Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1181 din 23 august 2007

privind modelul si continutul Raportului de inspectie fiscala

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 611 din 4 septembrie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 4 alin (2) pct. 2 şi ale art. 12 alin. (3) din Hotărarea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

avand în vedere prevederile art. 109 şi ale art. 228 alin (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale pct. 106.4 din Hotărarea Guvernului nr. 1.050/2004 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul Raportului de inspecţie fiscală, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Instrucţiunile privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală sunt prezentate în anexa nr. 2.

Art. 3. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 551/2004.

Art. 5. - Direcţia generală de coordonare a inspecţiei fiscale, Direcţia antifraudă fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Daniel Chitoiu

ANEXA Nr. 1

APROBAT

Conducătorul activităţii

de inspecţie fiscală,

Funcţia,

...................................

Numele şi prenumele,

...................................

Semnătura şi ştampila

...................................

RAPORT   DE   INSPECŢIE   FISCALA

încheiat la data de.............

CAPITOLUL I   Date despre inspecţia fiscală

CAPITOLUL II   Date despre contribuabil

CAPITOLULUI   Constatări fiscale

(se completează pentru fiecare obligaţie fiscală verificată)

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală

2. Obiective minimale avute în vedere

3.  Baza de impunere

4. Soluţionarea decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

CAPITOLUL IV  Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

2. Utilizarea şi ţinerea registrelor

CAPITOLUL V   Discuţia finală cu contribuabilul

1.   Prezentarea    sintezei    punctului    de    vedere    al contribuabilului

2.   Concluzii   asupra   analizei   punctului   de   vedere   al contribuabilului

CAPITOLUL VI   Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

CAPITOLUL VII   Anexe

Avizat

Şef serviciu/birou,

Numele şi prenumele,

.................................

Semnătura

................................

Intocmit

Numele şi prenumele,

..................................

Funcţia şi semnătura

.................................

ANEXA Nr. 2

INSTRUCŢIUNI

privind întocmirea şi obiectivele minimale ale Raportului de inspecţie fiscală

Raportul de inspecţie fiscală se întocmeşte de echipa de inspecţie fiscală pentru consemnarea constatărilor inspecţiei fiscale, indiferent dacă se stabilesc sau nu diferenţe de obligaţii fiscale suplimentare în cadrul unei inspecţii fiscale generale ori parţiale.

CAPITOLUL I

Date despre inspecţia fiscală

Prezentarea organelor de inspecţie fiscală care efectuează verificarea şi care întocmesc raportul de inspecţie fiscală, precizandu-se, pentru fiecare, numele şi prenumele, funcţia, numărul legitimaţiei de inspecţie fiscală, unitatea fiscală din care face parte şi numărul şi data ordinului de serviciu.

De asemenea, se vor preciza:

- temeiul juridic al inspecţiei fiscale;

- numărul şi data transmiterii avizului de inspecţie fiscală. In cazul în care data începerii inspecţiei fiscale a fost amanată, se vor specifica numărul şi data acordului, precum şi noul termen aprobat;

- perioada supusă verificării. In cazul în care verificarea se va face pentru o perioadă diferită de cea din avizul de inspecţie fiscală, se va înscrie perioada verificată efectiv, cu precizarea motivului care a condus la modificarea perioadei supuse inspecţiei fiscale;

- numărul de înregistrare şi data începerii inspecţiei fiscale înscrise în Registrul unic de control;

- perioada în care s-a desfăşurat inspecţia fiscală, precum şi locul de desfăşurare. In cazul în care inspecţia fiscală a fost suspendată, se vor înscrie perioadele în care s-a efectuat inspecţia fiscală;

- obligaţiile fiscale şi perioadele care fac obiectul inspecţiei fiscale;

- modul de îndeplinire a dispoziţiilor stabilite prin ultimul act de control.

CAPITOLUL II

Date despre contribuabil

1.  Datele de identificare ale contribuabilului: denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, codul CAEN al activităţii principale desfăşurate, capitalul social subscris şi vărsat, comentarii privind majorarea/diminuarea capitalului social.

2.  Forma de proprietate, forma juridică, precum şi principalii acţionari/asociaţi şi evoluţia capitalului social.

3.  Informaţii referitoare la acţionari/asociaţi, în situaţia în care sunt constatate relaţii de participare la alt contribuabil cu care are relaţii de afaceri.

4.  Verificarea corectitudinii listei conturilor bancare cu cele comunicate de unităţile bancare organelor fiscale competente;

5.   Evoluţia cifrei de afaceri şi a rezultatului exerciţiului financiar, conform ultimelor 3 bilanţuri anuale, indiferent de perioada verificată.

6.  Verificarea evidenţei documentelor cu regim special, cu prezentarea actelor cu care au fost achiziţionate: plaja de numere pentru facturile achiziţionate, facturile utilizate, alte documente cu regim special, documente cu regim special anulate, stocul celor rămase (pentru perioada de pană la 31 decembrie 2006 ). Incepand cu 1 ianuarie 2007 se vor verifica existenţa seriei şi plajei de numere aprobate de conducerea societăţii şi data începerii utilizării acestora.

7.   Prezentarea subunităţilor contribuabilului cu precizări specifice, dacă este cazul, pentru cele care prezintă un interes fiscal deosebit: declararea punctelor de lucru, respectarea regimului autorizărilor, antrepozit fiscal, utilizator final, jocuri de noroc - licenţe etc.

8.     Persoana care asigură administrarea activităţii contribuabilului verificat.

9.  Persoana care răspunde de conducerea contabilităţii.

10.  Persoana desemnată să reprezinte contribuabilul pe durata inspecţiei fiscale.

11.  Prezentarea relaţiilor de afiliere dintre contribuabilul verificat şi alţi contribuabili care au calitatea de clienţi sau furnizori.

CAPITOLUL III

Constatări fiscale

Pentru fiecare obligaţie fiscală care a făcut obiectul inspecţiei fiscale se vor avea în vedere şi se vor cuprinde în constatări următoarele:

1.  Informaţii despre obligaţia fiscală:

- denumirea obligaţiei fiscale;

- perioada supusă inspecţiei fiscale;

- prezentarea procedurii de control utilizate. In cazul controlului prin sondaj, selectarea documentelor şi a operaţiunilor semnificative se apreciază de organul de inspecţie fiscală in funcţie de natura activităţii contribuabilului;

- facilităţile fiscale (scutiri, reduceri, ajutor de stat, subvenţii) de care a beneficiat contribuabilul în perioada supusă inspecţiei fiscale şi modul de respectare a acestora.

2. Obiective minimale avute în vedere

In acţiunea de inspecţie fiscală se vor avea în vedere următoarele obiective minimale:

- verificarea realităţii declaraţiilor fiscale şi informative în corelaţie cu datele din evidenţa contabilă, registrele societăţii sau orice alte documente justificative existente în societate ori obţinute prin controale încrucişate, precum şi cu alte declaraţii depuse în conformitate cu legile speciale;

- verificarea existenţei contractelor şi modul lor de derulare, în vederea determinării tuturor operaţiunilor impozabile realizate de contribuabil, inclusiv identificarea faptică a surselor generatoare de venit;

- verificarea înregistrării tuturor veniturilor aferente activităţii desfăşurate;

- verificarea utilizării documentelor cu regim special, pentru perioade anterioare datei de 1 ianuarie 2007. După această dată se va verifica modul de alocare şi gestionare a documentelor fiscale conform prevederilor legale;

- verificarea modului de înregistrare a cheltuielilor aferente obţinerii veniturilor, precum şi a tratamentului fiscal al acestora;

- verificarea corectitudinii sumelor utilizate cu drept de deducere din impozitele, taxele sau contribuţiile datorate.

3.  Baza de impunere

A. In cazul în care se constată aspecte care modifică baza de impunere, se vor menţiona:

- elementele identificate în activitatea contribuabilului care au influenţat baza de impunere;

- punctul de vedere al inspecţiei fiscale faţă de interpretarea contribuabilului;

- consecinţele fiscale ale abaterilor constatate, motivele de drept şi temeiul legal pentru modificarea bazei de impunere;

-   modul de calcul al bazei impozabile şi stabilirea eventualelor diferenţe, precum şi calculul impozitului, taxei sau al contribuţiei stabilite suplimentar. Pentru obligaţiile fiscale pentru care legea prevede dreptul contribuabilului de a efectua deduceri/reduceri se va verifica modul de exercitare a acestui drept şi corectitudinea calculului sumei deduse;

-  calculul obligaţiilor fiscale accesorii la diferenţele de impozite, taxe sau contribuţii stabilite de inspecţia fiscală;

-   stabilirea responsabilităţilor pentru aplicarea sau determinarea eronată a bazei impozabile şi efectuarea de propuneri pentru sancţionare conform prevederilor legale, acolo unde este cazul.

B. In cazul în care baza de impunere nu se modifică, se va menţiona acest lucru. In această situaţie se vor prezenta următoarele:

- perioadele efectiv verificate;

- documentele care au stat la baza concluziei că obligaţia fiscală este corect determinată.

4.  Soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare

Pentru soluţionarea deconturilor de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare se va efectua inspecţie fiscală parţială, care va avea ca obiect doar verificarea TVA-ului.

Dacă se soluţionează mai multe deconturi, fiecare dintre ele va fi verificat separat, cu înscrierea distinctă a constatărilor aferente fiecăruia dintre acestea, astfel:

- prima perioadă verificată va cuprinde intervalul de timp de la începutul perioadei anterioare neverificate (cu condiţia încadrării în termenul legal de prescripţie) pană la data de sfarşit a perioadei aferente decontului de TVA cu sume negative în care s-a bifat opţiunea de rambursare;

-  următoarea perioadă verificată va începe de la data ultimului decont verificat pană la sfarşitul perioadei aferente următorului decont ce urmează a se verifica.

In acelaşi mod se va continua pană la soluţionarea tuturor deconturilor de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare, depuse şi neverificate.

Soluţionarea fiecărui decont de TVA cu sume negative cu opţiunea de rambursare se va finaliza astfel:

- în cazul în care nu se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de nemodificare a bazei de impunere, care, împreună cu un exemplar al raportului de inspecţie fiscală, se va transmite după avizare şi aprobare compartimentului de specialitate pentru emiterea deciziei de rambursare;

- în cazul în care se constată sume suplimentare în baza raportului de inspecţie fiscală, se va emite decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, care în acest caz are şi rol de decizie de rambursare.

CAPITOLUL IV

Alte constatări

1. Organizarea şi conducerea evidenţei contabile

In acest capitol se vor prezenta constatările inspecţiei fiscale referitoare la organizarea compartimentului de contabilitate (acolo unde este cazul), urmărindu-se în principal respectarea prevederilor Legii contabilităţii. In acest sens, se va avea în vedere modul de evidenţiere a operaţiunilor de capital, a imobilizărilor, a operaţiunilor de trezorerie, contabilizarea stocurilor şi a producţiei în curs de execuţie, precum şi contabilitatea angajamentelor şi a altor drepturi patrimoniale, efectuarea şi valorificarea inventarierii patrimoniului.

Pentru contribuabilii care aplică Reglementările contabile armonizate cu directivele europene şi cu standardele internaţionale de contabilitate se va avea în vedere modul de retratare a conturilor contabile.

2.  Utilizarea şi ţinerea registrelor

Se vor consemna constatările referitoare la modul de utilizare a registrelor contabile şi întocmirea jurnalelor obligatorii.

Se va menţiona dacă s-a efectuat inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale şi modul de valorificare a acestuia.

CAPITOLUL V

Discuţia finală cu contribuabilul

1. Prezentarea sintezei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se vor consemna, în mod obligatoriu, numărul şi data documentului prin care contribuabilul este înştiinţat despre data, ora şi locul de desfăşurare a discuţiei finale.

In caz de refuz al contribuabilului de a se prezenta la discuţia finală, acest fapt va fi menţionat expres în raport.

De asemenea, se va prezenta o sinteză a punctului de vedere al contribuabilului pentru fiecare diferenţă de impozit, taxă, contribuţie, care va fi anexată la Raportul de inspecţie fiscală.

2. Concluzii asupra analizei punctului de vedere al contribuabilului

In acest capitol se va prezenta rezultatul analizei efectuate de echipa de inspecţie fiscală faţă de punctul de vedere al contribuabilului. Argumentele organelor de inspecţie fiscală vor fi prezentate pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie pentru care contribuabilul a prezentat punctul său de vedere.

CAPITOLUL VI

Sinteza constatărilor inspecţiei fiscale

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie la care s-au calculat diferenţe sau accesorii în sarcina contribuabilului se vor prezenta următoarele informaţii:

Nr. crt.

Denumire impozit, taxă,

contribuţie*)/Obligaţii fiscale

accesorii

Perioada verificată/ Perioada pentru care s-au calculat obligaţiile fiscale accesorii

Baza impozabilă

stabilită

suplimentar**)

- lei -

Impozit, taxă, contribuţie

stabilită suplimentar de plată/ Obligaţii fiscale accesorii***)

- lei -

De la data

Pană la data

0

1

2

3

4

5

1.

Obligaţie fiscală

zz. ll. aa

zz. ll. aa

2.

Majorări de întarziere

zz. ll. aa

zz. ll. aa

*) Se va completa pentru fiecare obligaţie fiscală suplimentară stabilită de organele de inspecţie fiscală.

**) Se va completa cu suma totală a bazei impozabile stabilită suplimentar de inspecţia fiscală şi calculată în anexele la Raportul de inspecţie fiscală, pentru fiecare categorie de impozit, taxă sau contribuţie.

***) Se va completa cu valoarea totală a impozitului, taxei, contribuţiei sau a obligaţiilor fiscale accesorii calculate suplimentar de inspecţia fiscală în anexele la Raportul de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală va fi semnat de organele de inspecţie fiscală, avizat de şeful serviciului/biroului şi aprobat de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală.

Raportul de inspecţie fiscală stă la baza întocmirii următoarelor acte administrativ fiscale:

- decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală;

- decizia de nemodificare a bazei impozabile;

-  dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

Raportul va fi întocmit în 3 (trei) exemplare, dintre care unul pentru contribuabil, unul pentru organele de inspecţie fiscală şi unul pentru organul fiscal de administrare competent, unde contribuabilul este luat în evidenţă ca plătitor de impozite şi taxe.

Raportul de inspecţie fiscală se anexează la actul administrativ fiscal emis, după caz, respectiv la decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală, la decizia de nemodificare a bazei de impunere sau la dispoziţia privind măsurile stabilite de organele de inspecţie fiscală.

CAPITOLUL VII

Anexe

Pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie verificată, la Raportul de inspecţie fiscală se vor anexa situaţii, tabele, copii de pe documente, note explicative, necesare susţinerii constatărilor, fiind parte integrantă din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele sau situaţiile se întocmesc ori de cate ori este necesară sintetizarea unui număr mai mare de documente sau operaţiuni şi în toate cazurile în care se prezintă şi se susţin constatările din Raportul de inspecţie fiscală.

Tabelele şi situaţiile anexate la Raportul de inspecţie fiscală vor fi semnate de organele de inspecţie fiscală şi, pentru luare la cunoştinţă, de către reprezentantul societăţii.

Tot în acest capitol se va prezenta declaraţia dată pe propria răspundere de reprezentantul legal al contribuabilului, prin care declară că a pus la dispoziţie toate documentele şi informaţiile solicitate.

De asemenea, la Raportul de inspecţie fiscală se va anexa orice document întocmit pentru înştiinţarea, solicitarea de documente, note explicative sau procese-verbale pentru consemnarea unor constatări în timpul inspecţiei fiscale.


COMENTARII la Ordinul 1181/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1181 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Căutați un împrumut? Sau ai fost refuzat un împrumut de către o bancă sau o instituție financiară pentru unul sau mai multe motive? Ai locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! firma de împrumut elina Johnson suntem limitate în a da credite pentru companii și persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail astăzi prin elinajohnson11@hotmail.com
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    Soferii de pe autobuzele de cursa lunga nu vor sa primeasca cupoane de calatorie pentru cei care beneficiaza de L 189/2000 si atunci sint obligata sa platesc pretul intreg al calatoriei sau sa imprumut un cupon de calatorie si cartea de identitate a unui pensionar -deci fac o ilegalitate. Cum s-ar putea rezolva aceasta problema ? Si unde voi primi raspuns la aceasta problema ?
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Buenos días señor / señora Somos el proveedor líder de servicios de crédito y de gestión financiera a los clientes en todo el mundo. Buscando préstamos propias casas, préstamos personales sin garantía, préstamos garantizados, préstamos de vacaciones, préstamos de consolidación de deudas o préstamos para mejoras en el hogar? Obtén una cotización de nosotros hoy y para empezar a procesar su solicitud de préstamo y 24 horas de aprobación. También participan en el negocio de la remisión, la promoción de las instituciones de servicios financieros, y proporcionar las finanzas, préstamos, patrocinio. Nuestra especialización están por debajo de aquí: ** Préstamos personales sin garantía - ** Los préstamos garantizados - ** Consolidación de Deuda Préstamo - ** Préstamos Comerciales - ** ¿Quieres ser un Agente / Broker - ** Asociación / Incorporación - damos nuestra préstamo a tipo de interés del 2% sólo en la duración mínima de 6 meses a la duración máxima de 30 años y en el mínimo de 2000 a 500 millones su pesos, dolares en euros y somos confiables y convenientes para los servicios financieros, que es mejor para usted. Si usted está interesado en obtener el préstamo y luego, la amabilidad de ponerse en contacto con nosotros a través del correo electrónico: diamondloanhome@yandex.com y le daremos más información sobre cómo va a obtener su préstamo de nosotros.
ANONIM a comentat Decretul 581 2016
    Ești un om de afaceri sau o femeie? Ești într-o mizerie financiară sau nu Aveți nevoie de fonduri pentru a începe propria afacere? Trebuie să acorde împrumuturi Datoria Lor sau achita facturile sau de a începe o afacere bună? Nu aveți un scor de credit scăzut și veți găsi că este greu pentru a obține Capital de împrumut de la băncile locale / alte instituții financiare? Ai nevoie de un Împrumut sau de finanțare pentru orice motiv, cum ar fi: a) Credit de nevoi Personale, de Expansiune de Afaceri, b) Business Start-up, Educație, c) Consolidarea Datoriilor, d) Credite Greu Bani Oferim împrumut la rată scăzută a dobânzii de 2% și cu garanții reale și nu Garanții, oferim credite personale, credite de consolidare a datoriei, capital de risc de Capital, împrumut de afaceri, educație împrumut, ipotecare sau Împrumuturi pentru orice motiv". Cu toate acestea, metoda noastra ofera posibilitatea de a specifica valoarea creditului necesar și, de asemenea, durata vă puteți permite, vă oferă o Șansă reală de a obține fondurile de care aveți nevoie! Aceste credite personale pot fi aprobat, indiferent de dvs. de credit și există o mulțime de clienți fericiți care să susțină această afirmație. Dar tu nu va primi doar personal de împrumut aveți nevoie; veți obține cel mai ieftin.Aceasta este promisiunea noastra: va garantam cel mai mic tarif pentru toate creditele, cu acces gratuit la garanții reale beneficii. Ne străduim să lăsați un pozitiv impresie de durată de peste așteptările clienților mei în tot ceea ce fac. Scopul nostru este de a trata cu demnitate și respect, în timp ce oferind cea mai mare serviciu de calitate în timp util. E-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT ACASĂ Vizitați-ne la: www.midlandcreditonline.com
ANONIM a comentat Ordin 28 2016
    Ești un om de afaceri sau o femeie? Ești într-o mizerie financiară sau nu Aveți nevoie de fonduri pentru a începe propria afacere? Trebuie să acorde împrumuturi Datoria Lor sau achita facturile sau de a începe o afacere bună? Nu aveți un scor de credit scăzut și veți găsi că este greu pentru a obține Capital de împrumut de la băncile locale / alte instituții financiare? Ai nevoie de un Împrumut sau de finanțare pentru orice motiv, cum ar fi: a) Credit de nevoi Personale, de Expansiune de Afaceri, b) Business Start-up, Educație, c) Consolidarea Datoriilor, d) Credite Greu Bani Oferim împrumut la rată scăzută a dobânzii de 2% și cu garanții reale și nu Garanții, oferim credite personale, credite de consolidare a datoriei, capital de risc de Capital, împrumut de afaceri, educație împrumut, ipotecare sau Împrumuturi pentru orice motiv". Cu toate acestea, metoda noastra ofera posibilitatea de a specifica valoarea creditului necesar și, de asemenea, durata vă puteți permite, vă oferă o Șansă reală de a obține fondurile de care aveți nevoie! Aceste credite personale pot fi aprobat, indiferent de dvs. de credit și există o mulțime de clienți fericiți care să susțină această afirmație. Dar tu nu va primi doar personal de împrumut aveți nevoie; veți obține cel mai ieftin.Aceasta este promisiunea noastra: va garantam cel mai mic tarif pentru toate creditele, cu acces gratuit la garanții reale beneficii. Ne străduim să lăsați un pozitiv impresie de durată de peste așteptările clienților mei în tot ceea ce fac. Scopul nostru este de a trata cu demnitate și respect, în timp ce oferind cea mai mare serviciu de calitate în timp util. E-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT ACASĂ Vizitați-ne la: www.midlandcreditonline.com
ANONIM a comentat Legea 65 2012
    Buna ziua, numele meu este dna Ruth Edwin, o victima a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 23.000 €, deoarece am nevoie de un capital mare de 55.000 €. Aproape ca a murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusa, iar în acest proces am pierdut fiul meu. Nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmpla. în august 2015, am întâlnit un prieten bun, care mi-a prezentat o mama buna, doamna Mary William, ca în cele din urma ma ajutat sa asigure un credit într-o companie. Mama buna Vreau sa folosesc aceasta ocazie pentru a va mul?umesc, ?i poate Dumnezeu sa continue sa va binecuvânteze. Am dori, de asemenea, sa foloseasca aceasta oportunitate de a consilia colegi indonezieni, ca exista mai multe escroci acolo, a?a ca, daca ave?i nevoie de un împrumut, ?i doresc sa ob?ina un credit rapid, numai prin dna înregistra Mary William prin e-mail: marywilliam902@gmail.com. De asemenea, pute?i sa ma contacta?i prin intermediul acestui e-mail: ruthedwin98@gmail.com. daca ave?i orice îndoiala. te rog ea este singura persoana de încredere ?i de încredere. Mul?umesc.
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Salutare tuturor, Sunt Perry alb un creditor împrumut privat cu reputație bună de lucru, Perrywhitefirms@outlook.com Aplică astăzi dacă aveți nevoie de urgență împrumut de la o companie de renume, cu condiții bune și relațiile de muncă, atunci ar trebui să ne contactați pe măsură ce oferim credite la Rata dobânzii accesibile de 3%, iar munca cu noi va fi o experiență bună. În cazul în care sunteți interesat, de contact noi prin e-mail: Perrywhitefirms@outlook.com +2349057519652 Perrywhitefirms@outlook.com Aștept răspunsul rapid Domnul Perry alb
ANONIM a comentat Hotărârea 40 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema de rău de credit și garanții sunt ceva care clienții sunt mereu îngrijorați atunci când caută un împrumut de la un creditor legitim. Dar, MIDLAND CREDIT FIRM.has a făcut această diferență în industria de creditare. MIDLAND DE CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a da împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Noi am fost dat privilegiul de a satisface nevoile dvs. financiare. Chestiunea creditelor nu ar trebui să te oprească de la obtinerea de împrumut de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Investitorii Credite * Consolidarea datoriilor * În al doilea rând Ipoteca * Credite pentru afaceri * Credite personale * Credite International Nici o securitate socială și nici o verificare de credit, 100% de garantare. Tot ce trebuie să faci este să ne spui exact ce vrei si noi vom face cu siguranta visul sa devina realitate. MIDLAND DE CREDIT FIRM spune DA când băncile dumneavoastră spun NU. În cele din urmă, vom finanța la scară mică firmă de împrumut, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru noi avem de capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare pentru a merge cu privire la achiziționarea unui împrumut de la noi: Vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Firma NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: www.midlandcreditonline.com Ramură Ore + Locații (duminică închise) Luni, Marți, & joi 10:00 la 6:00, miercuri 11:00 la 6:00, vineri 9:00 la 6:00 P. M, Satrurday 7:0 - 14:00. Motto-ul: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 583 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema de rău de credit și garanții sunt ceva care clienții sunt mereu îngrijorați atunci când caută un împrumut de la un creditor legitim. Dar, MIDLAND CREDIT FIRM.has a făcut această diferență în industria de creditare. MIDLAND DE CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a da împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Noi am fost dat privilegiul de a satisface nevoile dvs. financiare. Chestiunea creditelor nu ar trebui să te oprească de la obtinerea de împrumut de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Investitorii Credite * Consolidarea datoriilor * În al doilea rând Ipoteca * Credite pentru afaceri * Credite personale * Credite International Nici o securitate socială și nici o verificare de credit, 100% de garantare. Tot ce trebuie să faci este să ne spui exact ce vrei si noi vom face cu siguranta visul sa devina realitate. MIDLAND DE CREDIT FIRM spune DA când băncile dumneavoastră spun NU. În cele din urmă, vom finanța la scară mică firmă de împrumut, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru noi avem de capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare pentru a merge cu privire la achiziționarea unui împrumut de la noi: Vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Firma NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: www.midlandcreditonline.com Ramură Ore + Locații (duminică închise) Luni, Marți, & joi 10:00 la 6:00, miercuri 11:00 la 6:00, vineri 9:00 la 6:00 P. M, Satrurday 7:0 - 14:00. Motto-ul: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Ordin 934 2016
    My name is Mr. Allen Brandley. live in the United Kingdom, Sussex Gardens. I want to use this medium to introduce to you the most profitable loan business; Mr. Allen Brandley Foundation loan, international loans company that can offer a loan with a low cost interest rate that can not have elsewhere. The loan interest rate is 4.5%. Our service is fast, transparent and 100% effective. Contact us today to (allenbrandleyloanfirm@gmail.com). Whether personal, business, student or payday loan
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1181/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu