Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1119 din 4 iulie 2006

pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a marilor contribuabili in vederea aplicarii Ordinului ministrului finantelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili, cu modificarile si completarile ulterioare

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 597 din 11 iulie 2006



In temeiul prevederilor art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de administrare şi monitorizare a marilor contribuabili în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, cu modificările şi completările ulterioare, cuprinsă în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 516/2005 pentru aprobarea Procedurii de administrare şi monitorizare a marilor contribuabili în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 343/2005 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 381 din 5 mai 2005, se abrogă.

Art. 3. - Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor,  Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală, Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor şi Direcţia de monitorizare a realizării creanţelor bugetare, Direcţia juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei, Direcţia generală a contabilităţii publice şi a sistemului de decontări în sectorul public, Direcţia de autorizări din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti şi administraţiile finanţelor publice implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

PROCEDURĂ

de administrare şi monitorizare a marilor contribuabili în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, cu modificările şi completările ulterioare

CAPITOLUL I

Procedura de administrare şi monitorizare a marilor contribuabili administraţi de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili

Prin organ fiscal competent privind îndeplinirea obligaţiilor de declarare şi de plată se înţelege:

-    Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili;

-   direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, pentru sediile secundare ale marilor contribuabili administraţi conform prevederilor art. 3 alin. (2) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, cu modificările şi completările ulterioare.

A. Procedura de înregistrare fiscală

1.   Modificările intervenite în datele declarate iniţial de marii contribuabili şi înscrise în certificatul de înregistrare fiscală, inclusiv cele privitoare la înregistrarea/scoaterea din evidenţă ca plătitor de TVA, se fac prin depunerea cererii de înregistrare a menţiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la oficiul registrului comerţului în a cărui rază teritorială marele contribuabil îşi are sediul social.

2.   Modificările intervenite în datele declarate iniţial de marii contribuabili, care privesc obligaţiile declarative şi de plată, cu excepţia înregistrării/scoaterii din evidenţă ca plătitor de TVA, vor fi declarate de către aceştia la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, în termen de 30 de zile de la data producerii acestora.

3.   La primirea de la oficiul registrului comerţului a modificărilor menţionate la pct. 1, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei va actualiza cu aceste date Registrul contribuabililor al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

4.    Inregistrarea sediilor secundare ale marilor contribuabili, cu excepţia sucursalelor care se înregistrează conform procedurilor speciale în materie de înregistrare a comercianţilor, se face prin completarea şi depunerea formularului „Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (060)", aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.600/2004, la direcţia generală a finanţelor publice a judeţului în a cărei rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediul secundar.

5.   Prin excepţie de la prevederile pct. 4, sediile secundare ale marilor contribuabili aflate în raza teritorială a municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov se înregistrează la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili.

6.   Scoaterea din evidenţa fiscală a sediilor secundare ale marilor contribuabili înfiinţate pe raza municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov de marii contribuabili se face prin depunerea formularului 060 menţionat mai sus la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, împreună cu certificatul de înregistrare fiscală, în vederea anulării.

7.   Informaţiile referitoare la înfiinţarea şi scoaterea din evidenţă a sediilor secundare ale marilor contribuabili, care îşi desfăşoară activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, cu excepţia Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Judeţului Ilfov, se transmit Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili şi se evidenţiază  într-o secţiune separată a Registrului contribuabililor.

8. Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili va transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti orice modificare cu privire la luarea sau scoaterea din administrare a marilor contribuabili ori a sediilor secundare din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov la data producerii modificării.

B.  Obligaţii declarative

1.   Incepând cu obligaţiile lunii iunie 2006, marii contribuabili definiţi potrivit art. 1 alin. (1) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, depun declaraţiile fiscale la organul fiscal competent prevăzut în prezentul ordin.

2.  In cazul marilor contribuabili care au sedii secundare înregistrate ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, conform legii, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se face la organul fiscal competent în administrarea acestora, prevăzut la art. 3 alin. (1) şi (2) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

3.   Informaţia referitoare la declaraţiile fiscale depuse de către sediile secundare ale marilor contribuabili, care îşi desfăşoară activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, cu excepţia Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Judeţului Ilfov, se transmite Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili până la data de 5 a lunii următoare celei în care aveau termen de depunere.

4.   (1) Declaraţiile fiscale ale marilor contribuabili se depun în format electronic la organul fiscal competent, prin intermediul Sistemului Electronic Naţional, conform Hotărârii Guvernului nr. 1.085/2003, prin accesarea site-ului de Internet www.e-guvernare.ro.

(2)  Declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se poate face şi prin celelalte modalităţi de declarare prevăzute de lege: în format electronic (dischetă) însoţit de formatul hârtie, cu codificarea informaţiei prin cod de bare sau prin utilizarea ordinului de plată cu valoare de declaraţie. In acest caz, declaraţiile se transmit la organul fiscal competent, prin una dintre modalităţile prevăzute la art. 81 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(3)  Formatul pe hârtie al declaraţiei fiscale se arhivează la organul fiscal care a primit declaraţia.

5.  Data depunerii declaraţiei fiscale este, după caz, data confirmării primirii acesteia, comunicată contribuabilului prin Sistemul Electronic Naţional sau prin poştă, data înregistrării declaraţiei la registratura organului fiscal competent, data plăţii obligaţiei în cazul în care se utilizează ordinul de plată cu valoare de declaraţie.

6.   (1) In situaţia în care contribuabilul a utilizat mai multe căi de transmitere a declaraţiei fiscale, va fi înregistrată prima declaraţie depusă, conform legii.

(2) Orice corecţie ulterioară a unei declaraţii fiscale se face prin depunerea unei declaraţii fiscale rectificative, în condiţiile legii.

C.  Rambursarea TVA

Prevederile cap. III din anexa la Ordinul ministrului finanţelor   publice   nr.   967/2005,   cu   modificările   şi completările ulterioare, se aplică persoanelor impozabile definite în Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, începând cu deconturile cu sume negative de TVA, cu opţiune de rambursare, aferente lunii iunie 2006, cu termen de depunere până la data de 25 iulie 2006 inclusiv.

D.  Solicitarea documentelor de către marii contribuabili

Solicitarea documentelor de către marii contribuabili se face prin cerere adresată Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, astfel:

a)  înregistrare la registratura direcţiei;

b)  transmitere prin poştă;

c)  prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail.

E.     Eliberarea documentelor solicitate de marii contribuabili

Eliberarea documentelor solicitate de marii contribuabili se face astfel:

1.  la sediul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului;

2.   prin transmitere poştală, la cererea contribuabilului, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

F.   Procedura de plată a obligaţiilor fiscale la marii contribuabili

1.   Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri fiscale, cu excepţia impozitului pe venit, se efectuează în cazul marilor contribuabili de către persoana juridică la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

2.   (1) Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozit pe venit, cu excepţia impozitului pe venitul din salarii, se efectuează, în cazul marilor contribuabili cu sediul în municipiul Bucureşti sau în judeţul Ilfov, de către persoana juridică la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

(2) Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozit pe venit, cu excepţia impozitului pe venitul din salarii, se efectuează, în cazul marilor contribuabili cu sediul în afara municipiului Bucureşti sau a judeţului Ilfov, de către persoana juridică la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ în care îşi au sediul social.

3.  (1) Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozitul pe venitul din salarii, pentru activitatea proprie a marilor contribuabili cu sediul în municipiul Bucureşti sau în judeţul Ilfov, se efectuează de către persoana juridică la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti, iar pentru activitatea sediilor secundare ale acestora plata se efectuează de către sediile secundare plătitoare de impozit pe venitul din salarii, potrivit legii, la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ în care sediile secundare îşi desfăşoară activitatea sau la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti, după caz.

(2) Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozitul pe venitul din salarii, pentru activitatea proprie a marilor contribuabili cu sediul în afara municipiului Bucureşti sau a judeţului Ilfov, se efectuează de către persoana juridică la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ în care îşi au sediul social, iar pentru activitatea sediilor secundare ale acestora plata se efectuează de către sediile secundare plătitoare de impozit pe veniturile din salarii, potrivit legii, la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ în care acestea îşi desfăşoară activitatea sau ia Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti, după caz.

4.   Din impozitul pe venit încasat la bugetul de stat Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti şi unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ vor aloca lunar, în termen de 5 zile lucrătoare de la finele fiecărei luni în care s-a încasat acest impozit, cotele defalcate prevăzute de lege, cuvenite bugetelor locale ale comunelor şi oraşelor judeţului Ilfov, ale sectoarelor municipiului Bucureşti, bugetului Consiliului General al Municipiului Bucureşti, precum şi bugetelor locale ale comunelor, oraşelor, municipiilor şi bugetelor locale ale consiliilor judeţene din judeţul unde se află persoana juridică mare contribuabil sau sediile secundare, după caz.

5.  Documentele de plată întocmite de marii contribuabili în vederea achitării impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale acestora, aflate în raza teritorială a altui organ fiscal decât Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, vor cuprinde în mod obligatoriu şi următoarele informaţii:

a)   codul de identificare fiscală şi denumirea persoanei juridice care face plata;

b)   codul de identificare fiscală al sediului secundar pentru care se face plata.

6.   Unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ şi a municipiulului Bucureşti vor comunica zilnic Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili plăţile efectuate de contribuabili în condiţiile pct. 2 alin. (2) şi ale pct. 3 alin. (2) din prezentul capitol.

7.  (1) Conturile de disponibilităţi ale marilor contribuabili din judeţe, precum şi cele ale sediilor secundare din judeţe ale marilor contribuabili, în care se încasează sume de ia instituţiile publice în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (8) şi ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, cu modificările şi completările ulterioare, se deschid la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ.

(2)   Unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ vor transmite la finele fiecărei zile Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili situaţia sumelor încasate în contul 50.69 „Disponibil al agenţilor economici", deschis pe numele operatorilor economici prevăzuţi la alin. (1), iar aceasta are obligaţia de a stabili în prima zi lucrătoare de la primirea situaţiilor respective lista operatorilor economici cu obligaţii bugetare neachitate, precum şi suma aferentă acestor obligaţii, care se transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti pentru indisponibilizarea contului.

(3)   Unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ nu vor deconta ordinele de plată pentru Trezoreria Statului (OPHT), prin care operatorii economici prevăzuţi la alin. (1) sau alte persoane juridice împuternicite de aceştia dispun transferul în conturi bancare al sumelor indisponibilizate de organele fiscale, cu excepţia celor în care se precizează în mod expres că transferul se efectuează pentru achitarea integrală sau parţială a drepturilor salariale.

(4)   Sumele încasate în contul 50.69 „Disponibil al agenţilor economici" în plus faţă de cele indisponibilizate, precum şi cele pentru care nu s-a întocmit de către organul fiscal lista prevăzută la alin. (2) în termenul stabilit pot fi transferate în conturi bancare, cu condiţia ca asupra conturilor respective să nu fi fost înfiinţată poprirea prin titluri executorii.

G. Procedura de inspecţie fiscală a marilor contribuabili

1. (1) Activitatea de inspecţie fiscală se desfăşoară în baza titlului VII din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Activitatea de inspecţie fiscală a marilor contribuabili se efectuează de personalul cu atribuţii de inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

2.  Acţiunile de inspecţie fiscală începute de organele de inspecţie fiscală din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti la agenţii economici din categoria mari contribuabili şi nefinalizate până la termenul de predare-primire a dosarului fiscal la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili se vor finaliza de organele de inspecţie fiscală care le-au început, iar actul de control încheiat, însoţit, după caz, de actul administrativ-fiscal, se va transmite la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, pentru valorificare, conform prevederilor legale.

3.   Contestaţiile la actele administrative fiscale încheiate conform precizărilor prevăzute la pct. 2 din prezentul capitol se depun la organele fiscale emitente ale actelor administrativ-fiscale contestate şi vor fi însoţite de punctul de vedere al organului de inspecţie fiscală care a efectuat inspecţia şi care le vor transmite spre soluţionare organelor competente constituite în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili sau Direcţiei generale de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, după caz, conform prevederilor legale.

4.  (1) Inspecţia fiscală a activităţii sediilor secundare ale marilor contribuabili se efectuează de către organele de inspecţie fiscală ale Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, prin cuprinderea acţiunii în programul de activitate aprobat de conducerea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

(2)   In cazul în care contribuabilul are, potrivit legii, obligaţii de plată la sediile secundare, iar competenţa de administrare a acestora revine organului fiscal teritorial, potrivit art. 34 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale revine organelor de inspecţie fiscală ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, cu excepţia municipiului Bucureşti, unde competenţa revine organelor de inspecţie fiscală ale direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

(3)   Raportul de inspecţie fiscală însoţit, după caz, de Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare se transmit la organul fiscal care administrează obligaţia fiscală care a făcut obiectul verificării.

(4)  Coordonarea acţiunilor de inspecţie fiscală la sediile secundare ale marilor contribuabili revine Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

(5)  Contestaţiile la actele administrative fiscale emise de organele de inspecţie fiscală, referitoare la obligaţiile de plată ale sediilor secundare, se vor depune la organul de inspecţie fiscală teritorială şi se vor soluţiona de către organele competente de soluţionare a contestaţiilor din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, cu excepţia Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, unde competenţa revine organelor de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, sau, după caz, de către Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, conform legii.

5.   (1) Acţiunile de control încrucişat la un mare contribuabil sau la un sediu secundar al acestuia sunt în competenţa personalului cu atribuţii de inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili. Prin excepţie faţă de prevederea de mai sus, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti pot solicita structurilor de inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili delegarea de competenţă pentru efectuarea acţiunilor de control încrucişat, conform art. 97 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(2)   Orice solicitare de delegare de competenţă va fi transmisă la direcţia responsabilă din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru cuprinderea în programul de activitate a structurii de inspecţie fiscală care va efectua controlul.

(3)   Un exemplar al procesului-verbal întocmit de organele de inspecţie fiscală care au primit delegarea de competenţă se va transmite pentru valorificare şi conexare la dosarul fiscal al contribuabilului gestionat de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili.

6. Prin excepţie de la prevederile precedente, verificările necesare la marii contribuabili în vederea soluţionării operative a cererilor de avizare a subvenţiilor vor fi efectuate de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, care vor aviza şi deconturile justificative lunare ale acestora privind utilizarea subvenţiilor şi transferurilor de la bugetul de stat.

H. Activitatea de supraveghere fiscală şi autorizare

1.  Structurile de administrare fiscală din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili vor asigura coordonarea activităţii de supraveghere fiscală, astfel cum aceasta este definită în titlul VIII din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

2.     Cu excepţia supravegherii fiscale aferente antrepozitelor fiscale situate pe raza municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov, pentru care supravegherea se va realiza în mod direct cu personal din cadrul structurii de administrare fiscală, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili poate delega competenţa în acest domeniu la solicitarea structurilor de administrare fiscală din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.

3.   Structura de autorizare din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili este responsabilă cu activităţile care decurg din aplicarea titlului VII din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv în ceea ce priveşte eliberarea autorizaţiilor de utilizatori finali şi a atestatelor pentru angrosişti.

4.   Cu excepţia activităţii aferente sediilor secundare aflate pe raza municipiului Bucureşti, pentru care eliberarea actelor administrative corespunzătoare, precum şi participarea cu specialişti în comisiile constituite conform legislaţiei specifice în domeniul jocurilor de noroc şi al autorizării unităţilor emitente de tichete de masă se realizează direct de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili poate delega competenţa în aceste domenii direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, la solicitarea acestora.

5.   Actele administrative emise în aplicarea legislaţiei privind activitatea de autorizare a antrepozitelor fiscale, inclusiv autorizaţiile de utilizatori finali şi atestatele pentru angrosişti, şi a legislaţiei din domeniul autorizării jocurilor de noroc de către structurile teritoriale competente rămân valabile pentru perioada pentru care au fost emise.

I. Procedura de îndrumare şi asistenţă pentru marii contribuabili

1. Indrumarea şi asistenţa marilor contribuabili în aplicarea prevederilor legislaţiei fiscale se asigură de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili. Indrumarea şi asistenţa se fac fie ca urmare a solicitării contribuabililor, fie din iniţiativa organului fiscal. Indrumarea şi asistenţa ca urmare a solicitării marilor contribuabili se realizează în mod prioritar prin e-mail sau telefonic. De asemenea, marii contribuabili pot solicita asistenţă prin e-mail sau telefonic Centrului de asistenţă a contribuabililor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.Indrumarea şi asistenţa din iniţiativa organului fiscal se asigură atât prin elaborarea şi distribuirea de materiale de informare (ghiduri, broşuri, pliante, afişe etc), cât şi prin orice alte mijloace care pot asigura transmiterea corespunzătoare a informaţiilor şi mesajelor.

2. In situaţia în care, din motive tehnice, Sistemul Electronic Naţional nu este operaţional pentru toţi marii contribuabili, îndrumarea şi asistenţa acestora în ceea ce priveşte depunerea şi primirea declaraţiilor fiscale se asigură şi de către compartimentele de specialitate din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene pe a căror rază teritorială se află sediul social al contribuabilului. Declaraţiile fiscale în format electronic şi pe suport hârtie vor fi transmise de către organul fiscal teritorial la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili pentru a fi preluate în evidenţa pe plătitori şi în dosarul fiscal al marelui contribuabil.

J. Procedura de urmărire a respectării înlesnirilor la plată aflate în derulare pentru marii contribuabili

1.   Pentru marii contribuabili, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili.

2.   Prin excepţie de la prevederile pct. 1, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate pentru impozitul pe venit datorat de marii contribuabili care nu au sediul social în municipiul Bucureşti sau în judeţul Ilfov se realizează de către direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene pe a căror rază teritorială îşi au sediul social.

3.   Pentru sediile secundare, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează astfel:

a)  de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, pentru înlesnirile la plată acordate marilor contribuabili şi sediilor secundare care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov;

b)   de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene pe a căror rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediile secundare, pentru impozitul pe veniturile din salarii ale sediilor secundare pentru care au fost acordate înlesniri la plată.

4.  Ori de câte ori organele fiscale menţionate la pct. 2 şi pct. 3 lit. b) din prezentul capitol vor constata nerespectarea termenelor şi condiţiilor prevăzute în documentele de acordare a înlesnirilor la plată, vor înştiinţa Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili în termen de 3 zile lucrătoare de la data constatării.

5.   Actul administrativ emis de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, prin care se comunică marelui contribuabil pierderea înlesnirii la plată, fie de către marele contribuabil persoană juridică, fie de către un sediu secundar al acestuia, se transmite şi direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene pe a căror rază teritorială îşi au sediul social marii contribuabili prevăzuţi la pct. 2 sau unde îşi desfăşoară activitatea sediile secundare prevăzute la pct. 3, în vederea recuperării sumelor rămase de plată.

K. Procedura de compensare şi de restituire a obligaţiilor bugetare

1. Restituirea sumelor reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri bugetare, prevăzute la art. 113 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, marilor contribuabili, inclusiv pentru sediile secundare ale acestora, se realizează numai după compensarea efectuată cu alte obligaţii fiscale datorate, în conformitate cu prevederile art. 112 ale aceluiaşi act normativ.

2.   Sumele de restituit/rambursat marelui contribuabil persoană juridică vor fi compensate cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de către acesta şi apoi cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de sediile sale secundare, reprezentând impozit pe veniturile din salarii declarat şi neachitat. In cazul impozitului pe veniturile din salarii sumele de restituit marelui contribuabil persoană juridică se vor compensa cu acelaşi tip de obligaţii fiscale restante ale sediilor secundare, iar eventualele diferenţe rămase de restituit vor fi compensate cu alte obligaţii fiscale ale marelui contribuabil persoană juridică.

3.  Procesele-verbale de compensare a obligaţiilor fiscale datorate bugetului de stat de către marele contribuabil sau de către un sediu secundar al acestuia, prin procedura prevăzută de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 45/2001 privind producţia de apă grea în perioada 2001-2004 la Regia Autonomă pentru Activităţi Nucleare şi acumularea acesteia de către Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat, cu modificările şi completările ulterioare, rămase nefinalizate la nivelul organului fiscal competent până la data de 1 iulie 2006, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, organului fiscal învestit de la această dată cu competenţa administrării.

4.   Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestuia de către organul fiscal teritorial, dar aflate în termenul legal de soluţionare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, spre soluţionare.

5.   Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor care nu mai îndeplinesc condiţiile prevăzute de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestuia de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, dar aflate în termenul legal de soluţionare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, organului fiscal teritorial competent, spre soluţionare.

6.    Cererile de compensare şi/sau de restituire, nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestora de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili sau de către organul fiscal teritorial competent, după caz, şi al căror termen legal de soluţionare se împlineşte până la data de 1 iulie 2006, vor fi soluţionate de organul fiscal căruia i-au fost acestea adresate.

L. Procedura de executare silită a marilor contribuabili

1.   Pentru impozitul pe venit şi impozitul pe venitul din salarii datorat de către marii contribuabili persoane juridice, organele de executare silită coordonatoare sunt cele ale Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

2.  Organele de executare competente pentru executarea silită mobiliară şi imobiliară pentru creanţele fiscale prevăzute la pct. 1 sunt direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene în a căror rază teritorială se află bunurile urmăribile sau Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili dacă bunurile urmăribile se află pe raza teritorială a municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov.

3.  Pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de către sediile secundare ale marilor contribuabili, organele de executare silită coordonatoare sunt cele ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene în a căror rază teritorială se află sediile secundare sau, dacă sediile secundare se află pe raza teritorială a municipiului Bucureşti şi a judeţului Ilfov, organele de executare silită coordonatoare   sunt   cele   ale   Direcţiei   generale   de administrare a marilor contribuabili.

4.   Pentru recuperarea creanţelor fiscale prevăzute la pct. 3 din prezentul capitol, în cadrul procedurii de executare silită mobiliară şi imobiliară, organele de executare silită competente sunt cele ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene în a căror rază teritorială se află bunurile urmăribile sau cele ale Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, după caz.

5.  In cazul valorificării bunurilor sechestrate, organul de executare silită coordonator, respectiv directorul executiv al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili sau, după caz, al direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, numeşte prin decizie comisia de licitaţie. Directorul executiv al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili poate delega competenţa directorului executiv al organului de executare competent.

6.   Distribuirea sumelor obţinute prin valorificarea bunurilor se face de către organul de executare coordonator.

M. Reglementarea activităţii juridice

1.   Pentru litigiile aflate pe rolul instanţelor de judecată, având ca obiect contestaţiile formulate împotriva măsurilor dispuse prin acte de control sau de impunere întocmite de organele de control abilitate, contestaţiile la executarea silită sau contestaţiile împotriva actelor prin care se dispun şi se duc la îndeplinire măsurile asigurătorii, pentru litigiile ce privesc procedurile de reorganizare judiciară şi faliment, precum şi pentru orice alte litigii reprezentarea va fi asigurată în continuare de birourile/compartimentele/ serviciile juridice din cadrul administraţiilor finanţelor publice teritoriale sau direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, după caz, pe bază de mandat şi sub directa coordonare a Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili.

2.   Pentru litigiile viitoare, având ca obiect contestaţiile formulate împotriva măsurilor dispuse prin acte de control sau de impunere întocmite de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, pentru marii contribuabili preluaţi în condiţiile Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi în contestaţiile la executarea silită sau în contestaţiile împotriva actelor prin care se dispun şi se duc la îndeplinire măsurile asigurătorii, în litigiile ce privesc procedurile de reorganizare judiciară şi faliment, care au ca parte marii contribuabili preluaţi în condiţiile Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, reprezentarea în faţa instanţelor de judecată va fi asigurată de Serviciul juridic din cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, direct sau prin birourile/compartimentele/serviciile juridice din cadrul administraţiilor finanţelor publice teritoriale sau al direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, după caz, pe bază de mandat.

N. Procedura de monitorizare a marilor contribuabili

1.   Activitatea de monitorizare a marilor contribuabili administraţi de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili este realizată de către Direcţia de monitorizare a realizării creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

2.  Monitorizarea colectării veniturilor bugetare de la marii contribuabili se realizează pe baza raportării lunare pe care Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili o va transmite Direcţiei de monitorizare a realizării creanţelor bugetare.

3.   Compartimentele de specialitate organizate la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene vor transmite, până la data de 10 a lunii următoare celei de raportare, la Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, situaţia privind obligaţiile de plată, reprezentând impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare, după caz, şi contribuţiile sociale datorate şi neachitate până la data de 31 decembrie 2003, precum şi încasările în contul acestora, conform formularelor 01-04*) anexate, care fac parte integrantă din prezenta procedură.

4.  Pe baza informaţiilor referitoare la obligaţiile de plată şi la încasările în contul acestora din evidenţa proprie, precum şi a informaţiilor transmise conform pct. 3, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili consolidează, în vederea raportării, obligaţiile şi plăţile marilor contribuabili persoane juridice, iar până la data de 15 a lunii următoare celei de raportare va transmite Direcţiei de monitorizare a realizării creanţelor bugetare situaţia privind obligaţiile bugetare de plată şi încasările în contul acestora, conform formularelor 01 -04.

5.   Situaţia privind obligaţiile bugetare de plată se întocmeşte pe fiecare mare contribuabil şi, separat, pe fiecare buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi bugetul asigurărilor pentru şomaj.

6.   Informaţiile necesare a fi completate în situaţia privind obligaţiile bugetare de plată rezultă din evidenţa analitică pe plătitori şi constituie baza documentară de analiză şi informare atât pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cât şi pentru Ministerul Finanţelor Publice.

7.  Informaţiile cuprinse în formularele 01 -04, transmise de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, se vor prelua şi se vor transmite în format electronic şi pe suport hârtie, pe baza datelor din Sistemul de administrare a creanţelor fiscale.

8.   Direcţia de monitorizare a realizării creanţelor bugetare va fi înştiinţată în termen de 30 de zile despre orice modificare intervenită în datele de înregistrare fiscală a marilor contribuabili şi a sucursalelor/punctelor de lucru ale acestora şi despre preluarea în administrare a unor noi mari contribuabili conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

CAPITOLUL II

Măsuri tranzitorii

A. Soluţionarea deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare

1. Solicitările de rambursare depuse de contribuabilii prevăzuţi la art. 2 alin. (3) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, până la data de 25 iunie 2006, deci inclusiv cele aferente lunii mai 2006, şi nesoluţionate până la data preluării de către noul organ de administrare se vor soluţiona după cum urmează:

a) de către organul fiscal competent la data depunerii decontului:

-   deconturile care se încadrează în categoria de risc mic, care se soluţionează pe bază de SIN;

-   deconturile care se încadrează în categoria de risc mediu sau mare, pentru care a fost început controlul fiscal anticipat.

Decizia de rambursare emisă de organul fiscal competent la data depunerii decontului se transmite, în vederea compensării şi/sau rambursării, Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili;

*) Formularele 01-04 sunt reproduse în facsimil.

b) de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili - deconturile care se încadrează în categoria de risc mediu sau mare, pentru care nu a fost început controlul fiscal anticipat.

Organul fiscal de la fostul domiciliu fiscal va transmite Direcţiei de administrare a marilor contribuabili atât decontul cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, cât şi Fişa de calcul a SIN şi Fişa de analiză de risc, după caz.

2. Solicitările de rambursare depuse de contribuabilii prevăzuţi la art. 2 alin. (4) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, până la data de 25 iunie 2006, deci inclusiv cele aferente lunii mai 2006, şi nesoluţionate până la data preluării de către noul organ de administrare se vor soluţiona potrivit procedurii aplicabile la data depunerii solicitării, de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili.

Decizia de rambursare emisă de Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili se transmite, în vederea compensării şi/sau rambursării, noului organ fiscal competent pentru administrare.

B.  Plata obligaţiilor fiscale ale marilor contribuabili

1.   Până la data de 1 iulie 2006, plăţile efectuate de contribuabilii prevăzuţi în anexa nr. 3 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

2.  Incepând cu această dată, plăţile efectuate de aceşti contribuabili se realizează la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică a municipiilor reşedinţă de judeţ, respectiv a municipiului Bucureşti, unde vor fi preluaţi spre administrare.

3.   Până la data de 1 iulie 2006, plăţile efectuate de marii contribuabili prevăzuţi în tabelul 2.b) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică la care sunt arondaţi.

4.  Incepând cu această dată, plăţile efectuate de aceşti contribuabili se realizează la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

C.  Gestiunea înlesnirilor la plată

1.   Până la data de 1 iulie 2006, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie marilor contribuabili prevăzuţi în tabelul 2.b) se realizează de către organele fiscale competente unde aceştia îşi au sediul social, respectiv pe a căror rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediile secundare ale acestora.

2.    Până la aceeaşi dată, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie contribuabililor prevăzuţi în anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 se realizează de către Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, respectiv de către direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene pe a căror rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediile secundare ale acestora.

3.   Actul administrativ emis de către organele fiscale competente în administrarea contribuabililor prevăzuţi în tabelul 2.b) din anexa nr. 2 şi în anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, prin care se comunică pierderea înlesnirii la plată, fie de către marele contribuabil, fie de către un sediu secundar al acestuia, se transmite şi organelor fiscale care vor administra aceşti contribuabili, în vederea recuperării sumelor rămase de plată.

4.   Pentru contribuabilii prevăzuţi în anexa nr. 3 la Ordinul  ministrului finanţelor publice  nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv pentru sediile secundare ale acestora, şi care beneficiază de înlesniri la plată în derulare, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de către organele fiscale teritoriale unde aceştia îşi au sediul social, respectiv pe a căror rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediile secundare ale acestora.

5. Pentru contribuabilii beneficiari de înlesniri la plată prevăzuţi în tabelul 2.b) din anexa nr. 2 şi în anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, organul fiscal competent va lua de îndată măsuri pentru transferul garanţiilor constituite conform legii, astfel încât acestea să se afle la dispoziţia organelor fiscale care vor administra aceşti contribuabili, până la următorul termen de plată din înlesnire.

D.  Procedura de executare silită

1.  In cazul popririlor înfiinţate asupra veniturilor datorate de terţi ori asupra disponibilităţilor din conturile bancare, aflate în derulare până la termenele prevăzute în Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene sau Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, după caz, vor comunica de îndată terţilor şi băncilor unde sunt înfiinţate popriri contul de trezorerie în care se vor vira sumele reţinute, aferente veniturilor bugetare.

2.     Sumele obţinute din valorificarea bunurilor sechestrate, până la data de 1 iulie 2006, se vor vira în contul Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publică al Municipiului Bucureşti ori al unităţilor de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ, după caz, organul de executare silită al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili ori al direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, după caz, procedând la eliberarea sau la distribuirea sumelor după împlinirea termenului prevăzut de lege.

3.   Creditorii debitorului executat silit vor depune titlurile lor, în vederea participării la distribuire, la organul de executare silită competent să distribuie sumele obţinute prin valorificarea bunurilor.

4.   Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, vor comunica de îndată Registrului de carte funciară sau Arhivei electronice de garanţii reale mobiliare, după caz, noul organ fiscal competent în administrarea debitorilor care înregistrează creanţe fiscale restante şi pentru care s-au făcut înscrierile conform legii în aceste registre.

E.  Monitorizarea marilor contribuabili

1.   Până la data de 1 iulie 2006, raportarea lunară cu privire la situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor în contul fiecărui buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi bugetul asigurărilor pentru şomaj, se va realiza de organul fiscal competent.

2.   Obligaţiile bugetare, altele decât impozitul pe venit datorat de marii contribuabili pentru activitatea proprie, contribuţiile sociale datorate şi neachitate până la 31 decembrie 2003 şi impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare aferente contribuabililor mari prevăzuţi în tabelul nr. 2.b) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 753/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se transferă spre administrare Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili la data de 1 iulie 2006.

Formular 01

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRII

CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL_____________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL___________________________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL DE STAT

ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna...........anul.........

                                                                                                                                                                                  - LEI -

Denumire venit

Impozit pe profit

Impozit pe

venituridin

salarii

TVA

Accize

Impozit pe ţiţei şi gaze naturale

Alte impozite şi taxe

Total

de plată

de rambursat

de plată

de restituit

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Obligatii de plată

Restanţe la data de 31.12 a anului precedent

Debite

011

Accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anulai precedent instituite în anul curent

020

Obligaţii anulate în condiţiile legii din restanţe la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite în anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 012+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plată

Debite

071

Accesorii

072

Stingere obligaţii (Plăţi,

compensări, alte

modalităţi)

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulat de ta început an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite; 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume şalonate la plată

Debite

111

Accesorii

112

Plăţi în avans

Debite

113

Sold la finele

perioadei de

raportare

Obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite: 011-031-081

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite: 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121 + 131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Intocmit,

Instrucţiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 si D12 rămân nemodificată până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent, Dalele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 -linia 102;

- linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anulai precedent;

- liniile 031 si 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;

- liniile 041 si 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentand debitele aferente fiecărei luni respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului;

- liniile 051 si 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;

- liniile 061 si 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cete instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate in condiţiile legii;

- lniile 071 si 072 - se înscriu debilele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată;

- liniile 081 si 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit in parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31,12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;

- liniile 091 si 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;

-liniile 101 si 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;

- liniile 111 si 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

- linia 113 se modifica lunar - se înscrie, pentru fiecare impozit în parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la 31, 12 a anului precedent

- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;

- liniile 141 si 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

- coloanele 4 si 6 din rubrica "Obligaţii de plata" se vor completa cu sumele pentru care contribuabilul a depus cerere de rambursare/restituire;

- coloanele 4 si 6 din rubrica "Stingere obligaţii" se vor completa cu sumele efectiv rambursate/restituite;

Corelaţii in completarea formularului:

061=011-031+041-051                                                                071<sau=061

062=012+020-032+042-052                                                        072<sau=062

101=081+091                                                                               111<sau=101

102=082+092                                                                               112<sau=102

121=011-031-081                                                                        111<sau=071

122=012+020-032-082                                                                112<sau=072

131=041-051-091

132=042-052-092

141=121+131

142=122+132

NOTĂ: In cazul nerespectarii eşalonării, în luna respectivă se operează modificările în conformitate ca prevederile legale in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.

Formular 02

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRII

CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL_______________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL_____________________________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR SOCIALE DE STAT ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna...........anul.........

                                                                                                                                                        -LEI-

Denumire venit

Contribuţia individuală de

asigurări sociale reţinută de la

asiguraţi

Contribuţia de asigurări sociale datorată de angajator

Alte contribuţii

Total

1

2

3

4

Obligatii de plată

Restante la data de 31.12 a anului precedent

Debite

Accesorii aferente instituite pana la 31

decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent instituite

020

Obligaţii anulate in condiţiile legii din restanţe la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite în anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 012+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plată

Debite

071

Accesorii

072

Stingere obligaţii (Plăţi,

compensări, alte

modalităţi)

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulai de la început an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume eşalonate la plata

Debite

111

Accesorii

112

Plati in avans

Debite

113

Sold la finele

perioadei de

raportare

Obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite: 011-031-081

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite: 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Intocmit,

Instrucţiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 si 012 raman nemodificata pana la finele anului de raportare. Se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent.

Datele se preiau din situaţia existenta la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plata si a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 -linia 102;

- linia 020 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentând debitele din restantele existente in sold la dala de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii;

- liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentând debitele aferente flecarei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare contribuţie in parte, cumulat de la inceputul anului;

- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate in condiţiile legii;

- liniile 061 si 062 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentând, pentru flecare contribuţie in parte, debitele restantele la 31.12 a anului precedent si debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituise in anul curent, mai puţin obligaţiile anulate in condiţiile legii;

- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plata ce sunt eşalonate sau amarate la plata;

- liniile 081 si 082 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele incasate in contul debitelor restante ta 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de la inceputul anului;

- liniile 091 si 092 se modifica lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele încasate in contul debitelor din obligatii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la inceputul anului;

-  liniile 101 si 102 se modifica lunar- se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, prin insumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;

-  liniile 111 si 112 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele incasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debile respectiv accesorii;

-  linia 113 se modifică lunar - se înscrie, pentru fiecare contribuţie în parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de ia începutul anului;

- liniile 141 si 142 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

Corelaţii in completarea formularului

061=011-031+041-051                                                   071<sau=061

062=012+020-032+042-052                                           072<sau=062

101=081+091                                                                  111<sau=101

102=082+092                                                                  112<sau=102

121=011-031-081                                                           111<sau=071

122=012+020-032-082                                                   112<sau=072

131=041-051-091

132=042-052-092

141=121+131

142=122+132

NOTA: In cazul nerespectarii eşalonării, in luna respectiva se operează modificările in conformitate cu prevederile legale in vigoare referitoare ia calculul accesoriilor.

Formular 03

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRII

CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL_______________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL_____________________________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR SOCIALE DE SĂNĂTATE ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna...........anul.........

                                                                                                                                           - LEI -

Denumire venit

Contribuţia pentru asigurări

sociale de sănătate datorată

de angajator

Contribuţia pentru asigurări

sociale de sănătate reţinutăde

la asiguraţi

Alte

contribuţii

Total

1

2

3

4

Obligaţii de plată

Restante la data de 31.12 a anului precedent

Debite

011

Accesorii aferente instituise pana la 31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent instituite în anul curent

020

Obligaţii anulate in condiţiile legii din restante la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite în anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 012+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plată

Debite

071

Accesorii

072

Stingere obligaţii (Plăţi,

compensări, alte

modalităţi)

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulat de ia început an)

Debile

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume eşalonate la plata

Debite

111

Accesorii

112

Plăti în avans

Debite

113

Sold la finele

perioadei de

raportare

Obligaţii restante ta 31.12 a anului precedent

Debite: 011-031-081

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite: 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Întocmit.

Instrucţiuni pentru completarea formularului

- liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, suinele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent

Datele se preiau din situaţia existenta la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plata si a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculeaza valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante fa 31.12 astfel:

-linia 061 -linia 101 respectiv linia 062   linia 102;

-linia 020 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 031 si 032 - se  înscriu sumele reprezentând debitele din restantele existente in sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in condiţiile legii;

- liniile 041 si 042 se modifica lunar- se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare contribuţie in parte, cumulat de la începutul anului:

- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentand debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate in condiţiile legii;

- liniile 061 si 062 se modifica lunar- se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare contribuţie in parte, debitele restantele la 31.12 a anului precedent si debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite in anul curent, mai puţin obligaţiile anulate in condiţiile legii;

- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plata ce sunt eşalonate sau amanate la plata;

- liniile 081 si 082 se modifica lunar- se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele incasate in contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de ta inceputul anului,

- liniile 091 si 092 se modifica lunar- se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele încasate in contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;

-  liniile 101 si 102 se modifica lunar- se înscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, prin însumarea liniilor 081 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;

-  liniile 111 si 112 se modifica lunar- se inscriu. pentru fiecare contribuţie in parte, sumele încasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform esalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

-  linia 113 se modifică lunar - se însene, pentru fiecare contribuţie în parte sumele plătite în avans;

-  liniile 121 si 122 se modifica lunar-se inscriu,pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;

-  liniile 131 si 132 se modifica lunar- se înscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la inceputul anului;

-  liniile 141 si 142 se modifica lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfarsitul perioadei de raportare;

Corelatii in completarea formularului:

061=011-031-041-051                                                      071<sau=061

062=012+020-032+042-052                                             072<sau=062

101=081+091                                                                    111<sau=101

102=082+092                                                                    112<sau=102

121=011-031-081                                                             111<sau=071

122=012+020-032-082                                                     112<sau=072

131=041-051-091

132=042-052-092

141=121+131

142=122+132

NOTA; In cazul nerespectarii esalonării, in luna respectiva se operează modificarile in conformitate eu prevederile legale in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.

Formular 04

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRII

CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL_______________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL________________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR PENTRU ŞOMAJ ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna...........anul.................

                                                                                                                                                   -LEI-

Denumire venit

Contribuţia individuala de asigurări pentru şomaj reţinută de la asiguraţi

Contribuţia de asigurări pentru şomaj datorată de angajator

Total

1

2

3

Obligaţii de plată

Restante la data de 31.12 a anului precedent

Debile

011

Accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent instituite în anul curent

020

Obligaţii anulate in condiţiile legii din restanţe la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite in anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile lefii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 012+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plata

Debite

071

Accesorii

072

Stingere obligaţii (Plăţi,

compensări, alte

modalităţi)

Din obligaţii restante la 31.12

a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite in anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulat de la inceput an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume eşalonate la plata

Debile

111

Accesorii

112

Plăţi in avans

Debite

113

Sold la finele

perioadei de

raportare

Obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite: 011-031-081

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent; 012- 020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de Ia început de an)

Debile: 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite; 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Intocmit,

Instrucţiuni pentru completarea formularului;

- liniile 011 si 012 raman nemodificate pana la finele anului de raportare. Se inscriu, penau fiecare contribuţie in parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite pana !a 31 decembrie a anului precedent.

Datele se preiau din situaţia existenta la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plata si a încasărilor la data de 31.13 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel;

-linia 061 -linia 101 respectiv linia 062 -linia 102;

- linia 020 se modifica lunar -se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, accesoriile instituite in anul curent pana la finele lunii pentru obligatiile restante la 31.12 a anului precedent;

liniile 031 si 032 - se inscriu sumele reprezentând debitele din restantele existente in sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv in anul curent, anulate in conditiile legii,

- liniile 041 si 042 se modifica lunar - se inscriu sume reprezentând debitele aferente Secarei luni respectiv accesoriile instituite pana la finele lunii, pentru fiecare contribuţie in pane. cumulat de la inceputul anului,

- liniile 051 si 052 se inscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate in condiţiile legii;

-liniile 061 si 062 se modifica lunar- se inscriu sume reprezentand, pentru fiecare contribuţie in parte, debitele restantele la 31.12 a anului precedent si debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite in anul curent, mai puţin obligaţiile anulate in condiţiile legii;

- liniile 071 si 072 - se inscriu debitele si respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plata ce sunt eşalonate sau amanate la plata;

- liniile 081 si 082 se modifica lunar - se inscriu, pentru Secare contribuţie in parte, sumele încasate in contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite in anul curent, cumulat de la inceputul anului

- liniile 091 si 092 se modifici lunar- se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele încasate in contul debitelor din obligatii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la inceputul anului;

- liniile 101 si 102 se modifica lunar -se înscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, prin însumarea liniilor 031 si 091 respectiv a liniilor 082 si 092;

- liniile 111 si 112 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte, sumele încasate in contul ratelor scadente in luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

- linia 113 se modifici lunar - se înscrie, pentru fiecare contribuţie in parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 si 122 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfarsitul perioadei de raportare a obligatiilor de plata restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 131 si 132 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;

- liniile 141 si 142 se modifica lunar - se inscriu, pentru fiecare contribuţie in pane soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

Corelatii in completarea formularului:

061=011-03I+041-051                                                                  071<sau=061

062=012+020-032+042-052                                                         072<sau=062

101= 081+091                                                                               111<sau=101

102=082+092                                                                                112<sau=102

121=011-031-081                                                                         111<sau=071

122=012+020-032-082                                                                 112<sau=072

131=041-051-091

132=042-052-092

141=121+131

142=122+132

NOTA: In cazul nerespectarii esalonarii, in luna respectiva se operează modificările in conformitate cu prevederile legate in vigoare referitoare la calculul accesoriilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1119/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1119 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1119/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu