Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1420 din 20 iulie 2009

privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2009 pentru institutele de cercetare-dezvoltare de sub autoritatea Ministerului Economiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 853 din 9 decembrie 2009



In temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.720/2008 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 ale institutelor de cercetare-dezvoltare, aflate sub autoritatea Ministerului Economiei, prevăzute în anexele nr. 1-9*), care fac parte integrantă din prezentul ordin.

(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuţi în anexele nr. 1-9 se aprobă de Ministerul Economiei.

Art. 2. - (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite.

(2) In cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare pot efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

Art. 3. - Institutele naţionale de cercetare-dezvoltare de sub autoritatea Ministerului Economiei vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei,

Adriean Videanu

*) Anexele nr. 1-9 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Incercări pentru Electrotehnică - ICMET Craiova

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                     mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

23.915

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

23.820

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

13.829

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

8.523

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

1.468

2

VENITURI FINANCIARE

6

95

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

23.198

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

22.663

a)

Bunuri şi servicii

10

6.732

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

13.037

cheltuieli cu salariile

12

9.905

- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

- drepturi salariale ale directorului(general)

14

100

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

2.060

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

50

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

515

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

27

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

84

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

25

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

371

-

tichete de masă

23

39

-

deplasări, detaşări

24

332

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea,provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

2.207

d)

Cheltuieli de protocol

26

14

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

11

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 ) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

50

-

tichete de creşă

30

-

tichete cadou

31

h)

Alte cheltuieli

32

612

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

535

- cheltuieli privind dobânzile

34

354

- alte cheltuieli financiare

35

181

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

717

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

118

V

REZULTATUL NET

39

599

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI:

41

599

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

120

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

359

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

120

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

521

1

Surse proprii

46

361

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

160

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

521

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

521

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

23.915

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

23.198

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

717

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

306

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

160

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**          (lei / persoană/ luna)

62

2.648

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei / persoană/luna)

63

3.310

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

3,09

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

14,55

10

Plăţi restante

66

1.892

11

Creanţe de încasat

67

4.210

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Inovării /Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 6.857 mii lei, încheiate până în data de 05.03.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care funcţionează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 407 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudură şi Incercări de Materiale - ISIM

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

9.690

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

9.686

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

9.100

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

426

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

160

2

VENITURI FINANCIARE

6

4

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

8.847

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

8.778

a)

Bunuri şi servicii

10

2.150

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

4.652

cheltuieli cu salariile

12

3.059

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

163

-drepturile salariale ale directorului general

14

122

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

575

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

26

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

162

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

22

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

25

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

7

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

61

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

715

-tichete de masă

23

134

-deplasări, detaşări

24

581

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

900

d)

Cheltuieli de protocol

26

17

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

61

-tichete de creşă

30

-tichete cadou

31

30

h)

Alte cheltuieli

32

998

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

69

- cheltuieli privind dobânzile

34

69

- alte cheltuieli financiare

35

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

843

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

135

V

REZULTATUL NET

39

708

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

41

708

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

142

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

425

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

142

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

310

1

Surse proprii

46

150

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

160

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

310

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

322

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

9.690

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

8.847

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

843

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

92

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

62

5

Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**              (lei / persoană/lună)

62

2.540

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare   (lei / persoană/luna)

63

2.814

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

9,53

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

35,00

9

Plăţi restante

66

906

10

Creanţe de încasat

67

1.182

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3167,8mii lei, încheiate până la data de 31.03.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 250 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare - ECOIND

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

13.800

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

13.700

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

12.400

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.220

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

d)

Alte venituri din exploatare

5a

80

2

VENITURI FINANCIARE

6

100

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

12.500

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

12.474

a)

Bunuri şi servicii

10

4.760

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

6.192

cheltuieli cu salariile

12

4.428

- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

- drepturi salariale ale directorului(general)

14

104

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

921

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

22

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

230

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

12

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

38

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

11

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

530

-

tichete de masă

23

274

-

deplasări, detaşări

24

220

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea,provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.300

d)

Cheltuieli de protocol

26

9

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

24

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

2

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21 (3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

83

-

tichete de creşă

30

-

tichete cadou

31

60

h)

Alte cheltuieli

32

104

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

26

- cheltuieli privind dobânzile

34

9

- alte cheltuieli financiare

35

17

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

1.300

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

208

V

REZULTATUL NET

39

1.092

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI:

41

1.092

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

218

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

655

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

218

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

966

1

Surse proprii

46

300

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

106

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

560

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

966

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

966

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

13.800

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

12.500

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

1.300

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

140

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

100

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**  ( lei / persoană/luna)

62

2.525

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare (lei / persoană/luna)

63

2.875

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

10,40

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

39,78

10

Plăţi restante

66

11

Creanţe de încasat

67

237

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Inovării /Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 7.609 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2008, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 341 mii lei, alte activităţi de cercetare şi dezvoltare tehnologică 4.303 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 4

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase şi Rare - IMNR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

6.483

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

6.483

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

5.691

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

477

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

315

2

VENITURI FINANCIARE

6

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

6.476

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

6.429

a)

Bunuri şi servicii

10

1.548

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

3.940

cheltuieli cu salariile

12

3.050

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

96

-drepturile salariale ale directorului general

14

129

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

634

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

15

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

159

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

8

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

26

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

8

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

40

-tichete de masă

23

-deplasări, detaşări

24

40

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

409

d)

Cheltuieli de protocol

26

0,1

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

61

-tichete de creşă

30

-tichete cadou

31

h)

Alte cheltuieli

32

471

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

47

- cheltuieli privind dobânzile

34

47

- alte cheltuieli financiare

35

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

7

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

7

V

REZULTATUL NET

39

0

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

41

0

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

495

1

Surse proprii

46

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

315

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

180

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

495

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

495

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

6.483

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

6.476

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

7

4

Număr mediu personal , total institut, din care:

60

89

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

59

5

Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**              (lei / persoană/lună)

62

2.675

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare   (lei / persoană/luna)

63

2.764

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

0,11

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

0,10

9

Plăţi restante

66

10

Creanţe de încasat

67

*)Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 5.031 mii lei, încheiate până la data de 7.04.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 660 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 5

MINISTERUL ECONOMIEI Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare ICPMRR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

9.172

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

9.170

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

8.898

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

100

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

172

2

VENITURI FINANCIARE

6

2

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

9.072

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

9.032

a)

Bunuri şi servicii

10

2.837

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

4.151

cheltuieli cu salariile

12

2.950

-indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

117

-drepturile salariale ale directorului general

14

117

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

841

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

15

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

153

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

9

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

25

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

8

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

150

-tichete de masă

23

-deplasări, detaşări

24

150

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

900

d)

Cheltuieli de protocol

26

2

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

9

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

11

-tichete de creşă

30

-tichete cadou

31

h)

Alte cheltuieli

32

1.121

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

40

- cheltuieli privind dobânzile

34

35

- alte cheltuieli financiare

35

5

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

100

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

16

V

REZULTATUL NET

39

84

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

41

84

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

17

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

50

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

17

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

322

1

Surse proprii

46

150

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

172

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

322

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

322

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

9.172

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

9.072

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

100

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

94

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

68

5

Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut**              (lei / persoană/lună)

62

2.434

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare   (lei / persoană/luna)

63

2.350

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

1,10

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

8,70

9

Plăţi restante

66

10

Creanţe de încasat

67

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 4912,36 mii lei, încheiate până la data de 31.03.2009 iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 537,6 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 6

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecatronică şi Tehnica Măsurării

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

13.500

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

13.480

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

13.274

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

100

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

106

2

VENITURI FINANCIARE

6

20

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

13.450

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

13.435

a)

Bunuri şi servicii

10

1.330

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

9.491

cheltuieli cu salariile

12

7.061

- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

115

- drepturi salariale ale directorului(general)

14

139

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

1.476

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

36

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

370

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

19

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

61

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

18

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

450

-

tichete de masă

23

300

-

deplasări, detaşări

24

150

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.560

d)

Cheltuieli de protocol

26

1

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

1

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

40

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

114

-

tichete de creşă

30

-

tichete cadou

31

70

h)

Alte cheltuieli

32

898

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

15

- cheltuieli privind dobânzile

34

2

- alte cheltuieli financiare

35

13

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

50

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

8

V

REZULTATUL NET

39

42

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

A

0

1

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI:

41

42

a)

pentru cointeresarea personalului

42

8

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

25

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

9

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

740

1

Surse proprii

46

200

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

106

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

434

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

740

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

740

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

13.500

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

13.450

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

50

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

179

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

123

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană/luna)

62

3.187

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare   (lei / persoană/luna)

63

3.250

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

0,37

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

0,42

10

Plăţi restante

66

323

11

Creanţe de încasat

67

1.820

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Inovării /Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 7.454 mii lei, încheiate până la data de 7.04.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 419 mii lei.

**)* Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 7

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare INSEMEX Petroşani

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

12.360

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

12.300

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

10.500

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.800

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

2

VENITURI FINANCIARE

6

60

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

10.793

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

10.733

a)

Bunuri şi servicii

10

2.000

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

6.542

cheltuieli cu salariile

12

4.300

- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

112

- drepturi salariale ale directorului(general)

14

150

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

895

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

21

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

224

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

6

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

36

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

10

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

1.050

-

tichete de masă

23

252

-

deplasări, detaşări

24

480

-

tichete de vacanţă

24a

318

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea,provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

1.700

d)

Cheltuieli de protocol

26

30

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

4,3

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

5

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 ) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

86

-

tichete de creşă

30

-

tichete cadou

31

86

h)

Alte cheltuieli

32

366

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

60

- cheltuieli privind dobânzile

34

40

- alte cheltuieli financiare

35

20

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

1.567

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

251

V

REZULTATUL NET

39

1.316

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI:

41

1.316

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

263

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

790

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

263

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

1.800

1

Surse proprii

46

1.050

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

100

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

650

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

1.800

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

1.800

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

12.360

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

10.793

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

1.567

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

127

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

87

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană/luna)

62

2.670

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare   (lei / persoană/luna)

63

3.069

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

14,52

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

11

10

Plăţi restante

66

203

11

Creanţe de încasat

67

2.337

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Inovării /Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3.460 mii lei, până la data de 31.12.2009.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 8

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj Petrolier- IPCUP

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                         mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Program 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

7.283

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea:

2

7.283

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

380

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

6.903

c)

Venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

2

VENITURI FINANCIARE

6

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

7.233

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

7.228

a)

Bunuri şi servicii

10

515

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

5.287

cheltuieli cu salariile

12

4.149

- indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

42

- drepturi salariale ale directorului(general)

14

75

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

15

827

-

contribuţii de asigurări de şomaj

16

27

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

17

207

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

18

25

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

19

37

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

10

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

5

-

tichete de masă

23

-

deplasări, detaşări

24

20

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele şi ajustările pentru depreciere

25

250

d)

Cheltuieli de protocol

26

1

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

50

-

tichete de creşă

30

-

tichete cadou

31

h)

Alte cheltuieli

32

1.125

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

5

- cheltuieli privind dobânzile

34

- alte cheltuieli financiare

35

5

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

50

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

8

V

REZULTATUL NET

39

42

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

42

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI:

41

0

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

0

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

0

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

0

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

818

1

Surse proprii

46

50

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

150

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

618

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

818

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

818

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.01)

57

7.283

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08)

58

7.233

3

Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58)

59

50

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

160

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

90

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană/luna)

62

2.113

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare   (lei / persoană/luna)

63

2.378

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

0,69

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

0,18

10

Plăţi restante

66

7.262

11

Creanţe de încasat

67

500

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Inovării /Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3.228 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 710 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

ANEXA Nr. 9

MINISTERUL ECONOMIEI

Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie şi Petrochimie - ICECHIM Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2009

                                                                                                                                                       mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Propuneri 2009

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

13.800

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

13.650

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

12.043

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.500

c)

venituri din subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

5

107,5

2

VENITURI FINANCIARE

6

150

3

VENITURI EXTRAORDINARE

7

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

8

13.300

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

9

13.200

a)

Bunuri şi servicii

10

1.500

b)

Cheltuieli de personal, din care:

11

7.873

cheltuieli cu salariile

12

5.999

-

indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie

13

104

-

drepturile salariale ale directorului (general)

14

191

-

contribuţii pentru asigurări sociale de stat

15

1.248

-

contribuţii pentru asigurările de şomaj

16

30

-

contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate

17

312

-

contribuţii pentru asigurările de accidente de munca si boli profesionale

18

18

-

contribuţii pentru concedii si indemnizaţii

19

54

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

20

12

-

contribuţii la Fondul de pensii facultative

21

-

alte cheltuieli de personal, din care:

22

200

tichete de masa

23

deplasări, detaşări

24

200

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, provizioanele si ajustările pentru depreciere

25

1.600

d)

Cheltuieli de protocol

26

8

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

27

1

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

28

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21 (3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

29

35

-

tichete de creşe

30

-

tichete cadou

31

h)

Alte cheltuieli

32

2.182

2

Cheltuieli financiare, din care:

33

100

- cheltuieli privind dobânzile

34

- alte cheltuieli financiare

35

100

3

Cheltuieli extraordinare

36

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

37

500

IV

IMPOZIT PE PROFIT

38

80

V

REZULTATUL NET

39

420

VI

ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

40

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI din care:

41

420

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

42

84

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional

43

252

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

44

84

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

45

1.200

1

Surse proprii

46

1.093

2

Subvenţii de la bugetul de stat pentru investiţii

47

107,5

3

Credite bancare pentru investiţii

48

- interne

49

- externe

50

4

Alte surse

51

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

52

1.200

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

53

1.200

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

54

- interne

55

- externe

56

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

57

13.800

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08)

58

13.300

3

Rezultate (+/-)(rd,57-rd.58)

59

500

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

60

190

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

61

145

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**    ( lei / persoană/luna)

62

2.515

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

63

2.665

7

Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100)

64

3,8

8

Rata rentabilităţii financiare (rd.39*100/capital propriu)

65

8

9

Plăţi restante

66

10

Creanţe de încasat

67

2.000

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei Cercetării şi Inovării/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumă de 11.042 mii lei, încheiate până la data de 31 martie 2009, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 460 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1420/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1420 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu