Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1627 din 26.08.2019

privind documentele care atestă reşedinţa în străinătate a cetăţenilor români în vederea exercitării dreptului de vot prin corespondenţă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 705 din 28 august 2019



SmartCity1

Având în vedere prevederile Legii nr. 148/2019 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în materie electorală, luând în considerare art. 8 alin. (2) din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, art. 4 alin. (1) din Legea nr. 288/2015 privind votul prin corespondenţă, precum şi modificarea şi completarea Legii nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările şi completările ulterioare, şi art. 83 alin. (2) şi (4) din Legea nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 16/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Externe, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor externe emite prezentul ordin. Articolul 1Începând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin, în vederea exercitării dreptului de vot prin corespondenţă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020, se stabilesc documentele care atestă reşedinţa în străinătate, prevăzute în lista din anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prezentul ordin abrogă Ordinul ministrului afacerilor externe nr. 500/2016 privind documentele care atestă reşedinţa în străinătate în vederea exercitării dreptului de vot la alegerile parlamentare din anul 2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 223 din 25 martie 2016, cu completările ulterioare. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Ministerului Afacerilor Externe. Ministrul afacerilor externe, Ramona-Nicole Mănescu ANEXĂLISTA documentelor care atestă reşedinţa în străinătate a cetăţenilor români în vederea exercitării dreptului de vot prin corespondenţă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020

NOTE:
1. Pentru cetăţenii români care deţin şi cetăţenia statului de reşedinţă, documentele de identitate eliberate de autorităţile locale ale statului de reşedinţă (carte de identitate, paşaport, certificat de naturalizare/cetăţenie etc.) reprezintă dovada de reşedinţă în statul respectiv.
2. Documentele speciale emise cetăţenilor români angajaţi ai misiunilor diplomatice/oficiilor consulare şi ai organizaţiilor internaţionale cu sediul în străinătate, precum şi cele emise membrilor de familie ai acestora reprezintă dovada de reşedinţă în statul respectiv.
3. Lista avizată de serviciul personal al Ministerului Apărării Naţionale/Ministerului Afacerilor Interne care să ateste calitatea de militar în misiune reprezintă dovada de reşedinţă în statul respectiv.
4. Pentru cetăţenii români care se află în străinătate pentru a urma un tratament medical, de mai mult de 90 de zile, documentele emise ori avizate de o autoritate medicală, pe plan local, reprezintă dovada de reşedinţă în vederea exercitării dreptului de vot prin corespondenţă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020.
5. Pentru cetăţenii români cu reşedinţa pe teritoriile altor entităţi nerecunoscute ca state, documentele deţinute pe plan local reprezintă dovada de reşedinţă în vederea exercitării dreptului de vot prin corespondenţă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020.
6. În vederea exercitării dreptului de vot prin corespondenţă la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019 şi pentru exercitarea dreptului de vot la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020 este necesară prezentarea unui singur document din cele enumerate mai jos.
Nr. crt. Ţara Documentele
1 Afganistan 1. Viză de lungă şedere 2. Paşaport de serviciu însoţit de NATO Travel Order (individual sau colectiv)
2 Africa de Sud 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
3 Albania 1. Document care atestă domiciliul 2. Permis de şedere pentru străini
4 Algeria 1. Carte de reşedinţă 2. Permis de şedere
5 Andorra 1. Titlu de sejur eliberat străinilor 2. Permis de conducere
6 Angola 1. Permis de şedere permanentă 2. Permis de şedere temporară 3. Viză de muncă aplicată în paşaport 4. Carte de rezidenţă pentru cetăţeni străini
7 Antigua şi Barbuda 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
8 Arabia Saudită 1. Permis de rezident 2. Adeverinţă care să ateste adresa
9 Argentina 1. Document naţional de identitate (pentru persoane care deţin dublă cetăţenie: română şi argentiniană) 2. Document naţional de identitate pentru străini (pentru persoane care deţin numai cetăţenia străină) 3. Adeverinţă privind rezidenţa temporară
10 Armenia 1. Permis de rezidenţă temporară 2. Document de călătorie pentru străini 3. Permis de şedere permanentă
11 Australia 1. Viză de rezidenţă temporară 2. Viză de rezidenţă permanentă 3. Permis de conducere 4. Orice alte documente prevăzute de legislaţia locală (spre exemplu, facturi de utilităţi)
Teritorii aflate sub jurisdicţia/suveranitatea Australiei
12 Insula Christmas 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
13 Insulele Cocos 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
14 Insula Norfolk 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
15 Austria 1. Dovadă de înscriere sau înregistrare (Bestätigung der Meldung sau Meldezettel) 2. Adeverinţă de înregistrare pentru cetăţenii SEE şi ai Confederaţiei Elveţiene (Anmeldebescheinigung für EWR Bürgern-innen und Schweizer Bürger-innen) 3. Certificat privind libera circulaţie în UE (EU Freizügigkeitsbestätigung) 4. Titlu de şedere sau dovadă de stabilire (Aufenthaltstitel) 5. Document de identitate cu fotografie pentru cetăţenii comunitari (EU - Lichtbildausweis) 6. Adeverinţă de lungă şedere (Bescheinigung des Daueraufenthalts)
16 Azerbaidjan 1. Permis de rezidenţă temporară 2. Permis de rezidenţă permanentă
17 Bahamas 1. Permis de şedere permanentă 2. Permis de şedere temporară (annual permit)
18 Bahrain 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de şedere
19 Bangladesh Conform pct. 1 şi 2 din notă
20 Barbados 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
21 Belarus 1. Permis de şedere
Nr. crt. Ţara Documentele
22 Belgia 1. Permis de şedere temporară, tip E 2. Permis de şedere permanentă, tip E+ 3. Atestat de înregistrare la primărie pentru şedere temporară 4. Atestat de înregistrare la primărie pentru şedere permanentă 5. Carte de identitate pentru străini 6. Certificat de înregistrare în registrul străinilor 7. Certificat de înregistrare
23 Belize 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
24 Benin 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
25 Bhutan 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
26 Bolivia Conform pct. 1 şi 2 din notă
27 Bosnia şi Herţegovina 1. Colant privind reşedinţa aplicat în paşaport 2. Card pentru rezidenţi străini 3. Decizie de acordare a rezidenţei
28 Botswana 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
29 Brazilia 1. Carte de identitate pentru străini 2. Carte de domiciliu 3. Document de rezidenţă temporar
30 Brunei Darussalem 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale 2. Carte de identitate violet pentru rezidenţii care au depăşit vârsta de 12 ani 4. Carte de identitate verde pentru persoanele care stau mai mult de 3 luni în Brunei Darussalem
31 Bulgaria 1. Certificat/Permis de şedere continuă pentru cetăţenii UE - cu valabilitate de până la 5 ani 2. Certificat/Permis de şedere permanentă pentru cetăţenii UE - cu valabilitate de 10 ani 3. Card de şedere pentru membru de familie al unui cetăţean UE - cu valabilitate de până la 5 ani 4. Card de şedere pentru membru de familie al unui cetăţean UE - cu valabilitate de 10 ani 5. Permis de şedere pentru membru de familie al unui cetăţean UE (şedere continuă) - cu valabilitate de la 5 ani 6. Permis de şedere pentru membru de familie al unui cetăţean UE (şedere permanentă) - cu valabilitate de 10 ani 7. Permis de şedere pentru persoana cu şedere continuă, beneficiar conform art. 3 alin. 2 din Directiva 2004/38/EC - cu valabilitate de până la 5 ani 8. Permis de şedere pentru persoana cu şedere permanentă, beneficiar conform art. 3 alin. 2 din Directiva 2004/38/EC - cu valabilitate de până la 5 ani 9. Card de şedere temporară/permanentă pentru cetăţean străin 10. Card de şedere pentru cetăţean străin, care beneficiază de statutul de azilant 11. Card de şedere pentru cetăţean străin cu statut umanitar (persoană care beneficiază de protecţie subsidiară) 12. Card de şedere pentru refugiat 13. Adeverinţă eliberată, la cerere, de autorităţile bulgare locale (document prin care se menţionează domiciliul sau reşedinţa)
32 Burkina Faso 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
33 Burundi 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
34 Cambodgia 1. Viză aplicată în paşaport
35 Camerun 1. Permis de şedere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
36 Canada 1. Titlu de călătorie 2. Titlu de călătorie pentru refugiaţi 3. Certificat de identitate 4. Card de rezident permanent 5. Fişă privind dreptul de şedere IMM 1000 6. Permis de şedere temporară
Nr. crt. Ţara Documentele
7. Permis de muncă 8. Permis de studii 9. Permis pentru refugiaţi 10. Permis de conducere
37 Capul Verde 1. Permis de şedere permanentă
38 Republica Centrafricană Conform pct. 1 şi 2 din notă
39 Republica Cehă 1. Permis de rezidenţă temporară 2. Permis de rezidenţă permanentă 3. Colant aplicat în paşaport privind permisiunea de şedere temporară/permanentă 4. Adeverinţă privind reşedinţa
40 Chile 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de şedere permanentă
41 China 1. Permis de şedere 2. Dovadă de stabilire a reşedinţei eliberată de secţiile de poliţie: a) tipizatul model 2008; b) tipizatul model 2009; c) dovadă de stabilire a reşedinţei temporare; d) dovadă de stabilire a reşedinţei temporare pentru vizitatori 3. Permis de şedere permanentă eliberat de Hong Kong şi Macao
Teritorii aflate sub jurisdicţia/suveranitatea Chinei
42 Hong Kong 1. Permis de şedere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
43 Macao 1. Permis de şedere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
44 Ciad 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
45 Cipru 1. Certificat de înregistrare 2. Permis de şedere temporară 3. Carte de identitate pentru străin 4. Permis de şedere „RTCN" sub forma unei vize/ştampile aplicate în paşaport
46 Coasta de Fildeş 1. Certificat de rezidenţă 2. Permis de şedere temporară
47 Comore 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
48 Congo 1. Viză de şedere 2. Atestat de rezidenţă
49 R.D. Congo 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
50 Costa Rica 1. Documentele de reşedinţă emise de către autorităţile locale 2. Conform pct. 1 şi 2 din notă
51 Columbia 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de şedere temporară
52 Croaţia 1. Paşaportul croat 2. Cartea de identitate croată 3. Certificatul de cetăţenie croată 4. Cardul de rezidenţă 5. Adeverinţă de înregistrare a şederii temporare în Republica Croaţia
53 Cuba 1. Carte de identitate pentru străini (completată olograf)
54 Danemarca 1. Permis de şedere/rezidenţă 2. Dovadă a dreptului de şedere având forma unei adeverinţe 3. Certificat de înregistrare 4. Permis de conducere 5. Card de sănătate
Teritorii aflate sub jurisdicţia/suveranitatea Danemarcei
55 Insulele Feroe 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
56 Groenlanda 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
Nr. crt. Ţara Documentele
57 Djibouti 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
58 Dominica 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
59 Republica Dominicană 1. Carte de identitate pentru străini
60 Ecuador 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
61 Egipt 1. Viza de şedere emisă de autorităţile egiptene 2. Reşedinţa pe teritoriul egiptean, care se aplică pentru o perioadă mai mare de 3 luni 3. Pentru persoanele cu dublă cetăţenie este valabil paşaportul românesc pe care se află ştampila de intrare pe teritoriul egiptean, în paralel cu prezentarea documentului de identitate egiptean.
62 El Salvador 1. Documentele de reşedinţă emise de către autorităţile locale 2. Conform pct. 1 şi 2 din notă
63 Elveţia 1. Pentru persoanele care au şi cetăţenia statelor menţionate: paşaportul; cartea de identitate 2. Pentru străini: - permisele de şedere eliberate de autorităţile pentru migraţie (L, B, C); - adeverinţele eliberate de primăriile locului de reşedinţă; - cardurile de identitate eliberate de Ministerul Afacerilor Externe
64 Emiratele Arabe Unite 1. Viză de reşedinţă 2. Permis de rezidenţă
65 Eritreea 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
66 Estonia 1. Card de identitate pentru cetăţenii UE
67 Etiopia 1. Permis de şedere temporară
68 Fiji 1. Permis de conducere şi permis de conducere temporar 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale 3. Orice alte documente prevăzute de legislaţia locală (spre exemplu, facturi de utilităţi)
69 Filipine 1. Certificat de înregistrare pentru străini 2. Permis de muncă pentru străini 3. Viză de reşedinţă
70 Finlanda 1. Permis de rezidenţă 2. Card de rezidenţă 3. Permis de reşedinţă sub formă de colant aplicat în paşaport 4. Atestat de reşedinţă eliberat de evidenţa populaţiei 5. Atestat de reşedinţă eliberat de poliţie 6. Permis de conducere 7. Cartea de identitate emisă de autorităţile finlandeze pentru cetăţenii din ţările UE, cu valabilitate de 5 ani, fără drept utilizare ca document de călătorie
71 Franţa 1. Titlu de sejur (modelul electronic şi carte de rezident) 2. Recipisă temporară care înlocuieşte titlul de sejur expirat sau pierdut 3. Adeverinţă, certificat şi atestat prin care primarul/funcţionarul primăriei certifică şi semnează faptul că solicitantul domiciliază în Franţa 4. Certificat sau adeverinţă de şcolarizare 5. Atestat care conţine numărul naţional de asigurare medicală 6. Ultimul aviz de impozitare 7. Dovadă a calităţii de şomer (cu valabilitate de un an) 8. Permis de conducere 9. Card de asigurare medicală 10. Atestat de domiciliu eliberat de Ministerul de Interne francez 11. Declaraţie de domiciliu dată pe propria răspundere, cu legalizarea semnăturii de către primar sau ofiţerul de stare civilă 12. Adeverinţă privind alegerea domiciliului, în măsura în care din conţinutul acesteia reiese că este eliberată de către o autoritate a statului francez, fapt confirmat prin ştampilă şi semnătura reprezentantului legal 13. Cărţi individuale de acordare a ajutorului medical de stat sau cărţi pentru persoane cu handicap, găzduite de autorităţile franceze 14. Extrase de cont bancar cu intrări/ieşiri de fonduri recente 15. State salarizare 16. Factură electricitate 17. Factură de internet şi telefon fix 18. Asigurări domiciliu
Nr. crt. Ţara Documentele
Franţa - Departamente de peste mări:
72 Guyana Franceză 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
73 Guadelupa 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
74 Martinica 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
75 Mayotte 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
76 Reunion 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
Franţa - Teritorii de peste mări:
77 Polinezia Franceză 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
78 Noua Caledonie 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
79 Saint Barthélemy 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
80 Saint Martin 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
81 Saint Pierre şi Miquelon 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
82 Wallis şi Futuna 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
83 Gabon 1. Permis de şedere
84 Gambia Conform pct. 1 şi 2 din notă
85 Germania 1. Adeverinţă privind domiciliul permanent/reşedinţa 2. Adeverinţă privind dreptul la liberă circulaţie şi la alegerea domiciliului în UE 3. Permis de muncă (numai pentru persoanele care deţin şi cetăţenia germană) 4. Permis de şedere pe durată determinată 5. Permis de şedere 6. Permisiune de stabilire permanentă 7. Permisiune de şedere permanentă UE
86 Georgia 1. Permis electronic de şedere temporară 2. Permis de şedere permanentă
87 Grecia 1. Adeverinţă de înregistrare 2. Adeverinţă privind domiciliul 3. Adeverinţă de înregistrare ca membru de familie al unui cetăţean european 4. Carte de rezidenţă pentru membrul de familie al unui cetăţean european
88 Grenada 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
89 Ghana Conform pct. 1 şi 2 din notă 1. Viză de şedere temporară 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
90 Guatemala 1. Viză aplicată în paşaport 2. Permis de şedere
91 Guineea Bissau 1. Permis de şedere
92 Guineea Conakry Conform pct. 1 şi 2 din notă
93 Guineea Ecuatorială 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
94 Guyana Conform pct. 1 şi 2 din notă
95 Haiti 1. Permis de şedere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
96 Honduras 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
97 India 1. PIO Card 2. Certificat de înregistrare 3. Viză aplicată în paşaport
98 Indonezia 1. Permis de şedere temporară 2. Permis de şedere permanentă
99 Insulele Cook 1. Permis de conducere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
100 Insulele Marshall 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
101 Insulele Solomon 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
Nr. crt. Ţara Documentele
102 Iordania 1. Permis de şedere 2. Permis de muncă 3. Paşaportul şi cartea de identitate eliberate de autorităţile iordaniene pentru persoanele cu dublă cetăţenie româno-iordaniană
103 Irak 1. Document care atestă dreptul de şedere 2. Document care atestă domiciliul
104 Iran 1. Viza de muncă 2. Viza de rezidenţă
105 Irlanda 1. Paşaport emis de autorităţile irlandeze, pentru persoanele cu dublă cetăţenie 2. Certificat de naturalizare 3. Documente eliberate de autorităţile irlandeze prin care se atestă încadrarea în muncă şi plata taxelor şi impozitelor (formularele P45 şi P60) 4. Documente care conţin numărul de înregistrare socială - Personal Public Service Number - PPS Card sau adeverinţa care conţine numărul de înregistrare socială - PPSN 5. Contract de închiriere a locuinţei înregistrat la autorităţile locale - PRTB (Private Residential Tenancies Board) 6. Contract de proprietate a unui imobil rezidenţial 7. Permis de conducere irlandez 8. Extras de cont bancar curent de la o bancă din Irlanda 9. Facturi de plată utilităţi în Irlanda 10. Paşaport emis de autorităţile irlandeze, pentru persoanele cu dublă cetăţenie
106 Islanda 1. Permis de şedere 2. Certificat de rezidenţă 3. Permis de conducere 4. Extras de cont curent din Islanda 5. Document emis de autorităţile locale islandeze care conţine numărul de înregistrare la Registrul naţional din Islanda
107 Israel 1. Carte de identitate emisă pentru persoanele care urmează să primească cetăţenia 2. Carte de identitate emisă pentru cetăţenii străini rezidenţi 3. Viză de reşedinţă sau de muncă
108 Italia 1. Carte de identitate pentru cetăţenii străini 2. Atestat de şedere/de înscriere în registrul populaţiei 3. Certificat de rezidenţă emis de primăria locală 4. Certificat privind componenţa familiei - dacă pe acesta este înscrisă reşedinţa titularilor 5. Certificat cumulativ privind reşedinţa şi alte drepturi 6. Permis de şedere 7. Carte de identitate pentru membrii corpului diplomatic şi NATO ID CARD 8. Cărţile de identitate electronice
109 Jamaica 1. Permis de conducere 2. Permis de muncă 3. Carte de identitate (Elector Registration Identification Card) 4. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
110 Japonia 1. Card de rezidenţă 2. Certificat de rezidenţă 3. Certificat de atestare a rezidenţei 4. Viză aplicată în paşaport
111 Kazahstan 1. Permis de şedere 2. Certificat de rezidenţă eliberat de primăria locală 3. Carte de migraţiune 4. Atestat de înscriere în registrul de populaţie 5. Permis de muncă
112 Kenya 1. Carte de identitate pentru străini 2. Viză de reşedinţă aplicată în paşaport
113 Kiribati 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
114 Kuweit 1. Carte de identitate pentru străini 2. Viză de reşedinţă aplicată în paşaport
115 Kârgâzstan 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
Nr. crt. Ţara Documentele
116 R.P.D. Laos 1. Permis de conducere şi permis de conducere temporar 2. Viza tip I-B3_P-B3_LA-B2 3. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
117 Lesotho 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
118 Letonia 1. Permis de şedere de tip card 2. Permis de şedere electronic de tip card 3. Permis de şedere permanentă 4. Permis de şedere de scurtă durată
119 Liban 1. Permis de şedere 2. Extras individual de stare civilă cu datele personale 3. Permisul de muncă 4. Dovada de rezidenţă eliberată de primării
120 Liberia 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
121 Libia 1. Carte de familie pentru persoanele căsătorite cu cetăţeni libieni 2. Viză de reşedinţă 3. Adeverinţă de reşedinţă
122 Liechtenstein 1. Pentru persoanele care au şi cetăţenia statelor menţionate: a) paşaportul; b) cartea de identitate. 2. Pentru străini: a) permisele de şedere eliberate de autorităţile pentru migraţie (L, B, C); b) adeverinţele eliberate de primăriile locului de reşedinţă; c) cardurile de identitate eliberate de Ministerul Afacerilor Externe.
123 Lituania 1. Permis de şedere de tip card 2. Permis de şedere electronic de tip card 3. Permis de şedere permanentă 4. Permis de şedere de scurtă durată 5. Acreditare eliberată de Ministerul Afacerilor Externe lituanian sub formă de card pentru personalul diplomatic şi tehnico-adminsitrativ al misiunii diplomatice şi pentru angajaţii din Institutul European de Egalitate de Gen (Vilnius)
124 Luxemburg 1. Certificat de înregistrare pentru rezidenţă sub 5 ani (eliberat de către municipalitatea locului de reşedinţă - primării/comune) 2. Permis de şedere permanentă pentru rezidenţe mai mari de 5 ani (eliberat de către Direcţia imigrări/Ministerul Afacerilor Externe local)
125 Macedonia de Nord 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de şedere temporară sub forma unui card 3. Permis de şedere temporară sub forma unei vize aplicate în paşaport 4. Permis de şedere permanentă sub forma unui card
126 Madagascar 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
127 Malaysia 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de şedere 3. Viză de lungă şedere 4. Viză de reşedinţă 5. Colant aplicat în paşaport care atestă reşedinţa temporară
128 Malawi 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
129 Maldive 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
130 Mali 1. Certificat de rezidenţă
131 Malta 1. Carte de reşedinţă permanentă pentru cetăţenii UE 2. Carte de reşedinţă temporară pentru cetăţenii UE
Nr. crt. Ţara Documentele
132 Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord 1. Colant/Ştampilă aplicat(ă) în paşaport care atestă reşedinţa 2. Colant/Vinietă aplicat(ă) în paşaport privind dreptul de şedere 3. Certificat de înregistrare 4. Autorizaţie de muncă 5. Document care atestă reşedinţa permanentă 6. Document care atestă înregistrarea la autorităţile locale privind confirmarea şi stabilirea taxelor locale, respectiv adeverinţa de plată a impozitelor la autorităţile centrale sau locale 7. Permis de conducere 8. Document care conţine numărul naţional de asigurare 9. Document care conţine numărul de asigurare medicală 10. Contract de închiriere a locuinţei înregistrat la autorităţile locale 11. Extras de cont bancar curent de la o bancă din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord 12. Facturi de plată utilităţi în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord
Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord - Teritorii de peste mări
133 Anguilla 1. Ştampilă/Permis care atestă reşedinţa 2. Ştampilă/Permis de muncă 3. Certificat de apartenenţă 4. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
134 Bermuda 1. Permis de muncă 2. Certificat de reşedinţă 3. Permis de intrare 4. Certificat eliberat unei persoane care aparţine Insulelor Virgine 5. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
135 Insulele Virgine 1. Permis de muncă 2. Certificat de reşedinţă 3. Permis de intrare 4. Certificat eliberat unei persoane care aparţine Insulelor Virgine 5. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
136 Insulele Cayman 1. Permis de muncă 2. Certificat de reşedinţă 3. Permis de intrare 4. Certificat eliberat unei persoane care aparţine Insulelor Virgine 5. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
137 Insulele Falkland 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
138 Gibraltar 1. Permis de şedere 2. Orice document din care să rezulte că persoana respectivă locuieşte în Gibraltar, contract de muncă, contract de închiriere 3. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
139 Montserrat 1. Permis de şedere 2. Permis de muncă 3. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
140 Insulele Pitcairn 1. Viză de lungă şedere 2. Permis de şedere 3. Autorizaţie de muncă 4. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
141 Insulele Georgia de Sud şi Sandwich de Sud 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
142 Insulele Turks şi Caicos 1. Certificat emis de Turks şi Caicos şi Caicos Islander 2. Permis de şedere 3. Certificat de rezident permanent 4. Permis de muncă 5. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
143 Teritoriul Antarctic Britanic 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
Nr. crt. Ţara Documentele
Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord - Dependenţele Coroanei Britanice
144 Guernsey 1. Orice document din care să rezulte că persoana respectivă locuieşte în Guernsey, contract de muncă, contract de închiriere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
145 Insula Man 1. Permis de muncă 2. Orice document din care să rezulte că persoana respectivă locuieşte în Insula Man, contract de închiriere 3. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
146 Jersey 1. Orice document din care să rezulte că persoana respectivă locuieşte în Insula Jersey, contract de închiriere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
147 Maroc 1. Permis de şedere/carte de rezidenţă 2. Carte naţională de identitate (pentru deţinătorii de dublă cetăţenie - română şi marocană) 3. Carte de înregistrare (carte d’immatriculation) 4. Recipisă de depunere a cererii de obţinere/reînnoire a cărţii de înregistrare (echivalentul certificatului de înregistrare)
148 Mauritania 1. Carte de rezidenţă 2. Carte/Titlu de sejur 3. Carte de identitate (pentru deţinătorii de dublă cetăţenie - română şi mauritaneză)
149 Mauritius 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
150 Mexic 1. Atestat de reşedinţă temporară 2. Atestat de reşedinţă permanentă 3. Document unic de migrare
151 Micronesia 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
152 Mongolia 1. Permis de şedere 2. Autorizaţie de muncă 3. Viză de muncă
153 Republica Moldova 1. Permis de şedere temporară
154 Monaco 1. Titlu de sejur 2. Permis de conducere
155 Mozambic 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
156 Muntenegru 1. Permisul de şedere temporară 2. Permisul de şedere temporară şi muncă 3. Permisul de şedere permanentă 4. Cartea de identitate pentru străini (pentru şederea permanentă)
157 RU Myanmar 1. Permis de conducere 2. Viză - un an 3. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
158 Namibia 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
159 Nauru 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
160 Nepal 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
161 Nicaragua 1. Documentele de reşedinţă emise de către autorităţile locale 2. Conform pct. 1 şi 2 din notă
162 Niger 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
Nr. crt. Ţara Documentele
163 Nigeria 1. Permis de şedere
164 Niue 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
165 Norvegia 1. Certificat de înregistrare a domiciliului (Bostedattest) 2. Certificat de înregistrare a reşedinţei pentru cetăţenii SEE (Registreringsbevis for EØS-borgere) 3. Certificat de înregistrare a reşedinţei permanente pentru cetăţenii SEE (Varig Oppholdsbevis for EØS-borgere) 4. Viză tip permis de şedere permanentă (Permanent oppholdstillatelse) 5. Permis de conducere norvegian (Førerkort), cu menţiunea că documentul atestă reşedinţa în Norvegia numai dacă titularul deţine un paşaport românesc valabil cu menţionarea domiciliului în străinătate şi nu poate prezenta documentele menţionate la punctele de la 1 la 4 sau paşaport norvegian valid, emis pe numele său.
166 Noua Zeelandă 1. Viză de rezidenţă sub forma unui colant aplicat în paşaport 2. Permis de conducere 3. Card de asigurare socială şi medicală şi de protecţie socială, care include adresa de reşedinţă a posesorului şi numărul de referinţă al persoanei 4. Notificare a autorităţilor/administraţiei pentru taxe/impozite 5. Contract de închiriere a locuinţei 6. Factură de plată a utilităţilor 7. Extract bancar care să includă şi adresa persoanei 8. Orice alte documente prevăzute de legislaţia locală (spre exemplu, facturi de utilităţi)
167 Tokelau 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
168 Olanda 1. Permis de şedere (Verblijfstitel sau Verblifskaart) 2. Card eliberat de Ministerul olandez al Afacerilor Externe pentru persoanele cu statut privilegiat (Identiteitbewijs geprivilegieerden - Ministerie van Buitenlandse Zaken) 3. Extras internaţional al înregistrării persoanelor în registrul populaţiei eliberat de primărie (Publiekszaken, Extract from the register of population) 4. Extras (Uittreksel) înregistrare la primărie şi obţinere cod numeric propriu burgerservicenummer (BSN) (documentele conţin şi specificarea adresei de reşedinţă, woonadres, adresgegevens, verblijfplaats) 5. Paşaport sau carte de identitate olandeze, numai împreună cu documentul românesc valabil solicitat pentru exercitarea votului 6. Permis de conducere valabil, eliberat de autorităţile olandeze (Rijbewijs) 7. Poliţă de asigurare de sănătate, naţională, valabilă pentru anul în curs, emisă de o firmă de asigurare olandeză (Polis Verzekering) 8. Card de student, eliberat de universităţi din Olanda, valabil pentru anul în curs (Studentenkaart, Student card) 9. Abonament de transport, personalizat (cu fotografie) valabil pentru anul în curs (Persoonlijke OV chipkaart)
Teritorii aflate sub jurisdicţia/suveranitatea Olandei
169 Aruba 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale/de autorităţile olandeze
170 Curacao 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale/de autorităţile olandeze
171 Sint Maarten 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale/de autorităţile olandeze
172 Bonaire 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale/de autorităţile olandeze
173 Saba 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale/de autorităţile olandeze
174 St. Eustatius 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale/de autorităţile olandeze
175 Sultanatul Oman 1. Card de rezidenţă 2. Viză aplicată în paşaport
176 Palau 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
177 Palestina 1. Viză de lungă şedere acordată cetăţenilor străini căsătoriţi cu cetăţeni palestinieni
178 Pakistan 1. Card pentru persoane de origine pakistaneză
179 Papua Noua Guinee 1. Permis de rezidenţă permanentă 2. Viză de lucru cu multiple intrări
180 Panama 1. Carte de identitate pentru străini
181 Paraguay 1. Document naţional de identitate (pentru persoane care deţin dublă cetăţenie) 2. Document naţional de identitate pentru străini (pentru persoane care deţin numai cetăţenia străină) 3. Adeverinţă privind rezidenţa temporară
182 Peru 1. Carte de identitate pentru străini 2. Carnet de străin
183 Polonia 1. Adeverinţă privind înregistrarea şederii cetăţeanului UE 2. Document care confirmă dreptul de şedere definitivă
Nr. crt. Ţara Documentele
184 Portugalia 1. Permis de reşedinţă permanentă 2. Titlu de reşedinţă 3. Certificat de cetăţean european 4. Cetăţenii români cu dublă cetăţenie pot prezenta documentele de identitate eliberate de autorităţile locale (carte de identitate, paşaport, permis de conducere etc.) pentru a face dovada rezidenţei pe teritoriul Republicii Portugheze.
185 Qatar 1. Carte de identitate pentru străini 2. Colant privind reşedinţa
186 Republica Populară Democrată Coreeană 1. Permis de reşedinţă
187 Republica Coreea 1. Card de înregistrare pentru străini 2. Certificat de înregistrare pentru străini 3. Viză care atestă şederea legală
188 Federaţia Rusă 1. Permis de şedere pentru cetăţenii străini 2. Permis de reşedinţă temporară pentru cetăţenii străini 3. Ştampilă aplicată în paşaport cu menţionarea adresei de domiciliu şi/sau a termenului de şedere 4. Viză de lungă şedere 5. Talon separat de viză de lungă şedere
189 Rwanda 1. Viză aplicată în paşaport
190 Regatul Eswatini 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
191 Samoa 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
192 San Marino 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de reşedinţă 3. Permis de şedere 4. Permis de şedere special 5. Carte verde 6. Permis de muncă 7. Certificat de înscriere sau de rezidenţă
193 Saint Kitts şi Nevis 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
194 Saint Vincent şi Grenadine 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
195 Saint Lucia 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
196 Sao Tome şi Principe 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
197 Seychelles 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
198 Serbia 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de şedere permanentă aplicat în paşaport sub forma unui colant de viză 3. Viză de şedere temporară aplicată în paşaport 4. Adeverinţă care atestă adresa de domiciliu 5. Permis de şedere kosovar
199 Senegal 1. Permis de şedere 2. Viză de lungă şedere 3. Autorizaţie de şedere
200 Sfântul Scaun 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
201 Sierra Leone 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
202 Singapore 1. Carte de identitate pentru rezidenţi permanenţi (National Registration Identity Card, NRIC) 2. Permis de angajat „Employment Pass" 3. Permis pentru antreprenori „Entre Pass" 4. Permis de angajat personalizat „Personalised Employment Pass" 5. Permis de muncă tip „S Pass" 6. Permis de muncă pentru lucrători străini „Work Permit for Foreign Worker" 7. Permis de muncă pentru lucrători domestici „Work permit for foreign domestic worker" 8. Permis de muncă pentru persoane care lucrează în localuri de divertisment „Work permit for performing artists" 9. Permis de angajat pentru stagiar „Training Employment Pass"
Nr. crt. Ţara Documentele
10. Permis de muncă tip „Work Holiday Pass" 11. Permis de muncă pentru stagiar „Training work permit" 12. Permis de muncă tip „Miscellaneous work pass" 13. Permis pentru studenţi „Student Pass" 14. Permis de aparţinător „Dependant’s pass" 15. Permis de vizită pe termen lung „Long term visit pass" 16. Permis diplomatic „Diplomatic Pass"
203 Siria 1. Document de reşedinţă 2. Permis de şedere 3. Viză de reşedinţă aplicată în paşaport 4. Permis de muncă
204 Slovacia 1. Carte de identitate pentru străini 2. Permis de reşedinţă permanentă 3. Adeverinţă de domiciliu
205 Slovenia 1. Permis de şedere sub formă de carnet 2. Permis de şedere permanentă sub formă de card 3. Permis de şedere temporară sub formă de card 4. Permis de şedere sub formă de viză 5. Certificat de înregistrare a cetăţeanului UE 6. Adeverinţă de domiciliu
206 Somalia 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
207 Spania 1. Certificat de înregistrare ca cetăţean comunitar 2. Adeverinţă de înregistrare în Registrul municipal 3. Permis de conducere 4. Card de sănătate 5. Carnet de elev/student 6. Documente care conţin NIE/numărul de identificare al străinului, respectiv: a) carte de muncă, b) certificat de persoană în căutarea unui loc de muncă, c) certificat de înscriere la asigurările sociale.
208 Sri Lanka 1. Viză de lungă şedere aplicată în paşaport
209 Statele Unite ale Americii (SUA) 1. Permis de reşedinţă permanentă 2. Permis de muncă 3. Viză aplicată în paşaport 4. Formular I-797 sau I-797A 5. Permis de conducere 6. ID-card
Teritorii aflate sub jurisdicţia/suveranitatea SUA
210 Guam 1. Permis de conducere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
211 Insulele Mariane de Nord 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
212 Insulele Virgine 1. Permis de conducere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
213 Puerto Rico 1. Permis de conducere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
214 Samoa Americană 1. Permis de conducere 2. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
215 Sudan 1. Permis de şedere 2. Permis pentru străinii de origine sudaneză 3. Viză care atestă dreptul de şedere aplicată în paşaport
216 Sudanul de Sud 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
217 Suedia 1. Orice act emis de Agenţia de Taxe (Skatteverket), indiferent de forma şi titlul acestuia, prin care se demonstrează că titularul este înregistrat ca rezident în Suedia, respectiv deţine un număr personal suedez 2. Permis de conducere emis de autorităţile suedeze (deţinerea unui permis de conducere emis de autorităţile statului de reşedinţă pentru toate cazurile în care se recomandă folosirea permisului de conducere) 3. Adeverinţă de înregistrare la Agenţia pentru Ocuparea în Muncă, împreună cu adeverinţă de deţinere a unui număr de coordonare suedez eliberat de Agenţia de Taxe 4. Document emis de universitatea la care studiază - pentru studenţii care nu sunt înregistraţi ca rezidenţi şi se află la studii pentru o perioadă mai mare de 3 luni şi mai mică sau egală cu 12 luni
Nr. crt. Ţara Documentele
218 Suriname 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
219 Tadjikistan 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
220 Tanzania 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
221 Thailanda 1. Paşaport special eliberat cetăţenilor străini 2. Permis de şedere având forma unei vize aplicate în paşaport 3. Permis de muncă 4. Permis de conducere
222 Timorul de Est 1. Permis de şedere permanentă 2. Viză de lucru
223 Togo 1. Permis de rezidenţă
224 Tonga 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
225 Trinidad şi Tobago 1. Certificat de înregistrare a şederii
226 Tunisia 1. Permis de şedere 2. Viză aplicată în paşaport
227 Turcia 1. Permis de şedere 2. Permis de muncă
228 Turkmenistan 1. Adeverinţă eliberată de Serviciul pentru Migraţie care confirmă dreptul de şedere 2. Permis de şedere 3. Viză de lungă şedere aplicată în paşaport
229 Tuvalu 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
230 Ucraina 1. Permis de şedere temporară 2. Permis de şedere permanentă 3. Viză de lungă şedere
231 Uganda 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
232 Ungaria 1. Card de domiciliu 2. Card de înregistrare pentru cetăţenii SEE 3. Permis de şedere permanentă 4. Permis de şedere 5. Adeverinţă de stabilire a domiciliului 6. Carte de identitate
233 Uruguay 1. Carte de identitate pentru străini 2. Carte de identitate provizorie
234 Uzbekistan 1. Drept de şedere permanentă sub formă de viză aplicată în paşaport 2. Drept de şedere temporară sub formă de viză aplicată în paşaport însoţit de un document care atestă adresa la care este înregistrată persoana
235 Vanuatu 1. Documente de reşedinţă emise de către autorităţile locale
236 Venezuela 1. Carte de identitate pentru străini 2. Viză de lungă şedere 3. Dovadă privind domiciliul sau înregistrarea în Registrul unic de informare fiscală (RIF)
237 Vietnam 1. Permis de şedere temporară 2. Permis de şedere permanentă 3. Viză aplicată în paşaport
238 Yemen 1. Viză aplicată în paşaport
239 Zambia 1. Carte de identitate eliberată cetăţenilor străini 2. Document care atestă stabilirea domiciliului în ţara de reşedinţă eliberat de Ministerul de Interne local 3. Permis de reşedinţă temporară, acordat sub forma unei vize 4. Permis de rezidenţă permanentă
240 Zimbabwe 1. Permis de rezidenţă 2. Viză aplicată în paşaport 3. Permis de şedere temporară 4. Permis de şedere permanentă 5. Permis de muncă temporar



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1627/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1627 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1627/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu