Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 221 din 20 februarie 2008

pentru acceptarea amendamentelor la Conventia internationala privind standardele de pregatire a navigatorilor, brevetare/atestare si efectuare a serviciului de cart, adoptata la Londra la 7 iulie 1978 (STCW 1978), asa cum a fost amendata, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.203(81) a Comitetului Securitatii Maritime din 18 mai 2006, precum si a amendamentelor la Codul privind pregatirea, brevetarea/atestarea si efectuarea serviciului de cart (Codul STCW), adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.209(81) a Comitetului Securitatii Maritime din 18 mai 2006

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 171 din 5 martie 2008



In temeiul prevederilor art. 12 lit. f) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 2 pct. 18 şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările ulterioare,

ministrul transporturilor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se acceptă amendamentele la Convenţia internaţională privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart, adoptată la Londra la 7 iulie 1978 (STCW 1978), aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.203(81) a Comitetului Securităţii Maritime din 18 mai 2006, prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se acceptă amendamentele la Codul privind pregătirea, brevetarea/atestarea şi efectuarea serviciului de cart (Codul STCW), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.209(81) a Comitetului Securităţii Maritime din 18 mai 2006, prevăzută în anexa nr. 2.

Art. 3. - Autoritatea Navală Română va lua măsurile necesare pentru punerea în aplicare a prezentului ordin.

Art. 4. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul transporturilor,

Ludovic Orban

ANEXA Nr. 1

REZOLUŢIA MSC.203(81)

(adoptată la 18 mai 2006)

Adoptarea amendamentelor la Convenţia internaţională din 1978 privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart, aşa cum a fost amendată

Comitetul Securităţii Maritime,

amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Comitetului,

notând şi art. XII din Convenţia internaţională din 1978 privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart (STCW) (denumită în continuare Convenţia), cu privire la procedurile de amendare a Convenţiei,

luând în considerare, la cea de-a optzeci şi una sesiune a sa, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. Xll(1)(a)(i) din aceasta,

1. adoptă, în conformitate cu art. Xll(1)(a)(iv) din Convenţie, amendamentele la Convenţie, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;

2. stabileşte, în conformitate cu art. XII(1)(a)(vii)(2) din Convenţie, că amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2007, cu excepţia cazului în care, înainte de această dată, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale cu nave cu un tonaj brut de 100 sau mai mult vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;

3. invită părţile să noteze că, în conformitate cu art. Xll(1)(a)(vii) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2008, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2;

4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. Xll(1)(a)(v) din Convenţie, să transmită tuturor părţilor la Convenţie copii certificate ale acestei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă;

5. solicită în plus secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluţii şi ale anexei la aceasta membrilor Organizaţiei care nu sunt părţi la Convenţie.

ANEXĂ la Rezoluţia MSC.203(81)

AMENDAMENTE

la Convenţia internaţională din 1978 privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart, asa cum a fost amendată

CAPITOLUL I

Prevederi generale

Regula I/1 - Definiţii şi explicaţii

1. Punctul „." de la sfârşitul paragrafului 1 subparagraful 25 se înlocuieşte cu punct şi virgulă „;".

2. La paragraful 1 se introduc noile subparagrafe 26 şi 27 după subparagraful 25 existent:

„26. Codul ISPS înseamnă Codul internaţional pentru securitatea navelor şi facilităţilor portuare (Codul ISPS), adoptat la 12 decembrie 2002, prin Rezoluţia 2 a Conferinţei guvernelor contractante la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS), aşa cum poate fi amendată de Organizaţie;

27. persoana desemnată cu securitatea navei înseamnă persoana de la bord, subordonată comandantului, desemnată de companie ca responsabilă cu securitatea navei, inclusiv cu implementarea şi menţinerea planului de securitate al navei şi cu păstrarea legăturii cu persoana desemnată cu securitatea companiei şi cu persoanele desemnate cu securitatea facilităţii portuare."

CAPITOLUL VI

Situaţii de urgenţă, protecţia muncii, asistenţă medicală şi supravieţuire pe mare

3. Titlul existent al capitolului VI se înlocuieşte după cum urmează:

„Atribuţiuni pentru situaţii de urgenţă, protecţia muncii, securitate, asistenţă medicală şi supravieţuire pe mare"

4. Se introduce următoarea nouă regulă VI/5 după regula VI/4 existentă:

„Regula VI/5

Cerinţele minime obligatorii pentru eliberarea certificatelor de capacitate pentru persoanele desemnate cu securitatea navei

1. Fiecare candidat pentru un certificat de capacitate trebuie ca, în calitate de persoană desemnată cu securitatea navei:

1. să aibă un stagiu aprobat de îmbarcare la bordul navelor maritime de cel puţin 12 luni sau un stagiu corespunzător de îmbarcare la bordul navelor maritime şi cunoştinţe de exploatare a navei; şi

2. să respecte standardul de competenţă pentru primirea certificatului de capacitate în calitate de persoană desemnată cu securitatea navei, conform celor menţionate în secţiunea A-VI/5, paragrafele 1-4 din Codul STCW.

2. Administraţiile se vor asigura că un certificat de capacitate este eliberat fiecărei persoane care posedă calificările cerute conform prezentei reguli.

3. Fiecare parte trebuie să compare standardele de competenţă cerute persoanelor desemnate cu securitatea navei, care deţin sau pot dovedi cu documente calificările înaintea intrării în vigoare a acestei reguli, cu acelea indicate pentru certificatul de capacitate din secţiunea A-VI/5 a Codului STCW şi să determine necesitatea perfecţionării acestor persoane în specialitatea lor.

4. Până la 1 iulie 2009, o parte poate continua să recunoască personalul care deţine sau poate dovedi cu documente calificarea de persoană desemnată cu securitatea navei înainte de intrarea în vigoare a prezentei reguli."

ANEXA Nr. 2

REZOLUŢIA MSC.209(81 )

(adoptată la 18 mai 2006)

Adoptarea amendamentelor la codul privind pregătirea, brevetarea/atestarea şi efectuarea serviciului de cart (codul STCW)

Comitetul Securităţii Maritime,

amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Comitetului,

amintind şi art. XII, şi regula I/1.2.3 din Convenţia internaţională din 1978 privind standardele de pregătire a navigatorilor, brevetare/atestare şi efectuare a serviciului de cart (STCW) (denumită în continuare Convenţia), cu privire la procedurile de amendare a părţii A din Codul privind pregătirea, brevetarea/atestarea şi efectuarea serviciului de cart (Codul STCW),

luând în considerare, la cea de-a optzeci şi una sesiune a sa, amendamentele la partea A din Codul STCW, propuse şi difuzate în conformitate cu art. XII(1)(a)(i) din aceasta,

1. adoptă, în conformitate cu articolul Xll(1)(a)(iv) la Convenţie, amendamentele la Codul STCW, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;

2. stabileşte, în conformitate cu art. Xll(1)(a)(vii)(2) din Convenţie, că amendamentele menţionate la Codul STCW se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2007, cu excepţia cazului în care, înainte de această dată, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale de nave cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 100 vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;

3. invită părţile la Convenţie să noteze că, în conformitate cu art. Xll(1)(a)(ix) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2008, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2;

4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. XII(1)(a)(v) la Convenţie, să transmită tuturor părţilor la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă;

5. solicită în plus secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluţii şi ale anexei la aceasta membrilor organizaţiei care nu sunt părţi la Convenţie.

ANEXĂ la Rezoluţia MSC.209(81)

AMENDAMENTE

la Codul privind pregătirea, brevetarea/atestarea şi efectuarea serviciului de cart (codul STCW)

PARTEA A

STANDARDE OBLIGATORII

cu privire la prevederile anexei la Convenţia STCW

1. Titlul existent al capitolului VI se înlocuieşte după cum urmează:

„Standarde privind atribuţiunile pentru situaţii de urgenţă, protecţia muncii, securitate, asistenţă medicală şi supravieţuire pe mare"

2. La capitolul VI, secţiunea A-VI/2, tabelul existent A-VI/2-2 se înlocuieşte cu următorul tabel:

Coloana 1

Coloana 2

Coloana 3

Coloana 4

Competenţă

Cunoaştere, înţelegere şi capacitate profesională

Metode de demonstrare a competenţei

Criterii de evaluare a competenţei

„Inţelegerea construcţiei, întreţinerii, reparaţiei şi echipării şalupelor rapide de salvare

Construcţia şi echipamentul şalupelor rapide de salvare şi componentele individuale ale echipamentului lor

Cunoştinţe privind întreţinerea, reparaţiile de avarie ale şalupelor rapide de salvare şi umflarea şi dezumflarea în condiţii normale a compartimentelor de flotabilitate a şalupelor rapide de salvare pneumatice

Evaluarea documentelor obţinute în urma instruirii practice

Metoda de efectuare a întreţinerii curente şi a reparaţiilor de urgenţă

Identificarea componentelor şi a echipamentului cerut pentru şalupele rapide de salvare

Conducerea operaţiunilor cu privire la echipamentul şi mijloacele de lansare la apă, cu care nava este în mod curent echipată, în timpul lansării la apă şi al recuperării

Evaluarea disponibilităţii echipamentului şi a mijloacelor de lansare la apă a şalupelor rapide de salvare, în scopul lansării la apă si exploatării imediate Inţelegerea funcţionării şi a limitărilor cu privire la vinci, frâne, curenţi, barbete, echipamentul de compensare a mişcării şi la orice alt echipament montat în mod curent pe aceste şalupe

Măsuri de siguranţă în timpul lansării la apă şi recuperării unei şalupe rapide de salvare Lansarea la apă şi recuperarea unei şalupe rapide de salvare în condiţii predominante şi în condiţii nefavorabile meteorologice si de stare a mării

Evaluarea documentelor obţinute în urma demonstraţiei practice a capacităţii de comandă în siguranţă a lansării la apă şi recuperării şalupei de salvare împreună cu echipamentul său

Posibilitatea de a pregăti şi conduce operaţiunile legate de echipamentul şi mijloacele de lansare la apă în timpul lansării la apă şi al recuperării şalupelor rapide de salvare

Conducerea şalupei rapide de salvare, care se află în mod curent la bordul navei, în timpul lansării la apă şi recuperării

Evaluarea disponibilităţii şalupelor rapide de salvare şi a echipamentului său în scopul lansării la apă şi exploatării imediate Măsuri de siguranţă în timpul lansării la apă şi recuperării unei şalupe rapide de salvare

Lansarea la apă şi recuperarea unei şalupe rapide de salvare în condiţii predominante şi în condiţii nefavorabile meteorologice si de stare a mării

Evaluarea documentelor obţinute în urma demonstraţiei practice a capacităţii de efectuare în siguranţă a lansării la apă şi recuperării şalupei de salvare împreună cu echipamentul său

Aptitudinea de a comanda şalupa rapidă de salvare în timpul lansării la apă şi recuperării

Conducerea şalupei rapide de salvare după lansarea la apă

Caracteristici specifice, echipamente şi limitări ale şalupelor rapide de salvare

Evaluarea documentelor obţinute în urma demonstraţiei practice a capacităţii de:

Demonstrarea exploatării şalupelor rapide de salvare cu limitările echipamentelor în condiţii predominante şi în condiţii nefavorabile meteorologice si de stare a mării

Proceduri pentru redresarea unei şalupe rapide de salvare răsturnate Manevrarea unei şalupe rapide de salvare în condiţii dominante şi în condiţii nefavorabile meteorologice şi de stare a mării

Echipamente de navigaţie şi echipamente de siguranţă disponibile

la bordul şalupei rapide de salvare

Modele de căutare şi factorii de mediu care influenţează realizarea lor

1. a redresa o şalupă rapidă de salvare răsturnată

2. a manevra o şalupă rapidă de salvare în condiţii meteorologice şi de stare a mării predominante

3. a înota cu echipament special

4. a utiliza mijloace de comunicaţie şi semnalizare dintre o şalupă rapidă de salvare şi un elicopter şi, respectiv, o navă

5. a utiliza echipamentul de avarie din dotare

6. a recupera un rănit din apă şi a transfera acest rănit la un elicopter, pe o navă sau într-un loc sigur

7. a realiza modele de executare a căutării ţinând seama de factorii de mediu

Exploatarea motorului unei şalupe rapide de salvare

Metode de pornire şi exploatare a motorului şalupei rapide de salvare şi a accesoriilor sale

Evaluarea documentelor obţinute în urma demonstraţiei practice a capacităţii de pornire şi exploatare a motorului şalupei rapide de salvare

Motorul este pornit şi exploatat astfel încât să se asigure posibilitatea manevrării"

3. Următoarea nouă secţiune A-VI/5 şi tabelul se introduc după tabelul existent VI/4-2:

„SECŢIUNEA A-VI/5

Cerinţe minime obligatorii pentru eliberarea certificatelor de capacitate persoanelor desemnate cu securitatea navei

Standardul de competenţă

1. Fiecărui candidat la un certificat de capacitate i se va cere ca, în calitate de persoană desemnată cu securitatea navei, să îşi demonstreze competenţa în îndeplinirea sarcinilor, îndatoririlor şi a responsabilităţilor prevăzute în coloana 1 din tabelul A-VI/5.

2. Nivelul de cunoaştere a tematicii cuprinse în coloana 2 din tabelul A-VI/5 va fi suficient pentru a permite candidaţilor să acţioneze în calitate de persoană desemnată cu securitatea navei.

3. Instruirea şi experienţa cerute pentru realizarea nivelului necesar de cunoaştere teoretică, înţelegere şi capacitate profesională trebuie să aibă la bază instrucţiunile prevăzute în secţiunea B-VI/5 a prezentului cod.

4. Fiecare candidat la certificare trebuie să facă dovada că a atins standardul de competenţă în conformitate cu metodele de demonstrare şi criteriile de evaluare a competenţei prevăzute în coloanele 3 şi 4 din tabelul A-VI/5.

Prevederi tranzitorii

5. Determinarea competenţei profesionale la persoanele existente desemnate cu securitatea navei, care deţin sau pot dovedi cu documente calificările înaintea intrării în vigoare a acestei reguli, se va efectua pe baza:

  1. stagiului aprobat de îmbarcare la bordul navelor maritime în calitate de persoană desemnată cu securitatea navei pe o perioadă de cel puţin 6 luni, în total, în ultimii 3 ani; sau

  2. îndeplinirii funcţiilor considerate a fi echivalente stagiului de îmbarcare la bordul navelor maritime cerut la paragraful 5.1; sau

  3. absolvirii unei verificări aprobate; sau

  4. finalizării cu succes a unei instruiri aprobate.

6. Fiecărei persoane care a fost recunoscută drept competentă pe baza secţiunii A-VI/5, paragraful 5, i se va elibera un certificat de capacitate profesională, în calitate de persoană desemnată cu securitatea navei.

TABELUL A-VI/5

Standarde minime de capacitate pentru persoanele desemnate cu securitatea navei

Coloana 1

Coloana 2

Coloana 3

Coloana 4

Competenţă

Cunoaştere, înţelegere şi capacitate operaţională

Metode de demonstrare a competenţei

Criterii de evaluare a competenţei

Intreţinerea şi supravegherea implementării unui plan de securitate a navei

Cunoaşterea politicii internaţionale

de securitate şi a responsabilităţilor

Guvernelor, companiilor şi persoanelor desemnate

Cunoaşterea scopului planului de securitate al navei şi a elementelor sale componente, precum si a procedurilor conexe şi menţinerea evidenţei

Cunoaşterea procedurilor ce vor fi angajate în implementarea unui plan de securitate a navei şi raportarea incidentelor de securitate

Cunoaşterea nivelurilor de securitate maritimă şi a măsurilor de securitate luate în consecinţă, precum şi a procedurilor de la bordul navei şi a celor aferente instalaţiilor portuare

Cunoaşterea cerinţelor şi procedurilor pentru efectuarea auditurilor interne, inspecţiilor la faţa locului, controlului şi monitorizării activităţilor de securitate specificate în planul de securitate al navei

Cunoaşterea cerinţelor şi procedurilor pentru raportare la persoana desemnată cu securitatea companiei a oricăror deficienţe şi neconformităţi identificate în timpul auditurilor interne, verificărilor periodice şi inspecţiilor de securitate

Cunoaşterea metodelor şi procedurilor utilizate la modificarea planului de securitate a navei

Cunoaşterea planurilor de acţiune în caz de urgenţă referitoare la securitate şi procedura de răspuns la ameninţarea securităţii sau încălcarea securităţii, inclusiv măsurile pentru sprijinirea operaţiunilor importante cu privire la interfaţa dintre navă/port

Cunoaşterea practică a termenilor

si definiţiilor referitoare la securitatea maritimă

Evaluarea documentelor obţinute în urma instruirii sau examinării aprobate

Procedurile şi acţiunile sunt în conformitate cu principiile stabilite în Codul ISPS şi Convenţia SOLAS, aşa cum au fost amendate

Cerinţele legislative cu privire la securitate sunt corect identificate.

Prin proceduri se realizează starea de pregătire care permite răspunsul la modificările în nivelurile de securitate maritimă.

Comunicaţiile din sfera responsabilităţii persoanei desemnate cu securitatea navei, care sunt clare şi înţelese

Evaluarea riscului, pericolului pentru securitate, precum şi a vulnerabilităţii

Cunoaşterea evaluării riscului şi a mecanismelor de evaluare

Cunoaşterea documentelor de evaluare a securităţii, inclusiv a Declaraţiei de securitate Cunoaşterea metodelor utilizate pentru

Evaluarea documentelor obţinute în urma instruirii aprobate sau în urma experienţei şi examinării aprobate, incluzând demonstrarea practică a competenţei în domeniul:

1. efectuării căutărilor fizice

2. efectuării inspecţiilor care nu au un

Proceduri si acţiuni care corespund principiilor stabilite de'Codul ISPS şi Convenţia SOLAS

Proceduri care garantează o stare de pregătire ce permite răspunsul la modificările nivelurilor de securitate maritimă Comunicaţii din sfera responsabilităţii persoanei

a se sustrage de la aplicarea măsurilor de securitate

Cunoştinţe care permit identificarea, pe bază nediscriminatorie, a persoanelor

care prezintă un potenţial risc pentru securitate

Cunoştinţe care permit identificarea armelor, substanţelor şi a dispozitivelor periculoase şi luarea la cunoştinţă despre daunele care pot fi produse

Cunoaşterea metodelor de management a grupelor de oameni şi controlul acestora, după caz

Cunoaşterea tratamentului aplicat informaţiilor confidenţiale cu privire

la securitate şi a comunicaţiilor cu privire la securitate

Cunoaşterea executării şi coordonării căutărilor

Cunoaşterea metodelor de căutare fizică şi a inspecţiilor care nu au un caracter inoportun

caracter inoportun

desemnate cu securitatea navei, care sunt clare şi înţelese

Efectuarea inspecţiilor regulate la navă în vederea asigurării că măsurile de securitate corespunzătoare sunt implementate şi respectate

Cunoaşterea cerinţelor pentru desemnarea şi supravegherea zonelor cu acces limitat Cunoaşterea mijloacelor pentru controlul accesului la navă şi la zonele cu acces limitat la bordul navei Cunoaşterea metodelor care permit asigurarea supravegherii eficace a zonelor de punte şi a zonelor din jurul navei Cunoaşterea aspectelor de securitate cu privire la manipularea mărfii şi proviziilor la bord şi coordonarea cu alţi membri ai personalului de la bord şi cu persoanele desemnate cu securitatea facilităţii portuare Cunoaşterea metodelor care permit controlul îmbarcării, debarcării şi accesului pe navă a persoanelor si efectelor lor

Evaluarea documentelor obţinute în urma instruirii sau examinării aprobate

Proceduri si acţiuni care corespund principiilor stabilite de Codul ISPS şi Convenţia SOLAS

Proceduri care garantează starea de disponibilitate pentru a răspunde la modificările de la nivelurile securităţii maritime Comunicaţiile din sfera responsabilităţii persoanei desemnate cu securitatea navei, care sunt clare şi înţelese

Asigurarea că echipamentele şi sistemele de securitate, dacă există, sunt exploatate, testate şi calibrate corect

Cunoaşterea diferitelor tipuri de echipamente si sisteme de securitate, precum si a limitărilor lor

Cunoaşterea procedurilor, instrucţiunilor şi recomandărilor cu privire la utilizarea sistemelor de alertare privind securitatea navei Cunoaşterea metodelor de testare, calibrare şi întreţinere a sistemelor şi echipamentelor de securitate, în special atunci când nava se află în marş

Evaluarea documentelor obţinute în urma instruirii sau examinării aprobate

Proceduri si acţiuni care corespund principiilor stabilite de Codul ISPS şi Convenţia SOLAS

Incurajarea informării în domeniul securităţii şi sporirea vigilenţei

Cunoaşterea cerinţelor cu privire la instruire, exerciţii şi exersare conform diferitelor coduri şi convenţii

Cunoaşterea metodelor pentru sporirea informării în domeniul securităţii şi sporirea vigilenţei la bord

Cunoaşterea metodelor pentru evaluarea eficientei exerciţiilor si exersării

Evaluarea documentelor obţinute în urma instruirii sau examinării aprobate

Proceduri si acţiuni care corespund principiilor stabilite de Codul ISPS şi Convenţia SOLAS

Comunicaţiile din sfera responsabilităţii persoanei desemnate cu securitatea navei, care sunt clare şi înţelese


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 221/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 221 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 221/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu