Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 695 din 4 noiembrie 2008

privind stabilirea Conditiilor de aprobare a cumparatorilor de lapte de vaca si a formularului de cerere pentru aprobarea si inscrierea acestora in Registrul cumparatorilor

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 786 din 25 noiembrie 2008



Văzând Referatul de aprobare nr. 3.907 din 30 septembrie 2008 al Direcţiei măsuri de piaţă din cadrul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură,

având în vedere prevederile art. 9 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 48/2005 privind organizarea pieţei laptelui de vacă, aprobată cu modificările şi completările ulterioare prin Legea 72/2006, cu modificările ulterioare,

având în vedere prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.234/2007 al Consiliului din 22 octombrie 2007 de instituire a unei organizări comune a pieţelor agricole şi privind dispoziţii specifice referitoare la anumite produse agricole,

în temeiul Legii nr. 1/2004 privind înfiinţarea, organizare şi funcţionarea Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 385/ 2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,

ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Se stabilesc Condiţiile de aprobare a cumpărătorilor de lapte de vacă, prevăzute în anexa nr. 1.

(2) Se aprobă Cererea pentru aprobarea şi înscrierea cumpărătorilor de lapte de vacă în Registrul cumpărătorilor, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2.

(3) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, denumită în continuare autoritate competentă, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - La intrarea în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 1.388/2005 privind stabilirea Condiţiilor de aprobare a cumpărătorilor de lapte de vacă şi a formularului de cerere pentru aprobarea şi înscrierea acestora în Registrul cumpărătorilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 34 din 13 ianuarie 2006, se abrogă.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

Dacian Cioloş

ANEXA Nr. 1

CONDIŢII

de aprobare a cumpărătorilor de lapte de vacă

Art. 1. - Operatorii economici care cumpără lapte de la producători în vederea procesării sau vânzării către unităţile de procesare, denumiţi în continuare cumpărători, pot exercita această activitate numai dacă sunt aprobaţi şi înregistraţi, la cererea lor, în Registrul cumpărătorilor, denumit în continuare registru, condus de către autoritatea competentă.

Art. 2. - (1) Aprobarea cumpărătorilor se acordă pe baza cererii înaintate autorităţii competente.

(2) Pentru a fi aprobat, cumpărătorul trebuie să îndeplinească condiţiile stabilite de legislaţia în vigoare în domeniul cotei de lapte.

(3) Autoritatea competentă emite decizia de aprobare sau de respingere a cererii cumpărătorului în urma verificării acesteia.

(4) Decizia de aprobare sau de respingere a cererii cumpărătorului se emite în termen de 30 de zile de la data efectuării controlului de către autoritatea competentă.

Art. 3. - Cererea pentru aprobarea şi înscrierea cumpărătorului de lapte de vacă în registru se întocmeşte conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la ordin.

Art. 4. - (1) Formularul-tip al cererii privind aprobarea şi înscrierea cumpărătorului este pus la dispoziţie de către autoritatea competentă.

(2) Cererea de aprobare a cumpărătorului se depune la autoritatea competentă şi este însoţită de următoarele documente în copie:

a) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrul Comerţului sau orice alt document care clarifică identitatea, locaţia şi indentificarea fiscală ale cumpărătorului;

b) aprobarea sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor pentru fiecare punct de lucru;

c) certificatul de înregistrare fiscală pentru fiecare punct de lucru;

d) buletinul/cartea de identitate al/a persoanei fizice autorizate sau al/a reprezentantului legal al cumpărătorului.

Art. 5. - (1) Cererea va fi însoţită de următoarele documente, în copie, pentru care solicitantul declară pe propria răspundere că acestea sunt conforme cu originalul:

a) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau orice alt document care clarifică identitatea, locaţia şi identificarea fiscală ale operatorului economic;

b) aprobarea sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor pentru fiecare punct de lucru;

c) certificatul de înregistrare fiscală pentru fiecare punct de lucru;

d) buletinul/cartea de identitate al/a persoanei fizice autorizate sau al/a reprezentantului legal al cumpărătorului.

(2) In cazul în care adresa sediului nu corespunde cu amplasarea punctului de lucru sau cumpărătorul deţine mai multe puncte de lucru, se vor prezenta informaţii suplimentare cuprinzând datele pentru fiecare punct de lucru.

Art. 6. - (1) Autoritatea competentă emite decizia de retragere a aprobării cumpărătorului în cazul în care acesta nu mai îndeplineşte condiţiile de aprobare.

(2) Autorizaţia se poate reacorda, la solicitarea cumpărătorului, după o perioadă minimă de 6 luni, dacă în urma unei inspecţii aprofundate se constată că au încetat motivele retragerii acesteia.

Art. 7. - Cumpărătorul poate contesta decizia prevăzută la art. 2 alin. (3) şi la art. 6 în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia, în condiţiile legii.

Art. 8. - Cumpărătorul trebuie să informeze în scris autoritatea competentă cu privire la intenţia întreruperii activităţii sale cu cel puţin 30 de zile înainte de punerea în aplicare a acesteia.

Art. 9. - Registrul este ţinut într-o formă scrisă şi una electronică în sistemul computerizat al autorităţii competente.

ANEXA Nr. 2

AGENŢIA DE PLĂŢI Şl INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ

Direcţia măsuri de piaţă

CERERE

pentru aprobarea şi înscrierea în Registrul cumpărătorilor

Nr. şi data înregistrării........................................................................................................................................................................ ........................

A. Datele de identificare ale operatorului economic

1. Denumirea operatorului economic

..................................................................................................................................................................................................................................

2. Adresa sediului social:

Str.................................

Nr.................................

Sectorul.........................

Satul..............................

Comuna/Oraşul..............................

Judeţul..........................

Codul poştal.................

Regiunea......................

3. Numărul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sau la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul din raza teritorială

4. Codul unic de înregistrare

.................................................................................................................................................................................................................................

5. Numărul şi data avizului de recunoaştere a grupului de producători

.................................................................................................................................................................................................................................

6. Numărul şi data înscrierii în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor

.................................................................................................................................................................................................................................

7. Codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală pentru persoanele fizice autorizate

.................................................................................................................................................................................................................................

8. Telefon............................

9. Fax..................................

10. E-mail............................

11. Numărul aprobării sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor

Categoria:

- autorizate |A- | | B -|

- înregistrate

- produse tradiţionale

B. Forma de organizare a operatorului economic

- societate comercială

- societate agricolă

- cooperativă agricolă

- asociaţie familială

- persoană fizică autorizată

- grup de producători

- asociaţie sau fundaţie

C. Sistemul IT

1. Dotare cu calculator şi cu sistem de operare:

- Windows XP sau

- Windows 2000

2. Facilităţi internet

DA

NU

Dacă răspunsul este da, ce fel de conexiune este folosită?

.................................................................................................................................................................................................................................

D. Cantitatea de lapte preconizată a se cumpăra în anul de cotă - mii kg.....................

E. Facilităţi pentru determinarea cantităţii de lapte şi determinarea conţinutului de grăsime

1. Aparate (echipamente) de măsurare a cantităţii de lapte

.................................................................................................................................................................................................................................

2. Deţinerea unui laborator propriu pentru determinarea conţinutului de grăsime sau dacă nu, numărul şi data contractului de prestări servicii cu un laborator aprobat de Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor sau acreditat si perioada de valabilitate a contractului

DA

NU

Nr. şi data contractului...........................................

Perioada de valabilitate a contractului.........................................................

3. Participarea laboratorului propriu sau a celui contractat la teste interlaboratoare

DA

NU

4. Ce metode standardizate de prelevare a probelor sunt folosite pentru verificarea conţinutului de grăsime?

.................................................................................................................................................................................................................................

5. Ce metode standardizate sunt utilizate pentru analiza conţinutului de grăsime? ..........................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................................

F. Instituţiile bancare şi trezoreria utilizate pentru derularea operaţiunilor financiare

I.Cod IBAN

.................................................................................................................................................................................................................................

2. Cod BIC - Trezorerie

.................................................................................................................................................................................................................................

G1. Datele de identificare ale reprezentantului legal

Numele.................................................................

Prenumele.............................................................

CNP....................................................................

Funcţia.................................................................

Adresa

.................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................................

Telefon/Fax...........................................................

E-mail...................................................................

G2. Persoanele desemnate să reprezinte cumpărătorul în relaţia tehnică cu autoritatea competentă

1.

Numele..................................................................

Prenumele.............................................................

CNP......................................................................

Funcţia.................................................................

Adresa

.................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................................

Telefon/Fax...........................................................

E-mail...................................................................

2.

Numele..................................................................

Prenumele.............................................................

CNP......................................................................

Funcţia.................................................................

Adresa

.................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................................................

Telefon/Fax...........................................................

E-mail...................................................................

Solicităm aprobarea pentru cumpărarea laptelui în sistemul de cote instituit prin Ordonanţa Guvernului nr. 48/2005 privind organizarea pieţei laptelui de vacă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 72/2006, cu modificările ulterioare, precum şi înscrierea în Registrul cumpărătorilor.

Declarăm pe propria răspundere că:

1. vom respecta legislaţia în vigoare în domeniul cotei de lapte;

2. vom înştiinţa în scris autoritatea competentă, în maximum 30 de zile, în cazul schimbării numelui, adresei, titulaturii juridice sau în cazul încheierii activităţii în calitate de cumpărător;

3. vom raporta măsurarea în kg a cantităţii de lapte cumpărate de la fiecare producător (sau, în cazul măsurării volumetrice, vom calcula transformarea în kg);

4. vom efectua analizele conţinutului de grăsime din lapte, pe producători, pentru stabilirea grăsimii de referinţă individuale, în laboratoare, conform legislaţiei în vigoare, vom înregistra aceste analize şi vom păstra registrele de analize minimum 3 ani de la sfârşitul anului în care s-a făcut înregistrarea;

5. vom monitoriza producătorii de la care cumpărăm laptele, conform legislaţiei în vigoare, şi vom păstra datele înregistrate minimum 3 ani de la sfârşitul anului în care s-a făcut înregistrarea;

6. laptele cumpărat de la producători se va procesa sau se va vinde numai unităţilor procesatoare aprobate şi înregistrate în Registrul cumpărătorilor;

7. vom transmite autorităţii competente până la data de 25 a fiecărei luni, conform procedurii elaborate de autoritatea competentă, rapoarte lunare privind cantităţile cumpărate şi conţinutul de grăsime;

8. vom trimite autorităţii competente până la data de 14 mai a fiecărui an, conform procedurii elaborate de autoritatea competentă, declaraţia anuală privind cantitatea şi conţinutul de grăsime ale laptelui cumpărat în anul de cotă încheiat;

9. ne obligăm să colectăm de la producători contribuţiile datorate de către aceştia în virtutea taxei pe excedent şi să achităm valoarea acestor contribuţii conform procedurii elaborate de autoritatea competentă;

10. vom permite accesul persoanelor autorizate de autoritatea competentă în scopul controlului;

11. declarăm că datele înscrise în prezentul formular sunt reale, iar în caz contrar, vom suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declaraţii.

Numele şi prenumele

..................................

Semnătura şi ştampila

NOTĂ:

- Formularul se completează cu majuscule, înscriind câte o literă sau cifră în fiecare căsuţă ori înscriind „X" în căsuţa pentru răspunsul corect, cu culoare neagră sau albastră.

- După completare, formularul va fi trimis prin scrisoare recomandată sau va fi depus personal la autoritatea competentă.

- Adresa autorităţii competente este: Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură - Direcţia măsuri de piaţă, municipiul Bucureşti, bd. Carol I nr. 1-7, sectorul 2.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 695/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 695 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu