Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 20 din 24 martie 2010

pentru aprobarea Procedurii privind decontarea actiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul actiunilor de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, în Programul actiunilor privind identificarea si înregistrarea porcinelor, ovinelor si caprinelor si în Programul actiunilor privind identificarea si înregistrarea bovinelor

ACT EMIS DE: AUTORITATEA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 212 din 2 aprilie 2010



Văzând Referatul de aprobare nr. 333 din 10 februarie 2010, întocmit de Direcţia generală sanitară veterinară din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,

având în vedere prevederile art. 10 lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.492/2009 pentru aprobarea continuării acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, a altor acţiuni prevăzute în alte programe naţionale, pe care Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor trebuie să le pună în aplicare, precum şi a tarifelor maximale aferente acestora pentru anul 2010,

în temeiul art. 3 alin. (3) şi al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia,

preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Contractele de concesiune a activităţilor sanitar-veterinare publice de interes naţional şi a bunurilor imobile în care se desfăşoară activităţi de asistenţă sanitar-veterinară, contractele de servicii de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale şi al bolilor transmisibile de la animale la om, de protecţie a animalelor şi a mediului, de identificare şi înregistrare a animalelor şi a mişcării acestora, precum şi de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de înregistrare ori de greşeli de înregistrare, respectiv contractele de servicii de identificare şi înregistrare a animalelor şi a mişcării acestora, precum şi de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de înregistrare ori de greşeli de înregistrare, după caz, aflate în curs de executare la data intrării în vigoare a prezentului ordin, se completează în mod corespunzător, prin act adiţional, cu obligaţiile medicului veterinar împuternicit stabilite prin procedura prevăzută la art. 1.

Art. 3. - Direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. -Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor va controla modul de aplicare a prevederilor prezentului ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,

Marian Zlotea

ANEXĂ

PROCEDURĂ

privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor si în Programul acţiunilor privind identificarea si înregistrarea bovinelor

1. Responsabilităţile medicului veterinar de liberă practică împuternicit

1.1. Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, crotaliile, celelalte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, formularele, paşapoartele pentru bovine, duplicatele acestor paşapoarte, cărţile de exploataţie, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv orice echipament sau componentă a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, produsele de uz veterinar, precum şi orice alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de către biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de repartizarea efectuată de biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

1.2. Scade din gestiunea proprie crotaliile, celelalte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, formularele, paşapoartele pentru bovine, duplicatele acestor paşapoarte, cărţile de exploataţie, produsele de uz veterinar, precum şi alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de bon de consum lunar.

1.3.   Păstrează în gestiunea proprie echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, precum şi stocurile de crotalii, de alte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, de formulare, de produse de uz veterinar şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare şi le pune la dispoziţia direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

1.4.  Predă la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la încetarea contractului, suportând cheltuielile de deplasare, echipamentele de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, orice alte echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, precum şi stocurile de crotalii, de alte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, de formulare, de produse de uz veterinar şi de orice alte produse necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, pe bază de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit.

1.5. Intocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei acţiunilor sanitar-veterinare realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, aprobat anual prin hotărâre a Guvernului, şi ale Programului cifric al activităţilor de supraveghere, profilaxie şi control al bolilor la animale.

1.6. Decontul lunar prevăzut la pct. 1.5 cuprinde următoarele documente:

a)  decont justificativ privind prestarea serviciilor sanitar-veterinare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1;

b) decont justificativ cumulativ pentru consumul de produse de uz veterinar, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2;

c) tabel privind efectuarea vaccinării contra antraxului, rabiei sau a altor vaccinări dispuse de urgenţă, al cărui model este prevăzut în anexele nr. 3a) şi 3b);

d) tabel privind efectuarea recoltării de probe, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 4;

e)  tabel de tuberculinare - test unic, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 5;

f) tabel de tuberculinare - test comparativ, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 6;

g) sinteza vaccinărilor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 7. Sinteza pentru vaccinarea contra pseudopestei aviare se depune doar pentru localităţile situate pe o rază de 10 km în jurul exploataţiilor avicole autorizate sanitar-veterinar;

h) proces-verbal de efectuare a acţiunilor sanitar-veterinare pentru exploataţii comerciale autorizate, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 8;

i) nota de însoţire a probelor recoltate, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 9;

j) alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.

1.7.  Prezintă decontul lunar prevăzut la pct. 1.5 medicului veterinar zonal, pentru verificare în vederea avizării de către acesta, în ultimele 3 zile ale lunii curente pentru care s-au efectuat acţiunile sanitar-veterinare.

1.8.   După avizarea de către medicul veterinar zonal a decontului lunar prevăzut la pct. 1.5, medicul veterinar de liberă practică împuternicit depune decontul lunar până la data de 7 a lunii curente, pentru luna anterioară, la biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau la biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, unde se înregistrează, se verifică şi se avizează de persoana desemnată prin decizie a directorului direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

1.9.Intocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea înregistrării, în termen de 5 zile de la avizarea decontului lunar de către biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

1.10. Intocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei activităţilor sanitar-veterinare realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi ale Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor.

1.11. Decontul lunar prevăzut la pct. 1.10 cuprinde următoarele documente:

a) decontul justificativ lunar, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 10;

b)   situaţia privind numărul animalelor identificate şi înregistrate, înscrise în formularele de identificare (F1) predate pentru decontarea activităţii sanitar-veterinare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 11;

c) situaţia mişcării animalelor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 12;

d) situaţia evenimentelor consemnate, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 13;

e)  situaţia crotaliilor şi a formularelor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 14;

f)  situaţia erorilor, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 15;

g) evidenţa crotaliilor recuperate de la proprietari în urma sacrificărilor pentru consum propriu şi predarea acestora direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 16.

Documentele menţionate la lit. c)-g) se depun doar în cazul în care se efectuează asemenea operaţiuni aferente lunii pentru care se depune decontul justificativ.

1.12.   Prezintă decontul lunar prevăzut la pct. 1.10 şi exemplarul roşu al formularelor de identificare (F1) medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, pentru verificare şi avizare de către acesta, până la finele lunii în care s-au realizat acţiunile sanitar-veterinare de identificare şi înregistrare a animalelor.

1.13.  După avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.10 de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, depune decontul justificativ lunar şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1), până la data de 8 a lunii curente, pentru acţiunile sanitar-veterinare realizate în luna anterioară, la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; în cazul identificării şi înregistrării animalelor din specia bovine, depune la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi centralizatorul paşapoartelor şi al duplicatelor acestor paşapoarte distribuite proprietarilor, pentru care medicul veterinar de liberă practică împuternicit a confirmat primirea cu cel puţin 5 zile înaintea depunerii decontului justificativ lunar la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

1.14. Intocmeşte factura fiscală aferentă acţiunilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea înregistrării, în termen de 5 zile de la avizarea decontului justificativ lunar prevăzut la pct. 1.10 de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru acţiunile sanitar-veterinare realizate în luna anterioară.

1.15.  Semnează următoarele documente:

a) deconturile lunare prevăzute la pct. 1.5 şi 1.10;

b)  avizul de expediţie a produselor de uz veterinar, precum şi a oricăror alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, emis de către biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;

c)    bonul de consum emis de către biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;

d) factura fiscală.

1.16. Alături de decontul justificativ lunar prevăzut la pct. 1.10 poate fi obligat să depună şi alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul căruia efectuează acţiunile sanitar-veterinare.

1.17. Recoltarea de probe în cazul existenţei unei suspiciuni sau al unei confirmări a unei boli prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului se poate face numai de către medicii veterinari oficiali.

1.18. Răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie deconturi şi sunt înaintate medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale.

2. Responsabilităţile medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale

2.1. Verifică şi avizează decontul lunar prevăzut la pct. 1.5 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului a acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în deconturile lunare, astfel încât medicul veterinar de liberă practică împuternicit să poată preda deconturile lunare la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în termenul prevăzut la pct. 1.8.

2.2.  Verifică şi avizează deconturile lunare prevăzute la pct. 1.10 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi cu Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor a acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în deconturile lunare, astfel încât medicul veterinar de liberă practică împuternicit să poată preda deconturile lunare la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în termenul prevăzut la pct. 1.13.

2.3.   Pentru realizarea celor prevăzute la pct. 2.2, are următoarele responsabilităţi:

a)   controlează prin sondaj un număr reprezentativ din exploataţiile în care au fost efectuate acţiuni sanitar-veterinare şi sunt indicate în decont şi întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 17;

b)  controlează faptic, în teren, un număr reprezentativ de animale identificate şi înregistrate de medicul veterinar împuternicit, în luna pentru care este întocmit decontul, şi întocmeşte nota de constatare prevăzută în anexa nr. 18;

c) verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, care îi sunt înaintate de medicul veterinar împuternicit.

2.4. In situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi sesizează organele abilitate să cerceteze faptele constatate.

3.  Responsabilităţile biroului/serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau ale biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv ale compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti

3.1. Verifică documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor lunare prevăzute la pct. 1.5 şi 1.10 şi avizează deconturile lunare pentru respectarea prevederilor tehnice din Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, din Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi din Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, în termen de maximum 5 zile de la depunerea de către medicul veterinar de liberă practică împuternicit, dar nu mai târziu de data de 13 a lunii curente, pentru luna anterioară.

3.2.  La avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.5, ia în consideraţie probele recoltate în cadrul Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în baza notelor de însoţire emise de medicul veterinar de liberă practică împuternicit şi avizate de laboratorul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru conformitatea probelor, astfel:

„Se certifică conformitatea unui număr de........ probe din totalul  de  .............   probe  aduse"  (se vor urmări  specia, integritatea, calitatea, prospeţimea, cantitatea şi prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului).

3.3.   La avizarea decontului lunar prevăzut la pct. 1.10, compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti are obligaţia să verifice numărul de animale prezentate prin decontul justificativ de medicul veterinar împuternicit ca fiind identificate şi înregistrate în luna precedentă. Aceasta va consta în verificarea corespondenţei între numărul de animale înaintat de medicul veterinar împuternicit prin decontul justificativ, numărul de animale care este înscris în formularele de identificare (F1) albastre prezentate de acesta în luna respectivă şi numărul de animale înregistrat în baza naţională de date; în plus, compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor are obligaţia să verifice în baza naţională de date veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul lunar, documente care au fost verificate şi avizate de către medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale.

3.4.  Predă deconturile lunare prevăzute la pct. 1.5 şi 1.10, însoţite de centralizatoare cantitativ-valorice, în original, la biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 14 a lunii curente, pentru luna anterioară.

3.5. Centralizatoarele prevăzute la pct. 3.4 sunt semnate de şeful biroului/serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau al biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de şeful compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, precum şi de directorul adjunct economic şi de directorul adjunct sanitar-veterinar al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: „Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus."

3.6.  Un exemplar original al centralizatoarelor prevăzute la pct. 3.4 se transmite şi Direcţiei generale sanitare veterinare din cadrul Autorităţii   Naţionale  Sanitare  Veterinare  şi   pentru Siguranţa Alimentelor, până la data de 20 a lunii în curs, pentru luna anterioară.

3.7. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.

3.8. In situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.

4. Responsabilităţile biroului/serviciului contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiva municipiului Bucureşti

4.1.   Emite avizul de expediţie (cantitativ şi valoric) a crotaliilor, a celorlalte mijloace de identificare a animalelor prevăzute de legislaţia specifică în vigoare, a formularelor, a paşapoartelor pentru bovine, a duplicatelor acestor paşapoarte, a cărţilor de exploataţie, a echipamentelor de tehnică de calcul şi de comunicaţie, inclusiv a oricărui echipament sau oricărei componente a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, a produselor de uz veterinar, precum şi a oricăror alte produse şi echipamente necesare realizării acţiunilor sanitar-veterinare, în funcţie de repartizarea efectuată de biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

4.2.  Verifică îndeplinirea condiţiilor de formă şi de fond ale facturilor fiscale emise de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi, având în vedere următoarele aspecte:

a)  factura fiscală este înregistrată şi datată în evidenţele medicului veterinar de liberă practică împuternicit, precum şi la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiva municipiului Bucureşti;

b) factura fiscală are înscrisă denumirea corectă a formei de organizare a medicului veterinar de liberă practică împuternicit;

c) pe factura fiscală este menţionat clar obiectul contractului;

d) suma este înscrisă în lei, fără corecturi/ştersături, şi este identică cu cea din centralizatorul lunar transmis de biroul/serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară sau de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;

e) pe factura fiscală este calculată şi înscrisă corect valoarea taxei pe valoarea adăugată (TVA), dacă este cazul;

f)  factura fiscală este semnată şi ştampilată de medicul veterinar de liberă practică împuternicit;

g)  factura fiscală emisă de medicul veterinar de liberă practică împuternicit este vizată pentru „Bun de plată" de ordonatorul terţiar de credite sau de către persoana delegată cu aceste atribuţii.

4.3. Verifică corectitudinea tarifelor înscrise în decontul lunar, în raport cu prevederile legale în vigoare, pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară efectuată, calculele efectuate pentru stabilirea valorii din decontul lunar şi din factura fiscală, precum şi consumul de materiale specifice în concordanţă cu acţiunile sanitar-veterinare efectuate.

4.4.  Completează centralizatoarele prevăzute la pct. 3.4, rezultând centralizatoarele finale, cu valorile pe fiecare acţiune sanitar-veterinară, calculând, dacă este cazul, penalităţile, conform prevederilor contractuale, şi determinând valoarea totală pentru fiecare acţiune sanitar-veterinară; centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totală pe fiecare circumscripţie sanitar-veterinară de asistenţă; TVA se va evidenţia separat pe centralizatoare.

4.5. Verifică exactitatea valorilor din facturile fiscale în raport cu cele din centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4.

4.6.   Emite bonul de consum pentru produsele de uz veterinar, precum şi pentru celelalte produse consumate, cuprinse în deconturile lunare, după avizarea acestora.

4.7.  Indeplineşte operaţiunile specifice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor determinate de acţiunile sanitar-veterinare.

4.8.   Centralizatoarele finale prevăzute la pct. 4.4 sunt semnate de şeful biroului/serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau al biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară, respectiv de şeful compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, după caz, precum şi de directorul adjunct economic şi de directorul adjunct sanitar-veterinar al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: „Subsemnaţii certificăm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus."

4.9.  Transmite Direcţiei economice din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, până la data de 20 a lunii curente, pentru luna anterioară, un exemplar original al centralizatoarelor finale prevăzute la pct. 4.4.

4.10.    Conduce evidenţa contabilă analitică, potrivit prevederilor legale în vigoare.

4.11. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.

4.12. In situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.

5. Responsabilităţile Direcţiei generale sanitare veterinare din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor

5.1.   Centralizează datele cuprinse în centralizatoarele prevăzute la pct. 3.4.

5.2. Centralizarea prevăzută la pct. 5.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, este avizată de şeful serviciului de sănătate şi bunăstare animală sau al serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară şi de directorul general al Direcţiei generale sanitare veterinare.

5.3. Centralizarea prevăzută la pct. 5.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, este avizată de şeful biroului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor şi de directorul general al Direcţiei generale sanitare veterinare.

5.4. Centralizările prevăzute la pct. 5.2 şi 5.3 sunt transmise, în copie şi în original, Direcţiei economice din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.

5.5. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.

5.6. In situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.

6.   Responsabilităţile Direcţiei economice din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor

6.1. In baza centralizatoarelor finale prevăzute la pct. 4.4 şi a centralizărilor prevăzute la pct. 5.2 şi 5.3, Direcţia economică alocă sume direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de solicitările acestora şi de prevederile bugetare, conform legislaţiei în vigoare.

6.2. Indeplineşte operaţiunile specifice privind ordonanţarea şi plata sumelor prevăzute la pct. 6.1.

6.3. Verifică şi răspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit.

6.4. In situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anulează decontul şi propune conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.

7. Responsabilităţile Direcţiei de inspecţie şi control din cadrul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, precum şi ale Serviciului de inspecţie şi control din cadrul direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti

7.1.  Verifică veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, în cazurile în care există sesizări în acest sens sau în cazurile în care există tematică de control.

7.2. In situaţia constatării existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor prevăzute la pct. 7.1, propun conducerii Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor anularea decontului şi sesizarea organelor abilitate să cerceteze faptele constatate.

8.  Documentele al căror model este prevăzut în anexele nr. 1-18 sunt avizate, respectiv aprobate, după caz, de persoanele menţionate în cuprinsul acestora.

9.  Anexele nr. 1-18 fac parte integrantă din prezenta procedură.

ANEXA Nr. 1 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

...............................................

Judeţul....................

Nr. ............/..............

Direcţia Sanitar-Veterinară si pentru Siguranţa Alimentelor.......................

Nr.............../..................................

Aprobat

Director adjunct sanitar-veterinar

.....................................................

Director adjunct economic

......................................................

Avizat

Biroul/Serviciul contabilitate

...................................................

Biroul/Serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau Biroul/Serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară

..................................................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-veterinare

Zonale.....................................

...................................................

DECONT   JUSTIFICATIV

pentru efectuarea activităţilor/serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului în luna................../anul.........

Cabinetul medical veterinar/S.C................................................, concesionar al activităţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în cadrul localităţii.....................din judeţul..................., în temeiul  Contractului de concesiune/Contractului de servicii  nr........../...................,  am efectuat/prestat următoarele activităţi/servicii sanitar-veterinare:

Nr. crt.

Denumirea activităţii/serviciului sanitar-veterinar

UM/cap

Nr. capete

Cantitatea

Tarif/UM (lei)

Valoarea decontului (lei)

0

1

2

3

4

5

6

TOTAL:

Medic veterinar concesionar/prestator...............................

Semnătura reprezentantului legal..............................

Ştampila................................

Parafa...................................

ANEXA Nr. 2 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

............................................

Judeţul.................................

Nr. ..................../................

Direcţia Sanitar-Veterinară si pentru Siguranţa Alimentelor.......................

Nr.............../..................................

Aprobat

Director adjunct sanitar-veterinar

.......................................................

Director adjunct economic

......................................................

Avizat

Biroul/Serviciul contabilitate

.....................................................

Biroul/Serviciul de sănătate şi bunăstare animală sau Biroul/Serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinară

....................................................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-veterinare

Zonale.............................................

.......................................................

DECONT   JUSTIFICATIV

cumulativ pentru consumul de produse de uz veterinar în luna................../anul...........

Cabinetul medical veterinar/S.C................................, concesionar al activităţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevăzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în cadrul localităţii..................din judeţul...................în temeiul Contractului de concesiune/Contractului de servicii nr........../..................., am consumat următoarele produse de uz veterinar primite de la direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti....................., pentru efectuarea/prestarea următoarele activităţi/servicii sanitar-veterinare:

Nr. crt.

Denumirea produselor de uz veterinar

UM

Stoc

Cantitatea

Stoc

primită

utilizată

0

1

2

3

4

5

6

Medic veterinar concesionar/prestator...............................

Semnătura reprezentantului legal........................................

Ştampila.................................

Parafa...................................

ANEXA Nr. 3a) la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

............................................

Judeţul................................

Nr. ................../.................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.............................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală.............................

Nr.............../......................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

...........................................................

TABEL

privind efectuarea vaccinării........................, la specia................................., la data de........................., cu vaccin....................................., seria................................, valabilitatea..............................., în localitatea.................................

Nr. crt.

Proprietarul

Adresa

Codul de identificare a animalului

Rasa

Sexul

Vârsta

Refuz

Semnătura proprietarului

0

1

2

3

4

5

6

7

8

Medic veterinar concesionar/prestator...............................

Semnătura reprezentantului legal........................................

Parafa....................................

Ştampila................................

ANEXA Nr. 3b) la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

..............................................

Judeţul...................................

Nr. ..................../...................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor..........................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală...........

Nr.............../......................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

...........................................................

TABEL

privind efectuarea vaccinării antirabice......., la specia........, la data de..........., cu vaccin........., seria..........., valabilitatea..............., în localitatea.................

Nr. crt.

Numele proprietarului/Codul exploataţiei

(după caz)

Adresa

Identificarea animalelor

Semnătura proprietarului

Specia

Rasa

Talia

Sexul

Culoarea/ Alte semne

Vârsta

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Medic veterinar concesionar/prestator............

Semnătura reprezentantului legal.....................

Parafa.......................

Ştampila...................

ANEXA Nr. 4*) la procedură

Cabinetul Medical-Veterinar/S.C................

Judeţul.........................................

Nr.................................................

Semnătura Reprezentantului Legal.............

Direcţia Sanitar-Veterinara şi pentru Siguranţa Alimentelor ..............

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală..............................................

Nr.................../.................................

EMITENT

PFA -SV

Cabinetul Medical-Veterinar/S.C.

Tabel de probe, anexa la documentul de însoţire nr...............din...............................

                                               Tipul

                                               probelor

Specia:                                  prelevate:

SPECIA

TIP PROBA

Investigaţii solicitate:

Nr. crt.

Investigaţii de laborator

Cod investigaţie

1

2

3

4

5

Vizat acţiune:

            (Medic veterinar oficial)                              (Semnatura, ştampila şi parafa)

Executat acţiune:

( Medic veterinar împuternicit)

( Semnătura şi parafa)

Data executării  acţiunii:         |__|__| / |__|__| / |__|__|__|__|

                                                           (ZZ/LL/AAAA)

Tabel Animale:

Nr. crt.

Cod Crotalie

Sex

Vârsta

Adresa

Cod exploataţie

Localitate

Proprietar

Investigaţii

Semnătura proprietar

0

0

0

0

0

TOTAL EXPLOATAŢII SUPRAVEGHEATE:

TOTAL ANIMALE TESTATE:

*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 5 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

..............................................

Judeţul...................................

Nr................./......................

Direcţia Sanitar-Veterinară  şi pentru Siguranţa Alimentelor...........

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

.................................................

Nr............/...............

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale....................

...................................

TABEL DE TUBERCULINARE

TEST UNIC

Data.............., localitatea....................., cod SIRUTA................

Tuberculină bovină seria......................., valabilitatea........................

Nr. crt.

Identificarea animalului

Grosimea pliului

Caracterul reacţiei locale*)

Rezultatul reacţiei**)

Semnătura proprietarului

Alte menţiuni (de exemplu, dehelmintizări)

Codul exploataţiei

Codul de identificare

Numele proprietarului

Starea fiziologică

Grupa de vârstă

Pliu iniţial

Pliu la 72 h

Diferenţă pliu

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

*) Em - edem moale

Ep - edem păstos

Ed - edem dur

Nod - nodul

**) P - pozitiv

Ne - neconcludent

N - negativ

Medic veterinar concesionar/prestator............

Semnătura reprezentantului legal..............

Parafa...................

Ştampila...................

ANEXA Nr. 6 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

..............................................

Judeţul...................................

Nr................./......................

Direcţia Sanitar-Veterinară

şi pentru Siguranţa Alimentelor..............

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

.............................................................

Nr............/...............

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale......................

.............................................................

TABEL DE TUBERCULINARE TEST COMPARATIV

Data............, localitatea.................cod SIRUTA.........................

Tuberculină bovină seria................, valabilitatea...............

Tuberculină aviară seria........................, valabilitatea.......................

Nr. crt.

Identificarea animalului

Grosimea pliului

Caracterul reacţiei locale*

Diferenţa dintre B şi A

Rezultatul reacţiei TCS**

Semnătura proprietarului

Alte menţiuni (de exemplu, dehelmintizări)

Codul exploataţiei

Codul de identificare

Numele proprietarului

Starea fiziologică

Grupa de vârstă

Tuberculine

Pliu iniţial

Pliu la 72 h

Diferenţă pliu

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

A

B

A

B

* Em - edem moale

Ep - edem păstos

Ed - edem dur

Nod - nodul

** P - pozitiv

Ne - neconcludent

N - negativ

Medic veterinar concesionar/prestator...............................

Semnătura reprezentantului legal........................................

Parafa...........................

Ştampila.......................

ANEXA Nr. 7 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

...................................................

Judeţul........................................

Nr..................../........................

Direcţia Sanitar-Veterinară

şi pentru Siguranţa Alimentelor..............

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

.............................................................

Nr............/...............

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

............................................................

SINTEZA

vaccinărilor la specia.............., în perioada................., date despre acţiune*........................

Nr. crt.

Localitatea

Numărul

exploataţiilor

existente

Numărul de animale

Observaţii

Existente

Vaccinate

Nevaccinate

Sub vârsta de vaccinare

Cauze obiective

Refuz

0

1

2

3

4

5

6

7

8

* De exemplu: vaccinarea antirabică de necesitate, vaccinarea profilactică contra antraxului...............campania..............

Medic veterinar concesionar/prestator..........

Semnătura reprezentantului legal....................

Parafa.........................................................

Ştampila......................................................

ANEXA Nr. 8  la procedură

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.............................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

...................................................

Nr................................/.............

PROCES-VERBAL

Subsemnaţii, în urma citirii şi interpretării reacţiilor la tuberculinare efectuate în perioada.................................................. la bovinele din exploataţia comercială autorizată..........................................................., consemnăm următoarele:

1.  Efectiv la data controlului ............................., din care vaci ......................., juninci .........................., tineret peste 6 săptămâni.............................., tineret 0-6 săptămâni..................., alte categorii de bovine..............................

2. Au fost tuberculinate în total........................................., din care: prin test unic........................, iar prin test comparativ simultan............................, folosindu-se tuberculină bovină.................., ccm seria............................, valabilitatea.........................., şi tuberculină aviară............................................, ccm seria........................................., valabilitatea.........................................

3. Operaţiunile de tuberculinare au fost efectuate de:

Dr..........................................de la................................;

Dr..........................................de la................................;

Dr..........................................de la................................;

Dr..........................................de la................................

4.  Rezultatele obţinute la testul unic:

Pozitive total............................, din care matcă......................;

Neconcludente total......................., din care matcă..................;

Negative total..............................., din care matcă...................

5. Rezultate obţinute la test comparativ simultan:

Specificare

Total

Pozitive

Neconcludente

Negative

Juninci

Vaci

Tineret peste 6 săptămâni

Alte categorii de bovine

TOTAL GENERAL:

Se anexează tabelul cu bovinele care au reacţionat pozitiv, declarate bolnave TBC.

6.   Animalele productive cu cod de identificare   ............................................... se vor livra la abator ............................................., în ziua de.................................. 200......, însoţite de certificatul sanitar-veterinar şi de fişele de tăiere, în 3 exemplare, de tabelul cu codurile de identificare, de formularele de mişcare şi de paşapoarte.

Animalele pentru retestare, cu codul de identificare......................................................, se vor înscrie în registrul de bovine tuberculino-reagente în observaţie, sub răspunderea medicului veterinar..................................................

Se vor izola în..............................., răspunzând de acestea dl............................, în calitate de................................

In  perioada ................................. 200........,  se va executa dezinfecţia generală a unităţii în  prezenţa Dr. ................................, cu substanţele dezinfectante recomandate de către autoritatea sanitar-veterinară competentă teritorial.

De executarea corespunzătoare a curăţeniei mecanice răspund dl................., conducător de unitate, şi dl........................., şeful fermei...............................

7.  Următorul control alergic (retestare, general) va fi executat la data de............................ de către comisia formată din: dr........................., dr.................., dr.......................

8. Cazurile confirmate de tuberculoză la bovine se comunică în mod obligatoriu şi direcţiei de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

9. Orice mişcare de animale, produse de origine animală şi furaje se va face cu avizul Direcţiei Sanitar-veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor..................

Comisia de tuberculinare

Medic veterinar şef (parafa)

Dr........................

Dr........................

Dr........................

Dr........................

Conducătorul unităţii,

....................................................................

Şeful exploataţiei comerciale autorizate,

....................................................................

Observaţii ale Direcţiei Sanitar-veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor la data....................

Verificat

Delegat al Direcţiei Sanitar-veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor .................................,

..........................................

ANEXA Nr. 9 la procedură

Model faţă

Cabinetul medical veterinar/S.C.....................................

Judeţul.............................

Nr. ............../.....................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor...........................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

....................................................................

Nr.............../...................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

......................................................

NOTA   DE  ÎNSOŢIRE

Nr......................, data.................

Felul probelor şi specia animalelor de la care au fost prelevate probele

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

Data recoltării şi ora......................................................., recoltate de la.....................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

(Se va trece codul animalelor pentru cele identificate sau conform tabelului anexat în cazul unui număr mare de animale, potrivit anexei nr. 4 la procedură.)

Localitatea ..........................................................................................................................................

Proprietarul animalelor ........................................................................................................................

Adresa ...............................................................................................................................................

Codul exploataţiei ...............................................................................................................................

Date epidemiologice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Date clinice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Date anatomopatologice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Tratamente efectuate şi rezultatele obţinute

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Imunizări efectuate, data şi vaccinul utilizat (inclusiv la origine)

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Date cu privire la furajare, cazare, îngrijire şi alte informaţii care pot servi la stabilirea diagnosticului (mortalitate, morbiditate)

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Diagnosticul prezumtiv ........................................................................................................................................................................ ......................

Examene cerute ........................................................................................................................................................................ ................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Medic veterinar concesionar/prestator........................

Semnătura reprezentantului legal.................................

Parafa......................

Ştampila...................

Recepţie probe

Laborator

Intocmit.............................................

Model verso

Nr. crt.

Nr. probei

Specia

Felul probei

Rezultat LSVSJ

Rezultat IDSA

Observaţii

0

1

2

3

4

5

6

ANEXA Nr. 10 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C...................

Judeţul............................

Nr. ............../................

Direcţia Sanitar-Veterinară si pentru Siguranţa Alimentelor............

Nr.............../...................

Aprobat

Director adjunct sanitar-veterinar

.........................................................

Director adjunct economic

...........................................................

Avizat

Biroul/Serviciul contabilitate.................

Compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor.............

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

................................................................

DECONT JUSTIFICATIV

pentru efectuarea serviciilor de identificare şi înregistrare a animalelor

în luna................../anul.....................

Cabinetul medical veterinar/S.C................................, prestator al serviciilor de identificare şi înregistrare a animalelor din cadrul localităţii ....................., judeţul ..................., în temeiul Contractului de servicii nr........../..........., am prestat următoarele servicii:

Nr. crt.

Identificarea şi înregistrarea animalelor din specia

Număr de capete

Tarif/cap

(lei)

Valoare decont (lei)

0

1

2

3

4

1.

2.

3.

TOTAL:

Medic veterinar prestator.................................

Semnătura reprezentantului legal......................

Parafa.............................................................

Ştampila..........................................................

ANEXA Nr. 11 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.......................

Judeţul........................

Nr. ............../............

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.......................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală.......

Nr.............../................

Certific că am efectuat verificarea unui număr reprezentativ din animalele înscrise în prezentul document. Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-veterinare Zonale ............................................................

SITUAŢIE

privind numărul animalelor identificate şi înregistrate, înscrise în formularele de identificare (F1) predate pentru decontarea activităţii sanitar-veterinare din luna........................

Specia

Număr de animale

Total

Ferme

Exploataţii nonprofesionale

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

Medic veterinar prestator.................................

Semnătura reprezentantului legal.......................

Ştampila..........................................................

Parafa.............................................................

ANEXA Nr. 12 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C..........

Judeţul..........................

Nr. ............../...................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.........................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală.........

Nr.............../.................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

...........................................................

SITUAŢIA  MIŞCĂRII ANIMALELOR ÎN LUNA ..................

Specia

Ieşiri

Intrări

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

Număr formulare F2 de ieşire eliberate.............de la seria..........................la seria .......................

Număr formulare F2 roşii înregistrate.................

Număr formulare F2 de intrare primite...............

Număr formulare F2 albastre înregistrate............

Medic veterinar prestator.......................................

Semnătura reprezentantului legal..............................

Ştampila................................

Parafa...................................

ANEXA Nr. 13 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

......................................................

Judeţul..........................

Nr.............../...................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor...................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală ...

Nr.............../.................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

...............................................................

SITUAŢIA EVENIMENTELOR CONSEMNATE IN LUNA

Specia

Sacrificare pentru consum propriu

Moartea animalului

Dispariţia animalului

Pierderea crotaliei

Regăsirea animalului

Pierderea paşaportului

Pierderea cardului

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

Număr formulare F3 completate.............de la seria................................la seria ................................

Număr formulare F3 înregistrate.............

Medic veterinar prestator.........................................

Semnătura reprezentantului legal..............................

Ştampila................................

Parafa....................................

ANEXA Nr. 14 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

......................................................

Judeţul..........................

Nr.............../...................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor...................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală ...

Nr.............../.................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale...........................

................................................................

SITUAŢIA CROTALIILOR ŞI FORMULARELOR LA DATA DE

Cabinetul medical veterinar/S.C.

Alocate de la începutul activităţii de identificare şi înregistrare

Stoc la începutul lunii

Stoc la sfârşitul lunii

Crotalii

Crotalii

Crotalii

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

I

II

Cabinetul medical

veterinar/S.C.

Alocate de la începutul activităţii de identificare şi înregistrare

Stoc la începutul lunii

Stoc la sfârşitul lunii

Carnete

Carnete

Carnete

F1

F2

F3

F4

F1

F2

F3

F4

F1

F2

F3

F4

Medic veterinar prestator.........................................

Semnătura reprezentantului legal..............................

Ştampila................................

Parafa...................................

ANEXA Nr. 15  la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

...........................................

Judeţul..................................

Nr.............../...................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor...............................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală...............

Nr.............../.................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

...........................................................

SITUAŢIA ERORILOR ÎN LUNA .........................

Erori existente la începutul lunii

Erori înregistrate în lună

Erori corectate în lună

Erori existente necorectate la sfârşitul lunii

Medic veterinar prestator..............................

Semnătura reprezentantului legal..............................

Ştampila................................

Parafa...................................

ANEXA Nr. 16  la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

......................................................

Judeţul............................................

Nr.............../...................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor...............................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală...............

Nr.............../.................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale.....................

................................................................

EVIDENŢA

crotaliilor recuperate de la proprietari în urma sacrificărilor pentru consum propriu şi predarea acestora Direcţiei Sanitar-veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.............................în luna.........................

Specia

Nr. crotalii recuperate în lună

Nr. crotalii predate către DSVSA in lună

Bovine

Ovine

Caprine

Suine

Medic veterinar prestator.........................................

Semnătura reprezentantului legal..............................

Ştampila................................

Parafa...................................

ANEXA Nr. 17 la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

......................................................

Judeţul...........................................

Nr.............../...................................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor........................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

..................................................................

Nr.............../......................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale....................

..........................................................

(semnătura, parafa şi ştampila)

NOTA DE CONSTATARE

Subsemnatul,.........................................., medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-veterinare Zonale..................., posesor al legitimaţiei de serviciu nr........./................, în baza art. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, am efectuat astăzi,......................, verificarea faptică în teren a realităţii datelor prezentate în decontul acţiunilor sanitar-veterinare obligatorii din Programul cifric pentru luna..................., anul............, de către Cabinetul medical veterinar/S.C................................., după cum urmează:

Nr. crt.

Numele şi prenumele proprietarului

Codul de exploatatie

Nr. de identificare (crotalia verificată)

Localitatea

Poziţia din tabel

Tipul de acţiune executată

Toate datele prezentate mai sus sunt reale şi se regăsesc în declaraţiile proprietarilor (declaraţii-tip cu semnături) din luna.......................

La prezenta notă se ataşează un nr. de........anexe (se completează, dacă este cazul, atunci când se verifică un număr de animale mai mare decât cel prezent la rubrica respectivă).

ANEXA Nr. 18  la procedură

Cabinetul medical veterinar/S.C.

......................................................

Judeţul...........................................

Nr.............../...................................

Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.............................

Circumscripţia Sanitar-Veterinară Zonală

....................................................

Nr.............../......................

Verificat şi avizat

Medic veterinar oficial al Circumscripţiei

Sanitar-veterinare Zonale........................

..............................................................

(semnătura, parafa şi ştampila)

NOTA  DE   CONSTATARE

Subsemnatul, dr............................................., medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-veterinare Zonale................, posesor al legitimaţiei de serviciu nr........., în baza art. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, am efectuat astăzi,......................., verificarea faptică în teren a unui număr reprezentativ din animalele identificate şi înregistrate în luna ..............200......de către Cabinetul medical veterinar/S.C.........................., reprezentând .... capete, după cum urmează:

Nr. crt.

Numele şi prenumele proprietarului

Codul de exploatatie

Nr. de animale verificate

Localitatea

Seria/nr. formularului F1

Nr./data fişei de inspecţie

Toate datele prezentate mai sus sunt reale şi se regăsesc în fişele de inspecţie în exploatatiile cu animale în nr. de......., întocmite în luna.......................

La prezenta notă se ataşează un nr. de........anexe (se completează, dacă este cazul, atunci când se verifică un număr de animale mai mare decât cel prezent la rubrica respectivă).


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 20/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 20 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 20/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu