Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1181 din 23 august 2007

privind modelul si continutul Raportului de inspectie fiscala

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 611 din 4 septembrie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 4 alin (2) pct. 2 şi ale art. 12 alin. (3) din Hotărarea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

avand în vedere prevederile art. 109 şi ale art. 228 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale pct. 106.4 din Hotărarea Guvernului nr. 1.050/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul Raportului de inspecţie fiscală, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Instrucţiunile privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală sunt prezentate în anexa nr. 2.

Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 551/2004.

Art. 5. - Direcţia generală de coordonare a inspecţiei fiscale, Direcţia antifraudă fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Daniel Chitoiu

ANEXA Nr. 1

APROBAT

Conducătorul activităţii

de inspecţie fiscală,

Funcţia,

...................................

Numele şi prenumele,

...................................

Semnătura şi ştampila

...................................

RAPORT   DE   INSPECŢIE   FISCALA

încheiat la data de.............

CAPITOLUL I   Date despre inspecţia fiscală

CAPITOLUL II   Date despre contribuabil

CAPITOLULUI   Constatări fiscale

(se completează pentru fiecare obligaţie fiscală verificată)

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală

2. Obiective minimale avute în vedere

3.  Baza de impunere

4. Soluţionarea decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

CAPITOLUL IV  Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

2. Utilizarea şi ţinerea registrelor

CAPITOLUL V   Discuţia finală cu contribuabilul

1.   Prezentarea    sintezei    punctului    de    vedere    al contribuabilului

2.   Concluzii   asupra   analizei   punctului   de   vedere   al contribuabilului

CAPITOLUL VI   Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

CAPITOLUL VII   Anexe

Avizat

Şef serviciu/birou,

Numele şi prenumele,

.................................

Semnătura

................................

Intocmit

Numele şi prenumele,

..................................

Funcţia şi semnătura

.................................

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală

Raportul de inspecţie fiscală se întocmeşte de echipa de inspecţie fiscală pentru consemnarea constatărilor inspecţiei fiscale, indiferent dacă se stabilesc sau nu diferenţe de obligaţii fiscale suplimentare în cadrul unei inspecţii fiscale generale ori parţiale.

CAPITOLUL I

Date despre inspecţia fiscală

Prezentarea organelor de inspecţie fiscală care efectuează verificarea şi care întocmesc raportul de inspecţie fiscală, precizandu-se, pentru fiecare, numele şi prenumele, funcţia, numărul legitimaţiei de inspecţie fiscală, unitatea fiscală din care face parte şi numărul şi data ordinului de serviciu.

De asemenea, se vor preciza:

- temeiul juridic al inspecţiei fiscale;

- numărul şi data transmiterii avizului de inspecţie fiscală. In cazul în care data începerii inspecţiei fiscale a fost amanată, se vor specifica numărul şi data acordului, precum şi noul termen aprobat;

- perioada supusă verificării. In cazul în care verificarea se va face pentru o perioadă diferită de cea din avizul de inspecţie fiscală, se va înscrie perioada verificată efectiv, cu precizarea motivului care a condus la modificarea perioadei supuse inspecţiei fiscale;

- numărul de înregistrare şi data începerii inspecţiei fiscale înscrise în Registrul unic de control;

- perioada în care s-a desfăşurat inspecţia fiscală, precum şi locul de desfăşurare. In cazul în care inspecţia fiscală a fost suspendată, se vor înscrie perioadele în care s-a efectuat inspecţia fiscală;

- obligaţiile fiscale şi perioadele care fac obiectul inspecţiei fiscale;

- modul de îndeplinire a dispoziţiilor stabilite prin ultimul act de control.

CAPITOLUL II

Date despre contribuabil

1.  Datele de identificare ale contribuabilului: denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, codul CAEN al activităţii principale desfăşurate, capitalul social subscris şi vărsat, comentarii privind majorarea/diminuarea capitalului social.

2.  Forma de proprietate, forma juridică, precum şi principalii acţionari/asociaţi şi evoluţia capitalului social.

3.  Informaţii referitoare la acţionari/asociaţi, în situaţia în care sunt constatate relaţii de participare la alt contribuabil cu care are relaţii de afaceri.

4.  Verificarea corectitudinii listei conturilor bancare cu cele comunicate de unităţile bancare organelor fiscale competente;

5.   Evoluţia cifrei de afaceri şi a rezultatului exerciţiului financiar, conform ultimelor 3 bilanţuri anuale, indiferent de perioada verificată.

6.  Verificarea evidenţei documentelor cu regim special, cu prezentarea actelor cu care au fost achiziţionate: plaja de numere pentru facturile achiziţionate, facturile utilizate, alte documente cu regim special, documente cu regim special anulate, stocul celor rămase (pentru perioada de pană la 31 decembrie 2006 ). Incepand cu 1 ianuarie 2007 se vor verifica existenţa seriei şi plajei de numere aprobate de conducerea societăţii şi data începerii utilizării acestora.

7.   Prezentarea subunităţilor contribuabilului cu precizări specifice, dacă este cazul, pentru cele care prezintă un interes fiscal deosebit: declararea punctelor de lucru, respectarea regimului autorizărilor, antrepozit fiscal, utilizator final, jocuri de noroc - licenţe etc.

8.     Persoana care asigură administrarea activităţii contribuabilului verificat.

9.  Persoana care răspunde de conducerea contabilităţii.

10.  Persoana desemnată să reprezinte contribuabilul pe durata inspecţiei fiscale.

11.  Prezentarea relaţiilor de afiliere dintre contribuabilul verificat şi alţi contribuabili care au calitatea de clienţi sau furnizori.

CAPITOLUL III

Constatări fiscale

Pentru fiecare obligaţie fiscală care a făcut obiectul inspecţiei fiscale se vor avea în vedere şi se vor cuprinde în constatări următoarele:

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală:

- denumirea obligaţiei fiscale;

- perioada supusă inspecţiei fiscale;

- prezentarea procedurii de control utilizate. In cazul controlului prin sondaj, selectarea documentelor şi a operaţiunilor semnificative se apreciază de organul de inspecţie fiscală in funcţie de natura activităţii contribuabilului;

- facilităţile fiscale (scutiri, reduceri, ajutor de stat, subvenţii) de care a beneficiat contribuabilul în perioada supusă inspecţiei fiscale şi modul de respectare a acestora.

2. Obiective minimale avute în vedere

In acţiunea de inspecţie fiscală se vor avea în vedere următoarele obiective minimale:

- verificarea realităţii declaraţiilor fiscale şi informative în corelaţie cu datele din evidenţa contabilă, registrele societăţii sau orice alte documente justificative existente în societate ori obţinute prin controale încrucişate, precum şi cu alte declaraţii depuse în conformitate cu legile speciale;

- verificarea existenţei contractelor şi modul lor de derulare, în vederea determinării tuturor operaţiunilor impozabile realizate de contribuabil, inclusiv identificarea faptică a surselor generatoare de venit;

- verificarea înregistrării tuturor veniturilor aferente activităţii desfăşurate;

- verificarea utilizării documentelor cu regim special, pentru perioade anterioare datei de 1 ianuarie 2007. După această dată se va verifica modul de alocare şi gestionare a documentelor fiscale conform prevederilor legale;

- verificarea modului de înregistrare a cheltuielilor aferente obţinerii veniturilor, precum şi a tratamentului fiscal al acestora;

- verificarea corectitudinii sumelor utilizate cu drept de deducere din impozitele, taxele sau contribuţiile datorate.

3.  Baza de impunere

A. In cazul în care se constată aspecte care modifică baza de impunere, se vor menţiona:

- elementele identificate în activitatea contribuabilului care au influenţat baza de impunere;

- punctul de vedere al inspecţiei fiscale faţă de interpretarea contribuabilului;

- consecinţele fiscale ale abaterilor constatate, motivele de drept şi temeiul legal pentru modificarea bazei de impunere;

-   modul de calcul al bazei impozabile şi stabilirea eventualelor diferenţe, precum şi calculul impozitului, taxei sau al contribuţiei stabilite suplimentar. Pentru obligaţiile fiscale pentru care legea prevede dreptul contribuabilului de a efectua deduceri/reduceri se va verifica modul de exercitare a acestui drept şi corectitudinea calculului sumei deduse;

-  calculul obligaţiilor fiscale accesorii la diferenţele de impozite, taxe sau contribuţii stabilite de inspecţia fiscală;

-   stabilirea responsabilităţilor pentru aplicarea sau determinarea eronată a bazei impozabile şi efectuarea de propuneri pentru sancţionare conform prevederilor legale, acolo unde este cazul.

B. In cazul în care baza de impunere nu se modifică, se va menţiona acest lucru. In această situaţie se vor prezenta următoarele:

- perioadele efectiv verificate;

- documentele care au stat la baza concluziei că obligaţia fiscală este corect determinată.

4.  Soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

Pentru soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare se va efectua inspecţie fiscală parţială, care va avea ca obiect doar verificarea TVA-ului.

Dacă se soluţionează mai multe deconturi, fiecare dintre ele va fi verificat separat, cu înscrierea distinctă a constatărilor aferente fiecăruia dintre acestea, astfel:

- prima perioadă verificată va cuprinde intervalul de timp de la începutul perioadei anterioare neverificate (cu condiţia încadrării în termenul legal de prescripţie) pană la data de sfarşit a perioadei aferente decontului de TVA cu sume negative în care s-a bifat opţiunea de rambursare;

-  următoarea perioadă verificată va începe de la data ultimului decont verificat pană la sfarşitul perioadei aferente următorului decont ce urmează a se verifica.

In acelaşi mod se va continua pană la soluţionarea tuturor deconturilor de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare, depuse şi neverificate.

Soluţionarea fiecărui decont de TVA cu sume negative cu opţiunea de rambursare se va finaliza astfel:

- în cazul în care nu se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de nemodificare a bazei de impunere, care, împreună cu un exemplar al raportului de inspecţie fiscală, se va transmite după avizare şi aprobare compartimentului de specialitate pentru emiterea deciziei de rambursare;

- în cazul în care se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, care în acest caz are şi rol de decizie de rambursare.

CAPITOLUL IV

Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

In acest capitol se vor prezenta constatările inspecţiei fiscale referitoare la organizarea compartimentului de contabilitate (acolo unde este cazul), urmărindu-se în principal respectarea prevederilor Legii contabilităţii. In acest sens, se va avea în vedere modul de evidenţiere a operaţiunilor de capital, a imobilizărilor, a operaţiunilor de trezorerie, contabilizarea stocurilor şi a producţiei în curs de execuţie, precum şi contabilitatea angajamentelor şi a altor drepturi patrimoniale, efectuarea şi valorificarea inventarierii patrimoniului.

Pentru contribuabilii care aplică Reglementările contabile armonizate cu directivele europene şi cu standardele internaţionale de contabilitate se va avea în vedere modul de retratare a conturilor contabile.

2.  Utilizarea şi ţinerea registrelor

Se vor consemna constatările referitoare la modul de utilizare a registrelor contabile şi întocmirea jurnalelor obligatorii.

Se va menţiona dacă s-a efectuat inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale şi modul de valorificare a acestuia.

CAPITOLUL V

Discuţia finală cu contribuabilul

1. Prezentarea sintezei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se vor consemna, în mod obligatoriu, numărul şi data documentului prin care contribuabilul este înştiinţat despre data, ora şi locul de desfăşurare a discuţiei finale.

In caz de refuz al contribuabilului de a se prezenta la discuţia finală, acest fapt va fi menţionat expres în raport.

De asemenea, se va prezenta o sinteză a punctului de vedere al contribuabilului pentru fiecare diferenţă de impozit, taxă, contribuţie, care va fi anexată la Raportul de inspecţie fiscală.

2. Concluzii asupra analizei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se va prezenta rezultatul analizei efectuate de echipa de inspecţie fiscală faţă de punctul de vedere al contribuabilului. Argumentele organelor de inspecţie fiscală vor fi prezentate pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie pentru care contribuabilul a prezentat punctul său de vedere.

CAPITOLUL VI

Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie la care s-au calculat diferenţe sau accesorii în sarcina contribuabilului se vor prezenta următoarele informaţii:

Nr. crt.

Denumire impozit, taxă,

contribuţie*)/Obligaţii fiscale

accesorii

Perioada verificată/ Perioada pentru care s-au calculat obligaţiile fiscale accesorii

Baza impozabilă

stabilită

suplimentar**)

- lei -

Impozit, taxă, contribuţie

stabilită suplimentar de plată/ Obligaţii fiscale accesorii***)

- lei -

De la data

Pană la data

0

1

2

3

4

5

1.

Obligaţie fiscală

zz. ll. aa

zz. ll. aa

2.

Majorări de întarziere

zz. ll. aa

zz. ll. aa

*) Se va completa pentru fiecare obligaţie fiscală suplimentară stabilită de organele de inspecţie fiscală.

**) Se va completa cu suma totală a bazei impozabile stabilită suplimentar de inspecţia fiscală şi calculată în anexele la Raportul de inspecţie fiscală, pentru fiecare categorie de impozit, taxă sau contribuţie.

***) Se va completa cu valoarea totală a impozitului, taxei, contribuţiei sau a obligaţiilor fiscale accesorii calculate suplimentar de inspecţia fiscală în anexele la Raportul de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală va fi semnat de organele de inspecţie fiscală, avizat de şeful serviciului/biroului şi aprobat de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală stă la baza întocmirii următoarelor acte administrativ fiscale:

- decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală;

- decizia de nemodificare a bazei impozabile;

-  dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

Raportul va fi întocmit în 3 (trei) exemplare, dintre care unul pentru contribuabil, unul pentru organele de inspecţie fiscală şi unul pentru organul fiscal de administrare competent, unde contribuabilul este luat în evidenţă ca plătitor de impozite şi taxe.

Raportul de inspecţie fiscală se anexează la actul administrativ fiscal emis, după caz, respectiv la decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, la decizia de nemodificare a bazei de impunere sau la dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

CAPITOLUL VII

Anexe

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie verificată, la Raportul de inspecţie fiscală se vor anexa situaţii, tabele, copii de pe documente, note explicative, necesare susţinerii constatărilor, fiind parte integrantă din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele sau situaţiile se întocmesc ori de cate ori este necesară sintetizarea unui număr mai mare de documente sau operaţiuni şi în toate cazurile în care se prezintă şi se susţin constatările din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele şi situaţiile anexate la Raportul de inspecţie fiscală vor fi semnate de organele de inspecţie fiscală şi, pentru luare la cunoştinţă, de către reprezentantul societăţii.

Tot în acest capitol se va prezenta declaraţia dată pe propria răspundere de reprezentantul legal al contribuabilului, prin care declară că a pus la dispoziţie toate documentele şi informaţiile solicitate.

De asemenea, la Raportul de inspecţie fiscală se va anexa orice document întocmit pentru înştiinţarea, solicitarea de documente, note explicative sau procese-verbale pentru consemnarea unor constatări în timpul inspecţiei fiscale.


COMENTARII la Ordinul 1181/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1181 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1219 1994
    Oferta pentru a ajuta la Bună dimineața, În primul rând, aș sfătui să se abtine de la ofertele de pe net, precum și anunțuri. Din moment ce peste 90% dintre aceste anunțuri sunt frauduloase. Astăzi există mai multe și mai multe escrocherii. Am vrut să împrumute bani, după ce au un anunț în fiecare zi primesc mai mult de 25 de mesaje nimic la escrocii care cer bani spun costurile de documente. Și suprimat mesaj dar o zi a căzut pe o persoană pe nume Leónido Veronas, de asemenea, crede că a fost parte a escroci net, dar spre surprinderea mea, acest lucru este diferit, el mi-a făcut un împrumut de 40.000 de euro, cu un procent mare de 2% nerambursabile cu privire la numărul de timp pe care doriți. El a confirmat și a venit să caute un contact împrumut prin e-mail. Iată adresa dvs. de email: leonidoveronas@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 51 2014
    CEI CARE S-AU MUTAT LA CERERE BENEFICIAZA
ANONIM a comentat Ordin 264 2003
    Buna ziua Mai este in vigoare acest ordin ? Tinand cont ca : Legea 103/1996 este modificata prin Legea vanatorii 654/2001 care ulterior se modifica prin Legea 407 din 9 noiembrie 2006 si mai incoace prin alta mica gramajoara de legi. Oricum, articolul 56 din 407/2006 ramane prezent la toate modificarile ulterioare si el arata asa: ART. 56 (1) În scopul administrării şi gestionării fondului cinegetic într-o conceptie unitară, administratorul elaborează şi aproba, cu avizul Consiliului Naţional de Vanatoare, în limita prevederilor prezentei legi, regulamente, instrucţiuni şi reglementări tehnice. (2) Actuala strategie cinegetica şi actualele regulamente, instrucţiuni şi norme tehnice privind vanatul şi vânătoarea, emise în baza Legii fondului cinegetic şi a protecţiei vânatului nr. 103/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, rămân în vigoare pana la revizuirea acestora în concordanta cu reglementările internaţionale la care statul roman este parte, dar nu mai târziu de 2 ani de la intrarea în vigoare a prezentei legi. Acest al doilea paragraf zice cat se poate de negru pe alb ca orice act normativ care priveste vanatul si vanatoarea, emis in baza anterioarelor legi ale vanatorii poate ramane in vigoare maxim doi ani de la data intrarii in exercitiu a legii 407 daca intre timp n-au fost modificate in concordanta cu reglementarile internationale
ANONIM a comentat Ordin 264 2003
    Buna ziua Mai este in vigoare acest ordin ? Tinand cont ca : Legea 103/1996 este modificata prin Legea vanatorii 654/2001 care ulterior se modifica prin Legea 407 din 9 noiembrie 2006 si mai incoace prin alta mica gramajoara de legi. Oricum, articolul 56 din 407/2006 ramane prezent la toate modificarile ulterioare si el arata asa: ART. 56 (1) În scopul administrării şi gestionării fondului cinegetic într-o conceptie unitară, administratorul elaborează şi aproba, cu avizul Consiliului Naţional de Vanatoare, în limita prevederilor prezentei legi, regulamente, instrucţiuni şi reglementări tehnice. (2) Actuala strategie cinegetica şi actualele regulamente, instrucţiuni şi norme tehnice privind vanatul şi vânătoarea, emise în baza Legii fondului cinegetic şi a protecţiei vânatului nr. 103/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, rămân în vigoare pana la revizuirea acestora în concordanta cu reglementările internaţionale la care statul roman este parte, dar nu mai târziu de 2 ani de la intrarea în vigoare a prezentei legi. Acest al doilea paragraf zice cat se poate de negru pe alb ca orice act normativ care priveste vanatul si vanatoarea, emis in baza anterioarelor legi ale vanatorii poate ramane in vigoare maxim doi ani de la data intrarii in exercitiu a legii 407 daca intre timp n-au fost modificate in concordanta cu reglementarile internationale
ANONIM a comentat Hotărârea 495 2014
     Unde se gaseste formularul pentru "Cererea de acord pentru exceptare"?
ANONIM a comentat Rectificare 51 2014
    Ai nevoie de un împrumut rapid și ușor? Eu sunt Domnul Jonna, CEO al Jonna Finanțe companiei de împrumut, eu sunt pentru a vă înștiința că aceasta este o firmă de creditare care oferă împrumuturi la o rată a dobânzii de 2% până la organizațiile de oameni / afaceri care au nevoie de bani. Vreau să știți că suma de împrumut va fi acordat la tine. Va oferim toate tipurile de credite pentru persoane minte grave, care au nevoie de asistență financiară. Pentru a obține procedurile de împrumut a început, trimite-ne urmatoarele detalii:-mail: jonnafinance@outlook.com
ANONIM a comentat Hotărârea 599 2014
    Ai nevoie de un împrumut rapid și ușor? Eu sunt Domnul Jonna, CEO al Jonna Finanțe companiei de împrumut, eu sunt pentru a vă înștiința că aceasta este o firmă de creditare care oferă împrumuturi la o rată a dobânzii de 2% până la organizațiile de oameni / afaceri care au nevoie de bani. Vreau să știți că suma de împrumut va fi acordat la tine. Va oferim toate tipurile de credite pentru persoane minte grave, care au nevoie de asistență financiară. Pentru a obține procedurile de împrumut a început, trimite-ne urmatoarele detalii:-mail: jonnafinance@outlook.com
ANONIM a comentat Ordin 69 2014
    Ai nevoie de un împrumut rapid și ușor? Eu sunt Domnul Jonna, CEO al Jonna Finanțe companiei de împrumut, eu sunt pentru a vă înștiința că aceasta este o firmă de creditare care oferă împrumuturi la o rată a dobânzii de 2% până la organizațiile de oameni / afaceri care au nevoie de bani. Vreau să știți că suma de împrumut va fi acordat la tine. Va oferim toate tipurile de credite pentru persoane minte grave, care au nevoie de asistență financiară. Pentru a obține procedurile de împrumut a început, trimite-ne urmatoarele detalii:-mail: jonnafinance@outlook.com
ANONIM a comentat Ordin 549 2004
    Max toată lumea de aici. Ceea ce a spus Christine Coleman este foarte adevărat, deși s-ar putea Nu o cunosc. Am experimentat-o prima mana, de asemenea. Acesta a fost această organizație numit lindaparkerloancompany că într-adevăr m-au ajutat să plătească medical meu facturi, atunci când am fost îndrăznesc nevoie de bani pentru că eu sunt o văduvă. Un prieten de-al mea, de asemenea, ma îndreptat către ei. atunci când am fost pe cale să facă o operație majoră și am avut nici bani, la acel moment, au venit în ajutorul meu și în mai puțin de 48 de ore, am primit împrumut mea. Dar a spune adevărul, am fost nervos și speriat la în primul rând pentru că i-au fost scammed de două ori. Dar când am chemat sus curaj și să urmeze politicile lor de creditare, împreună cu sfatul meu de prieteni, la sfârșitul m-am trezit zâmbind. Dacă nu pentru ei, poate că i-ar fi fost mort până acum. Am luat chiar și un alt împrumut de la ei începe afacerea mea după recuperarea mea pe care i-am, de asemenea, plata înapoi acum. Singurul meu sfat acum este ca orice organism care este cu adevărat nevoie de împrumut ar trebui să le contacteze cu e-mail lor prin: lindaparkerloancompany@gmail.com și a obține un împrumut de la ei. Mulțumiri. (Paulo)
ANONIM a comentat OUG 32 2014
    Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria dumneavoastră? Dacă da, să ne contactați prin collinsscotthelpfunds@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1181/2007
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu