Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 175 din 23 aprilie 2007

privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 60/32/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare

ACT EMIS DE: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 519 din 1 august 2007



Având în vedere Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi completările ulterioare, art. 262 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii şi Referatul de aprobare al Ministerului Sănătăţii Publice şi al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. E.N. 5.009/P 1.795/2007,

în temeiul dispoziţiilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 şi al prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice,

ministrul sănătăţii publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:

Art. I. - Normele de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr.'60/32/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 147 din 16 februarie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează dupa cum urmează:

1.  La articolul 1, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Declaraţia privind obligaţiile de plată va fi însoţită, după caz, de declaraţia privind evidenţa nominală a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii reglementate de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, al cărei model este prezentat în anexa nr. 2, şi de exemplarul 2 al certificatelor de concedii medicale. Exemplarul 2 al certificatelor de concedii medicale se depune la casele de asigurări de sănătate şi în situaţia în care indemnizaţiile aferente se suportă integral de către angajator conform art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, precum şi în situaţia în care asiguratul nu îndeplineşte condiţiile prevăzute de lege pentru a beneficia de indemnizaţii."

2. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 8. -Toate operaţiunile legate de înregistrarea şi evidenţa declaraţiilor şi a contractelor de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii, a comunicărilor de modificare şi a solicitărilor de retragere a declaraţiei de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii, precum şi de plata contribuţiilor pentru concedii şi indemnizaţii sunt în sarcina caselor de asigurări de sănătate care au primit şi au înregistrat documentele respective."

3.  După articolul 8 se introduce litera C cu următorul cuprins:

„C. Contractul de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii"

4.  După litera C se introduce un nou articol, articolul 8\ cu următorul cuprins:

„Art. 81. - Pot încheia contract de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii pentru maternitate şi pentru îngrijirea copilului bolnav persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, astfel cum a fost aprobată cu modificări prin Legea nr. 399/2006, în condiţiile în care au început stagiul de cotizare până la data de 1 ianuarie 2006. Modelul de contract este cel aprobat prin Ordinul preşedintelui Casei Nationale de Asigurări de Sănătate nr. 345/2006."

5. La articolul 9, alineatele (2), (3), (4) şi partea introductivă a alineatului (5) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(2) Persoanele juridice sau fizice prevăzute la art. 5 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 au obligaţia plăţii contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, aplicată la fondul de salarii realizat, cu respectarea prevederilor legislaţiei financiar-fiscale în materie. Fondul de salarii realizat reprezintă totalitatea sumelor utilizate de un angajator pentru plata drepturilor salariale sau de natură salarială. In fondul de salarii sunt incluse şi sumele reprezentând indemnizaţii pentru incapacitate temporară de muncă cauzată de boli obişnuite sau de accidente în afara muncii, precum şi indemnizaţii pentru incapacitate temporară de muncă urmare a unor accidente de muncă sau boli profesionale, suportate de către angajator.

(3)  Baza lunară de calcul a contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii pentru persoanele prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 nu poate fi mai mare decât produsul dintre numărul asiguraţilor din luna pentru care se calculează contribuţia şi valoarea corespunzătoare a 12 salarii minime brute pe ţară. Prin sintagma numărul asiguraţilor din lună se înţelege numărul de salariaţi cu venituri salariale care fac parte din fondul de salarii asupra căruia s-a aplicat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii.

(4) In situaţia persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. C din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, instituţia care administrează bugetul asigurărilor pentru şomaj are obligaţia plăţii contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, aplicată drepturilor reprezentând indemnizaţia de şomaj; contribuţia se suportă din bugetul asigurărilor pentru şomaj.

(5) In situaţia persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, cota de contribuţie pentru concedii şi indemnizaţii se aplică asupra veniturilor supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:".

6.  La articolul 9 alineatul (5), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:

,,d) asupra veniturilor declarate în contractele de asigurare socială pentru persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005."

7.  La articolul 9, după alineatul (5) se introduc două noi alineate, alineatele (6) şi (7), cu următorul cuprins:

„(6) Baza lunară de calcul a contribuţiei prevăzută la alin. (5) nu poate depăşi plafonul a 12 salarii minime brute pe ţară.

(7) Contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii se aplică şi asupra indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă urmare a unui accident de muncă sau boală profesională şi se suportă de către angajator sau din fondul de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale constituit în condiţiile legii, după caz. Contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii care se suportă din fondul de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale se va evidenţia distinct în declaraţia prevăzută la art. 1 alin. (1)."

8. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 10. - (1) Termenele de plată a contribuţiilor pentru concedii şi indemnizaţii sunt:

a) până la data de 25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în cazul angajatorilor;

b) până la data de 25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în cazul instituţiei care administrează bugetul asigurărilor pentru şomaj;

c) până la data de 25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în cazul persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005.

(2)  Pentru neachitarea la termenul de scadenţă de către angajatorii, asimilaţii acestora şi asiguraţii care au obligaţia plăţii contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, aceştia datorează după acest termen majorări de întârziere, potrivit prevederilor legale în materie de colectare a creanţelor fiscale.

(3) Plata sumelor reprezentând contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii se poate face prin virament sau direct la casieriile caselor de asigurări de sănătate."

9. Articolul 11 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 11. - (1) Pentru persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, a căror contribuţie calculată la venitul estimat este mai mare, respectiv mai mică decât contribuţia datorată, calculată în raport cu decizia de impunere anuală, casele de asigurări de sănătate vor proceda după cum urmează:

a) în cazul în care venitul realizat este mai mare faţă de venitul estimat, conform deciziei de impunere anuale emise de organele fiscale, suma realizată în plus se va distribui proporţional pe cele 12 luni, contribuţia recalculându-se în mod corespunzător, cu luarea în considerare a plafonului stabilit de lege. Diferenţa de contribuţie rămasă de achitat conform deciziei de impunere anuale se achită în termen de cel mult 60 de zile de la data comunicării deciziei de impunere, perioadă pentru care nu se calculează şi nu se datorează majorări de întârziere potrivit reglementărilor în materie privind colectarea creanţelor bugetare. In situaţia în care asiguratul a beneficiat de indemnizaţie de asigurări sociale de sănătate în anul financiar închis, cuantumul indemnizaţiei se recalculează, urmând ca suma rezultată în plus să fie compensată cu obligaţia de plată rezultată din decizia de impunere anuală sau cu obligaţii de plată viitoare, după caz;

b) în cazul în care venitul realizat este mai mic faţă de venitul estimat, conform deciziei de impunere anuale emise de organele fiscale, contribuţia se recalculează, urmând ca diferenţa achitată în plus de asigurat să fie compensată cu obligaţiile de plată viitoare. In situaţia în care asiguratul a beneficiat de indemnizaţie de asigurări sociale de sănătate în anul financiar închis, cuantumul indemnizaţiei se recalculează, urmând ca indemnizaţia plătită în plus să fie compensată cu diferenţa de contribuţie achitată conform deciziei anticipate sau cu obligaţii de plată viitoare, după caz;

c)  în cazul în care asiguratul a realizat pierdere fiscală, conform deciziei de impunere anuale emise de organele fiscale, contribuţia achitată de contribuabil se restituie. In situaţia în care asiguratul a beneficiat de indemnizaţie de asigurări sociale de sănătate în anul financiar închis, contribuţia achitată de asigurat se compensează cu indemnizaţia de asigurări sociale de sănătate, iar în cazul în care rămân diferenţe, acestea se recuperează sau se plătesc, după caz.

(2) La expirarea termenului prevăzut la alin. (1) lit. a), pentru sumele datorate şi rămase neachitate se vor percepe majorări de întârziere potrivit prevederilor legale în materie de colectare a creanţelor fiscale."

10. La articolul 12, partea introductivă a alineatului (1)şi litera a) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 12. - (1) Stagiul minim de cotizare pentru acordarea drepturilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 este de o lună realizată în ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical şi se constituie din însumarea perioadelor:

a) pentru care s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de către angajator sau, după caz, de către asigurat, respectiv de către fondul de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale sau bugetul asigurărilor pentru şomaj;".

11. Articolul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 13. - Se consideră stagiu de cotizare şi situaţia în care, prin însumarea perioadelor ce constituie stagiul de cotizare din ultimele 12 luni anterioare producerii riscului rezultă un număr de 22 de zile de stagiu de cotizare.

Exemplul nr. 1- Situaţia în care există o lună integrală de stagiu de cotizare

luna

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

zile lucrătoare

19

22

23

20

23

22

21

22

20

23

20

21

zile de stagiu

-

-

-

-

-

-

-

-

-

22

-

-

- luna 1 reprezintă prima lună anterioară producerii riscului;

- luna 12 reprezintă a 12-a lună anterioară producerii riscului.

In acest caz condiţia de stagiu de cotizare pentru acordarea drepturilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 este realizată, întrucât se constată că există o lună integrală de stagiu de cotizare (luna a 3-a).

Exemplul nr. 2 - Situaţia în care nu există o lună integrală de stagiu de cotizare

luna

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

zile lucrătoare

19

22

23

20

23

22

21

22

20

23

20

21

zile de stagiu

-

-

-

-

11

-

-

-

6

5

-

-

Din cumularea zilelor de stagiu din lunile 3, 4 şi 8 rezultă un număr de 22 de zile, reprezentând stagiul minim de cotizare pentru deschiderea dreptului la concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate, potrivit legii."

12. La articolul 17, partea introductivă a alineatului (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Certificatele de concediu medical se pot elibera şi la o dată ulterioară, numai pentru luna în curs sau luna anterioară, pentru următoarele situaţii:".

13.   La articolul 17 alineatul (4), după litera d) se introduce o nouă literă, litera e), cu următorul cuprins:

,,e) în caz de carantină."

14.   După articolul 18 se introduce un nou articol, articolul 18\ cu următorul cuprins:

„Art. 181. - La externarea pacientului din spital, medicul curant eliberează certificat de concediu medical în condiţiile art. 18, cu înscrierea codului de indemnizaţie corespunzător, cu excepţia codului de indemnizaţie de urgenţă (06)."

15.  La articolul 24, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Incepând cu a 91-a zi, concediul medical se poate prelungi până la 183 de zile, cu avizul medicului expert al asigurărilor sociale."

16. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 31. -In caz de urgenţe medico-chirurgicale, pentru care gradul de severitate al bolii nu impune internarea în spital, concediul medical se acordă de medicul care a asistat urgenţa (medic de familie, medic din ambulatoriul de specialitate, de la camera de gardă, structuri de primire urgenţe, ambulanţă, centru de permanenţă), pentru o perioadă de maximum 5 zile calendaristice. Dacă incapacitatea temporară de muncă se menţine, concediul medical poate fi prelungit de medicul curant, pentru aceeaşi afecţiune, dar nu pentru cod de indemnizaţie de urgenţă (06), în condiţiile şi pe duratele stabilite de lege."

17. Articolul 35 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 35. - (1) Indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă se suportă, potrivit art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, de către angajator sau din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate (FNUASS), pentru zilele lucrătoare din duratele exprimate în zile calendaristice de incapacitate temporară de muncă, socotite din prima zi de incapacitate.

Exemplu - Situaţia în care concediul medical este acordat pentru perioada 1-12 ianuarie 2007

ziua

L

M

M

J

V

S

D

L

M

M

J

V

data calendaristică

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

zile plătite

-

-

X

X

X

-

-

Y

Y

Y

Y

Y

X - zile suportate de angajator, Y - zile suportate din bugetul FNUASS.

In acest caz angajatorul suportă indemnizaţia de asigurări sociale de sănătate pentru 3 zile lucrătoare, având în vedere că 1 şi 2 ianuarie sunt zile de sărbătoare declarate nelucrătoare.

(2) Numărul de zile ce urmează a fi plătite nu va cuprinde zilele de sărbătoare declarate nelucrătoare, potrivit prevederilor legale în vigoare, şi/sau zilele nelucrătoare stabilite prin programul de lucru, potrivit contractelor colective de muncă."

18.  La articolul 37, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) In situaţia în care unui asigurat i se acordă două sau mai multe concedii medicale pentru aceeaşi afecţiune, fără întrerupere între ele, durata lor se cumulează, iar plata se suportă conform art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005. In această situaţie, la calculul indemnizaţiilor pentru certificatele de concediu medical în continuare se menţine baza de calcul determinată pentru certificatul de concediu medical iniţial."

19.  La articolul 51, teza a 2-a se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Dacă durata concediului medical depăşeşte 90 de zile, este necesar avizul medicului expert al asigurărilor sociale."

20. Articolul 68 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 68. - Baza de calcul a indemnizaţiilor prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 se determină ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe ţară lunar, pe baza cărora se calculează, conform legii, contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii."

21. Articolul 70 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 70. -In cazul în care stagiul de cotizare este mai mic de o lună, pentru situaţiile prevăzute la art. 9 şi 31 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, baza de calcul a indemnizaţiilor o constituie venitul lunar din prima lună de activitate pentru care s-a stabilit să se plătească contribuţia, cu respectarea prevederilor art. 69."

22. Articolul 73 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 73. - (1) Media zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate se determină ca raport între suma veniturilor realizate în ultimele 6 luni, pe baza cărora s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii, şi numărul total de zile pentru care s-a achitat contribuţia în această perioadă, astfel:

Mzbci = SUM V: NTZ,

în care:

Mzbci = media zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor;

SUMĂ V = suma veniturilor din ultimele 6 luni, pe baza cărora s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii;

NTZ = numărul total de zile lucrate din ultimele 6 luni, pe baza cărora s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii.

Numărul de zile pentru care s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii în această perioadă nu poate fi mai mare decât numărul zilelor lucrătoare corespunzătoare fiecărei luni din perioada luată în considerare pentru baza de calcul, potrivit Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările ulterioare.

(2) In cazul în care persoana asigurată a realizat venituri pe o perioadă mai mică de 6 luni, baza de calcul a indemnizaţiilor o constituie media veniturilor realizate pe baza cărora s-a achitat contribuţia.

Exemplul nr. 1

                                                                           - lei -

luna

1

2

3

4

5

6

V

-

-

500

500

500

500

NZ

-

-

21

20

21

20

In acest caz, media zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate se determină ca raport între suma veniturilor realizate în lunile 3, 4, 5 şi 6, pe baza cărora s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii, şi numărul total de zile pentru care s-a achitat contribuţia în această perioadă.

Exemplul nr. 2 - Situaţia în care veniturile din ultimele 6 luni depăşesc plafonul stabilit de lege

                                                    - lei -

luna*)

1

2

3

4

5

6

V**)

5.000

5.000

5.000

5.000

5.000

5.000

NZ***)

21

19

21

20

21

20

vplaf***)

5.000

5.000

5.000

3.960

3.960

4.680

*) luna 1 - luna august 2006

luna 2 - luna septembrie 2006

luna 3 - luna octombrie 2006

luna 4 - luna noiembrie 2006

luna 5 - luna decembrie 2006

luna 6 - luna ianuarie 2007

**) Veniturile totale realizate în cele 6 luni din baza de calcul.

***) Numărul de zile pentru care s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii, pe fiecare lună din baza de calcul.

****) In lunile 4, 5 şi 6 veniturile pentru care s-a achitat contribuţia nu trebuie să depăşească limita a 12 salarii minime brute pe ţară.

In acest caz, media zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor se determină ca raport între suma veniturilor totale realizate în lunile 1, 2 şi 3, precum şi veniturile din lunile 4, 5 şi 6, plafonate potrivit legii, pe baza cărora s-a achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii, şi numărul total de zile pentru care s-a achitat contribuţia în această perioadă.

Exemplul nr. 3 - Situaţia în care în baza de calcul intră venituri pentru fracţiune de lună

                                                                          - lei -

luna*)

1

2

3

4

5

6

V

5.000

5.000

5.000

1.250

5.000

5.000

NZ

21

19

21

5**)+15

21

20

vplaf

5.000

5.000

5.000

990

3.960

4.680

*) Se utilizează lunile din exemplul nr. 2.

**) In luna a 4-a persoana a avut 5 zile lucrate şi 15 zile de concediu fără plată. In acest caz, veniturile realizate în cele 5 zile lucrate se plafonează conform legii.

Exemplul nr. 4 - Situaţia în care nu există venituri realizate în ultimele 6 luni

luna

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

V

-

-

500

-

-

-

-

-

-

-

-

-

zile lucrătoare

19

22

23

20

23

22

21

22

20

22

20

21

zile de stagiu

-

-

23

-

-

-

-

-

-

-

-

-

In acest caz, media zilnică a bazei de calcul nu se poate determina, deoarece în ultimele 6 luni anterioare producerii riscului nu sunt venituri realizate."

23. La articolul 74, exemplul de calcul nr. 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

Exemplul nr. 3 - Pentru cazurile prevăzute la art. 9 şi 31 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005

                                                                           - lei -

luna

1

2

3

4

5

6*)

V

-

-

-

-

-

500

NZ

-

-

-

-

-

21

*) Persoana respectivă are un stagiu de cotizare mai mic de o lună."

24.  La articolul 77, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(5) Pe baza referatului aprobat se întocmesc: ordonanţarea de plată, ordinul de plată, borderoul ordinelor de plată prevăzut în anexa nr. 14 sau, după caz, comunicarea de respingere a plăţii prevăzută în anexa nr. 15. In termen de 15 zile de la depunerea cererii de restituire, casa de asigurări de sănătate va efectua plata sumelor aprobate sau va transmite solicitantului comunicarea de respingere a plăţii."

25.  Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.

26.  Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.

27.  Anexa nr. 4 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3 la prezentul ordin.

28.  Anexa nr. 9 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4 la prezentul ordin.

29.  La anexa nr. 10, punctul III se modifică şi va avea următorul cuprins:

„III. Prezenta convenţie este valabilă de la data încheierii până la sfârşitul anului calendaristic pentru care a fost încheiată, cu posibilitatea prelungirii valabilităţii prin act adiţional."

30.  La anexa nr. 10 punctul VII, articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - In condiţiile apariţiei unor noi acte normative în materie, care intră în vigoare pe durata derulării prezentei convenţii, clauzele contrare se vor modifica şi se vor completa în mod corespunzător. Ori de câte ori intervin modificări ale elementelor care au stat la baza prezentei convenţii, aceasta se va modifica prin act adiţional."

31. Anexa nr. 11 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 5 la prezentul ordin.

32. Anexa nr. 12 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 6 la prezentul ordin.

Art. II. -Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Vasile Ciurchea

ANEXA Nr. 11) (Anexa nr. 1 la norme)

Casa de Asigurări de sănătate........................................

Nr |_|_|_|_|_| din ziua  |_|_|    luna |_|_|    anul    |_|_|_|_|

DECLARAŢIE   iniţială |_|    rectificativă |_|

Privind evidenţa obligaţiilor de plată către bugetul Fondului Naţional Unic de Asigurări Sociale de Sănătate pentru concedii şi indemnizaţii pentru luna |_|_|  anul  |_|_|_|_|

A. Denumire angajator |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                           

B. CUI (cod fiscal) |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

C. Nr. Inreg. Reg. Comerţului            |_|_|_|  /  |_|_|_|_|_|  /  |_|_|_|_|                                           

D. Nr. Angajaţi      |_|_|_|_|

E. Total fond salarii brute realizate    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                                                                                            

F. Total contribuţii pentru concedii si indemnizaţii calculate la fond salarii |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

G. Total indemnizaţii suportate din FAAMBP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|                                                                             

H. Total contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii datorate pentru indemnizaţiile suportate din FAAMBP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

I. Total contribuţii datorate FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

J. Total cuantum prestaţii de suportat din FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Din care:

Nr. Cazuri

Total zile prestaţi

Total zile prestaţii din F.N.UAS.S

Suma din F.N.U.A.S.S pentru concedii şi indemnizaţii

J1. Indemnizaţii pentru incapacitate temporară de muncă

|_|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

J2. Prevenire îmbolnăvire

|_|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

J3. Sarcină şi lăuzie

|_|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

J4. Ingrijire copil bolnav

|_|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

J5. Indemnizaţie de risc maternal

|_|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

K. Total sumă de recuperat de la FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii din luna/lunile anterioare |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

L*). Total sumă recuperată de angajator din contribuţia lunii curente                                                |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

M. Total sumă de virat la FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii                                                  |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

N. Total sumă de recuperat de la FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii                                      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

1) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

O. Adresă angajator

Localitatea:  |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|            Strada: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Nr.    |_|_|_|_|_|                   Bl.               |_|_|_|_|_|                 Sc.      |_|_|_|_|_|   Et.   |_|_|   Ap.    |_|_|_|_|  Tel:|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Judeţ: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_ |_|_|_|_|_| Sector: |_|_|    E-mail: |_______________________________________________________|

P. Conturi bancare                       

Banca:    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                                           Filiala: |_|_|_|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Cont:                    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Banca:    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                                           Filiala:|_|_|_|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Cont:      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Sub sancţiunile aplicate falsului în acte publice, declar că am examinat această declaraţie şi în conformitate cu informaţiile furnizate o declar corectă şi completă

Numele.............................................................................. Prenumele.....................................................Data..............................

Funcţie **)..............................................................................                                                                                                                                              

Semnătura şi ştampila.........................................Nr total de file Anexa .2  |_|_|_|

*) Sumele recuperate din contribuţia lunii curente sunt sumele pentru care nu se depune cerere de restituire la CAS

**) Director General sau altă persoană autorizată

Declaraţie nominală pe suport magnetic                 |_|                 Nr. dischete / CD-ROM   |_|_|

Declaraţie nominală transmisă pe cale electronică |_|

Verificat corectitudinea fişierelor:               Nume:...............................     Semnătură.........................

ANEXA Nr. 21) (Anexa nr. 2 la norme)

Casa de Asigurări de Sănătate........................................

Nr |_|_|_|_|_|_| din ziua |_|_|  luna |_|_|  anul   |_|_|_|_|

DECLARAŢIE   iniţială |_|    rectificativă |_|

Privind evidenţa nominală a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii pentru luna  |_|_|      anul  |_|_|_|_|

Denumire angajator    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|             CUI |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

                                                          

   |_|_|_|_|  |___|   |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|  |_|_|         |_|_|

   |_|_|_|_|   |_|_|_|_|_|_|_|_|   |_|_|  |_|_|  |_|_|     |_|_|_|_|_|   |_|_|_|_| |_|_|_|_|_|_|_|_|                    |_|_|      

    |_|_|_|_|   |_|_|_|_|_|_|_|_|   |_|_|  |_|_|  |_|_|     |_|_|_|_|_|   |_|_|_|_| |_|_|_|_|_|_|_|_|

         

   |_|_|_|_|  |___|   |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|  |_|_|         |_|_|

   |_|_|_|_|   |_|_|_|_|_|_|_|_|   |_|_|  |_|_|  |_|_|     |_|_|_|_|_|   |_|_|_|_| |_|_|_|_|_|_|_|_|                    |_|_|      

   |_|_|_|_|   |_|_|_|_|_|_|_|_|   |_|_|  |_|_|  |_|_|     |_|_|_|_|_|   |_|_|_|_| |_|_|_|_|_|_|_|_|

*)   M = modificare        A = adăugare asigurat    S = ştergere asigurat

**) Se completează cu seria şi numărul Certificatului de concediu medical iniţial numai în cazul concediului medical "in continuare"

***) Se completează după caz, cu codul de urgenţă medico-chirurgicală respectiv codul de boală infecto-contagioasă, prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 1186/2000

Semnatura/Stampila........................

1) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 3*) (Anexa nr. 4 la norme)

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

Casa de Asigurări Sănătate...................

Nr. |_|_|_|_|_|   din:     |_|_|_|_|_|_|_|_|

DECLARAŢIE DE ASIGURARE PENTRU CONCEDII ŞI INDEMNIZAŢII

1. Date privind solicitantul

Nume |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                     Prenume |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

B.I./C.I.                 Seria                |_|_|_|_|_|        Nr.  |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

                               Eliberat de       |_|_|_|_|           La data          |_|_|_|_|_|_|_|_|

CNP     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Adresa:

Localitate |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Str. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Nr. |_|_|_|_|       Bl. |_|_|_|_|        Sc. |_|_|_|      Ap.|_|_|_|            Sector |_|_|

2. Declaraţie cu privire la încadrarea în prevederile art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 158/2005:

Incepând cu data de   |_|_|_|_|_|_|

2.1 Asiguratul declară că se încadrează în categoria:

2.1.1   |_|Asociat unic    |_|Asociaţi     |_|Comanditari     |_|Acţionari

2.1.2   |_|Administrator sau manageri care au încheiat contract de administrare sau management

2.1.3   |_|Membrii ai asociaţiilor familiale

2.1.4   |_|Persoană autorizată să desfăşoare activităţi independente

2.1.5   |_|Persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. E)

3. Indemnizaţie lunară pentru asociat unic la nivelul valorii înscrise în declaraţia de asigurări sociale  |_|_|_|_|_|_|   lei

Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii    |_|_|_|_|_|_| lei

Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.1 - asociat unic

3.1 Venitul lunar asigurat la nivelul valorii incluse în declaraţia/contractul de asigurări sociale  |_|_|_|_|_|_|

Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii                                                                  |_|_|_|_|_|_|

Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.5

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.

4. Venitul din dividente estimat a se realiza pe anul fiscal în curs |_|_|_|_|_|_| lei din care lunar |_|_|_|_|_|_| lei

Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii |_|_|_|_|_|_| lei

Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.1 - inclusiv asociatul unic care nu se regăseşte la punctul 3

5. Indemnizaţia lunară conform contractului de administrare sau management |_|_|_|_|_|_|  lei

Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii |_|_|_|_|_|_| lei

Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.2

6. Venitul estimat supus impozitului pe venit potrivit Legii nr. 571/2003-Codul fiscal este de |_|_|_|_|_|_| lei din care lunar  |_|_|_|_|_|_|  lei

Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii |_|_|_|_|_|_|  lei

Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.3 şi 2,1,4

7 Declaraţia asiguratului:

- declar pe propria răspundere că datele de mai sus corespund realităţii;

- cunosc obligativitatea virării la bugetul FNUASS a contribuţiilor lunare pentru concedii şi indemnizaj până la data de 25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în caz contrar urmând să achit majorări de întârziere;

- cunosc obligativitatea depunerii comunicării de modificare în termen de maxim 30 de zile de la apariţia modificării respective;

- cunosc obligativitatea depunerii certificatului de concediu medical până la termenele stabilite de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005

- cunosc obligativitatea depunerii, la inchiderea exerciţiului financiar anual a documentelor justificative privind veniturile efectiv realizate în vederea regularizării obligaţiilor de plată, cu excepţia situaţiilor de la punctele 3 şi 5

Data |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                Semnătura asiguratului......................

ANEXA Nr. 4*) (Anexa nr. 9 la norme)

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

Casa de Asigurări Sănătate...................

Nr.      |_|_|_|_|_|   din:     |_|_|_|_|_|_|_|_|

CERERE TIP PRIVIND SOLICITAREA INDEMNIZAŢIEI DE ASIGURĂRI SOCIALE DE SĂNĂTATE

1. Date privind solicitantul

Nume |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|                Prenume |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

B.I./C.I.                 Seria               |_|_|_|_|_|        Nr.  |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

                              Eliberat de       |_|_|_|_|           La data               |_|_|_|_|_|_|_|_|

CNP     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Adresa:

Localitate |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Str. |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Nr. |_|_|_|_|       Bl. |_|_|_|_|        Sc. |_|_|_|      Ap.|_|_|_|            Sector |_|_|

2. Calitatea solicitantului

|_|Asociat unic       |_|Asociaţi       |_|Comanditari       |_|Acţionari

|_|Administrator sau manageri care au încheiat contract de administrare sau management

|_|Membrii ai asociaţiilor familiale  |_|Persoană autorizată să desfăşoare activităţi independente

|_|Persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. E)

Declaraţie/contract de asigurare pentru concedii şi indemnizaţi  nr. |_|_|_|_|_|_|         din:  |_|_|_|_|_|_|_|_|

3. Plata solicitată

A. Indemnizaţia pentru:

1) Incapacitate temporară de muncă:

|_|Boală obişnuită

|_|Urgenţă medico-chirurgicală

|_|Boală infectocontagioasă de grup A

|_|Boală cardiovasculară

|_|Tuberculoză

|_|Neoplazie

|_| SIDA

Acte necesare

- Certificat  de concediu medical

Seria                       |_|_|_|_|_|_|

Nr.                         |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Data acordarii         |_|_|_|_|_|_|

*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.

2)  Prevenire îmbolnăvire:

|_|Reducerea timpului de muncă cu pătrime din durata normală        - Certificat  de concediu medical cu avizul medicului expert

|_|Carantină                                                                                     - Certificat eliberat  de D.S.P

3)    |_| Maternitate

4)    |_| Ingrijire copil bolnav până la împlinirea vârstei de 7 ani sau pentru îngrijirea copilului cu handicap pentru afecţiuni intercurente până la îndeplinirea vârstei de 18 ani

- Certificat  de nastere copil ( copie original)

- Certificat persoana cu handicap ( copie si original )

- Declaratie pe propria raspundere care atesta ca celalalt parinte sau sustinator legal nu execua concomitent  dreptul

CNP    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

5)  |_| Risc maternal                                                      - Certificat de concediu medical  cu avizul medicului  de medicina muncii

B. Indemnizaţia cuvenită pentru luna în curs şi neachitată asiguratului decedat

ACTE NECESARE:

- Certificat de deces

Seria                    |_|_|_|_|

Nr.                       |_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Data acordării      |_|_|_|_|_|_|_|_|

- Actul de stare civila care atesta calitatea de sot/copil/parinte sau in lipsa acestora, de persoana care  dovedeste ca l-a ingrijit  pe asigurat  pana la data decesului

4. Date privind achitarea obligaţiilor de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii (se completează de către plătitorul de drepturi)

A.  Stagiul de cotizare (perioada de contribuţie) realizat în ultimile 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical

de la  |_|_|_|_|_|_|_|_|                la       |_|_|_|_|_|_|_|_|

B. Veniturile pentru care s-a achitat contribuţia individuală de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii în ultimile 6 luni anterioare solicitării dreptului

Media veniturilor lunare

|_|_|_|_|_|_|  lei                                   |_|_|_|_|_|_|   lei

C.  Număr zile de concediu medical pentru incapacitate temporară de muncă, în ultimile 12 luni (cu excepţia concediului medical pentru tuberculoză, neoplazii, SIDA, maternitate, îngrijire copil bolnav)

|_|_|_|     zile

ANEXA Nr. 51) (Anexa nr. 11 la norme)

CENTRALIZATOR         initial |______|      rectificativ    |______|

CERTIFICATE DE CONCEDIU MEDICAL

eliberate  în luna...........anul..............

Unitatea sanitară emitentă.................

CUI.............

Număr convenţie.................     încheiată cu CAS.......................

Nr. Crt

Tip rectificare*

Serie CCM

Număr CCM

Număr duplicat

Serie CCM anulat prin duplicare

Număr

CCM

anulat

prin

duplicare

Luna

CCM

An CCM

Cod urgenţă

medico-chirurgicală

Cod boală

infecto­contagioasă

Cod indemnizaţie

Tip CM amb/int/ext

Data acordării (eliberării)

Data început

CCM amb/int

Data sfârşit CCM amb/int

Data început CCM la

ext

Data sfârşit CCM la ext

Cod

diagnostic

amb/int

Cod

diagnostic

ext

CNP asigurat

Cod parafa

medic prescriptor

Tip CCM

(iniţial,

continuare)

Număr aviz medic expert

Data aviz medic expert

Cod parafa medic expert

Cod parafă medic

şef secţie

Cod

parafa

medic

medicina

muncii

CAS asigurat

*) M = modificare        A = adăugare asigurat          S = ştergere asigurat

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor

Reprezentant legal al unităţii sanitare,

..............................................................

Data......................................................

1) Anexa nr. 5 este reprodusa in faximil

ANEXA Nr. 6 (Anexa nr. 12 la norme)

UNITATEA

.....................................................................

Str.........................nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ...,

ap....., sectorul/ judeţul ................................

Codul fiscal..................................................

Contul..........................................................

Trezoreria/Banca..........................................

Nr.........................../....................................

Către Casa de Asigurări de Sănătate...........

Unitatea........................................., cod fiscal............, cu sediul în localitatea........................., str........................nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul/judeţul..................., cont................, deschis la Trezoreria/Banca........................., vă rugăm a ne vira suma de   ...............(........................) lei, reprezentând diferenţa dintre suma indemnizaţiilor cuvenite (tip indemnizaţii):

- J1.....................................lei

- J2.....................................lei

- J3.....................................lei

- J4.....................................lei

- J5.....................................lei

şi   contribuţia   de   concedii   şi   indemnizaţii   de   asigurări   sociale   de   sănătate   datorată   de   angajator   pe   luna/ perioada................................., după cum urmează:

- totalul cuantumului prestaţiilor de suportat din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii plătite pe luna/perioada.............................., suma:.......................lei;

- totalul contribuţiilor pentru concedii si indemnizaţii datorat de angajator pe luna/perioada.................., suma:................ lei;

- totalul sumei de recuperat de la Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii pe luna/perioada........................, suma:................lei.

Ne asumăm răspunderea pentru realitatea datelor prezentate mai sus şi pentru corectitudinea determinării drepturilor de indemnizaţii sociale de sănătate.

Anexă: Declaraţia/Declaraţiile privind evidenţa obligaţiilor de plată către bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii pe luna/perioada.................................

Director

(Administrator),

.......................................................

Director economic,

.......................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 175/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 175 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 175/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu