Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1566 din 22 decembrie 2008

privind modificarea si completarea anexei la Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 211/2003 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea de tip si eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum si omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 892 din 29 decembrie 2008



In temeiul prevederilor art. 17 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 78/2000 privind omologarea, eliberarea cărţii de identitate şi certificarea autenticităţii vehiculelor rutiere în vederea înmatriculării sau înregistrării acestora în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 230/2003, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 5 alin. (2) lit. i) şi k) şi alin. (3) lit. m) şi p) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 102/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 367/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările ulterioare,

ministrul transporturilor emite următorul ordin:

Art. I. - Anexa la Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003 pentru aprobarea Reglementărilor privind omologarea de tip şi eliberarea cărţii de identitate a vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 275 şi 275 bis din 18 aprilie 2003, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La capitolul IV, subpunctul 5.1.1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„5.1.1. La omologarea naţională sau la omologarea CE de tip, vehiculele din categoriile M, N şi O trebuie să respecte prevederile Directivei 76/756/CEE, modificată prin Directiva 2007/35/CE, valabile pentru circulaţia pe partea dreaptă.

5.1.1.1. Incepând cu 7 februarie 2011, la omologarea naţională sau la omologarea CE de tip, vehiculele din categoriile M1şi N1 trebuie să respecte prevederile Directivei 76/756/CEE, modificată prin Directiva 2008/89/CE, valabile pentru circulaţia pe partea dreaptă.

5.1.1.2. Incepând cu 7 august 2012, la omologarea naţională sau la omologarea CE de tip, vehiculele din categoriile M2, M3, N2, N3 şi O trebuie să respecte prevederile Directivei 76/756/CEE, modificată prin Directiva 2008/89/CE, valabile pentru circulaţia pe partea dreaptă.

5.1.1.3. Prevederile Directivei 2008/89/CE se aplică începând cu 16 octombrie 2009.

5.1.1.4. La prima înmatriculare şi la comercializare, vehiculele din categoriile M, N şi O trebuie să respecte prevederile Directivei 76/756/CEE, modificată prin Directiva 97/28/CE, valabile pentru circulaţia pe partea dreaptă.

5.1.1.5. Incepând cu 10 iulie 2011, la prima înmatriculare şi la comercializare, vehiculele din categoriile M, N şi O trebuie să respecte prevederile Directivei 76/756/CEE, modificată prin Directiva 2007/35/CE, valabile pentru circulaţia pe partea dreaptă."

2.  La capitolul IV, după subpunctul 8.6.10 se introduce un nou subpunct, subpunctul 8.6.11, cu următorul cuprins:

„8.6.11. Regulamentul (CE) nr. 715/2007 şi Regulamentul (CE) nr. 692/2008 sunt obligatorii în toate elementele lor şi se aplică în mod direct."

3. La capitolul IV, subpunctul 8.7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„8.7. Motoarele pentru autovehiculele din categoriile M şi N cu o masă de referinţă mai mare de 2.610 kg, precum şi autovehiculele din categoriile M şi N cu o masă de referinţă mai mare de 2.610 kg echipate cu astfel de motoare trebuie să respecte următoarele cerinţe privind emisiile poluante (cu excepţiile menţionate la subpct. 8.7.15 - 8.7.17):

8.7.1. Dacă prevederile subpct. 8.7.8-8.7.13, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-VII la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE şi prin Directiva 2008/74/CE, şi valorile-limită opţionale pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor precizate la linia C a tabelelor de la pct. 6.2.1 din anexa I la Directiva 2005/55/CE (EEV) sunt respectate, nu se admite:

8.7.1.1. refuzarea acordării omologării naţionale sau omologării CE de tip pentru un autovehicul;

8.7.1.2. interzicerea înmatriculării sau comercializării autovehiculelor noi;

8.7.1.3.  refuzarea acordării omologării CE de tip pentru un motor;

8.7.1.4.  interzicerea comercializării sau utilizării motoarelor noi.

8.7.2. Omologarea CE de tip a motoarelor, precum şi omologarea naţională sau omologarea CE de tip a autovehiculelor echipate cu astfel de motoare se acordă numai dacă se respectă prevederile subpct. 8.7.8, 8.7.9, 8.7.11 - 8.7.13, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-VII la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE şi prin Directiva 2008/74/CE. Valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule si opacitatea gazelor sunt cele precizate la linia B2 a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE (EURO V).

8.7.3. La prima înmatriculare şi la comercializare, autovehiculele noi (cu excepţia celor destinate exportului în ţări terţe) trebuie să respecte prevederile subpct. 8.7.8-8.7.10, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-V la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE. Valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor sunt cele precizate la linia B1 a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE (EURO IV).

8.7.4.  La comercializare sau utilizare, motoarele noi (cu excepţia motoarelor destinate exportului în ţări terţe sau a motoarelor de schimb pentru autovehiculele aflate în circulaţie) trebuie să respecte prevederile subpct. 8.7.8-8.7.10, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-V la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE. Valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor sunt cele precizate la linia B1 a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE (EURO IV).

8.7.5. Incepând cu 1 octombrie 2009, la prima înmatriculare şi la comercializare, autovehiculele noi (cu excepţia celor destinate exportului în ţări terţe) trebuie să respecte prevederile subpct. 8.7.8, 8.7.9, 8.7.11-8.7.13, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-VII la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE şi prin Directiva 2008/74/CE. Valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor sunt cele precizate la linia B2 a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE (EURO V).

8.7.6. Incepând cu 1 octombrie 2009, la comercializare sau utilizare, motoarele noi (cu excepţia motoarelor destinate exportului în ţări terţe sau a motoarelor de schimb pentru autovehiculele aflate în circulaţie) trebuie să respecte prevederile subpct. 8.7.8, 8.7.9, 8.7.11-8.7.13, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-VII la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE şi prin Directiva 2008/74/CE. Valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor sunt cele precizate la linia B2 a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE (EURO V).

8.7.7. Motoarele care respectă prevederile subpct. 8.7.8-8.7.13, ale anexelor I-VIII la Directiva 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, precum şi ale anexelor II-VII la Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE şi prin Directiva 2008/74/CE, şi care respectă valorile-limită precizate la linia C a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE (EEV), se consideră că respectă şi cerinţele prevăzute la subpct. 8.7.2-8.7.6.

8.7.8. Atât pentru noile omologări de tip, cât şi pentru toate omologările de tip, producătorul trebuie să demonstreze că un motor cu aprindere prin comprimare sau un motor cu aprindere prin scânteie care funcţionează cu GPL sau GNC omologat în conformitate cu valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor precizate la liniile B1, B2 sau C ale tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE respectă valorile-limită menţionate pentru o durată de viaţă de:

a) 100.000 km sau 5 ani de utilizare, luându-se în considerare prima condiţie îndeplinită, în cazul motoarelor destinate autovehiculelor din categoriile N1 şi M2;

b) 200.000 km sau 6 ani de utilizare, luându-se în considerare prima condiţie îndeplinită, în cazul motoarelor destinate autovehiculelor din categoriile N2, N3 cu masa maximă tehnic admisibilă care nu depăşeşte 16 tone şi M3 din clasele I, II şi A, precum şi din clasa B cu masa maximă tehnic admisibilă care nu depăşeşte 7,5 tone;

c) 500.000 km sau 7 ani de utilizare, luându-se în considerare prima condiţie îndeplinită, în cazul motoarelor destinate autovehiculelor din categoriile N3 cu masa maximă tehnic admisibilă care depăşeşte 16 tone şi M3 din clasa III, precum şi din clasa B cu masa maximă tehnic admisibilă care depăşeşte 7,5 tone.

8.7.9. Omologările acordate autovehiculelor trebuie să ateste şi buna funcţionare a echipamentelor antipoluare pe durata de viaţă normală a autovehiculului în condiţii normale de utilizare (control de conformitate a vehiculelor în circulaţie corect întreţinute şi utilizate).

8.7.10. Atât pentru noile omologări de tip, cât şi pentru toate omologările de tip, motoarele cu aprindere prin comprimare omologate în conformitate cu valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor precizate la linia B1 sau la linia C a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE, precum şi autovehiculele echipate cu astfel de motoare trebuie echipate cu sisteme OBD care să semnaleze conducătorului auto existenţa unei funcţionări necorespunzătoare atunci când sunt depăşite limitele aplicabile sistemelor OBD indicate la linia B1 sau la linia C precizate la subpct. 8.7.12.

8.7.10.1. In cazul sistemelor de posttratare a gazelor de evacuare, sistemul OBD poate înregistra următoarele defecte majore:

a) ale catalizatorului, în cazul în care acesta este instalat ca entitate distinctă, fie că este sau nu parte a unui sistem de reducere a emisiilor de oxid de azot sau a unui filtru de particule diesel;

b) ale sistemului de reducere a emisiilor de oxid de azot, în cazul în care este instalat un astfel de sistem;

c) ale filtrului de particule diesel, în cazul în care este instalat un astfel de filtru;

d) ale sistemului combinat de reducere a emisiilor de oxid de azot - filtru de particule diesel.

8.7.11. Pentru noile omologări de tip şi începând cu 1 octombrie 2009 pentru toate omologările de tip, motoarele cu aprindere prin comprimare sau motoarele cu aprindere prin scânteie care funcţionează cu GPL sau GNC omologate în conformitate cu valorile-limită aplicabile pentru emisiile de gaze poluante, de particule şi opacitatea gazelor precizate la linia B2 sau la linia C a tabelelor de la pct. 6.2.1 al anexei I la Directiva 2005/55/CE, precum şi autovehiculele echipate cu astfel de motoare trebuie echipate cu sisteme OBD care semnalează conducătorului auto existenţa unei funcţionări necorespunzătoare atunci când sunt depăşite limitele aplicabile sistemelor OBD indicate la linia B2 sau la linia C precizate la subpct. 8.7.12.

8.7.11.1. Sistemul OBD trebuie să includă, de asemenea, o interfaţă între unitatea de control electronic a motorului (EECU) şi orice alt sistem electric sau electronic al motorului sau al autovehiculului care realizează un schimb de date cu EECU şi care acţionează asupra bunei funcţionări a sistemului de control al emisiilor, cum ar fi interfaţa între EECU şi o unitate de control electronic al transmisiei.

8.7.12. Limitele aplicabile sistemelor OBD sunt următoarele:

Linia

Motoare cu aprindere prin comprimare

Masa oxizilor de azot

(NOx g/kWh

Masa particulelor (PT) g/kWh

B-, (2007)

7,0

0,1

B2 (2008)

7,0

0,1

C (EEV)

7,0

0,1

8.7.13. Accesul complet şi standardizat la sistemele OBD trebuie asigurat în scopul inspecţiei, diagnosticării, întreţinerii şi reparaţiilor, în conformitate cu dispoziţiile relevante din Directiva 70/220/CEE şi cu prescripţiile referitoare la piesele de schimb care asigură compatibilitatea cu sistemele OBD.

8.7.14.  Referinţele din reglementările existente privitoare la directivele abrogate prin anexa IX, partea A, la Directiva 2005/55/CE vor fi considerate ca fiind făcute la Directiva 2005/55/CE şi se vor citi conform tabelului de corespondenţă din anexa X la Directiva 2005/55/CE.

8.7.15.   Prevederile subpct. 8.7.3 şi 8.7.4 nu se aplică autovehiculelor din categoriile N1, N2 şi M3 şi nici motoarelor acestora, în cazul în care aceste autovehicule au fost omologate de tip în conformitate cu Directiva 70/220/CEE.

8.7.16.  Prevederile subpct. 8.7 nu se aplică autovehiculelor din categoriile M1, N1, N2 şi M2 în cazul în care aceste autovehicule au fost omologate de tip în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 715/2007.

8.7.17.  Până la termenele specificate în art. 10 alin. (2) din Regulamentul (CE) nr. 715/2007 pentru noi omologări şi la art. 10 alin. (3) din respectivul regulament pentru extinderi, omologările de tip pot fi acordate în continuare conform

Directivei 2005/55/CE, pusă în aplicare şi modificată prin Directiva 2005/78/CE, directive modificate prin Directiva 2006/51/CE şi prin Directiva 2008/74/CE, pentru vehicule din categoriile N1, N2 şi M2 cu masa de referinţă sub 2.610 kg."

4.  La capitolul IV, subpunctul 8.71 se abrogă.

5.  La capitolul IV, subpunctul 9.1.11 se abrogă.

6.  La anexa nr. 2 la reglementări, la secţiunea A, tabelul A1, după poziţia 2 se introduce o nouă poziţie, poziţia 2a, cu următorul cuprins:

„2a. Emisii (EURO 5 şi 6) vehicule uşoare/acces la informaţii

R(CE) 715/2007

R(CE) 692/2008

X

(9)

X

(9)

X

(9)

X

(9)

7. La anexa nr. 2 la reglementări, la secţiunea A, tabelul A1, poziţiile 20,41 şi 60 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„20. Instalarea echipamentelor de iluminare şi semnalizare luminoasă

76/756

97/28 2007/35 2008/89

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

48

41. Emisii (EURO IV şi V) vehicule grele

2005/55

2005/78 2006/51 2008/74

X

(10)

X

(10)

X

(10)

X

(10)

X

(10)

X

(10)

49

60. Sisteme de protecţie frontală

2005/66

Decizia 2006/368

X

(*)

X

8. La anexa nr. 2 la reglementări, la secţiunea A, tabelul A1, după nota de subsol (8) se introduc două noi note de subsol, notele de subsol (9) şi (10), cu următorul cuprins:

„(9) Pentru autovehiculele cu o masă de referinţă de cel mult 2.610 kg. La cererea producătorului se poate aplica şi autovehiculelor cu o masă de referinţă de cel mult 2.840 kg.

(10) Pentru autovehiculele cu o masă de referinţă care depăşeşte 2.610 kg şi pentru care nu se aplică posibilitatea prevăzută la nota de subsol (9)."

Art. II. - Regia Autonomă „Registrul Auto Român" va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. III. - Prezentul ordin transpune:

- Directiva 2008/74/CE a Comisiei din 18 iulie 2008 de modificare, privind omologarea de tip a autovehiculelor în ceea ce priveşte emisiile provenind de la vehiculele uşoare pentru pasageri şi de la vehiculele uşoare comerciale (EURO 5 şi EURO 6) şi privind accesul la informaţiile referitoare la repararea şi întreţinerea vehiculelor, a Directivei 2005/55/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivei 2005/78/CE;

- Directiva 2008/89/CE a Comisiei din 24 septembrie 2008 de modificare, în scopul adaptării sale la progresul tehnic, a Directivei 76/756/CEE a Consiliului referitoare la instalarea dispozitivelor de iluminat şi de semnalizare luminoasă ale autovehiculelor şi ale remorcilor acestora.

Art. IV. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, si intră în vigoare la data de 3 ianuarie 2009.

p. Ministrul transporturilor,

Septimiu Buzaşu,

secretar de stat


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1566/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1566 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu