E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1819 din 18 decembrie 2003

pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 938 din 24 decembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 60 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 27 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala si ale art. 12 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 735/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile ulterioare,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                        Ministrul finantelor publice,
                          Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                              NORME METODOLOGICE
privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate

    Art. 1
    (1) In conformitate cu prevederile art. 27 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 86/2003 privind reglementarea unor masuri in materie financiar-fiscala, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si unitatile din subordinea acestora pot efectua cheltuieli in limita aprobata prin buget si a creditelor bugetare deschise, in conditiile legii.
    (2) Deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare pentru cheltuielile aprobate in bugetul asigurarilor sociale de stat, in bugetul asigurarilor pentru somaj si in bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate se efectueaza in limita creditelor bugetare si potrivit destinatiilor aprobate in aceste bugete si in raport cu gradul de folosire a fondurilor puse la dispozitie anterior.
    Art. 2
    (1) In vederea efectuarii cheltuielilor bugetare, ordonatorii principali de credite ai bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetului asigurarilor pentru somaj si bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate solicita lunar Ministerului Finantelor Publice, pana la data de 25 a lunii curente pentru luna urmatoare, deschiderea de credite bugetare pe capitole de cheltuieli, cu defalcare pe titluri, atat pentru activitatea proprie, cat si pentru activitatea institutiilor subordonate.
    (2) Cererile pentru deschiderea de credite bugetare se aproba de catre ordonatorii principali de credite sau alte persoane carora le-au fost delegate aceste atributii, in conditiile legii, si de catre conducatorii compartimentelor financiar-contabile si se avizeaza pentru control financiar preventiv propriu si delegat.
    NOTA:
    In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 737/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, cu modificarile ulterioare, calitatea de ordonator principal de credite al bugetului asigurarilor pentru somaj a fost delegata de catre ministrul muncii, solidaritatii sociale si familiei conducatorului executiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, iar cea de ordonator principal de credite al bugetului asigurarilor sociale de stat, conducatorului executiv al Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale.
    Art. 3
    (1) In scopul deschiderii creditelor bugetare, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, completeaza si prezinta Ministerului Finantelor Publice - Directia generala de programare bugetara sectoriala si securitate sociala exemplarul 1 (galben) si 3 (roz) din formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.801/1995, cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul "Cerere pentru deschidere de credite" este insotit de urmatoarele documente:
    a) "Nota justificativa pentru deschiderea creditelor bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 1;
    b) "Situatia centralizatoare a borderourilor privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2;
    c) "Borderou privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare prin Trezoreria Statului din judetul/sectorul/municipiul Bucuresti", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 3;
    d) "Dispozitie bugetara privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare", potrivit modelului prevazut in anexa nr. 4.
    (2) Formularele prevazute la alin. (1) lit. a) - d) nu au regim special si se intocmesc pe suport hartie, potrivit modelelor prevazute in anexele nr. 1 - 4 la prezentele norme metodologice.
    (3) Documentele enumerate la alin. (1) se aproba de catre persoanele mentionate la art. 2 alin. (2), care vor fi prevazute in specimenele de semnaturi depuse de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala a contabilitatii publice.
    Art. 4
    In cazuri justificate, pana la data de 25 a fiecarei luni, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pot dispune retragerea creditelor bugetare deschise si neutilizate din conturile proprii sau ale institutiilor subordonate, cu avizul Ministerului Finantelor Publice. In acest scop se intocmesc si se prezinta Ministerului Finantelor Publice - Directia generala a contabilitatii publice formularele prevazute la art. 3 alin. (1) lit. b), c) si d).
    Art. 5
    (1) Dupa aprobarea deschiderii de credite bugetare de catre Ministerul Finantelor Publice, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca au obligatia de a ridica de la Directia generala a contabilitatii publice exemplarele nr. 3 si 4 din dispozitiile bugetare privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare, impreuna cu exemplarul nr. 3 (roz) din "Cerere pentru deschiderea creditelor bugetare", vizate si stampilate de catre persoanele cu atributii in acest sens din cadrul Ministerului Finantelor Publice, prin care se confirma deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare respective.
    (2) Exemplarul nr. 3 din "Dispozitia bugetara privind repartizarea/retragerea creditelor bugetare", vizata si stampilata de persoanele cu atributii in acest sens din Ministerul Finantelor Publice, se transmite de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca ordonatorilor de credite din subordine carora le-au fost repartizate credite bugetare, astfel incat acestia sa aiba cunostinta de creditele bugetare care le-au fost repartizate pentru luna respectiva.
    Art. 6
    (1) In scopul inregistrarii in contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor bugetare deschise si repartizate/retrase din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se completeaza cu urmatoarele conturi in afara bilantului:
    a) contul 05 "Credite deschise si repartizate din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate", care se deschide pe numele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si al institutiilor publice din subordine, cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) contul 08 "Credite deschise si repartizate din bugetul asigurarilor pentru somaj", care se deschide pe numele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si al institutiilor publice din subordine, cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Conturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se deschid la solicitarea institutiilor publice finantate din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, dupa caz, la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza sunt inregistrate fiscal, cu exceptia institutiilor publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal si secundar de credite, cu sediul in municipiul Bucuresti, precum si al institutiilor publice autonome cu sediul in municipiul Bucuresti, ale caror conturi se deschid la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti.
    (3) Inregistrarea in contabilitatea Trezoreriei Statului a creditelor bugetare deschise si repartizate/retrase din bugetul asigurarilor sociale de stat de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si institutiile publice din subordine se asigura in continuare cu ajutorul contului 03 "Credite bugetare deschise si repartizate din bugetul asigurarilor sociale de stat", cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    NOTA:
    Codul contului de credite deschise si repartizate (xx.yy.yy.00.zz) se formeaza astfel:
    - "xx" Codul contului contabil atribuit deschiderilor de credite bugetare, care se completeaza, dupa caz, astfel:
       - "03" - pentru bugetul asigurarilor sociale de stat;
       - "05" - pentru bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate;
       - "08" - pentru bugetul asigurarilor pentru somaj;
    - "yy.yy" Codul capitolului de cheltuiala, conform clasificatiei bugetare;
    - "00" Camp rezervat pentru codificarea Ministerului Finantelor Publice;
    - "zz" Cod titular care se completeaza, dupa caz, astfel:
    - "19" Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei pentru bugetul asigurarilor sociale de stat si pentru bugetul asigurarilor pentru somaj;
    - "01" Casa Nationala de Asigurari de Sanatate.
    Codul contului deschis la Trezoreria Statului se inscrie atat pe formularul "Cerere pentru deschidere de credite", cod 14.20.07/TS, cat si pe formularul "Dispozitiile bugetare de repartizare/retragere de credite bugetare" prevazut in anexa nr. 4.
    Art. 7
    (1) In scopul inregistrarii in contabilitatea Trezoreriei Statului a platilor de casa din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, Planul de conturi al Trezoreriei Statului se completeaza cu urmatoarele conturi de cheltuieli bugetare:
    a) contul 27 "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate", care se deschide pe numele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si al institutiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul caruia se evidentiaza platile de casa efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate in limita creditelor bugetare deschise si repartizate, cu desfasurare pe conturi analitice, pe capitole si titluri de cheltuieli;
    NOTA:
    Incepand cu data de 1 ianuarie 2004, contul 27 isi schimba denumirea din "Venituri incasate pentru bugetul Capitalei" in "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate".
    Incepand cu aceeasi data, veniturile incasate de catre primariile de sector pentru bugetul propriu al municipiului Bucuresti se evidentiaza cu ajutorul contului 50.83 "Disponibil din venituri incasate pentru bugetul Capitalei", evidenta analitica pe subcapitole de venituri bugetare fiind organizata in contabilitatea proprie a primariilor sectoarelor municipiului Bucuresti;
    b) contul 29 "Cheltuielile bugetului asigurarilor pentru somaj", care se deschide pe numele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si al institutiilor publice din subordine, cont de activ cu ajutorul caruia se evidentiaza platile de casa efectuate de ordonatorii de credite ai bugetului asigurarilor pentru somaj in limita creditelor bugetare deschise si repartizate, cu desfasurare pe conturi analitice, pe capitole si titluri de cheltuieli.
    (2) Conturile prevazute la alin. (1) lit. a) si b) se deschid la solicitarea institutiilor publice finantate din bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, dupa caz, la unitatile Trezoreriei Statului in a caror raza sunt inregistrate fiscal, cu exceptia institutiilor publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal si secundar de credite, cu sediul in municipiul Bucuresti, ale caror conturi se deschid la Directia trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti.
    (3) Inregistrarea in contabilitatea Trezoreriei Statului a platilor de casa efectuate de catre Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale si institutiile publice din subordine se asigura in continuare cu ajutorul contului 25 "Cheltuielile bugetului asigurarilor sociale de stat", cu desfasurare pe capitole si titluri de cheltuieli conform Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 8
    Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si institutiile subordonate organizeaza si conduc evidenta creditelor bugetare deschise in cadrul creditelor bugetare aprobate, cu ajutorul conturilor din clasa 9 "Conturi in afara bilantului" prevazute in Planul de conturi pentru institutiile publice, si anume:
    - contul 941 "Credite deschise si repartizate";
    - contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii".

    Contul 941 "Credite deschise si repartizate"
    Cu ajutorul acestui cont institutiile publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal si secundar de credite tin evidenta creditelor deschise pentru a fi repartizate institutiilor subordonate. Contabilitatea analitica a creditelor deschise de repartizat se tine pe capitole si titluri ale bugetului aprobat.
    La ordonatorii principali de credite, in debitul contului se inregistreaza credite deschise pentru a fi repartizate ordonatorilor de credite subordonati, precum si creditele de retras de la acestia, iar in credit, creditele repartizate acestora, precum si creditele retrase.
    La ordonatorii secundari de credite, in debitul contului se inregistreaza creditele repartizate de ordonatorul principal de credite pentru a fi repartizate ordonatorilor tertiari de credite, precum si creditele de retras de la ordonatorii tertiari de credite, iar in credit, creditele repartizate ordonatorilor tertiari de credite, precum si creditele retrase.

    Contul 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii"
    Cu ajutorul acestui cont institutiile publice ai caror conducatori au calitatea de ordonator principal, secundar sau tertiar de credite, dupa caz, tin evidenta creditelor bugetare deschise pentru cheltuieli proprii.
    Contabilitatea analitica a creditelor deschise pentru cheltuieli proprii se tine pe capitolele si titlurile bugetului aprobat.
    Ordonatorii principali de credite inregistreaza in debitul contului creditele deschise de Ministerul Finantelor Publice pentru cheltuieli proprii, iar in credit, creditele retrase.
    Ordonatorii secundari si tertiari de credite inregistreaza in debit creditele bugetare primite prin repartizare de la ordonatorul de credite ierarhic superior pentru cheltuieli proprii, iar in credit, creditele retrase.
    Soldurile conturilor 941 "Credite deschise si repartizate" si 944 "Credite deschise pentru cheltuieli proprii" nu se redeschid in anul urmator.
    Art. 9
    Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si unitatile subordonate inregistreaza in contabilitate platile efectuate prin conturile 27 "Cheltuielile bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate" si 29 "Cheltuielile bugetului asigurarilor pentru somaj" cu ajutorul contului 700 "Finantare de la buget privind anul curent", a carui functiune este prezentata in Planul de conturi pentru institutiile publice.
    Art. 10
    Anexele nr. 1 - 4*) fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
------------
    *) Anexele nr. 1 - 4 sunt reproduse in facsimil.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

    DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
    .............................
    DIRECTIA ....................

                             NOTA JUSTIFICATIVA
    pentru deschiderea creditelor bugetare de la capitolul ................
                  pe anul ........... trim. ........ luna .........

                                                                  - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|NR. |                 DENUMIRE INDICATOR                       |     SUMA     |
|CRT.|                                                          |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  1 | Credite bugetare aprobate cumulat de la inceputul anului |              |
|    | pana la finele trimestrului pentru care se solicita      |              |
|    | deschiderea de credite                                   |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  2 | Credite bugetare aprobate aferente trimestrului pentru   |              |
|    | care se solicita deschiderea de credite                  |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  3 | Credite bugetare deschise cumulat de la inceputul anului |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  4 | Plati de casa la finele lunii precedente celei in care   |              |
|    | se solicita deschiderea de credite                       |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  5 | Disponibilitati existente in cont la finele lunii        |              |
|    | precedente celei in care se solicita deschiderea de      |              |
|    | credite                                                  |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  6 | Cheltuieli preliminate pe luna in curs                   |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  7 | Cheltuieli preliminate pentru perioada pentru care se    |              |
|    | solicita deschiderea de credite                          |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|  8 | Credite bugetare solicitate a fi deschise                |              |
|    | (pct. 4 + 6 + 7) - pct. 3)                               |              |
|____|__________________________________________________________|______________|
|    |       - cu detaliere pe titluri de cheltuieli            |              |
|____|__________________________________________________________|______________|

         Director General,                   Verificat si vizat pt. control
                                                  financiar preventiv,

    NOTA:
    Se intocmeste in 2 exemplare din care un exemplar se prezinta Ministerului Finantelor Publice.

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
    .............................

                        SITUATIA CENTRALIZATOARE
a borderourilor privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare

    Semnificatia coloanei C din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    C - CAPITAL

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|N |DENUMIRE|BORDEROU| COD   |SUMA | din care detaliat pe titluri de cheltuieli|
|R.| JUDET  |________|CAPITOL|TOTAL|___________________________________________|
|  |        |NR.|DATA| CHELT.|     |PERSONAL|MATERIALE|TRANSFERURI|SUBVENTII| C|
|C |        |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|R |        |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|T.|        |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|
|  |TOTAL   |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|  |GENERAL |   |    |       |     |        |         |           |         |  |
|__|________|___|____|_______|_____|________|_________|___________|_________|__|

      ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE         CONDUCATORUL COMPARTIMENTULUI
                                                   FINANCIAR-CONTABIL

    NOTA:
    Se intocmeste in 2 exemplare din care un exemplar se prezinta Ministerului Finantelor Publice.
    Se intocmeste numai de catre ordonatorul principal de credite.

    ANEXA 3
    la normele metodologice

    DENUMIREA INSTITUTIEI PUBLICE
    .............................

                     BORDEROU NR. ....... din ..............
privind transmiterea dispozitiilor pentru repartizarea/retragerea creditelor bugetare prin trezoreria statului din judetul/sectorul/municipiul Bucuresti

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    S - SUBVENTII
    C - CAPITAL
                                                                  - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|NR. |DISPOZITIA| COD   |ORDONATOR| SUMA |   din care detaliat pe titluri de   |
|CRT.|BUGETARA  |CAPITOL|   DE    |TOTALA|            cheltuieli               |
|    |__________| CHELT.| CREDITE |      |_____________________________________|
|    | NR.| DATA|       |         |      |PERSONAL|MATERIALE|TRANSFERURI| S | C|
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|    |    |     |       |         |      |        |         |           |   |  |
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|
|    |    |     |       |  TOTAL  |      |        |         |           |   |  |
|____|____|_____|_______|_________|______|________|_________|___________|___|__|

      ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,       CONDUCATORUL COMPARTIMENTULUI
                                                  FINANCIAR-CONTABIL

    NOTA:
    Se intocmeste in 2 exemplare care se prezinta Ministerului Finantelor Publice.
    Se intocmeste distinct, cate 2 exemplare pentru fiecare judet.

    ANEXA 4
    la normele metodologice

 ______________________________________________________________________________
| DENUMIRE INSTITUTIE PUBLICA                                                  |
| ...........................                                                  |
|                                                                              |
|   DISPOZITIE BUGETARA PRIVIND REPARTIZAREA/RETRAGEREA CREDITELOR BUGETARE    |
|                    NR. ............. DATA ..............                     |
|______________________________________________________________________________|
| Banca platitorului:                                            |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Platitor:                                            Cont nr.  |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Banca beneficiarului:                                          |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Beneficiar:                                          Cont nr.  |             |
|________________________________________________________________|_____________|
| Suma (in litere/in cifre)                            Lei       |             |
|________________________________________________________________|_____________|
|                                                                              |
|                                                                              |
|                                                                              |
| Cu drept de utilizare de la data de: zi ........ luna ............. an ..... |
|                                                                              |
|                                                                              |
|                                                                              |
| Stampila si semnatura       Banca platitor           Banca beneficiar        |
| ordonatorului principal                                                      |
| de credite                (data inreg. stampila,    (data inreg. stampila,   |
|                                 semnatura)                semnatura)         |
|                                                                              |
|______________________________________________________________________________|

                                                                     - verso -
 ______________________________________________________________________________
| Cont contabil |  Capitol de cheltuieli  |  Titlu  |  Cod fiscal  |  Suma lei |
|_______________|_________________________|_________|______________|___________|
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|               |                         |         |              |           |
|_______________|_________________________|_________|______________|___________|
|             TOTAL CAPITOL               |         |              |           |
|_________________________________________|_________|______________|___________|

    NOTA:
    Se intocmeste in 4 exemplare (fata verso sau pe format A4) care se prezinta Ministerului Finantelor Publice.
    Se intocmeste in lei (ultimele 3 cifre din suma inscrisa sunt in mod obligatoriu zero).



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1819/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1819 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 1355 2001
    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE AT THE BEST RATES AVAILABLE We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions. FOR LEASING OF BG/SBLC MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2% FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2% MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days Name : Scott james Email : Inquiry.securedfunding@gmail.com Skype: Inquiry.securedfunding@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 221 2000
    Locuiesc în SUA Florida și sunt azi o femeie fericită? Mi-am spus sinelui că orice creditor împrumutat care mi-ar putea schimba Viața și familia, mă voi referi la orice persoană care le caută împrumut. Dacă aveți nevoie de împrumut și sunteți 100% sigur că veți plăti împrumutul, contactați-le și vă rugăm să le spuneți că doamna Sandra v-a trimis la ei. sabinhelps@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 5049 2019
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Hi everyone. My name is Wanetta Zabrina Yedda i am from Brașov i saw people testified about this company called Patricia Kingsman loan company and it is a good thing i was also a victim of scam 3 times until i found this company called Patricia Kingsman loan company God bear me witness this company is real and legit i am a single mother of 3 kids and i work in 2 places to earn more money for me and my kids this company helped me after in explained to them the company told me not to worry that i was going to receive my loan safely i was afraid cause i was cheated before i thought the same thing was also going to happen to me but i said to my self God knows best. The company told me it was 8 hours to receive loan and i thought about it 8 hours to quick i said okay the loan amount i was looking for was 350,000.00 Euro and after i did all the company asked me to do and i sent my required information i received my loan in 8 hours time as stated. When i received my loan i said to my self God is the one who made me found this company and i have already introduced this company to 1 of my friend who also needs help so anyone here or anywhere you see this post if you need a real loan this is the only company that can help without any doubt of fail i am happy everyday because of this company and God i pray God make Mrs Patricia Kingsman last in this world so she can continue to help people in need. I contacted this company via mail which is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Thanks to anyone who reads my message and post.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Salut tuturor sau oricui mă numesc Vlad Toma. Sunt din București România am auzit despre această companie numită Patricia Kingsman că ajută oameni cu împrumuturi din întreaga lume. Am fost căutat cândva un împrumut online și am fost înșelat de 2 companii care a fost fals și după acel moment nu am crezut niciodată că o companie de împrumut bună ar putea veni de pe internet, am crezut că toate sunt o fraudă până când am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman am găsit oameni care au depus mărturie despre această companie și am fost surprins de ce am făcut nu găsiți această companie la timp. Nu am crezut niciodată ce au spus oamenii despre companie până când nu am depus cererea și i-am încercat suma pe care o căutam era mare și era pentru o proprietate imobiliară suma împrumutului a fost de 10,5 milioane de euro și așa am aplicat și doamna Patricia Kingsman a vorbit pentru mine, dar având în vedere că împrumutul meu a fost mare, a fost nevoie de doar 15 ore pentru a primi creditul meu, mi-au spus că serviciul de împrumut este de 8 ore pentru a primi împrumut. Singurul lucru pe care mi-a spus să-l fac a fost să depun taxa de transfer bancar pe care banca urma să o folosească pentru a-mi transfera împrumutul în contul meu bancar atunci când mi-a spus că odată mi-a fost teamă că este o înșelătorie, dar am spus să mă dau o încercare am depus taxa de transfer, care a fost declarată și asta a fost depus în total în mai puțin de 15 ore am primit un mesaj de la banca mea că suma de bani care a fost de 10,5 milioane de euro a fost creditată în contul meu bancar și totul despre banii detaliile și de la cine a venit au fost, iată, a fost Patricia Kingsman care m-a ajutat când am văzut-o prima dată, am fost surprinsă, nu am crezut niciodată ochii, dar era adevărat. Așa că mi-am spus mie, de la alți oameni că compania a ajutat să depună mărturie despre faptele bune, mă las să fac din cauza mea că nu este ușor să văd o companie de împrumut legitim online în zilele noastre, astfel încât oricine de oriunde are nevoie de un împrumut online fără să fie înșelat să solicite de la această companie pentru că numai asta te pot ajuta, am confirmat-o și este adevărat că sunt atât de fericit și știu că această companie va face și mai mulți oameni mai fericiți decât mine. Puteți contacta această companie prin e-mail sau Whatsapp, dar am folosit Whatsapp pentru că a fost mai rapid adresa de mail a companiei este patriciakingsman.loans2016@gmail.com, iar Whatsapp este +1 (575) 655-0066. Mulțumesc tuturor salutărilor lui Vlad Toma din București România.
ANONIM a comentat Legea 224 2017
    Mulțumesc lui Patricia Kingsman că m-a ajutat cu împrumutul meu, după ce au fost escrocați de 6 ori de oameni falsi care clamează să fie creditori de împrumuturi. Numele meu este Viorica Waleis Viviana, sunt din România și locuiesc în orașul Constanța. În urmă cu o lună am căutat un împrumut online și am văzut diferite credite pe internet și cu câteva mărturii false și am aplicat de la ele și tot ce am primit a fost escroci am aplicat mai mult de 6 companii și am fost înșelat până la capăt. Așa că am renunțat la speranță până când am decis să verific din nou dacă voi găsi ajutor în timp ce căutam și m-am stabilit să caut o companie de împrumuturi legitime. Am găsit această companie numită compania de împrumut Patricia Kingsman. Am văzut o mulțime de mărturii despre care oamenii comentează. ea, dar pentru că am fost înșelată în mai multe rânduri, am crezut că este o înșelătorie, dar am făcut ceea ce mi s-a cerut să fac și am așteptat împrumutul meu, iar doamna Patricia Kingsman mi-a spus în mai puțin de 8 ore când sunteți cu împrumutul meu în siguranță, nu am crezut pentru că am crezut că este și o înșelătorie, așa că în acea zi era ora nopții în România și m-am culcat dimineața din cuib în timp ce m-am trezit am primit o alertă de la banca mea că există bani pe contul meu și imediat am sunat la banca pentru a confirma iar directorul bancar mi-a spus să vin imediat la bancă și m-am dus imediat banca s-a deschis în timp ce managerul bancar mi-a verificat contul, am văzut o sumă de 135.000,00 Euro și i-am explicat managerului meu că am solicitat un împrumut online și banca managerul a fost șocat dacă există st sunt o companie de împrumut real și legitim online, sunt atât de fericită, mulțumesc lui Patricia Kingsman, am decis să scriu pe internet pentru că am văzut alte persoane care o fac și mărturisesc despre această companie, de aceea postez acest mesaj online tuturor celor care au nevoie de împrumut, chiar dacă ați fost înșelat înainte de a aplica de la această companie și fiți sigur că această companie nu vă va da jos. Salutări pentru oricine care îmi citește mesajul și puteți contacta această companie prin e-mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, de asemenea, folosesc Whatsapp, numărul care este +1 (575) 655-0066. Din nou, mulțumesc tuturor celor care îmi citesc mesajul și vă rog să fiți fericiți, deoarece sunt astăzi cu această companie, deoarece aduc mai mulți oameni în această companie pentru a vă ajuta.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1819/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu