Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1372 din 29 septembrie 2010

privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 676 din 5 octombrie 2010



Având în vedere:

- art. 81 alin. (3) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 43-45 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare;

- art. 3 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi a activităţii instituţiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa;

- art. 3 alin. (1) pct. 2417 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de autorizare a unităţilor protejate, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 3. - La data publicării prezentului ordin, Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 291 din 3 mai 2007, se abrogă.

Art. 4. -Autorizaţiile eliberate până la data intrării în vigoare a prezentului ordin rămân valabile, cu condiţia respectării art. 11 alin. (1) din anexă.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Ioan Nelu Botiş

ANEXĂ

PROCEDURĂ

de autorizare a unităţilor protejate

Art. 1. - Prezenta procedură stabileşte modalitatea şi condiţiile de autorizare a unităţilor protejate, pe baza autorizaţiei eliberate în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - (1) Autorizaţia reprezintă actul administrativ care dă dreptul de funcţionare a entităţii respective ca unitate protejată.

(2) Autorizaţia este eliberată de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, denumit în continuare MMFPS, prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, la propunerea Direcţiei generale protecţia persoanelor cu handicap, denumită în continuare DGPPH.

Art. 3. -In vederea autorizării ca unitate protejată, entitatea trebuie să se încadreze în una dintre situaţiile prevăzute de art. 44 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare, şi anume:

a) operatorii economici cu personalitate juridică, indiferent de forma de proprietate şi organizare, care au cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate cu contract individual de muncă;

b) secţii, ateliere sau alte structuri din cadrul operatorilor economici, instituţiilor publice sau din cadrul organizaţiilor neguvernamentale, care au gestiune proprie şi cel puţin 30% din numărul total de angajaţi persoane cu handicap încadrate şi salarizate;

c) persoana fizică cu handicap autorizată potrivit legii să desfăşoare activităţi economice independente, inclusiv asociaţia familială care are în componenţă o persoană cu handicap. Sunt incluse aici şi persoanele fizice cu handicap autorizate în baza unor legi speciale, care îşi desfăşoară activitatea atât individual, cât şi în una dintre formele de organizare ale profesiei.

Art. 4. - Condiţiile de autorizare ale entităţilor solicitante sunt următoarele:

a) să aibă gestiune proprie;

b) cel puţin 30% din numărul total de angajaţi să fie persoane cu handicap;

c) produsele sau serviciile să fie realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate, cu excepţia celor oferite de unităţile protejate înfiinţate în cadrul organizaţiilor persoanelor cu handicap;

d) documentele depuse să fie în termen de valabilitate.

Art. 5. - (1) Dosarul cu documentele necesare obţinerii autorizaţiei se depune, personal sau prin poştă, cu confirmare de primire, la sediul MMFPS din municipiul Bucureşti, str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1.

(2) Dosarul va cuprinde următoarele documente:

a) cerere pentru eliberarea autorizaţiei, conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta procedură;

b) copii legalizate de pe actele privind înfiinţarea şi organizarea entităţii care solicită autorizarea: act constitutiv, statut, certificat de înregistrare la registrul comerţului, încheierea eliberată de judecătorie, copie de pe certificatul constatator, copie de pe certificatul de înscriere a persoanei juridice fără scop patrimonial, copii de pe alte acte doveditoare privind înfiinţarea, organizarea şi exercitarea unor profesii în baza unor legi speciale;

c) un tabel cu structura şi numărul total al personalului angajat cu contract individual de muncă, din care să rezulte procentul de persoane cu handicap încadrate;

d) un document justificativ din partea operatorului economic, instituţiei publice sau a organizaţiei neguvernamentale prin care se atestă înfiinţarea unei secţii, a unui atelier sau a unei alte structuri ca unitate protejată, cu respectarea condiţiilor de autorizare prevăzute la art. 4;

e) o descriere a activităţilor realizate integral sau parţial de persoana cu handicap, în scopul obţinerii produselor comercializabile sau în scopul prestării serviciilor;

f) copii de pe contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap angajate, certificate conform cu originalul;

g) copie a fişei/fişelor de post a/ale persoanei/persoanelor cu handicap angajate;

h) copie de pe documentul care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, a persoanelor cu handicap/ invalide gradul III angajate, respectiv autorizate, în termen de valabilitate;

i) declaraţie pe propria răspundere, sub sancţiunea art. 292 din Codul penal, că vor fi respectate condiţiile de autorizare şi va fi comunicat MMFPS orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru, numărul de persoane cu handicap angajate, documentul de încadrare în grad de handicap/invaliditate gradul III şi suspendarea activităţii, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură.

(3) Documentele cuprinse la alin. (2) lit. a), c), d), e), g), i) trebuie să fie datate, semnate de către reprezentantul legal, ştampilate şi în termen de valabilitate.

(4) Orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru necesită eliberarea unei alte autorizaţii. In acest sens, solicitantul depune o cerere însoţită de copii de pe documentele care atestă modificarea.

Art. 6. - (1) Dosarul va fi analizat de către DGPPH care, în termen de 20 de zile de la data înregistrării, va întocmi o notă prin care propune ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată, conform anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta procedură.

(2) Eliberarea autorizaţiei are loc în baza notei aprobate de ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale prevăzute la alin. (1) şi este semnată de acesta.

(3) In cazul în care din analiza dosarului se constată că nu sunt respectate condiţiile de autorizare ca unitate protejată prevăzute la art. 4, DGPPH va notifica solicitantul în acest sens în termen de 10 zile lucrătoare şi va emite o notificare de respingere a cererii.

(4) Autorizaţiile eliberate sunt evidenţiate nominal, într-un registru numerotat si stampilat pe fiecare pagină, la nivelul DGPPH.

(5) Autorizaţiile eliberate pot fi atacate potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, cererile adresate instanţei fiind scutite de taxa judiciară de timbru.

Art. 7. -Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la condiţiile de autorizare ale unităţilor protejate, prevăzute la art. 4.

Art. 8. - (1) Unitatea protejată autorizată are obligaţia ca până la data de 31 ianuarie a anului în curs, pentru anul anterior, să prezinte MMFPS raportul de activitate, care trebuie să cuprindă cel puţin următoarele:

a) numărul persoanelor cu handicap angajate, raportat la numărul total de angajaţi, pentru fiecare lună calendaristică;

b) domeniile în care lucrează persoanele cu handicap angajate;

c) modalitatea de respectare a dispoziţiilor legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate;

d) numărul de contracte încheiate în sensul art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

e) pentru luna decembrie se vor transmite în copie, cu ştampila şi semnătura în original a angajatorului, contractele individuale de muncă ale persoanelor cu handicap încadrate şi salarizate, documentele care atestă încadrarea în grad de handicap/invaliditate gradul III, în termen de valabilitate, şi fişele de post ale acestora.

(2) Analiza rapoartelor de activitate se face de către DGPPH, raportul final fiind înaintat ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.

Art. 9. - (1) Suspendarea autorizaţiei se poate face în următoarele situaţii:

a) în caz de neprezentare sau completare neconformă a raportului de activitate;

b) la propunerea organelor competente să verifice respectarea condiţiilor de autorizare.

(2) Suspendarea autorizaţiei se face prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în baza unei note întocmite de către DGPPH, sau la propunerea organelor competente potrivit alin. (1) lit. b).

(3) Pe perioada suspendării autorizaţiei, unitatea protejată autorizată nu mai beneficiază de facilităţile prevăzute de lege.

(4) Unitatea protejată căreia i s-a suspendat autorizaţia va putea solicita, în termen de 30 de zile de la data comunicării, anularea măsurii luate, prezentând în acest sens raportul de activitate sau un raport cu privire la remedierea deficienţelor constatate de către organele competente să verifice respectarea condiţiilor de autorizare.

Art. 10. - (1) Retragerea autorizaţiei se poate face în următoarele situaţii:

a) unitatea protejată nu prezintă, în termen de 30 de zile de la data suspendării, raportul de activitate conform prevederilor art. 8 sau raportul cu privire la remedierea deficienţelor;

b) la cerere.

(2) Retragerea autorizaţiei se face prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în baza unei note întocmite de către DGPPH.

Art. 11. - (1) Unităţile protejate autorizate în baza Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unităţilor protejate vor completa dosarul cu documentele menţionate la art. 5 alin. (2) lit. e), g) şi i), pe care îl vor transmite MMFPS în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.

(2) Nerespectarea obligaţiei prevăzute la alin. (1) reprezintă situaţie de retragere a autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată.

ANEXA Nr. 1

la procedură

CERERE PENTRU ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI

Subsemnatul/a, ................................................, legitimat cu BI/CI seria ...... nr....................., CNP......................................, reprezentant legal al

|_| operatorului economic (OE)................................................................ (nume) , cu sediul social în localitatea...................................Judeţul/sectorul........................, str....................................nr.............., bl........., sc........., ap.........., cod poştal...................., cod unic de înregistrare (CUI)..........................., număr de înregistrare la registrul comerţului J...................................;

|_| instituţiei publice (IP)................................................................................. (nume) , cu sediul social în localitatea..................................., judeţul/sectorul .........................., str....................................nr.........,cod unic de înregistrare (CUI)...............................................;

|_| organizaţiei neguvernamentale (ONG)........................................................... (nume) , cu sediul social în localitatea........................Judeţul/sectorul.........................., str.................................... nr........., bl......., sc........., ap.........., cod poştal........................., numărul şi data înscrierii în registrul special............./..................................;

|_| persoanei fizice autorizate (PFA)........................................................... (nume) ., cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................;

|_| întreprindere familială (IF)........................................................................ (nume) , cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc........, ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F..................................., solicit eliberarea autorizaţiei de funcţionare ca unitate protejată pentru

|_| operatorul economic.................................................. (nume) ;

|_| secţia/atelierul/altă structură............................................................ (nume) funcţionând la sediul din localitatea...............................Judeţul/sectorul..............., str....................................nr............, bl............, sc........, ap........, cod poştal........................, din cadrul OE/IP/ONG................................................... (nume) ;

|_| persoana fizică autorizată................................... (nume) ;

|_| întreprindere familială.......................................... (nume) ;

Data.......................

Solicitant,

...........................................

Semnătura şi ştampila

...............................................

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

DIRECŢIA GENERALA PROTECŢIA PERSOANELOR CU HANDICAP

ANEXA Nr. 2

la procedură

DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE

Subsemnatul/a,.............................................................., legitimat cu BI/CI seria...........nr..............., CNP......................................, reprezentant legal al

|_| operatorului economic (OE)........................................................ (nume) ., cu sediul social în localitatea...................................Judeţul/sectorul........................, str....................................nr.............., bl........., sc........., ap.........., cod poştal...................., cod unic de înregistrare (CUI)...........................,număr de înregistrare la registrul comerţului J...................................;

|_| instituţiei publice (IP) ............................................................................... (nume) , cu sediul social în localitatea..................................., judeţul/sectorul .........................., str....................................nr........., cod unic de înregistrare (CUI)...................................;

|_| organizaţiei neguvernamentale (ONG)................................................. (nume), cu sediul social în localitatea.........................Judeţul/sectorul.........................., str....................................nr........., bl......., sc........., ap.........., cod postal ........................., numărul si data înscrierii în registrul special ............./..................................;

|_| persoanei fizice autorizate (PFA)............................................................... (nume) , cu sediul profesional în localitatea...............................Judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................;

|_| întreprindere familială (IF)................................................................. (nume) , cu sediul profesional în localitatea..................................., judeţul/sectorul.........., str....................................nr.........., bl.........., sc......., ap..........., cod poştal......................., cod unic de înregistrare (CUI)..................................., număr de înregistrare la registrul comerţului F...................................

Declar pe propria răspundere, sub sancţiunea art. 292 din Codul Penal, că vor fi respectate condiţiile de autorizare ca unitate protejată şi va fi comunicată Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale orice modificare intervenită cu privire la sediul social/profesional/sau al punctului de lucru, la numărul de persoane cu handicap angajate, la certificatele de încadrare în grad de handicap/deciziile de încadrare în grad de invaliditate gradul III sau la suspendarea activităţii.

Data.........................

Semnătura şi ştampila

……………………………

ANEXA Nr. 3

la procedură

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE

AUTORIZAŢIE

de funcţionare ca unitate protejată

nr........../............

......................................................................*), cu sediul social/sediul profesional în......................, str.................................... nr....., bl...., ap....., judeţul/sectorul .........................., având numărul de înregistrare în registrul comerţului/Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor......................, codul unic de înregistrare........................., codul de înregistrare fiscală.............................., este autorizat/ă ca unitate protejată şi beneficiază de drepturile prevăzute de Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Autorizaţia îşi păstrează valabilitatea pe perioada în care sunt îndeplinite dispoziţiile legale referitoare la funcţionarea unităţilor protejate autorizate.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

............................................................................

*) Entitatea care se autorizează.

Elementele de identificare ale entităţii pentru care s-a solicitat autorizarea se vor evidenţia în modelul de autorizaţie în funcţie de documentele în baza cărora s-a înfiinţat.

Autorizaţia se va completa cu litere de tipar.


COMENTARII la Ordinul 1372/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1372 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1470 2011
    Sunt un creditor privat și am oferi toate tipurile de servicii de împrumut. garantate și negarantate creditele acordate persoanelor fizice și companiilor la o rată a dobânzii foarte scăzută cât mai puțin de 3%. Noi acceptăm orice durată și vă puteți califica indiferent de statut. Contactati-ne azi pentru solutia potrivita nevoilor dumneavoastra financiare. Pentru mai multe informatii, contactati-ne acum prin e-mail la ruize7815 @ gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 40 2016
    Cum mi-am luat meu Suma împrumutului dorit de la o companie de împrumut de incredere (brucknerloanfirm@gmail.com) Bună ziua tuturor, numele meu este Ketesha Frank, eu sunt din Alabama, statul Unite, sunt aici ca să depună mărturie despre modul în care am primit împrumutul meu de la dna Bruckner Marie, împrumut Company {(brucknerloanfirm@gmail.com)} după ce am aplicat două ori de la diverse creditorii împrumut care au pretins că sunt creditori chiar aici pe acest forum, am crezut că împrumuturile lor a fost reală și am aplicat, dar niciodată nu mi-a dat împrumut până la un prieten de-al meu introduce-mi BRÜCKNER Marie împrumut Compania, care a promis să mă ajute cu un împrumut de dorința mea și ea a făcut într-adevăr așa cum a promis, fără nici o formă de întârziere, am avut îndoieli, dar niciodată nu am profite de crezut. N-am crezut că mai există încă creditorii de împrumut de încredere până când m-am întâlnit pe dna Marie Bruckner, care ma ajutat într-adevăr cu împrumut meu și-a schimbat viața în bine. Știu că există încă mulți creditori buni acolo, dar i-ar sfătui să încerci pe dna Marie Bruckner, Compania de împrumut, îngrijirea și înțelegerea lui. nu știu dacă sunteți în nevoie de un împrumut de urgență, de asemenea, sau doresc finanțare pentru proiectele dvs., deci nu ezitați să contactați pe dna Marie Bruckner, Compania de împrumut adresa de e-mail este (brucknerloanfirm@gmail.com)
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Cum mi-am luat meu Suma împrumutului dorit de la o companie de împrumut de incredere (brucknerloanfirm@gmail.com) Bună ziua tuturor, numele meu este Ketesha Frank, eu sunt din Alabama, statul Unite, sunt aici ca să depună mărturie despre modul în care am primit împrumutul meu de la dna Bruckner Marie, împrumut Company {(brucknerloanfirm@gmail.com)} după ce am aplicat două ori de la diverse creditorii împrumut care au pretins că sunt creditori chiar aici pe acest forum, am crezut că împrumuturile lor a fost reală și am aplicat, dar niciodată nu mi-a dat împrumut până la un prieten de-al meu introduce-mi BRÜCKNER Marie împrumut Compania, care a promis să mă ajute cu un împrumut de dorința mea și ea a făcut într-adevăr așa cum a promis, fără nici o formă de întârziere, am avut îndoieli, dar niciodată nu am profite de crezut. N-am crezut că mai există încă creditorii de împrumut de încredere până când m-am întâlnit pe dna Marie Bruckner, care ma ajutat într-adevăr cu împrumut meu și-a schimbat viața în bine. Știu că există încă mulți creditori buni acolo, dar i-ar sfătui să încerci pe dna Marie Bruckner, Compania de împrumut, îngrijirea și înțelegerea lui. nu știu dacă sunteți în nevoie de un împrumut de urgență, de asemenea, sau doresc finanțare pentru proiectele dvs., deci nu ezitați să contactați pe dna Marie Bruckner, Compania de împrumut adresa de e-mail este (brucknerloanfirm@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 20 2016
    Atentie!!! Oferta de împrumut sunt Mr Rashide Abdulahi un creditor de împrumut privat. ne sunt date toate tipurile de împrumut, ne da împrumuturi la o rată scăzută a dobânzii de 3% şi condiţii bune de lucru, dacă aveţi nevoie de un împrumut pentru afaceri sau pentru a achita facturile apoi vă sunt sfătuiţi să Contactati-ne pentru noi face servicii de calitate, care va face să vă mulţumiţi. e-mail: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com SERVICII DE ÎMPRUMUT DISPONIBILE INCLUD: ================================ * Comerciale credite. * Personale Credite. * Credite pentru afaceri. * Investiţii împrumuturi. * Dezvoltarea împrumuturi. * Achiziţionarea creditelor. * Constructii Credite. * Credite pentru afaceri si multe altele: vom face toate tipurile de împrumut bun servicii, contactati-ne prin e-mail: Rashideabdulahiloanfirmhelp@hotmail.com mulţumesc Mr Rashide
ANONIM a comentat Hotărârea 264 2006
    Buna ziua.Ionel. Nu gasesc o referire la necesitatea existentei Buletinului de Verificare Metrologica pentru contoarele de energie electrica , in aceasta Hotarare 264/2006
ANONIM a comentat Ordin 60 2015
    Maria.Doresc pareri cu privire la decontarea cheltuielilor de cazare fara hotel pentru soferii care dorm in cabine.Ca si acte justificative au asupra lor ordinul de deplasare,foaia de parcurs care este coroborata cu facturile si receptia marfurilor cumparate ,precum si factura privind vanzarea marfii(firma de transport si comert produse cu ridicata atat la intern cat si extern).Intrucat am vazut unele comentarii in care se exclude ca soferii care nu au factura de cazare sa poata beneficia de dreptul decontari -cazarii fara hotel- in urma aparitiei acestul Ordin 60/2015.doresc un comentariu avizat.
ANONIM a comentat Ordonanţa 12 2016
    Buna ziua, eu sunt dl JONES CHRIS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: joneschrisloan@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 308 2016
    Buna ziua, eu sunt dl JONES CHRIS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: joneschrisloan@gmail.com)
ANONIM a comentat Ordin 35 2016
    Buna ziua, eu sunt dl JONES CHRIS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: joneschrisloan@gmail.com)
ANONIM a comentat OUG 12 2016
    Buna ziua, eu sunt dl JONES CHRIS, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea ta? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? cauta mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru din trecut. Noi împrumuta fonduri pentru persoanele care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, pentru a investi în interes de afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că furnizăm o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Așa că ne contactați astăzi prin e-mail la adresa: joneschrisloan@gmail.com)
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1372/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu