Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2442 din 18.08.2016

privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 649 din 24 august 2016



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, cele ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi dispoziţiile Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 9 alin. (4) şi al art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va elabora o listă a practicienilor în insolvenţă agreaţi de organul fiscal, conform criteriilor stabilite prin prezentul ordin. Articolul 2În înţelesul prezentului ordin, termenii de mai jos au următoarele semnificaţii: a)Comisia de agreare şi selecţie - comisia constituită prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pentru întocmirea Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi pentru selecţia practicienilor în insolvenţă înscrişi în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în vederea susţinerii şi desemnării acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii cu obligaţii fiscale mai mari de 20.000.000 lei; b)comisiile de selecţie - comisiile constituite prin decizie a conducătorului Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili sau al direcţiei generale regionale a finanţelor publice la nivelul unităţilor teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pentru selecţia practicienilor agreaţi, în vederea susţinerii desemnării acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii pe care îi administrează, când au calitate de creditori pentru obligaţii fiscale mai mici de 20.000.000 lei inclusiv; c)agrearea practicienilor în insolvenţă constă în derularea procedurilor prin care Comisia de agreare şi selecţie verifică, la nivel naţional, îndeplinirea de către practicienii în insolvenţă doritori a cerinţelor minimale prevăzute la art. 7 din prezentul ordin. În urma derulării procedurilor de agreare, Comisia de agreare şi selecţie întocmeşte şi publică, la nivel naţional, Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi pentru participarea la procedurile de selecţie ce au ca obiect desemnarea acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii pe care îi administrează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală; d)selectarea practicienilor în insolvenţă constă în derularea procedurilor prin care unul sau mai mulţi practicieni în insolvenţă înscrişi în lista celor acreditaţi la nivel naţional sunt selectaţi în dosarele de insolvenţă în care organul fiscal are calitatea de creditor. Articolul 3Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se publică pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, fiind actualizată ori de câte ori Comisia de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă efectuează proceduri de selecţie în vederea agreării sau constată că a intervenit o situaţie care impune eliminarea practicienilor în insolvenţă din listă sau ori de câte ori este necesar. Articolul 4(1) Procedurile de selecţie a practicienilor în insolvenţă înscrişi în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în scopul susţinerii desemnării acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii cu creanţe mai mari de 20.000.000 lei, se realizează de către Comisia de agreare şi selecţie constituită la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală sau, în cazul creanţelor mai mici de 20.000.000 lei inclusiv, de comisiile de selecţie a practicienilor în insolvenţă constituite la nivelul unităţilor teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, denumite în continuare comisii de selecţie/comisii competente/comisie competentă.(2) La nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se constituie Comisia de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă, în vederea organizării procedurilor de agreare a practicienilor în insolvenţă, precum şi în vederea selecţiei practicienilor în insolvenţă înscrişi în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi, pentru susţinerea desemnării acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii mici/mijlocii/mari cu obligaţii fiscale mai mari de 20.000.000 lei. Comisia se constituie prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, având următoarea componenţă:

preşedinte - directorul general al Direcţiei generale juridice;

membru titular - directorul general al Direcţiei generale de reglementare a colectării creanţelor bugetare;

membru titular - directorul general al Direcţiei generale de informaţii fiscale,iar secretariatul este asigurat de un reprezentant al Direcţiei generale juridice din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Membrii supleanţi vor fi înlocuitorii de drept sau funcţionarii publici din cadrul direcţiilor de care aparţin, desemnaţi în mod expres de membrul titular care absentează. (3) La nivelul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili şi unităţilor teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se constituie comisii de selecţie în vederea selectării practicienilor în insolvenţă agreaţi, pentru susţinerea desemnării acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii pe care îi administrează, astfel:a)prin decizie a conducătorului direcţiei generale regionale a finanţelor publice, la nivelul acesteia, se constituie comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligaţii fiscale mai mari sau egale cu 10.000.000 lei şi până la 20.000.000 lei inclusiv. Comisia va fi constituită din: directorul executiv - colectare - preşedinte;

directorul executiv - inspecţie fiscală - membru titular;

şeful serviciului/biroului juridic - membru titular,iar secretariatul va fi asigurat de un reprezentant al biroului/compartimentului procedura insolvenţei şi lichidări sau de un reprezentant al serviciului/biroului juridic. Membrii supleanţi sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular; b)prin decizie a conducătorului direcţiei generale regionale a finanţelor publice, la nivelul administraţiilor pentru contribuabili mijlocii se constituie comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligaţii fiscale mai mici de 10.000.000 lei. Comisia va fi constituită din:

şeful de administraţie adjunct - colectare - preşedinte;

şeful de administraţie adjunct - inspecţie fiscală - membru titular;

şeful serviciului/biroului juridic al direcţiei generale regionale a finanţelor publice (DGRFP)/administraţiei judeţene a finanţelor publice a contribuabililor mijlocii - membru titular,iar secretariatul va fi asigurat de un reprezentant al biroului/compartimentului procedura insolvenţei şi lichidări sau de un reprezentant al serviciului/biroului juridic. Membrii supleanţi sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular; c)prin decizie a conducătorului direcţiei generale regionale a finanţelor publice, la nivelul fiecărei administraţii judeţene a finanţelor publice din cadrul regiunii se constituie comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligaţii fiscale mai mici de 10.000.000 lei. Comisia va fi constituită din:

şeful de administraţie adjunct - colectare - preşedinte;

şeful de administraţie adjunct - inspecţie fiscală - membru titular;

şeful serviciului/biroului juridic al administraţiei judeţene a finanţelor publice (AJFP) - membru titular,iar secretariatul este asigurat de reprezentantul compartimentului procedura insolvenţei şi lichidări sau de un reprezentant al serviciului/biroului juridic. Membrii supleanţi sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular; d)prin excepţie de la lit. a)-c), la nivelul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti se constituie o singură comisie de selecţie a practicienilor în insolvenţă, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligaţii fiscale până la 20.000.000 lei inclusiv. Comisia va fi constituită din:

directorul executiv - juridic - preşedinte;

directorul executiv - colectare - membru titular;

directorul executiv - inspecţie fiscală - membru titular,iar secretariatul va fi asigurat de un reprezentant al compartimentului procedura insolvenţei şi lichidări sau de un reprezentant al structurii juridice. Membrii supleanţi sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular; e)prin decizie a conducătorului Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, la nivelul acesteia se constituie comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă, când organul fiscal are calitatea de creditor pentru obligaţii fiscale mai mici de 20.000.000 lei inclusiv. Comisia va fi constituită din:

directorul general adjunct - colectare - preşedinte;

directorul general adjunct - inspecţie fiscală - membru titular;

şeful serviciului juridic - membru titular,iar secretariatul va fi asigurat de un reprezentant al biroului/compartimentului procedura insolvenţei şi lichidări sau de un reprezentant al serviciului juridic. Membrii supleanţi sunt înlocuitorii de drept ori alte persoane desemnate în acest sens de către titular. (4) Comisiile astfel desemnate îşi vor desfăşura activitatea conform procedurii instituite prin prezentul ordin şi vor acorda punctajele în mod distinct, în funcţie de natura contribuabililor-debitori, conform criteriilor evidenţiate în anexele nr. 6-8. Capitolul IIProcedura de verificare a cerinţelor în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a practicienilor în insolvenţă Articolul 5(1) În vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, practicienii în insolvenţă se selectează de către Comisia de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă, desemnată prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.(2) Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se aprobă şi se actualizează prin decizie a Comisiei de agreare şi selecţie.(3) Comisia de agreare şi selecţie constituită la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală ia măsuri în vederea actualizării Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, publicării pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi transmiterii acesteia către organele fiscale. Articolul 6(1) Procedurile de verificare a practicienilor în insolvenţă în vederea agreării şi completării Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală se organizează semestrial.(2) Procedura de verificare a practicienilor în insolvenţă în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală începe prin publicarea unui anunţ pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, conform modelului din anexa nr. 1. Anunţul va fi comunicat în aceeaşi zi şi către Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România (UNPIR) prin orice mijloace procedurale de comunicare.(3) Termenul de depunere a ofertelor expiră la data menţionată în anunţul publicat de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, termen ce nu poate fi mai mic de 15 zile de la data publicării anunţului pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi a comunicării către UNPIR.(4) Termenul de deschidere a ofertelor depuse în vederea agreării va fi cel stabilit de către comisie în anunţul publicat. Articolul 7(1) Pentru participarea la procedurile de verificare a cerinţelor întocmirii sau completării Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în termenul indicat în anunţul prevăzut la art. 6, ofertanţii trebuie să depună următoarele documente:a)o scrisoare de intenţie prin care îşi manifestă interesul de a participa la selecţia în vederea înscrierii în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - va fi completat formularul cuprins în anexa nr. 2; b)un act justificativ eliberat de UNPIR din care să rezulte că forma de exercitare a profesiei de practician în insolvenţă este înscrisă în evidenţele UNPIR, precum şi faptul că asociatul coordonator sau asociaţii coordonatori ai acesteia nu au fost supuşi niciunei sancţiuni disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie; c)certificatul de atestare fiscală pentru ofertant, eliberat de organul fiscal central competent, din care să rezulte faptul că nu sunt înregistrate obligaţii fiscale restante; d)o copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, în vigoare la data depunerii ofertei; e)o declaraţie pe propria răspundere privind dotarea practicianului cu:

computer;

abonament la Buletinul insolvenţei (acces pe pagina de internet sau în format hârtie) - se anexează o copie de pe actul justificativ;

acces la internet;

adresă de e-mail;

imprimantă;

telefon mobil;

telefon fix;

fax,completată conform anexei nr. 3. (2) Documentaţia va fi depusă în original sau conform cu originalul, opisată, îndosariată în dosar cu şină, în plic sigilat, toate paginile fiind numerotate şi semnate. Participantul va menţiona obligatoriu pe plic numele/denumirea, precum şi adresa/sediul social, cu menţiunea „a nu se deschide - pentru Comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă - agreare". Articolul 8(1) Oferta va fi descalificată în situaţia în care în documentaţie nu este prezentat unul dintre documentele prevăzute la art. 7 alin. (1).(2) Oferta va fi respinsă ca fiind tardiv depusă în situaţia în care nu este respectat termenul indicat în anunţul prevăzut la art. 6. Articolul 9În situaţia în care se impun clarificări cu privire la documentaţia depusă, Comisia de agreare şi selecţie poate solicita orice informaţii suplimentare pe care le consideră relevante. În măsura în care nu sunt comunicate în timpul stabilit, Comisia de agreare şi selecţie va decide descalificarea ofertei. Articolul 10(1) Comisia de agreare şi selecţie se va întruni şi va deschide ofertele la data prevăzută în anunţ. Ofertele care se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 8 sau 9 sunt descalificate sau respinse ca tardive de către comisie.(2) În situaţia în care comisia constată înregistrarea de obligaţii fiscale restante pe certificatul de atestare fiscală, va dispune respingerea ofertantului în cauză.(3) Comisia de agreare şi selecţie va analiza fiecare documentaţie în parte şi va întocmi Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.(4) Rezultatul procedurilor de verificare în vederea agreării va fi afişat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi va fi consemnat într-un proces-verbal, ca urmare a finalizării dezbaterilor Comisiei de agreare şi selecţie. Ofertanţii descalificaţi în condiţiile prevăzute la art. 8 şi 9 sau respinşi în condiţiile art. 10 alin. (2) au posibilitatea de a contesta procesul- verbal al comisiei în condiţiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ.(5) Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va fi publicată pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi va fi comunicată direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, prin intermediul Direcţiei generale juridice din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Articolul 11(1) La data suspendării calităţii de practician potrivit art. 74 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, acesta va fi considerat suspendat de drept din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală pe perioada aplicării sancţiunii.(2) La data excluderii definitive din UNPIR, însoţite de pierderea calităţii de practician în insolvenţă, potrivit art. 74 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, practicianul sancţionat va fi eliminat din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.(3) Anularea sancţiunii în condiţiile legii duce la restabilirea situaţiei anterioare. Articolul 12(1) Comisia de agreare şi selecţie va actualiza Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în sensul eliminării practicienilor în insolvenţă agreaţi care nu mai îndeplinesc condiţiile de la data agreării, sunt sancţionaţi administrativ conform art. 11 alin. (2) sau au o colaborare defectuoasă cu organele fiscale.(2) Prin colaborare defectuoasă cu organele fiscale se înţelege acele măsuri vădit nelegale luate de practicianul în insolvenţă, infirmate definitiv de instanţa competentă şi care au dus la defavorizarea/prejudicierea organului fiscal în cadrul derulării unei proceduri de insolvenţă. Astfel de măsuri vor fi aduse la cunoştinţa Comisiei de agreare şi selecţie într-un termen de maximum 30 de zile de la data rămânerii definitive a soluţiei instanţei competente, printr-un referat întocmit la nivelul structurii juridice care instrumentează cauza, indicându-se în mod expres motivele care susţin o astfel de măsură.(3) Comisia de agreare şi selecţie constituită la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală va analiza sesizările organelor fiscale prejudiciate, precum şi orice alte sesizări care conţin motive de natură a conduce la eliminarea acestora din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi se va pronunţa prin decizie motivată asupra măsurii de eliminare. Măsura eliminării va fi adusă la cunoştinţa celui în cauză şi poate fi contestată în condiţiile Legii nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ. Articolul 13Practicienii în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală care, după data agreării, îşi schimbă denumirea şi/sau forma de organizare vor fi consideraţi agreaţi până la următoarea procedura de agreare, în măsura în care aceştia aduc la cunoştinţa Comisiei de agreare şi selecţie acest fapt într-un termen de 30 de zile de la data la care a intervenit modificarea. Capitolul IIIProcedura de selecţie a practicienilor în insolvenţă înscrişi în Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală pentru susţinerea desemnării acestora în procedurile de insolvenţă deschise pentru contribuabilii pe care îi administrează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale Articolul 14(1) Procedura de selecţie a practicienilor în insolvenţă prevăzută de prezentul capitol urmează a fi aplicată de Comisia de agreare şi selecţie constituită la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi de comisiile de selecţie a practicienilor în insolvenţă constituite la nivelul unităţilor teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.(2) Pentru contribuabilii administraţi de către unităţile teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, indiferent de categoria acestora, care înregistrează obligaţii fiscale în cuantum mai mare 20.000.000 lei, selecţia practicienilor care urmează a fi propuşi judecătorului-sindic de către organul fiscal se efectuează de către Comisia de agreare şi selecţie constituită în condiţiile prevăzute de art. 4 alin. (2).(3) Pentru contribuabilii administraţi de către unităţile teritoriale ale Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, care înregistrează obligaţii fiscale în cuantum de până la 20.000.000 lei inclusiv, selecţia practicienilor care urmează a fi propuşi judecătorului-sindic de către organul fiscal se efectuează de către comisiile de selecţie constituite în condiţiile prevăzute de art. 4 alin. (3).(4) Punctajele vor fi acordate de comisiile de selecţie conform anexelor nr. 6-8 la prezentul ordin, în funcţie de natura (categoria) contribuabilului-debitor pentru care se dispune selecţia.(5) Termenul de depunere a ofertelor expiră la data menţionată în anunţul care se publică pe site-ul organului fiscal, termen ce nu poate fi mai mic 10 zile de la data publicării anunţului pe site-ul antemenţionat. Anunţul va fi comunicat în aceeaşi zi şi UNPIR prin orice mijloace procedurale. Articolul 15(1) Ori de câte ori se pune problema propunerii sau a susţinerii/desemnării unui administrator sau a unui lichidator judiciar de către organele fiscale, Comisia de agreare şi selecţie sau, după caz, comisia de selecţie va efectua selecţia pentru desemnarea practicianului în insolvenţă, la solicitarea scrisă a organului fiscal care are calitatea de creditor fiscal.(2) Prin excepţie de la alin. (1), în cazul debitorilor dizolvaţi anterior în condiţiile Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau ale Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care deschiderea procedurii insolvenţei a fost deschisă la cererea lichidatorilor desemnaţi, organul fiscal nu va mai solicita efectuarea procedurii de selecţie prevăzute de prezentul ordin. În aceste dosare urmează să fie confirmat în calitate de lichidator judiciar practicianul desemnat anterior de registrul comerţului, cu condiţia ca acesta să se regăsească în lista celor agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. În privinţa onorariului, organul fiscal urmează a fi de acord cu onorariul stabilit de judecătorul-sindic prin hotărârea de deschidere a procedurii, fără a depăşi suma de 3.000 de lei pentru întreaga procedură în cazul onorariului fix şi procentul de maximum 3% din sumele distribuite creditorilor în cazul celui de succes. Pentru practicienii în insolvenţă înregistraţi cu vector fiscal de TVA, onorariul va fi de 3.000 lei, exclusiv TVA.(3) În situaţia în care lichidatorul desemnat de registrul comerţului nu este înscris în lista practicienilor agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, pentru societăţile menţionate la alin. (2), se va desemna de către organul fiscal un lichidator judiciar în mod aleatoriu, din lista agreaţilor. La stabilirea remuneraţiei se vor avea în vedere criteriile prevăzute la alin. (2).(4) Pentru realizarea selecţiei, comisia competentă va publica pe pagina de internet a organului fiscal central/teritorial o invitaţie de participare conform anexei nr. 4. Invitaţia va fi comunicată în cursul aceleiaşi zile şi către UNPIR. Articolul 16(1) Pentru participarea la procedura de selecţie organizată în conformitate cu prevederile art. 14, practicienii în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală trebuie să depună o ofertă financiară care va conţine onorariul lunar, în sumă fixă, şi onorariul de succes, sub formă procentuală exprimată prin raportare la sumele distribuite creditorilor, solicitate de practician, potrivit anexelor nr. 6-8, şi va fi însoţită de următoarele documente:a)o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu se află în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul la care urmează să fie numit; b)o declaraţie pe propria răspundere privind numărul de personal calificat şi de specialitate care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate; declaraţia va fi însoţită de câte o prezentare a fiecărei persoane şi de dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte; c)un act justificativ eliberat de UNPIR din care să rezulte că forma de exercitare a profesiei de practician în insolvenţă este înscrisă în evidenţele UNPIR, precum şi faptul că asociatul coordonator sau asociaţii coordonatori ai acesteia nu au fost supuşi niciunei sancţiuni disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie; d)o copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, valabilă la data depunerii ofertei; e)certificat de atestare fiscală emis de organul fiscal central competent, din care să nu rezulte obligaţii fiscale restante; f)toate informaţiile, documentele şi dovezile prevăzute la anexele nr. 6-8, în funcţie de natura (categoria) contribuabilului-debitor. (2) Documentaţia va fi depusă în original la sediul unităţii fiscale unde se desfăşoară selecţia, în plic închis, toate paginile fiind numerotate şi semnate.(3) Ofertele depuse vor fi descalificate dacă nu conţin ori nu îndeplinesc următoarele condiţii:a)ofertanţii nu sunt înscrişi în lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală; b)ofertele nu sunt depuse în plic închis şi sigilat; c)ofertele nu conţin o declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu se află în situaţie de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul la care urmează să fie numit; d)ofertele nu conţin copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, valabilă la data depunerii ofertei; e)ofertele conţin documente nesemnate; f)certificatul de atestare fiscală are înscrise sume datorate bugetului de stat; g)ofertele nu conţin toate informaţiile, documentele şi dovezile prevăzute în anexele de punctare. Articolul 17(1) La stabilirea nivelului onorariului de către ofertant vor fi avute în vedere prevederile art. 38 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi va fi exprimat prin raportare la toate atribuţiile prevăzute de legea insolvenţei în sarcina administratorului/lichidatorului judiciar, neputând fi modificat ulterior în cadrul procedurii.(2) Onorariul propus prin oferta depusă va respecta condiţiile preţului prevăzute de art. 1.660 şi următoarele din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare. Orice ofertă care nu respectă aceste condiţii va fi descalificată. Sunt considerate astfel de oferte cele cu onorariul lunar şi/sau onorariul de succes cu valoare 0 (zero), precum şi cele vădit disproporţionate raportat la societăţile debitoare faţă de care se doreşte selectarea în vederea susţinerii în calitatea de administrator/lichidator judiciar.(3) Onorariul procentual (de succes) se va aplica exclusiv la sumele distribuite creditorilor în cadrul procedurii, indiferent de orice alte menţiuni contrare exprimate de ofertant la momentul depunerii ofertei. Articolul 18(1) Comisia competentă se va întruni şi va puncta ofertele conform anexelor nr. 6-8 prevăzute la prezentul ordin, în funcţie de categoria din care face parte contribuabilul-debitor, declarând câştigătoare oferta care obţine cel mai mare punctaj.(2) În cazul în care există 2 ofertanţi cu acelaşi punctaj, departajarea se va face în funcţie de oferta financiară mai avantajoasă, iar în cazul în care şi acest criteriu este identic, va fi desemnat ofertantul care are un număr de personal alocat procedurii mai mare. Dacă şi în această situaţie punctajele sunt identice, va fi considerată câştigătoare oferta practicianului în insolvenţă care are o vechime mai mare în activitate.(3) În situaţia în care nu se depune nicio ofertă, organul fiscal va desemna aleatoriu un practician cu care a avut o colaborare bună, din Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. În această situaţie, onorariul va fi stabilit în condiţiile art. 57 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea principiilor de la art. 17. (4) În cazul în care, în cursul procedurii insolvenţei, practicianul declarat câştigător renunţă la mandatul acordat ori este înlocuit pentru motive temeinice de judecătorul-sindic, organul fiscal poate susţine practicianul care a avut cea de-a doua ofertă cea mai avantajoasă în cadrul selecţiei respective. În această situaţie, prevederile referitoare la ofertanţii cu acelaşi punctaj se aplică în mod corespunzător. Articolul 19(1) Rezultatele selecţiilor vor fi comunicate practicienilor în insolvenţă care au depus ofertele, prin afişarea pe site, şi organului fiscal care a solicitat efectuarea selecţiei, prin intermediul secretariatului comisiei de selecţie, conform competenţelor stabilite prin prezentul ordin.(2) La finalizarea selecţiei, dacă organul fiscal cunoaşte procentul creanţei fiscale din totalul creanţelor înscrise la masa credală pentru debitorul faţă de care a fost efectuată selecţia, va înştiinţa practicianul în insolvenţă, concomitent cu rezultatul selecţiei, prin intermediul direcţiei/serviciului/biroului juridic, despre acest fapt, precum şi dacă sunt îndeplinite condiţiile stipulate de prevederile art. 57 din Legea nr. 85/2014, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a se decide numirea în cadrul dosarului de instanţă.(3) În cazul în care comisia competentă nu poate finaliza procedura de selecţie din motive temeinic justificate până la data adunării creditorilor care are pe ordinea de zi confirmarea practicianului în insolvenţă, organul fiscal îl poate susţine pe cel desemnat de instanţa de judecată, cu condiţia ca acesta să fie înscris pe lista practicienilor agreaţi, cu onorariul stabilit de judecătorul-sindic prin hotărârea de deschidere, fără a depăşi suma de 3.000 de lei pentru întreaga procedură în cazul onorariului fix şi procentul de maximum 5% din sumele distribuite creditorilor în cazul celui de succes. Articolul 20(1) Organele fiscale care au calitatea de creditori fiscali în dosarele care au ca obiect procedura insolvenţei vor propune judecătorului-sindic şi vor vota desemnarea administratorului judiciar sau a lichidatorului judiciar, după caz, în condiţiile prezentului ordin, numai dintre cei înscrişi pe Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.(2) În cazul în care procedura de selecţie pentru desemnarea practicienilor în procedurile de insolvenţă deschise este contestată pe calea unei acţiuni în instanţă, organele fiscale care au calitatea de creditori pot fi de acord cu propunerile de desemnare provizorie, până la soluţionarea definitivă a acţiunii, a practicianului în insolvenţă propus de alţi creditori, instituţii publice sau operatori economici cu capital majoritar de stat, cu condiţia ca practicianul propus să fie agreat. Articolul 21Selecţia practicienilor în vederea susţinerii în dosarele în care Agenţia Naţională de Administrare Fiscală/unităţile teritoriale ale acesteia se realizează atât pentru calitatea de administrator, cât şi pentru cea de lichidator judiciar, nefiind necesară câte o selecţie pentru fiecare fază procedurală. Articolul 22Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin. Capitolul IVMăsuri tranzitorii Articolul 23Până la întocmirea Listei practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în condiţiile prezentului ordin, comisiile de selecţie vor analiza şi vor ţine cont de toate ofertele depuse în vederea efectuării procedurii de selecţie de către practicienii în insolvenţă. Articolul 24La data intrării în vigoare a prezentului ordin, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.451/2015 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 487 din 3 iulie 2015, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Eugen-Dragoş Doroş ANEXA Nr. 1ANUNŢ Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează procedura de verificare a cerinţelor în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a practicienilor în insolvenţă. Practicienii în insolvenţă interesaţi de participarea la această procedură pot depune, până cel târziu la data de ........ ........ ............... (zi, lună, an), ora ........., dosarele de participare la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, Registratura generală, pentru Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în plic sigilat, pe care vor fi înscrise următoarele: „Documentaţie în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală", numele/denumirea, adresa/sediul social, precum şi menţiunea „A nu se desigila decât de către Comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă". Documentaţia de participare la procedura de selecţie se găseşte pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi la Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de ........ ............... (zi, lună, an), ora ........., la sediul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. ANEXA Nr. 2OFERTANTUL ........ ................ ................ ........ ............. nr. ........ ........ ............./........ ........ .......... (denumirea/numele, sediul social, număr de telefon) SCRISOARE DE INTENŢIE Către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală I. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ........ ................ ........ ........, (denumirea ofertantului) depunem documentaţia în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. II. Anexăm la prezenta scrisoare următoarele documente: 1. actul justificativ eliberat de Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România, din care rezultă calitatea de practician în insolvenţă a ofertantului, faptul că nu este suspendat sau incompatibil şi că ofertantul nu a fost supus niciunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de agreare, de la pagina ... la pagina ...; 2. certificatul de atestare fiscală pentru ofertant, eliberat de organul fiscal central competent, de la pagina ...... la pagina .......; 3. o copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, în vigoare, de la pagina ..... la pagina .....; 4. o declaraţie pe propria răspundere privind dotarea practicianului cu: computer;

abonament la Buletinul insolvenţei (acces pe pagina de internet sau în formă scrisă);

acces la internet;

adresă de e-mail;

imprimantă;

telefon mobil;

fax (de la pagina ... la pagina ...).Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are ............ pagini. Data ....../......../........ ........ ........ ............, în calitate de ........ ................ ................ ................ ........, (semnătura) legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele ........ ................ ............. ANEXA Nr. 3OFERTANTUL ........ ................ ................ ........ ............. nr. ........ ........ ............./........ ........ .......... (denumirea/numele, sediul social, număr de telefon) DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal, declarăm pe propria răspundere că beneficiem de următoarea dotare: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Data ....../......../........ ........ ................ ........, în calitate de ........ ............., (semnătura) legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele ........ ................ ........ ......... (denumirea/numele ofertantului) ANEXA Nr. 4INVITAŢIE DE PARTICIPARE Agenţia Naţională de Administrare Fiscală/........ ........ ...........(se va trece organul fiscal competent care organizează procedura de selecţie) invită practicienii în insolvenţă înscrişi pe Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală să depună, până cel târziu la data de .........., ora ........., oferta în vederea desemnării unui practician în insolvenţă în dosarul de insolvenţă privind pe debitoarea ........ ........ ........... (se va menţiona pentru fiecare societate în parte grupa contribuabilului conform evidenţelor organului fiscal), dosar aflat pe rolul Tribunalului ........ ..........., întocmită conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. ANEXA Nr. 5OFERTANTUL ........ ................ ................ ........ ............. nr. ........ ........ ............./........ ........ .......... (denumirea/numele, sediul social, număr de telefon) FORMULAR DE OFERTĂ Către ........ ..............., cu sediul în ..............., str. ............... nr. .........., judeţul/sectorul ........ .............. I. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.442/2016 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ........ ................ ........ ............., (denumirea ofertantului) ne manifestăm interesul de a fi numiţi în calitatea de administrator judiciar/lichidator judiciar în Dosarul nr. ........ ................, aflat pe rolul Tribunalului ........ ................ ............., având ca obiect insolvenţa debitorului ........ ........ ............... (contribuabil mic/mijlociu/mare). II. Onorariul lunar pe care îl solicităm, exclusiv TVA, este de ................ lei. III. Onorariul de succes pe care îl solicităm este de ................% din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA. IV. Anexăm la prezenta scrisoare următoarele documente: a)o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că ofertantul nu se află în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul la care urmează să fie numit; b)o declaraţie pe propria răspundere privind numărul de personal calificat şi de specialitate care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate; la această declaraţie sunt ataşate scurte prezentări ale fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte; se va menţiona totodată şi vechimea contractului încheiat; c)un act justificativ eliberat de Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România din care rezultă calitatea de practician în insolvenţă a ofertantului, faptul că nu este suspendat şi că ofertantul nu a fost supus vreunei sancţiuni profesionale sau disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie; d)o copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului, valabilă la data prezentei; e)certificat de atestare fiscală din care rezultă că ofertantul nu înregistrează datorii; f)documentele justificative - în funcţie de natura contribuabilului-debitor - solicitate conform anexelor nr. 6-8 ce vor fi avute în vedere la acordarea punctajelor.Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are ...... pagini. Data ....../......../........ ........ ........ .............., în calitate de ........ ............., (semnătura) legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele ........ ................ ................ (denumirea/numele ofertantului) ANEXA Nr. 6Stabilirea criteriilor de punctare pentru debitorii încadraţi în categoria contribuabililor mici Punctajele pentru selecţia privind susţinerea practicianului în faţa judecătorului-sindic se acordă după cum urmează:

Criterii Punctaj
Financiare Onorariu fix Criteriile de punctaj vor fi acordate în funcţie de ofertele înregistrate. Prag - oferta cea mai mare dintre cele depuse - 2 puncte Prin raportare la pragul determinat, ofertele în ordine descrescătoare vor fi punctate cu câte 1 punct suplimentar, urmând ca cel mai mic onorariu solicitat să obţină punctajul maxim. Exemplu situaţie 3 oferte: - onorariu 4.000 lei - 2 puncte - onorariu 3.000 lei - 2 + 1 punct - onorariu 2.500 lei - 2 + 2 puncte
Onorariu de succes Criteriile de punctaj vor fi acordate în funcţie de ofertele înregistrate. Prag - oferta cea mai mare dintre cele depuse - 2 puncte Prin raportare la pragul determinat, ofertele în ordine descrescătoare vor fi punctate cu câte 1 punct suplimentar/ofertă, urmând ca cel mai mic onorariu solicitat să obţină punctajul maxim.
Tehnice Declaraţia pe propria răspundere privind numărul de personal calificat şi de specialitate care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate La această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte, la respectiva societate (fiecare contract cu valabilitate de minimum 6 luni). - 5 persoane sau mai multe - 10 puncte - 4 persoane - 8 puncte - 3 persoane - 6 puncte - 2 persoane - 4 puncte - 1 persoană - 2 puncte
Valoare asigurată conform poliţei de asigurare profesională Se va avea în vedere poliţa în vigoare. - pentru cabinete: • valoare asigurată minimă de 100.000 lei - 2 puncte • valoare asigurată între 100.001 şi 250.000 - se mai acordă 2 puncte • valoare asigurată între 250.001 şi 500.000 - se mai acordă 2 puncte - pentru SPRL/IPURL: • valoare asigurată minimă de 500.000 lei - 2 puncte • valoare asigurată între 500.001 şi 2.000.000 - se mai acordă 2 puncte • valoare asigurată peste 2.000.001 - se mai acordă 2 puncte
Numărul dosarelor din portofoliu instrumentate în ultimii 3 ani Se va anexa o listă a societăţilor ale căror dosare de insolvenţă au fost instrumentate în ultimii 3 ani. Ofertantul cu cel mai mic număr de dosare - 2 puncte Celelalte oferte, în ordine crescătoare, vor fi punctate, cu pas de urcare, cu câte 1 punct.

ANEXA Nr. 7Stabilirea criteriilor de punctare pentru debitorii încadraţi în categoria contribuabililor mijlocii Punctajele pentru selecţia privind susţinerea practicianului în faţa judecătorului-sindic se acordă după cum urmează:

Criterii Punctaj
Financiare Onorariu fix Criteriile de punctaj vor fi acordate în funcţie de ofertele înregistrate. Prag - oferta cea mai mare dintre cele depuse - 2 puncte Prin raportare la pragul determinat, ofertele în ordine descrescătoare vor fi punctate cu câte 1 punct suplimentar, urmând ca cel mai mic onorariu solicitat să obţină punctajul maxim. Exemplu situaţie 3 oferte: - onorariu 4.000 lei - 2 puncte - onorariu 3.000 lei - 2 + 1 punct - onorariu 2.500 lei - 2 + 2 puncte
Onorariu de succes Criteriile de punctaj vor fi acordate în funcţie de ofertele înregistrate. Prag - oferta cea mai mare dintre cele depuse - 2 puncte Prin raportare la pragul determinat, ofertele în ordine descrescătoare vor fi punctate cu câte 1 punct suplimentar/ofertă, urmând ca cel mai mic onorariu solicitat să obţină punctajul maxim.
Tehnice Declaraţia pe propria răspundere privind numărul de personal calificat şi de specialitate care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate La această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte, la respectiva societate (fiecare contract cu valabilitate de minimum 6 luni). - 10 persoane sau mai multe - 10 puncte - 8 persoane - 8 puncte - 6 persoane - 6 puncte - 4 persoane - 4 puncte - 2 persoane - 2 puncte Sub numărul minim de 2 persoane se vor acorda 0 puncte.
Declaraţia pe propria răspundere privind numărul de personal alocat desfăşurării procedurii cu dublă calificare profesională Notă: Persoanele cu dublă calificare profesională sunt acele persoane care deţin o diplomă de licenţă de studii de învăţământ superior de lungă durată, membri UNPIR, care sunt şi membri ai altor profesii liberale (CECCAR, ANEVAR; UNBR, CAFR sau organisme internaţionale). Se vor avea în vedere persoanele care au dublă calificare profesională din cele menţionate la categoria anterioară şi se vor anexa dovezi în acest sens - 5 persoane sau mai multe -10 puncte - 4 persoane - 8 puncte - 3 persoane - 6 puncte - 2 persoane - 4 puncte; - 1 persoană - 2 puncte
Criterii Punctaj
Valoare asigurată conform poliţei de asigurare profesională Se va avea în vedere media pe ultimii 3 ani şi se vor anexa dovezi. - pentru cabinete: • valoare asigurată minimă de 100.000 lei - 2 puncte • valoare asigurată între 100.001 şi 250.000 - se mai acordă 2 puncte • valoare asigurată între 250.001 şi 500.000 - se mai acordă 2 puncte - pentru SPRL/IPURL: • valoare asigurată minimă de 500.000 lei - 2 puncte • valoare asigurată între 500.001 şi 2.000.000 - se mai acordă 2 puncte • valoare asigurată peste 2.000.001 - se mai acordă 2 puncte
Numărul dosarelor din portofoliu instrumentate în ultimii 3 ani Se va anexa o listă a societăţilor ale căror dosare de insolvenţă au fost instrumentate în ultimii 3 ani. Ofertantul cu cel mai mic număr de dosare - 2 puncte Celelalte oferte, în ordine crescătoare, vor fi punctate, cu pas de urcare, cu câte 1 punct.
Numărul societăţilor (dosarelor) aflate în instrumentare a căror valoare totală a masei credale este mai mare de 10 mil. lei (RON) Se va anexa lista acestor societăţi (dosare) cu indicarea numărului de dosar înregistrat la instanţa competentă. Vor fi avute în vedere doar dosarele de insolvenţă, nu şi dosarele asociate derivate din acestea. Ofertantul cu cel mai mic număr de dosare - 2 puncte Celelalte oferte, în ordine crescătoare, vor fi punctate, cu pas de urcare, cu câte 1 punct.

NOTĂ: În situaţia în care numărul de personal este unul impar se va acorda punctaj intermediar; de exemplu, 3 persoane - 3 puncte; 5 persoane - 5 puncte etc. ANEXA Nr. 8Stabilirea criteriilor de punctare pentru debitorii încadraţi în categoria marilor contribuabili Punctajele pentru selecţia privind susţinerea practicianului în faţa judecătorului-sindic se acordă după cum urmează:

Criterii Punctaj
Financiare Onorariu fix Criteriile de punctaj vor fi acordate în funcţie de ofertele înregistrate. Prag - oferta cea mai mare dintre cele depuse - 2 puncte Prin raportare la pragul determinat, ofertele în ordine descrescătoare vor fi punctate cu câte 1 punct suplimentar, urmând ca cel mai mic onorariu solicitat să obţină punctajul maxim. Exemplu situaţie 3 oferte: - onorariu 4.000 lei - 2 puncte - onorariu 3.000 lei - 2 + 1 punct - onorariu 2.500 lei - 2 + 2 puncte
Onorariu de succes Criteriile de punctaj vor fi acordate în funcţie de ofertele înregistrate. Prag - oferta cea mai mare dintre cele depuse - 2 puncte Prin raportare la pragul determinat, ofertele în ordine descrescătoare vor fi punctate cu câte 1 punct suplimentar/ofertă, urmând ca cel mai mic onorariu solicitat să obţină punctajul maxim.
Criterii Punctaj
Tehnice Declaraţia pe propria răspundere privind numărul de personal calificat şi de specialitate care va fi alocat pentru realizarea activităţilor legate de procedura insolvenţei la respectiva societate La această declaraţie va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte, la respectiva societate (fiecare contract cu valabilitate de minimum 6 luni). - 12 persoane sau mai multe - 10 puncte - 10 persoane - 8 puncte - 8 persoane - 6 puncte - 6 persoane - 4 puncte - 4 persoane - 2 puncte Sub numărul minim de 4 persoane se vor acorda 0 puncte.
Declaraţia pe propria răspundere privind numărul de personal alocat desfăşurării procedurii cu dublă calificare profesională. Notă: Persoanele cu dublă calificare profesională sunt acele persoane care deţin o diplomă de licenţă de studii de învăţământ superior de lungă durată, membrii UNPIR, care sunt şi membri ai altor profesii liberale (CECCAR, ANEVAR; UNBR, CAFR sau organisme internaţionale) Se vor avea în vedere persoanele care au dublă calificare profesională din cele menţionate la categoria anterioară şi se vor anexa dovezi în acest sens - 10 persoane sau mai multe - 10 puncte - 8 persoane - 8 puncte - 6 persoane - 6 puncte - 4 persoane - 4 puncte - 2 persoane - 2 puncte Sub numărul minim de 2 persoane se vor acorda 0 puncte.
Valoare asigurată conform poliţei de asigurare profesională - pentru cabinete: • valoare asigurată minimă de 100.000 lei - 2 puncte • valoare asigurată între 100.001 şi 250.000 - se mai acordă 2 puncte • valoare asigurată între 250.001 şi 500.000 - se mai acordă 2 puncte - pentru SPRL/IPURL: • valoare asigurată minimă de 500.000 lei - 2 puncte • valoare asigurată între 500.001 şi 2.000.000 - se mai acordă 2 puncte • valoare asigurată peste 2.000.001 - se mai acordă 2 puncte
Numărul dosarelor din portofoliu instrumentate în ultimii 5 ani Se va anexa o listă a societăţilor ale căror dosare de insolvenţă au fost instrumentate în ultimii 5 ani. Ofertantul cu cel mai mic număr de dosare - 2 puncte Celelalte oferte, în ordine crescătoare vor fi punctate, cu pas de urcare, cu câte 1 punct.
Numărul societăţilor (dosarelor) aflate în instrumentare a căror valoare totală a masei credale este mai mare de 15 mil. lei (RON) Se va anexa lista acestor societăţi (dosare) şi va fi indicat dosarul de instanţa privind procedura insolvenţei. Vor fi avute în vedere doar dosarele de insolvenţă, nu şi dosarele asociate derivate din acestea. Ofertantul cu cel mai mic număr de dosare - 2 puncte Celelalte oferte, în ordine crescătoare, vor fi punctate, cu pas de urcare, cu câte 1 punct.
Numărul dosarelor calificate drept mari proiecte instrumentate în ultimii 5 ani Se vor avea în vedere debitorii care au o valoare mare a masei credale, număr mare de angajaţi, probleme sociale, economice şi/sau juridice complexe, obiect de activitate specific, numărul litigiilor conexe procedurii insolvenţei etc. şi se vor anexa scurte prezentări ale acestor dosare şi dovezi de identificare ale acestora. Ofertantul cu cel mai mic număr de proiecte - 2 puncte Celelalte oferte, în ordine crescătoare vor fi punctate, cu pas de urcare, cu câte 1 punct.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2442/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2442 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2442/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu