Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr. din 19.12.2013

privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.271/2004 pentru aprobarea Precizărilor privind structura codurilor IBAN aferente conturilor de cheltuieli şi venituri bugetare, precum şi conturilor de disponibilităţi deschise la unităţile Trezoreriei Statului
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 807 din 19 decembrie 2013




În temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 15 alin. (31) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul delegat pentru buget emit următorul ordin: Articolul IOrdinul ministrului finanţelor publice nr. 1.271/2004 pentru aprobarea Precizărilor privind structura codurilor IBAN aferente conturilor de cheltuieli şi venituri bugetare, precum şi conturilor de disponibilităţi deschise la unităţile Trezoreriei Statului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 813 din 3 septembrie 2004, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 2 va avea următorul cuprins: Articolul 2Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică şi Direcţia generală a tehnologiei informaţiei, precum şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. 2. Anexa se modifică după cum urmează: a)La articolul 1, alineatele (1) - (3) şi (5) vor avea următorul cuprins:
(1) Structura codurilor IBAN ale conturilor de venituri şi cheltuieli deschise la unităţile Trezoreriei Statului se formează în conformitate cu prevederile
Regulamentului Băncii Naţionale a României nr. 2/2004 privind utilizarea codurilor IBAN în România, cu modificările şi completările ulterioare, din 24 de caractere alfanumerice, astfel:A)Codificarea codurilor IBAN ale conturilor de venituri bugetare ale bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurărilor sociale de stat, bugetului asigurărilor pentru şomaj, bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, bugetului Fondului pentru mediu, bugetului Trezoreriei Statului, bugetului creditelor externe, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile, bugetului aferent activităţii de privatizare, bugetului instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, bugetului instituţiilor publice autonome, bugetului activităţilor finanţate integral din venituri proprii înfiinţate pe lângă unele instituţii publice:a1) pentru conturile de venituri ale bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurărilor sociale de stat, bugetului asigurărilor pentru şomaj şi bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate deschise anterior datei de 31.12.2013 rămân valabile codurile IBAN generate anterior acestei date, în următoarea structură: RO zz TREZ yyy cccccccc xxxxx, în care:

RO = codul de ţară;

zz = două caractere numerice de verificare, reprezentând cifra de control;

TREZ = caracterele corespunzătoare codului BIC al Trezoreriei Statului;

yyy = codul de identificare unic al unităţilor teritoriale ale Trezoreriei Statului, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele precizări;

cccccccc = codul contului de venituri sau de cheltuieli bugetare deschis potrivit planului de conturi al Trezoreriei Statului;

xxxxx = 5 caractere reprezentând câmp haşurat cu litera X. Litera X se utilizează până la completarea integrală a celor 24 de caractere ale codului IBAN.Exemplu: codul IBAN aferent contului de venituri ale bugetului de stat nr. 20.14.01.11.02 «Accize încasate în vamă din importul de benzină fără plumb», deschis la Trezoreria operativă Blaj, este: RO63TREZ0032014011102XXX, în care:

63 = cifra de control atribuită în sistem informatic pentru Accize încasate în vamă din importul de benzină fără plumb la Trezoreria operativă Blaj;

003 = codul de identificare unic al Trezoreriei operative Blaj, conform anexei;a2) pentru conturile de venituri ale bugetelor prevăzute la lit. a1), care se deschid începând cu data de 1 ianuarie 2014, ca urmare a modificărilor care se introduc în Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Ordinul nr. 1.954/2005, după aceasta dată, codurile IBAN au următoarea structură: RO zz TREZyyy tt s cccccc xxxx, în care:

RO = codul de ţară;

zz = două caractere numerice de verificare, reprezentând cifra de control;

TREZ = caracterele corespunzătoare codului BIC al Trezoreriei Statului;

yyy = codul de identificare unic al unităţilor teritoriale ale Trezoreriei Statului, prevăzut în anexă;

tt = contul sintetic din planul de conturi al Trezoreriei Statului;

s = sursa de finanţare, care se completează cu litera «A» reprezentând sursa «Integral de la buget»;

cccccc = indicator din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare (capitol - format din primele două caractere numerice din clasificaţie/subcapitol/ paragraf). În situaţia în care detalierea subdiviziunilor de venituri bugetare din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare, este efectuată numai la nivel de capitol şi subcapitol, cele două caractere aferente paragrafului se completează cu «00»;

xxxx = 4 caractere reprezentând câmp haşurat cu litera X;a3) pentru conturile de venituri bugetare ale bugetului Fondului pentru mediu şi bugetului Trezoreriei Statului, începând cu 1 ianuarie 2014, codurile IBAN au următoarea structură:

pentru bugetul Fondului pentru mediu:RO zz TREZyyy 20 I cccccc xxxx, în care:

RO = codul de ţară;

zz = două caractere numerice de verificare, reprezentând cifra de control;

TREZ = caracterele corespunzătoare codului BIC al Trezoreriei Statului;

yyy = codul de identificare unic al unităţilor teritoriale ale Trezoreriei Statului, prevăzut în anexă;

20 = contul sintetic din planul de conturi al Trezoreriei Statului, respectiv 20 «Veniturile bugetelor instituţiilor publice din administraţia publică centrală»;

I = sursa de finanţare «bugetul Fondului pentru mediu»;

cccccc - indicator din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare (capitol - format din primele două caractere numerice din clasificaţie/subcapitol/ paragraf). În situaţia în care detalierea subdiviziunilor de venituri bugetare din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare, este efectuată numai la nivel de capitol şi subcapitol, cele două caractere aferente paragrafului se completează cu «00»;

xxxx - 4 caractere reprezentând câmp haşurat cu litera X;

pentru bugetul Trezoreriei Statului:RO zz TREZyyy 20 J cccccc xxxx, în care:

RO = codul de ţară;

zz = două caractere numerice de verificare, reprezentând cifra de control;

TREZ = caracterele corespunzătoare codului BIC al Trezoreriei Statului;

yyy = codul de identificare unic al unităţilor teritoriale ale Trezoreriei Statului, prevăzut în anexă;

20 = contul sintetic din planul de conturi al Trezoreriei Statului, respectiv 20 «Veniturile bugetelor instituţiilor publice din administraţia publică centrală»;

J = sursa de finanţare «Bugetul Trezoreriei Statului»;

cccccc - indicator din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare (capitol - format din primele două caractere numerice din clasificaţie/subcapitol/00 - pentru paragraf). În situaţia în care detalierea subdiviziunilor de venituri bugetare din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare, este efectuată numai la nivel de capitol şi subcapitol, cele două caractere aferente paragrafului se completează cu «00»;

xxxx - 4 caractere reprezentând câmp haşurat cu litera X;a4) pentru conturile de venituri bugetare care se deschid începând cu data de 1 februarie 2014 aferente bugetelor instituţiilor publice autonome, cu excepţia Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, bugetelor instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, bugetelor activităţilor finanţate integral din venituri proprii înfiinţate pe lângă unele instituţii publice, bugetului creditelor externe, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile, bugetului aferent activităţii de privatizare, bugetului fondului de risc, codurile IBAN au următoarea structură: RO zz TREZyyy tt s cccccc xxxx, în care:

RO = codul de ţară;

zz = două caractere numerice de verificare, reprezentând cifra de control;

TREZ = caracterele corespunzătoare codului BIC al Trezoreriei Statului;

yyy = codul de identificare unic al unităţilor teritoriale ale Trezoreriei Statului, prevăzut în anexă;

tt = contul sintetic din planul de conturi al Trezoreriei Statului;

s = sursa de finanţare, care se completează, după caz, astfel:B - credite externe C - credite interne D - fonduri externe nerambursabile E - activităţi finanţate integral din venituri proprii F - integral venituri proprii G - venituri proprii şi subvenţii H - bugetul aferent activităţii din privatizare L - fond de risc;

cccccc - indicator din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare (capitol - format din primele două caractere numerice din clasificaţie/subcapitol/ paragraf). Pentru sumele aferente surselor de finanţare B şi C, indicatorul «cccccc» se completează cu «888888». În situaţia în care detalierea subdiviziunilor de venituri bugetare din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare este efectuată numai la nivel de capitol şi subcapitol, cele două caractere aferente paragrafului se completează cu «00»;

xxxx - 4 caractere reprezentând câmp haşurat cu litera X. B)Codificarea codurilor IBAN ale conturilor de cheltuieli bugetare ale bugetului de stat, bugetelor locale, bugetului asigurărilor sociale de stat, bugetului asigurărilor pentru şomaj, bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, bugetului Fondului pentru mediu, bugetului Trezoreriei Statului, bugetului creditelor externe, bugetului creditelor interne, bugetului fondurilor externe nerambursabile, bugetului aferent activităţii de privatizare, bugetului fondului de risc, bugetului instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din venituri proprii, bugetului instituţiilor publice autonome, bugetului activităţilor finanţate integral din venituri proprii înfiinţate pe lângă unele instituţii publice este următoarea:RO zz TREZ tt s cccccccccccc x, în care:

RO = codul de ţară;

zz = două caractere numerice de verificare, reprezentând cifra de control;

TREZ = caracterele corespunzătoare codului BIC al Trezoreriei Statului;

tt = contul sintetic din planul de conturi al Trezoreriei Statului;

s = sursa, care se completează, după caz, astfel:Nomenclator surse: A - integral de la buget B - credite externe C - credite interne D - fonduri externe nerambursabile E - activităţi finanţate integral din venituri proprii F - integral venituri proprii G - venituri proprii şi subvenţii H - bugetul aferent activităţii din privatizare I - bugetul Fondului pentru mediu J - bugetul Trezoreriei Statului L - fond de risc

cccccccccccc = indicator clasificaţie (capitol - format din primele două caractere numerice din clasificaţie/subcapitol/paragraf/ titlu/articol/alineat). În situaţia în care detalierea subdiviziunilor de cheltuieli bugetare din Clasificaţia indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare, nu este efectuată la nivel de capitol/subcapitol/paragraf/titlu/articol/alineat, subdiviziunile de cheltuieli bugetare lipsă se completează cu «00»;

x = caracter reprezentând câmp haşurat cu litera X.Exemplu: În cazul unei instituţii publice din sectorul administraţiei publice centrale, finanţată integral de la buget, care efectuează plăţi de la capitolul 51.01 «Autorităţi publice şi acţiuni externe», subcapitolul 51.01.01 «Autorităţi executive şi legislative», paragraful 51.01.01.01 «Administraţia prezidenţială», titlul 10 «Cheltuieli de personal», articolul 10.01 «Cheltuieli salariale în bani», alineatul 10.01.04 «Spor de vechime», codul IBAN aferent contului de cheltuieli bugetare 23.A.51. 01.01.10.01.04 este: RO zz TREZ 23 A 510101100104 x, în care: RO = codul de ţară; zz - cifra de control atribuită în sistem informatic; 23 - contul sintetic din planul de conturi al Trezoreriei Statului; A - sursa de finanţare «Integral de la buget»; 510101100104 - indicator clasificaţie (51 capitol, 01 subcapitol, 01 paragraf, 10 titlu, 01 articol, 04 alineat); x - câmp haşurat cu litera X. Instituţiile publice care în formularul «Fişa entităţii publice» au declarat că fac parte din «Sectorul special» utilizează coduri IBAN aferente conturilor de cheltuieli bugetare care au în structura lor completat «00» la subcapitol, paragraf, articol şi alineat. Codurile IBAN aferente conturilor de cheltuieli bugetare în structura prevăzută la prezenta literă se utilizează astfel:

începând cu data de 1 ianuarie 2014 - pentru sursele de finanţare A, I, J;

începând cu data de 1 februarie 2014 - pentru sursele de finanţare B, C, D, E, F, G, H, L. (2) Codurile IBAN ale conturilor de venituri bugetare se afişează la sediul unităţilor Trezoreriei Statului.(3) Codurile IBAN ale conturilor de cheltuieli bugetare se comunică de către unităţile Trezoreriei Statului instituţiilor publice pe numele cărora aceste conturi sunt deschise. ........ ................ ................ ................ ................ ........ .........(5) Orice modificare sau completare a codurilor IBAN aferente conturilor de cheltuieli şi venituri bugetare, ca urmare a modificării şi completării Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, aprobată prin Ordinul nr. 1.954/2005, cu modificările şi completările ulterioare, se publică pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Modificările sau completările codurilor IBAN aferente conturilor de venituri bugetare se afişează la sediul unităţilor Trezoreriei Statului. b) Articolul 3 se abrogă. c) Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIPrevederile prezentului ordin intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2014. Articolul IIIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu p. Ministrul delegat pentru buget, Gheorghe Gherghina, secretar de stat
ANEXĂ(Anexa la precizări) Cod unic de identificare a unităţilor Trezoreriei Statului

Cod Denumire
001 Trezorerie Alba
002 Trezorerie operativă Alba Iulia
003 Trezorerie operativă Blaj
004 Trezorerie operativă Aiud
005 Trezorerie operativă Sebeş
006 Trezorerie operativă Câmpeni
009 Trezorerie operativă Cugir
020 Trezorerie Arad
021 Trezorerie operativă Arad
022 Trezorerie operativă Chişineu-Criş
024 Trezorerie operativă Ineu
025 Trezorerie operativă Lipova
028 Trezorerie operativă Sebiş
032 Trezorerie operativă Săvârşin
045 Trezorerie Argeş
046 Trezorerie operativă Piteşti
047 Trezorerie operativă Câmpulung
048 Trezorerie operativă Curtea de Argeş
Cod Denumire
050 Trezorerie operativă Costeşti
051 Trezorerie operativă Topoloveni
060 Trezorerie Bacău
061 Trezorerie operativă Bacău
062 Trezorerie operativă Oneşti
063 Trezorerie operativă Moineşti
066 Trezorerie operativă Buhuşi
071 Trezorerie operativă Podu Turcului
075 Trezorerie Bihor
076 Trezorerie operativă Oradea
078 Trezorerie operativă Beiuş
081 Trezorerie operativă Aleşd
082 Trezorerie operativă Marghita
083 Trezorerie operativă Salonta
100 Trezorerie Bistriţa-Năsăud
101 Trezorerie operativă Bistriţa
102 Trezorerie operativă Beclean
103 Trezorerie operativă Năsăud
104 Trezorerie operativă Sângeorz-Băi
Cod Denumire
115 Trezorerie Botoşani
116 Trezorerie operativă Botoşani
117 Trezorerie operativă Dorohoi
118 Trezorerie operativă Darabani
119 Trezorerie operativă Săveni
130 Trezorerie Braşov
131 Trezorerie operativă Braşov
132 Trezorerie operativă Făgăraş
133 Trezorerie operativă Rupea
136 Trezorerie operativă Săcele
137 Trezorerie operativă Codlea
138 Trezorerie operativă Râşnov
150 Trezorerie Brăila
151 Trezorerie operativă Brăila
152 Trezorerie operativă Însurăţei
153 Trezorerie operativă Făurei
154 Trezorerie operativă Ianca
165 Trezorerie Buzău
166 Trezorerie operativă Buzău
167 Trezorerie operativă Râmnicu Sărat
169 Trezorerie operativă Pătârlagele
170 Trezorerie operativă Pogoanele
180 Trezorerie Caraş-Severin
181 Trezorerie operativă Reşiţa
182 Trezorerie operativă Caransebeş
185 Trezorerie operativă Moldova Nouă
187 Trezorerie operativă Oraviţa
188 Trezorerie operativă Oţelu Roşu
190 Trezorerie operativă Bozovici
200 Trezorerie Călăraşi
201 Trezorerie operativă Călăraşi
202 Trezorerie operativă Olteniţa
203 Trezorerie operativă Lehliu-Gară
204 Trezorerie operativă Budeşti
215 Trezorerie Cluj
216 Trezorerie operativă Cluj-Napoca
217 Trezorerie operativă Dej
218 Trezorerie operativă Gherla
219 Trezorerie operativă Turda
221 Trezorerie operativă Huedin
230 Trezorerie Constanţa
231 Trezorerie operativă Constanţa
232 Trezorerie operativă Medgidia
233 Trezorerie operativă Mangalia
236 Trezorerie operativă Eforie
238 Trezorerie operativă Hârşova
255 Trezorerie Covasna
256 Trezorerie operativă Sfântu Gheorghe
257 Trezorerie operativă Târgu Secuiesc
259 Trezorerie operativă Baraolt
Cod Denumire
270 Trezorerie Dâmboviţa
271 Trezorerie operativă Târgovişte
273 Trezorerie operativă Găeşti
274 Trezorerie operativă Moreni
275 Trezorerie operativă Pucioasa
276 Trezorerie operativă Titu
290 Trezorerie Dolj
291 Trezorerie operativă Craiova
292 Trezorerie operativă Băileşti
293 Trezorerie operativă Calafat
294 Trezorerie operativă Filiaşi
295 Trezorerie operativă Segarcea
297 Trezorerie operativă Bechet
305 Trezorerie Galaţi
306 Trezorerie operativă Galaţi
307 Trezorerie operativă Tecuci
308 Trezorerie operativă Târgu Bujor
320 Trezorerie Giurgiu
321 Trezorerie operativă Giurgiu
322 Trezorerie operativă Bolintin-Vale
323 Trezorerie operativă Mihăileşti
324 Trezorerie operativă Hotarele
335 Trezorerie Gorj
336 Trezorerie operativă Târgu Jiu
337 Trezorerie operativă Târgu Cărbuneşti
338 Trezorerie operativă Motru
339 Trezorerie operativă Novaci
340 Trezorerie operativă Rovinari
350 Trezorerie Harghita
351 Trezorerie operativă Miercurea-Ciuc
352 Trezorerie operativă Odorheiu Secuiesc
353 Trezorerie operativă Gheorgheni
354 Trezorerie operativă Topliţa
365 Trezorerie Hunedoara
366 Trezorerie operativă Deva
367 Trezorerie operativă Hunedoara
368 Trezorerie operativă Petroşani
369 Trezorerie operativă Brad
370 Trezorerie operativă Orăştie
371 Trezorerie operativă Haţeg
390 Trezorerie Ialomiţa
391 Trezorerie operativă Slobozia
392 Trezorerie operativă Feteşti
393 Trezorerie operativă Urziceni
405 Trezorerie Iaşi
406 Trezorerie operativă Iaşi
407 Trezorerie operativă Paşcani
408 Trezorerie operativă Târgu Frumos
409 Trezorerie operativă Hârlău
410 Trezorerie operativă Răducăneni
Cod Denumire
420 Trezorerie Ilfov
421 Trezorerie operativă Ilfov
422 Trezorerie operativă Buftea
435 Trezorerie Maramureş
436 Trezorerie operativă Baia Mare
437 Trezorerie operativă Sighetu Marmaţiei
440 Trezorerie operativă Târgu Lăpuş
441 Trezorerie operativă Vişeu de Sus
446 Trezorerie operativă Şomcuta
460 Trezorerie Mehedinţi
461 Trezorerie operativă Drobeta-Turnu Severin
462 Trezorerie operativă Baia de Aramă
463 Trezorerie operativă Orşova
464 Trezorerie operativă Strehaia
465 Trezorerie operativă Vânju Mare
475 Trezorerie Mureş
476 Trezorerie operativă Târgu Mureş
477 Trezorerie operativă Reghin
478 Trezorerie operativă Sighişoara
479 Trezorerie operativă Târnăveni
480 Trezorerie operativă Luduş
482 Trezorerie operativă Sovata
490 Trezorerie Neamţ
491 Trezorerie operativă Piatra-Neamţ
492 Trezorerie operativă Roman
493 Trezorerie operativă Târgu-Neamţ
494 Trezorerie operativă Bicaz
505 Trezorerie Olt
506 Trezorerie operativă Slatina
507 Trezorerie operativă Caracal
508 Trezorerie operativă Balş
509 Trezorerie operativă Corabia
520 Trezorerie Prahova
521 Trezorerie operativă Ploieşti
522 Trezorerie operativă Câmpina
524 Trezorerie operativă Mizil
526 Trezorerie operativă Slănic
528 Trezorerie operativă Vălenii de Munte
529 Trezorerie operativă Buşteni
539 Trezorerie operativă Brazi
545 Trezorerie Satu Mare
546 Trezorerie operativă Satu Mare
547 Trezorerie operativă Carei
548 Trezorerie operativă Negreşti-Oaş
549 Trezorerie operativă Tăşnad
560 Trezorerie Sălaj
561 Trezorerie operativă Zalău
562 Trezorerie operativă Cehu Silvaniei
563 Trezorerie operativă Şimleu Silvaniei
564 Trezorerie operativă Jibou
Cod Denumire
575 Trezorerie Sibiu
576 Trezorerie operativă Sibiu
577 Trezorerie operativă Mediaş
578 Trezorerie operativă Agnita
581 Trezorerie operativă Avrig
585 Trezorerie operativă Sălişte
590 Trezorerie Suceava
591 Trezorerie operativă Suceava
592 Trezorerie operativă Câmpulung Moldovenesc
593 Trezorerie operativă Fălticeni
594 Trezorerie operativă Gura Humorului
595 Trezorerie operativă Rădăuţi
596 Trezorerie operativă Siret
597 Trezorerie operativă Vatra Dornei
605 Trezorerie Teleorman
606 Trezorerie operativă Alexandria
607 Trezorerie operativă Turnu Măgurele
608 Trezorerie operativă Roşiori de Vede
609 Trezorerie operativă Videle
610 Trezorerie operativă Zimnicea
620 Trezorerie operativă Timiş
621 Trezorerie operativă Timişoara
623 Trezorerie operativă Lugoj
624 Trezorerie operativă Deta
625 Trezorerie operativă Jimbolia
626 Trezorerie operativă Buziaş
627 Trezorerie operativă Sânnicolau Mare
628 Trezorerie operativă Făget
640 Trezorerie Tulcea
641 Trezorerie operativă Tulcea
642 Trezorerie operativă Măcin
644 Trezorerie operativă Sulina
645 Trezorerie operativă Babadag
646 Trezorerie operativă Baia
655 Trezorerie Vaslui
656 Trezorerie operativă Vaslui
657 Trezorerie operativă Bârlad
658 Trezorerie operativă Huşi
659 Trezorerie operativă Negreşti
670 Trezorerie Vâlcea
671 Trezorerie operativă Râmnicu Vâlcea
672 Trezorerie operativă Drăgăşani
674 Trezorerie operativă Horezu
676 Trezorerie operativă Gura Lotrului
679 Trezorerie operativă Bălceşti
682 Trezorerie operativă Băbeni
690 Trezorerie Vrancea
691 Trezorerie operativă Focşani
692 Trezorerie operativă Adjud
694 Trezorerie operativă Panciu
Cod Denumire
700 Trezorerie operativă Bucureşti
701 Trezorerie operativă Sector 1
702 Trezorerie operativă Sector 2
703 Trezorerie operativă Sector 3
Cod Denumire
704 Trezorerie operativă Sector 4
705 Trezorerie operativă Sector 5
706 Trezorerie operativă Sector 6
999 Trezorerie operativă centrală


COMENTARII la Ordinul 2006/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2006 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu