Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 168 din 17 mai 2001

privind Atributiile oficiilor cinegetice care functioneaza in structura inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 466 din 15 august 2001


SmartCity3


    Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor,
    avand in vedere prevederile Legii fondului cinegetic si a protectiei vanatului nr. 103/1996, cu modificarile ulterioare,
    in temeiul prevederilor art. 7 pct. B lit. b) si ale art. 13 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 12/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Atributiile oficiilor cinegetice care functioneaza in structura inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

             Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor,
                               Ilie Sarbu

    ANEXA 1

                               ATRIBUTIILE
oficiilor cinegetice care functioneaza in structura inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic

    Art. 1
    (1) Oficiile cinegetice din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic au urmatoarele atributii specifice pe care le realizeaza prin specialistii angajati in cadrul acestora:
    A. In domeniul atribuirii gestiunii fondurilor de vanatoare:
    a) participa la incheierea contractelor de gestionare a fondurilor de vanatoare;
    b) verifica modul in care gestionarii fondurilor de vanatoare isi indeplinesc obligatiile contractuale, la termenele si in conditiile prevazute in contracte;
    B. In domeniul gospodaririi fondurilor de vanatoare:
    a) verifica si coordoneaza modul in care se desfasoara actiunile de evaluare anuala a efectivelor de vanat si fac propuneri privind marimea cotelor de recolta;
    b) fac observatii asupra efectivelor de vanat, pe fondurile de vanatoare din judetele repartizate pentru control, iar in situatii justificate fac propuneri pentru modificarea cotelor de recolta, precum si pentru modificarea perioadei legale de vanatoare la unele specii de vanat existente pe aceste fonduri;
    c) analizeaza si propun spre aprobare autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura studiile referitoare la popularea fondurilor de vanatoare cu specii noi de vanat;
    d) analizeaza si propun spre aprobare autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura documentatiile privind propunerile de infiintare a crescatoriilor pentru specii valoroase de vanat destinat popularilor, cat si a crescatoriilor de vanat destinat consumului;
    e) verifica modul in care detinatorii de terenuri si gestionarii fondurilor de vanatoare aplica masurile necesare mentinerii echilibrului agro-silvo-cinegetic si prevenirii pagubelor cauzate de vanat si prin vanatoare culturilor agricole, animalelor domestice si fondului forestier si aplica masurile prevazute de legislatia in domeniu;
    f) tin evidenta evolutiei efectivelor de vanat, a dinamicii recoltelor si statistica trofeelor de vanat medaliabile pentru fondurile de vanatoare situate in raza judetelor arondate;
    g) intocmesc documentatiile privind propunerile de finantare din fondul de protectie a vanatului a unor actiuni de refacere a potentialului cinegetic al unor fonduri de vanatoare;
    h) controleaza activitatea cinegetica pe toate categoriile de fonduri de vanatoare;
    i) constata pagubele produse de vanatul din categoria speciilor strict protejate si propun modul de solutionare a litigiilor sau de acordare a eventualelor despagubiri din fondul de protectie a vanatului;
    j) controleaza modul in care se desfasoara actiunile de capturare a vanatului viu pentru repopulari, conditiile de detinere a acestuia si modul in care se face repopularea;
    C. In domeniul aplicarii reglementarilor specifice:
    a) controleaza modul in care gestionarii fondurilor de vanatoare respecta reglementarile in vigoare referitoare la aplicarea tarifelor minime percepute cetatenilor romani si turistilor straini pentru actiuni de vanatoare in Romania;
    b) controleaza aplicarea sistemului informational in domeniul cinegetic si fac propuneri de imbunatatire a acestuia;
    c) controleaza modul in care sunt respectate prevederile reglementarilor in vigoare privind rasele de caini admise la vanatoare in Romania;
    d) controleaza daca in desfasurarea actiunilor de vanatoare sunt folosite arme si munitii omologate;
    e) verifica modul in care se respecta reglementarile privind regimul de circulatie a vanatului viu, a celui impuscat si a trofeelor de vanat;
    f) autorizeaza in conditiile legii si controleaza tinerea in captivitate a animalelor salbatice;
    g) controleaza transportul de animale salbatice naturalizate, precum si activitatea atelierelor de naturalizare;
    h) controleaza modul in care sunt respectate de catre toti gestionarii fondurilor de vanatoare reglementarile cu privire la regimul permiselor si autorizatiilor de vanatoare;
    i) urmaresc incasarea in contul fondului de protectie a vanatului a despagubirilor civile pentru daunele aduse fondului cinegetic prin fapte ilicite si iau masurile necesare in situatia in care constata ca sumele ce reprezinta despagubiri nu au fost incasate;
    j) analizeaza si solutioneaza reclamatii si sesizari;
    D. In domeniul prevenirii si combaterii braconajului la vanatoare si al constatarii infractiunilor si contraventiilor prevazute de Legea fondului cinegetic si a protectiei vanatului nr. 103/1996, cu modificarile ulterioare:
    a) organizeaza si desfasoara actiuni de prevenire si combatere a braconajului la vanatoare;
    b) controleaza activitatea de prevenire si combatere a braconajului la vanatoare desfasurata de gestionarii fondurilor de vanatoare;
    c) constata faptele care constituie infractiuni prevazute si pedepsite de Legea nr. 103/1996, cu modificarile ulterioare;
    d) constata faptele contraventionale prevazute si sanctionate de Legea nr. 103/1996, cu modificarile ulterioare;
    e) intocmeste documentele pentru faptele constatate conform lit. c) si d) si aplica, dupa caz, sanctiunile prevazute de lege;
    f) depune documentele intocmite in conformitate cu prevederile lit. e) la inspectoratul teritorial de regim silvic si cinegetic in a carui structura functioneaza;
    g) ia masura confiscarii bunurilor care au folosit sau au fost destinate sa foloseasca la savarsirea infractiunilor prevazute la art. 34 din Legea nr. 103/1996, cu modificarile ulterioare;
    h) ia masura retinerii permisului de vanatoare in conditiile prevazute la art. 37 si 39 din Legea nr. 103/1996, cu modificarile ulterioare;
    i) intocmeste documentele necesare pentru situatiile prevazute la lit. g) si h) si le depune la inspectoratul teritorial de regim silvic si cinegetic in a carui structura functioneaza;
    E. In domeniul incadrarii personalului cu atributii de paza a fondurilor de vanatoare si al examenelor de vanatori:
    a) avizeaza incadrarea personalului cu atributii de paza a fondurilor de vanatoare, pe baza criteriilor stabilite prin reglementari emise de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura;
    b) atesta inspectorii voluntari de vanatoare si fac propuneri pentru recompensarea acestora in conditiile stabilite prin reglementari emise de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura;
    c) fac parte din comisiile de examinare la examenele organizate pentru dobandirea calitatii de vanator, atunci cand sunt imputerniciti;
    F. In domeniul reprezentarii nationale si internationale:
    - participa, in baza imputernicirii Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, la colaborari sau la schimburi de experienta cu alte structuri din tara si din strainatate care desfasoara activitati in domeniul cinegetic sau in legatura cu domeniul cinegetic.
    (2) Oficiile cinegetice din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic indeplinesc orice alte atributii stabilite in competenta lor prin acte normative.
    Art. 2
    In indeplinirea atributiilor prevazute la art. 1 alin. (1) salariatii oficiilor cinegetice din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic si cinegetic intocmesc documente specifice.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 168/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 168 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 140 2016
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm firme de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Norma 8 2020
    Sunt atât de încântat că am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am primit un împrumut ... Am încercat un serviciu diferit, dar nu am putut niciodată să obțin un împrumut de la acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente, iar la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după întâlnirea cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 € Euro acum afacerea mea merge bine și vreau să știți toate acestea astăzi, deoarece sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi din toată lumea. Luați legătura cu aceștia și nu pierdeți timp cu acești creditori contactați cu drag acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 15 2020
    GET Rich with ATM CARD BLANC ... Whatsapp: +18033921735 Vreau să depun mărturie despre cardurile de ATM-uri Dark Web care pot retrage bani de la orice mașini de ATM din întreaga lume. Am fost foarte sărac înainte și nu am nicio treabă. Am văzut atât de multe mărturii despre modul în care hackerii Dark Web le trimit cardul gol ATM și îl folosesc pentru a colecta bani în orice mașină ATM și a deveni bogat. (darkwebblankatmcard@gmail.com) Le trimit prin e-mail și mi-au trimis cardul bancomat gol. L-am folosit pentru a obține 120.000 de euro. retrageți maxim 5.000 EUR zilnic. Dark Web dă cartea doar pentru a ajuta săracii. Păstrați și luați bani direct de pe orice seif de mașină ATM folosind cardul programat ATM care rulează în modul automat. E-mail: darkwebblankatmcard@gmail.com Text & Call sau WhatsApp: +18033921735
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    * Utilizați această perioadă de blocare pentru a investi și a începe să câștigați direct de acasă ..... Inbox me pentru a începe! * Investiți 300 € pentru a câștiga 3000 € Investiți 400 € pentru a câștiga 4000 € Investiți 500 € pentru a câștiga 5000 € Investiți 600 EUR pentru a câștiga 6000 € Investiți 700 € pentru a câștiga 7000 € Investiți 8000 EUR pentru a câștiga 80 000 EUR Investiți 9000 EUR pentru a câștiga 90.000 € Totul în 7 zile de profit și plata de 100% este asigurată. Dacă sunteți interesat să investiți cu noi, contactați-ne acum prin WhatsApp +15022064419 sau prin e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 817 2017
    Sunt Brette M. Wagner, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știm că există o mulțime de familii care trăiesc din salariu și altele care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare care include: Planificarea afacerilor, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 168/2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu