Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1372 din 29 septembrie 2010

privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 676 din 5 octombrie 2010



Având în vedere:

- art. 81 alin. (3) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 43-45 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 3 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi a activităţii instituţiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa;

- art. 3 alin. (1) pct. 2417 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de autorizare a unităţilor protejate, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 3. - La data publicării prezentului ordin, Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 291 din 3 mai 2007, se abrogă.

Art. 4. -Autorizaţiile eliberate până la data intrării în vigoare a prezentului ordin rămân valabile, cu condiţia respectării art. 11 alin. (1) din anexă.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Ioan Nelu Botiş

ANEXĂ

PROCEDURĂ

de autorizare a unităţilor protejate

Art. 1. - Prezenta procedură stabileşte modalitatea şi condiţiile de autorizare a unităţilor protejate, pe baza autorizaţiei eliberate în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - (1) Autorizaţia reprezintă actul administrativ care dă dreptul de funcţionare a entităţii respective ca unitate protejată.

(2) Autorizaţia este eliberată de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, denumit în continuare MMFPS, prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, la propunerea Direcţiei generale protecţia persoanelor cu handicap, denumită în continuare DGPPH.

Art. 3. -In vederea autorizării ca unitate protejată, entitatea trebuie să se încadreze în una dintre situaţiile prevăzute de art. 44 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare, şi anume:

a) operatorii economici cu personalitate juridică, indiferent de forma de proprietate şi organizare, care au cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate cu contract individual de muncă;

b) secţii, ateliere sau alte structuri din cadrul operatorilor economici, instituţiilor publice sau din cadrul organizaţiilor neguvernamentale, care au gestiune proprie şi cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate şi salarizate;

c) persoana fizică cu handicap autorizată potrivit legii să desfăşoare activităţi economice independente, inclusiv asociaţia familială care are în componenţă o persoană cu handicap. Sunt incluse aici şi persoanele fizice cu handicap autorizate în baza unor legi speciale, care îşi desfăşoară activitatea atât individual, cât şi în una dintre formele de organizare ale profesiei.

Art. 4. - Condiţiile de autorizare ale entităţilor solicitante sunt următoarele:

a) să aibă gestiune proprie;

b) cel puţin 30% din numărul total de angajaţi să fie persoane cu handicap;

c) produsele sau serviciile să fie realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate, cu excepţia celor oferite de unităţile protejate înfiinţate în cadrul organizaţiilor persoanelor cu handicap;

d) documentele depuse să fie în termen de valabilitate.

Art. 5. - (1) Dosarul cu documentele necesare obţinerii autorizaţiei se depune, personal sau prin poştă, cu confirmare de primire, la sediul MMFPS din municipiul Bucureşti, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1.

(2) Dosarul va cuprinde următoarele documente:

a) cerere pentru eliberarea autorizaţiei, conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta procedură;

b) copii legalizate de pe actele privind înfiinţarea şi organizarea entităţii care solicită autorizarea: act constitutiv, statut, certificat de înregistrare la registrul comerţului, încheierea eliberată de judecătorie, copie de pe certificatul constatator, copie de pe certificatul de înscriere a persoanei juridice fără scop patrimonial, copii de pe alte acte doveditoare privind înfiinţarea, organizarea şi exercitarea unor profesii în baza unor legi speciale;

c) un tabel cu structura şi numărul total al personalului angajat cu contract individual de muncă, din care să rezulte procentul de persoane cu handicap încadrate;

d) un document justificativ din partea operatorului economic, instituţiei publice sau a organizaţiei neguvernamentale prin care se atestă înfiinţarea unei secţii, a unui atelier sau a unei alte structuri ca unitate protejată, cu respectarea condiţiilor de autorizare prevăzute la art. 4;

e) o descriere a activităţilor realizate integral sau parţial de persoana cu handicap, în scopul obţinerii produselor comercializabile sau în scopul prestării serviciilor;

f) copii de pe contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap angajate, certificate conform cu originalul;

g) copie a fişei/fişelor de post a/ale persoanei/persoanelor cu handicap angajate;

h) copie de pe documentul care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, a persoanelor cu handicap/ invalide gradul III angajate, respectiv autorizate, în termen de valabilitate;

i) declaraţie pe propria răspundere, sub sancţiunea art. 292 din Codul penal, că vor fi respectate condiţiile de autorizare şi va fi comunicat MMFPS orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru, numărul de persoane cu handicap angajate, documentul de încadrare în grad de handicap/invaliditate gradul III şi suspendarea activităţii, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură.

(3) Documentele cuprinse la alin. (2) lit. a), c), d), e), g), i) trebuie să fie datate, semnate de către reprezentantul legal, ştampilate şi în termen de valabilitate.

(4) Orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru necesită eliberarea unei alte autorizaţii. In acest sens, solicitantul depune o cerere însoţită de copii de pe documentele care atestă modificarea.

Art. 6. - (1) Dosarul va fi analizat de către DGPPH care, în termen de 20 de zile de la data înregistrării, va întocmi o notă prin care propune ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată, conform anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta procedură.

(2) Eliberarea autorizaţiei are loc în baza notei aprobate de ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale prevăzute la alin. (1) şi este semnată de acesta.

(3) In cazul în care din analiza dosarului se constată că nu sunt respectate condiţiile de autorizare ca unitate protejată prevăzute la art. 4, DGPPH va notifica solicitantul în acest sens în termen de 10 zile lucrătoare şi va emite o notificare de respingere a cererii.

(4) Autorizaţiile eliberate sunt evidenţiate nominal, într-un registru numerotat si stampilat pe fiecare pagină, la nivelul DGPPH.

(5) Autorizaţiile eliberate pot fi atacate potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, cererile adresate instanţei fiind scutite de taxa judiciară de timbru.

Art. 7. -Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la condiţiile de autorizare ale unităţilor protejate, prevăzute la art. 4.

Art. 8. - (1) Unitatea protejată autorizată are obligaţia ca până la data de 31 ianuarie a anului în curs, pentru anul anterior, să prezinte MMFPS raportul de activitate, care trebuie să cuprindă cel puţin următoarele:

a) numărul persoanelor cu handicap angajate, raportat la numărul total de angajaţi, pentru fiecare lună calendaristică;

b) domeniile în care lucrează persoanele cu handicap angajate;

c) modalitatea de respectare a dispoziţiilor legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate;

d) numărul de contracte încheiate în sensul art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e) pentru luna decembrie se vor transmite în copie, cu ştampila şi semnătura în original a angajatorului, contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap încadrate şi salarizate, documentele care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, în termen de valabilitate, şi fişele de post ale acestora.

(2) Analiza rapoartelor de activitate se face de către DGPPH, raportul final fiind înaintat ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.

Art. 9. - (1) Suspendarea autorizaţiei se poate face în următoarele situaţii:

a) în caz de neprezentare sau completare neconformă a raportului de activitate;

b) la propunerea organelor competente să verifice respectarea condiţiilor de autorizare.

(2) Suspendarea autorizaţiei se face prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în baza unei note întocmite de către DGPPH, sau la propunerea organelor competente potrivit alin. (1) lit. b).

(3) Pe perioada suspendării autorizaţiei, unitatea protejată autorizată nu mai beneficiază de facilităţile prevăzute de lege.

(4) Unitatea protejată căreia i s-a suspendat autorizaţia va putea solicita, în termen de 30 de zile de la data comunicării, anularea măsurii luate, prezentând în acest sens raportul de activitate sau un raport cu privire la remedierea deficienţelor constatate de către organele competente să verifice respectarea condiţiilor de autorizare.

Art. 10. - (1) Retragerea autorizaţiei se poate face în următoarele situaţii:

a) unitatea protejată nu prezintă, în termen de 30 de zile de la data suspendării, raportul de activitate conform prevederilor art. 8 sau raportul cu privire la remedierea deficienţelor;

b) la cerere.

(2) Retragerea autorizaţiei se face prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în baza unei note întocmite de către DGPPH.

Art. 11. - (1) Unităţile protejate autorizate în baza Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate vor completa dosarul cu documentele menţionate la art. 5 alin. (2) lit. e), g) şi i), pe care îl vor transmite MMFPS în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.

(2) Nerespectarea obligaţiei prevăzute la alin. (1) reprezintă situaţie de retragere a autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată.

ANEXA Nr. 1

la procedură

CERERE PENTRU ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI

Subsemnatul/a, ................................................, legitimat cu BI/CI seria ...... nr....................., CNP......................................, reprezentant legal al

|_| operatorului economic (OE)................................................................ (nume) , cu sediul social în localitatea...................................Judeţul/sectorul........................, str....................................nr.............., bl........., sc........., ap.........., cod poştal...................., cod unic de înregistrare (CUI)..........................., număr de înregistrare la registrul comerţului J...................................;

|_| instituţiei publice (IP)................................................................................. (nume) , cu sediul social în localitatea..................................., judeţul/sectorul .........................., str....................................nr.........,cod unic de înregistrare (CUI)...............................................;

|_| organizaţiei neguvernamentale (ONG)........................................................... (nume) , cu sediul social în localitatea........................Judeţul/sectorul.........................., str.................................... nr........., bl......., sc........., ap.........., cod poştal........................., numărul şi data înscrierii în registrul special............./..................................;

|_| persoanei fizice autorizate (PFA)........................................................... (nume) ., cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................;

|_| întreprindere familială (IF)........................................................................ (nume) , cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc........, ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F..................................., solicit eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată pentru

|_| operatorul economic.................................................. (nume) ;

|_| secţia/atelierul/altă structură............................................................ (nume) funcţionând la sediul din localitatea...............................Judeţul/sectorul..............., str....................................nr............, bl............, sc........, ap........, cod poştal........................, din cadrul OE/IP/ONG................................................... (nume) ;

|_| persoana fizică autorizată................................... (nume) ;

|_| întreprindere familială.......................................... (nume) ;

Data.......................

Solicitant,

...........................................

Semnătura şi ştampila

...............................................

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

DIRECŢIA GENERALA PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP

ANEXA Nr. 2

la procedură

DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE

Subsemnatul/a,.............................................................., legitimat cu BI/CI seria...........nr..............., CNP......................................, reprezentant legal al

|_| operatorului economic (OE)........................................................ (nume) ., cu sediul social în localitatea...................................Judeţul/sectorul........................, str....................................nr.............., bl........., sc........., ap.........., cod poştal...................., cod unic de înregistrare (CUI)...........................,număr de înregistrare la registrul comerţului J...................................;

|_| instituţiei publice (IP) ............................................................................... (nume) , cu sediul social în localitatea..................................., judeţul/sectorul .........................., str....................................nr........., cod unic de înregistrare (CUI)...................................;

|_| organizaţiei neguvernamentale (ONG)................................................. (nume), cu sediul social în localitatea.........................Judeţul/sectorul.........................., str....................................nr........., bl......., sc........., ap.........., cod postal ........................., numărul si data înscrierii în registrul special ............./..................................;

|_| persoanei fizice autorizate (PFA)............................................................... (nume) , cu sediul profesional în localitatea...............................Judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................;

|_| întreprindere familială (IF)................................................................. (nume) , cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................

Declar pe propria răspundere, sub sancţiunea art. 292 din Codul Penal, că vor fi respectate condiţiile de autorizare ca unitate protejată şi va fi comunicată Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru, la numărul de persoane cu handicap angajate, la certificatele de încadrare în grad de handicap/deciziile de încadrare în grad de invaliditate gradul III sau la suspendarea activităţii.

Data.........................

Semnătura şi ştampila

……………………………

ANEXA Nr. 3

la procedură

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

AUTORIZAŢIE

de funcţionare ca unitate protejată

nr........../............

......................................................................*), cu sediul social/sediul profesional în......................, str.................................... nr....., bl...., ap....., judeţul/sectorul .........................., având numărul de înregistrare în registrul comerţului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor......................, codul unic de înregistrare........................., codul de înregistrare fiscală.............................., este autorizat/ă ca unitate protejată şi beneficiază de drepturile prevăzute de Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate autorizate.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

............................................................................

*) Entitatea care se autorizează.

Elementele de identificare ale entităţii pentru care s-a solicitat autorizarea se vor evidenţia în modelul de autorizaţie în funcţie de documentele în baza cărora s-a înfiinţat.

Autorizaţia se va completa cu litere de tipar.


COMENTARII la Ordinul 1372/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1372 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 50 1990
    Cum aș putea să aflu dacă aveam dreptul la grupă de muncă dacă am fost asistentă medicală la o grădiniță specială pentru copii cu handicap unde erau și bolnavi de HIV? În ordin există la anexa II și chiar și la 99, fiind cu boli cronice... mihaelabacau@yahoo.com
ANONIM a comentat Legea 57 1974
    Bună ziua. Vă rog să publicați și anexele la lege, anexa unde sunt precizate indemnizațiile de conducere pentru construcții montaj (șef de lot, șef de șantier șef de brigadă,), am nevoie pentru luarea in calcul a indemnizației de conducere la calculul pensiei. ( sau șă-mi trimiteți pe mail ridelyp@invitel.hu ( am lucrat la I.E.L.I.F. Zalău în perioada 1975-1990) Vă mulțumesc cu anticipație. Vă doresc o zi frumoasă.
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    Ziua bună Fiecare One aici ... Am Victoria Anita Crawford din Bahrain, am ajuns doar împrumut mea de la aceasta companie în această dimineață, o cantitate împrumut de €4 milioane de euro, fără nici o întârziere, după aplicarea pentru un credit in banca, dar ei resping cererea mea de credit form.Please îi contactați în cazul în care sunt interesați în obținerea unui împrumut de aici este de e-mail lor. marlyeduarda94@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 30 1990
    Bună seara. Întrebare intrebatoare. Codul Muncii din acea perioada spunea la art 69 de transferul în interesul serviciului. Dacă în cartea mea de munca apare ca în anul 1992 am fost încadrată la o instituție de stat prin transfer în interesul serviciului, eu trebuia au ba sa dau concurs?! Legea 30 se bate cap în cap cu Codul muncii. Poate ma poate ajuta cineva cu un răspuns. Va mulțumesc!
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    $READ MY STORY ON HOW I BECAME DEBT FREE WITH TIPS OF DETECTING A LOAN SCAM ON-LINE !!$$$$$ Attention To The World, If you need a genuine and reliable loan help,and don’t want to be a scam victim,I think this is for you.This is a testimony on how,I was ripped off by some idiot that calls themselves lenders,and how I finally got my financial freedom through a God sent helper that finally gave my life a meaning,with the least cheapest rates as to 2% interest and little TOKEN other requirements and they don’t give a damn to your credit score… For more info on how to reach this great man just email him now and tell him that Mark Shores testify about him on the internet his email address is: slivinumarko@yahoo.com ... CONTACT THIS GREAT LOAN LENDER TODAY VIA THIS EMAIL ADDRESS:slivinumarko@yahoo.com and my everyday prayer to this great man is that GOD WILL NEVER STOP BLESSING AND PROTECTING HIS FAMILY because he put an endless smile on my faces and am 100% DEBT FREE TODAY.......
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY CALLED SLIVINU MARKO LOAN COMPANY Hello to All across the globe, I am Martha Loiussa, currently living in NEW YORK now, USA. I am a widow at the moment with 2 kids and I was stuck in a financial situation in April 2015 and I needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I meet Mr Slivinu Marko the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 74hours so I will advice you to contact Mr Slivinu Marko if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… ( slivinumarko@yahoo.com ) No credit check, no co signer with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr Slivinu Marko today for your loan They offer all kind of categories of loan they Short term loan (5_10years) Long term loan (20_40) Media term loan(10_20) They offer loan like Home loan............., Business loan........ Debt loan ....... Student loan..........,Business start up loan Business loan....... , Company loan.............. etc Email..........( slivinumarko@yahoo.com ) When it comes to financial crisis and loan then Mr Slivinu Marko loan financial is the place to go please just tell him I Martha Loiussa direct you Good Luck.... HS EMAIL IS : slivinumarko@yahoo.com ......................
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    De la primarie ati primit informatiile partial adevarate. Conform art 502 aliniat 7 a fost abrogat art.8 alin 1 din legea 118/1990 care preciza ca este scutit de la plata impozitelor locale beneficiarul legii 118/1990 si deci ale legii 189/2000. Aici au dreptate. Dar,tot in cod fiscal ,este precizat ca, persoanele beneficiare ale legii 118/1990 si deci si ale legii 189/2000 sunt scutite de impozit pe cladirea folosita ca DOMICILIU-vezi art.456 litera s. Asta nu v- au spus cei de la primarie. In cazul in care cladirea dvs este folosita in scop nerezidential atunci nu mai beneficiati de nicio reducere si va supuneti codului fiscal ( trebuie raport de evaluare daca cladirea este mai veche de 5 ani si plata impozit conform hotararii consiliului local intre 0,2 si 1,3 la suta din valoarea cf raportului de evaluare sau act de vanzare-cumparare/ proces verbal pt cladiri noi de pana in 5 ani. Nu sunt jurist dar asta e pararea mea. Va rog sa verificati si sa cititi articolele mentionate mai sus si sa solicitati primarie punctul de vedere daca aveti noutati sa ni le transmiteti si noua.
ANONIM a comentat Hotărârea 18 2016
     Acest lucru a informa publicul larg acest împrumut ușor este acum dat afara de la rata dobânzii de 2%, numai ca sunt necesare oameni serioase să se înscrie. e-mail de contact: jadkimi@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 16 2016
    Dragi Investitorii / Candidați financiare. Suntem o investitori privați / împrumut Creditor inregistrat! Crezi nevoie de asistență financiară? Ești în mizerie financiare sau datorii? Oferim împrumut la rata dobânzii de 3% în decurs de 1 an la 30 de ani de rambursare perioadă durată la individ și companii care au nevoie de asistență financiară și la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi variind de la $ 5,000.00 la $ 500,000,000.00, valute: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, EURO. credite noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră, Te pierde dormi la noapte îngrijorătoare cum să obțineți un creditor împrumut legit? Ești în sărăcie? Ai nevoie de asistență financiară pentru înființarea unei afaceri? Noi va putem ajuta financiar. Ne vom ajuta să treci peste aceste obstacole financiare. Interesate individuale sau la societăți ar trebui să ne contactați prin: e-mail: {} jadkimi@gmail.com Salutări, Dl Jad Kimi.
ANONIM a comentat Regulament 1 2016
    Candidați împrumut dragi !!! Ești în orice dificultate financiară? Pe care doresc să înceapă o afacere, sau doresc să plătească datoriile? Aceasta companie de împrumut a fost fondat de organizațiile pentru drepturile omului din întreaga lume, cu unicul scop de a ajuta pe cei săraci și persoanele cu dificultăți financiare în viață. Deci, dacă sunteți interesat într-o ofertă reală de împrumut cu amabilitate ajunge înapoi la noi prin e-mail: jean.senekal40@gmail.com Vă mulțumim și Dumnezeu să binecuvânteze.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1372/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu