Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2210 din 21 decembrie 2006

privind depunerea declaratiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanta

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 74 din 31 ianuarie 2007



In temeiul prevederilor art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 81 alin. (1) şi ale art. 196 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Următoarele declaraţii fiscale pot fi depuse prin mijloace electronice de transmitere la distanţă:

-   Declaraţia privind obligaţiile de plată la bugetul general consolidat, cod 14.13.01.01/a;

-   Declaraţia rectificativă, cod 14.13.01.00/r;

-   Decontul de taxă pe valoarea adăugată, cod 14.13.01.02;

-   Declaraţia privind impozitul pe profit, cod 14.13.01.04;

-   Decontul special de taxă pe valoarea adăugată, cod 14.13.01.02/s;

-   Declaraţia recapitulativă, cod 14.13.01.02/r;

-   Decontul privind accizele, cod. 14.13.01.03;

-   Decontul privind impozitul la ţiţeiul şi la gazele naturale din producţia internă, cod. 14.13.01.05;

-   Situaţia principalilor indicatori economico-financiari aferenţi activităţii de jocuri de noroc.

(2)   Plătitorii de impozite, taxe şi contribuţii pot utiliza metoda de depunere a declaraţiilor prevăzute la alin. (1) prin mijloace electronice de transmitere la distanţă ca metodă alternativă de depunere a declaraţiilor fiscale.

(3)   Pentru depunerea prin mijloace electronice a declaraţiilor fiscale, contribuabilii utilizează serviciul existent pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Completarea şi transmiterea declaraţiilor se fac în conformitate cu manualul de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii on-line", publicat pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.

(4)    Data depunerii declaraţiei fiscale este data înregistrării acesteia pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, astfel cum a fost comunicată contribuabilului prin mesajul electronic de confirmare transmis ca urmare a primirii declaraţiei.

Art. 2. - (1) Pentru declararea unei obligaţii bugetare, pentru aceeaşi perioadă de raportare, nu se pot utiliza simultan mai multe metode de depunere a declaraţiilor fiscale.

(2) In situaţia în care plătitorul de impozite, taxe şi contribuţii a utilizat pentru aceeaşi obligaţie bugetară şi aceeaşi perioadă de raportare mai multe căi de transmitere a declaraţiei fiscale, va fi înregistrată prima declaraţie depusă, conform legii. Orice corecţie ulterioară a unei sume declarate se face prin depunerea unei declaraţii fiscale rectificative, în condiţiile legii.

Art. 3. - (1) Pentru utilizarea metodei de depunere a declaraţiilor prin  mijloace electronice, contribuabilii au obligaţia solicitării certificatului digital de identificare a reprezentantului legal, denumit în continuare certificat digital.

(2)  Certificatul digital se eliberează gratuit de Ministerul Finanţelor Publice pe numele reprezentantului legal al contribuabilului.

(3)  Certificatul digital pentru depunerea declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice este utilizat de către contribuabil numai în relaţia cu organul fiscal.

(4)  Solicitarea certificatului digital se face de către contribuabil prin depunerea unei cereri la direcţia generală a finanţelor publice judeţeană sau la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, în a cărei rază teritorială contribuabilul îşi are domiciliul fiscal.

(5)  Modelul şi conţinutul Cererii pentru obţinerea certificatului digital de identificare a reprezentantului legal sunt prevăzute în anexa nr. 1.

(6)  Cererea menţionată la alin. (5) se depune de către reprezentantul legal al contribuabilului sau de către persoana împuternicită de acesta, potrivit legii. La depunerea cererii se prezintă următoarele documente:

-   actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie;

-   documentele de identitate ale reprezentantului legal, în original şi copie;

-   extras din registrul comerţului care să certifice persoanei calitatea de reprezentant legal, în original şi copie.

(7)   In cazul în care cererea se depune de către persoana împuternicită, potrivit legii, cererea va fi însoţită de următoarele documente:

-   actul de autorizare a funcţionării contribuabilului, în original şi copie;

-   documentele de identitate ale reprezentantului legal, în copie legalizată;

-   documentele de identitate ale persoanei împuternicite, în original şi copie;

-   documentul de împuternicire, în original şi copie legalizată;

-   extras din registrul comerţului care să certifice persoanei calitatea de reprezentant legal, în original şi copie.

(8)  Pe baza documentelor depuse, organul fiscal verifică realitatea datelor înscrise în cerere şi păstrează copiile documentelor prezentate. Copiile documentelor, copia legalizată a documentului de împuternicire şi copia legalizată a documentelor de identitate ale reprezentantului legal, după caz, se anexează la cerere.

(9) Certificatul digital se transmite reprezentantului legal al contribuabilului, prin poştă electronică, la adresa menţionată în cerere.

Art. 4. - (1) După primirea certificatului digital, reprezentantul legal al contribuabilului poate solicita emiterea certificatelor digitale de tip delegat, pentru cazul în care dreptul de semnare a declaraţiilor fiscale se deleagă altor persoane.

(2)  Solicitarea certificatului digital de tip delegat se face de către reprezentantul legal al contribuabilului, pe baza unei cereri care se completează direct pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, în conformitate cu manualul de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii on-line".

In cazul sediilor secundare, înregistrate ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, certificatul digital de tip delegat se solicită de către entitatea care Ie-a înfiinţat.

(3)   Persoanele pentru care se solicită certificat de tip delegat se înregistrează în sistem numai de către reprezentantul legal al contribuabilului, care a obţinut certificat digital, conform prezentului ordin.

(4)   Modelul şi conţinutul Cererii pentru obţinerea certificatului digital de tip delegat sunt prevăzute în anexa nr. 2.

(5)   Certificatul digital de tip delegat se transmite persoanei indicate în cerere, prin procedura de transmitere prevăzută la art. 3 alin. (9).

Art. 5. - (1) Certificatul digital este valabil pe o perioadă de 2 ani.

(2)   Reînnoirea certificatului digital se face de către reprezentantul legal, prin funcţionalităţile puse la dispoziţie de serviciul „Depunere declaraţii on-line".

(3)   Revocarea certificatului digital se poate face fie de către contribuabil pe baza unei cereri care se completează direct pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, fie din oficiu, de către organul fiscal, în cazul în care certificatul digital nu este folosit pe o perioadă mai mare de un an.

(4)   Reînnoirea şi revocarea certificatelor digitale se fac în conformitate cu instrucţiunile manualului de utilizare a serviciului „Depunere declaraţii on-line".

(5)   Modelul şi conţinutul Cererii pentru revocarea certificatului digital de identificare a reprezentantului legal, respectiv ale Cererii pentru revocarea certificatului digital de tip delegat sunt prevăzute în anexa nr. 3, respectiv anexa nr. 4.

(6) In situaţia în care revocarea certificatului digital se solicită de o persoană diferită de persoana pentru care a fost eliberat, cererea se depune la direcţia generală a finanţelor publice judeţeană sau la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, în a cărei rază teritorială contribuabilul îşi are domiciliul fiscal. Modelul şi conţinutul Cererii pentru revocarea certificatului digital de identificare a reprezentantului legal sunt prevăzute în anexa nr. 5. Cererea va fi însoţită de documentele prevăzute la art. 3 alin. (6) şi (7), după caz, referitoare la persoana care solicită revocarea.

Art. 6. - Declaraţia depusă prin mijloace electronice se prezumă a fi semnată de către reprezentantul legal al contribuabilului, a cărui semnătură a fost ataşată declaraţiei, conform certificatului digital utilizat.

Art. 7. - Anexele nr. 1-5*) fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - (1) Prezentul ordin se aplică de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, de către contribuabilii persoane juridice care au domiciliul fiscal în municipiul Bucureşti sau judeţul Ilfov, cu excepţia contribuabililor mari, aflaţi în administrarea Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

(2) Metoda de depunere a declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă nu se aplică pentru sediile secundare ale contribuabililor persoane juridice prevăzuţi la alin. (1), înregistrate ca plătitori de impozit pe salarii, care nu îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov.

Art. 9. - Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului Ilfov, precum şi, după caz, direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 10. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

*) Anexele nr. 1 -5 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA nr.1

140           

 

Ministerul Finanţelor Publice

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

|_| Se completează cu X în cazul în care se solicita reînnoirea certificatului digital

CERERE PENTRU OBŢINEREA CERTIFICATULUI DIGITAL DE IDENTIFICARE A REPREZENTANTULUI LEGAL

A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Denumire contribuabil

Cod de identificare fiscală

|_| |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Adresa

Judeţ                                                            Sector                       Localitate

|_________________________________|______|____________________________________|

Strada                                                         Nr.          Bloc           Scara        Etaj             Ap.

|________________________________|_______|______|___________|_______|_________|

Cod poştal |____________| Telefon |__________| Parola |___________| E-mail |___________|

*) Parolasestabileste de catre reprezentantul legal si trebuie sa aiba  minim 8 caractere

In  vederea utilizării   sistemului  de depunere  a declaraţiilor fiscale  prin  mijloace electronice  de transmitere la distanţă, subsemnatul(a) .................................................., în calitate de reprezentant legal al societăţii/plătitorului  de impozite, taxe şi  contribuţii...................................,  solicit eliberarea certificatului digital.

B.  DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI LEGAL AL CONTRIBUABILULUI

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-mail

Prezenta cerere este însoţită de următoarele documente:

|_| actul de autorizare a funcţionării contribuabilului;

|_| documentele de identitate ale reprezentantului legal/împuternicitului;

|_| documentul de împuternicire;

|_| extras din Registrul Comerţului care să certifice persoanei calitatea de reprezentant legal.

_________________________________________________________________________________________________________________

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete.

                                                                                   Nume, prenume reprezentant legal..........................

Data......................................                                      Semnătura................................

                                                                                   Ştampila...................................

_________________________________________________________________________________________________________________

Loc rezervat organului fiscal

Nr. înregistrare........................

Data.........................................

ANEXA nr.2

141

Ministerul Finanţelor Publice

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

|_| Se completează cu X în cazul în care se solicită reînnoirea certificatului digital de tip delegat

CERERE PENTRU OBŢINEREA CERTIFICATULUI DIGITAL DE TIP DELEGAT

A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Denumire contribuabil

Cod de identificare fiscală

|_| |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Adresa

Judeţ                                                            Sector                       Localitate

|_________________________________|______|____________________________________|

Strada                                                         Nr.          Bloc           Scara        Etaj             Ap.

|________________________________|_______|______|___________|_______|_________|

Cod poştal |____________| Telefon |__________| Parola |___________| E-mail |___________|

*) Parolasestabileste de catre reprezentantul legal si trebuie sa aiba  minim 8 caractere

Subsemnatul(a)................................................în calitate de reprezentant legal al societăţii/plătitorului de impozite, taxe şi contribuţii....................................................................., solicit eliberarea certificatelor digitale de tip delegat, pentru persoanele nominalizate mai jos.

B. DATE DE IDENTIFICARE ALE PERSOANELOR DELEGATE

1

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-mail

Cod de identificare fiscală al sediului secundar **)

2

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-maii

Cod de identificare fiscală

al sediului secundar **)

..............................................................................................................................

**) Se completează în cazul în care certificatele digitale de tip delegat se solicită pentru îndeplinirea obligaţiilor declarative care revin sediului secundar.

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete.

Data…………………….                                                     Semnătura.........................

ANEXA nr.3

142

Ministerul Finanţelor Publice

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

CERERE PENTRU REVOCAREA CERTIFICATULUI DIGITAL DE IDENTIFICARE A REPREZENTANTULUI LEGAL

A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Denumire contribuabil

Cod de identificare fiscală

|_| |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Adresa

Judeţ                                                            Sector                       Localitate

|_________________________________|______|____________________________________|

Strada                                                         Nr.          Bloc           Scara        Etaj             Ap.

|________________________________|_______|______|___________|_______|_________|

Cod poştal |____________| Telefon |__________| Parola |___________| E-mail |___________|

*) Parolasestabileste de catre reprezentantul legal si trebuie sa aiba  minim 8 caractere

Subsemnatul(a)..............................................., în calitate de reprezentant legal al societăţii/plătitorului de impozite, taxe şi contribuţii....................................................................., solicit revocarea certificatului digital.

B. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI LEGAL AL CONTRIBUABILULUI

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-mail

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete.

Data……………………….                                   Semnătura.......................

ANEXA nr.4

143

Ministerul Finanţelor Publice

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

CERERE PENTRU REVOCAREA CERTIFICATULUI DIGITAL DE TIP DELEGAT

A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Denumire contribuabil

Cod de identificare fiscală

|_| |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Adresa

Judeţ                                                            Sector                       Localitate

|_________________________________|______|____________________________________|

Strada                                                         Nr.          Bloc           Scara        Etaj             Ap.

|________________________________|_______|______|___________|_______|_________|

Cod poştal |____________| Telefon |__________| Parola |___________| E-mail |___________|

*) Parolasestabileste de catre reprezentantul legal si trebuie sa aiba  minim 8 caractere

Subsemnatul(a)..............................................., în calitate de reprezentant legal al societăţii/plătitorului de impozite, taxe şi contribuţii....................................................................., solicit revocarea certificatelor digitale de tip delegat, pentru persoanele nominalizate mai jos.

B. DATE DE IDENTIFICARE ALE PERSOANELOR DELEGATE

1

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-mail

Cod de identificare fiscală al sediului secundar **)

2

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-mail

Cod de identificare

fiscală al sediului

secundar **)

**) Se completează în cazul în care se solicită revocarea unui certificat digital de tip delegat obţinut pentru îndeplinirea obligaţiilor declarative care revin sediului secundar.

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete.

Data…………………………                                             Semnătura...........................

ANEXA nr.5

144

Ministerul Finanţelor Publice

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

CERERE PENTRU REVOCAREA CERTIFICATULUI DIGITAL DE IDENTIFICARE A REPREZENTANTULUI LEGAL

A. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Denumire contribuabil

Cod de identificare fiscală

|_| |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Adresa

Judeţ                                                            Sector                       Localitate

|_________________________________|______|____________________________________|

Strada                                                         Nr.          Bloc           Scara        Etaj             Ap.

|________________________________|_______|______|___________|_______|_________|

Cod poştal |____________| Telefon |__________| Parola |___________| E-mail |___________|

Subsemnatul(a)..............................................., în calitate de reprezentant legal  al  societăţii/plătitorului de impozite, taxe şi contribuţii....................................................................., solicit revocarea certificatului digital, eliberat pentru:

B. DATE DE IDENTIFICARE ALE PERSOANEI PENTRU CARE SE SOLICITĂ REVOCAREA CERTIFICATULUI DIGITAL

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

C.  DATE     DE     IDENTIFICARE     ALE     PERSOANEI     CARE     SOLICITĂ     REVOCAREA CERTIFICATULUI DIGITAL

Nume, prenume

CNP/NIF

Domiciliu

E-mail

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele înscrise în acest formular sunt corecte si complete.

Data.......................................                                            Semnătura........................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2210/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2210 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu