Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1302 din 21.04.2017

privind componenţa şi atribuţiile Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 525 din 06 iulie 2017



SmartCity1

Având în vedere prevederile:art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;

art. 43 din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Hotărârii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,luând în considerare dispoziţiile Ordinului ministrului justiţiei nr. 667/1996*) pentru aprobarea condiţiilor de autorizare a construcţiilor cu caracter militar,*) Ordinul ministrului justiţiei nr. 667/1996 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 756/2016 pentru organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu completările ulterioare, în temeiul art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă componenţa şi atribuţiile Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Administraţia Naţională a Penitenciarelor va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 4 La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.270/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 379 din 19 mai 2008.Ministrul justiţiei,Tudorel ToaderANEXĂCOMPONENŢA ŞI ATRIBUŢIILE Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Consiliul tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor este structura constituită în scopul analizării şi avizării documentaţiilor tehnico-economice sau a altor documente ori documentaţii din domeniul investiţiilor publice pentru obiectivele de investiţii/intervenţii aparţinând aparatului propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi unităţilor subordonate, în vederea asigurării unui concept unitar. Articolul 2În înţelesul prezentului ordin, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a)documentaţia de avizare pentru lucrări de intervenţii - documentaţia tehnico-economică similară studiului de fezabilitate, elaborată pe baza expertizei tehnice a construcţiei/construcţiilor existente şi, după caz, a studiilor, auditurilor ori analizelor de specialitate în raport cu specificul investiţiei; b)lucrări de intervenţii - lucrările la construcţiile existente, inclusiv instalaţiile aferente, asimilate obiectivelor de investiţii, care constau în: reparaţii capitale, transformări, modificări, modernizări, consolidări, reabilitări termice, precum şi lucrări de intervenţii pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale, efectuate în scopul asigurării cerinţelor esenţiale de calitate şi funcţionale ale construcţiilor, potrivit destinaţiei lor; c)studiu de fezabilitate - documentaţia tehnico-economică prin care proiectantul, fără a se limita la datele şi informaţiile cuprinse în nota conceptuală şi în tema de proiectare şi, după caz, în studiul de prefezabilitate, analizează, fundamentează şi propune minimum două scenarii/opţiuni tehnico-economice diferite, recomandând, justificat şi documentat, scenariul/ opţiunea tehnico-economic(ă) optim(ă) pentru realizarea obiectivului de investiţii; d)studiu de prefezabilitate - documentaţia prin care, fără a se limita la datele şi informaţiile cuprinse în nota conceptuală şi în tema de proiectare, se analizează, preliminar, necesitatea şi oportunitatea realizării obiectivului de investiţii, se identifică scenarii/opţiuni tehnico-economice posibile şi se selectează un număr limitat de scenarii/opţiuni fezabile pentru realizarea obiectivului de investiţii; e)deviz general - partea componentă a studiului de fezabilitate sau a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii, prin care se stabileşte valoarea totală estimativă, exprimată în lei, a cheltuielilor necesare realizării unui obiectiv de investiţii; f)expertiză tehnică - documentaţia tehnică definită prin reglementarea tehnică „Cod de proiectare seismică - Partea I - Prevederi de proiectare pentru clădiri", indicativ P 100-1/2003, aprobată prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.465/2013, cu modificările şi completările ulterioare; g)proiect pentru autorizarea/desfiinţarea executării lucrărilor - parte a documentaţiei pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare, reglementată prin Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 3Documentaţiile tehnice/tehnico-economice analizate şi avizate în cadrul Consiliului tehnico-economic se referă la: a)obiectivele noi de investiţii; b)lucrările de intervenţii, constând în reparaţii capitale, transformări, modificări, modernizări, consolidări, reabilitări termice, precum şi lucrări de intervenţii pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale, pentru punerea în siguranţă a fondului construit existent, precum şi în alte cheltuieli asimilate investiţiilor; c)actualizarea devizelor generale, potrivit art. 10 alin. (4), (5) şi (6) din Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare; d)modificări de soluţii tehnice; e)eliberarea autorizaţiilor de construire/desfiinţare executării lucrărilor aparţinând aparatului propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi a unităţilor subordonate Articolul 4Limitele valorice privind competenţa de aprobare a documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii noi, documentaţiile de avizare a lucrărilor de intervenţii, respectiv notele conceptuale privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente celorlalte categorii de investiţii incluse la poziţia C „Alte cheltuieli de investiţii" care se finanţează, potrivit legii, din fonduri publice, sunt cele stabilite de art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare. Capitolul IIComponenţa, atribuţiile, participanţii şi programul Consiliului tehnico-economic Articolul 5(1) Consiliul tehnico-economic are următoarea componenţă:a)directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; b)directorul general adjunct, responsabil cu problemele economico-administrative din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; c)directorii generali adjuncţi ai Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; d)reprezentantul Serviciului de gestiunea investiţiilor - Direcţia investiţii din cadrul Ministerului Justiţiei; e)directorul Direcţiei economico-administrativ din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; f)directorul Direcţiei siguranţa deţinerii şi regim penitenciar din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; g)directorul Direcţiei medicale din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; h)directorul Direcţiei reintegrare socială din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; i)directorul adjunct al Direcţiei economico-administrativ din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; j)şeful Serviciului cazarmare construcţii investiţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor; k)un specialist din cadrul Serviciului cazarmare construcţii investiţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de secretar al Consiliului. (2) În cazul în care persoanele menţionate la alin. (1) lit. d)-j) nu pot participa la şedinţele Consiliului tehnico-economic, urmează a participa înlocuitorul legal al acestora. Articolul 6(1) Pentru documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii noi, documentaţiile de avizare a lucrărilor de intervenţii, respectiv notele conceptuale privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente celorlalte categorii de investiţii incluse la poziţia C „Alte cheltuieli de investiţii" care se finanţează, potrivit legii, din fonduri publice, care se aprobă de către Guvern şi de ordonatorii principali de credite, conducerea Consiliului tehnico-economic este asigurată de către directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de preşedinte şi de către directorul general adjunct, responsabil cu problemele economico-administrative, din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de vicepreşedinte.(2) În cazul în care directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nu poate participa la şedinţele Consiliului tehnico-economic, conducerea acestuia este asigurată de către vicepreşedinte. Articolul 7(1) Pentru documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii noi, documentaţiile de avizare a lucrărilor de intervenţii, respectiv notele conceptuale privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente celorlalte categorii de investiţii incluse la poziţia C „Alte cheltuieli de investiţii" care se finanţează, potrivit legii, din fonduri publice, care se aprobă de către Administraţia Naţională a Penitenciarelor, conducerea Consiliului tehnico-economic este asigurată de către directorul general adjunct al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, responsabil cu problemele economico-administrative, în calitate de preşedinte, şi de către unul dintre ceilalţi doi directori generali adjuncţi, din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, în calitate de vicepreşedinte.(2) În cazul în care directorul general adjunct al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, responsabil cu problemele economico-administrative, nu poate participa la şedinţele Consiliului tehnico-economic, conducerea acestuia este asigurată de către vicepreşedinte.(3) Directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor are calitatea de invitat. Articolul 8În exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele Consiliului tehnico-economic poate emite orice alte dispoziţii privind modalitatea de lucru a consiliului şi de analizare şi avizare a documentaţiilor din cadrul şedinţelor de lucru. Articolul 9Directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor stabileşte, la începutul fiecărui an, componenţa nominală a Consiliului tehnico-economic. Articolul 10Consiliul tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor se întruneşte ori de câte ori este nevoie, în prezenţa a minimum două treimi din numărul total al membrilor. Articolul 11Convocarea membrilor se face prin grija secretarului Consiliului tehnico-economic, cu 5 zile înainte, prin telefon, e-mail şi/sau în scris. Articolul 12Consiliul tehnico-economic are următoarele atribuţii principale: a)avizarea documentaţiilor tehnice/tehnico-economice aferente obiectivelor noi de investiţii; b)avizarea documentaţiilor de avizare aferente lucrărilor de intervenţii la imobile, constând în reparaţii capitale, transformări, modificări, modernizări, consolidări, reabilitări termice, precum şi lucrări de intervenţii pentru prevenirea sau înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale pentru punerea în siguranţă a fondului construit existent, precum şi în alte cheltuieli asimilate investiţiilor; c)analizarea documentelor şi documentaţiilor pentru care sunt necesare dispoziţii de aprobare, respectiv actualizări ale devizelor generale; d)emiterea autorizaţiilor de construire/desfiinţare a obiectivelor de investiţii/intervenţii aparţinând aparatului propriu al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, precum şi unităţilor subordonate. Articolul 13Obiectivele de investiţii şi intervenţii nu se vor executa fără avizul Consiliului tehnico-economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor. Articolul 14La şedinţele Consiliului tehnico-economic pot participa, fără drept de vot, şi următoarele categorii de persoane: a)specialişti din cadrul Serviciului cazarmare construcţii investiţii, în calitate de raportori pentru prezentarea documentaţiilor supuse aprobării, responsabili ai lucrărilor analizate, precum şi specialişti din cadrul altor direcţii şi servicii din Administraţia Naţională a Penitenciarelor; b)directorul Direcţiei contencios şi elaborare acte normative din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, atunci când Consiliul tehnico-economic analizează situaţia juridică a spaţiilor vizate de lucrările supuse avizării; c)directorul Direcţiei tehnologia informaţiei şi comunicaţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, atunci când Consiliul tehnico-economic analizează documentaţii specifice acestui domeniu de activitate; d)reprezentanţii societăţilor de proiectare care au elaborat documentaţiile supuse avizării şi reprezentanţii ordonatorilor terţiari de credite, beneficiari ai documentaţiilor supuse avizării, pentru prezentarea şi susţinerea documentaţiilor menţionate, precum şi pentru luarea la cunoştinţă a concluziilor Consiliului tehnico-economic. Capitolul IIIAtribuţiile secretarului Consiliului tehnico-economic Articolul 15Secretarul Consiliului tehnico-economic are următoarele atribuţii: a)primeşte şi înregistrează documentaţiile propuse spre analiză şi avizare, iar în situaţia depunerii unei documentaţii incomplete, aceasta se restituie solicitantului, cu menţiunea de a fi completate ulterior; b)întocmeşte proiectul de ordine de zi şi convocatorul şedinţelor şi îl înaintează spre aprobare preşedintelui Consiliului tehnico-economic; c)după aprobarea ordinii de zi şi a convocatorului comunică celor interesaţi data întâlnirii şi agenda de lucru a Consiliului tehnico-economic, în conformitate cu prevederile art. 11; d)pregăteşte mapele de lucru pentru membrii şi invitaţii Consiliului tehnico-economic; e)întocmeşte avizul Consiliului tehnico-economic, dispoziţia de aprobare, autorizaţia de construire şi/sau autorizaţia de desfiinţare; f)întocmeşte şi păstrează registrul unic al proceselor-verbale de şedinţă şi registrul avizelor şi autorizaţiilor emise; g)numerotează şi înregistrează avizele şi autorizaţiile într-un registru constituit special în acest scop; h)transmite documentele avizate ordonatorilor terţiari de credite, precum şi persoanelor autorizate interesate; i)întocmeşte procese-verbale ale şedinţelor de avizare, urmăreşte introducerea în documentaţii a condiţiilor şi recomandărilor stabilite prin concluziile şedinţei de avizare; j)păstrează un exemplar din documentaţia supusă avizării; k)întocmeşte baza de date şi gestionează arhiva Consiliului tehnico-economic. Articolul 16(1) Mapa de lucru va fi pusă la dispoziţia membrilor consiliului, în format electronic, cu cel puţin 3 zile înaintea datei de desfăşurare a şedinţei şi va conţine:a)agenda de lucru; b)notele de prezentare şi notele de constatare aferente documentaţiilor supuse aprobării. c)documentaţia tehnică aferentă lucrărilor supuse analizei. (2) Nota de prezentare prevăzută la alin. (1) lit. b) este întocmită, potrivit anexei nr. 1, de către beneficiarul lucrării şi este însoţită de procesul-verbal de analiză a documentaţiei semnat de directorul unităţii, directorul responsabil cu probleme economico - administrative, directorul responsabil cu problemele siguranţa deţinerii, inginerul/tehnicianul constructor şi, după caz, de medicul şef al unităţii.(3) Nota de constatare prevăzută la alin. (1) lit. b) este întocmită, potrivit anexei nr. 2, de către responsabilul de lucrare din cadrul Serviciului cazarmare construcţii investiţii. Capitolul IVDocumentaţii supuse analizei şi avizării Articolul 17Consiliul tehnico-economic analizează şi avizează: a)rezultatele şi concluziile expertizelor tehnice; b)indicatorii tehnico-economici din documentaţia de avizare pentru intervenţii la imobile, respectiv studiile de prefezabilitate şi studiile de fezabilitate pentru obiective noi de investiţii şi stabileşte necesitatea şi oportunitatea promovării lucrărilor; c)proiectele pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii; d)listele cu imobilele propuse pentru scoaterea din funcţiune şi casarea în vederea demolării; e)valorile actualizate ale devizelor generale; f)modificările de soluţii tehnice; g)alte documente sau documentaţii necesare luării hotărârilor. Articolul 18Studiile de fezabilitate vor fi însoţite de certificatele de urbanism şi avizele înscrise pe acestea. Capitolul VProcedura de avizare Articolul 19(1) Procedura de avizare a documentaţiilor menţionate presupune parcurgerea următoarelor etape:a)prezentarea de către responsabilii de lucrări din Serviciul construcţii cazarmare investiţii a punctului de vedere tehnic şi economic a documentaţiilor supuse avizării; b)verificarea, de către membrii Consiliului tehnico-economic, a dosarelor care cuprind lucrările supuse analizei; c)votul asupra documentaţiei corespunzătoare fiecărui dosar în parte; d)întocmirea procesului-verbal al şedinţei de către secretarul Consiliului tehnico-economic; e)întocmirea documentelor de aprobare şi a avizului tehnico-economic. Articolul 20Avizarea sau respingerea documentaţiei se face prin votul a două treimi din numărul membrilor prezenţi şi se consemnează în registrul de procese-verbale. Articolul 21Unitatea subordonată Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, care beneficiază de proiectul supus avizării, păstrează un exemplar din fiecare dosar al proiectelor pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii prevăzute la art. 17. lit. c). Capitolul VIDispoziţii finale Articolul 22Consiliul tehnico-economic va analiza anual situaţia lucrărilor supuse avizării, avizate sau respinse, pe baza raportului întocmit de secretar. Articolul 23Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta anexă. ANEXA Nr. 1la anexă Aprob, Director, ........ .............. NOTA DE PREZENTARE 1. Date generale: Obiectiv de investiţii/intervenţii la mobile ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ Ordonator principal de credite ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... Ordonator secundar de credite ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Ordonator terţiar de credite ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Beneficiar ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Proiectant general ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Nr. proiect ........ ................ ............., faza de proiectare ........ ................ ................ ................ ................ ............... Amplasamentul obiectivului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ 2. Indicatorii tehnico-economici: 2.1. Valoarea totală a investiţiei/intervenţiei (luna/anul) ........ ................ ................ ................ ................ ..............., din care construcţii-montaj ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... 2.2. Durata de realizare a investiţiei/intervenţiei (luni) ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... 3. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei/intervenţiei ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 4. Conţinutul documentaţiei: 4.1. Descrierea investiţiei/intervenţiei: descrierea lucrării ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ................. ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... 4.2. Avize şi acorduri: enumerarea avizelor prevăzute în certificatul de urbanism (Certificatul de urbanism şi avizele vor fi anexate în copie la nota de prezentare.)5. Alte informaţii necesare susţinerii lucrării ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Avizat, Director adjunct economico-administrativ, ........ ................ ................ ........ ............ Întocmit, Tehnician/ Inginer constructor, ........ ................ ............... ANEXA Nr. 2la anexă NOTĂ DE CONSTATARE privind studiul de prefezabilitate/studiul de fezabilitate/expertiza tehnică/nota conceptuală/tema de proiectare/documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru obiectivul de investiţii/intervenţii la imobile ........ ................ ........ ........ - Penitenciar ........ ........ ...............", judeţul ........ ............... Studiul de prefezabilitate/Studiul de fezabilitate/Expertiza tehnică/Nota conceptuală/Tema de proiectare/Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii elaborat(ă) pentru acest obiectiv a fost transmis(ă) în vederea obţinerii avizului Consiliului tehnico- economic al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor. 1. Indicatorii tehnico-economici: 1.1. Valoarea totală a investiţiei (luna/anul) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........., din care construcţii-montaj ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... 1.2. Durata de realizare a investiţiei (luni) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Valorile sunt confidenţiale şi se vor actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. 2. Constatări: 2.1. Scopul investiţiei/intervenţiei la imobile ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 2.2. Descrierea lucrărilor ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 3. Concluzii Soluţiile tehnice corespund/nu corespund condiţiilor din teren precizate în documentaţie şi cerinţelor normale de funcţionare. Întocmit, Responsabil lucrare Serviciul cazarmare construcţii investiţii, ........ ................ ................ ................ ................ ............



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1302/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1302 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu