Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1181 din 23 august 2007

privind modelul si continutul Raportului de inspectie fiscala

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 611 din 4 septembrie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 4 alin (2) pct. 2 şi ale art. 12 alin. (3) din Hotărarea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

avand în vedere prevederile art. 109 şi ale art. 228 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale pct. 106.4 din Hotărarea Guvernului nr. 1.050/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul Raportului de inspecţie fiscală, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Instrucţiunile privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală sunt prezentate în anexa nr. 2.

Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 551/2004.

Art. 5. - Direcţia generală de coordonare a inspecţiei fiscale, Direcţia antifraudă fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Daniel Chitoiu

ANEXA Nr. 1

APROBAT

Conducătorul activităţii

de inspecţie fiscală,

Funcţia,

...................................

Numele şi prenumele,

...................................

Semnătura şi ştampila

...................................

RAPORT   DE   INSPECŢIE   FISCALA

încheiat la data de.............

CAPITOLUL I   Date despre inspecţia fiscală

CAPITOLUL II   Date despre contribuabil

CAPITOLULUI   Constatări fiscale

(se completează pentru fiecare obligaţie fiscală verificată)

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală

2. Obiective minimale avute în vedere

3.  Baza de impunere

4. Soluţionarea decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

CAPITOLUL IV  Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

2. Utilizarea şi ţinerea registrelor

CAPITOLUL V   Discuţia finală cu contribuabilul

1.   Prezentarea    sintezei    punctului    de    vedere    al contribuabilului

2.   Concluzii   asupra   analizei   punctului   de   vedere   al contribuabilului

CAPITOLUL VI   Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

CAPITOLUL VII   Anexe

Avizat

Şef serviciu/birou,

Numele şi prenumele,

.................................

Semnătura

................................

Intocmit

Numele şi prenumele,

..................................

Funcţia şi semnătura

.................................

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală

Raportul de inspecţie fiscală se întocmeşte de echipa de inspecţie fiscală pentru consemnarea constatărilor inspecţiei fiscale, indiferent dacă se stabilesc sau nu diferenţe de obligaţii fiscale suplimentare în cadrul unei inspecţii fiscale generale ori parţiale.

CAPITOLUL I

Date despre inspecţia fiscală

Prezentarea organelor de inspecţie fiscală care efectuează verificarea şi care întocmesc raportul de inspecţie fiscală, precizandu-se, pentru fiecare, numele şi prenumele, funcţia, numărul legitimaţiei de inspecţie fiscală, unitatea fiscală din care face parte şi numărul şi data ordinului de serviciu.

De asemenea, se vor preciza:

- temeiul juridic al inspecţiei fiscale;

- numărul şi data transmiterii avizului de inspecţie fiscală. In cazul în care data începerii inspecţiei fiscale a fost amanată, se vor specifica numărul şi data acordului, precum şi noul termen aprobat;

- perioada supusă verificării. In cazul în care verificarea se va face pentru o perioadă diferită de cea din avizul de inspecţie fiscală, se va înscrie perioada verificată efectiv, cu precizarea motivului care a condus la modificarea perioadei supuse inspecţiei fiscale;

- numărul de înregistrare şi data începerii inspecţiei fiscale înscrise în Registrul unic de control;

- perioada în care s-a desfăşurat inspecţia fiscală, precum şi locul de desfăşurare. In cazul în care inspecţia fiscală a fost suspendată, se vor înscrie perioadele în care s-a efectuat inspecţia fiscală;

- obligaţiile fiscale şi perioadele care fac obiectul inspecţiei fiscale;

- modul de îndeplinire a dispoziţiilor stabilite prin ultimul act de control.

CAPITOLUL II

Date despre contribuabil

1.  Datele de identificare ale contribuabilului: denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, codul CAEN al activităţii principale desfăşurate, capitalul social subscris şi vărsat, comentarii privind majorarea/diminuarea capitalului social.

2.  Forma de proprietate, forma juridică, precum şi principalii acţionari/asociaţi şi evoluţia capitalului social.

3.  Informaţii referitoare la acţionari/asociaţi, în situaţia în care sunt constatate relaţii de participare la alt contribuabil cu care are relaţii de afaceri.

4.  Verificarea corectitudinii listei conturilor bancare cu cele comunicate de unităţile bancare organelor fiscale competente;

5.   Evoluţia cifrei de afaceri şi a rezultatului exerciţiului financiar, conform ultimelor 3 bilanţuri anuale, indiferent de perioada verificată.

6.  Verificarea evidenţei documentelor cu regim special, cu prezentarea actelor cu care au fost achiziţionate: plaja de numere pentru facturile achiziţionate, facturile utilizate, alte documente cu regim special, documente cu regim special anulate, stocul celor rămase (pentru perioada de pană la 31 decembrie 2006 ). Incepand cu 1 ianuarie 2007 se vor verifica existenţa seriei şi plajei de numere aprobate de conducerea societăţii şi data începerii utilizării acestora.

7.   Prezentarea subunităţilor contribuabilului cu precizări specifice, dacă este cazul, pentru cele care prezintă un interes fiscal deosebit: declararea punctelor de lucru, respectarea regimului autorizărilor, antrepozit fiscal, utilizator final, jocuri de noroc - licenţe etc.

8.     Persoana care asigură administrarea activităţii contribuabilului verificat.

9.  Persoana care răspunde de conducerea contabilităţii.

10.  Persoana desemnată să reprezinte contribuabilul pe durata inspecţiei fiscale.

11.  Prezentarea relaţiilor de afiliere dintre contribuabilul verificat şi alţi contribuabili care au calitatea de clienţi sau furnizori.

CAPITOLUL III

Constatări fiscale

Pentru fiecare obligaţie fiscală care a făcut obiectul inspecţiei fiscale se vor avea în vedere şi se vor cuprinde în constatări următoarele:

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală:

- denumirea obligaţiei fiscale;

- perioada supusă inspecţiei fiscale;

- prezentarea procedurii de control utilizate. In cazul controlului prin sondaj, selectarea documentelor şi a operaţiunilor semnificative se apreciază de organul de inspecţie fiscală in funcţie de natura activităţii contribuabilului;

- facilităţile fiscale (scutiri, reduceri, ajutor de stat, subvenţii) de care a beneficiat contribuabilul în perioada supusă inspecţiei fiscale şi modul de respectare a acestora.

2. Obiective minimale avute în vedere

In acţiunea de inspecţie fiscală se vor avea în vedere următoarele obiective minimale:

- verificarea realităţii declaraţiilor fiscale şi informative în corelaţie cu datele din evidenţa contabilă, registrele societăţii sau orice alte documente justificative existente în societate ori obţinute prin controale încrucişate, precum şi cu alte declaraţii depuse în conformitate cu legile speciale;

- verificarea existenţei contractelor şi modul lor de derulare, în vederea determinării tuturor operaţiunilor impozabile realizate de contribuabil, inclusiv identificarea faptică a surselor generatoare de venit;

- verificarea înregistrării tuturor veniturilor aferente activităţii desfăşurate;

- verificarea utilizării documentelor cu regim special, pentru perioade anterioare datei de 1 ianuarie 2007. După această dată se va verifica modul de alocare şi gestionare a documentelor fiscale conform prevederilor legale;

- verificarea modului de înregistrare a cheltuielilor aferente obţinerii veniturilor, precum şi a tratamentului fiscal al acestora;

- verificarea corectitudinii sumelor utilizate cu drept de deducere din impozitele, taxele sau contribuţiile datorate.

3.  Baza de impunere

A. In cazul în care se constată aspecte care modifică baza de impunere, se vor menţiona:

- elementele identificate în activitatea contribuabilului care au influenţat baza de impunere;

- punctul de vedere al inspecţiei fiscale faţă de interpretarea contribuabilului;

- consecinţele fiscale ale abaterilor constatate, motivele de drept şi temeiul legal pentru modificarea bazei de impunere;

-   modul de calcul al bazei impozabile şi stabilirea eventualelor diferenţe, precum şi calculul impozitului, taxei sau al contribuţiei stabilite suplimentar. Pentru obligaţiile fiscale pentru care legea prevede dreptul contribuabilului de a efectua deduceri/reduceri se va verifica modul de exercitare a acestui drept şi corectitudinea calculului sumei deduse;

-  calculul obligaţiilor fiscale accesorii la diferenţele de impozite, taxe sau contribuţii stabilite de inspecţia fiscală;

-   stabilirea responsabilităţilor pentru aplicarea sau determinarea eronată a bazei impozabile şi efectuarea de propuneri pentru sancţionare conform prevederilor legale, acolo unde este cazul.

B. In cazul în care baza de impunere nu se modifică, se va menţiona acest lucru. In această situaţie se vor prezenta următoarele:

- perioadele efectiv verificate;

- documentele care au stat la baza concluziei că obligaţia fiscală este corect determinată.

4.  Soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

Pentru soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare se va efectua inspecţie fiscală parţială, care va avea ca obiect doar verificarea TVA-ului.

Dacă se soluţionează mai multe deconturi, fiecare dintre ele va fi verificat separat, cu înscrierea distinctă a constatărilor aferente fiecăruia dintre acestea, astfel:

- prima perioadă verificată va cuprinde intervalul de timp de la începutul perioadei anterioare neverificate (cu condiţia încadrării în termenul legal de prescripţie) pană la data de sfarşit a perioadei aferente decontului de TVA cu sume negative în care s-a bifat opţiunea de rambursare;

-  următoarea perioadă verificată va începe de la data ultimului decont verificat pană la sfarşitul perioadei aferente următorului decont ce urmează a se verifica.

In acelaşi mod se va continua pană la soluţionarea tuturor deconturilor de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare, depuse şi neverificate.

Soluţionarea fiecărui decont de TVA cu sume negative cu opţiunea de rambursare se va finaliza astfel:

- în cazul în care nu se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de nemodificare a bazei de impunere, care, împreună cu un exemplar al raportului de inspecţie fiscală, se va transmite după avizare şi aprobare compartimentului de specialitate pentru emiterea deciziei de rambursare;

- în cazul în care se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, care în acest caz are şi rol de decizie de rambursare.

CAPITOLUL IV

Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

In acest capitol se vor prezenta constatările inspecţiei fiscale referitoare la organizarea compartimentului de contabilitate (acolo unde este cazul), urmărindu-se în principal respectarea prevederilor Legii contabilităţii. In acest sens, se va avea în vedere modul de evidenţiere a operaţiunilor de capital, a imobilizărilor, a operaţiunilor de trezorerie, contabilizarea stocurilor şi a producţiei în curs de execuţie, precum şi contabilitatea angajamentelor şi a altor drepturi patrimoniale, efectuarea şi valorificarea inventarierii patrimoniului.

Pentru contribuabilii care aplică Reglementările contabile armonizate cu directivele europene şi cu standardele internaţionale de contabilitate se va avea în vedere modul de retratare a conturilor contabile.

2.  Utilizarea şi ţinerea registrelor

Se vor consemna constatările referitoare la modul de utilizare a registrelor contabile şi întocmirea jurnalelor obligatorii.

Se va menţiona dacă s-a efectuat inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale şi modul de valorificare a acestuia.

CAPITOLUL V

Discuţia finală cu contribuabilul

1. Prezentarea sintezei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se vor consemna, în mod obligatoriu, numărul şi data documentului prin care contribuabilul este înştiinţat despre data, ora şi locul de desfăşurare a discuţiei finale.

In caz de refuz al contribuabilului de a se prezenta la discuţia finală, acest fapt va fi menţionat expres în raport.

De asemenea, se va prezenta o sinteză a punctului de vedere al contribuabilului pentru fiecare diferenţă de impozit, taxă, contribuţie, care va fi anexată la Raportul de inspecţie fiscală.

2. Concluzii asupra analizei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se va prezenta rezultatul analizei efectuate de echipa de inspecţie fiscală faţă de punctul de vedere al contribuabilului. Argumentele organelor de inspecţie fiscală vor fi prezentate pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie pentru care contribuabilul a prezentat punctul său de vedere.

CAPITOLUL VI

Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie la care s-au calculat diferenţe sau accesorii în sarcina contribuabilului se vor prezenta următoarele informaţii:

Nr. crt.

Denumire impozit, taxă,

contribuţie*)/Obligaţii fiscale

accesorii

Perioada verificată/ Perioada pentru care s-au calculat obligaţiile fiscale accesorii

Baza impozabilă

stabilită

suplimentar**)

- lei -

Impozit, taxă, contribuţie

stabilită suplimentar de plată/ Obligaţii fiscale accesorii***)

- lei -

De la data

Pană la data

0

1

2

3

4

5

1.

Obligaţie fiscală

zz. ll. aa

zz. ll. aa

2.

Majorări de întarziere

zz. ll. aa

zz. ll. aa

*) Se va completa pentru fiecare obligaţie fiscală suplimentară stabilită de organele de inspecţie fiscală.

**) Se va completa cu suma totală a bazei impozabile stabilită suplimentar de inspecţia fiscală şi calculată în anexele la Raportul de inspecţie fiscală, pentru fiecare categorie de impozit, taxă sau contribuţie.

***) Se va completa cu valoarea totală a impozitului, taxei, contribuţiei sau a obligaţiilor fiscale accesorii calculate suplimentar de inspecţia fiscală în anexele la Raportul de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală va fi semnat de organele de inspecţie fiscală, avizat de şeful serviciului/biroului şi aprobat de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală stă la baza întocmirii următoarelor acte administrativ fiscale:

- decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală;

- decizia de nemodificare a bazei impozabile;

-  dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

Raportul va fi întocmit în 3 (trei) exemplare, dintre care unul pentru contribuabil, unul pentru organele de inspecţie fiscală şi unul pentru organul fiscal de administrare competent, unde contribuabilul este luat în evidenţă ca plătitor de impozite şi taxe.

Raportul de inspecţie fiscală se anexează la actul administrativ fiscal emis, după caz, respectiv la decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, la decizia de nemodificare a bazei de impunere sau la dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

CAPITOLUL VII

Anexe

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie verificată, la Raportul de inspecţie fiscală se vor anexa situaţii, tabele, copii de pe documente, note explicative, necesare susţinerii constatărilor, fiind parte integrantă din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele sau situaţiile se întocmesc ori de cate ori este necesară sintetizarea unui număr mai mare de documente sau operaţiuni şi în toate cazurile în care se prezintă şi se susţin constatările din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele şi situaţiile anexate la Raportul de inspecţie fiscală vor fi semnate de organele de inspecţie fiscală şi, pentru luare la cunoştinţă, de către reprezentantul societăţii.

Tot în acest capitol se va prezenta declaraţia dată pe propria răspundere de reprezentantul legal al contribuabilului, prin care declară că a pus la dispoziţie toate documentele şi informaţiile solicitate.

De asemenea, la Raportul de inspecţie fiscală se va anexa orice document întocmit pentru înştiinţarea, solicitarea de documente, note explicative sau procese-verbale pentru consemnarea unor constatări în timpul inspecţiei fiscale.


COMENTARII la Ordinul 1181/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1181 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Rectificare 359 2016
     Hi there am jenipher Aldaz from Vegas USA i want to share with you how i got my $10000 i lost online to a scammer who used fooled me with fake pictures sweet words and made away with my money but when i contacted the new CIA agent who works for an agencies made my complains it took the 15 working days to get me back money and arrested the culprit brought him to justice.At first i thought it was a big lie that it could never happen i lost my money , my car to mortgage, my house but when i reported to them and contacted them my money was refunded now i have my money back thanks to them .help them to catch more scammers and have your money back in days ..you can contact them on federalagency123@gmail.com They are the best in tracking back all scammed money
ANONIM a comentat Rectificare 359 2016
     hello there i am katherine from Brooklyn USA want to share with you the help i got from a loan company that took me of the stress of thinking of bank loans easy to pay back clause last period of time and no need for referee ,, At first i thought it was a joke until i got the name from a friend i emailed and got a loan of $30000 which i payed back in 4 years raise my kids payed my bills and no stress of thinking i was on a loan.. You can also be part of the a better loan by contacting them at fosterloansolutions1@gmail.com am about to get another...
ANONIM a comentat Rectificare 359 2016
     Get affordable loans at Foster loans with 0.5%-3% interest rate allowable to paid over several number of years as deem it fit by you. You can get loan from from $5000 - $1million depending on what you need it for , our offers allow you not to get stressed out on loan compared to bank loans have enough to take care of things pay little back every month over years > We also deal with business investment with 2% pay back interest on the amount need for the business and a business deal of 10% pay back interest on profit for 1 1/2years pay back depending on how much we are investing , .. WE SEE THE FUTURE OF HAVING MONEY TO SPEND AND PERSONAL BUSINESSES WE WILL TAKE YOU THERE. contact us at fosterloansolutions1@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Bună ziua tuturor, Ești în nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datorii tale? deschide propria afacere? Cumpăra o mașină sau acasă? Sunt Dl. Kumah James Un legitim și un creditor privat de încredere. Noi oferim toate tipurile de pachete de împrumut. Noi oferim împrumuturi în condiții clare și ușor de înțeles, la o rată a dobânzii de 3%. De la 1000 până la 6000000. Noi oferim împrumuturi de afaceri, credite personale, student împrumuturi, credite auto, credite bancare și împrumuturi pentru a plăti bills.If sunteți o persoană serioasă și sunteți interesat de serviciile noastre, vă rugăm să se grăbească acum și pentru a obține dvs. de împrumut prin acest e-mail : (midland.credit2@gmail.com) O persoană cinstită ar trebui să se aplice pentru un împrumut de la compania noastra acum. E-mail: midland.credit2@gmail.com Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME Vizitati-ne la: www.midlandcreditonline.com Toate cele bune, Dl Kumah James.
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    O zi buna Zenith Bank PLC, vom da credite la rată scăzută a dobânzii 0f 2%. Zenith Bank este cea mai bună soluție pentru afacerea ta. Noi oferim o varietate de credite * Împrumuturi de personal (garantate și negarantate) * Credite pentru afaceri (garantate și negarantate) * Împrumut de consolidare Vă mulțumesc pentru timpul acordat pentru a citi acest anunț. Pentru mai multe informații și anchete, trimiteți-ne e-mail astăzi zenithbankloanserviceplc@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Bună ziua Solicitanților de împrumut, Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a porni de afaceri, împrumut datorii? cumpăra o mașină sau o casă? Dacă da griji nu mai mult, căci noi oferim toate tipurile de împrumut la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 3%, fără garanții și fără verificarea creditului. Du-te înapoi la noi, dacă aveți nevoie de un împrumut cu informațiile de mai jos. E-mail de contact: legitfirm@gmail.com Ai un credit rău? Ai nevoie de bani pentru a plăti facturile? Ai nevoie pentru a începe o nouă afacere? Ai proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării proaste? Ai nevoie de bani pentru a investi într-un anumit domeniu de specializare pe care le va profit? și nu știi ce să fac. Noi oferim următoarele împrumuturi de mai jos; credite personale [sigure și negarantate] împrumuturi de afaceri [sigure și negarantate] credite combinate studenți credite credite de consolidare și atât de multe altele. 1. Denumirile intregi: ---------------- 2. Adresa de contact: ---------------- 3. Suma creditului necesar: ---------------- 4. Durata împrumutului ---------------- 5. Venit lunar: -------------------- 6: Ocupatia: ---------------------- 7. Direct Număr de telefon: ---------------- Nume Firma: TWHITE HORSE DE CREDIT Compania Email legitfirm@gmail.com Firma NMLS ID: 315276 Toate cele bune, Petra Hoffmann.
ANONIM a comentat Ordin 266 2009
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat OUG 79 2010
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat OUG 172 2000
    Căutați un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, Creditul Imobiliar, sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson22@gmail.com Ne da împrumut, de la suma minimă de 5.000 la 500,000,000.00 pe următoarea valută: United State dolari, Europa și Great British Pounds (GBP). DATE SOLICITANT:   1) Numele complet:   2) Țara:   3) Adresa: a   4) Stat:   5) Sex:   6) Stare civilă:   7) Ocupatia:   8) Numărul de telefon:   9) Poziția actual locul de muncă:   10) Venit lunar:   11) Suma creditului necesar:   12) Durata de împrumut:   13) Scopul creditului:   14) Religia:   15) V-ați aplicat înainte;   16) Data nașterii;   Mulțumiri, D-na Johnson Elina
ANONIM a comentat Ordin 619 2002
    O zi buna, Noi oferim împrumuturi private, comerciale și personale cu rate ale dobânzii anuale foarte reduse cât mai scăzut de 3% într-un an la 50 de ani, perioada de rambursare și oriunde în lume. Noi oferim împrumuturi de orice sumă. creditele noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră. Pierdeti dormi noaptea îngrijorătoare cum să obțineți un creditor de împrumut legit? Ai de musca unghiile la rapid? În loc de pariuri unghiile, contactați Ilie Roland împrumut de firmă (Elijahloanfirm@outlook.com) acum, specialiștii care ajută la oprirea credite istorie de rău de credit, pentru a găsi o soluție care victoria este misiunea noastră. Cei interesati pot sa ma contacteze prin e-mail: Numele creditorului: Ilie Roland Împrumutător E-mail: Elijahloanfirm@outlook.com Toate cele bune, Dl Ilie Roland
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1181/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu