Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1276 din 21 mai 2007

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justitiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 360 din 28 mai 2007



Având în vedere dispoziţiile art. 1 pct. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.106/2006 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 19/2003 privind organizarea şi funcţionarea Corpului consilierilor de integrare, aprobată prin Legea nr. 103/2007;

în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justiţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 3. - Direcţia resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii va aduce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Ministrul justiţiei,

Tudor-Alexandru Chiuariu

ANEXĂ

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului de ocupare a posturilor vacante de consilieri pentru afaceri europene din Ministerul Justiţiei

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Poate ocupa funcţia de consilier pentru afaceri europene,   reglementată de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 19/2003 privind organizarea şi funcţionarea Corpului consilierilor de integrare, cu modificările şi completările ulterioare, persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a) este cetăţean român cu domiciliul în România;

b)  are capacitatea deplină de exerciţiu;

c)  este licenţiată în drept;

d)  nu are antecedente penale;

e)   este aptă, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcţiei;

f)   a promovat concursul organizat potrivit prezentului regulament.

Art. 2. - (1) Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:

a)  copie a actului de identitate;

b)   copie a certificatului de căsătorie, în cazul în care numele de pe actul sau actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie a actului doveditor al studiilor urmate şi a altor acte care atestă efectuarea specializărilor cerute în anunţul de concurs;

d)  curriculum vitae;

e)  copie a carnetului de muncă, dacă este cazul;

f)   adeverinţă medicală care să ateste că sunt apţi pentru exercitarea funcţiei;

g)   declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale şi conformitatea cu originalul a copiilor actelor cerute la lit. a), b), c) şi e);

h) dovada achitării taxei de înscriere la concurs.

(2)  In momentul angajării, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul.

(3)   Cuantumul taxei de concurs se stabileşte de către ministrul justiţiei prin ordin, astfel încât să acopere costurile necesare organizării şi desfăşurării concursului.

CAPITOLUL II

Organizarea şi desfăşurarea concursului

Art. 3. - (1) Concursul constă în susţinerea unei probe scrise pentru verificarea cunoştinţelor teoretice de specialitate şi de limbă străină şi a unui interviu.

(2) Atât tematica şi bibliografia pentru proba scrisă şi pentru interviu, cât şi limba străină necesară pentru ocuparea posturilor se propun de către conducătorii compartimentelor în care există posturi vacante scoase la concurs, în acord cu specificaţiile generale ale posturilor vacante, şi se prezintă spre aprobare ministrului justiţiei de către Direcţia resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii.

Art. 4. - (1) Data şi locul susţinerii concursului, tematica, bibliografia, limba străină necesară pentru ocuparea posturilor vacante, numărul posturilor vacante, condiţiile şi cerinţele specifice pentru ocuparea fiecărui post, prezentarea generală a postului, regulamentul şi probele de concurs, datele de contact, actele necesare pentru depunerea dosarului de înscriere, termenul limită pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de concurs se aduc la cunoştinţă celor interesaţi, prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei, cu cel puţin 30/45 de zile înainte de data fixată pentru susţinerea primei probe a concursului.

(2) In situaţia în care se modifică data sau locul desfăşurării concursului, se va publica un nou anunţ prin mijloacele prevăzute la alin. (1), cu cel puţin 5 zile înainte de data susţinerii primei probe de concurs.

Art. 5. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte prin ordin comisia sau comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2)   Prin nota de aprobare a organizării concursului se desemnează şi persoanele din cadrul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii responsabile pentru organizarea şi desfăşurarea concursului.

(3)    Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri şi un secretar. Din comisia sau comisiile de concurs fac parte şi persoane din cadrul compartimentului în care există postul sau posturile vacante scoase la concurs.

(4)   Preşedintele fiecărei comisii de concurs este şeful compartimentului în care există posturile vacante scoase la concurs sau o altă persoană desemnată prin ordin al ministrului justiţiei.

(5)   Secretariatul fiecărei comisii este asigurat de o persoană din cadrul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(6)   Preşedinţii comisiei sau comisiilor de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor stabilesc responsabilităţile şi termenele de realizare a acestora pentru fiecare membru al comisiei în activitatea de recrutare şi selecţie.

(7)   Comisia sau comisiile de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie cu minimum 7 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea primei probe de concurs.

(8)   Din comisia sau comisiile de concurs sau din comisia de soluţionare a contestaţiilor nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs. Situaţia de incompatibilitate poate fi sesizată de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de orice angajat al Ministerului Justiţiei sau de către oricare altă persoană interesată.

(9)   O persoană nu poate fi membru decât al uneia dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs. Această dispoziţie nu se aplică şi pentru secretarii acestor comisii.

(10)   Fiecare membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor semnează după numirea ca membru o declaraţie pe propria răspundere, în care precizează că:

a)     nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (8);

b)   va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi ale variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(11)   Membrii comisiei sau comisiilor de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor, precum şi persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea concursului sunt retribuite pentru munca depusă, în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Justiţiei a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii.

Art. 6. - (1) Comisia sau comisiile de concurs au următoarele atribuţii principale:

a)  analizează îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor menţionate în anunţul de concurs, verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 2 alin. (1), şi resping cererile de înscriere ale candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;

b)   elaborează subiectele pentru proba scrisă şi corectează lucrările scrise;

c)  stabilesc planul interviului şi realizează interviul;

d)   stabilesc baremele de notare aferente probei scrise şi probei interviului;

e)   notează pentru fiecare candidat fiecare probă a concursului;

f)   recorectează şi stabilesc nota finală acordată la fiecare probă a concursului, dacă există o diferenţă în notare mai mare de două puncte între corectori;

g)  transmit în scris Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii, prin secretariatul comisiei, rezultatele concursului, pentru a fi comunicate candidaţilor.

(2)    Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării dosarelor de înscriere ale acestora;

b)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecărei probe a concursului;

c)  transmite, prin secretariatul comisiei, Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele contestaţiilor, pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3)    Persoanele responsabile pentru organizarea concursului au, în principal, următoarele atribuţii:

a)   îndeplinesc atribuţiile specifice în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului;

b)   asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor;

c)  asigură afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;

d)   îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(4)   Secretariatul fiecăreia dintre comisiile menţionate la alin. (1) şi (2) are următoarele atribuţii principale:

a)   întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisie întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv procesele-verbale ale fiecărei sesiuni de lucru a comisiei;

b)  asigură transmiterea rezultatelor concursului Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii, pentru a fi comunicate candidaţilor;

c)  îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

Art. 7. - (1) Cererea de înscriere şi actele prevăzute la art. 2 alin. (1) se depun cu cel puţin 7 zile lucrătoare înainte de data fixată pentru susţinerea primei probe a concursului la secretariatul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din cadrul Ministerului Justiţiei. Cererea de înscriere va fi adresată directorului Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2)  Formularul-tip pentru cererea de înscriere, declaraţia pe proprie răspundere prevăzută la art. 2 alin. (1) lit. g) şi modelul de curriculum vitae se publică pe pagina web a Ministerului Justiţiei, iar un exemplar al formularului-tip pentru cererea de înscriere la concurs este pus la dispoziţia candidaţilor în momentul înscrierii.

(3)  In cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul specifică:

a)  postul pentru care doreşte să susţină concursul;

b)  lista actelor depuse la dosarul de concurs.

(4)   Comisia de concurs are obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării primei probe a concursului. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 2 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor pentru ocuparea postului.

(5)   Rezultatul verificării dosarelor de înscriere se afişează la sediul Ministerului Justiţiei şi se publică pe pagina web a Ministerului Justiţiei cu menţiunea „admis" sau „respins" cu cel puţin 4 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea primei probe a concursului.

(6)   In termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, candidaţii respinşi în urma verificării dosarelor şi cererilor de înscriere pot formula contestaţie.

(7)  Contestaţiile vor fi soluţionate la expirarea termenului prevăzut la alin. (6) de către comisia de soluţionare a contestaţiilor, iar rezultatele contestaţiilor vor fi afişate cu minimum 2 zile lucrătoare înainte de desfăşurarea primei probe a concursului.

Art. 8. - (1) Candidaţii declaraţi admişi în urma verificării dosarelor de înscriere conform art. 7 alin. (4), (5), (6) şi (7) vor susţine proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice de specialitate şi de limbă străină.

(2)  Timpul destinat pentru elaborarea lucrării scrise este de maximum 3 ore, începând din momentul comunicării subiectelor.

(3)   In cadrul probei scrise se verifică cunoştinţele teoretice de specialitate, precum şi cunoştinţele de limbă străină. In anunţul de concurs se specifică limba străină necesară pentru ocuparea unui post, la alegere între limba engleză şi limba franceză.

Art. 9. - (1) Comisia de concurs stabileşte modalitatea de testare în cadrul probei scrise, respectiv tip grilă sau sinteză.

(2)   Comisia de concurs are obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte de concurs. Dacă proba scrisă este sub formă de test-grilă, comisia de concurs trebuie să elaboreze un număr de 3 ori mai mare decât numărul de întrebări stabilit pentru fiecare test-grilă.

(3)  Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza tematicii, bibliografiei şi limbii străine prevăzute în anunţul de concurs, în concordanţă cu nivelul şi specificul funcţiei sau funcţiilor pentru care se organizează concursul, astfel încât să reflecte capacitatea de analiză şi sinteză a candidaţilor şi cunoştinţele de specialitate ale acestora.

(4) Fiecare dintre variantele cu subiectele de concurs este introdusă într-un plic sigilat semnat de toţi membrii comisiei de concurs cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise. Membrii comisiei de concurs semnează fiecare set de subiecte.

Art. 10. - (1) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs se va face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a buletinului/cărţii de identitate cu o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise. Lista cu repartiţia pe săli a candidaţilor se afişează cu o zi înainte de prima probă de concurs pe pagina web a Ministerului Justiţiei. După verificarea identităţii, fiecare candidat va păstra pe bancă buletinul/cartea de identitate până la predarea lucrării scrise. Pe listă se menţionează prezenţa fiecărui candidat.

(2)   Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă. Este interzisă intrarea în sală a candidaţilor cu mijloace de comunicare la distanţă, computere personale, PDA-uri etc.

(3)  Inainte de a se dicta subiectele, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează a fi lipit, după care se aplică ştampila Ministerului Justiţiei, respectiv cea a Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii. Ştampila pe lucrările scrise şi semnătura pe ştampilă se aplică de către preşedintele comisiei de concurs.

(4)  Plicul cu subiectele de concurs este ales şi desfăcut de către un candidat dintre cele 3 plicuri cu variantele de subiecte. Acesta semnează procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.

(5)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiei de concurs şi persoanele care supraveghează candidaţii.

(6)   In vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii vor primi coli de hârtie având ştampila Ministerului Justiţiei. Se va putea folosi numai cerneală sau pix de culoare albastră. La cerere, se pot pune la dispoziţie în mod suplimentar coli de hârtie, iar dacă este necesar, cerneală sau pixuri.

(7)   La expirarea timpului prevăzut la art. 8 alin. (2), delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei strânge toate lucrările în ordinea predării lor de către candidaţi, sub semnătură, după care le predă numerotate comisiei de concurs, care le înscrie într-un borderou.

(8)   Dacă examinarea se face în mai multe săli se întocmeşte câte un borderou pentru lucrările din fiecare sală.

(9)   Lucrarea se consideră predată de candidat după verificarea stării acesteia de către delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei şi după semnarea borderoului de către candidat.

(10)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. In cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se va putea face numai cu însoţitor.

(11)   Orice fraudă sau încercare de fraudă dovedită se sancţionează prin eliminarea din concurs. In aceste cazuri, delegaţii care supraveghează lucrările îl sesizează de îndată pe preşedintele comisiei de concurs, care întocmeşte un proces-verbal despre constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează, cu menţiunea „fraudă".

Art. 11. - (1) Pentru a fi declaraţi admişi în urma probei scrise candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7.

(2)   Dacă în proba scrisă au fost incluse discipline de concurs distincte, menţionate prin anunţul de concurs, candidaţii vor fi declaraţi admişi dacă au obţinut minimum nota 5 la fiecare disciplină de concurs şi minimum nota 7 pentru întreaga probă.

(3)   Lucrările scrise se corectează sigilate. Acele lucrări care prezintă însemnări în scopul identificării candidaţilor se anulează şi nu vor mai fi notate. Menţiunea „anulat" se face atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare. După corectarea de către toţi membrii comisiei, lucrările se desigilează, iar notele se trec în borderoul de notare.

Art. 12. - (1) Rezultatele la proba scrisă se afişează în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la data susţinerii probei.

(2)   Candidaţii nemulţumiţi de notele acordate la proba scrisă pot depune contestaţie la secretariatul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de 2 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor. Contestaţiile au ca obiect doar nota obţinută în urma probei scrise.

(3)  In vederea soluţionării contestaţiilor, colţurile lucrărilor se lipesc din nou.

(4)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (2).

(5)   Nota obţinută în urma contestaţiei nu poate fi mai mică decât nota contestată.

(6)   Contestaţia este admisă, iar comisia de soluţionare a contestaţiilor modifică nota finală acordată de comisia de concurs, în situaţia în care sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

a)  constată că nota nu a fost acordată potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;

b)   acordă o notă mai mare decât cea acordată de comisia de concurs.

(7)  Contestaţia va fi respinsă în următoarele situaţii:

a)   dacă în urma analizării contestaţiei se constată că nota a fost acordată potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă;

b)   dacă nota acordată de comisia de soluţionare a contestaţiilor este mai mică sau egală cu nota acordată de comisia de concurs.

Art. 13. - (1) Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi în urma probei scrise, conform art. 11 alin. (1) şi (2).

(2) Interviul se susţine în termen de maximum două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor contestaţiilor pentru proba scrisă sau de la expirarea termenului prevăzut la art. 12 alin. (2), în cazul în care nu au fost depuse contestaţii.

(3)   Planul de interviu trebuie să conţină elemente care să evidenţieze în persoana candidatului:

a)  abilităţile de comunicare;

b)   factorii care motivează sau demotivează candidatul;

c)  gândirea sintetică;

d)  rezistenţa la stres;

e)  comportamentul în situaţiile de criză;

f)  cunoştinţele impuse de post;

g)  abilităţile impuse de post;

h) alte elemente considerate relevante.

(4)   In cadrul interviului se verifică şi cunoştinţele de limbă străină, menţionată în anunţul de concurs.

(5)  Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio. In acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrării interviului, urmând ca această înregistrare să fie pusă la dispoziţie comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacă este cazul.

(6)  Planul interviului se afişează pe uşa sălii de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea interviului.

(7)  Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacă obţin minimum nota 7.

(8)   Notele obţinute în urma probei interviului pot fi contestate în termen de o zi lucrătoare de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

(9)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin. (8).

Art. 14. - Media generală (nota) de promovare a concursului este de cel puţin 7.

CAPITOLUL III

Notarea probelor

Art. 15. - (1) Fiecare probă de concurs se notează cu note de la 0 la 10. Nu se acordă punct din oficiu.

(2)    Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi aprecierea notei pentru interviu se fac pe baza unui punctaj/barem stabilit de toţi membrii comisiei de concurs.

(3)   Baremul de corectare corespunzător probei scrise, precum şi modul de notare a etapelor interviului se afişează pe uşa fiecărei săli de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea fiecărei probe de concurs.

(4)  Notele acordate la fiecare probă de concurs se trec în litere şi în cifre în borderoul de notare, care este semnat pe fiecare filă de membrii comisiei de concurs.

(5)   Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.

(6)   Nota finală a concursului este media aritmetică a probelor de concurs.

Art. 16. - (1) Admiterea candidaţilor reuşiţi la concurs se face în ordinea descrescătoare a notelor finale ale concursului obţinute, în funcţie de posturile vacante pentru care s-a înscris fiecare candidat.

(2) La note finale de concurs egale, comisia stabileşte candidatul admis în raport cu nota obţinută la proba scrisă.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 17. - Comisiile de concurs, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data finalizării concursului, predau întregul material de concurs Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei.

Art. 18. - (1) Candidatul admis trebuie să se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişării rezultatelor finale. In cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înaintează o cerere motivată, în scris, directorului Direcţiei resurse umane şi relaţia cu Consiliul Superior al Magistraturii, în care prezintă motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.

(2) In cazul neprezentării la post la termenul stabilit sau al nemotivării prezentării la post, postul este declarat vacant, urmând să se comunice următoarei persoane declarate reuşite la concurs posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.

Art. 19. - Numirea candidaţilor declaraţi admişi în urma concursului se face prin ordin al ministrului justiţiei.

Art. 20. - Lucrările scrise, fişele interviului şi procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 21. - Dosarele, lucrările scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.

Art. 22. - Taxa de înscriere se restituie candidaţilor care îşi anunţă retragerea cu cel puţin 5 zile înainte de prima probă de concurs.

Art. 23. - Nerespectarea prevederilor regulamentului de concurs de către comisiile prevăzute la art. 5 alin. (1) sau de către persoanele desemnate conform art. 5 alin. (2) constituie faptă de natură a atrage răspunderea disciplinară a persoanei vinovate. Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a responsabilităţilor stabilite în desfăşurarea concursului atrage neplata sau reducerea corespunzătoare a indemnizaţiei plătite pentru participarea în comisia de concurs, în comisia de soluţionare a contestaţiilor ori în activitatea de organizare şi desfăşurare a concursului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1276/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1276 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1276/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu