E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordonanţa urgenta Nr.62 din 29.06.2011

privind stabilirea cadrului financiar general pentru utilizarea contribuţiei financiare elveţiene nerambursabile acordate României prin intermediul Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse, precum şi a contribuţiei naţionale aferente acestei asistenţe
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 460 din 30 iunie 2011



SmartCity1

Având în vedere:Hotărârea Guvernului nr. 1.065/2010 pentru aprobarea Acordului-cadru dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind implementarea Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la Berna la 7 septembrie 2010;alocarea pentru România a sumei de 181 de milioane CHF, reprezentând contribuţia financiară nerambursabilă elveţiană pentru o perioadă de angajament de 5 ani şi o perioadă de plată de până la 10 ani, începând cu data aprobării contribuţiei de către Parlamentul elveţian, respectiv 7 decembrie 2009;necesitatea reglementării cadrului financiar pentru demararea implementării Programului de cooperare elveţiano-român care să permită beneficiarilor de proiecte să îşi asigure contribuţia proprie şi cofinanţarea aferentă;faptul că neadoptarea unor măsuri în regim de urgenţă ar conduce la blocarea/întârzierea implementării proiectelor şi, implicit, la pierderea unor sume considerabile din fondurile alocate României prin acest program;obiectivul contribuţiei financiare nerambursabile elveţiene de a contribui la reducerea disparităţilor economice şi sociale, atât în cadrul Uniunii Europene, cât şi între diferitele regiuni de dezvoltare ale statelor beneficiare;impactul pozitiv, atât la nivel macroeconomic şi la nivel social, cât şi asupra mediului de afaceri din România, care se poate obţine printr-o accesare eficientă a fondurilor din cadrul acestei contribuţii financiare nerambursabile;importanţa absorbţiei fondurilor externe nerambursabile, care reprezintă o prioritate absolută pentru România şi consecinţele negative asupra instituţiilor beneficiare, precum şi asupra reformelor planificate în cazul neutilizării fondurilor acordate de partea elveţiană,impactul negativ economic, social şi asupra mediului de afaceri generat de neadoptarea în regim de urgenţă a prevederilor cuprinse în prezenta Ordonanţă de urgenţă, concretizat în nerealizarea unor obiective de investiţii în domenii care susţin dezvoltarea energiei durabile (cum ar fi reabilitarea termică, iluminatul public, transportul public) cu beneficii pentru dezvoltarea comunităţilor locale, în creşterea disparităţilor sociale în mediul rural şi în lipsa accesului la instrumentele de finanţare prevăzute în acest Program pentru IMM-uri,şi întrucât toate aceste aspecte vizează interesul public şi constituie situaţii urgente şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată, în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă. Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1(1) Prezenta ordonanţă de urgenţă stabileşte cadrul financiar general pentru utilizarea contribuţiei financiare elveţiene nerambursabile acordate României prin intermediul Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse, precum şi a contribuţiei naţionale aferente acestei asistenţe în vederea asigurării unui management financiar eficient al fondurilor aferente acestuia.(2) Regulile şi procedurile stabilite în prezenta ordonanţă de urgenţă sunt aplicabile atât cheltuielilor realizate din contribuţia financiară elveţiană nerambursabilă, cât şi celor realizate din contribuţia naţională românească, inclusiv celor reprezentând cofinanţarea asigurată de beneficiari. Articolul 2(1) Termenii: „Programul de cooperare elveţiano-român“ (denumit în continuare Program), „proiect“, „fond tematic“, „măsură-suport“, „acord privind proiectul“, „acord de implementare“, „organism intermediar“, „Unitatea Naţională de Coordonare“, „autoritatea de plată“, „autoritatea de audit“, „SECO“, „SDC“, „facilitatea de pregătire a proiectului“ şi „fondul de asistenţă tehnică“ au înţelesurile din Acordul-cadru dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind implementarea Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparităţilor economice şi sociale în cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la Berna la 7 septembrie 2010, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.065/2010, denumit în continuare Acord-cadru.(2) În sensul prezentei ordonanţe de urgenţă, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:a)beneficiar - persoană juridică de drept public sau de drept privat, înregistrată fiscal în România, care semnează acordul de implementare în calitate de beneficiar al finanţării externe nerambursabile şi îşi asumă pe deplin responsabilitatea legală privind gestionarea financiară a asistenţei externe nerambursabile primite în cadrul Programului, precum şi pentru implementarea unui proiect, ori persoana juridică de drept public sau de drept privat beneficiară a asistenţei specifice furnizate în cadrul facilităţii de pregătire a proiectului ori persoana juridică de drept public beneficiară a asistenţei specifice furnizate în cadrul fondului pentru asistenţă tehnică; b)măsură - asistenţa specifică furnizată în cadrul facilităţii de pregătire a proiectului şi fondului pentru asistenţă tehnică; c)cheltuieli eligibile - cheltuielile efectuate de către beneficiari care pot fi finanţate atât din fondurile externe nerambursabile aferente Programului, cât şi din contribuţia proprie, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor aplicabile în cadrul Programului; d)cofinanţare - orice contribuţie a beneficiarului la finanţarea cheltuielilor eligibile aferentă proiectului/măsurii; e)contribuţie proprie - totalul fondurilor cheltuite de beneficiari pentru implementarea proiectelor/măsurilor proprii finanţate în cadrul Programului, reprezentând sumele aferente cofinanţării, precum şi sumele aferente altor cheltuieli decât cele eligibile; f)valoarea totală a proiectului/măsurii - totalul fondurilor aferente cheltuielilor necesare implementării proiectului/măsurii, la nivelul beneficiarului, format din contravaloarea contribuţiei din fondurile externe nerambursabile aferente Programului şi contribuţia proprie. (3) Termenii „neregulă“, „creanţe bugetare rezultate din nereguli“, „autorităţi competente“ au înţelesurile prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 79/2003 privind controlul şi recuperarea fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente utilizate necorespunzător, aprobată cu modificări prin Legea nr. 529/2003, cu modificările şi completările ulterioare. Capitolul IIManagementul financiar al fondurilor externe nerambursabile acordate în cadrul Programului Articolul 3(1) Fondurile aferente Programului se alocă şi se utilizează potrivit prevederilor Acordului-cadru şi regulilor şi procedurilor dezvoltate pe baza acestui acord.(2) În cadrul Programului sunt cuprinse următoarele tipuri de asistenţă financiară nerambursabilă:a)asistenţă în cadrul abordării bazate pe proiecte; b)asistenţă în cadrul abordării aferente fondurilor tematice; c)asistenţă prin facilitatea de pregătire a proiectului; d)asistenţă prin fondul pentru asistenţă tehnică. Articolul 4(1) Ministerul Finanţelor Publice coordonează managementul financiar al fondurilor externe nerambursabile acordate prin Program pentru tipurile de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d) prin conturi deschise la Banca Naţională a României şi la Trezoreria Statului.(2) Conturile deschise în vederea gestionării fondurilor externe nerambursabile acordate prin Program, potrivit prevederilor alin. (1), se stabilesc prin normele metodologice de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă.(3) Prin derogare de la prevederile art. 47 alin. (4) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi de la prevederile art. 21 alin. (2) din Legea responsabilităţii fiscal-bugetare nr. 69/2010 se autorizează Ministerul Finanţelor Publice să efectueze, pe parcursul întregului an, redistribuiri de credite bugetare şi credite de angajament între ordonatorii principali de credite ai bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat şi ai bugetelor fondurilor speciale, în funcţie de stadiul implementării proiectelor/măsurilor acestora finanţate în cadrul Programului la nivelul fiecărui ordonator de credite, precum şi în funcţie de modificările determinate de realocările de fonduri externe nerambursabile aferente Programului, efectuate în conformitate cu regulile şi procedurile Programului.(4) Pentru derularea operaţiunilor financiare aferente proiectelor/măsurilor finanţate în cadrul Programului, instituţiile publice, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, în calitate de beneficiari de proiecte/măsuri, au obligaţia să deschidă conturi în sistemul Trezoreriei Statului, potrivit prevederilor legale în vigoare. Celelalte categorii de beneficiari pot opta pentru deschiderea acestor conturi în sistemul Trezoreriei Statului sau în bănci comerciale. Capitolul IIIFonduri aferente Programului în cadrul abordării bazate pe proiecte, asistenţei prin facilitatea de pregătire a proiectului şi prin fondul pentru asistenţă tehnică Articolul 5Proiectele şi măsurile din prezentul capitol vizează tipurile de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d). Articolul 6(1) Sumele necesare finanţării valorii totale a proiectelor/măsurilor finanţate în cadrul Programului sunt cuprinse, după caz, în:a)bugetele beneficiarilor de proiecte/măsuri care sunt finanţaţi integral din bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale, cu respectarea prevederilor art. 8; b)bugetele beneficiarilor de proiecte/măsuri care sunt instituţii publice finanţate integral din venituri proprii şi/sau finanţate parţial de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat ori bugetele fondurilor speciale; c)bugetele beneficiarilor de proiecte/măsuri care au calitatea de ordonatori de credite ai bugetului local, atât pentru proiectele/măsurile proprii, cât şi pentru proiectele/măsurile ai căror beneficiari sunt entităţi finanţate integral din bugetele acestora; d)bugetele beneficiarilor de proiecte/măsuri care sunt entităţi publice locale finanţate integral din venituri proprii şi/sau finanţate parţial de la bugetele locale; e)bugetele beneficiarilor de proiecte/măsuri, alţii decât cei prevăzuţi la lit. a)-d). (2) Pe parcursul execuţiei bugetare, pentru asigurarea resurselor de finanţare a proiectelor/măsurilor prevăzute la alin. (1) lit. c), beneficiarii de proiecte/măsuri care au calitatea de ordonatori de credite ai bugetului local pot contracta, în condiţiile legii, finanţări rambursabile sau pot utiliza excedentul anual al bugetului local prin derogare de la prevederile art. 58 alin. (1) şi ale art. 61 alin. (1) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.(3) În bugetul Ministerului Finanţelor Publice sunt cuprinse:a)sumele necesare finanţării valorii totale a măsurilor finanţate din fondul pentru asistenţă tehnică, pentru Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de beneficiar; b)sumele necesare finanţării cheltuielilor aferente rambursării fondurilor din conturile autorităţii de plată în conturile beneficiarilor de proiect sau de măsură; c)sumele necesare plăţii din conturile autorităţii de plată a creanţelor bugetare ale bugetului Programului, ca urmare a unor nereguli sau corecţii financiare, inclusiv a majorărilor de întârziere ca urmare a imposibilităţii recuperării ori, după caz, a nerecuperării la timp de la beneficiarii de proiecte/măsuri, în cazul tipurilor de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d). (4) În bugetul Ministerului Finanţelor Publice - Acţiuni generale sunt cuprinse:a)sumele necesare pentru finanţarea diferenţelor nefavorabile de curs valutar aferente operaţiunilor efectuate de autoritatea de plată; b)sumele necesare pentru finanţarea cheltuielilor declarate eligibile de autoritatea de plată şi care nu sunt considerate eligibile de SECO, altele decât cele prevăzute la alin. (3) lit. c). Articolul 7(1) După certificarea cheltuielilor eligibile de către autoritatea de plată, potrivit prevederilor legale aplicabile Programului, şi primirea de la SECO a fondurilor externe nerambursabile, sumele aferente cuvenite a fi rambursate beneficiarilor de proiecte/măsuri prevăzuţi la art. 6 alin. (1) lit. a) şi c), conform acordurilor privind proiectul şi acordurilor de implementare, respectiv prevederilor contractuale stabilite în baza acordului privind facilitatea de pregătire a proiectului şi prevederilor Acordului privind fondul pentru Asistenţă Tehnică se virează de către autoritatea de plată în conturile de venituri ale bugetelor din care au fost finanţate proiectele/măsurile respective. (2) După certificarea cheltuielilor eligibile de către autoritatea de plată, potrivit prevederilor legale aplicabile Programului, şi primirea de la SECO a fondurilor externe nerambursabile, sumele aferente cuvenite a fi rambursate beneficiarilor de proiecte/măsuri prevăzuţi la art. 6 alin. (1) lit. b), d), e) conform acordurilor privind proiectul şi acordurilor de implementare se virează de către autoritatea de plată în conturile de disponibilităţi prin care se gestionează bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora. Articolul 8(1) Propunerile de credite de angajament şi de credite bugetare pentru asigurarea sumelor necesare implementării corespunzătoare a proiectelor/măsurilor pentru beneficiarii de proiecte/măsuri prevăzuţi la art. 6 alin. (1) lit. a)-d) se stabilesc de către aceştia pe baza fişelor de fundamentare ale proiectelor/măsurilor propuse la finanţare/finanţate în cadrul Programului.(2) În cazul beneficiarilor de proiecte sau măsuri prevăzuţi la art. 6 alin. (1) lit. a) şi b), fişele de fundamentare prevăzute la alin. (1) trebuie să fie avizate de principiu de către Unitatea Naţională de Coordonare, atât pentru propunerile de proiecte/măsuri, cât şi pentru proiectele/măsurile aflate în implementare.(3) Avizul de principiu al Unităţii Naţionale de Coordonare se acordă pe baza informaţiilor din fişa de fundamentare a proiectului/măsurii propus/propuse la finanţare şi se referă la eligibilitatea activităţilor din cadrul proiectului/măsurii şi la respectarea prevederilor acordului privind proiectul şi acordului de implementare dacă este cazul, respectiv prevederilor contractuale stabilite în baza Acordului privind facilitatea de pregătire a proiectului şi prevederilor Acordului privind fondul pentru asistenţă tehnică fără a reprezenta un angajament al acesteia de a accepta la finanţare proiectul/măsura respectiv/respectivă.(4) Propunerile de credite de angajament şi propunerile de credite bugetare prevăzute la alin. (1) se includ la titlul referitor la proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare.(5) Fondurile cuprinse în bugetele ordonatorilor de credite, potrivit prevederilor alin. (4), sunt exclusiv destinate proiectelor/măsurilor finanţate în cadrul Programului şi nu pot fi utilizate pentru finanţarea altor naturi de cheltuieli prin redistribuire cu ocazia rectificărilor bugetare şi/sau prin virări de credite, ori prin cedarea la Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat.(6) Din fondurile prevăzute la alin. (4) se pot efectua cheltuieli curente şi de capital pentru derularea corespunzătoare a proiectelor/măsurilor finanţate în cadrul Programului.(7) Se autorizează ordonatorii de credite prevăzuţi la art. 6 alin. (1) lit. a) să efectueze, pe parcursul exerciţiului bugetar, redistribuiri de fonduri între proiectele/măsurile finanţate/propuse la finanţare în cadrul titlului din clasificaţia bugetară referitor la proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile postaderare, precum şi virări de credite de la alte titluri ori capitole de cheltuieli, astfel încât să se asigure implementarea corespunzătoare a proiectelor/măsurilor finanţate în cadrul Programului, cu modificarea corespunzătoare, în cazul în care este necesar, a valorii totale a proiectului/măsurii, sau să asigure finanţarea unor proiecte/măsuri noi. Aceste modificări vor fi comunicate lunar Ministerului Finanţelor Publice. Articolul 9Disponibilităţile din fondurile externe nerambursabile şi fondurile publice naţionale destinate finanţării Programului, rămase la sfârşitul anului bugetar în conturile autorităţii de plată, precum şi ale beneficiarilor de proiecte/măsuri aprobate spre finanţare în cadrul Programului, se reportează în anul următor cu aceeaşi destinaţie. Capitolul IVAngajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor efectuate în cadrul Programului în cadrul abordării bazate pe proiecte, asistenţei prin facilitatea de pregătire a proiectului şi prin fondul pentru asistenţă tehnică Articolul 10(1) Proiectele/Măsurile din prezentul capitol vizează tipurile de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d).(2) Proiectele/Măsurile implementate în cadrul Programului sunt considerate acţiuni multianuale.(3) Angajamentele legale, inclusiv contractele de achiziţii publice aferente proiectelor/măsurilor implementate în cadrul Programului pot fi anuale sau multianuale. Articolul 11(1) Ministerul Finanţelor Publice stabileşte creditele de angajament şi creditele bugetare necesare implementării Programului, având în vedere acordul-cadru, şi acestea se reflectă în anexa la bugetul Ministerului Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare şi de autoritate de plată, pentru proiectele şi măsurile aferente tipurilor de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d).(2) Unitatea Naţională de Coordonare poate delega angajarea cheltuielilor şi o parte din operaţiunile specifice fazei de lichidare a acestor cheltuieli organismelor intermediare, în limita competenţelor reglementate pe baza acordului/acordurilor de delegare de atribuţii încheiat/încheiate între acestea, prin derogarea de la prevederile Legii nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Organismele intermediare/Unitatea Naţională de Coordonare efectuează angajarea cheltuielilor din fonduri externe nerambursabile aferente Programului pentru tipurile de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d), în baza creditelor de angajament stabilite conform alin. (1), precum şi o parte din operaţiunile specifice fazei de lichidare, iar autoritatea de plată efectuează înregistrarea în contabilitate (operaţiune specifică fazei de lichidare), precum şi ordonanţarea şi plata acestora în baza creditului bugetar, stabilit conform alin. (1).(4) Autoritatea de plată are responsabilitatea efectuării reconcilierii contabile cu beneficiarii de proiecte/măsuri privind sumele plătite acestora/restituite de aceştia pentru operaţiunile gestionate în cadrul Programului, cel puţin o dată pe an. Modelul de formular de reconciliere va fi prevăzut în normele metodologice de aplicare a prezentei ordonanţe de urgenţă. Capitolul VPăstrarea documentelor, control, audit, nereguli Articolul 12Proiectele/Măsurile din prezentul capitol vizează tipurile de asistenţă financiară nerambursabilă prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d). Articolul 13(1) Controlul financiar preventiv şi auditul intern ale fondurilor derulate în cadrul Programului se exercită la nivelul beneficiarilor de proiecte/măsuri prevăzuţi la art. 6 alin. (1) lit. a)-d), al autorităţii de plată, în conformitate cu legislaţia în vigoare.(2) Prin derogare de la prevederile art. 2 lit. k) şi ale art. 8 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, controlul financiar preventiv delegat nu se exercită prin acordarea de viză asupra proiectelor de operaţiuni iniţiate la nivelul autorităţii de plată/Direcţiei generale pregătire ECOFIN şi asistenţă comunitară în vederea gestionării financiare a proiectelor/măsurilor, cu excepţia proiectelor de operaţiuni privind proiectele/măsurile pentru care Ministerul Finanţelor Publice are calitatea de beneficiar de proiecte/măsuri. Articolul 14(1) Beneficiarii de proiecte/măsuri au obligaţia asigurării îndosarierii şi păstrării în bune condiţii a tuturor documentelor aferente proiectelor/măsurilor, potrivit legislaţiei în vigoare.(2) Beneficiarii de proiecte/măsuri au obligaţia de a asigura accesul neîngrădit al autorităţilor naţionale cu atribuţii de verificare, control şi audit, inclusiv Unităţii Naţionale de Coordonare, organismului intermediar, autorităţii de plată şi autorităţii de audit, şi al SECO/SDC sau autorităţilor mandate de partea elveţiană, în limitele competenţelor care le revin, în cazul în care acestea efectuează verificări/controale/audit la faţa locului şi solicită declaraţii, documente, informaţii. Articolul 15(1) Autoritatea de plată este responsabilă pentru constatarea şi recuperarea sumelor plătite în mod necuvenit din asistenţa financiară nerambursabilă prevăzută la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d).(2) În scopul realizării activităţii de constatare, respectiv de recuperare a creanţelor bugetare rezultate din nereguli, autoritatea de plată aplică prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 79/2003, aprobată cu modificări prin Legea nr. 529/2003, cu modificările şi completările ulterioare.(3) Neregulile identificate în cadrul asistenţei financiare nerambursabile prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a), c) şi d) se raportează în conformitate cu regulile de implementare a Programului. Capitolul VIDispoziţii finale Articolul 16(1) Beneficiarii de proiecte/măsuri au obligaţia de a transmite documentele aferente proiectului/măsurii solicitate de către autoritatea de plată la termenele şi în formatele-standard stabilite potrivit prevederilor acordului privind proiectul şi acordului de implementare şi, respectiv, acordului/acordurilor de delegare, completate cu informaţii corecte, complete şi de calitate corespunzătoare şi la termen.(2) Autoritatea de plată transferă fondurile externe nerambursabile primite în cadrul Programului către beneficiarii de proiecte/măsuri numai pentru acele proiecte/măsuri pentru care au fost îndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (1).(3) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, prin ordin al ministrului finanţelor publice, se aprobă normele metodologice de aplicare a acesteia.PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu


SmartCity5

COMENTARII la OUG 62/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 62 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 45 2020
    ATENȚIE SUNTI NEVOIE DE ÎMPRUMUT PERSONAL / ÎMPRUMUT DE INVESTIȚIE / FINANȚARE PENTRU AFACERI ??? Email: goodnewsloancompany7@gmail.com Serviciile noastre includ următoarele de mai jos ______________________________________________________ * Împrumuturi personale * Împrumuturi pentru camioane și mașini * Credite pentru consolidarea datoriilor * Împrumuturi pentru studenți * Împrumuturi pentru casă și hotel * împrumuturi pentru căsătorie și sărbătoare * Împrumuturi pentru agricultură și fermă * Împrumuturi de pornire a afacerilor sau împrumuturi de extindere a afacerilor. Oferim toate tipurile de împrumuturi Suntem consultanți financiari care se ocupă de finanțele internaționale pentru orice cantitate de instrumente bancare. Avem accesul / contactele pentru a ridica de la 10 mii dolari la 700 milioane dolari. Am readus la viață industriile aflate în dificultate și ne-am întors idei de afaceri bune, oferind fonduri pentru demararea lor. Avem o rețea de investitori care sunt dispuși să ofere fonduri pentru orice persoană și organizații pentru a începe activitatea și operațiunile. Compania noastră a înregistrat o serie de progrese în furnizarea de servicii financiare de primă calitate clienților noștri, în special în domeniul sindicalizării împrumuturilor și al furnizării de capital pentru persoane fizice și companii. Oferim împrumuturi pentru sectorul public și individual care au nevoie de asistență financiară cu o dobândă scăzută de 2%. Credit acceptabil, Termenii și condițiile sunt foarte simpli și atenți, suntem un grup de profesioniști cu împrumut energetic și cu experiență, cu cunoștințe minuțioase ale piețelor financiare, ne angajăm să oferim clienților și furnizorilor noastre forme simple și competitive de soluții financiare pentru toți utilizatori de afaceri. Cred că s-ar putea să vă intereseze să inițiați o afacere nouă care are nevoie de finanțare sau să extindă sfera afacerilor dvs. deja existente, investitorii noștri sunt, de asemenea, interesați de finanțare / parteneriat și gata să investească o sumă mare în comercianții care sunt gata să dovedească expertiza lor în noua industrie, cu compania noastră de împrumuturi de încredere și alte BANE TOP PRIME AAA precum Bank of America, HSBC, Lloyds, Wells Fargo, The Best Banks for SBA Credit și multe altele. Nu veți regreta nimic în această tranzacție de împrumut, deoarece vă voi face fericit prin e-mail {goodnewsloancompany7@gmail.com} obținerea unui împrumut de la această companie este 100% contact garantat și garantat prin e-mail goodnewsloancompany7@gmail.com Salutari Goodnewsloancompany Contact telefonic: +1 (860)866-4085 E-mail: goodnewsloancompany7@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    O zi buna Ai nevoie de un împrumut pentru toate scopurile? Aveți o problemă financiară? Bridge Finance este garantat prin furnizarea de servicii financiare clienților la o rată a dobânzii favorabilă. Împrumuturile noastre sunt simple și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați acum (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 9 2002
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 428 2006
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 253 2010
    We are Ireland based major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 4. Age: One Year, One Day 5. Leasing Price: 4+ 2% 6. Sale Price: 32+2% 7. Delivery by SWIFT . 8. Payment: MT103-23 9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days. If you have need for Corporate loans, International project funding, etc. or if you have a client that requires funding for his project or business, We are also affiliated with lenders who specialize on funding against financial instruments, such as BG, SBLC, POF or MTN, we fund 100% of the face value of the financial instrument. Inquiries from agents/ brokers/ intermediaries are also welcomed; do get back to us if you are interested in any of our services and for quality service. Name : Finn Walsh E-mail : everydayfinancedesignated@gmail.com Skype id : everydayfinancedesignated@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 157 2001
    Stimate Domn / Ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știu că există o mulțime de familii care trăiesc cu plata pentru a verifica plata și alte care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare, care include: Planificare de afaceri, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (jeannietuckerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 4 1966
    DO YOU THINK OF GETTING A LOAN?? APPLY TODAY FOR AFFORDABLE 100% LEGITIMATE HOME/REAL ESTATE/PERSONAL/BUSINESS LOANS Email for immediate response: (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 DO YOU NEED A LOAN? Are Financially down, Cry no more, Financial problem is nothing to cry about, it something we will have to fight against in one Love, Understanding, Trust and Unity. So our faith as Legitimate Financial Consultants is putting an end to the financial hardship. We are investors providing financial services and we specialize in both start up projects,Home Finance and existing businesses needing funding or Loan for expansion. We are committed to helping businesses develop and succeed.Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes? Do you need an urgent loan to buy a house? If Yes worry no more for we are out here to help the less financial privileges get the loan they need to get back on their feet no matter your credit score, you can say goodbye to all your financial crisis and difficulties. We offer loans ranging from ($5,000.00.USD To $500,000,000.00.USD) At a low and affordable interest rate of 2%, without collateral and without credit check. Bradley Louis Loans holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Need emergency funds? Apply now and get your cash approval. we offer the following financial services: *Personal loans, *Debt consolidation loans, *Venture capital, *Business loans, *Education loans, *Home loans *Car Loans *Hotel Loans And many more. Are you looking for genuine loan? contacting the right company for legitimate loan lender have always been a huge problem to clients who have financial problem and in need of solution to it at an affordable interest rate? Are you in any financial mess or do you need funds to start up your own home project and real estate development? Do you need a loan to start a nice small or large scale and medium business? contact us today (dr.bradleylouisloans@gmail.com) Text/Call (917) 383-2689 Look forward to your response, Dr. Bradley Louis Text/Call (917) 383-2689
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    Stimate domn / ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale. Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția de noi case, construcții, împrumuturi imobiliare, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bine ați venit în viitor! Finanțarea a fost ușoară cu noi. Contactați-ne deoarece oferim serviciul nostru financiar la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pe termen lung și scurt de împrumut. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumuturi prin: jeannietuckerfinancialservice@gmail.com Toate cele bune Jeannie Tucker
ANONIM a comentat Decretul 82 2020
    Stimate domn / ma, Fericirea zilei! Sunt Jeannie Tucker, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale. Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția de noi case, construcții, împrumuturi imobiliare, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bine ați venit în viitor! Finanțarea a fost ușoară cu noi. Contactați-ne deoarece oferim serviciul nostru financiar la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pe termen lung și scurt de împrumut. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumuturi prin: jeannietuckerfinancialservice@gmail.com Toate cele bune Jeannie Tucker
ANONIM a comentat OUG 123 2002
    Atenție: Doamnelor / domnilor, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă rezolva sarcina financiară sau pentru a investi? Dacă da! Contactați-ne azi pentru asistență de împrumut. Notă: Oferim un împrumut pe termen scurt și pe termen lung la o rată a dobânzii de 3%. Puteți împrumuta de la minimum 2000 și maximum 200.000.000. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: midland.credit2@gmail.com Cu stimă, Kumah James (directorul împrumutului).
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu