Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 119 din  8 septembrie 2003

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru informarea si educarea comerciantilor

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 650 din 12 septembrie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 17 alin. (5) si ale anexei nr. 3/26/27 din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, precum si ale art. 4 alin. (1) pct. 17 lit. b) si ale art. 10 din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Procedura de implementare a Programului pentru informarea si educarea comerciantilor, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare la data publicarii.

                        Presedintele Agentiei Nationale
             pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                          Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

                                  PROCEDURA
de implementare a Programului pentru informarea si educarea comerciantilor

    1. Obiectivul Programului
    Obiectivul Programului pentru informarea si educarea comerciantilor, denumit in continuare Program, il constituie sprijinirea comerciantilor, persoane fizice sau juridice autorizate sa desfasoare activitati de comercializare a produselor si serviciilor de piata, prin facilitarea accesului comerciantilor la cursuri de pregatire si specializare profesionala.

    2. Descrierea Programului
    Programul urmareste sprijinirea comerciantilor prin acordarea de alocatii financiare nerambursabile pentru:
    a) participarea la cursuri de formare/calificare profesionala in meseriile de baza din comertul cu produse din sectorul alimentar si de alimentatie publica, in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, aprobata si modificata prin Legea nr. 650/2002, si cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 333/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata;
    b) participarea la cursuri privind notiuni fundamentale de igiena, necesare in activitatile de comercializare a produselor alimentare;
    c) participarea la cursuri de specializare/perfectionare profesionala pentru dobandirea de competente profesionale suplimentare si aprofundarea cunostintelor de specialitate.

    3. Bugetul
    Bugetul alocat Programului, de la bugetul de stat pentru anul 2003, este de 3,6117 miliarde lei, defalcat astfel:
    - 3,4117 miliarde lei - pentru acordarea de alocatii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili, pentru activitatile prevazute la pct. 2;
    - 0,2000 miliarde lei - cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului (cheltuieli de personal, cheltuieli materiale si servicii).
    Alocatiile financiare nerambursabile se vor folosi exclusiv pentru atingerea scopului pentru care au fost aprobate.

    4. Implementarea Programului
    In vederea administrarii corespunzatoare a Programului, in cadrul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, denumita in continuare ANIMMC, se constituie Unitatea de Implementare a Programului (UIP). Structura organizatorica, numarul si persoanele desemnate, atributiile si responsabilitatile acestora vor fi stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie.

    5. Beneficiarii eligibili
    5.1. Pot beneficia de prevederile Programului comerciantii, persoane juridice si persoane fizice/asociatii familiale, autorizate sa desfasoare activitati de comercializare a produselor si serviciilor de piata pentru activitatile eligibile prevazute la pct. 6.1.
    5.2. Pot beneficia de prevederile Programului comerciantii care indeplinesc cumulativ, la data solicitarii, urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) sunt organizati in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sau sunt persoane fizice/asociatii familiale autorizate sa desfasoare activitati de comert pe baza liberei initiative, conform Legii nr. 507/2002 privind organizarea si desfasurarea unor activitati economice de catre persoane fizice;
    b) domeniul de activitate este comertul cu amanuntul si/sau cu ridicata ori alimentatie publica;
    c) au, ca societate comerciala, capital social integral privat si un numar maxim de 49 de angajati;
    d) si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de sanatate si asigurarile sociale de somaj, dupa caz;
    e) participantii la curs nu au mai beneficiat de finantare de la bugetul de stat pentru activitatile prevazute la pct. 6.1., care fac obiectul prezentului program, in ultimii 2 (doi) ani.

    6. Tipuri de ajutor financiar
    6.1. Alocatia financiara nerambursabila se acorda pentru urmatoarele categorii de activitati eligibile:
    a) participarea la cursuri de instruire pentru formare/calificare profesionala, in urmatoarele ocupatii din sectorul alimentar si al alimentatiei publice:
    - vanzator de produse alimentare, vanzatori ambulanti si asimilati, vanzatori la domiciliul clientului sau la comanda prin telefon, vanzatori in piete;
    - macelar, carmangiu;
    - ospatar, barman, barman-ospatar;
    - bucatar;
    - cofetar, patiser, cofetar-patiser;
    b) participarea la cursuri privind notiuni fundamentale de igiena pentru comercianti, necesare in activitatile de comercializare a produselor alimentare;
    c) participarea la cursuri de specializare/perfectionare profesionala a comerciantilor, pentru:
    - dobandirea de competente profesionale suplimentare in meserii specifice: sef de unitate, sef de magazin, sef de unitate de alimentatie publica, sef de sala, sef de piata agroalimentara, gestionar, bucatar specialist, cofetar-sef, brutar, lucratori comerciali cu atributii legate de primirea si distribuirea marfurilor;
    - aprofundarea cunostintelor de specialitate: metode moderne de conducere a unitatilor comerciale cu amanuntul si/sau cu ridicata; tehnici moderne de vanzare cu amanuntul si/sau cu ridicata a marfurilor; tehnici moderne de servire a clientilor in unitatile de alimentatie publica; managementul unitatilor comerciale de alimentatie publica, servicii si alimentatie publica; managementul calitatii marfurilor si alte cursuri cu tematici adecvate.
    6.2. Valoarea maxima a finantarii pentru fiecare dintre activitatile prevazute la pct. 6.1., precum si cheltuielile eligibile sunt prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura.
    6.3. Valoarea alocatiei financiare nerambursabile se acorda beneficiarilor eligibili selectati si este egala cu echivalentul a 60% din valoarea fiecarei cheltuieli eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar nu mai mult de valoarea maxima a finantarii pentru fiecare activitate prevazuta in anexa nr. 1 la prezenta procedura.
    6.4. Pot fi furnizori de formare profesionala pentru activitatile de instruire si specializare prevazute la pct. 6.1 numai persoanele autorizate in conditiile stabilite de Ordonanta Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, republicata, si de Hotararea Guvernului nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor.

    7. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finantare
    7.1. Beneficiarii eligibili trebuie sa obtina o aprobare de principiu a finantarii in cadrul Programului, inainte de desfasurarea activitatilor prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura si de efectuarea platilor.
    7.2. In vederea obtinerii aprobarii de principiu a finantarii comerciantul va completa si va transmite la ANIMMC o cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 2 la prezenta procedura.
    7.3. Pentru beneficiarii eligibili care sunt societati comerciale, cererea-tip de acord de principiu pentru finantare va fi insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) o copie a certificatului de inregistrare/inmatriculare a comerciantului si o copie a certificatului de inregistrare fiscala;
    b) certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi au sediul, in care sa se mentioneze reprezentantii legali ai societatii comerciale, precum si domeniile de activitate principale si secundare;
    c) dovada numarului mediu scriptic anual de persoane;
    d) copie a declaratiilor privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat, completate potrivit art. 6 alin. (1) din Legea nr. 19/2000, cu modificarile ulterioare, pentru anul 2003;
    e) certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, a taxelor si datoriilor la bugetul de stat si la bugetele locale, precum si la fondul asigurarilor de stat, asigurarilor sociale de sanatate si asigurarilor sociale de somaj;
    f) copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei autorizate sa semneze cererea-tip de acord de principiu pentru finantare;
    g) imputernicirea pentru reprezentantul solicitantului care semneaza cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii comerciale, daca este cazul;
    h) lista tuturor documentelor care se depun in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    7.4. Pentru beneficiarii eligibili care sunt persoane fizice sau asociatii familiale autorizate, cererea de acord de principiu pentru finantare va fi insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) copie a autorizatiei pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent sau pentru infiintarea si functionarea de asociatii familiale, emisa de primarul competent, potrivit legii;
    b) copie a certificatului de inmatriculare/de inregistrare a autorizatiei la oficiul registrului comertului;
    c) certificat fiscal;
    d) copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei care semneaza cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile;
    e) lista tuturor documentelor depuse in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    7.5. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, completata, insotita de documentele justificative prevazute la pct. 7.3, va fi transmisa prin posta sau prin curier la UIP-Program pentru informarea si educarea comerciantilor - din cadrul ANIMMC, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, Bucuresti.
    Formularul cererii-tip de acord de principiu pentru finantare poate fi obtinut de la sediul ANIMMC, de pe pagina de Internet la adresa: www.mimmc.ro, sau poate fi transmis prin posta de ANIMMC in urma unei solicitari telefonice sau scrise.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului comerciantului, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal al solicitantului. Completarea cererii-tip de acord de principiu pentru finantare se face prin tehnoredactare.

    8. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    8.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP-ANIMMC, in Registrul special al Programului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare al cererii.
    Inregistrarea cererilor de acord de principiu pentru finantare se va efectua conform urmatorului program: Luni - Vineri, orele 8,30 - 16,30.
    8.2. Solicitarile vor fi analizate in ordinea inregistrarilor efectuate in Registrul special al Programului si vor fi selectate si aprobate in limita bugetului alocat Programului, dupa verificarea cererii-tip de acord de principiu pentru finantare si a activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    8.3. Data limita de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 15 octombrie (inclusiv) a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs pana la aceasta data.
    8.4. ANIMMC are obligatia de a face publica data epuizarii bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs, data de la care nu se mai inregistreaza cereri-tip de acord de principiu pentru finantare.
    8.5. ANIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitarii, in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data inregistrarii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, insotita de toate documentele justificative. ANIMMC va transmite comerciantilor o notificare privind acordul de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura, pentru realizarea finantarii in conditiile precizate in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare.
    In cazul in care cererea-tip de acord de principiu pentru finantare nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii noii cereri-tip de acord de principiu pentru finantare, cu completarile si corectiile efectuate.
    8.6. Cererile-tip de acord de principiu pentru finantare se resping in situatia in care comerciantii nu indeplinesc conditiile de eligibilitate prevazute la pct. 5 sau au fost depuse dupa data la care bugetul alocat Programului a fost epuizat. In acest caz, solicitantii vor primi scrisoare de instiintare a respingerii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, in termen de maximum 15 zile calendaristice de la depunerea documentelor.

    9. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile
    9.1. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile se face pe baza unei cereri-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, prezentata in anexa nr. 4 la prezenta procedura, pe care beneficiarii eligibili selectati trebuie sa o transmita la ANIMMC prin posta sau prin curier, insotita de urmatoarele documente:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 5 la prezenta procedura, insotit de documentele justificative, in original si in copie, prevazut in anexa nr. 1 la prezenta procedura, in ordinea activitatilor;
    c) documentele care dovedesc autorizarea furnizorilor de formare profesionala, conform prevederilor pct. 6.4.
    9.2. Alocatia financiara nerambursabila va fi acordata comerciantilor dupa efectuarea cursurilor si a platii cheltuielilor eligibile aferente acestora.
    9.3. Termenul limita pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile completate este data de 15 noiembrie (inclusiv) a anului bugetar in curs.
    9.4. Nu se accepta deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plati compensatorii intre partile contractante in cadrul activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    9.5. Virarea efectiva a sumei care constituie alocatia financiara nerambursabila se face de catre ANIMMC, pentru comerciantii care indeplinesc toate conditiile de eligibilitate, in contul deschis la trezoreria statului in a carei raza teritoriala isi au sediul sau la care sunt luati in evidenta fiscala, dupa caz, pe baza analizei setului de documente prevazute la pct. 9.1, in termen de 20 de zile calendaristice de la inregistrarea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile. Documentele originale vor fi ridicate de catre comercianti de la sediul ANIMMC sau vor fi transmise prin posta dupa verificarea conformitatii copiilor si virarea efectiva a sumei reprezentand alocatia financiara nerambursabila.
    9.6. ANIMMC are dreptul sa verifice atat la sediul comerciantilor, cat si al furnizorilor de formare profesionala veridicitatea si conformitatea declaratiilor, activitatilor si cheltuielilor facute in cadrul Programului.
    In cazul in care, in urma controalelor efectuate de reprezentantii ANIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constata ca beneficiarii au facut declaratii incomplete si/sau false pentru a obtine alocatia financiara nerambursabila ori ca au deturnat destinatia, acestia au obligatia de a rambursa sumele primite, actualizate la data constatarii fraudei.

    10. Modificarea cererii de solicitare a alocatiei financiare nerambursabile
    10.1. In cazul in care au intervenit modificari la una sau mai multe dintre informatiile cuprinse in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, pentru care ANIMMC a transmis solicitantilor notificarea privind acordul de principiu, acestia au obligatia de a transmite la ANIMMC prin posta ori prin curier cererea-tip de renuntare totala/partiala a finantarii, pentru care exista acord de principiu, conform anexei nr. 6 la prezenta procedura. Solicitantii beneficiaza de alocatie financiara nerambursabila pentru activitatile si cheltuielile ramase nemodificate. Pentru activitatile, cheltuielile eligibile si partile contractante care au suferit modificari, solicitantul poate transmite o noua cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, concomitent sau ulterior transmiterii cererii-tip de renuntare totala/partiala a finantarii.
    10.2. Cererea-tip de renuntare totala/partiala a finantarii pentru care exista acordul de principiu se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului beneficiarului eligibil, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Completarea cererii-tip de renuntare totala/partiala a finantarii se face prin tehnoredactare.
    10.3. Comerciantii sunt obligati sa efectueze activitatile/cursurile pentru care se acorda finantare si sa depuna cererea de eliberare a contravalorii alocatiei financiare nerambursabile pana cel mai tarziu la data de 15 noiembrie 2003.
    10.4. Anexele nr. 1 - 6 fac parte integranta din prezenta procedura.

    11. Confidentialitate
    Documentele justificative depuse de catre solicitanti in cadrul Programului sunt confidentiale, membrii UIP avand obligatia de a nu dezvalui informatii mentionate in acestea catre terte persoane.

    ANEXA 1
    la procedura

                 ACTIVITATILE SI CHELTUIELILE ELIGIBILE AFERENTE
                      care constituie obiectul finantarii

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |  Activitatile  |  Cheltuielile      | Valoarea     | Documentele        |
|crt.|  eligibile     |  eligibile         | maxima a     | justificative care |
|    |                |                    | finantarii pe| insotesc formularul|
|    |                |                    | activitate - | de decont          |
|    |                |                    | lei/curs/    |                    |
|    |                |                    | cursant -    |                    |
|____|________________|____________________|______________|____________________|
|  1.|Participarea    |cheltuieli pentru   |              |- protocolul/       |
|    |comerciantilor  |instruire:          |              |contractul de       |
|    |la cursuri de   |- taxa de           |              |prestari de servicii|
|    |formare/        |participare         |              |dintre furnizorul de|
|    |calificare      |individuala la      |              |formare profesionala|
|    |profesionala    |cursurile pentru:   |              |si fiecare          |
|    |                |  - bucatar;        |    1.700.000 |comerciant, in      |
|    |                |  - ospatar;        |    1.700.000 |original si in      |
|    |                |  - cofetar,        |              |copie*1);           |
|    |                |    patiser,        |              |                    |
|    |                |    cofetar-patiser;|    1.700.000 |- factura fiscala/  |
|    |                |  - vanzator;       |    1.700.000 |chitanta fiscala in |
|    |                |  - macelar,        |              |care sa fie         |
|    |                |    carmangiu;      |    1.700.000 |prevazuta intreaga  |
|    |                |  - barman,         |    1.700.000 |contravaloare a     |
|    |                |    barman-ospatar; |    1.700.000 |cursului, in        |
|____|________________|____________________|______________|original si in      |
|  2.|Participarea    |cheltuieli pentru   |              |copie;              |
|    |comerciantilor  |instruire:          |              |                    |
|    |la cursuri      |- taxa de           |              |- ordinul de plata/ |
|    |privind notiuni |participare         |              |chitanta, in        |
|    |fundamentale de |individuala la      |              |original si in      |
|    |igiena          |curs                |    1.000.000 |copie;              |
|____|________________|____________________|______________|                    |
|  3.|Participarea    |cheltuieli pentru   |              |- extrasul de cont, |
|    |comerciantilor  |instruire:          |              |dupa caz, in copie. |
|    |la cursuri      |- taxa de           |              |                    |
|    |de specializare/|participare         |              |                    |
|    |perfectionare   |individuala la      |              |                    |
|    |profesionala,   |cursurile pentru:   |              |                    |
|    |organizate pe   |  - sef de magazin, |              |                    |
|    |tematici din    |    sef de unitate  |              |                    |
|    |domeniul        |    de alimentatie  |              |                    |
|    |comertului      |    publica, sef de |              |                    |
|    |interior si al  |    sala, sef de    |              |                    |
|    |alimentatiei    |    unitate, sef de |              |                    |
|    |publice         |    piata           |              |                    |
|    |                |    agroalimentara; |    2.400.000 |                    |
|    |                |  - bucatar         |              |                    |
|    |                |    specialist;     |    2.400.000 |                    |
|    |                |  - barman          |              |                    |
|    |                |    preparator;     |    2.400.000 |                    |
|    |                |  - cofetar-sef;    |    2.400.000 |                    |
|    |                |  - perfectionare   |              |                    |
|    |                |    barman;         |      600.000 |                    |
|    |                |  - perfectionare   |              |                    |
|    |                |    patiser;        |      600.000 |                    |
|    |                |  - perfectionare   |              |                    |
|    |                |    cofetar;        |      600.000 |                    |
|    |                |  - perfectionare   |              |                    |
|    |                |    bucatar;        |      600.000 |                    |
|    |                |  - perfectionare   |              |                    |
|    |                |    ospatar;        |      600.000 |                    |
|    |                |  - perfectionare   |              |                    |
|    |                |    vanzator;       |      600.000 |                    |
|    |                |  - cursuri pentru  |              |                    |
|    |                |    aprofundarea    |              |                    |
|    |                |    cunostintelor   |              |                    |
|    |                |    de specialitate |    2.400.000 |                    |
|____|________________|____________________|______________|____________________|
    *1) In contract se vor preciza perioada de desfasurare a cursului, tematica, precum si numarul persoanelor care vor beneficia de servicii de instruire.

    ANEXA 2
    la procedura

               CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
    (Se completeaza toate rubricile din formularul-tip in limba romana, prin tehnoredactare)

    Subscrisa ............................, avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna .............................., avand calitatea de ......................., solicit finantarea in conditiile prevederilor Programului aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. ............

    SECTIUNEA A
    Prezentarea comerciantului

    Denumirea comerciantului ..................................................
    Sediul/adresa .............................................................
    Telefon ..............., fax ..............., e-mail ......................
    Data inregistrarii solicitantului .........................................
    Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului/judecatorie (dupa caz)
    ...........................................................................
    Codul fiscal (dupa caz) ...................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) .....................................
    Nr. contului in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ..............., deschis la Trezoreria ...................

    Forma juridica ............................................................

    Obiectul de activitate
    ...........................................................................
    ...........................................................................

    Cod CAEN ..................................................................

    Semnatura autorizata si stampila comerciantului,

    Data ...............

    SECTIUNEA B
    Prezentarea activitatilor pentru care se solicita finantare in cadrul Programului

    Tipul de activitati pentru care se solicita finantarea:
     _                       _                         _
    |_| Participarea        |_| Participarea          |_| Participarea
        comerciantilor          comerciantilor la         comerciantilor
        la cursuri de           cursuri privind           la cursuri de
        formare/calificare      notiuni fundamentale      specializare/
        profesionala            de igiena                 perfectionare
                                                          profesionala
________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala      Valoarea       Valoarea
                       pentru care se solicita  cheltuielilor  finantarii
                       finantare                eligibile*1)   nerambursabile*2)
                                                  - lei -          - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participarea       |_| Cheltuieli pentru
    comerciantilor         instruire:
    la cursuri de          - taxa de
    formare/calificare       participare
    profesionala             individuala*3)     .............. .................
                           - numarul de
                             participanti       .............. .................

                       TOTAL:

                       Denumirea si tematica cursului*4)
                       .........................................................
                       Date privind furnizorul de formare profesionala*5)
                       .........................................................
                       Denumirea ...............................................
                       Adresa ..................................................
                       .........................................................
                       Telefon/fax .............................................
________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala      Valoarea       Valoarea
                       pentru care se solicita  cheltuielilor  finantarii
                       finantare                eligibile*1)   nerambursabile*2)
                                                  - lei -          - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participarea       |_| Cheltuieli pentru
    comerciantilor         instruire
    la cursuri privind     individuala:
    notiuni                - taxa de
    fundamentale             participare
    de igiena                individuala*3)     .............. .................
                           - numarul de
                             participanti       .............. .................

                       TOTAL:                   .............. .................

                       Date privind furnizorul de formare profesionala*5)
                       .........................................................
                       Denumirea ...............................................
                       Adresa ..................................................
                       .........................................................
                       Telefon/fax .............................................
________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala      Valoarea       Valoarea
                       pentru care se solicita  cheltuielilor  finantarii
                       finantare                eligibile*1)   nerambursabile*2)
                                                  - lei -          - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participarea       |_| Cheltuieli pentru
    comerciantilor         instruire:
    la cursuri de          - taxa de
    specializare/            participare
    perfectionare            individuala*3)     .............. .................
    profesionala           - numarul de
                             participanti       .............. .................


                       TOTAL:                   .............. .................

                       Denumirea si tematica cursului*4)
                       .........................................................
                       .........................................................
                       Date privind furnizorul de formare profesionala*5)
                       .........................................................
                       Denumirea societatii comerciale
                       .........................................................
                       Adresa ..................................................
                       .........................................................
                       Telefon/fax .............................................

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata ..........................., identificat/identificata cu B.I./C.I. seria ..... nr. ............., eliberat/eliberata la data de ......................, cu domiciliul in localitatea .........................., str. ...................... nr. ....., bl. ......, sc. ....., ap. ...., sectorul/judetul ....................., in calitate de reprezentant legal al comerciantului ......................., declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezenta cerere sunt corecte si complete.
    Forma de proprietate a comerciantului pe care il reprezint este 100% privata.
        _
    DA |_|
        _
    NU |_|

    Declar pe propria raspundere ca participantii la cursuri sunt salariati ai societatii comerciale ..................... si nu au mai beneficiat de finantare de la bugetul de stat in ultimii 2 (doi) pentru activitatile prevazute la pct. 6.1 al Programului.
    Inteleg ca orice omisiune sau incorectitudine in prezentarea informatiilor in scopul obtinerii de avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.
    Semnatura autorizata si stampila comerciantului*)

    Functia: ......................
    Data semnarii: ................

------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A. (cost individual x nr. de participanti).
    *2) 60% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma totala a alocatiei financiare nerambursabile nu va depasi valoarea maxima, conform anexei nr. 1, pentru fiecare participant (cursant).
    *4) Se completeaza pentru fiecare curs.
    *5) Se completeaza pentru fiecare furnizor de pregatire profesionala.
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata a comerciantului.

    ANEXA 3
    la procedura

                                                  Data ........................
                                                  Numarul notificarii .........

                               NOTIFICARE*1)
               privind acordul de principiu pentru finantare

    Destinatar:
    Denumirea comerciantului ..................................................
    Data inregistrarii ........................................................
    Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului/judecatorie (dupa
caz)
    ...........................................................................
    Codul fiscal (dupa caz) ...................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) .....................................
    Sediul/adresa .............................................................
    Telefon/fax ...............................................................
    Ca urmare a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare nr. ......... din data de ..................., va notificam prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finantarea urmatoarelor activitati si cheltuieli aferente acestora:
________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii       Tipul de cheltuiala pentru care     Valoarea
                                 se acorda finantarea                finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participarea comerciantilor  |_| Cheltuieli pentru instruire:
    la cursuri de formare/           - taxa de participare
    calificare profesionala            individuala                   ...........
                                     - numarul de participanti       ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Denumirea cursului ............................
                                 ...............................................
                                 Date privind furnizorul de formare profesionala
                                 ...............................................
                                 Denumirea .....................................
                                 Adresa ........................................
                                 Telefon/fax ...................................
________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii       Tipul de cheltuiala pentru care     Valoarea
                                 se acorda finantarea                finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participarea comerciantilor  |_| Cheltuieli pentru instruire:
    la cursuri privind notiuni        - taxa de participare
    fundamentale de igiena              individuala*2)               ...........
                                      - numarul de participanti      ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Date privind furnizorul de formare profesionala
                                 ...............................................
                                 Denumirea .....................................
                                 Adresa ........................................
                                 Telefon/fax ...................................
________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii       Tipul de cheltuiala pentru care     Valoarea
                                 se acorda finantarea                finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participarea comerciantilor  |_| Cheltuieli pentru instruire:
    la cursuri de specializare/      - taxa de participare
    perfectionare profesionala         individuala*2)                ...........
                                     - numarul de participanti       ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Denumirea cursului ............................
                                 ...............................................
                                 Date privind furnizorul de formare profesionala
                                 ...............................................
                                 Denumirea .....................................
                                 Adresa ........................................
                                 Telefon/fax ...................................

                                 Valoarea totala a finantarii aprobate de
                                 principiu ....................................

    Coordonator UIP,

    Semnatura .....................

------------
    *1) Se completeaza de ANIMMC.
    *2) Suma totala a alocatiei financiare nerambursabile nu va depasi valoarea maxima, conform anexei nr. 1, pentru fiecare participant (cursant).

    ANEXA 4
    (la procedura)

                                CERERE-TIP
             de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile
    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare)

    Subscrisa ........................., avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ..............................., identificat/identificata cu B.I./C.I. seria ..... nr. ......, eliberat/eliberata la data de ............, cu domiciliul in localitatea ........................, str. ...................... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., sectorul/judetul ..............., cod postal .........., solicit eliberarea alocatiei financiare nerambursabile in conditiile prevederilor Programului aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. ....... .
    Datele de identificare a comerciantului:
    Denumirea comerciantului ..................................................
    Data inregistrarii ........................................................
    Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului/judecatorie (dupa caz)
    ..........................................................................
    Codul fiscal (dupa caz) ...................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) .....................................
    Sediul/adresa .............................................................
    Telefon ................., fax ..................., e-mail ................
    Cont bancar nr. ................. deschis la Trezoreria ...................
    Anexez la prezenta:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 5 la procedura, insotit de documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la procedura, in ordinea activitatilor;
    c) documentele care dovedesc eligibilitatea furnizorilor de formare profesionala;
    d) lista tuturor documentelor depuse in vederea eliberarii alocatiei financiare nerambursabile.
    Semnatura autorizata si stampila comerciantului*)
    Functia: ..........................
    Data semnarii: ....................

------------
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal comerciantul.

    ANEXA 5
    la procedura

                           FORMULAR DE DECONT*1)

    Denumirea solicitantului/comerciantului ............................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    F - Felul documentului
    V - Valoarea alocatiei nerambursabile
                                                                       - lei -
 ______________________________________________________________________________
|N |Activitatea*2)|Obiectul |Nr.     |Data    |Valoarea| Documentul de plata| V|
|r.|              |facturii |facturii|facturii|facturii|____________________|  |
|  |              |         |        |        |fara    |F |Nr.|Data|Valoarea|  |
|c |              |         |        |        |T.V.A.  |  |   |    |fara    |  |
|r |              |         |        |        |        |  |   |    |T.V.A.  |  |
|t.|              |         |        |        |        |  |   |    |        |  |
|__|______________|_________|________|________|________|__|___|____|________|__|
|1.|..............|.........|        |........|        |..|   |....|        |  |
|__|______________|_________|________|________|________|__|___|____|________|__|
|2.|..............|.........|        |........|        |..|   |....|        |  |
|__|______________|_________|________|________|________|__|___|____|________|__|
|3.|..............|.........|        |........|        |..|   |....|        |  |
|__|______________|_________|________|________|________|__|___|____|________|__|
                                     |TOTAL:  |        |///////////|        |  |
                                     |________|________|___________|________|__|

                                                         Viza UIP

    Semnatura si stampila comerciantului         Numele si prenumele
                                                 ...............................
                                                 Semnatura .....................
                                                 Data ..........................

------------
    *1) La prezentul decont se va anexa lista documentelor justificative in conformitate cu anexa nr. 1 la procedura si in ordinea activitatilor prezentate in decont, precum si documentele justificative in original si in copie.
    *2) Conform cheltuielilor eligibile prevazute in anexa nr. 1 la procedura.

    ANEXA 6
    la procedura

                                          CERERE-TIP
    de renuntare totala/partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu
    (Se completeaza in cazul modificarii uneia dintre conditiile in care s-a obtinut acordul de principiu asupra finantarii)

    Subscrisa ........................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna ........................., avand calitatea de ............................., renunt la finantarea pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea comerciantului

    Denumirea comerciantului ...................................................
    Adresa .....................................................................
    Telefon ..............., fax ................., e-mail .....................
    Data inregistrarii .........................................................
    Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului/judecatorie (dupa caz)
    ............................................................................
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Nr. contului bancar in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ................, deschis la Trezoreria ...................

    SECTIUNEA B
    Cheltuieli pentru care se solicita renuntarea la finantare

________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii             Tipul de cheltuiala           Valoarea
                                                                     finantarii
                                                                     pentru care
                                                                     se solicita
                                                                     renuntarea
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participarea comerciantilor  |_| Cheltuieli pentru instruire:
    la cursuri de formare/           - taxa de participare
    calificare profesionala            individuala                   ...........
                                     - numarul de participanti       ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Denumirea si tematica cursului*1)
                                 ..............................................
                                 Date privind furnizorul de pregatire
                                 profesionala*2):
                                 Denumirea ....................................
                                 Adresa .......................................
                                 Telefon/fax ..................................
________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii             Tipul de cheltuiala           Valoarea
                                                                     finantarii
                                                                     pentru care
                                                                     se solicita
                                                                     renuntarea
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participarea comerciantilor  |_| Cheltuieli pentru instruire:
    la cursuri privind notiuni       - taxa de participare           ...........
    fundamentale de igiena             individuala
                                     - numarul de participanti       ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Date privind furnizorul de pregatire
                                 profesionala*2):
                                 Denumirea .....................................
                                 Adresa ........................................
                                 Telefon/fax ...................................
________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii             Tipul de cheltuiala           Valoarea
                                                                     finantarii
                                                                     pentru care
                                                                     se solicita
                                                                     renuntarea
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participarea comerciantilor  |_| Cheltuieli pentru instruire:
    la cursuri de specializare/      - taxa de participare           ...........
    perfectionare profesionala         individuala
                                     - numarul de participanti       ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Denumirea si tematica cursului*1)
                                 ...............................................
                                 Date privind furnizorul de pregatire
                                 profesionala*2):
                                 Denumirea .....................................
                                 Adresa ........................................
                                 Telefon/fax ...................................
________________________________________________________________________________

    Semnatura autorizata si stampila comerciantului

    Functia ...............
    Data ..................

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata ..........................., identificat/identificata cu B.I./C.I./pasaport seria ..... nr. ............., eliberat/eliberata la data de ..................., cu domiciliul in localitatea ........................., str. ....................... nr. ......., bl. ......., sc. ......, ap. ........, sectorul/judetul ................................., in calitate de reprezentant legal al comerciantului ................................, declar pe propria raspundere ca renunt total sau partial la finantarea pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC.

    Semnatura autorizata si stampila comerciantului*)

    Functia .......................
    Data semnarii .................

------------
    *1) Se completeaza pentru fiecare curs.
    *2) Se completeaza pentru fiecare beneficiar eligibil/comerciant.
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata a solicitantului.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 119/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 119 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 119/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu