Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1547 din 8 februarie 2007

pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2007 ale institutelor nationale de Cercetare-dezvoltare care functioneaza in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 202 din 26 martie 2007



In baza Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţilor de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de Cercetare-dezvoltare,

în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările ulterioare,

în temeiul Legii bugetului de stat pe anul 2007 nr. 486/2006, cu modificările ulterioare,

având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi comerţului emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 ale institutelor naţionale de Cercetare-dezvoltare care îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Comerţului, prevăzute în anexele nr. 1-9*), care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2007 ale institutelor naţionale de Cercetare-dezvoltare prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei.

(2)  In cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de Cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

(3)   Cheltuielile cu salariile brute se vor efectua numai cu respectarea corelaţiei dintre creşterea câştigului mediu lunar brut şi cea a productivităţii muncii.

Art. 3. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi comerţului,

Varujan Vosganian

*) Anexele nr. 1 -9 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanică Fină - I.N.C.D.M.F. Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                       mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

%

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

11.950,00

15,800,00

132,2

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

11.922,00

15.770,00

132,3

a)

Venituri din activitatea de baza*)

3

11.900,00

15.740,00

132,3

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

22,00

30,00

136,4

2

VENITURI FINANCIARE

5

28,00

30,00

107,1

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

11.740,00

15.520,00

132,2

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

11.714,00

15.492,00

132,3

a)

Bunuri şi servicii

9

2.200,00

3.000,00

136,4

b)

Cheltuieli de personal, din care;

10

7.398,00

9.556,00

129,2

-

cheltuieli cu salariile

11

5.310,00

6.907,94

130,1

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

1.049,00

1.327,55

126,6

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

159,00

136,16

85,6

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

372,00

414,48

111,4

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

73,00

94,98

130,1

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

40,00

57,87

144,7

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

17,02

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

395,00

600,00

151,9

-

deplasări, detaşări

20

90,00

260,00

288,9

-

tichete de masă

21

305,00

340,00

111,5

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

560,00

650,00

116,1

d)

Cheltuieli de protocol

23

4,20

5,60

133,3

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

2,80

4,00

142,9

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

106,00

139,00

131,1

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

75,00

h)

Alte cheltuieli

29

1.443,00

2.137,40

148,1

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

26,00

28,00

107,7

- cheltuieli privind dobânzile

31

1,00

1,00

100,0

- alte cheltuieli financiare

32

25,00

27,00

108,0

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

210,00

280,00

133,3

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

33,60

44,80

133,3

V

REZULTATUL NET

36

176,40

235,20

133,3

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

176,40

235,20

133,3

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

35,28

47,04

133,3

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale Coordonator

40

105,84

141,12

133,3

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

35,28

47,04

133,3

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.733,00

995,00

57,4

1

Surse proprii

43

550,00

610,00

110,9

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

933,00

115,00

12,3

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

250,00

270,00

108,0

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.733,00

995,00

57,4

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.733,00

995,00

57,4

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

11.950,00

15.800,00

132,2

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

11.740,00

15.520,00

132,2

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

210,00

280,00

133,3

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

176

193

109,7

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

133

150

112,8

5

Câştigul mediu lunar pe salariat totat institut**             (lei / persoană)

59

2.417,00

2.911,00

120,4

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

2625,00

3.160,50

120,4

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*l00)

61

1,79

1,80

100,9

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

67,74

81,71

120,6

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

16,03

16,20

101,1

10

Plăti restante

64

352,00

334,50

95,0

11

Creanţe de încasat

65

2.300,00

2.185,00

95,0

*)  Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifica, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 12112,0 mii lei, incheiate pana la data de 31.12.2006 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 40,0 mii lei

**)  Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins şi:

- suma de 100,0 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 101,0 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 2

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Incercări pentru Electrotehnică - ICMET Craiova

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                             mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

%

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

16.424,00

18.455,00

112,4

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

16.352,00

18.430,00

112,7

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

15.848,00

17.677,00

111,5

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

504,00

753,00

149,4

2

VENITURI FINANCIARE

5

72,00

25,00

34,7

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

15.274,32

17.115,88

112,1

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

15.216,32

16.936,88

111,3

a)

Bunuri şi servicii

9

6.062,53

6.544,77

108,0

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

8.176,99

9.293,19

113,7

-

cheltuieli cu salariile

11

6.075,00

6.662,38

109,7

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

1.199,81

1.281,81

106,8

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

151,87

131,47

86,6

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

425,25

399,74

94,0

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

83,53

91,61

109,7

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

45,56

55,87

122,6

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

16,43

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

195,97

653,88

333,7

-

deplasări, detaşări

20

195,97

216,30

110,4

-

tichete de masă

21

437,58

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

754,00

870,00

115,4

d)

Cheltuieli de protocol

23

22,99

26,78

116,5

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

3,00

4,00

133,3

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

11,21

33,66

300,3

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

h)

Alte cheltuieli

29

185,60

164,48

88,6

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

58,00

179,00

308,6

- cheltuieli privind dobânzile

31

10,00

105,00

1.050,0

- alte cheltuieli financiare

32

48,00

74,00

154,2

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

1.149,68

1.339,12

116,5

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

183,95

214,26

116,5

V

REZULTATUL NET

36

965,73

1.124,86

116,5

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

965,73

1.124,86

116,5

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

193,15

224,97

116,5

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

579,44

674,92

116,5

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

193,15

224,97

116,5

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.729,89

2.809,93

162,4

1

Surse proprii

43

423,57

1.484,93

350,6

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

633,00

115,00

18,2

3

Credite bancare pentru investiţii

45

1.000,00

- interne

46

- externe

47

1.000,00

4

Alte surse

48

673,32

210,00

31,2

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.729,89

2.809,93

162,4

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.729,89

2.809,93

162,4

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

16.424,00

18.455,00

112,4

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

15.274,32

17.115,88

112,1

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

1.149,68

1.339,12

116,5

4

Număr mediu personal , total institut, din care:

57

310

314

101,3

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

164

165

100,6

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**             (lei/persoană)

59

1.593,18

1.725,58

108,3

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

1.993,63

2.159,31

108,3

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

7,53

7,82

103,9

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd,57)

62

52,75

58,69

111,3

9

Rata rentabilităţii financiare

(rd.38*100/capital propriu)

63

83,08

86,79

104,5

10

Plăţi restante

64

396,00

250,00

63,1

11

Creanţe de încasat

65

3.174,26

3.015,55                   

95,0

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 5558,0 mii lei, incheiate pana la data de 22.01.2007 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 535,0 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 89,0 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 92,1 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 3

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier - IPCUP

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                                 mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

%

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

7.540,00

8.600,00

114,1

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

7.538,00

8.590,00

114,0

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

7.115,00

8.000,00

112,4

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de Cercetare-dezvoltare

4

423,00

590,00

139,5

2

VENITURI FINANCIARE

5

2,00

10,00

500,0

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

8.630,00

8.500,00

98,5

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

8.629,00

8.450,00

97,9

a)

Bunuri şi servicii

9

545,00

1 000,00

183,5

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

5.158,00

5.789,18

112,2

-

cheltuieli cu salariile

11

3.949,00

4.467,22

113,1

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

757,00

856,36

113,1

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

94,00

87,83

93,4

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

276,00

268,03

97,1

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

53,00

61,42

115,9

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

29,00

37,33

128,7

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariate

17

10,98

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

-

deplasări, detaşări

20

-

tichete de masă

21

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

181,00

250,00

138,1

d)

Cheltuieli de protocol

23

8,00

2,00

25,0

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

1,00

1,20

120,0

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din cară:

26

27,00

89,34

330,9

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

h)

Alte cheltuieli

29

2.709,00

1.318,28

48,7

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

1,00

50,00

5.000,0

- cheltuieli privind dobânzile

31

25,00

- alte cheltuieli financiare

32

1,00

25,00

2.500,0

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

-1.090,00

100,00

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

16,00

V

REZULTATUL NET

36

84,00

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI

37

84,00

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

314,00

365,00

116,2

1

Surse proprii

43

181,00

250,00

138,1

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

133,00

115,00

86,5

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

360,00

365,00

101,4

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

360,00

365,00

101,4

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

7.540,00

8.600,00

114,1

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

8.630,00

8.500,00

98,5

3

Rezultate (+/-)(rd.54-rd.55)

56

-1,090

100

-9,2

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

235

250

106,4

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

186

201

108,1

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**             (lei / persoană)

59

1.347,00

1.441,29

107,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

1.374,00

1.470,18

107,0

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

-12,63

1,18

a

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

32,08

34,36

107,1

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriul

63

10

Plăţi restante

64

5.100,00

4.500,00

88,2

11

Creanţe de încasat

65

3.059,00

1.400,00

45,8

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 1552,0 mii lei, incheiate pana la data de 31.12.2006 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 235,0 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 75,65 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 85,00 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 4

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudură şi Incercări de Materiale - ISIM

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                               mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

%

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

5.638,00

6.765,00

120,0

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

5.618,00

6.763,00

120,4

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

5.518,00

6.643,00

120,4

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de Cercetare-dezvoltare

4

100,00

120,00

120,0

2

VENITURI FINANCIARE

5

20,00

2,00

10,0

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

5.104,00

6.124,00

120,0

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

4.972,00

5.979,00

120,3

a)

Bunuri şi servicii

9

722,00

866,00

119,9

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

2.704,63

3.775,75

139,6

cheltuieli cu salariile

11

1.673,04

1.993,65

119,2

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

312,06

369,55

118,4

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

39,50

37,90

96,0

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

117,11

119,62

102,1

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

21,73

27,41

126,2

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

12,55

16,95

135,0

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

473,79

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

65,80

alte cheltuieli de personal, din care:

19

528,64

671,08

126,9

-

deplasări, detaşări

20

306,88

405,08

132,0

-

tichete de masă

21

221,76

266,00

119,9

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

290,00

319,00

110,0

d)

Cheltuieli de protocol

23

2,40

3,50

145,8

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

8,40

9,24

110,0

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

1,00

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

33,46

39,87

119,2

-

tichete de creşe

27

4,00

-

tichete cadou

28

35,87

h)

Alte cheltuieli

29

1.211,11

964,64

79,6

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

132,00

145,00

109,8

- cheltuieli privind dobânzile

31

132,00

145,00

109,8

- alte cheltuieli financiare

32

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

534,00

641,00

120,0

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

85,44

102,56

120,0

V

REZULTATUL NET

36

448,56

538,44

120,0

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT

RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

448,56

538,44

120,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

89,71

107,69

120,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

269,14

323,06

120,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

89,71

107,69

120,0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

462,60

712,60

154,0

1

Surse proprii

43

290,00

558,00

192,4

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

133,00

115,00

86,5

3

Credite bancare pentru investiţii

45

39,60

39,60

100,0

- interne

46

39,60

39,60

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

462,60

712,60

154,0

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

429,60

706,60

164,5

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

33,00

6,00

18,2

- interne

52

33,00

6,00

18,2

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

5.638,00

6.765,00

120,0

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

5.104,00

6.124,00

120,0

3

Rezultate (+/-) (rd,54-rd.55)

56

534

641

120,0

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

106

106

100,0

- numar mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

70

70

100,0

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**             (lei / persoană)

59

1.200,80

1.444,56

120,3

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

1.362,85

1.639,51

120,3

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

10,46

10,48

100,2

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

53,00

63,80

120,4

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

27,32

31,09

113,8

10

Plăti restante

64

600,16

564,00

94,0

11

Creanţe de încasat

65

767,12

728,76

95,0

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3827,0 mii lei, incheiate pana la data de 31.12.2006 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 34,0 mii lei

** ) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 98.5 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma da 75,0 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 5

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie Industrială - ECOIND

BUGETUL DE VENITURI Şt CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                                mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

%

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

8,350,00

11.200,00

134,1

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

8.345,25

11.195,00

134,1

a)

Venituri din activitatea de baza*)

3

7.817,54

10.600,00

135,6

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de Cercetare-dezvoltare

4

527,71

595,00

112,8

2

VENITURI FINANCIARE

5

4,75

5,00

105,3

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

7.750,00

10.330,00

133,3

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

7.730,85

10.310,00

133,4

a)

Bunuri şi servicii

9

863,96

1.100,00

127,3

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

3.765,11

4.762,73

126,5

-

cheltuieli cu salariile

11

2.584,87

3.376,21

130,6

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

584,67

646,57

110,6

-

contribuţii de asigurări de somaj

13

56,29

66,31

117,8

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

181,96

202,57

111,3

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

34,74

46,42

133,6

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

18,97

28,18

148,6

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

1,47

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

323,51

395,00

122,1

-

deplasări, detaşări

20

131,90

195,00

147,8

-

tichete de masă

21

191,61

200,00

104,4

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

650,56

780,00

119,9

d)

Cheltuieli de protocol

23

10,66

17,40

163,2

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

2,22

6,70

301,8

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

3,26

9,00

276,1

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21 (3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

8,37

68,00

812,4

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

40,00

h)

Alte cheltuieli

29

2.426,71

3.566,17

147,0

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

19,15

20,00

104,4

- cheltuieli privind dobânzile

31

- alte cheltuieli financiare

32

19,15

20,00

104,4

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

600,00

870,00

145,0

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

96,00

139,20

145,0

V

REZULTATUL NET

36

504,00

730,80

145,0

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit OG. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

504,00

730,80

145,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

100,80

146,16

145,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

302,40

438,48

145,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

100,80

146,16

145,0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

763,56

895,00

114,2

1

Surse proprii

43

650,56

780,00

119,9

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

133,00

115,00

86,5

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

783,56

695,00

114,2

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

783,56

895,00

114,2

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

8.350,00

11.200,00

134,1

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

7.750,00

10.330,00

133,3

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

600,00

870,00

145,0

4

Număr mediu personal , total institut, din care:

57

135

137

101,5

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

109

109

100,0

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**              (lei / persoană)

59

1.527,60

1.981,45

129,7

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

1.726,19

2.238,87

129,7

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

7,74

8,42

108,8

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd,57)

62

61,82

81,72

132,2

9

Rata rentabilităţii financiare

(rd.38*100/capital propriu)

63

46,93

68,04

145,0

10

Plăti restante

64

11

Creanţe de încasat

65

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 6000 mii lei, incheiate pana la data de 31.12.2006

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 60.48 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 82,00 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 6

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie şi Petrochimie - ICECHIM Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                        mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

% (col2/col1*100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

14.000,00

15.000,00

107,1

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

13.939,44

14.900,00

106,9

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

13.514,44

14.350,00

106,2

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

425,00

550,00

129,4

2

VENITURI FINANCIARE

5

60,56

100,00

165,1

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

12.800,00

13.700,00

107,0

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

12.770,00

13.630,00

106,7

a)

Bunuri şi servicii

9

650,00

700,00

107,7

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

6.010,82

6.262,76

104,2

-

cheltuieli cu salariile

11

4.232,60

4.421,93

104,5

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

830,83

845,32

101,7

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

40,49

86,70

214,1

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

300,64

265,32

88,3

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

58,04

60,80

104,8

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

31,65

36,85

116,4

-

contributii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

10,84

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care;

19

516,57

535,00

103,6

-

deplasări, detaşări

20

205,99

210,00

101,9

-

tichete de masă

21

310,58

325,00

104,6

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

517,83

650,00

125,5

d)

Cheltuieli de protocol

23

17,77

26,00

146,3

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

2,10

4,00

190,5

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

11,85

88,44

746,3

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

4,00

88,44

2.211,0

h)

Alte cheltuieli

29

5.559,63

5.898,80

106,1

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

30,00

70,00

233,3

- cheltuieli privind dobânzile

31

7,0

- alte cheltuieli financiare

32

30,00

70,00

233,3

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

1.200,00

1.300,00

108,3

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

192,00

208,00

108,3

V

REZULTATUL NET

36

1.008,00

1.092,00

108,3

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

1.008,00

1.092,00

108,3

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

201,60

218,40

108,3

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

604,80

655,20

108,3

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

201,60

218,40

108,3

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.570,00

1.165,00

74,2

1

Surse proprii

43

1.437,00

1.050,00

73,1

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

133,00

115,00

86,5

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.570,00

1.165,00

74,2

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.570,00

1.165,00

74,2

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

14.000,00

15.000,00

107,1

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

12.800,00

13.700,00

107,0

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

1.200,00

1.300,00

108,3

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

195

192

98,5

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

150

150

100,0

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total

institut** (lei / persoană)

59

1.748,60

1.857,75

106,2

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

1.751,10

1.859,67

106,2

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

9,38

9,49

101,2

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

71,48

77,60

108,6

9

Rata rentabilităţii financiare

(rd.38*100/capital propriu)

63

39,75

42,51

106,9

10

Plăţi restante

64

11

Creanţe de încasat

65

2.914,61

1.100,00

37,7

*)Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 7249,68,0 mii lei, incheiate pana la data de 20.01.2007 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 532,5 mii lei

**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 86,94 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 77,03 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 7

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi Resurse Radioactive

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                                 mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

%

(col2/col1* 100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

7.151,00

9.279,00

129,8

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

7.150,00

9.274,00

129,7

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

6.471,00

8.000,00

123,6

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de Cercetare-dezvoltare

4

679,00

1.274,00

187,6

2

VENITURI FINANCIARE

5

1,00

5,00

500,0

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

7.051,00

8.979,00

127,3

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

6.936,00

8.854,00

127,7

a)

Bunuri şi servicii

9

2.312,00

3.435,42

148,6

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

3.565,34

4.108,72

115,2

cheltuieli cu salariile

11

2.300,00

2.740,00

119,1

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

542,21

514,80

94,9

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

54,76

52,80

96,4

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

161,00

164,40

102,1

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

30,13

37,68

125,0

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

17,24

22,44

130,2

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

6,60

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

20,00

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

460,00

550,00

119,6

-

deplasări, detaşări

20

310,00

350,00

112,9

-

tichete de masa

21

150,00

200,00

133,3

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

115,00

150,00

130,4

d)

Cheltuieli de protocol

23

6,00

6,00

100,0

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

6,00

10,00

166,7

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

10,00

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

45,00

54,80

121,8

-

tichete de creşe

27

5,00

-

tichete cadou

28

49,80

h)

Alte cheltuieli

29

886,66

1.079,06

121,7

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

115,00

125,00

108,7

- cheltuieli privind dobânzile

31

100,00

100,00

100,0

- alte cheltuieli financiare

32

15,00

25,00

166,7

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

100,00

300,00

300,0

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

16,00

48,00

300,0

V

REZULTATUL NET

36

84,00

252,00

300,0

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

84,00

252,00

300,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

16,80

50,40

300,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

50,40

151,20

300,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

16,80

50,40

300,0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

333,00

495,00

148,6

1

Surse proprii

43

200,00

380,00

190,0

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

133,00

115,00

86,5

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

333,00

495,00

148,6

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

333,00

495,00

148,6

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

7.151,00

9.279,00

129,8

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

7.051,00

8.979,00

127,3

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

100,00

300,00

300,0

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

88

95

108,0

- număr mediu personal de cercetară -dezvoltare

58

65

70

107,7

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**              (lei / persoana)

59

2.019,16

2.250,89

111,5

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

2.161,00

2.409,52

111,5

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

1,42

3,34

235,6

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

81,25

97,62

120,1

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

24,30

25,70

105,8

10

Plăţi restante

64

250,00

0,0

11

Creanţe de încasat

65

  320,00

0,0

*)Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 6574,2 mii lei, incheiate pana la data de 16.01,2007 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 200 mii lei

**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 100,0 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 101,0 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 8

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                        mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

% (col2/col1*100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

6.733,00

8.600,00

127,7

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

6.731,00

8.600,00

127,8

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

6.522,00

8.461,00

129,7

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

209,00

139,00

66,5

2

VENITURI FINANCIARE

5

2,00

0,0

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

6.426,00

8.300,00

129,2

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

6.371,00

8.250,00

129,5

a)

Bunuri şi servicii

9

2.434.00

4.006,20

164.6

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

3.027,00

3.858,40

127,5

-

cheltuieli cu salariile

11

2.108,00

2.670,23

126,7

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

402,00

503,63

125,3

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

39,00

51,65

132,4

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

147,00

160,21

109,0

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

28,00

36,72

131,1

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

15,00

21,95

146,4

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

7,00

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

288,00

407,00

141,3

-

deplasări, detaşări

20

152,00

260,00

171,1

-

tichete de masa

21

136,00

147,00

108,1

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

482,00

287,00

59,5

d)

Cheltuieli de protocol

23

11,00

0,80

7,3

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

10,00

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

26,00

50,31

193,5

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

17,00

25,00

h)

Alte cheltuieli

29

391,00

37,29

9,5

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

55,00

50,00

90,9

- cheltuieli privind dobânzile

31

50,00

50,00

100,0

- alte cheltuieli financiare

32

5,00

0,0

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

307,00

300,00

97,7

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

49,12

48,00

97,7

V

REZULTATUL NET

36

257,88

252,00

97,7

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

257,88

252,00

97,7

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

51,58

50,40

97,7

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

154,73

151,20

97,7

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

51,58

50,40

97,7

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.084,00

981,00

90,5

1

Surse proprii

43

8,00

30,00

375,0

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

136,00

115,00

84,6

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

940,00

836,00

88,9

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.084,00

981,00

90,5

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.084,00

981,00

90,5

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

6,733,00

8.600,00

127,7

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

6.426,00

8.300,00

129,2

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

307,00

300,00

97,7

4

Număr mediu personal, total institui, din care:

57

85

85

100,0

- numar mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

55

56

101,8

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**              (lei / persoană)

59

1.935,00

2.466,00

127,4

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

2.182,00

2.779,87

127,4

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

4,78

3,61

75,7

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii iei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

79,19

101,18

127,8

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

14,80

3,14

21,2

10

Plăţi restante

64

20,00

19,00

95,0

11

Creanţe de încasat

65

1,101,00

300,00

27,2

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifica, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 8150 mii lei, incheiate pana la data de 16.01.2007 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 467 mii lei

**)Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma de 87,5 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 97 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general

ANEXA Nr. 9

Ministerul Economiei şi Comerţului

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare - INSEMEX Petroşani

BUGETUL DE VENITURI Şl CHELTUIELI PE ANUL 2007

                                                                                                                        mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Preliminat an 2006

Prevederi an 2007

% (col2/col1*100)

A

0

1

2

3

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

6.717,49

7.930,85

118,1

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

6.677,45

7.888,80

118,1

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

6.665,45

7.873,80

118,1

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de Cercetare-dezvoltare

4

12,00

15,00

125,0

2

VENITURI FINANCIARE

5

40,04

42,05

105,0

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

6.217,49

7.380,85

118,7

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

6.150,02

7.310,01

118,9

a)

Bunuri şi servicii

9

1.672,12

1.920.10

114,8

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

3.609,00

4.182,71

115,9

-

cheltuieli cu salariile

11

2.385,85

2.809,44

117,8

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

450,91

528,34

117,2

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

57,07

54,19

95,0

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

167,00

168,57

100,9

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

31,39

38,63

123,1

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

22,00

23,03

104,7

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariate

17

6,83

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

494,78

553,68

111,9

-

deplasări, detaşări

20

315,90

344,33

109,0

-

tichete de masă

21

178,88

209,35

117,0

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

460,00

700,00

152,2

d)

Cheltuieli de protocol

23

16,51

11,00

66,6

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

2,40

3,40

141,7

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

3,30

10,00

303,0

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

62,28

79,35

127,4

-

tichete de creşe

27

-

tichete cadou

28

79,35

h)

Alte cheltuieli

29

324,41

403,45

124,4

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

67,47

70,84

105,0

- cheltuieli privind dobânzile

31

- alte cheltuieli financiare

32

67,47

70,84

105,0

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

500,00

550,00

110,0

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

80,00

88,00

110,0

V

REZULTATUL NET

36

420,00

462,00

110,0

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPA ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

420,00

462,00

110,0

A

0

1

2

3

a)

pentru cointeresarea personalului

39

84,00

92,40

110,0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

252,00

277,20

110,0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

84,00

92,40

110,0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.867,52

2.375,00

127,2

1

Surse proprii

43

1.867,52

1.003,70

53,7

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

201,00

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

1.170,30

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.867,52

2.375,00

127,2

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.867,52

2.375,00

127,2

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd,1)

54

6.717,49

7.930,85

118,1

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

6.217,49

7.380,85

118,7

3

Rezultate (+/-) (rd,54-rd.55)

56

500,00

550,00

110,0

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

117

120

102,6

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

78

80

102,6

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**             (lei / persoană)

59

1.588,38

1.826,64

115,0

6

Câştig mediu lunar pe personal de Cercetare-dezvoltare

60

1.823,67

2.097,22

115,0

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

8,04

7,45

92,7

8

Productivitatea muncii pe total personal

(mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

57,07

65,74

115,2

9

Rata rentabilităţii financiare

(rd.38*100/capital propriu)

63

8,49

9,33

109,9

10

Plăti restante

64

120,00

114,00

95,0

11

Creanţe de încasat

65

2.600,00

2.470,00

95,0

*)  Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3665,01 mii lei, incheiate pana la data de 31.12.2007 iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 7 mii lei

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general

NOTA: In cheltuielile cu salariile pe anul 2007, s-au cuprins si:

- suma da 100 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

- suma de 101 mii tei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1547/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1547 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1547/2007
Ordin 2501 2007
privind modificarea anexei nr. 4 la Ordinul ministrului economiei si comertului nr. 1.547/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2007 ale institutelor nationale de Cercetare-dezvoltare, care functioneaza in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr.57/2002 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului
Ordin 2506 2007
privind modificarea anexelor nr. 6 si 8 la Ordinul ministrului economiei si comertului nr. 1.547/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2007 ale institutelor nationale de Cercetare-dezvoltare care functioneaza in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului
Ordin 2168 2007
pentru modificarea anexelor nr. 1 si 9 la Ordinul ministrului economiei si comertului nr. 1.547/2007 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2007 ale institutelor nationale de Cercetare-dezvoltare care functioneaza in baza prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 si isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Comertului
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu