Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1258 din 07.11.2016

pentru transparentizarea informaţiilor cu privire la achiziţiile publice şi contractele ce implică utilizarea patrimoniului public la nivelul spitalelor publice, serviciilor judeţene de ambulanţă şi instituţiilor cu personalitate juridică aflate în subordinea sau în coordonarea Ministerului Sănătăţii
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 938 din 22 noiembrie 2016



SmartCity1

Având în vedere Referatul de aprobare al Compartimentului integritate nr. V.V.V. 5.760 din 4 noiembrie 2016,în conformitate cu prevederile art. 16 alin. (1) lit. j) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 2 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, precum şi ale anexei nr. 1 capitolul 6 punctul 3 din Hotărârea Guvernului nr. 583/2016 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2016-2020, a seturilor de indicatori de performanţă, a riscurilor asociate obiectivelor şi măsurilor din strategie şi a surselor de verificare, a inventarului măsurilor de transparenţă instituţională şi de prevenire a corupţiei, a indicatorilor de evaluare, precum şi a standardelor de publicare a informaţiilor de interes public, în temeiul dispoziţiilor art. 2 lit. (a) şi art. 4 alin. (1) pct. 55-58 şi art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite prezentul ordin. Articolul 1Spitalele publice, serviciile judeţene de ambulanţă publice şi instituţiile cu personalitate juridică aflate în subordinea sau în coordonarea Ministerului Sănătăţii au obligaţia de a transmite electronic Ministerului Sănătăţii, folosind pagina web www.monitorizarecheltuieli.ms.ro, informaţii cu privire la achiziţiile publice şi contractele ce implică utilizarea patrimoniului public, în scopul transparentizării acestora. Articolul 2În cazul achiziţiilor publice cu valoare de peste 20.000 lei realizate prin proceduri de atribuire definite de art. 68 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, în termen de 7 zile de la finalizarea oricărei proceduri de atribuire (semnarea acordului cadru/contractului), unităţile definite la art. 1 vor încărca în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro următoarele informaţii: a)formularul electronic cu informaţiile definite în anexa nr. 1, punctul 1; b)documente din dosarul achiziţiei publice, după caz: strategia de contractare; solicitările de clarificări, precum şi clarificările transmise/primite de autoritatea contractantă; contractul de achiziţie publică/acordul-cadru/contractul subsecvent, semnate, inclusiv anexele; anunţul de atribuire şi dovada transmiterii acestuia spre publicare. Articolul 3În cazul achiziţiilor publice directe cu valoare de peste 20.000 lei, în termen de 7 zile de la finalizarea oricărei astfel de achiziţii, unităţile definite la art. 1 vor încărca în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro următoarele informaţii: a)formularul electronic cu informaţiile definite în anexa nr. 1, punctul 2; b)documentele din dosarul achiziţiei publice, după caz: nota justificativă privind achiziţia directă elaborată conform Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, referatul de necesitate, procesele-verbale de evaluare (dacă este cazul), contractul semnat de toate părţile contractante, inclusiv anexele aferente. Articolul 4În cazul contractelor cu terţe părţi care implică folosirea patrimoniului public, în termen de 7 zile de la data semnării contractului, unităţile definite la art. 1 vor încărca în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro următoarele informaţii: a)actul normativ sau documentul administrativ în baza căruia se semnează contractul; b)contractul dintre părţi (de locaţiune, de închiriere, de împrumut, de donaţie, de colaborare etc.), semnat, inclusiv anexele aferente. Articolul 5În termen de 7 zile de la semnarea oricăror acte adiţionale sau contracte subsecvente în situaţiile definite de art. 2-4, unităţile definite la art. 1 vor încărca în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro documentul semnat de părţi şi informaţiile definite în anexa nr. 1, punctul 3. Articolul 6În termen de 7 zile de la aprobarea planului anual de achiziţii publice PAP, unităţile definite la art. 1 vor încărca PAP în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro. Articolul 7În termen de 7 zile de la aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli (BVC), unităţile definite la art. 1 vor încărca BVC în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro. Articolul 8În primele 7 zile ale fiecărei luni, unităţile definite la art. 1 vor completa în sistemul securizat www.monitorizarecheltuieli.ms.ro, pentru luna precedentă, informaţiile definite în anexa nr. 2 cu privire la stadiul de execuţie a contractelor încheiate în urma aplicării procedurilor de achiziţie publică. Articolul 9
(1) Comunicarea de către unităţile definite la art. 1 a documentelor prevăzute la art. 2-5 se va face cu respectarea regimului informaţiilor care sunt declarate de către ofertanţii participanţi la procedurile de achiziţie publică drept confidenţiale şi a celor care sunt conform legii protejate de un drept de proprietate intelectuală, precum şi cu respectarea legislaţiei relevante în domeniul concurenţei şi al combaterii concurenţei neloiale.
(2) În vederea respectării prevederilor alin. (1), unităţile definite la art. 1 vor lua măsurile necesare în acest scop, cum ar fi anonimizarea secţiunilor relevante din documentele scanate.
Articolul 10Conducerea unităţilor definite la art. 1 răspunde de îndeplinirea obligaţiilor prevăzute în cuprinsul prezentului ordin. Articolul 11Compartimentul integritate din cadrul Ministerului Sănătăţii va informa unităţile definite la art. 1 asupra prevederilor prezentului ordin, în vederea punerii în aplicare. Articolul 12Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 13 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Vlad Vasile Voiculescu ANEXA Nr. 1 1. Modelul de formular electronic pentru achiziţiile publice realizate prin proceduri de atribuire reglementate de Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice

Titlul contractului
Nr. contractului
Data atribuirii
Obiectul contractului
Procedura aplicată
Operatorii economici cărora li s-a transmis invitaţia de participare şi care au intrat în posesia documentelor de atribuire (dacă este cazul)
Număr ofertanţi
Criteriul de atribuire
Anunţul de atribuire
Furnizorul/Prestatorul/Executantul Denumirea
CUI
Parteneri (asociaţi/subcontractanţi/terţi/susţinători) Denumirea
CUI
Valoarea prevăzută în contract (RON, TVA inclus)
Data de început prevăzută în contract
Data de finalizare prevăzută în contract

2. Modelul de formular electronic pentru achiziţiile publice directe

Titlul contractului
Nr. contractului
Data achiziţiei directe
Obiectul achiziţiei
Furnizorul/Prestatorul/Executantul Denumirea
CUI
Parteneri (asociaţi/subcontractanţi/terţi/susţinători) Denumirea
CUI
Valoarea plătită (TVA inclus)

3. Modelul de formular electronic pentru actele adiţionale/contractele subsecvente

Nr. contractului iniţial/Acord-cadru
Tipul contractului
Data semnării actului adiţional/contractului subsecvent
Motivul realizării actului adiţional/contractului subsecvent
Furnizorul/ Prestatorul/Executantul Denumirea
CUI
Parteneri (asociaţi/subcontractanţi/terţi/susţinători) Denumirea
CUI
Noua valoare a contractului (TVA inclus)
Diferenţa (valoare iniţială - noua valoare)

ANEXA Nr. 2Modelul de formular electronic pentru stadiul de execuţie a contractelor încheiate în urma aplicării procedurilor de achiziţie publică

Titlul contractului Nr. contractului şi data atribuirii Obiectul contractului Procedura aplicată Număr ofertanţi Furnizorul/ Prestatorul/ Executantul CUI furnizor/ prestator/ executant Parteneri (asociaţi/ subcontractanţi/ terţi/ susţinători) Valoarea prevăzută în contract (RON) Sursa finanţării Data de început Data de finalizare prevăzută în contract Modificarea cuantumului preţului prin act adiţional şi data acestuia Executarea contractului Preţul final Status (finalizat/ în execuţie) % Observaţii
Valoarea plătită (cu TVA) Data efectuării plăţii
123/ 2016 Exemplu contract Licitaţie deschisă Firma S.R.L. 12345 25.000 lei 15.000 1.01.2016 40%
10.000 1.02.2016



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1258/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1258 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1258/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu