natura creantei.
------------
    *) A se vedea art. 1.718 si urmatoarele din Codul civil.

    4. Cu privire la art. 73*)
    4.1. Organul de executare este obligat sa instiinteze creditorii care au drepturi de preferinta conservate asupra bunurilor care se valorifica ori care au constituite gajuri sau ipoteci asupra acestor bunuri de indata ce aceste bunuri au fost valorificate. Instiintarea va cuprinde mentiunea datei la care se va proceda la distribuirea sumelor realizate prin executare silita.
    In acest scop, organele de executare vor verifica, in cazul sechestrarii bunurilor mobile sau al identificarii bunurilor imobile ale debitorului, daca aceste bunuri au fost gajate sau ipotecate pentru garantarea creantelor altor creditori ori vor solicita, potrivit art. 30, birourilor de publicitate imobiliara din cadrul judecatoriilor in raza carora se afla bunurile imobile ale debitorului sarcinile care greveaza imobilul si titularii acestora.
------------
    *) Art. 73 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    5. Cu privire la art. 74*) si 75
    5.1. Organul de executare va proceda la eliberarea sau distribuirea sumelor numai dupa un termen de 15 zile de la data la care adjudecatorul a depus pretul bunurilor mobile sau imobile cumparate. In cazul sumelor realizate prin poprire sau cand pentru persoane fizice s-a aprobat plata in rate a pretului bunului imobil valorificat, eliberarea sau distribuirea sumelor se va face pentru fiecare retinere sau plata efectuata.
    Atunci cand la executarea silita inceputa de organele de executare nu participa si alti creditori, sumele realizate prin executarea silita sting obligatia bugetara, in mod corespunzator, la data realizarii acestor sume.
    5.2. La data la care organul de executare procedeaza, dupa caz, la eliberarea sau la distribuirea sumelor rezultate prin executare silita, acesta va intocmi un proces-verbal conform modelului elaborat de Ministerul Finantelor, anexat la prezentele norme metodologice. Despre aceasta procedura organul de executare va instiinta debitorul, creditorii care au participat la executarea silita, precum si creditorii care si-au depus titlurile.
    Procesul-verbal prevazut la alineatul precedent se va semna de catre persoanele prezente, organul de executare consemnand, dupa caz, refuzul de a semna ori obiectiile formulate de acestea.
------------
    *) Art. 74 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    6. Cu privire la art. 97
    6.1. Dreptul material de a cere executarea silita se stinge prin prescriptie, daca nu a fost exercitat in intervalul stabilit de lege, sub forma termenului de prescriptie, al carui inceput este data la care se naste acest drept.
    6.2. Dreptul de a cere executarea silita se naste la data la care titlul de creanta devine titlu executoriu, prin expirarea termenului de plata stabilit de lege sau de organul competent ori in alt mod prevazut de lege.
    Pentru obligatiile bugetare care au fost determinate potrivit legii de catre organele de verificare, reprezentand impozite, taxe, contributii, alte creante bugetare si majorari de intarziere, dreptul de a cere executarea silita se naste de la data expirarii termenului de plata stabilit de organul competent.
    Pentru obligatiile bugetare care provin din sanctiuni contraventionale termenul de prescriptie curge de la data aplicarii sanctiunii.
    Pentru obligatiile bugetare constituite si individualizate de catre platitor si neachitate la scadenta, constatate de organul de verificare, precum si pentru cele determinate pe baza evidentei analitice pe platitori, dreptul de a proceda la executarea silita se naste de la data expirarii termenului de plata prevazut de lege sau de un alt act normativ.
    In cazul in care debitorul este obligat la plati succesive, dreptul de a cere executarea silita se stinge pentru fiecare dintre aceste plati.
    6.3. Termenele de prescriptie aflate in curs inaintea intrarii in vigoare a Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 se calculeaza si se implinesc potrivit dispozitiilor legale cuprinse in actele normative aplicabile la data cand au inceput sa curga.
    6.4. In cazul in care organele de executare constata implinirea termenului de prescriptie a dreptului de a proceda la executarea creantelor bugetare, vor proceda la incetarea masurilor de realizare si la scaderea din evidenta a acestora.
    7. Cu privire la art. 98*)
    7.1. Pentru creantele bugetare provenind din impozite, taxe, contributii, stabilite potrivit legii, datorate bugetului de stat, bugetelor locale si bugetului asigurarilor sociale de stat, Fondului initial pentru asigurarile sociale de sanatate, fondurilor speciale, precum si pentru majorarile aferente, dreptul de a cere executarea silita se prescrie prin implinirea termenului de 5 ani.
    In cazul obligatiilor bugetare si al majorarilor de intarziere, altele decat cele prevazute la alin. 1, precum si pentru amenzi de orice fel, dreptul de a cere executarea silita se prescrie la implinirea termenului de 3 ani.
    7.2. Termenele de prescriptie stabilite pe ani sau pe luni se implinesc in ziua anului sau a lunii corespunzatoare zilei in care acestea au inceput sa curga. Termenul care, incepand la datele de 29, 30 sau 31 ale lunii, se implineste intr-o luna care nu are o asemenea zi va fi considerat implinit in ultima zi a lunii.
------------
    *) Art. 98 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    8. Cu privire la art. 99*)
    8.1. Cursul prescriptiei dreptului de a proceda la executarea silita a creantelor bugetare se intrerupe:
    a) in cazurile si in conditiile stabilite de lege pentru intreruperea termenului de prescriptie a dreptului la actiune;
    b) pe data indeplinirii de catre debitor, inaintea inceperii sau in cursul executarii silite, a unui act voluntar de executare a obligatiei prevazute in titlul executoriu, constand in plata obligatiei bugetare;
    c) pe data recunoasterii de catre debitor, in orice mod, a obligatiei bugetare. Recunoasterea obligatiei trebuie sa fie neindoielnica, putand fi confirmata expres sau tacit. Sunt acte de recunoastere a obligatiei bugetare cererea de compensare, cererea pentru acordarea unor inlesniri la plata, precum si orice alte acte prin care debitorul recunoaste obligatia bugetara;
    d) pe data indeplinirii in cursul executarii silite a unui act de executare silita. Sunt acte de executare silita:
    - somatia comunicata debitorului potrivit art. 23;
    - adresa de infiintare a popririi, transmisa tertului poprit, si adresa de incepere a executarii silite prin decontare bancara, transmisa bancii la care debitorul are deschis cont, despre transmiterea carora a fost instiintat debitorul, prevazute la art. 42 si 43, astfel cum au fost modificate;
    - cererea organului de executare, adresata instantei competente, de mentinere a popririi, potrivit art. 44, astfel cum a fost modificat;
    - procesele-verbale de sechestru si de identificare a bunurilor debitorului, prevazute la art. 46 si la art. 58, astfel cum a fost modificat;
    - documentul prin care se face evaluarea bunurilor dupa incheierea procesului-verbal de sechestru sau de identificare, comunicat debitorului, potrivit art. 52, astfel cum a fost modificat, si art. 64;
    - procesele-verbale de predare-primire a bunurilor care se valorifica prin vanzare in regim de consignatie, in conditiile art. 54, procesul-verbal de vanzare directa si de vanzare la licitatie, prevazute la art. 56 si 67;
    - procesul-verbal privind eliberarea si distribuirea sumelor realizate prin executare silita, prevazut la art. 75;
    e) prin intocmirea procesului-verbal de constatare a insolvabilitatii. Cursul prescriptiei se intrerupe pe data intocmirii procesului-verbal de constatare a insolvabilitatii, daca acesta a fost aprobat in conditiile Ordinului ministrului finantelor nr. 2.051/1997;
    f) in alte cazuri prevazute de lege*).
    8.2. Intreruperea termenului de prescriptie sterge prescriptia inceputa inainte de aparitia imprejurarii care a intrerupt-o. Dupa intrerupere va curge un nou termen de prescriptie.
------------
    *) Art. 99 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.
    *) A se vedea Decretul nr. 167/1958 privitor la prescriptia extinctiva.

    9. Cu privire la art. 100*)
    9.1. Curgerea termenului de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita a creantelor bugetare este oprita pe timpul cat dureaza situatiile prevazute de lege care impiedica organul de executare sa aplice masurile de executare silita ori cand, potrivit legii, termenul de prescriptie este suspendat.
    Cursul prescriptiei dreptului de a proceda la executarea silita a creantelor bugetare se suspenda:
    a) cat timp organul de executare este impiedicat de un caz de forta majora sa indeplineasca masuri de executare silita. Forta majora este un eveniment imprevizibil si insurmontabil;
    b) cat timp debitorul face parte din armata Romaniei, iar aceasta se afla pe picior de razboi;
    c) cand suspendarea executarii silite este prevazuta de lege ori a fost dispusa de instanta judecatoreasca sau de un alt organ competent;
    d) pe perioada amanarilor si esalonarilor la plata obligatiilor bugetare, dispuse prin lege ori prin hotarare a Guvernului sau aprobate de organul competent. Suspendarea opereaza pe intreaga perioada cuprinsa in actul de acordare a inlesnirii la plata, chiar daca debitorul nu respecta conditiile de acordare;
    e) pe perioada in care debitorul, pe baza unui angajament de plata aprobat de organul competent, s-a obligat sa faca plata sumelor datorate;
    f) cat timp debitorul, cu rea-credinta, isi sustrage veniturile si bunurile de la executarea silita prin acte si fapte, cum sunt inducerea in eroare a organului de executare, ascunderea bunurilor si a veniturilor sau altele asemenea. Constatarile privind actele si faptele prin care debitorul isi sustrage, cu rea-credinta, veniturile si bunurile de la executarea silita vor fi facute prin proces-verbal, in care vor fi consemnate aceste situatii. Procesul-verbal va fi semnat de organul de executare, de debitor si de persoanele prezente la constatare. In cazul in care debitorul prezent la efectuarea constatarii refuza sa semneze procesul-verbal, organul de executare va face mentiune despre aceasta.
    9.2. Dupa incetarea suspendarii, prescriptia isi reia cursul, la determinarea implinirii termenului de prescriptie calculandu-se si termenul scurs inainte de suspendare.
------------
    *) Art. 100 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 a fost modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 53/1997.

    ANEXA
    la normele metodologice
    - model-

    MINISTERUL FINANTELOR
    Directia generala ......................
    Nr. ....... din ........................
    Unitatea ...............................
    Localitatea ............................
    Str. ................... nr. ...........
    Numarul dosarului de executare ..../....

                              PROCES-VERBAL
     privind distribuirea*) sumelor realizate prin executare silita
    incheiat astazi ..........., luna ........., anul ........, orele .......

    *) /eliberarea.

    In temeiul art. 75 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare,
    pentru realizarea creantelor bugetare fata de debitorul
.............................., din localitatea ............, str. .............
(numele, prenumele/denumirea)
nr. ......, nr. rol/cod fiscal ............, in suma de .........., specificate
in titlul executoriu nr. ....../......, emis de .........., s-a procedat la aplicarea masurilor de executare silita in urma carora a fost realizata suma de ....... lei.
    Au participat la executarea silita ori si-au depus titlurile pana la data incheierii prezentului proces-verbal urmatorii creditori, procedandu-se la distribuirea sumei realizate, astfel:
 ___________________________________________________________________________
|Nr.  | Numele sau | Domiciliul | Natura creantei | Cuantumul |   Suma      |
|crt. | denumirea  | sau sediul | si titlul care  | creantei  | distribuita |
|     |            |            | o constata      |           |             |
|_____|____________|____________|_________________|___________|_____________|
|_____|____________|____________|_________________|___________|_____________|
|_____|____________|____________|_________________|___________|_____________|

    Cu privire la modul de distribuire*) a sumei realizate prin executare silita, persoanele prezente formuleaza urmatoarele observatii sau refuza sa semneze din urmatoarele motive: .............................................. .
------------
    *) /eliberare.

    Organul de executare          Creditorii prezenti la distribuire
                                  ........................................
                                  ........................................
                                  ........................................
                                  Debitorul ..............................
                                  Alte persoane prezente la distribuire
                                  ........................................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2494/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2494 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Mulțumesc lui Patricia Kingsman că m-a ajutat cu împrumutul meu, după ce au fost escrocați de 6 ori de oameni falsi care clamează să fie creditori de împrumuturi. Numele meu este Viorica Waleis Viviana, sunt din România și locuiesc în orașul Constanța. În urmă cu o lună am căutat un împrumut online și am văzut diferite credite pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ele și tot ce am primit a fost escroci am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie de împrumuturi legitime. Am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman. Am văzut o mulțime de mărturii despre care oamenii comentează. ea, dar pentru că am fost înșelată în mai multe rânduri, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut să fac și am așteptat împrumutul meu, iar doamna Patricia Kingsman mi-a spus în mai puțin de 8 ore când sunteți cu împrumutul meu în siguranță, nu am crezut pentru că am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi era ora nopții în România și m-am culcat dimineața din cuib în timp ce m-am trezit am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat la banca pentru a confirma iar directorul bancar mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat banca s-a deschis în timp ce managerul bancar mi-a verificat contul, am văzut o sumă de 135.000,00 Euro și i-am explicat managerului meu că am solicitat un împrumut online și banca managerul a fost șocat dacă există st sunt o companie de împrumut real și legitim online, sunt atât de fericită, mulțumesc lui Patricia Kingsman, am decis să scriu pe internet pentru că am văzut alte persoane care o fac și mărturisesc despre această companie, de aceea postez acest mesaj online tuturor celor care au nevoie de împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a aplica de la această companie și fiți sigur că această companie nu vă va da jos. Salutări pentru oricine care îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, de asemenea, folosesc Whatsapp, numărul care este +1 (575) 655-0066. Din nou, mulțumesc tuturor celor care îmi citesc mesajul și vă rog să fiți fericiți, deoarece sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni în această companie pentru a vă ajuta.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Cu respect tuturor, numele meu este Kojonka Moe și sunt din România am auzit despre oameni care mărturisesc despre această companie numită Patricia Kingsman și aceasta este prima dată când solicit un împrumut online, mi-a fost teamă să solicit un împrumut online din cauza escrocheriei pe care o văd pe internet, dar după ce am citit atât de multe mărturii despre această companie, am decis să încerc și să solicit un împrumut de la această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman, aveam nevoie de bani și aveam nevoie de un împrumut de 5.000,00 Euro. Așa că am aplicat și mi s-a spus ce să fac mi-a fost teamă, dar am oferit companiei o șansă să mă ajute și m-au asigurat că în mai puțin de 8 ore îmi voi primi împrumutul în cont. Nu am crezut niciodată, dar așteptam în mai puțin de 8 ore când am primit un apel de la banca mea că o sumă de 5.000,00 Euro era în contul meu și imediat banca m-a sunat am contactat compania și le-am anunțat că am primit împrumutul meu iar astăzi sunt fericit. Așadar, dacă ați dat mesajul meu și l-ați citit și aveți nevoie de un împrumut legitim să aplicați de la această companie și să fiți siguri că veți fi mulțumiți de această companie, cred că această companie este trimisă de Dumnezeu și vă rog să dureze și să continue să ajute oamenii . Contactati aceasta companie prin adresa de mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Bună ziua tuturor Numele meu este Abiezer Petit Homme Sunt din România Vreau să folosesc acest mic timp trebuie să citesc pe internet că dacă ai nevoie de un împrumut real și legitim Patricia Kingsman este compania potrivită pentru a aplica de la am fost înșelat de 2 companii pe care le-am aplicat pentru un împrumut de la și Patricia Kingsman a fost a treia companie din care am solicitat de la am primit împrumutul meu de la compania de împrumuturi Patricia Kingsman în mai puțin de 8 ore, în timp ce compania mi-a spus, așa că oricine are nevoie de un împrumut online, fără a fi înșelat, să solicite de la Patricia Kingsman fiți sigur că veți fi mulțumit de această companie. Puteți contacta această companie doar prin e-mail sau prin adresa de mail whatsapp este patriciakingsman.loans2016@gmail.com Whatsapp +1 (575) 655-0066. Salutări oricui citește acest mesaj în toată lumea.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu