Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1388 din 30 decembrie 2005

privind stabilirea Conditiilor de aprobare a cumparatorilor de lapte de vaca si a formularului de cerere pentru aprobarea si inscrierea acestora in Registrul cumparatorilor

ACT EMIS DE:      MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN:  MONITORUL OFICIAL  NR. 34 din 13 ianuarie 2006



    
    
     Avand in vedere prevederile art. 9 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 48/2005 privind organizarea pietei laptelui de vaca,
     vazand Referatul de aprobare nr. 87.624 din 5 decembrie 2005 al Directiei generale implementare politici sectoriale si de piata,
     in temeiul Hotararii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, cu modificarile si completarile ulterioare,
    
     ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite urmatorul ordin:
    
     Art. 1. - Se stabilesc Conditiile de aprobare a cumparatorilor de lapte de vaca, prevazute in anexa nr. 1, si formularul de cerere pentru aprobarea si inscrierea in Registrul cumparatorilor, prevazut in anexa nr. 2, care fac parte integranta din prezentul ordin.
     Art. 2. - Departamentul de administrare a cotelor de lapte din cadrul Agentiei Nationale pentru Ameliorare si Reproductie in Zootehnie "Prof. dr. G. K. Constantinescu", operatorii economici care cumpara lapte de vaca de la producatori in vederea procesarii sau livrarii catre unitatile de procesare vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
     Art. 3. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    
     Ministrul agriculturii,
     padurilor si dezvoltarii rurale,
     Gheorghe Flutur
    
     ANEXA 1
    
     CONDITII
     de aprobare a cumparatorilor de lapte de vaca
    
     Art. 1. - Operatorii economici care cumpara lapte de la producatori in vederea procesarii sau vanzarii catre unitatile de procesare pot exercita aceasta activitate numai daca sunt aprobati si inregistrati, la cererea lor, in Registrul cumparatorilor, denumit in continuare Registru, condus de catre Departamentul de administrare a cotelor de lapte.
     Art. 2. - Aprobarea cumparatorilor se realizeaza dupa analizarea dosarelor si verificarea pe teren de catre specialistii din birourile regionale desemnati de catre directorul Departamentului de administrare a cotelor de lapte, denumit in continuare DACL, privind respectarea urmatoarelor conditii:
     1. detinerea unui sistem computerizat sau accesul la un astfel de sistem, care sa garanteze derularea aplicatiei pentru implementarea sistemului de cote, furnizat de catre DACL pentru inregistrarea, stocarea si transmiterea corespunzatoare a datelor si informatiilor prevazute la art. 10;
     2. detinerea facilitatilor necesare masurarii cantitatii de lapte in unitati volumetrice sau masice si a continutului de grasime din lapte, conform art. 3 pct. E;
     3. detinerea facilitatilor necesare inregistrarii cantitatii de lapte si a continutului de grasime conform analizelor efectuate in laboratoarele la care se face referire in art. 11 si de pastrare a documentelor o perioada de minimum 3 ani de la sfarsitul anului in care s-a facut inregistrarea.
     Art. 3. - Cererea pentru aprobarea si inscrierea in Registru se intocmeste pe un formular al carui model este prezentat in anexa nr. 2 si care cuprinde:
     A. Date de identificare ale operatorului economic:
     - denumirea si adresa sediului administrativ al operatorului economic, denumirea si adresa punctelor de lucru;
     - numarul certificatului de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului, codul unic de inregistrare si codurile de inregistrare fiscala ale punctelor de lucru, in cazul cand adresa acestora nu corespunde cu adresa sediului si/sau operatorul detine mai multe puncte de lucru, numarul avizului de recunoastere in cazul grupului de producatori, numarul si data inscrierii in Registrul asociatiilor si fundatiilor, codul numeric personal sau numarul de identificare fiscala al persoanelor fizice autorizate;
     - detinerea facilitatilor de comunicare: telefon, fax, e-mail;
     - numarul aprobarii sanitare veterinare si pentru siguranta alimentului sau numerele aprobarilor sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor, in cazul detinerii mai multor puncte de lucru.
     B. Forma de organizare a operatorului economic cumparator:
     - societate comerciala, societate agricola, cooperativa agricola, asociatie familiala, persoana fizica autorizata pentru desfasurarea de activitati comerciale, grup de producatori, asociatie sau fundatie, constituite potrivit legii.
     C. Sistemul IT:
     - detinerea unui sistem informatic si performantele tehnice ale acestuia, detinerea facilitatilor de comunicatii (conexiune Internet).
     D. Cantitatea de lapte preconizata a se cumpara in anul de cota
     E. Facilitati pentru determinarea cantitatii de lapte si determinarea continutului de grasime:
     - detinerea facilitatilor proprii pentru determinarea cantitatii de lapte si a continutului de grasime sau detinerea unui contract de prestari de servicii cu un laborator pentru determinarea continutului de grasime;
     - participarea laboratorului propriu sau a celui contractat la teste interlaboratoare;
     - aparatura utilizata, metoda de prelevare a probelor pentru analiza continutului de grasime, metoda de analiza a continutului de grasime al laptelui;
     - numarul contractului si denumirea laboratorului aprobat de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau acreditat, la care a apelat pentru efectuarea analizelor, in cazul in care nu detine aceste facilitati.
     F. Institutiile bancare si trezoreria, utilizate pentru derularea operatiunilor financiare:
     - denumirea si adresa sucursalei bancare, codul IBAN si codul BIC la trezorerie al operatorului economic cumparator.
     G. Date de identificare ale reprezentantului legal al operatorului economic si ale persoanelor desemnate de catre acesta pentru relatia cu DACL:
     - numele si prenumele, functia, codul numeric personal, adresa exacta a domiciliului stabil, telefon/fax, e-mail.
     Art. 4. - Formularul la care se face referire in art. 3 se distribuie de catre DACL cumparatorilor recunoscuti cu date de identificare in baza de date a Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor. Dupa completare, cererile insotite de documentatia prevazuta la art. 5 se transmit prin scrisoare recomandata sau se depun personal la DACL.
     Art. 5. - (1) Cererea va fi insotita de urmatoarele documente, in copie, pentru care solicitantul declara pe propria raspundere ca acestea sunt conforme cu originalul:
     1. certificatul de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului sau orice alt document care clarifica identitatea, locatia si identificarea fiscala a agentului economic;
     2. aprobarea sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru fiecare punct de lucru;
     3. certificatul de inregistrare fiscala pentru fiecare punct de lucru;
     4. buletinul/cartea de identitate al/a persoanei fizice autorizate sau al/a reprezentantului legal al cumparatorului.
     (2) Anexat formularului de cerere se vor prezenta informatii suplimentare, semnate de reprezentantul legal, cuprinzand datele pentru fiecare punct de lucru, in cazul in care adresa sediului nu corespunde cu amplasarea punctului de lucru sau cumparatorul detine mai multe puncte de lucru, in conformitate cu precizarile din formularul de cerere.
     Art. 6. - (1) Pentru anul de cota 2007 - 2008, DACL inregistreaza toate cererile in ordinea cronologica a depunerii, pana la data de 1 martie 2006, in vederea analizarii si verificarii lor.
     (2) Specialistii desemnati de directorul DACL analizeaza corectitudinea completarii formularului de cerere si existenta documentelor care insotesc cererea, mentionate la art. 5.
     (3) In situatia in care cererea a fost corect intocmita si este insotita de documentatia solicitata, directorul DACL desemneaza specialistul care va efectua verificarea la fata locului si programeaza controlul, inaintand o copie a dosarului cererii la biroul regional DACL de care apartine sediul social al cumparatorului, insotita de formularul de verificare pe teren, completat cu numele si prenumele specialistului desemnat pentru control.
     (4) In situatia in care cererea nu a fost corect completata sau documentele solicitate nu se regasesc in totalitate, DACL semnaleaza solicitantului motivele pentru care i se returneaza documentele depuse si i se comunica posibilitatea depunerii unei noi cereri, cu incadrarea in timpul limita stabilit la alin. (8).
     (5) Specialistii birourilor regionale, desemnati si planificati de directorul DACL pentru controlul in vederea aprobarii, verifica pe teren, in termen de 60 de zile, dar nu mai tarziu de data de 1 mai 2006, autenticitatea documentelor si modul de indeplinire a conditiilor impuse de prezentul regulament.
     (6) Pe baza constatarilor specialistului desemnat, inscrise pe formularul de verificare in teren, seful biroului regional intocmeste un raport prin care se recomanda aprobarea si inscrierea cumparatorilor in Registru sau respingerea aprobarii, cu explicarea motivelor care au determinat respingerea, pe care il transmite la DACL.
     (7) In termen de cel mult 30 de zile de la data verificarii pe teren, dar nu mai tarziu de data de 1 iunie 2006, directorul DACL emite o decizie de aprobare si inscriere in Registru sau de respingere, dupa caz, pentru fiecare solicitant. Decizia se comunica in scris solicitantului, cu motivarea in cazul respingerii, informandu-l despre posibilitatea transmiterii unei noi solicitari, astfel incat sa intre in legalitate pentru a cumpara lapte de la producatori, incepand cu anul de cota 2007.
     (8) Dupa rezolvarea problemelor care au constituit motivarea respingerii, cumparatorul poate depune o noua cerere, in termen de 90 de zile de la data primirii raspunsului privind respingerea solicitarii, dar nu mai tarziu de data de 1 septembrie 2006.
     (9) Noua etapa de solicitare parcurge procedura initiala, cu incadrarea in aceleasi termene si finalizarea la data de 1 februarie 2007 a actiunii de aprobare, inregistrare si emitere a deciziei de aprobare sau de respingere a solicitarii, pentru anul de cota 2007 - 2008.
     (10) Decizia de aprobare se emite de catre directorul DACL, se aduce la cunostinta cumparatorului printr-o scrisoare si se inscrie in Registrul condus de compartimentul de specialitate din DACL.
     (11) Decizia de respingere a aprobarii, pentru cumparatorii care nu indeplinesc cerintele la care se face referire in art. 2 - 5, emisa de DACL, precum si motivarea acesteia se aduc la cunostinta cumparatorului printr-o scrisoare.
     (12) Lista cumparatorilor aprobati, inscrisi in Registru, se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, inainte de inceperea anului de cota.
     (13) Solicitarea aprobarii si a inregistrarii unor noi cumparatori dupa inceperea anului de cota se poate depune numai pentru anul de cota urmator, la birourile regionale, pana la data de 1 septembrie.
     (14) Directorul DACL dispune si planifica specialistii din birourile regionale pentru controlul cumparatorilor aprobati si inregistrati in Registru. Programul de control, pentru constatarea modului de respectare a conditiilor impuse de prezentele conditii, se intocmeste conform unei analize a riscurilor. Specialistii nominalizati consemneaza in fisa de evaluare situatia existenta in teren, pe care o inainteaza conducatorului biroului regional care intocmeste un raport privind rezultatul controlului, cu recomandarea mentinerii aprobarii sau a anularii acesteia, pe care il transmite directorului DACL, in vederea consemnarii in Registrul pentru evidenta controalelor (data controlului, specialistul care a executat controlul si rezultatul controlului).
     (15) Directorul DACL exclude, prin luarea unei decizii, unitatea cumparatoare care a fost aprobata si introdusa in Registru, daca se dovedeste ca aceasta unitate:
     a) nu mai indeplineste cerintele stabilite in art. 2; sau
     b) nu a indeplinit obligatiile stabilite in art. 10 pct. 1, privind monitorizarea producatorilor, cat si pe cele privind colectarea taxelor.
     Art. 7. - Impotriva deciziei la care se face referire la art. 6 alin. (11) si (14) cumparatorii pot face contestatie la DACL, in termen de 15 zile lucratoare de la data luarii la cunostinta, la care DACL va raspunde in cel mult 10 zile, dupa care, in cazul nerezolvarii, se pot adresa instantei de judecata.
     Art. 8. - Cumparatorul aprobat trebuie sa informeze in scris directorul DACL privind intentia intreruperii activitatii sale, cu cel putin 10 zile lucratoare inainte de punerea in aplicare.
     Art. 9. - (1) Registrul este tinut intr-o versiune scrisa si una electronica in sistemul computerizat al DACL si va contine datele privind cerintele la care se face referire in art. 2 - 5.
     (2) Cumparatorul trebuie sa informeze, in scris, directorul DACL despre schimbarea datelor la care se face referire in art. 3, in termen de 15 zile lucratoare de la data modificarii.
     Art. 10. - Cumparatorul se obliga la:
     1. monitorizarea producatorilor care livreaza laptele, monitorizare care cuprinde:
     a) numele si prenumele producatorului detinator de cota, codul numeric personal (CNP), codul exploatatiei alocat de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, adresa completa: regiunea, judetul, comuna, localitatea, strada, numarul, codul postal, telefon/fax, e-mail, in cazul persoanelor fizice;
     b) denumirea, adresa locatiei geografice a exploatatiei agricole, cod SIRUTA, codul exploatatiei alocat de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, numarul certificatului de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului si codul unic de inregistrare al agentilor economici, numarul avizului de recunoastere a grupului de producatori, numarul si data de inregistrare in Registrul asociatiilor si fundatiilor, numele si prenumele reprezentantului legal, codul numeric personal si adresa de domiciliu a acestuia, in cazul operatorilor economici;
     c) cota individuala de livrari disponibila intr-o zi data a anului de cota, care reprezinta cota fiecarui producator, modificata prin vanzari-cumparari, inchirieri, conversii, mosteniri, precum si a celei obtinute prin realocarea din rezerva nationala a unor cantitati individuale, care duc la cresterea sau diminuarea cotei individuale alocate anterior inceperii anului de cota;
     d) cantitatea de lapte livrata individual de fiecare producator, cu mentionarea continutului mediu de grasime din lapte, exprimata in grame per kilogram, precum si cantitatea de lapte recalculata in functie de continutul de grasime de referinta individual;
     e) procentul de utilizare de catre producatori a cotei individuale de lapte, cantitatea ramasa disponibila intr-o zi data, de la inceputul fiecarei perioade de 12 luni incepand cu data de 1 aprilie, corespunzatoare anului de cota, recalculat in lapte in functie de continutul de grasime de referinta individual;
     f) ziua de incepere sau de abandonare a livrarilor de lapte de catre producator cumparatorului;
     2. informarea biroului regional, pana la data de 25 a fiecarei luni, cu datele la care se face referire la pct. 1 lit. c), pentru luna precedenta;
     3. informarea fiecarui producator, pana la data de 25 a fiecarei luni, cu datele din luna precedenta privind:
     a) cota totala disponibila intr-o zi data a anului, pe baza datelor din ultima zi a lunii;
     b) continutul de grasime de referinta pentru cota individuala disponibila intr-o zi data a anului, pe baza datelor din ultima zi a lunii;
     c) cantitatea de lapte livrat de catre producator, pe parcursul unei luni date;
     d) media cantitatii de grasime a laptelui livrat de catre producator, pe parcursul unei luni date;
     e) cantitatea de lapte livrata de catre producator, in timpul unei luni, recalculata in functie de continutul de grasime de referinta;
     f) media continutului de grasime al laptelui livrat de catre producator, de la inceputul anului de cota;
     g) cantitatea de lapte livrata de catre producator, de la inceputul anului de cota, recalculata in functie de continutul de grasime de referinta;
     h) cantitatea de lapte disponibila pentru a fi folosita pana la sfarsitul anului de cota, recalculata in functie de continutul de grasime de referinta;
     4. informarea biroului regional, pana la data de 15 mai, despre datele din anul de cota trecut, privind:
     a) cantitatile de lapte livrate de catre producatori in timpul anului de cota;
     b) media continutului de grasime al laptelui livrat de producatori in timpul unui an de cota;
     c) cantitatea totala de lapte livrat de producatori in timpul anului de cota, recalculata in functie de continutul de grasime de referinta;
     d) colectarea si depozitarea intr-un cont bancar al biroului regional a taxelor platite in avans pentru depasirea cotei individuale de livrari;
     5. informarea producatorilor, pana la data de 1 iulie, privind datele din anul de cota trecut:
     a) cantitatile de lapte livrate de producator pe durata unui an de cota;
     b) media continutului de grasime al laptelui livrat de producator pe perioada unui an de cota;
     c) cantitatea totala de lapte recalculata in lapte cu continut de grasime de referinta, livrata de producator pe durata unui an de cota;
     d) colectarea si pastrarea intr-un cont bancar al biroului regional a platilor in avans;
     e) stabilirea valorii taxelor individuale pentru depasirea cotei de livrari;
     6. utilizarea unui sistem de evidente care sa cuprinda balanta intrarilor si iesirilor pentru cantitatile de lapte si de grasime;
     7. permiterea accesului personalului DACL desemnat pentru control la toate datele si informatiile la care se refera prezentele conditii;
     8. colectarea de la producatori, depozitarea si plata taxelor pentru depasirea cotei individuale de livrari, conform unei proceduri elaborate de DACL, pana la data de 31 martie 2006.
     Art. 11. - (1) Analizele continutului de grasime al laptelui luate in considerare in timpul stabilirii si al realizarii cotei individuale de livrari sunt efectuate de catre laboratoare acreditate sau aprobate de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, care:
     a) participa la teste interlaboratoare conduse de laboratorul de referinta pentru controlul calitatii laptelui, desemnat conform legislatiei in vigoare;
     b) utilizeaza probele de referinta pregatite de laboratoarele de referinta pentru verificarea metodelor de testare.
     (2) Laboratorul de referinta pentru analiza continutului de grasime din lapte, desemnat de catre Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, furnizeaza catre laboratoarele din retea detalii privind metodele de prelevare a probelor, metodele pentru determinarea continutului de grasime al laptelui si metodele de testare comparativa si coordoneaza aplicarea acestora.
     Art. 12. - Cererile pentru aprobarea si inscrierea in Registru se depun la DACL incepand cu data de 1 februarie 2006.
    
     ANEXA 2 *1)
    
     *1) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.
    
     _________________________________________________________________
     | AGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE |
     |          DEPARTAMENTUL DE ADMINISTRARE A COTEI DE LAPTE         |
     |_________________________________________________________________|
     ____________________________________________________
     | CERERE PENTRU APROBAREA SI INSCRIEREA IN REGISTRUL |
     |                  CUMPARATORILOR                    |
     |____________________________________________________|
    
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     Nr. si data inregistrarii |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     Stampila oficiala a Departamentului
     de Administrare a Cotelor de Lapte
    
     A. DATE DE IDENTIFICARE ALE OPERATORULUI ECONOMIC
     
     1. Denumirea operatorului economic*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     2. Adresa*) sediului social:
     _____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     | Strada      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Numar       | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|
     | Sector      | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     | Sat         | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Comuna/Oras | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Judet       | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Cod Postal  | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Regiune     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     3. Numar de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului sau la oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     4. Cod unic de inregistrare*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     5. Numarul si data avizului de recunoastere a grupului de producatori
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     6. Numarul si data inscrierii in Registrul special al asociatiilor si fundatiilor
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     7. Codul numeric personal sau numarul de identificare fiscala pentru persoanele fizice:
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     ____________________________________________________
     | CERERE PENTRU APROBAREA SI INSCRIEREA IN REGISTRUL |
     |                  CUMPARATORILOR                    |
     |____________________________________________________|
    
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     8. Telefon*)                          |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     9. Fax*)                              |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     10. E-mail*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     11. Numar aprobare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     _____   _____   _____   _____
     Categoria: | A - | | B - | | C - | | D - |
     |_____| |_____| |_____| |_____|
    
     B. FORMA DE ORGANIZARE A OPERATORULUI ECONOMIC CUMPARATOR
     _
     - societate comerciala       |_|
     _
     - societate agricola         |_|
     _
     - cooperativa agricola       |_|
     _
     - asociatie familiala        |_|
     _
     - persoana fizica autorizata |_|
     _
     - grup de producatori        |_|
     _
     - asociatie sau fundatie     |_|
    
     C. SISTEMUL IT
    
     1. Dotare cu calculator cu sistem de operare, sau daca nu este dotat, data pana la care se va dota (zi/luna/an __/__/__/):
     _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|
     __
     - Windows XP             |__|
    
     sau
     __
     - Windows 2000           |__|
     __
     2. Facilitati internet   |__|
     ____ ____
     | DA |    |
     |____|____|
     ____ ____
     | NU |    |
     |____|____|
    
     Daca raspunsul este da, ce fel de conexiune este folosita?
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     ____________________________________________________
     | CERERE PENTRU APROBAREA SI INSCRIEREA IN REGISTRUL |
     |                  CUMPARATORILOR                    |
     |____________________________________________________|
    
     D. CANTITATEA DE LAPTE PRECONIZATA A SE CUMPARA IN ANUL DE COTA
     _ _ _ _ _ _
     - mii kg                                        |_|_|_|_|_|_|
    
     E. FACILITATI PENTRU DETERMINAREA CANTITATII DE LAPTE SI DETERMINAREA CONTINUTULUI DE GRASIME
    
     1. Aparate (echipamente) de masurare a cantitatii de lapte.*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     2. Detinerea unui laborator propriu pentru determinarea continutului de grasime sau daca nu, numarul si data contractului de prestari servicii cu un laborator aprobat ANSVSA sau acreditat si perioada de valabilitate a contractului.*)
     ____ ____
     | DA |    |
     |____|____|
     ____ ____
     | NU |    |                              _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |____|____|  Nr. si data contractului   |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     Perioada de valabilitate a contractului |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     3. Participarea laboratorului propriu sau a celui contractat la teste interlaboratoare
     ____ ____
     | DA |    |
     |____|____|
     ____ ____
     | NU |    |
     |____|____|
    
     4. Ce metode standardizate de prelevare a probelor sunt folosite pentru verificarea continutului de grasime?
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     5. Ce metode standardizate sunt utilizate pentru analiza continutului de grasime?
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     ____________________________________________________
     | CERERE PENTRU APROBAREA SI INSCRIEREA IN REGISTRUL |
     |                  CUMPARATORILOR                    |
     |____________________________________________________|
    
     F. INSTITUTIILE BANCARE SI TREZORERIA, UTILIZATE PENTRU DERULAREA OPERATIUNILOR FINANCIARE:
    
     1. Cod IBAN*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     2. Cod BIC - Trezorerie*)
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     G.1. DATE DE IDENTIFICARE ALE REPREZENTANTULUI LEGAL
     _____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     | Nume        | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Prenume     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | CNP         | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Functia     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Adresa      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |             | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Telefon/Fax | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | E-mail      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     G.2. PERSOANE DESEMNATE SA REPREZINTE CUMPARATORUL IN RELATIA TEHNICA CU DACL*)
    
     1.
     _____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     | Nume        | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Prenume     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | CNP         | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Functia     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Adresa      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |             | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Telefon/Fax | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | E-mail      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     ____________________________________________________
     | CERERE PENTRU APROBAREA SI INSCRIEREA IN REGISTRUL |
     |                  CUMPARATORILOR                    |
     |____________________________________________________|
    
     2.
     _____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     | Nume        | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Prenume     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | CNP         | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Functia     | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Adresa      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |             | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | Telefon/Fax | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     | E-mail      | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
     |_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     Solicitam aprobarea pentru cumpararea laptelui in Sistemul de cote instituit prin Ordonanta Guvernului nr. 48/2005 privind organizarea pietei laptelui de vaca si inscrierea in REGISTRUL CUMPARATORILOR.
    
     Declaram pe propria raspundere, ca:
     1. vom respecta legislatia nationala privind organizarea pietei laptelui si produselor lactate;
     2. vom instiinta in scris DACL, in maximum 10 zile, in cazul schimbarii numelui, adresei, titulaturii juridice sau in cazul incheierii activitatii in calitate de cumparator;
     3. vom raporta masurarea in kg a cantitatii de lapte cumparate de la fiecare producator (sau in cazul masurarii volumetrice vom calcula transformarea in kg);
     4. vom efectua analizele continutului de grasime din lapte pe producatori, pentru stabilirea grasimii de referinta individuale, in laboratoarele precizate la art. 11 din Regulamentul pentru aprobarea cumparatorilor, vom inregistra aceste analize si vom pastra registrele de analize minimum 3 ani de la sfarsitul anului in care s-a facut inregistrarea;
     5. vom monitoriza producatorii de la care cumparam laptele, conform art. 10 din Regulamentul pentru aprobarea cumparatorilor si vom pastra datele inregistrate minimum 3 ani de la sfarsitul anului in care s-a facut inregistrarea;
     6. laptele cumparat de la producatori se va procesa sau se va vinde numai unitatilor procesatoare aprobate si inregistrate in Registrul Cumparatorilor de Lapte;
     7. vom trimite la DACL rapoarte lunare privind cantitatile cumparate si continutul de grasime, pana la data de 25 a lunii urmatoare;
     8. vom permite accesul persoanelor autorizate din cadrul DACL in scopul controlului.
     9. Informatiile prezentate in acest formular sunt adevarate si cunoastem faptul ca declaratia falsa se pedepseste conform legii penale.
    
     ____________________________________________________
     | CERERE PENTRU APROBAREA SI INSCRIEREA IN REGISTRUL |
     |                  CUMPARATORILOR                    |
     |____________________________________________________|
    
     Documentele care insotesc cererea, in copie, conforme cu originalul:
     1. certificatul de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului, orice alte documente care clarifica identitatea, locatia si inregistrarea fiscala a agentului economic (certificatele de inregistrare fiscala ale punctelor de lucru);
     2. aprobarea sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, pentru toate punctele de lucru;
     3. buletinele de identitate sau cartile de identitate ale persoanei fizice autorizate, administratorului sau reprezentantului legal al operatorului economic si ale persoanelor desemnate pentru relatia tehnica cu DACL;
    
     Documentele originale care insotesc cererea:
     File suplimentare, semnate de reprezentantul legal si stampilate, cuprinzand datele marcate*), pentru fiecare punct de lucru, in cazul in care adresa sediului nu corespunde cu amplasarea punctului de lucru, sau cumparatorul detine mai multe puncte de lucru.
    
     Reprezentant legal al operatorului economic
    
     Numele si prenumele
     _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
     |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    
     Semnatura si stampila
    
     _________________________________________________________
    
     NOTA:
     Formularul se completeaza cu majuscule, inscriind cate o litera sau cifra in fiecare casuta, sau inscriind X in casuta pentru raspunsul corect, cu culoare neagra sau albastra;
     Dupa completare, formularul va fi trimis prin scrisoare recomandata, sau va fi depus personal la DACL de care apartine solicitantul.
     Adresa DACL este: Agentia Nationala pentru Ameliorare si Reproductie in Zootehnie   Departamentul de Administrare a Cotelor de Lapte, Calea Bucuresti nr. 1, km 18,2   Balotesti, Cod postal 075100, tel. 021 266 12 11; fax: 021 266 12 13.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1388/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1388 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu