Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1934 din 19 octombrie 2006

privind modificarea si completarea Regulamentului pentru desemnarea, pregatirea profesionala si examinarea consilierilor de siguranta pentru transportul rutier, feroviar sau pe caile navigabile interioare al marfurilor periculoase, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.044/2003

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 930 din 16 noiembrie 2006



In temeiul prevederilor art. 12 lit. f), g) şi h) din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 5 alin. (3) lit. g) şi h) din Ordonanţa Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 102/2006, ale art. 4 alin. (1) şi ale art. 7 lit. e) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul naval, republicată, ale art. 7 alin. (3) lit. e) şi f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe căile ferate române şi reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite prezentul ordin.

Art. I. - Regulamentul pentru desemnarea, pregătirea profesională şi examinarea consilierilor de siguranţă pentru transportul rutier, feroviar sau pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.044/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 35 din 16 ianuarie 2004, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Literele c) şi d) ale articolului 1 vor avea următorul cuprins:

,,c) mărfuri periculoase - mărfurile care fac parte din lista prevăzută la cap. 3.2 din anexa A la Acordul european referitor la transportul rutier internaţional al mărfurilor periculoase (ADR), încheiat la Geneva la 30 septembrie 1957, la care România a aderat prin Legea nr. 31/1994, preluată ca anexa A la Directiva nr. 94/55/CE a Consiliului din 21 noiembrie 1994 privind transportul rutier de mărfuri periculoase, mărfurile care fac parte din Lista materiilor şi obiectelor periculoase, prevăzute în cap. 3.2, tabelul A din Regulamentul privind transportul internaţional feroviar al mărfurilor periculoase (RID), care se aplică în România conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 49/1999, aprobată şi modificată prin Legea nr. 788/2001, precum şi mărfurile definite la art. 3 lit. k) şi I) din Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 323/2006 pentru aprobarea Sistemului de informare şi monitorizare a traficului navelor care intră/ies în/din apele naţionale navigabile ale României;

d) activităţi vizate - transportul rutier, feroviar şi pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase, precum şi încărcarea şi descărcarea aferente acestui transport;".

2. Litera b) a articolului 2 va avea următorul cuprins:

,,b) ale căror activităţi se referă la transportul mărfurilor periculoase ambalate în cantităţi limitate, conform prevederilor cap. 3.4 din anexa A la Acordul european referitor la transportul rutier internaţional al mărfurilor periculoase (ADR), încheiat la Geneva la 30 septembrie 1957, la care România a aderat prin Legea nr. 31/1994, şi conform prevederilor cap. 3.4 din Regulamentul privind transportul internaţional feroviar al mărfurilor periculoase (RID), care se aplică în România conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 49/1999, aprobată şi modificată prin Legea nr. 788/2001, sau stabilite prin alte convenţii internaţionale ori prin lege."

3.  Litera c) a articolului 2 se abrogă.

4.  Titlul capitolului II va avea următorul cuprins:

„CAPITOLUL II

Desemnarea, pregătirea şi rolul consilierilor de siguranţă"

5.   Alineatul (6) al articolului 5 va avea următorul cuprins:

„(6) Certificatul este valabil 5 ani. Perioada de valabilitate a acestuia se prelungeşte automat pentru o nouă perioadă de 5 ani, dacă titularul a urmat în anul anterior expirării certificatului cursuri recapitulative conform art. 51 şi a promovat un examen organizat de organismul examinator desemnat, conform art. 8. In acest sens, organismul examinator desemnat poate elibera un nou certificat conform modelului prevăzut în anexa C la prezentul regulament."

6.   După articolul 5 se introduce un nou articol, articolul 51, cu următorul cuprins:

„ARTICOLUL 51

Pregătirea consilierilor de siguranţă

(1)   Pot efectua cursuri de pregătire a consilierilor de siguranţă pentru transportul rutier, feroviar sau pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase ori cursuri recapitulative numai centrele autorizate de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, conform reglementărilor specifice fiecărui mod de transport.

(2)  Tematica cursurilor va cuprinde cel puţin subiectele prevăzute în anexa B la prezentul regulament şi va fi avizată de direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, pentru fiecare mod de transport. Tematica specifică pentru mărfurile din clasa 7 (materiale radioactive) va fi avizată şi de Comisia Naţională pentru Controlul Activităţilor Nucleare din cadrul Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor.

(3)   Pentru fiecare mod de transport cursurile de pregătire vor fi organizate pe module specifice tipurilor de mărfuri menţionate la art. 8 alin. (4), după cum urmează:

a)  modulul de bază, cuprinzând subiectele comune tuturor tipurilor de mărfuri - 12 ore;

b)  modulul adiţional pentru mărfuri din clasa 1 (explozivi) - 6 ore;

c)  modulul adiţional pentru mărfuri din clasa 2 (gaze) - 6 ore;

d)  modulul adiţional pentru mărfuri din clasa 7 (materiale radioactive) - 12 ore;

e)  modulul adiţional pentru mărfurile din clasele 3, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2,6.1, 6.2, 8 şi 9 (solide şi lichide) - 12 ore;

f)   modulul adiţional pentru mărfurile cu numerele ONU 1202, 1203 şi 1223 (uleiuri minerale) - 6 ore.

(4) Cursurile recapitulative vor fi organizate conform modulelor descrise la alin(3), având duratele reduse la jumătate din duratele prezentate la alin. (3).

(5)   Cursanţii vor primi de la centrele unde urmează cursuri de pregătire materiale bibliografice elaborate astfel încât să cuprindă informaţiile necesare în activitatea de consilier de siguranţă."

7.  Articolul 6 va avea următorul cuprins:

„(1) Dacă în cursul unui transport de mărfuri periculoase sau ca urmare a unei operaţiuni de încărcare/descărcare efectuate de către întreprindere se produce un accident care afectează o persoană, bunurile sau mediul înconjurător, consilierul de siguranţă trebuie, după ce a cules toate informaţiile utile pentru acest scop, să redacteze un raport cu privire la accident, destinat conducerii întreprinderii sau, dacă este cazul, unei autorităţi publice locale. Raportul cu privire la accident se întocmeşte în conformitate cu modelul prevăzut în anexa D la prezentul regulament.

(2) Raportul menţionat la alin. (1) nu poate înlocui rapoartele redactate de către conducerea întreprinderii, care sunt prevăzute de orice alte dispoziţii naţionale, comunitare şi internaţionale în vigoare."

8.   Alineatul (4) al articolului 8 va avea următorul cuprins:

„(4) Candidaţii care intenţionează să lucreze pentru întreprinderi specializate în transportul anumitor tipuri de mărfuri periculoase vor fi examinaţi, în conformitate cu prevederile anexei B la prezentul regulament, numai din tematicile care au legătură cu activitatea întreprinderilor respective. Aceste tipuri de mărfuri sunt grupate astfel:

-  clasa 1 (explozivi);

-  clasa 2 (gaze);

-  clasa 7 (materiale radioactive);

-  clasele 3, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 6.1, 6.2, 8 şi 9 (solide şi lichide);

-  numerele ONU 1202, 1203 şi 1223 (uleiuri minerale), In acest caz, la eliberarea certificatului conform modelului prezentat în anexa C la prezentul regulament, se vor anula grupele de mărfuri pentru care candidatul nu a promovat examenul prevăzut la alin. (3)."

9.   La articolul 8, după alineatul (4) se introduc 5 noi alineate, alineatele (5), (6), (7), (8), (9) şi (10), cu următorul cuprins:

„(5) Pentru promovarea examenului candidaţii trebuie să răspundă corect la un număr de 70% din numărul întrebărilor din chestionar şi să realizeze cel puţin 70% din punctajul maxim la studiul de caz.

(6)  Rezultatul examinării se comunică candidaţilor în cel mult 3 zile lucrătoare de la data susţinerii examenului, iar eventualele contestaţii se depun în termen de două zile lucrătoare de la comunicare la sediul organismului examinator. Candidaţii respinşi pot susţine o singură dată un nou examen la data şi în locul comunicate de comisia de examinare. Candidaţii respinşi şi la acest examen se pot prezenta la următoarea examinare numai după ce au urmat un nou curs de specialitate.

(7)   Organismele examinatoare desemnate vor convoca, pentru fiecare examen, o comisie de examinare cu următoarea componenţă:

-   2 membri reprezentanţi ai organismului examinator desemnat care organizează examenul, dintre care unul în calitate de preşedinte, iar cel de-al doilea în calitate de membru;

-  un membru reprezentant al Comisiei Naţionale pentru Controlul Activităţilor Nucleare din cadrul Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor, în cazul în care candidaţii susţin examen şi pentru mărfuri din clasa 7 (materiale radioactive);

-   direcţiile de specialitate competente pe fiecare mod de   transport   din   cadrul   Ministerului   Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului pot desemna un reprezentant care să facă parte din comisia de examinare. In acest sens, organismele examinatoare vor transmite o înştiinţare scrisă la direcţiile de specialitate cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de susţinerea examenului.

(8)   Până la 1 ianuarie 2007, organismele examinatoare desemnate vor elabora pentru fiecare mod de transport câte un compendiu cu întrebările şi studiile de caz pe care le-au inclus în examinări. Compendiile vor cuprinde cel puţin câte 200 de întrebări şi 40 de studii de caz pentru fiecare mod de transport şi vor fi actualizate ori de câte ori va fi necesar.

(9)   Compendiile elaborate conform alin. (8) vor fi transmise direcţiilor de specialitate, competente pe fiecare mod de transport, din cadrul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului.

(10)  Incepând cu data aderării la Uniunea Europeană, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va transmite regulat Comisiei Europene compendiile elaborate conform alin. (8)."

10.   După articolul 8 se introduc două noi articole, articolele 9 şi 10, cu următorul cuprins:

„Art. 9. - Organismele examinatoare desemnate vor ţine câte un registru al consilierilor de siguranţă pentru fiecare mod de transport, care va cuprinde:

a)   datele de identificare ale consilierilor de siguranţă;

b)   datele de identificare ale întreprinderilor care i-au desemnat;

c)  seria, numărul, perioada de valabilitate şi tipurile de mărfuri pentru care certificatul este valabil;

d)   perioada şi locul de desfăşurare a cursului de pregătire sau recapitulativ, centrul de pregătire care a organizat cursul, precum şi data, locul şi componenţa comisiei de examinare.

Art. 10. - Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului comunică Comisiei Europene:

a)   textul prezentului ordin, care transpune Directiva nr. 96/35/CE din 3 iunie 1996 privind desemnarea şi calificarea profesională a consilierilor de siguranţă pentru transportul rutier, feroviar şi pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene (JOCE) nr. L 145 din 19 iunie 1996, şi Directiva nr. 2000/18/CE din 17 aprilie 2000 cu privire la exigenţele minimale aplicabile la examenul consilierilor de siguranţă pentru transportul rutier, feroviar sau pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene (JOCE) nr. L 118 din 19 mai 2000; şi

b)   textul celorlalte acte normative care dispun în domeniul reglementat de directivele menţionate la lit. a)."

11.    Litera c) a anexei A la regulament va avea următorul cuprins:

,,c) să redacteze un raport anual destinat conducerii întreprinderii şi organismului examinator desemnat care i-a eliberat certificatul de consilier de siguranţă, referitor la activităţile întreprinderii cu privire la transportul mărfurilor periculoase. Raportul anual va fi întocmit conform modelului prezentat în anexa E şi va fi transmis organismelor examinatoare desemnate, menţionate atât pe hârtie, cât şi în format electronic. Raportul anual se va păstra o perioadă de 5 ani la sediul întreprinderii şi va fi pus la dispoziţie autorităţilor naţionale, la cererea acestora;".

12.   La anexa A la regulament, după litera d) se adaugă o nouă literă, litera e), cu următorul cuprins:

,,e) răspunde de existenţa planului de securitate conform prevederilor cap. 1.10.3.2 din RID/ADR şi monitorizează aplicarea acestuia. In sensul prezentului regulament, prin securitate se înţelege complexul de acţiuni preventive şi de măsuri ce trebuie luate în scopul minimalizării riscurilor de furt şi/sau utilizare rău-intenţionată a acelor mărfuri periculoase care pot periclita siguranţa persoanelor, a bunurilor materiale şi/sau a mediului înconjurător."

13.  La punctul I al anexei B la regulament, după litera b) se adaugă două noi litere, literele c) şi d), cu următorul cuprins:

,,c) cunoaşterea riscurilor determinate de furtul şi/sau utilizarea rău-intenţionată a mărfurilor periculoase cu grad ridicat de risc şi modalităţile de prevenire a acestora;

d) elaborarea planului de securitate conform prevederilor cap. 1.10.3.2 din RID/ADR şi monitorizarea aplicării acestuia."

14.   Anexa C la regulament se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.

15.   Anexa D la regulament se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.

16.   Anexa nr. 3 la prezentul ordin devine anexa E la regulament.

Art. II. - Certificatele emise până la data intrării în vigoare a prezentului ordin rămân valabile până la expirare.

Art. III. - Prezentul ordin transpune art. 2 lit. (a) şi (c), art. 3 lit. (b), art. 6 şi anexa III din Directiva nr. 96/35/CE din 3 iunie 1996 privind desemnarea şi calificarea profesională a consilierilor de siguranţă pentru transportul rutier, feroviar şi pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene (JOCE) nr. L 145 din 19 iunie 1996, precum şi art. 2 lit. (b) şi (c), art. 3 alin. 3 lit. (c) şi alin. 4 şi art. 6 din Directiva nr. 2000/18/CE din 17 aprilie 2000 cu privire la exigenţele minimale aplicabile la examenul consilierilor de siguranţă pentru transportul rutier, feroviar sau pe căile navigabile interioare al mărfurilor periculoase, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităţilor Europene (JOCE) nr. L 118 din 19 mai 2000.

Art. IV. - Autoritatea Rutieră Română - A.R.R., Autoritatea Feroviară Română - AFER şi Autoritatea Navală Română - A.N.R. vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. V. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 60 de zile de la data publicării.

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,

Radu Mircea Berceanu.

ANEXA Nr. 1*) (Anexa C la regulament)

ANEXA Nr. 2*) (Anexa D la regulament)

RAPORT DE INCIDENT / ACCIDENT:

I.           Model pentru transportul pe căi navigabile al mărfurilor periculoase:

1. Data incidentului / accidentului:

2. Ora:

3. Locul (de exemplu: km):

4. Mărfuri periculoase implicate:

5. Codul mărfurilor periculoase:

6. Denumirea mărfurilor periculoase:

7.  Tipul ambalajelor [containere de volum mediu (IBC)] aplicate:

8.  Ambalaje aprobate [containere de volum mediu (IBC)]:

[ ] Da [ ] Nu

codul ambalajului/codul IBC:

9.  Tipul mijlocului de transport implicat:

10.  Scurtă descriere a incidentului / accidentului:

a) cum s-a întâmplat accidentul (descrierea exactă a pagubei):

b) cauzele posibile (de exemplu: eroare tehnică şi/sau eroare umană şi/sau condiţii meteorologice):

c) propuneri pentru măsuri care să prevină asemenea accidente în viitor:

11. Cantităţile de marfă pierdute (kg) şi, dacă este cazul, radioactivitatea pentru materialele radioactive (B(q)) şi simbolul chimic al nuclidului radioactiv:

12. Felul incidentului / accidentului:

[ ] pierdere de substanţe

[ ]foc

[ ] explozie

[ ] explozie cu foc ulterior

13. Persoane rănite ca urmare a deversării de mărfuri periculoase: [] Nu [] Da

14. Alte detalii:

Data.....................

Semnătura................"

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

II.         Model pentru transportul feroviar şi rutier al mărfurilor periculoase conform paragrafului 1.8.5 RID/ADR:

Operator de transportator /Administrator al nfrastructurii feroviare:

...........................................................................................................................................................

Adresa

...........................................................................................................................................................

Numele persoanei de contactat:............................................................................................................

Tel:..........................................  Fax.........................................................

(Autoritatea competentă va înlătura această pagină de copertă înaintea transmiterii raportului)

1. Mod

|_| Feroviar

Numărul vagonului (facultativ)

|_|    Rutier

Numărul de înmatriculare al vehiculului

(facultativ)

2.   Data şi locul evenimentului

Anul: ............... Luna: ................   Ziua: ...................Ora:..............

Feroviar

|_|   Staţia

|_|   Staţia de triaj/de formare a trenului

|_|   Linia de încărcare/descărcare/ transbordare

Localitatea / Tara: .....................

sau

|_|   Linie deschisă

Descrierea liniei:...................

Kilometri: ............................

Rutier

|_|  Zonă locuită

|_|  Locul de încărcare/descărcare/ transbordare

|_|   Drum deschis

Localitatea /Tara:.....................

3. Topografia

|_|    Pantă/înclinare

|_|    Tunel

|_|    Pod/pasaj inferior de nivel

|_|    Intersecţie

4.   Condiţii meteorologice deosebite

|_|     Ploaie

|_|     Ninsoare

|_|    Gheată

|_|    Ceată

|_|     Furtună

|_|    Vijelie

Temperatură: .......................°C

5.   Descrierea evenimentului

|_|     Deraiere/ ieşire în afara drumului

|_|    Coliziune

|_|     Răsturnare/rostogolire

|_|     Incendiu

|_|     Explozie

|_|     Pierderi

|_|     Defecţiune tehnică

Alte detalii ale evenimentului:

..................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

6.     Mărfuri periculoase implicate

Nr. ONU1)

Clasa

Grupa de ambalare

Cantitatea estimată de produs pierdută (kg sau I)2)

Mijlocul de reţinere3)

Materialul mijlocului de reţinere

Tip de defect al mijlocului de reţinere4)

1)    Se va indica de asemenea denumirea tehnică în cazul mărfurilor periculoase atribuite unei rubrici colective la care se aplică dispoziţia specială 274.

2)      pentru clasa 7, se vor indica valorile conform criteriilor enunţate la 1.8.5.3.

3)    Se  va  indica numărul corespunzător

1    Ambalaj

2    RMV

3    Ambalaj mare

4    Container mic

5    Vagon

6    Vehicul

7    Vagon-cisternă

8    Vehicul-cisternă

9    Vagon-baterie

10  Vehicul-baterie

11   Vagon cu cisterne demontabile

12   Cisternă demontabilă

13   Container mare

14   Container-cisternă

15   CGEM

16   Cisternă mobilă

4)   Se va indica numărul corespunzător

1     Pierderi

2     Incendiu

3     Explozie

4     Defect de structură

7.    Cauza evenimentului (dacă este cunoscută cu claritate)

|_|    Defect tehnic

|_|    Arimare necorespunzătoare a încărcăturii

|_|    Cauze operaţionale (exploatare feroviară)

|_|    Altele:

..................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

8.   Consecinţele evenimentului

Vătămare corporală cauzată de mărfurile periculoase implicate:

|_|   Morţi (număr:....................)

|_|   Răniţi (număr: .................. )

Pierdere de produs:

|_|    Da

|_|    Nu

|_|   Risc iminent de pierdere de produs

Deteriorări ale echipamentelor sau a mediului:

|_|    Suma estimată a deteriorării    <sau=     50 000 Euro

|_|    Suma estimată a deteriorării    <sau=     50 000 Euro

Intervenţia autorităţilor:

|_|     Da                      |_|    Evacuarea de persoane timp de cel puţin trei ore

                                          din cauza prezenţei mărfurilor periculoase

                                   |_|    Inchiderea căilor de circulaţie publice timp de cel puţin trei ore din cauza  

                                          prezenţei mărfurilor periculoase

|_|     Nu

Dacă este necesar, autoritatea competentă poate cere informaţii suplimentare.

ANEXA Nr. 3*) (Anexa E la regulament)

RAPORT ANUAL

al consilierului de siguranţă conform prevederilor art. 1.8.3.3 din RID / ADR

1. DATE DE IDENTIFICARE ALE ÎNTREPRINDERII

Denumire:

Sediu:

C.U.I.

Tel:

Fax:

email:

Puncte de lucru:

(Nota: se vor mentiona datele tuturor punctelor de lucru ale înteprinderii)

2. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONSILIERULUI (-LOR) DE SIGURANŢĂ:

Nume:

Prenume:

CNP:

Act. Identitate, serie / număr:

Certificat de consilier de siguranţă, serie / număr:

(Nota: se vor mentiona datele tuturor consilierilor de siguranţă ai înteprinderii)

3. MENŢIONAREA ACTIVITĂŢILOR RELEVANTE SI A MODURILOR DE TRANSPORT

|_|    Incărcare                                                                                 |_|   Transport rutier

|_|    Descărcare                                                                              |_|   Transport feroviar

|_|    Transport                                                                                 |_|   Transport pe căi navigabile interioare

4. ACTIVITĂŢILE MENŢIONATE LA PCT. 3 FAC PARTE DIN OPERAŢIUNI DE TRANSPORT ÎN TRAFIC:

judeţean (%)

naţional (%)

înU.E.(%)

în alte state (%)

5. INFORMAŢII PRIVIND ACTIVITĂŢILE SI CANTITĂŢILE RELEVANTE DE MĂRFURI

ÎNCĂRCARE

clasa

cantitatea (tone/an sau mc/ an)

punct de încărcare

TOTAL

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.

DESCĂRCARE

clasa

cantitatea (tone/ an sau mc/ an)

punct de descărcare

TOTAL

TRANSPORT

clasa

cantitatea în tone/an

cantitatea în tone x km / an

6. LISTA VEHICULELOR RUTIERE UTILIZATE

Nr. înmatriculare

deţinător

tipul vehiculului

masa maximă autorizată

tip certificat de agreare

7. MODURI DE TRANSPORT UTILIZATE

rutier (%)

feroviar (%)

pe căi navigabile interioare (%)

altele (%)

8. TIPURI DE RECIPIENTE UTILIZATE LA TRANSPORT

|_|    Containere

|_|    Containere cisternă

|_|    Colete

|_|    Recipiente mari pentru vrac

|_|    Cisterne

|_|    Recipiente pentru gaze

|_|    Vagoane cisternă

|_|    Cisterne demontabile

|_|    Altele

|_|    Vagoane de marfă

9. LISTA EVENIMENTELOR (ACCIDENTE, INCIDENTE SAU ABATERI GRAVE) SURVENITE PE PARCURSUL ANULUI, ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI, ÎNCĂRCĂRII SAU DESCĂRCĂRII MĂRFURILOR PERICULOASE

DATA

LOCUL EVENIMENTULUI

10. INFORMARE GENERALĂ PRIVIND ACTIVITĂŢILE CONSILIERULUI (-LOR) DE SIGURANŢĂ

10.1 Pregătirea angajaţilor

Numărul de angajaţi aflaţi în punctul de lucru unde se desfăşoară activitatea precizată la pct. 3:

Numărul de angajaţi implicaţi în activitatea precizată la pct. 3:

Au fost pregătiţi profesional angajaţii implicaţi în desfăşurarea activităţilor precizate la pct. 3:

DA |_|     NU |_|

Pregătirea profesională a angajaţilor a fost menţionată în fişele de protecţie a muncii şi în dosarele cu acte personale ale acestora:       

DA |_|     NU |_|

In cazul în care răspunsul este negativ, detalierea măsurilor luate de conducerea întreprinderii pentru a remedia această deficienţă.

Descrierea, dacă este cazul, a pregătirii profesionale efectuate (durată în ore, număr de cursanţi, conţinut, alte informaţii relevante)

11. INFORMAŢII DE ORDIN GENERAL PRIVIND ACTIVITĂŢILE CONSILIERULUI (-LOR) DE SIGURANŢĂ

1. Au fost examinate de consilierul de siguranţă procedurile pentru identificarea mărfurilor periculoase în vederea transportului?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

2. Au fost examinate de consilierul de siguranţă procedurile referitoare la luarea în considerare a tuturor particularităţilor mărfurilor de transportat atunci când sunt achiziţionate vehicule?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

3. Au fost examinate de consilierul de siguranţă procedurile de verificare a echipamentelor utilizate la transportul, încărcarea sau descărcarea mărfurilor periculoase?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

4. Au fost examinate de consilierul de siguranţă procedurile de punere în aplicare a măsurilor de urgenţă adecvate şi, după caz, de redactare a raportului, în cazul accidentelor, incidentelor sau abaterilor grave constatate în timpul transportului, încărcării sau descărcării mărfurilor periculoase?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

5. A fost verificată de consilierul de siguranţă implementarea măsurilor necesare prevenirii repetării accidentelor, incidentelor sau abaterilor grave din timpul transportului, încărcării sau descărcării mărfurilor periculoase?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

6. Au fost examinate de consilierul de siguranţă procedurile referitoare la luarea în considerare a prescripţiilor legale şi a particularităţilor referitoare la transportul mărfurilor periculoase la alegerea şi utilizarea sub-contractorilor sau a terţilor?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

7. A fost verificat de consilierul de siguranţă faptul că personalul implicat în transportul, încărcarea sau descărcarea mărfurilor periculoase dispune de proceduri şi instrucţiuni de lucru detaliate?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

8. A fost examinată de consilierul de siguranţă adoptarea de măsuri în scopul sensibilizării la riscul inerent transportului, încărcării sau descărcării mărfurilor periculoase?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

9. A fost examinat de consilierul de siguranţă modul în care se verifică existenţa la bordul vehiculelor a documentelor şi echipamentelor care trebuie să însoţească transportul, precum şi conformitatea acestora cu prevederile legale?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

10. A fost evaluată de consilierul de siguranţă implementarea procedurilor de verificare a respectării prescripţiilor referitoare la încărcarea şi descărcarea mărfurilor periculoase?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul

11. A fost verificată de consilierul de siguranţă existenţa planului de securitate indicat în capitolul 1.10.3.2 din RID/ADR?

Observaţii:

|_| DA

|_| NU

|_| Nu este cazul


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1934/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1934 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1934/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu