Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1372 din 29 septembrie 2010

privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 676 din 5 octombrie 2010



Având în vedere:

- art. 81 alin. (3) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 43-45 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 3 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi a activităţii instituţiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa;

- art. 3 alin. (1) pct. 2417 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de autorizare a unităţilor protejate, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 3. - La data publicării prezentului ordin, Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 291 din 3 mai 2007, se abrogă.

Art. 4. -Autorizaţiile eliberate până la data intrării în vigoare a prezentului ordin rămân valabile, cu condiţia respectării art. 11 alin. (1) din anexă.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Ioan Nelu Botiş

ANEXĂ

PROCEDURĂ

de autorizare a unităţilor protejate

Art. 1. - Prezenta procedură stabileşte modalitatea şi condiţiile de autorizare a unităţilor protejate, pe baza autorizaţiei eliberate în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - (1) Autorizaţia reprezintă actul administrativ care dă dreptul de funcţionare a entităţii respective ca unitate protejată.

(2) Autorizaţia este eliberată de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, denumit în continuare MMFPS, prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, la propunerea Direcţiei generale protecţia persoanelor cu handicap, denumită în continuare DGPPH.

Art. 3. -In vederea autorizării ca unitate protejată, entitatea trebuie să se încadreze în una dintre situaţiile prevăzute de art. 44 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare, şi anume:

a) operatorii economici cu personalitate juridică, indiferent de forma de proprietate şi organizare, care au cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate cu contract individual de muncă;

b) secţii, ateliere sau alte structuri din cadrul operatorilor economici, instituţiilor publice sau din cadrul organizaţiilor neguvernamentale, care au gestiune proprie şi cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate şi salarizate;

c) persoana fizică cu handicap autorizată potrivit legii să desfăşoare activităţi economice independente, inclusiv asociaţia familială care are în componenţă o persoană cu handicap. Sunt incluse aici şi persoanele fizice cu handicap autorizate în baza unor legi speciale, care îşi desfăşoară activitatea atât individual, cât şi în una dintre formele de organizare ale profesiei.

Art. 4. - Condiţiile de autorizare ale entităţilor solicitante sunt următoarele:

a) să aibă gestiune proprie;

b) cel puţin 30% din numărul total de angajaţi să fie persoane cu handicap;

c) produsele sau serviciile să fie realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate, cu excepţia celor oferite de unităţile protejate înfiinţate în cadrul organizaţiilor persoanelor cu handicap;

d) documentele depuse să fie în termen de valabilitate.

Art. 5. - (1) Dosarul cu documentele necesare obţinerii autorizaţiei se depune, personal sau prin poştă, cu confirmare de primire, la sediul MMFPS din municipiul Bucureşti, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1.

(2) Dosarul va cuprinde următoarele documente:

a) cerere pentru eliberarea autorizaţiei, conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta procedură;

b) copii legalizate de pe actele privind înfiinţarea şi organizarea entităţii care solicită autorizarea: act constitutiv, statut, certificat de înregistrare la registrul comerţului, încheierea eliberată de judecătorie, copie de pe certificatul constatator, copie de pe certificatul de înscriere a persoanei juridice fără scop patrimonial, copii de pe alte acte doveditoare privind înfiinţarea, organizarea şi exercitarea unor profesii în baza unor legi speciale;

c) un tabel cu structura şi numărul total al personalului angajat cu contract individual de muncă, din care să rezulte procentul de persoane cu handicap încadrate;

d) un document justificativ din partea operatorului economic, instituţiei publice sau a organizaţiei neguvernamentale prin care se atestă înfiinţarea unei secţii, a unui atelier sau a unei alte structuri ca unitate protejată, cu respectarea condiţiilor de autorizare prevăzute la art. 4;

e) o descriere a activităţilor realizate integral sau parţial de persoana cu handicap, în scopul obţinerii produselor comercializabile sau în scopul prestării serviciilor;

f) copii de pe contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap angajate, certificate conform cu originalul;

g) copie a fişei/fişelor de post a/ale persoanei/persoanelor cu handicap angajate;

h) copie de pe documentul care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, a persoanelor cu handicap/ invalide gradul III angajate, respectiv autorizate, în termen de valabilitate;

i) declaraţie pe propria răspundere, sub sancţiunea art. 292 din Codul penal, că vor fi respectate condiţiile de autorizare şi va fi comunicat MMFPS orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru, numărul de persoane cu handicap angajate, documentul de încadrare în grad de handicap/invaliditate gradul III şi suspendarea activităţii, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură.

(3) Documentele cuprinse la alin. (2) lit. a), c), d), e), g), i) trebuie să fie datate, semnate de către reprezentantul legal, ştampilate şi în termen de valabilitate.

(4) Orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru necesită eliberarea unei alte autorizaţii. In acest sens, solicitantul depune o cerere însoţită de copii de pe documentele care atestă modificarea.

Art. 6. - (1) Dosarul va fi analizat de către DGPPH care, în termen de 20 de zile de la data înregistrării, va întocmi o notă prin care propune ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată, conform anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta procedură.

(2) Eliberarea autorizaţiei are loc în baza notei aprobate de ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale prevăzute la alin. (1) şi este semnată de acesta.

(3) In cazul în care din analiza dosarului se constată că nu sunt respectate condiţiile de autorizare ca unitate protejată prevăzute la art. 4, DGPPH va notifica solicitantul în acest sens în termen de 10 zile lucrătoare şi va emite o notificare de respingere a cererii.

(4) Autorizaţiile eliberate sunt evidenţiate nominal, într-un registru numerotat si stampilat pe fiecare pagină, la nivelul DGPPH.

(5) Autorizaţiile eliberate pot fi atacate potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, cererile adresate instanţei fiind scutite de taxa judiciară de timbru.

Art. 7. -Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la condiţiile de autorizare ale unităţilor protejate, prevăzute la art. 4.

Art. 8. - (1) Unitatea protejată autorizată are obligaţia ca până la data de 31 ianuarie a anului în curs, pentru anul anterior, să prezinte MMFPS raportul de activitate, care trebuie să cuprindă cel puţin următoarele:

a) numărul persoanelor cu handicap angajate, raportat la numărul total de angajaţi, pentru fiecare lună calendaristică;

b) domeniile în care lucrează persoanele cu handicap angajate;

c) modalitatea de respectare a dispoziţiilor legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate;

d) numărul de contracte încheiate în sensul art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e) pentru luna decembrie se vor transmite în copie, cu ştampila şi semnătura în original a angajatorului, contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap încadrate şi salarizate, documentele care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, în termen de valabilitate, şi fişele de post ale acestora.

(2) Analiza rapoartelor de activitate se face de către DGPPH, raportul final fiind înaintat ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.

Art. 9. - (1) Suspendarea autorizaţiei se poate face în următoarele situaţii:

a) în caz de neprezentare sau completare neconformă a raportului de activitate;

b) la propunerea organelor competente să verifice respectarea condiţiilor de autorizare.

(2) Suspendarea autorizaţiei se face prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în baza unei note întocmite de către DGPPH, sau la propunerea organelor competente potrivit alin. (1) lit. b).

(3) Pe perioada suspendării autorizaţiei, unitatea protejată autorizată nu mai beneficiază de facilităţile prevăzute de lege.

(4) Unitatea protejată căreia i s-a suspendat autorizaţia va putea solicita, în termen de 30 de zile de la data comunicării, anularea măsurii luate, prezentând în acest sens raportul de activitate sau un raport cu privire la remedierea deficienţelor constatate de către organele competente să verifice respectarea condiţiilor de autorizare.

Art. 10. - (1) Retragerea autorizaţiei se poate face în următoarele situaţii:

a) unitatea protejată nu prezintă, în termen de 30 de zile de la data suspendării, raportul de activitate conform prevederilor art. 8 sau raportul cu privire la remedierea deficienţelor;

b) la cerere.

(2) Retragerea autorizaţiei se face prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în baza unei note întocmite de către DGPPH.

Art. 11. - (1) Unităţile protejate autorizate în baza Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate vor completa dosarul cu documentele menţionate la art. 5 alin. (2) lit. e), g) şi i), pe care îl vor transmite MMFPS în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.

(2) Nerespectarea obligaţiei prevăzute la alin. (1) reprezintă situaţie de retragere a autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată.

ANEXA Nr. 1

la procedură

CERERE PENTRU ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI

Subsemnatul/a, ................................................, legitimat cu BI/CI seria ...... nr....................., CNP......................................, reprezentant legal al

|_| operatorului economic (OE)................................................................ (nume) , cu sediul social în localitatea...................................Judeţul/sectorul........................, str....................................nr.............., bl........., sc........., ap.........., cod poştal...................., cod unic de înregistrare (CUI)..........................., număr de înregistrare la registrul comerţului J...................................;

|_| instituţiei publice (IP)................................................................................. (nume) , cu sediul social în localitatea..................................., judeţul/sectorul .........................., str....................................nr.........,cod unic de înregistrare (CUI)...............................................;

|_| organizaţiei neguvernamentale (ONG)........................................................... (nume) , cu sediul social în localitatea........................Judeţul/sectorul.........................., str.................................... nr........., bl......., sc........., ap.........., cod poştal........................., numărul şi data înscrierii în registrul special............./..................................;

|_| persoanei fizice autorizate (PFA)........................................................... (nume) ., cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................;

|_| întreprindere familială (IF)........................................................................ (nume) , cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc........, ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F..................................., solicit eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată pentru

|_| operatorul economic.................................................. (nume) ;

|_| secţia/atelierul/altă structură............................................................ (nume) funcţionând la sediul din localitatea...............................Judeţul/sectorul..............., str....................................nr............, bl............, sc........, ap........, cod poştal........................, din cadrul OE/IP/ONG................................................... (nume) ;

|_| persoana fizică autorizată................................... (nume) ;

|_| întreprindere familială.......................................... (nume) ;

Data.......................

Solicitant,

...........................................

Semnătura şi ştampila

...............................................

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

DIRECŢIA GENERALA PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP

ANEXA Nr. 2

la procedură

DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE

Subsemnatul/a,.............................................................., legitimat cu BI/CI seria...........nr..............., CNP......................................, reprezentant legal al

|_| operatorului economic (OE)........................................................ (nume) ., cu sediul social în localitatea...................................Judeţul/sectorul........................, str....................................nr.............., bl........., sc........., ap.........., cod poştal...................., cod unic de înregistrare (CUI)...........................,număr de înregistrare la registrul comerţului J...................................;

|_| instituţiei publice (IP) ............................................................................... (nume) , cu sediul social în localitatea..................................., judeţul/sectorul .........................., str....................................nr........., cod unic de înregistrare (CUI)...................................;

|_| organizaţiei neguvernamentale (ONG)................................................. (nume), cu sediul social în localitatea.........................Judeţul/sectorul.........................., str....................................nr........., bl......., sc........., ap.........., cod postal ........................., numărul si data înscrierii în registrul special ............./..................................;

|_| persoanei fizice autorizate (PFA)............................................................... (nume) , cu sediul profesional în localitatea...............................Judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................;

|_| întreprindere familială (IF)................................................................. (nume) , cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................

Declar pe propria răspundere, sub sancţiunea art. 292 din Codul Penal, că vor fi respectate condiţiile de autorizare ca unitate protejată şi va fi comunicată Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru, la numărul de persoane cu handicap angajate, la certificatele de încadrare în grad de handicap/deciziile de încadrare în grad de invaliditate gradul III sau la suspendarea activităţii.

Data.........................

Semnătura şi ştampila

……………………………

ANEXA Nr. 3

la procedură

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

AUTORIZAŢIE

de funcţionare ca unitate protejată

nr........../............

......................................................................*), cu sediul social/sediul profesional în......................, str.................................... nr....., bl...., ap....., judeţul/sectorul .........................., având numărul de înregistrare în registrul comerţului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor......................, codul unic de înregistrare........................., codul de înregistrare fiscală.............................., este autorizat/ă ca unitate protejată şi beneficiază de drepturile prevăzute de Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate autorizate.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

............................................................................

*) Entitatea care se autorizează.

Elementele de identificare ale entităţii pentru care s-a solicitat autorizarea se vor evidenţia în modelul de autorizaţie în funcţie de documentele în baza cărora s-a înfiinţat.

Autorizaţia se va completa cu litere de tipar.


COMENTARII la Ordinul 1372/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1372 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    O zi buna,     Căutați afaceri, companie sau împrumut personal? Oferim toate tipurile de împrumuturi la rate ale dobânzii de 3% pe an, trimiteți-ne un e-mail cu detalii la midland.credit2@gmail.com pentru mai multe informații. Toate cele bune, Domnul Kumah James
ANONIM a comentat Decretul 288 2015
    **Are you financially squeezed? **Do you seek funds to pay off credits and debts? **Do you seek finance to set up your own business? **Are you in need of private or business loans for various purposes? **Do you seek loans to carry out large projects? Contact Email : bdsfn.com@gmail.com Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. Emilia Fedorcakova ** Sei schiacciato finanziariamente? ** Cerchi fondi per pagare crediti e debiti? ** Cerchi finanziamenti per creare la tua attività? ** Hai bisogno di prestiti privati o commerciali per vari scopi? ** Cerchi prestiti per realizzare grandi progetti? Email di contatto: bdsfn.com@gmail.com Email di contatto: anatiliatextileltd@gmail.com Signora Emilia Fedorcakova ** ¿Estás financieramente exprimido? ** ¿Buscas fondos para pagar créditos y deudas? ** ¿Buscas financiación para establecer tu propio negocio? ** ¿Necesita préstamos privados o comerciales para diversos fines? ** ¿Buscas préstamos para llevar a cabo proyectos grandes? Correo electrónico de contacto: bdsfn.com@gmail.com Correo electrónico de contacto: anatiliatextileltd@gmail.com Sra. Emilia Fedorcakova
ANONIM a comentat Decretul 728 2006
    **Are you financially squeezed? **Do you seek funds to pay off credits and debts? **Do you seek finance to set up your own business? **Are you in need of private or business loans for various purposes? **Do you seek loans to carry out large projects? Contact Email : bdsfn.com@gmail.com Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com Mrs. Emilia Fedorcakova ** Sei schiacciato finanziariamente? ** Cerchi fondi per pagare crediti e debiti? ** Cerchi finanziamenti per creare la tua attività? ** Hai bisogno di prestiti privati o commerciali per vari scopi? ** Cerchi prestiti per realizzare grandi progetti? Email di contatto: bdsfn.com@gmail.com Email di contatto: anatiliatextileltd@gmail.com Signora Emilia Fedorcakova ** ¿Estás financieramente exprimido? ** ¿Buscas fondos para pagar créditos y deudas? ** ¿Buscas financiación para establecer tu propio negocio? ** ¿Necesita préstamos privados o comerciales para diversos fines? ** ¿Buscas préstamos para llevar a cabo proyectos grandes? Correo electrónico de contacto: bdsfn.com@gmail.com Correo electrónico de contacto: anatiliatextileltd@gmail.com Sra. Emilia Fedorcakova
ANONIM a comentat Legea 87 2017
    Hello, Apply and get qualify for a loan. Interest rate 1% easy process. Please Only serious inquiries. Contact us for more Details Email : bdsfund@fastservice.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com Best Regards. Mrs.Emilia Fedorcakova Ciao, fai domanda e ottieni un prestito. Tasso di interesse 1% processo facile. Per favore, solo domande serie. Contattateci per maggiori dettagli Email: bdsfund@fastservice.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com I migliori saluti. Sig.Emilia Fedorcakova Ciao, fai domanda e ottieni un prestito. Tasso di interesse 1% processo facile. Per favore, solo serie de hombres. Contattateci per maggiori dettagli Correo electrónico: bdsfund@fastservice.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com Yo migliori saluti. Sig.Emilia Fedorcakova
ANONIM a comentat Ordin 2021 2013
    Bine ați venit la compania de investiții Jorge Dominguez Sunt un împrumut de împrumut de afaceri, dau împrumuturi persoanelor care au nevoie și au încrederea că pot rambursa împrumutul și pot acorda credit Împrumuturilor cu dobândă de 2% și de la o durată de la 6 luni la 20 de ani dau împrumuturi cum ar fi: * Credite Xmas * împrumuturi auto, * credite pentru afaceri, * Credit ipotecar, * Credite educative * credite pentru construcții, * ipotecă comercială, * Împrumuturile pentru locuințe, * Credite pentru studenți, de la suma minimă de 2.000 până la suma maximă de 100.000.000 de euro, Vă rugăm să e-mail: [jdfinancier.agencia@yandex.com] Nu știu dacă aveți nevoie de un împrumut, dacă sunteți interesat de împrumuturi se poate întoarce la mine acum. jdfinancier.agencia@yandex.com
ANONIM a comentat Decretul 525 2017
    Dragă domnule doamnă, VREAȚI UN UN ÎMPRUMUT? APLICI ACUM DACA ETI INTERESTATI! Oferim cel mai bun împrumut, oferim împrumut de consolidare a datoriei de până la 5 milioane * Configurare de afaceri Împrumut de până la 10 milioane * Împrumut personal Până la 4.000.000 * Împrumut de acasă Până la 5.000.000 * Imprumut de împrumut pentru mașină până la 7.000.000 * 5,000,000 * Investiții Credite până la 7,000,000 Euro * ETC Acordăm împrumuturi persoanelor fizice și cooperează organismelor cu rata dobânzii de 2% dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut, Trimite-ne un e-mail. Vă așteptăm ca răspunsul dvs. să fie prompt, suntem la dispoziția dumneavoastră. contactați-ne prin: E mail: jdfinancier.agencia@yandex.com
ANONIM a comentat Ordin 3932 2017
    Aveți nevoie de împrumut? Doresc să vă prezint propunerea noastră de finanțare pentru toți proprietarii de afaceri / proiecte. Oferim tot felul de împrumuturi legitime pentru succesul afacerii dvs., în ajutorul și sprijinul acordat în producerea de diferite tipuri de credit, consultare, asistență juridică, scor scăzut de credit, numerar: petrecere a timpului liber, instruire, tratament, reparații, dezvoltare de afaceri și împrumuturi personale cu condiții de credit favorabile la rata dobânzii de 3% pe an. Pentru mai multe detalii Kindly Aplicați astăzi la Email: allianzfinance@consultant.com
ANONIM a comentat Decretul 1043 2007
    BUENAS NOTICIAS OBTENGA SU SOLICITUD DE PRÉSTAMO X-MAS URGENTE AHORA @ 3%. ¿Necesita urgentemente un préstamo legítimo de un prestamista certificado y acreditado, así como un inversionista ángel certificado según las leyes universales? El Buró Financiero cumple con las necesidades del tiempo y nos especializamos en financiamiento entre $ 5,000 y $ 50,000,000 (Millones) a una tasa de interés del 3% para una duración mínima de 12 meses (1 año) y una duración máxima de 30 años (360 meses). contáctenos ahora vía E-mail: jameswoodloan@gmail.com más información. WhatsApp +18638217638 * Préstamo personal (no garantizado) * Préstamo comercial (no garantizado) * Consolidación de Deuda de Préstamo * Mejora tu hogar SOLICITUD: 1) Prefijo (Sr., Sra., (MS). 2) Nombre: 3) Apellido: 4) Dirección: 5) País: 6) Estado: 7) Número de teléfono: 8) Móvil: 9) Ocupación: 10) Monto necesario como préstamo: 11) Ingreso mensual: 12) Duración del préstamo: 13) El propósito del préstamo: 14) ¿Has aplicado antes?  Todas las respuestas deben enviarse a: Correo electrónico: tasa de interés del préstamo del 3% sin ninguna garantía adicional. Esto es para ayudar a las personas a alcanzar sus objetivos financieros. Las personas interesadas deben enviarnos un correo electrónico a: jameswoodloan@gmail.com o llamar a mr james wood +18638217638  cuando recibamos la solicitud, entonces procesaremos su solicitud de préstamo para su aprobación Sinceramente, Gracias y DIOS TE BENDIGA  Mr James Wood
ANONIM a comentat Decizia 660 2017
    Hello, Apply and get qualify for a loan on low interest rate 1% and easy process. Contact me for more info. Thank you. Please Only serious inquiries. For more details :Contact us Email : bdsfn.com@gmail.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com Best Regards. Mrs.Emilia Fedorcakova Ciao, fai domanda e ottieni un prestito con un tasso di interesse basso dell'1% e un processo semplice. Contattami per maggiori informazioni. Grazie. Per favore, solo domande serie. Per maggiori dettagli contattaci Email: bdsfn.com@gmail.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com I migliori saluti. Sig.Emilia Fedorcakova Hola, solicite y califique para un préstamo con una tasa de interés baja del 1% y un proceso fácil. Póngase en contacto conmigo para más información. Gracias. Por favor Solo consultas serias. Para mas detalles contáctenos Correo electrónico: bdsfn.com@gmail.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com Atentamente. Sra. Emilia Fedorcakova Dobrý deň, aplikujte a získajte nárok na úver s nízkou úrokovou sadzbou 1% a jednoduchým procesom. Kontaktujte ma pre viac informácií. Ďakujem. Prosím len vážne otázky. Ďalšie podrobnosti: Kontaktujte nás E-mail: bdsfn.com@gmail.com Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com S Pozdravom. Pani Emilia Fedorčáková
ANONIM a comentat Hotărârea 47 2017
    Doriți să împrumutați și nu știți de unde să obțineți un împrumut autentic? Doriți să începeți o afacere, dar nu aveți capital? Căutați bani de urgență pentru uz personal? Trebuie să solicitați un împrumut pentru orice motiv? Speranța dvs. este în sfârșit aici, deoarece oferim împrumuturi rapide și fiabile pentru toți cei care au nevoie de o rată a dobânzii de doar 2%, serviciul nostru este 100% autentic și sunteți garantat să primiți împrumutul imediat ce aplicați. astăzi. Salutari, Jamie Freeman www.freemanfinance.webs.com Freemanloanfinance@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1372/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu