E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1819 din 18 decembrie 2003

pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 938 din 24 decembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 60 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 27 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala si ale art. 12 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile ulterioare,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                        Ministrul finantelor publice,
                          Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                              NORME METODOLOGICE
privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

    Art. 1
    (1) In conformitate cu prevederile art. 27 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si unitatile din subordinea acestora pot efectua cheltuieli in limita aprobata prin buget si a creditelor bugetare deschise, in conditiile legii.
    (2) Deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare pentru cheltuielile aprobate in bugetul asigurarilor sociale de stat, in bugetul asigurarilor pentru somaj si in bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate se efectueaza in limita creditelor bugetare si potrivit destinatiilor aprobate in aceste bugete si in raport cu gradul de folosire a fondurilor puse la dispozitie anterior.
    Art. 2
    (1) In vederea efectuarii cheltuielilor bugetare, ordonatorii principali de credite ai bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetului asigurarilor pentru somaj si bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate solicita lunar Ministerului Finantelor Publice, pana la data de 25 a lunii curente pentru luna urmatoare, deschiderea de credite bugetare pe capitole de cheltuieli, cu defalcare pe titluri, atat pentru activitatea proprie, cat si pentru activitatea institutiilor subordonate.
    (2) Cererile pentru deschiderea de credite bugetare se aproba de catre ordonatorii principali de credite sau alte persoane carora le-au fost delegate aceste atributii, in conditiile legii, si de catre conducatorii compartimentelor financiar-contabile si se avizeaza pentru control financiar preventiv propriu si delegat.
    NOTA:
    In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, cu modificarile ulterioare, calitatea de ordonator principal de credite al bugetului asigurarilor pentru somaj a fost delegata de catre ministrul muncii, solidaritatii sociale si familiei conducatorului executiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, iar cea de ordonator principal de credite al bugetului asigurarilor sociale de stat, conducatorului executiv al Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale.
    Art. 3
    (1) In scopul deschiderii creditelor bugetare, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, completeaza si prezinta Ministerului Finantelor Publice - Directia generala de programare bugetara sectoriala si securitate sociala exemplarul 1 (galben) si 3 (roz) din formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.801/1995, cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul "Cerere pentru deschidere de credite" este insotit de urmatoarele documente:
    a) "Nota justificativa pentru deschiderea creditelor bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 1;
    b) "Situatia centralizatoare a borderourilor privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2;
    c) "Borderou privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare prin Trezoreria Statului din judetul/sectorul/municipiul Bucuresti", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 3;
    d) "Dispozitie bugetara privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 4.
    (2) Formularele prevazute la alin. (1) lit. a) - d) nu au regim special si se intocmesc pe suport hartie, potrivit modelelor prevazute in anexele nr. 1 - 4 la prezentele norme metodologice.
    (3) Documentele enumerate la alin. (1) se aproba de catre persoanele mentionate la art. 2 alin. (2), care vor fi prevazute in specimenele de semnaturi depuse de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala a contabilitatii publice.
    Art. 4
    In cazuri justificate, pana la data de 25 a fiecarei luni, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pot dispune retragerea creditelor bugetare deschise si neutilizate din conturile proprii sau ale institutiilor subordonate, cu avizul Ministerului Finantelor Publice. In acest scop se intocmesc si se prezinta Ministerului Finantelor Publice - Directia generala a contabilitatii publice formularele prevazute la art. 3 alin. (1) lit. b), c) si d).
    Art. 5
    (1) Dupa aprobarea deschiderii de credite bugetare de catre Ministerul Finantelor Publice, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca au obligatia de a ridica de la Directia generala a contabilitatii publice exemplarele nr. 3 si 4 din dispozitiile bugetare privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare, impreuna cu exemplarul nr. 3 (roz) din "Cerere pentru deschiderea creditelor bugetare", vizate si stampilate de catre persoanele cu atributii in acest sens din cadrul Ministerului Finantelor Publice, prin care se confirma deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare respective.
    (2) Exemplarul nr. 3 din "Dispozitia bugetara privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare", vizata si stampilata de persoanele cu atributii in acest sens din Ministerul Finantelor Publice, se transmite de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca ordonatorilor de credite din subordine carora le-au fost repartizate credite bugetare, astfel incat acestia sa aiba cunostinta de creditele bugetare care le-au fost repartizate pentru luna respectiva.
    Art. 6
    (1) In scopul inregistrarii in contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor bugetare deschise si repartizate/retrase din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se completeaza cu urmatoarele conturi in afara bilantului:
    a) contul 05 "Credite deschise si repartizate din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate", care se deschide pe numele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si al institutiilor publice din subordine, cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) contul 08 "Credite deschise si repartizate din bugetul asigurarilor pentru somaj", care se deschide pe numele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si al institutiilor publice din subordine, cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Conturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se deschid la solicitarea institutiilor publice finantate din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, dupa caz, la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza sunt inregistrate fiscal, cu exceptia institutiilor publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal si secundar de credite, cu sediul in municipiul Bucuresti, precum si al institutiilor publice autonome cu sediul in municipiul Bucuresti, ale caror conturi se deschid la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti.
    (3) Inregistrarea in contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor bugetare deschise si repartizate/retrase din bugetul asigurarilor sociale de stat de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si institutiile publice din subordine se asigura in continuare cu ajutorul contului 03 "Credite bugetare deschise si repartizate din bugetul asigurarilor sociale de stat", cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    NOTA:
    Codul contului de credite deschise si repartizate (xx.yy.yy.00.zz) se formeaza astfel:
    - "xx" Codul contului contabil atribuit deschiderilor de credite bugetare, care se completeaza, dupa caz, astfel:
       - "03" - pentru bugetul asigurarilor sociale de stat;
       - "05" - pentru bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate;
       - "08" - pentru bugetul asigurarilor pentru somaj;
    - "yy.yy" Codul capitolului de cheltuiala, conform clasificatiei bugetare;
    - "00" Camp rezervat pentru codificarea Ministerului Finantelor Publice;
    - "zz" Cod titular care se completeaza, dupa caz, astfel:
    - "19" Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei pentru bugetul asigurarilor sociale de stat si pentru bugetul asigurarilor pentru somaj;
    - "01" Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.
    Codul contului deschis la Trezoreria Statului se inscrie atat pe formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, cat si pe formularul "Dispozitiile bugetare de repartizare/retragere de credite bugetare" prevazut in anexa nr. 4.
    Art. 7
    (1) In scopul inregistrarii in contabilitatea Trezoreriei Statului a platilor de casa din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se completeaza cu urmatoarele conturi de cheltuieli bugetare:
    a) contul 27 "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate", care se deschide pe numele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si al institutiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul caruia se evidentiaza platile de casa efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate in limita creditelor bugetare deschise si repartizate, cu desfasurare pe conturi analitice, pe capitole si titluri de cheltuieli;
    NOTA:
    Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, contul 27 isi schimba denumirea din "Venituri incasate pentru bugetul Capitalei" in "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate".
    Incepand cu aceeasi data, veniturile incasate de catre primariile de sector pentru bugetul propriu al municipiului Bucuresti se evidentiaza cu ajutorul contului 50.83 "Disponibil din venituri incasate pentru bugetul Capitalei", evidenta analitica pe subcapitole de venituri bugetare fiind organizata in contabilitatea proprie a primariilor sectoarelor municipiului Bucuresti;
    b) contul 29 "Cheltuielile bugetului asigurarilor pentru somaj", care se deschide pe numele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si al institutiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul caruia se evidentiaza platile de casa efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului asigurarilor pentru somaj in limita creditelor bugetare deschise si repartizate, cu desfasurare pe conturi analitice, pe capitole si titluri de cheltuieli.
    (2) Conturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se deschid la solicitarea institutiilor publice finantate din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, dupa caz, la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza sunt inregistrate fiscal, cu exceptia institutiilor publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal si secundar de credite, cu sediul in municipiul Bucuresti, ale caror conturi se deschid la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti.
    (3) Inregistrarea in contabilitatea Trezoreriei Statului a platilor de casa efectuate de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si institutiile publice din subordine se asigura in continuare cu ajutorul contului 25 "Cheltuielile bugetului asigurarilor sociale de stat", cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 8
    Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si institutiile subordonate organizeaza si conduc evidenta creditelor bugetare deschise in cadrul creditelor bugetare aprobate, cu ajutorul conturilor din clasa 9 "Conturi in afara bilantului" prevazute in Planul de conturi pentru institutiile publice, si anume:
    - contul 941 "Credite deschise si repartizate";
    - contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii".

    Contul 941 "Credite deschise si repartizate"
    Cu ajutorul acestui cont institutiile publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal si secundar de credite tin evidenta creditelor deschise pentru a fi repartizate institutiilor subordonate. Contabilitatea analitica a creditelor deschise de repartizat se tine pe capitole si titluri ale bugetului aprobat.
    La ordonatorii principali de credite, in debitul contului se inregistreaza credite deschise pentru a fi repartizate ordonatorilor de credite subordonati, precum si creditele de retras de la acestia, iar in credit, creditele repartizate acestora, precum si creditele retrase.
    La ordonatorii secundari de credite, in debitul contului se inregistreaza creditele repartizate de ordonatorul principal de credite pentru a fi repartizate ordonatorilor tertiari de credite, precum si creditele de retras de la ordonatorii tertiari de credite, iar in credit, creditele repartizate ordonatorilor tertiari de credite, precum si creditele retrase.

    Contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii"
    Cu ajutorul acestui cont institutiile publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal, secundar sau tertiar de credite, dupa caz, tin evidenta creditelor bugetare deschise pentru cheltuieli proprii.
    Contabilitatea analitica a creditelor deschise pentru cheltuieli proprii se tine pe capitolele si titlurile bugetului aprobat.
    Ordonatorii principali de credite inregistreaza in debitul contului creditele deschise de Ministerul Finantelor Publice pentru cheltuieli proprii, iar in credit, creditele retrase.
    Ordonatorii secundari si tertiari de credite inregistreaza in debit creditele bugetare primite prin repartizare de la ordonatorul de credite ierarhic superior pentru cheltuieli proprii, iar in credit, creditele retrase.
    Soldurile conturilor 941 "Credite deschise si repartizate" si 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii" nu se redeschid in anul urmator.
    Art. 9
    Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si unitatile subordonate inregistreaza in contabilitate platile efectuate prin conturile 27 "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate" si 29 "Cheltuielile bugetului asigurarilor pentru somaj" cu ajutorul contului 700 "Finantare de la buget privind anul curent", a carui functiune este prezentata in Planul de conturi pentru institutiile publice.
    Art. 10
    Anexele nr. 1 - 4*) fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
------------
    *) Anexele nr. 1 - 4 sunt reproduse in facsimil.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

    DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
    .............................
    DIRECTIA ....................

                             NOTA JUSTIFICATIVA
    pentru deschiderea creditelor bugetare de la capitolul ................
                  pe anul ........... trim. ........ luna .........

                                                                  - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|NR. |                 DENUMIRE INDICATOR                       |     SUMA     |
|CRT.|                                                          |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  1 | Credite bugetare aprobate cumulat de la inceputul anului |              |
|    | pana la finele trimestrului pentru care se solicita      |              |
|    | deschiderea de credite                                   |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  2 | Credite bugetare aprobate aferente trimestrului pentru   |              |
|    | care se solicita deschiderea de credite                  |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  3 | Credite bugetare deschise cumulat de la inceputul anului |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  4 | Plati de casa la finele lunii precedente celei in care   |              |
|    | se solicita deschiderea de credite                       |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  5 | Disponibilitati existente in cont la finele lunii        |              |
|    | precedente celei in care se solicita deschiderea de      |              |
|    | credite                                                  |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  6 | Cheltuieli preliminate pe luna in curs                   |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  7 | Cheltuieli preliminate pentru perioada pentru care se    |              |
|    | solicita deschiderea de credite                          |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  8 | Credite bugetare solicitate a fi deschise                |              |
|    | (pct. 4 + 6 + 7) - pct. 3)                               |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|

         Director General,                   Verificat si vizat pt. control
                                                  financiar preventiv,

    NOTA:
    Se intocmeste in 2 exemplare din care un exemplar se prezinta Ministerului Finantelor Publice.

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
    .............................

                        SITUATIA CENTRALIZATOARE
a borderourilor privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare

    Semnificatia coloanei C din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    C - CAPITAL

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|N |DENUMIRE|BORDEROU| COD   |SUMA | din care detaliat pe titluri de cheltuieli|
|R.| JUDET  |________|CAPITOL|TOTAL|___________________________________________|
|  |        |NR.|DATA| CHELT.|     |PERSONAL|MATERIALE|TRANSFERURI|SUBVENTII| C|
|C |        |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|R |        |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|T.|        |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|  |TOTAL   |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|  |GENERAL |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|

      ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE         CONDUCATORUL COMPARTIMENTULUI
                                                   FINANCIAR-CONTABIL

    NOTA:
    Se intocmeste in 2 exemplare din care un exemplar se prezinta Ministerului Finantelor Publice.
    Se intocmeste numai de catre ordonatorul principal de credite.

    ANEXA 3
    la normele metodologice

    DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
    .............................

                     BORDEROU NR. ....... din ..............
privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare prin trezoreria statului din judetul/sectorul/municipiul Bucuresti

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    S - SUBVENTII
    C - CAPITAL
                                                                  - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|NR. |DISPOZITIA| COD   |ORDONATOR| SUMA |   din care detaliat pe titluri de   |
|CRT.|BUGETARA  |CAPITOL|   DE    |TOTALA|            cheltuieli               |
|    |__________| CHELT.| CREDITE |      |_____________________________________|
|    | NR.| DATA|       |         |      |PERSONAL|MATERIALE|TRANSFERURI| S | C|
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
|    |    |     |       |  TOTAL  |      |        |         |           |   |  |
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|

      ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,       CONDUCATORUL COMPARTIMENTULUI
                                                  FINANCIAR-CONTABIL

    NOTA:
    Se intocmeste in 2 exemplare care se prezinta Ministerului Finantelor Publice.
    Se intocmeste distinct, cate 2 exemplare pentru fiecare judet.

    ANEXA 4
    la normele metodologice

 ______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INSTITUTIE PUBLICA                                                  |
| ...........................                                                  |
|                                                                              |
|   DISPOZITIE BUGETARA PRIVIND REPARTIZAREA/RETRAGEREA CREDITELOR BUGETARE    |
|                    NR. ............. DATA ..............                     |
|______________________________________________________________________________|
| Banca platitorului:                                            |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Platitor:                                            Cont nr.  |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Banca beneficiarului:                                          |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Beneficiar:                                          Cont nr.  |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Suma (in litere/in cifre)                            Lei       |             |
|________________________________________________________________|_____________|
|                                                                              |
|                                                                              |
|                                                                              |
| Cu drept de utilizare de la data de: zi ........ luna ............. an ..... |
|                                                                              |
|                                                                              |
|                                                                              |
| Stampila si semnatura       Banca platitor           Banca beneficiar        |
| ordonatorului principal                                                      |
| de credite                (data inreg. stampila,    (data inreg. stampila,   |
|                                 semnatura)                semnatura)         |
|                                                                              |
|______________________________________________________________________________|

                                                                     - verso -
 ______________________________________________________________________________
| Cont contabil |  Capitol de cheltuieli  |  Titlu  |  Cod fiscal  |  Suma lei |
|_______________|_________________________|_________|______________|___________|
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|_______________|_________________________|_________|______________|___________|
|             TOTAL CAPITOL               |         |              |           |
|_________________________________________|_________|______________|___________|

    NOTA:
    Se intocmeste in 4 exemplare (fata verso sau pe format A4) care se prezinta Ministerului Finantelor Publice.
    Se intocmeste in lei (ultimele 3 cifre din suma inscrisa sunt in mod obligatoriu zero).



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1819/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1819 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1819/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu