Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 100 din 27 aprilie 2006

privind aprobarea Instructiunilor pentru organizarea si desfasurarea activitatii personalului de specialitate, angajat al directiei sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, in unitatile de prelucrare, procesare, depozitare, transport si valorificare a produselor si subproduselor de origine nonanimala

ACT EMIS DE: AUTORITATEA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 390 din 5 mai 2006



Având în vedere prevederile art. 10 lit. b) şi ale art. 19 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare,

ţinând cont de prevederile art. 221 din Legea nr. 150/2004 privind siguranţa alimentelor şi a hranei pentru animale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 3 alin. (3) şi al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 130/2006 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia, văzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale siguranţa alimentelor nr. 40.456 din 5 aprilie 2006,

preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunile pentru organizarea şi desfăşurarea activităţii personalului de specialitate, angajat al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în unităţile de prelucrare, procesare, depozitare, transport şi valorificare a produselor   şi   subproduselor   de   origine   nonanimală,prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor va controla modul de aplicare a prevederilor prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare în termen de 90 de zile de la data publicării.

Preşedintele Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor,

Ion Agafiţei

ANEXĂ

INSTRUCŢIUNI

pentru organizarea şi desfăşurarea activităţii personalului de specialitate, angajat al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în unităţile de prelucrare, procesare, depozitare, transport şi valorificare a produselor şi subproduselor de origine nonanimală

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezentele instrucţiuni stabilesc cadrul organizatoric în care, în conformitate cu prevederile legislaţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor în vigoare, personalul de specialitate îşi desfăşoară activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor în unităţile care prelucrează, procesează, depozitează şi valorifică produse de origine nonanimala.

Art. 2. - In sensul prezentelor instrucţiuni, expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:

a)   personal de specialitate - inspectori ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor împuterniciţi şi angajaţi în condiţiile legii, cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile prezentelor instrucţiuni în unităţile care prelucrează, procesează, depozitează şi valorifică produse de origine nonanimala;

b)  asistenţă pentru siguranţa alimentelor - activitatea de supraveghere pe care o asigură personalul de specialitate în unităţile prevăzute în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentele instrucţiuni;

c)   inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor - totalitatea investigaţiilor efectuate de personalul de specialitate la produsele de origine nonanimala în timpul obţinerii, prelucrării, depozitării şi valorificării lor, precum şi la alte produse şi materii prime supuse controlului pentru siguranţa alimentelor;

d)   unităţi - unităţile care prelucrează, procesează, depozitează şi valorifică produse de origine nonanimala, stabilite în anexa nr. 1;

e)   tarife - valoarea operaţiunilor, stabilită în echivalent euro, care se realizează în exercitarea activităţii de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor în unităţi şi care se virează lunar de către acestea în contul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la cursul oficial al zilei în care se efectuează plata.

Art. 3. - Unităţile în care personalul de specialitate îşi desfăşoară activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor sunt cuprinse în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentele instrucţiuni.

Art. 4. - Tarifele pentru activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor sunt prevăzute în anexa nr. 2.

Art. 5. - Funcţionarea unităţilor prevăzute la art. 2 se va face cu asigurarea asistenţei, inspecţiei şi controlului pentru siguranţa alimentelor, în condiţiile legii.

Art. 6. - Asistenţa, inspecţia şi controlul pentru siguranţa alimentelor se asigură pe baza unui contract încheiat în acest scop între direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, şi unitate.

CAPITOLUL II

SECŢIUNEA 1

Obligaţiile direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti

Art. 7. - Direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, identifică unităţile în care este necesară asigurarea asistenţei, a inspecţiei şi a controlului pentru siguranţa alimentelor.

Art. 8. - Direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, înscrie într-un registru special unităţile nominalizate, cu toate datele de identificare.

Art. 9. - (1) Direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, stabileşte numărul de personal de specialitate necesar fiecărei unităţi, în funcţie de specificul activităţii acesteia, de capacitatea de producţie, de fluxul tehnologic şi de sistemul de organizare.

(2) Direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, desemnează prin decizie a directorului executiv persoana responsabilă din cadrul direcţiei în a cărei subordine directă se desfăşoară activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor. Persoana desemnată vizează documentul justificativ întocmit de administratorul unităţii şi îl depune la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, împreună cu raportul de activitate lunar.

Art. 10. - (1) Direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, încheie, în condiţiile legii, un contract cu unităţile identificate şi înregistrate, pentru plata activităţii de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor, asigură personalul specializat necesar şi încasează lunar sumele reprezentând contravaloarea activităţii desfăşurate, calculată în baza tarifelor prevăzute în anexa nr. 2.

(2)   Sumele rezultate, virate de către unităţi în contul direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sunt evidenţiate distinct în contabilitate şi constituie pentru acestea fonduri extrabugetare care se utilizează conform legii.

(3)   In limita sumelor încasate, potrivit prevederilor prezentelor instrucţiuni, direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pot angaja pe perioadă determinată personal de specialitate şi auxiliar, inclusiv pentru laboratorul din cadrul direcţiei.

(4)  In funcţie de capacitatea şi de specificul activităţii unităţii, prezenţa permanentă a personalului specializat în unităţile prevăzute la art. 2 se dispune prin decizie de către directorul executiv al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

Art. 11. - Direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, angajează personal specializat, în condiţiile legii, în baza unui contract individual de muncă încheiat pe perioadă determinată.

Art. 12. - In primele 3 zile lucrătoare ale lunii curente direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, înaintează unităţilor documentele de plată pentru activitatea depusă în luna precedentă; sumele se stabilesc pe baza documentului justificativ întocmit şi semnat de persoana specializată angajată să desfăşoare activităţi de asistenţă, inspecţie şi control în unitatea respectivă şi de reprezentantul legal al unităţii şi vizat de persoana responsabilă cu coordonarea activităţii sale, în a cărei subordine directă îşi desfăşoară activitatea persoana specializată angajată.

SECŢIUNEA a 2-a

Obligaţiile unităţilor

Art. 13. - Unităţile, persoanele fizice şi/sau juridice trebuie să încheie cu direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, contracte pentru asigurarea şi finanţarea asistenţei, inspecţiei şi controlului pentru siguranţa alimentelor.

Art. 14. - In interesul desfăşurării corespunzătoare a activităţii unităţii, al prevenirii perioadelor neproductive, precum şi pentru asigurarea numărului necesar de personal specializat şi pentru diminuarea costurilor ocazionate de inspecţia şi de controlul oficial, unităţile înaintează direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, săptămânal, programul de activitate pentru săptămâna următoare.

Art. 15. - Pentru buna desfăşurare şi exercitare a activităţii de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor, în conformitate cu prevederile legale, unităţile asigură permanent condiţii optime pe întregul flux tehnologic, inclusiv vestiare, birouri, facilităţi pentru păstrarea sigiliilor şi documentelor de specialitate în condiţii de securitate, echipament de lucru şi de protecţie, materiale de igienizare, ustensile de lucru, personal ajutător şi altele asemenea.

Art. 16. - (1) Unităţile în care se asigură personal specializat pentru desfăşurarea activităţii de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor virează în contul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sumele calculate de aceasta pentru activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor desfăşurată de personalul specializat angajat, în luna precedentă, în termen de 3 zile de la data primirii documentelor de plată.

(2) In ultima zi a lunii administratorul unităţii asistate întocmeşte şi înaintează persoanei responsabile cu coordonarea activităţilor de asistenţă, inspecţie şi control, spre avizare, documentul justificativ care cuprinde sumele calculate conform tarifului legal pentru activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor desfăşurată de personalul specializat angajat în unitate, pentru luna expirată, şi care constituie actul oficial în baza căruia direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmeşte formalităţile de plată.

SECŢIUNEA a 3-a

Obligaţiile personalului specializat angajat

Art. 17. - Personalul specializat angajat este subordonat tehnic şi administrativ direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, prin persoana responsabilă cu coordonarea activităţilor de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor şi are, în principal, următoarele obligaţii:

a) desfăşurarea activităţii conform prevederilor Ordonanţei Guvernului  nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 94 din 31 ianuarie 2004, aprobată cu modificări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale dispoziţiilor, instrucţiunilor şi oricăror alte reglementări legale;

b)   respectarea prevederilor contractului încheiat cu direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti;

c)  întocmirea şi înaintarea la direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, prin persoana responsabilă cu coordonarea activităţilor de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor, la termenele şi în condiţiile stabilite de aceasta, a situaţiilor şi documentelor solicitate, precum şi a celor prevăzute de reglementările în vigoare;

d)   păstrarea confidenţialităţii activităţii desfăşurate în unitate, în raport cu alte persoane fizice şi juridice.

Art. 18. - Personalul specializat poartă întreaga răspundere pentru activitatea prestată, pentru deciziile stabilite, precum şi pentru documentele şi situaţiile întocmite.

CAPITOLUL III

Dispoziţii finale

Art. 19. - Refuzul unităţii de a încheia cu direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiul Bucureşti, contractul pentru asigurarea şi finanţarea asistenţei, inspecţiei şi controlului pentru siguranţa alimentelor sau neplata la timp a sumelor stabilite conform prezentelor instrucţiuni, precum şi neasigurarea condiţiilor necesare desfăşurării optime a activităţilor specifice conduc la retragerea personalului specializat angajat din unitate şi la pierderea dreptului de funcţionare a acesteia până la intrarea în legalitate.

Art. 20. - (1) In cazul în care unitatea nu virează direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, suma de bani necesară pentru plata personalului specializat angajat, direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor acţionează unitatea în instanţă pentru obligarea la plata sumelor datorate.

(2) Până la soluţionarea litigiului în instanţă unitatea nu mai beneficiază de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor, motiv pentru care îşi pierde dreptul de funcţionare.

ANEXA Nr. 1

 la instrucţiuni

UNITĂŢILE

în care se asigură personal specializat pentru desfăşurarea activităţii de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor

1.   Unităţi de fabricare a produselor de morărit, amidon şi produselor din amidon - cod CAEN 1561, 1562

2.  Unităţi de fabricare a pâinii şi produselor proaspete de patiserie - cod CAEN 1581

3.   Unităţi de fabricare a biscuiţilor, pişcoturilor, macaroanelor, tăiţeilor, cuşcuşului şi altor produse similare - cod CAEN 1582, 1585

4.   Unităţi de fabricare a uleiurilor şi grăsimilor brute şi rafinate - cod CAEN 1541, 1542

5.   Unităţi de fabricare a margarinei şi produselor comestibile similare - cod CAEN 1543

6.   Unităţi de prelucrare şi conservare a legumelor şi fructelor - cod CAEN 1531, 1533

7.  Unităţi de fabricare a sucurilor din legume şi fructe - cod CAEN 1532

8.  Unităţi de fabricare a zahărului şi produselor zaharoase - cod CAEN 1583, 1584

9.  Unităţi de fabricare a berii şi malţului - cod CAEN 1596, 1597

10.  Unităţi de fabricare a vinurilor - cod CAEN 1593, 1594, 1595

11.  Unităţi de producţie a apelor minerale şi a băuturilor nealcoolice - cod CAEN 1598

12.   Unităţi de fabricare a altor produse alimentare - cod CAEN 1586, 1587, 1588, 1589

13.   Depozite/antrepozite frigorifice şi/sau depozite alimentare pentru produse alimentare de origine nonanimală - cod CAEN 6312

14.  Unităţi de comercializare angro pentru produse alimentare de origine nonanimală - cod CAEN 513

ANEXA Nr. 2

la instrucţiuni

TARIFELE

pentru activitatea de asistenţă, inspecţie şi control pentru siguranţa alimentelor în unităţile de prelucrare, procesare, depozitare, transport şi valorificare a produselor şi subproduselor de origine nonanimală

Nr. crt.

                                    Tipul de unitate

                Tariful

1.

Unităţi de fabricare a produselor de morărit, amidon şi produselor din amidon

0,6 euro/tonă produs finit

2.

Unităţi de fabricare a pâinii şi produselor proaspete de patiserie

0,6 euro/tonă produs finit

3.

Unităţi de fabricare a biscuiţilor, pişcoturilor, macaroanelor, tăiţeilor, cuşcuşului şi altor produse similare

0,6 euro/tonă produs finit

4.

Unităţi de fabricare a uleiurilor şi grăsimilor brute şi rafinate

0,6 euro/hl produs finit

5.

Unităţi de fabricare a margarinei şi produselor comestibile similare

0,6 euro/tonă produs finit

6.

Unităţi de prelucrare şi conservare a legumelor şi fructelor

0,6 euro/tonă produs finit

7.

Unităţi de fabricare a sucurilor din legume şi fructe

0,6 euro/hl produs finit

8.

Unităţi de fabricare a zahărului şi produselor zaharoase

0,6 euro/tonă produs finit

9.

Unităţi de fabricare a berii şi malţului

0,03 euro/hl produs finit

10.

Unităţi de fabricare a vinurilor

0,3 euro/hl produs finit

11.

Unităţi de producţie a apelor minerale şi a băuturilor nealcoolice

0,03 euro/hl produs finit

12.

Unităţi de fabricare a altor produse alimentare

0,6 euro/tonă produs finit

13.

Depozite/antrepozite frigorifice şi/sau depozite alimentare pentru produse alimentare de origine nonanimală

0,3 euro/tonă produs depozitat

14.

Unităţi de comercializare angro pentru produse alimentare de origine nonanimală

0,3 euro/tonă produs comercializat

NOTĂ:

Tariful pentru unităţile cuprinse în anexa nr. 1  nu poate fi mai mic de 50 euro/lună şi nu poate depăşi 5.000 euro/lună.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 100/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 100 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu