Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1181 din 23 august 2007

privind modelul si continutul Raportului de inspectie fiscala

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 611 din 4 septembrie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 4 alin (2) pct. 2 şi ale art. 12 alin. (3) din Hotărarea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

avand în vedere prevederile art. 109 şi ale art. 228 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale pct. 106.4 din Hotărarea Guvernului nr. 1.050/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul Raportului de inspecţie fiscală, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Instrucţiunile privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală sunt prezentate în anexa nr. 2.

Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 551/2004.

Art. 5. - Direcţia generală de coordonare a inspecţiei fiscale, Direcţia antifraudă fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Daniel Chitoiu

ANEXA Nr. 1

APROBAT

Conducătorul activităţii

de inspecţie fiscală,

Funcţia,

...................................

Numele şi prenumele,

...................................

Semnătura şi ştampila

...................................

RAPORT   DE   INSPECŢIE   FISCALA

încheiat la data de.............

CAPITOLUL I   Date despre inspecţia fiscală

CAPITOLUL II   Date despre contribuabil

CAPITOLULUI   Constatări fiscale

(se completează pentru fiecare obligaţie fiscală verificată)

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală

2. Obiective minimale avute în vedere

3.  Baza de impunere

4. Soluţionarea decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

CAPITOLUL IV  Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

2. Utilizarea şi ţinerea registrelor

CAPITOLUL V   Discuţia finală cu contribuabilul

1.   Prezentarea    sintezei    punctului    de    vedere    al contribuabilului

2.   Concluzii   asupra   analizei   punctului   de   vedere   al contribuabilului

CAPITOLUL VI   Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

CAPITOLUL VII   Anexe

Avizat

Şef serviciu/birou,

Numele şi prenumele,

.................................

Semnătura

................................

Intocmit

Numele şi prenumele,

..................................

Funcţia şi semnătura

.................................

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală

Raportul de inspecţie fiscală se întocmeşte de echipa de inspecţie fiscală pentru consemnarea constatărilor inspecţiei fiscale, indiferent dacă se stabilesc sau nu diferenţe de obligaţii fiscale suplimentare în cadrul unei inspecţii fiscale generale ori parţiale.

CAPITOLUL I

Date despre inspecţia fiscală

Prezentarea organelor de inspecţie fiscală care efectuează verificarea şi care întocmesc raportul de inspecţie fiscală, precizandu-se, pentru fiecare, numele şi prenumele, funcţia, numărul legitimaţiei de inspecţie fiscală, unitatea fiscală din care face parte şi numărul şi data ordinului de serviciu.

De asemenea, se vor preciza:

- temeiul juridic al inspecţiei fiscale;

- numărul şi data transmiterii avizului de inspecţie fiscală. In cazul în care data începerii inspecţiei fiscale a fost amanată, se vor specifica numărul şi data acordului, precum şi noul termen aprobat;

- perioada supusă verificării. In cazul în care verificarea se va face pentru o perioadă diferită de cea din avizul de inspecţie fiscală, se va înscrie perioada verificată efectiv, cu precizarea motivului care a condus la modificarea perioadei supuse inspecţiei fiscale;

- numărul de înregistrare şi data începerii inspecţiei fiscale înscrise în Registrul unic de control;

- perioada în care s-a desfăşurat inspecţia fiscală, precum şi locul de desfăşurare. In cazul în care inspecţia fiscală a fost suspendată, se vor înscrie perioadele în care s-a efectuat inspecţia fiscală;

- obligaţiile fiscale şi perioadele care fac obiectul inspecţiei fiscale;

- modul de îndeplinire a dispoziţiilor stabilite prin ultimul act de control.

CAPITOLUL II

Date despre contribuabil

1.  Datele de identificare ale contribuabilului: denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, codul CAEN al activităţii principale desfăşurate, capitalul social subscris şi vărsat, comentarii privind majorarea/diminuarea capitalului social.

2.  Forma de proprietate, forma juridică, precum şi principalii acţionari/asociaţi şi evoluţia capitalului social.

3.  Informaţii referitoare la acţionari/asociaţi, în situaţia în care sunt constatate relaţii de participare la alt contribuabil cu care are relaţii de afaceri.

4.  Verificarea corectitudinii listei conturilor bancare cu cele comunicate de unităţile bancare organelor fiscale competente;

5.   Evoluţia cifrei de afaceri şi a rezultatului exerciţiului financiar, conform ultimelor 3 bilanţuri anuale, indiferent de perioada verificată.

6.  Verificarea evidenţei documentelor cu regim special, cu prezentarea actelor cu care au fost achiziţionate: plaja de numere pentru facturile achiziţionate, facturile utilizate, alte documente cu regim special, documente cu regim special anulate, stocul celor rămase (pentru perioada de pană la 31 decembrie 2006 ). Incepand cu 1 ianuarie 2007 se vor verifica existenţa seriei şi plajei de numere aprobate de conducerea societăţii şi data începerii utilizării acestora.

7.   Prezentarea subunităţilor contribuabilului cu precizări specifice, dacă este cazul, pentru cele care prezintă un interes fiscal deosebit: declararea punctelor de lucru, respectarea regimului autorizărilor, antrepozit fiscal, utilizator final, jocuri de noroc - licenţe etc.

8.     Persoana care asigură administrarea activităţii contribuabilului verificat.

9.  Persoana care răspunde de conducerea contabilităţii.

10.  Persoana desemnată să reprezinte contribuabilul pe durata inspecţiei fiscale.

11.  Prezentarea relaţiilor de afiliere dintre contribuabilul verificat şi alţi contribuabili care au calitatea de clienţi sau furnizori.

CAPITOLUL III

Constatări fiscale

Pentru fiecare obligaţie fiscală care a făcut obiectul inspecţiei fiscale se vor avea în vedere şi se vor cuprinde în constatări următoarele:

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală:

- denumirea obligaţiei fiscale;

- perioada supusă inspecţiei fiscale;

- prezentarea procedurii de control utilizate. In cazul controlului prin sondaj, selectarea documentelor şi a operaţiunilor semnificative se apreciază de organul de inspecţie fiscală in funcţie de natura activităţii contribuabilului;

- facilităţile fiscale (scutiri, reduceri, ajutor de stat, subvenţii) de care a beneficiat contribuabilul în perioada supusă inspecţiei fiscale şi modul de respectare a acestora.

2. Obiective minimale avute în vedere

In acţiunea de inspecţie fiscală se vor avea în vedere următoarele obiective minimale:

- verificarea realităţii declaraţiilor fiscale şi informative în corelaţie cu datele din evidenţa contabilă, registrele societăţii sau orice alte documente justificative existente în societate ori obţinute prin controale încrucişate, precum şi cu alte declaraţii depuse în conformitate cu legile speciale;

- verificarea existenţei contractelor şi modul lor de derulare, în vederea determinării tuturor operaţiunilor impozabile realizate de contribuabil, inclusiv identificarea faptică a surselor generatoare de venit;

- verificarea înregistrării tuturor veniturilor aferente activităţii desfăşurate;

- verificarea utilizării documentelor cu regim special, pentru perioade anterioare datei de 1 ianuarie 2007. După această dată se va verifica modul de alocare şi gestionare a documentelor fiscale conform prevederilor legale;

- verificarea modului de înregistrare a cheltuielilor aferente obţinerii veniturilor, precum şi a tratamentului fiscal al acestora;

- verificarea corectitudinii sumelor utilizate cu drept de deducere din impozitele, taxele sau contribuţiile datorate.

3.  Baza de impunere

A. In cazul în care se constată aspecte care modifică baza de impunere, se vor menţiona:

- elementele identificate în activitatea contribuabilului care au influenţat baza de impunere;

- punctul de vedere al inspecţiei fiscale faţă de interpretarea contribuabilului;

- consecinţele fiscale ale abaterilor constatate, motivele de drept şi temeiul legal pentru modificarea bazei de impunere;

-   modul de calcul al bazei impozabile şi stabilirea eventualelor diferenţe, precum şi calculul impozitului, taxei sau al contribuţiei stabilite suplimentar. Pentru obligaţiile fiscale pentru care legea prevede dreptul contribuabilului de a efectua deduceri/reduceri se va verifica modul de exercitare a acestui drept şi corectitudinea calculului sumei deduse;

-  calculul obligaţiilor fiscale accesorii la diferenţele de impozite, taxe sau contribuţii stabilite de inspecţia fiscală;

-   stabilirea responsabilităţilor pentru aplicarea sau determinarea eronată a bazei impozabile şi efectuarea de propuneri pentru sancţionare conform prevederilor legale, acolo unde este cazul.

B. In cazul în care baza de impunere nu se modifică, se va menţiona acest lucru. In această situaţie se vor prezenta următoarele:

- perioadele efectiv verificate;

- documentele care au stat la baza concluziei că obligaţia fiscală este corect determinată.

4.  Soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

Pentru soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare se va efectua inspecţie fiscală parţială, care va avea ca obiect doar verificarea TVA-ului.

Dacă se soluţionează mai multe deconturi, fiecare dintre ele va fi verificat separat, cu înscrierea distinctă a constatărilor aferente fiecăruia dintre acestea, astfel:

- prima perioadă verificată va cuprinde intervalul de timp de la începutul perioadei anterioare neverificate (cu condiţia încadrării în termenul legal de prescripţie) pană la data de sfarşit a perioadei aferente decontului de TVA cu sume negative în care s-a bifat opţiunea de rambursare;

-  următoarea perioadă verificată va începe de la data ultimului decont verificat pană la sfarşitul perioadei aferente următorului decont ce urmează a se verifica.

In acelaşi mod se va continua pană la soluţionarea tuturor deconturilor de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare, depuse şi neverificate.

Soluţionarea fiecărui decont de TVA cu sume negative cu opţiunea de rambursare se va finaliza astfel:

- în cazul în care nu se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de nemodificare a bazei de impunere, care, împreună cu un exemplar al raportului de inspecţie fiscală, se va transmite după avizare şi aprobare compartimentului de specialitate pentru emiterea deciziei de rambursare;

- în cazul în care se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, care în acest caz are şi rol de decizie de rambursare.

CAPITOLUL IV

Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

In acest capitol se vor prezenta constatările inspecţiei fiscale referitoare la organizarea compartimentului de contabilitate (acolo unde este cazul), urmărindu-se în principal respectarea prevederilor Legii contabilităţii. In acest sens, se va avea în vedere modul de evidenţiere a operaţiunilor de capital, a imobilizărilor, a operaţiunilor de trezorerie, contabilizarea stocurilor şi a producţiei în curs de execuţie, precum şi contabilitatea angajamentelor şi a altor drepturi patrimoniale, efectuarea şi valorificarea inventarierii patrimoniului.

Pentru contribuabilii care aplică Reglementările contabile armonizate cu directivele europene şi cu standardele internaţionale de contabilitate se va avea în vedere modul de retratare a conturilor contabile.

2.  Utilizarea şi ţinerea registrelor

Se vor consemna constatările referitoare la modul de utilizare a registrelor contabile şi întocmirea jurnalelor obligatorii.

Se va menţiona dacă s-a efectuat inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale şi modul de valorificare a acestuia.

CAPITOLUL V

Discuţia finală cu contribuabilul

1. Prezentarea sintezei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se vor consemna, în mod obligatoriu, numărul şi data documentului prin care contribuabilul este înştiinţat despre data, ora şi locul de desfăşurare a discuţiei finale.

In caz de refuz al contribuabilului de a se prezenta la discuţia finală, acest fapt va fi menţionat expres în raport.

De asemenea, se va prezenta o sinteză a punctului de vedere al contribuabilului pentru fiecare diferenţă de impozit, taxă, contribuţie, care va fi anexată la Raportul de inspecţie fiscală.

2. Concluzii asupra analizei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se va prezenta rezultatul analizei efectuate de echipa de inspecţie fiscală faţă de punctul de vedere al contribuabilului. Argumentele organelor de inspecţie fiscală vor fi prezentate pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie pentru care contribuabilul a prezentat punctul său de vedere.

CAPITOLUL VI

Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie la care s-au calculat diferenţe sau accesorii în sarcina contribuabilului se vor prezenta următoarele informaţii:

Nr. crt.

Denumire impozit, taxă,

contribuţie*)/Obligaţii fiscale

accesorii

Perioada verificată/ Perioada pentru care s-au calculat obligaţiile fiscale accesorii

Baza impozabilă

stabilită

suplimentar**)

- lei -

Impozit, taxă, contribuţie

stabilită suplimentar de plată/ Obligaţii fiscale accesorii***)

- lei -

De la data

Pană la data

0

1

2

3

4

5

1.

Obligaţie fiscală

zz. ll. aa

zz. ll. aa

2.

Majorări de întarziere

zz. ll. aa

zz. ll. aa

*) Se va completa pentru fiecare obligaţie fiscală suplimentară stabilită de organele de inspecţie fiscală.

**) Se va completa cu suma totală a bazei impozabile stabilită suplimentar de inspecţia fiscală şi calculată în anexele la Raportul de inspecţie fiscală, pentru fiecare categorie de impozit, taxă sau contribuţie.

***) Se va completa cu valoarea totală a impozitului, taxei, contribuţiei sau a obligaţiilor fiscale accesorii calculate suplimentar de inspecţia fiscală în anexele la Raportul de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală va fi semnat de organele de inspecţie fiscală, avizat de şeful serviciului/biroului şi aprobat de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală stă la baza întocmirii următoarelor acte administrativ fiscale:

- decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală;

- decizia de nemodificare a bazei impozabile;

-  dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

Raportul va fi întocmit în 3 (trei) exemplare, dintre care unul pentru contribuabil, unul pentru organele de inspecţie fiscală şi unul pentru organul fiscal de administrare competent, unde contribuabilul este luat în evidenţă ca plătitor de impozite şi taxe.

Raportul de inspecţie fiscală se anexează la actul administrativ fiscal emis, după caz, respectiv la decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, la decizia de nemodificare a bazei de impunere sau la dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

CAPITOLUL VII

Anexe

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie verificată, la Raportul de inspecţie fiscală se vor anexa situaţii, tabele, copii de pe documente, note explicative, necesare susţinerii constatărilor, fiind parte integrantă din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele sau situaţiile se întocmesc ori de cate ori este necesară sintetizarea unui număr mai mare de documente sau operaţiuni şi în toate cazurile în care se prezintă şi se susţin constatările din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele şi situaţiile anexate la Raportul de inspecţie fiscală vor fi semnate de organele de inspecţie fiscală şi, pentru luare la cunoştinţă, de către reprezentantul societăţii.

Tot în acest capitol se va prezenta declaraţia dată pe propria răspundere de reprezentantul legal al contribuabilului, prin care declară că a pus la dispoziţie toate documentele şi informaţiile solicitate.

De asemenea, la Raportul de inspecţie fiscală se va anexa orice document întocmit pentru înştiinţarea, solicitarea de documente, note explicative sau procese-verbale pentru consemnarea unor constatări în timpul inspecţiei fiscale.


COMENTARII la Ordinul 1181/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1181 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordonanţa 1 2015
    COPIII EROILOR BENEFICIAZA SAU NU DE INDEMNIZATIE .IN OUG SPUNE DE 0,5DIN SALARIUL MEDIU IAR APOI DE 1,10 DAR SA NU AIBA ALTE VENITURI VREAU LAMURIRI CEI CARE REALIZEAZA VENITURI BENEFICIAZA DE 0,5 IAR CEI FARA VENITURI DE 1,10 CEI CE STIU VA ROG SA NE LAMURITI MULTUMESC
ANONIM a comentat Legea 262 2005
    Buna ziua Dl / Dna Email : finance.europa12@gmail.com Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani, și plătim 2000 € până la 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat *interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și nevoie **** contactați-mă și te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 262 2005
    Buna ziua Dl / Dna Email : finance.europa12@gmail.com Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani, și plătim 2000 € până la 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat *interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și nevoie **** contactați-mă și te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Numele meu este cetățean domnul Gunther a USA.i au fost scammed de 20 creditor diferit împrumut internet, Ei tot promit să-mi dea un împrumut după ce mă plătească mai multe taxe care randament al nimic și s-au ridicat la nu possitive result..I pierdut mâna mea câștiga bani și a fost numărul total de 1493 dolari, o zi ca am fost de navigare pe internet cu lacrimi pe ochiul meu am dat peste o mărturie a unui om care a fost, de asemenea, scammed și evertually fost legat de o companie de împrumut legit numita TAYLORSMITHLOANFIRM unde în cele din urmă Trebuie împrumut balonul, așa că am decis să contacteze aceeași societate și le-am spus povestea mea despre cum am fost scammed de 20 creditor diferit de care a facut altceva decat sa-mi provoace mai multe dureri, la compania I explica prin e-mail și toți mi-au spus a fost mai nu să plângă pentru că i se va lua împrumut meu în compania lor și, de asemenea, i-au făcut alegerea dreptul de a contacta them..i umplut formularul de cerere de împrumut și a început cu toate a fost solicitat de mine și aici eu sunt fericit astăzi, deoarece taylorsmithloanfirm au mi-a dat un împrumut, așa că am făcut un jurământ de sine-mi că i se va păstra mărturisind pe internet cu privire la modul în care am primit loan..Do mea ai nevoie de un împrumut de urgență amabil și rapid de contact taylorsmithloanfirm pentru împrumut prin e-mail: taylorsmithloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 284 2005
    bună Ziua Suntem organizație creștină formate pentru a ajuta oamenii în nevoie de ajutoare, cum ar fi help.So financiar dacă aveți de gând prin intermediul financiar dificultate sau sunteti in orice mizerie financiară, și aveți nevoie de fonduri pentru a porni propria afacere, sau ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau achita off facturile, începe o afacere frumos, sau le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale, pentru Biblia spune: "" Luca 11:10 Cine cere, capătă; cine caută, găsește; și celui ce bate, i se deschide "asa ca nu lasa aceste oportunitate va trece prin pentru că Isus este același ieri, azi și în veci more.Please acestea este pentru grave minte și Dumnezeu Biografii temători. E-mail david.moyesfinancial0@gmail.com Sunteți consiliere pentru a umple și a reveni detaliile de mai jos .. CERERE CREDIT Numele solicitantului: ................ Țara: ................................ Ocupatia: ........................... Sex: ....................................... Scopul creditului: .................... Varsta: ...................................... Telefon: .................................. Suma necesară: ................... Împrumut Durata: ..................... Venit lunar: ..................
ANONIM a comentat Hotărârea 1223 1990
    Buna ziua, eu sunt domnul Gabriel Stanley, un creditor împrumut privat, care dă împrumuturi oportunitate de timp viața. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a achita datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea dvs.? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? Cautati mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru de domeniul trecutului. Am împrumuta fonduri pentru a persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că oferim o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Deci, contactati-ne astăzi prin e-mail la: (insuranceloanhome@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Buna Ziua, Aceasta este doamna Debra Morgan, pentru oricine are nevoie de nici un ajutor financiar de a informa publicul larg că un anumit împrumut este o oportunitate financiar deschis. Noi termeni clari și ușor de înțeles și cu condiția unui individ, firme și corporații da credit rata dobânzii de 2%. E-mail-ne azi: (Morgandebra816@Gmail.co I)
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    aveți nevoie de un împrumut de la 2% oferta rată trimite un email pentru noi acum: marekhaval2012@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1181/2007
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu