Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1270 din 6 mai 2008

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea Consiliului tehnico-economic al Administratiei Nationale a Penitenciarelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 379 din 19 mai 2008



Având în vedere prevederile art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -Administraţia Naţională a Penitenciarelor va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă orice dispoziţie contrară.

p. Ministrul justiţiei,

Katalin Barbara Kibedi,

secretar de stat

ANEXĂ

REGULAMENT

privind organizarea si funcţionarea Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Consiliul tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor este structura decizională constituită în scopul analizării şi avizării lucrărilor de investiţii din sistemul administraţiei penitenciare pentru asigurarea unei concepţii unitare.

Art. 2. -In înţelesul prezentului ordin, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:

a)  documentaţie de avizare pentru lucrări de intervenţii - documentaţia tehnico-economică similară studiului de fezabilitate, elaborată pe baza concluziilor raportului de expertiză tehnică şi, după caz, ale raportului de audit energetic, pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii la construcţii existente;

b) lucrări de intervenţii- lucrările de construcţii existente, inclusiv instalaţiile aferente, asimilate obiectivelor de investiţii, care constau în: reparaţii capitale, transformări, modificări, modernizări, consolidări, reabilitări termice, precum şi lucrări de intervenţii pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale, efectuate în scopul asigurării cerinţelor esenţiale de calitate şi funcţionale ale construcţiilor, potrivit destinaţiei lor;

c) studiu de fezabilitate - documentaţia tehnico-economică prin care se stabilesc principalii indicatori tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii, pe baza necesităţii şi oportunităţii realizării acestuia, şi care cuprinde soluţiile funcţionale, tehnologice, constructive şi economice ce urmează a fi supuse aprobării;

d)   studiu de prefezabilitate - documentaţia tehnico-economică prin care se fundamentează necesitatea şi oportunitatea investiţiei pe bază de date tehnice şi economice;

e)  deviz general - documentaţia economică prin care se stabileşte valoarea totală estimativă a cheltuielilor necesare realizării obiectivelor de investiţii sau a cheltuielilor asimilate investiţiilor, necesare realizării lucrărilor de intervenţii la construcţii şi instalaţii, în faza de proiectare studiu de fezabilitate/documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii;

f)  expertiză tehnică - documentaţia tehnico-economică definită prin Normativul P 100/2002, pentru proiectarea antiseismică a construcţiilor de locuinţe, social-culturale, agrozootehnice şi industriale, cu modificările şi completările ulterioare;

g)   proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii-proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii, necesar emiterii autorizaţiei de construire, este extras din proiectul tehnic şi se elaborează în condiţiile prevederilor şi în conformitate cu conţinutul-cadru cuprins în anexa nr. 1 la Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcţiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 3. - Documentaţiile tehnico-economice analizate şi avizate în cadrul Consiliului tehnico-economic se referă la:

a) obiectivele noi de investiţii;

b)  lucrările de intervenţii constând în reparaţii capitale şi consolidări pentru punerea în siguranţă a fondului construit existent, precum şi în alte cheltuieli asimilate investiţiilor;

c)  actualizarea devizelor generale, potrivit art. 5 din anexa nr. 4 „Metodologie privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii la Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;

d) modificări de soluţii tehnice;

e)   eliberarea autorizaţiilor de construire, reconstruire, modificare, extindere, reparare sau desfiinţare a obiectivelor de investiţii din sistemul administraţiei penitenciare;

f) schimbări de destinaţie a spaţiilor executate prin lucrări de natura reparaţiilor curente.

Art. 4. - Limitele valorice privind competenţa de aprobare a documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor noi de investiţii sunt cele stabilite de Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

a) Guvernul României, pentru valori mai mari de 20 milioane lei;

b) Ministerul Justiţiei, pentru valori cuprinse între 3 milioane lei şi 20 milioane lei;

c) Administraţia Naţională a Penitenciarelor, pentru valori până la 3 milioane lei, cu avizul prealabil al Ministerului Justiţiei.

CAPITOLUL II

Componenţa, atribuţiile, participanţii şi programul Consiliului tehnico-economic

Art. 5 - (1) Consiliul tehnico-economic este organizat în componenţa următoare:

a) directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

b) directorul general adjunct, responsabil cu problemele economico-administrative din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

c) directorii generali adjuncţi ai Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

d) reprezentantul Serviciului de gestiune a investiţiilor - Direcţia investiţii şi administrarea serviciilor din cadrul Ministerului Justiţiei;

e) directorul Direcţiei economico-administrativ din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

f) directorul Direcţiei siguranţa deţinerii şi regim penitenciar din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

g) directorul Direcţiei medicale din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

h) directorul Direcţiei intervenţie psihosocială din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

i) directorii adjuncţi ai Direcţiei economico-administrativ din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

j) şeful Serviciului cazarmare construcţii investiţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

k) un specialist din cadrul Compartimentului plan - serviciul cazarmare construcţii investiţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de secretar al Consiliului.

(2) In cazul în care persoanele menţionate la alin.(1) lit. d)-j) nu pot participa la şedinţele Consiliului tehnico-economic, urmează a participa înlocuitorul legal al acestora.

Art. 6. - (1) Conducerea Consiliului tehnico-economic este asigurată de către directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de preşedinte, şi de către directorul general adjunct, responsabil cu problemele economico-administrative din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de vicepreşedinte.

(2) In cazul în care directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nu poate participa la şedinţele Consiliului tehnico-economic, conducerea acestuia este asigurată de către vicepreşedinte.

Art. 7. - In exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele Consiliului tehnico-economic poate emite orice alte dispoziţii privind modalitatea de lucru a consiliului şi de analizare şi avizare a documentaţiilor din cadrul şedinţelor de lucru.

Art. 8. - Directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor stabileşte la începutul fiecărui an componenţa nominală a Consiliului tehnico-economic.

Art. 9. - Consiliul tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se întruneşte ori de câte ori este nevoie, în prezenţa a minimum două treimi din numărul total al membrilor.

Art. 10. - Convocarea membrilor se face prin grija secretarului Consiliului tehnico-economic, cu 5 zile înainte, prin telefon şi/sau în scris.

Art. 11. - Consiliul tehnico-economic are următoarele atribuţii principale:

a)   avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor noi de investiţii;

b) avizarea documentaţiilor de avizare aferente lucrărilor de intervenţii la imobile, constând în reparaţii capitale şi consolidări pentru punerea în siguranţă a fondului construit existent, precum şi în alte cheltuieli asimilate investiţiilor;

c)  analizarea documentelor şi documentaţiilor pentru care sunt necesare dispoziţii de aprobare, respectiv actualizări ale devizelor generale;

d)    emiterea autorizaţiilor de construire, reconstruire, modificare, extindere, reparare sau desfiinţare a obiectivelor de investiţii din sistemul administraţiei penitenciare.

Art. 12. - Obiectivele de investiţii şi intervenţii la imobile din categoria celor prevăzute la art. 11 nu se vor executa fără avizul Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.

Art. 13. - La şedinţele Consiliului tehnico-economic pot participa, fără drept de vot, şi următoarele categorii de persoane:

a)  specialişti din cadrul Serviciului cazarmare construcţii investiţii, în calitate de raportori pentru prezentarea documentaţiilor supuse aprobării, responsabili ai lucrărilor analizate, precum şi specialişti din cadrul altor direcţii şi servicii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor;

b) şeful Serviciului juridic din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, atunci când Consiliul tehnico-economic analizează situaţia juridică a spaţiilor vizate de lucrările supuse avizării;

c)  reprezentanţii societăţilor de proiectare care au elaborat documentaţiile supuse avizării şi reprezentanţii ordonatorilor terţiari de credite, beneficiari ai documentaţiilor supuse avizării, pentru prezentarea şi susţinerea documentaţiilor menţionate, precum şi pentru luarea la cunoştinţă a concluziilor Consiliului tehnico-economic.

CAPITOLUL III

Atribuţiile secretarului Consiliului tehnico-economic

Art. 14. - Secretarul Consiliului tehnico-economic are următoarele atribuţii:

a)  primeşte şi înregistrează documentaţiile propuse spre analiză şi avizare, iar în situaţia depunerii unei documentaţii incomplete, aceasta se restituie solicitantului, cu menţiunea de a fi completată ulterior;

b) întocmeşte ordinea de zi şi convocatorul şedinţelor;

c) după aprobarea ordinii de zi şi a convocatorului şedinţelor comunică celor interesaţi data întâlnirii şi agenda de lucru a Consiliului tehnico-economic, în conformitate cu prevederile art. 10;

d)  pregăteşte mapele de lucru pentru membrii şi invitaţii Consiliului tehnico-economic;

e) întocmeşte avizul Consiliului tehnico-economic, dispoziţia de aprobare, autorizaţia de construire şi/sau autorizaţia de demolare;

f) întocmeşte şi păstrează registrul unic al proceselor-verbale de şedinţă şi registrul avizelor şi autorizaţiilor emise;

g) numerotează şi înregistrează avizele şi autorizaţiile într-un registru constituit special în acest scop;

h) transmite documentele avizate ordonatorilor terţiari de credite, precum şi persoanelor autorizate interesate;

i) întocmeşte procese-verbale de avizare, urmăreşte introducerea în documentaţii a condiţiilor şi recomandărilor stabilite prin concluziile şedinţei de avizare;

j) păstrează un exemplar din documentaţia supusă avizării, potrivit art. 16 lit. a), b), d), e), f) şi g);

k) întocmeşte anual un raport privind activitatea Consiliului tehnico-economic;

l) întocmeşte baza de date şi gestionează arhiva Consiliului tehnico-economic.

Art. 15. - (1) Mapa de lucru va fi pusă la dispoziţia membrilor Consiliului tehnico-economic cu cel puţin 3 zile înaintea datei de desfăşurare a şedinţei şi va conţine:

a) agenda de lucru;

b)  notele de prezentare şi rapoartele de expertiză aferente documentaţiilor supuse aprobării;

c) documentaţia tehnică aferentă lucrărilor supuse analizei.

(2)  Nota de prezentare prevăzută la alin. (1) lit. b) este întocmită, potrivit anexei nr. 1 la prezentul regulament, de către beneficiarul lucrării şi este însoţită de procesul-verbal de analiză a documentaţiei, semnat de directorul unităţii, directorul responsabil cu probleme economico-administrative, directorul responsabil cu problemele privind siguranţa deţinerii, inginerul/tehnicianul constructor şi, după caz, de medicul-şef al unităţii.

(3)  Raportul de expertiză prevăzut la alin. (1) lit. b) este întocmit, potrivit anexei nr. 2 la prezentul regulament, de către responsabilul de lucrare din cadrul Serviciului cazarmare construcţii investiţii.

CAPITOLUL IV

Documentaţii supuse analizei şi avizării

Art. 16. - Consiliul tehnico-economic analizează şi avizează:

a) rezultatele şi concluziile expertizelor tehnice;

b) indicatorii tehnico-economici din documentaţia de avizare pentru intervenţii la imobile, respectiv studiile de prefezabilitate şi studiile de fezabilitate pentru obiective noi de investiţii, şi stabileşte necesitatea şi oportunitatea promovării lucrărilor;

c)   proiectele pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii;

d) listele cu imobilele propuse pentru scoaterea din funcţiune şi casarea în vederea demolării;

e) valorile actualizate ale devizelor generale;

f) modificările de soluţii tehnice;

g)   alte documente sau documentaţii necesare luării hotărârilor;

h) schimbările de destinaţie a spaţiilor executate prin lucrări de natura reparaţiilor curente.

Art. 17. - Studiile de fezabilitate vor fi însoţite de certificatele de urbanism eliberate de autorităţile publice locale şi de avizele înscrise pe acestea.

CAPITOLUL V

Procedura de avizare

Art. 18. - (1) Procedura de avizare a documentaţiilor menţionate presupune parcurgerea următoarelor etape:

a)  prezentarea de către responsabilii de lucrări din cadrul Serviciului construcţii cazarmare investiţii a punctului de vedere tehnic şi economic asupra documentaţiilor supuse avizării;

b) verificarea de către membrii Consiliului tehnico-economic a dosarelor care cuprind lucrările supuse analizei;

c)  votul asupra documentaţiei corespunzătoare fiecărui dosar;

d) întocmirea procesului-verbal al şedinţei de către secretarul Consiliului tehnico-economic;

e) întocmirea dispoziţiei de aprobare şi a avizului tehnico-economic cu un termen de valabilitate 3 ani.

(2) După expirarea perioadei de valabilitate menţionate la alin. (1) lit. e), documentaţiile corespunzătoare fiecărui dosar se supun din nou analizei Consiliului tehnico-economic.

Art. 19. -Avizarea sau respingerea documentaţiei se face prin votul a două treimi din numărul membrilor prezenţi şi se consemnează în registrul de procese-verbale.

Art. 20. - Unitatea subordonată Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, care beneficiază de proiectul supus avizării, păstrează un exemplar din fiecare dosar al proiectelor pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii prevăzute la art. 16 lit. c), precum şi documentele necesare schimbării destinaţiei spaţiilor executate prin lucrări de natura reparaţiilor curente, prevăzute la art. 16 lit. h).

CAPITOLUL VI

Dispoziţii finale

Art. 21. - Consiliul tehnico-economic va analiza anual situaţia lucrărilor supuse avizării, avizate sau respinse, pe baza raportului întocmit de secretar.

ANEXA Nr. 1 la regulament

APROB

Director penitenciar

..................................

NOTĂ   DE   PREZENTARE

1.  Date generale:

Obiectiv de investiţii/intervenţii la imobile.....................................................................................................................................................................

Ordonator principal de credite....................................................................................................................................................................................

Ordonator secundar de credite....................................................................................................................................................................................

Ordonator terţiar de credite........................................................................................................................................................................ ...............

Beneficiar...................................................................................................................................................................................................................

Proiectant general.......................................................................................................................................................................................................

Nr. proiect...........................faza de proiectare...........................................................................................................................................................

Amplasamentul obiectivului.........................................................................................................................................................................................

2.  Indicatorii tehnico-economici:

2.1. Valoarea totală a investiţiei (luna/anul).............................. din care construcii-montaj............................................................................................

2.2. Durata de realizare a investiţiei (luni).....................................................................................................................................................................

3. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei......................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

4. Conţinutul documentaţiei:

4.1. Descrierea investiţiei:

- descrierea lucrării ........................................................................................................................................................................ ...........................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

4.2. Avize şi acorduri:

- enumerarea avizelor prevăzute în certificatul de urbanism (certificatul de urbanism şi avizele vor fi anexate în copie la nota de prezentare)

5. Alte informaţii necesare susţinerii lucrării................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

AVIZAT

Director Direcţia economico-administrativă,

........................................................................

Intocmit

Tehnician/Inginer constructor,

........................................................................

ANEXA Nr. 2 la regulament

RAPORT   DE   EXPERTIZĂ

privind studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii/intervenţii la imobile

,,.............................- Penitenciar..........................."

judeţul......................

Studiul de fezabilitate elaborat pentru acest obiectiv a fost transmis în vederea obţinerii avizului Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.

1.  Indicatorii tehnico-economici:

1.1. Valoarea totală a investiţiei (luna/anul).............................. din.........care construcţii-montaj...................................................................................

1.2. Durata de realizare a investiţiei (luni).....................................................................................................................................................................

Valorile sunt confidenţiale şi se vor actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

2. Constatări:

2.1. Scopul investiţiei/intervenţiei la imobile.................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2.2. Descrierea lucrărilor ........................................................................................................................................................................ ..................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3. Concluzii

Soluţiile tehnice corespund/nu corespund condiţiilor din teren precizate în documentaţie şi cerinţelor normale de funcţionare.

Intocmit

Responsabil lucrare din cadrul Serviciului cazarmare construcţii investiţii,

........................................................................................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1270/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1270 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1270/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu