ORDONANTA DE URGENTA Nr. 58 din 24 mai 2000
privind unele masuri pentru intarirea disciplinei salariale si financiare in
regiile autonome, societatile si companiile nationale si in unele societati
comerciale cu capital majoritar de stat, in anul 2000
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 229 din 24 mai 2000

In temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,
Guvernul Romaniei emite urmatoarea ordonanta de urgenta:
Art. 1
Prezenta ordonanta de urgenta se aplica cu caracter temporar, pana la data
de 31 decembrie 2000, unui numar limitat de agenti economici, in scopul
reducerii de creante si arierate in economie, acest criteriu financiar devenind
o conditie importanta de performanta.
Art. 2
In anul 2000 regiile autonome, societatile si companiile nationale,
prevazute in anexa nr. 1, vor efectua cheltuieli cu salariile brute in limita
sumelor cu aceasta destinatie din bugetele de venituri si cheltuieli aprobate
de Guvern, in conditiile stabilite la art. 28 din Legea bugetului de stat pe
anul 2000 nr. 76/2000.
Art. 3
(1) Societatile comerciale cu capital majoritar de stat, prevazute in anexa
nr. 2, vor dimensiona fondul de salarii prin bugetele de venituri si cheltuieli
pe anul 2000, fara a putea depasi o suma egala cu cel mult de patru ori fondul
de salarii consumat in trimestrul IV 1999.
(2) Agentii economici prevazuti la alin. (1), care in cursul anului 2000
sunt supusi reorganizarii conform dispozitiilor art. 4, cu consecinta unor
modificari ale numarului de personal fata de cel din trimestrul IV 1999, vor
determina fondul de salarii pe anul 2000 pe baza fondului de salarii consumat
in trimestrul IV 1999, recalculat in functie de numarul mediu de personal,
rezultat in urma aplicarii masurilor de reorganizare, aprobate potrivit legii,
corectat cu cresterea productivitatii muncii in preturi comparabile.
Art. 4
Agentii economici prevazuti la art. 2 si 3 se vor reorganiza pe baza
criteriilor de eficienta economica, pana la data aprobarii bugetelor de
venituri si cheltuieli pe anul 2000, in scopul reducerii creantelor proprii si
a debitelor fata de terti, precum si pentru rentabilizarea resurselor de care
dispun si pentru rationalizarea costurilor.
Art. 5
(1) In bugetele de venituri si cheltuieli pe anul 2000 ale agentilor
economici prevazuti la art. 2 si 3 ponderea sumei reprezentand salariile de
baza in fondul total de salarii va fi cel mult egala cu cea inregistrata, in
medie, in trimestrul IV 1999.
(2) In bugetele de venituri si cheltuieli pe anul 2000 ale agentilor
economici prevazuti la art. 2 si 3, in anul 2000 vor fi evidentiate distinct
sumele ce pot fi acordate pentru plata salariilor de baza, pentru plata sporurilor
si pentru plata adaosurilor, premiilor si a altor drepturi de natura salariala.
Art. 6
(1) Agentii economici prevazuti la art. 2 si 3 vor include in bugetul de
venituri si cheltuieli pe anul 2000 un program de reducere a arieratelor catre
bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele locale,
bugetele fondurilor speciale, alti creditori, un program de reducere a
creantelor, precum si obiective anuale pentru reducerea costurilor
corespunzatoare veniturilor din activitatea de baza si pentru cresterea
productivitatii muncii.
(2) Programele de reducere a arieratelor si a creantelor vor cuprinde
obiective pentru intreaga perioada de aplicare a prevederilor prezentei
ordonante de urgenta, indicatorii respectivi fiind exprimati pentru
comparabilitate prin echivalent in valuta (dolari S.U.A. sau euro).
(3) Programele prevazute la alin. (2) vor fi defalcate trimestrial si vor
fi monitorizate la nivel trimestrial si cumulat.
(4) Bugetele de venituri si cheltuieli, intocmite in conformitate cu
prevederile prezentei ordonante de urgenta si cu respectarea Legii nr. 76/2000,
vor fi aprobate pana la data de 31 mai 2000, potrivit legii.
Art. 7
(1) Corespunzator specificului activitatii desfasurate, agentii economici
prevazuti la art. 2 si 3 vor repartiza pe fiecare luna fondul de salarii
aprobat prin bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2000 si vor asigura ca,
pe perioada cumulata, drepturile salariale acordate sa nu depaseasca sumele
repartizate.
(2) Din fondul de salarii repartizat lunar poate fi consumata suma aferenta
salariilor de baza stabilite prin contractele individuale de munca, iar o suma
egala cu cel mult 50% din suma aferenta salariilor de baza poate fi utilizata
sub forma de sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de natura salariala,
prevazute de contractele colective de munca.
Art. 8
(1) Sumele reprezentand diferenta de fond de salarii, rezultata din
aplicarea prevederilor art. 7 alin. (2), se vor constitui in functie de
evolutiile lunare mentionate la art. 6 alin. (3).
(2) Sumele reprezentand diferenta de fond de salarii vor fi inregistrate
sub forma de provizioane pentru fond de premiere pentru performanta, care se
utilizeaza numai dupa aprobarea bilantului contabil anual, conditionat de
realizarea integrala a programelor si a obiectivelor prevazute in bugetul de
venituri si cheltuieli aprobat.
(3) Agentii economici din mediul concurential vor putea utiliza fondul de
premiere pentru performanta constituit, conditionat si de realizarea integrala
a profitului brut pe total activitate, prevazut in bugetul de venituri si
cheltuieli aprobat.
Art. 9
(1) In bugetele de venituri si cheltuieli aprobate pentru anul 2000 pentru
agentii economici prevazuti la art. 2 si 3 vor fi evidentiate distinct
drepturile banesti ale managerului, administratorului/administratorilor,
directorului general sau directorului/directorilor, dupa caz.
(2) In limita sumei prevazute la alin. (1) conducatorii agentilor economici
mentionati vor fi remunerati, tinandu-se seama si de volumul si importanta
activitatii, cu un salariu de baza brut, care nu poate depasi indemnizatia
lunara pentru functia de subsecretar de stat, prevazuta la pct. 6 din anexa nr.
II/2 la Legea nr. 154/1998, cu modificarile ulterioare. Lunar conducatorilor
agentilor economici li se poate acorda, pe langa salariul de baza, si o suma
egala cu cel mult 50% din suma aferenta salariului de baza, sub forma de
sporuri, adaosuri, premii si alte drepturi de natura salariala.
(3) Dupa aprobarea bilantului contabil anual, conditionat de realizarea
programului de reducere a arieratelor, programului de reducere a creantelor si
a obiectivelor, stabilite potrivit art. 6 alin. (1), precum si de realizarea
criteriilor de performanta stabilite, conducatorilor agentilor economici
prevazuti la art. 2 li se poate acorda o prima de performanta de pana la 100%
din remuneratia lunara - salariu de baza si sporuri, adaosuri, premii si alte
drepturi de natura salariala, in conditiile alin. (2) -, calculata pe totalul
perioadei contractate. In cazul conducatorilor agentilor economici prevazuti la
art. 3 premiile pentru performanta nu sunt plafonate, acestea fiind acordate in
limita fondului de salarii aprobat.
(4) Organele imputernicite sa numeasca, potrivit legii, conducatorii
agentilor economici prevazuti la art. 2 si 3 au urmatoarele obligatii:
a) sa stabileasca drepturile banesti si nivelul acestora pentru
conducatorii agentilor economici prevazuti la art. 2 si 3, conform alin. (2);
b) sa stabileasca criteriile de performanta pentru acordarea sumelor
prevazute la alin. (3);
c) sa aprobe acordarea premiilor pentru performanta prevazute la alin. (3);
d) sa fie responsabili pentru incadrarea in fondul de salarii repartizat
lunar in unitatile din subordine prevazute in anexele la prezenta ordonanta de
urgenta.
Art. 10
(1) Pentru persoanele care ocupa functii de conducere in unitatile care fac
obiectul prevederilor prezentei ordonante de urgenta salariile de baza si
celelalte drepturi de natura salariala se acorda integral, in fiecare luna a
unui trimestru, numai daca nivelul arieratelor si creantelor, cumulat pe
trimestrele anterioare, este egal sau mai mic decat cel prevazut la art. 6
alin. (3).
(2) In cazul in care nivelul arieratelor si creantelor, cumulat pe
trimestrele anterioare, este mai mare decat cel prevazut la art. 6 alin. (3),
suma drepturilor salariale lunare, stabilite in conditiile prezentei ordonante
de urgenta pentru personalul care ocupa functii de conducere, se va diminua
proportional cu procentul de crestere a arieratelor si creantelor, fara a putea
depasi un procent de 30% .
(3) In aplicarea prevederilor alin. (1) si (2), prin functii de conducere
se intelege conducatorii compartimentelor organizate la nivel de atelier,
sectie, birou, serviciu, departament sau altele asimilate acestora potrivit
contractului colectiv de munca incheiat la nivelul unitatii, precum si
directorii, directorii executivi si conducatorul agentului economic.
Art. 11
(1) Monitorizarea modului de acordare a drepturilor salariale lunare
cuvenite conducatorilor agentilor economici, in conditiile stabilite la art.
10, se asigura de catre ministru sau, dupa caz, de conducatorul altui organ
central sub autoritatea caruia functioneaza unitatea respectiva.
(2) Pentru celelalte functii de conducere din cadrul unitatii monitorizarea
prevazuta la alin. (1) se asigura de conducatorul acesteia.
(3) Persoanele imputernicite sa monitorizeze acordarea drepturilor
salariale lunare raspund pentru respectarea prevederilor prezentei ordonante de
urgenta, potrivit legii.
Art. 12
Conducatorii agentilor economici vor fi responsabili pentru acordarea
premiilor pentru performanta prevazute la art. 8 pentru directorii subordonati
si pentru ceilalti angajati din cadrul unitatii. Prin contractul colectiv de
munca incheiat potrivit legii va fi stabilit modul concret de acordare a
premiilor pentru performanta in unitatea respectiva.
Art. 13
Premiile pentru performanta acordate in baza art. 8 si 9 reprezinta
diferente de salariu care privesc anul anterior celui in care se platesc si le
sunt aplicabile prevederile art. 24 alin. (7) din Ordonanta Guvernului nr.
73/1999 privind impozitul pe venit.
Art. 14
In cazul agentilor economici prevazuti in anexele nr. 1 si 2 executarea
contractelor de management sau, dupa caz, de administrare, in vigoare, se
suspenda pe perioada 1 iunie - 31 decembrie 2000.
Art. 15
Organele imputernicite sa numeasca, potrivit legii, conducatorii agentilor
economici prevazuti la art. 2 si 3 vor incheia cu acestia contract individual
de munca pe perioada prevazuta la art. 14, in care vor fi precizate si
drepturile banesti corespunzatoare activitatii desfasurate.
Art. 16
(1) Cheltuielile cu salariile in anul 2000, ale agentilor economici
prevazuti la art. 2 si 3, vor fi monitorizate de:
a) ministere si alte organe centrale, impreuna cu Ministerul Muncii si
Protectiei Sociale, pentru agentii economici prevazuti in anexa nr. 1;
b) Fondul Proprietatii de Stat, impreuna cu Ministerul Muncii si Protectiei
Sociale, pentru agentii economici prevazuti in anexa nr. 2.
(2) Ministerele, celelalte organe centrale si, dupa caz, Fondul
Proprietatii de Stat vor transmite lunar Ministerului Muncii si Protectiei
Sociale si Ministerului Finantelor, pana la data de 25 a fiecarei luni,
situatia cheltuielilor cu salariile realizate in luna anterioara si structura
fondului de salarii, defalcate pe categorii de personal, potrivit prevederilor
prezentei ordonante de urgenta, precum si situatia indicatorilor privind
evolutia arieratelor si creantelor.
Art. 17
(1) Incalcarea prevederilor art. 5 - 11 constituie contraventie, daca fapta
nu a fost savarsita in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa
constituie infractiune, si se sanctioneaza cu amenda de la 50.000.000 lei la
100.000.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin.
(1) se fac de personalul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si al
Ministerului Finantelor, imputernicit prin ordin al conducatorului institutiei.
(3) Prevederile prezentului articol se completeaza cu dispozitiile Legii
nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu modificarile
si completarile ulterioare.
Art. 18
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta ordonanta de urgenta.
Art. 19
Prevederile prezentei ordonante de urgenta se aplica in mod corespunzator
si institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care figureaza in anexa nr.
1.
Art. 20
Prevederile prezentei ordonante de urgenta intra in vigoare la data
publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, cu exceptia prevederilor art. 9
alin. (2), care intra in vigoare la data de 1 iunie 2000.
Art. 21
Pe durata aplicarii reglementarilor temporare se suspenda executarea
dispozitiilor contrare din contractele colective de munca de la agentii
economici prevazuti in anexele nr. 1 si 2, precum si orice alte dispozitii
contrare prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
p. PRIM-MINISTRU
VALERIU STOICA
Contrasemneaza:
Ministerul muncii si
protectiei sociale,
Smaranda Dobrescu
p. Ministrul finantelor,
Iosefina Morosan,
secretar de stat
p. Ministrul industriei
si comertului,
Constantin Isbasoiu,
secretar de stat
Presedintele
Consiliului de administratie
al Fondului Proprietatii de Stat,
Radu Sarbu
p. Ministrul transporturilor,
Aleodor Francu,
secretar de stat
p. Ministrul agriculturii
si alimentatiei,
Stefan Pete,
secretar de stat
p. Ministrul apelor, padurilor
si protectiei mediului,
Anton Vlad,
secretar de stat
Presedintele Agentiei Nationale
pentru Comunicatii si Informatica,
Sergiu Stelian Iliescu
ANEXA 1
REGIILE AUTONOME, SOCIETATILE SI COMPANIILE NATIONALE, PRECUM SI
INSTITUTELE NATIONALE DE CERCETARE-DEZVOLTARE, LA CARE BUGETELE DE VENITURI SI
CHELTUIELI SE APROBA DE GUVERN
MINISTERUL APARARII NATIONALE
1. Regia Autonoma "ARSENALUL ARMATEI"
2. Regia Autonoma "ROMTEHNICA"
3. Regia Autonoma "ROMAVIA"
MINISTERUL JUSTITIEI
4. Regia Autonoma "MULTIPRODUCT"
CAMERA DEPUTATILOR
5. Regia Autonoma "MONITORUL OFICIAL"
SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII
6. Regia Autonoma "RASIROM"
MINISTERUL DE INTERNE
7. Regia Autonoma "RAMI-DACIA"
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
8. Regia Autonoma "LOCATO"
AGENTIA NATIONALA PENTRU COMUNICATII SI INFORMATICA
9. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - ICI
Bucuresti
10. Compania Nationala "POSTA ROMANA" - S.A.
11. Regia Autonoma "INSPECTORATUL GENERAL AL COMUNICATIILOR"
12. Societatea Nationala "RADIOCOMUNICATII" - S.A.
13. Institutul National de Studii si Cercetare pentru Comunicatii -
I.N.S.C.C. Bucuresti
MINISTERUL INDUSTRIEI SI COMERTULUI
14. Societatea Nationala a Sarii - S.A.
15. Societatea Nationala a Apelor Minerale - S.A.
16. Societatea Nationala "PLAFAR" - S.A.
17. Societatea Nationala a Carbunelui Ploiesti - S.A.
18. Compania Nationala a Huilei Petrosani - S.A.
19. Compania Nationala a Uraniului - S.A.
20. Compania Nationala de Electricitate - S.A.
21. Societatea Nationala a Petrolului "PETROM" - S.A.
22. Societatea Nationala de Gaze Naturale "ROMGAZ" - S.A.
23. Regia Autonoma "ZIROM" - Giurgiu
24. Societatea Nationala "ROMARM" - S.A.
25. Compania Nationala a Lignitului Oltenia - S.A.
26. Compania Nationala a Cuprului, Aurului si Fierului "MINVEST"
- S.A.
27. Compania Nationala a Metalelor Pretioase si Neferoase "REMIN"
- S.A.
28. Societatea Nationala "NUCLEARELECTRICA" - S.A.
29. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare si Incercari pentru
Electrotehnica ICMET Craiova
30. Regia Autonoma pentru Activitati Nucleare
31. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanica Fina CEFIN
Bucuresti
MINISTERUL TRANSPORTURILOR
32. Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane "TAROM" -
S.A.
33. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa "C.F.R.
Marfa" - S.A.
34. Societatea de Servicii de Management Feroviar - "S.M.F." -
S.A.
35. Societatea de Administrare Active Feroviare - "S.A.A.F." - S.A.
36. Compania Nationala "Administratia Porturilor Dunarii
Maritime" - S.A. Galati
37. Compania Nationala "Administratia Canalelor Navigabile" -
S.A. Constanta
38. Regia Autonoma "Autoritatea Aeronautica Civila Romana"
39. Societatea Nationala "Aeroportul International Timisoara" -
S.A.
40. Compania Nationala "Aeroportul International Bucuresti -
Otopeni" - S.A.
41. Societatea Nationala "Aeroportul International Constanta" -
S.A.
42. Societatea Nationala "Aeroportul International Bucuresti -
Baneasa" - S.A.
43. Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti
"METROREX" - S.A.
44. Compania Nationala "Administratia Porturilor Maritime
Constanta" - S.A.
45. Regia Autonoma "Registrul Naval Roman"
46. Regia Autonoma "Administratia Nationala a Drumurilor din
Romania"
47. Compania Nationala "Administratia Porturilor Dunarii
Fluviale" - S.A. Giurgiu
48. Regia Autonoma "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos"
Galati
49. Compania Nationala de Radiocomunicatii Navale "RADIONAV" -
S.A. Constanta
50. Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Curtici - Arad"
51. Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta-Sud si a
Zonei Libere Basarabi"
52. Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Braila"
53. Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Galati"
54. Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Sulina"
55. Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Giurgiu"
56. Regia Autonoma "Registrul Auto Roman"
57. Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.
58. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R.
Calatori" - S.A.
59. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Bucuresti - S.A.
60. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Cluj - S.A.
61. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Constanta - S.A.
62. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Craiova - S.A.
63. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Iasi - S.A.
64. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Galati - S.A.
65. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Brasov - S.A.
66. Societatea Comerciala "Regionala de Transport Feroviar Public de
Calatori" Timisoara - S.A.
MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE SI AMENAJARII TERITORIULUI
67. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Constructii si Economia
Constructiilor "INCERC" Bucuresti
68. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Urbanism si
Amenajarea Teritoriului "URBANPROIECT" Bucuresti
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
69. Regia Autonoma "Imprimeria Bancii Nationale a Romaniei"
70. Regia Autonoma "Monetaria Statului"
MINISTERUL AGRICULTURII SI ALIMENTATIEI
71. Societatea Nationala "Cai de Rasa" - S.A.
72. Societatea Nationala "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
73. Societatea Comerciala de Cercetare-Dezvoltare Rurala "CEDER"
- S.A.
74. Societatea Nationala "Institutul Pasteur" - S.A.
75. Societatea Nationala a Produselor Agricole - S.A.
76. Societatea Nationala "Tutunul Romanesc" - S.A.
AGENTIA NATIONALA PENTRU STIINTA, TEHNOLOGIE SI INOVARE
77. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Optoelectronica -
INOE 2000 Bucuresti
78. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare - COMOTI
Bucuresti
79. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Domeniul Geologiei,
Geofizicii, Geochimiei si Teledetectiei - I.G.R. Bucuresti
80. Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Textile si Pielarie
- I.N.C.D.T.P. Bucuresti
81. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Biotehnologie
82. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini si Instalatii
destinate Agriculturii si Industriei Alimentare - INMA
83. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Laserilor,
Plasmei si Radiatiilor - INFLPR Bucuresti
84. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie
Nucleara "Horia Hulubei" - IFIN-HH Bucuresti
85. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Tehnica - IFT
Iasi
86. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Materialelor
- I.N.C.D.F.M. Bucuresti
87. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pamantului -
I.N.C.D.F.P. Bucuresti
88. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico-Farmaceutica- ICCF
Bucuresti
89. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Electrochimie si
Materie Condensata - INCEMC Timisoara
90. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie si
Geoecologie Marina - GEOECOMAR Bucuresti
91. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Stiinte Biologice
Bucuresti
92. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microtehnologie -
IMT Bucuresti
93. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii
Criogenice si Izotopice - ICSI Ramnicu Valcea
MINISTERUL CULTURII
94. Compania Nationala a Imprimeriilor "Coresi" - S.A.
MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI
95. Regia Nationala a Padurilor
96. Compania Nationala "Apele Romane" - S.A.
97. Compania Nationala "Institutul National de Meteorologie,
Hidrologie si Gospodarire a Apelor" - S.A.
MINISTERUL SANATATII
98. Compania Nationala "Unifarm" - S.A.
MINISTERUL FINANTELOR
99. Compania Nationala "Loteria Romana" - S.A.
100. Regia Autonoma "Imprimeria Nationala"
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
101. Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de
Stat"
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU TURISM
102. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in Turism - I.N.C.D.T.
MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
103. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Protectia Muncii -
I.N.C.D.P.M. Bucuresti
104. Institutul National de Cercetare Stiintifica in Domeniul Muncii si
Protectiei Sociale - I.N.C.S.D.M.P.S. Bucuresti
CENTRUL NATIONAL AL CINEMATOGRAFIEI
105. Regia Autonoma a Distributiei si Exploatarii Filmelor "Romania -
Film"
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE
106. Regia Autonoma "Editura Didactica si Pedagogica"
ANEXA 2
SOCIETATILE COMERCIALE
cu capital majoritar de stat care au inregistrat un volum insemnat de pierderi
si/sau arierate in anul 1999
_____________________________________________________________________________
Nr. Denumirea Localitatea Judetul
crt.
_____________________________________________________________________________
1. Societatea Comerciala Sidex - S.A. Galati Galati
2. Societatea Comerciala Santierul Naval - S.A. Constanta Constanta
3. Societatea Comerciala Siderurgica - S.A. Hunedoara Hunedoara
4. Societatea Comerciala Tractorul - S.A. Brasov Brasov
5. Societatea Comerciala Masini Unelte si
Mecanizari - S.A. Brasov Brasov
6. Societatea Comerciala Motor - S.A. Brasov Brasov
7. Societatea Comerciala Turfor - S.A. Brasov Brasov
8. Societatea Comerciala Reutcom - S.A. Brasov Brasov
9. Societatea Comerciala Prorem - S.A. Brasov Brasov
10. Societatea Comerciala Frimut - S.A. Brasov Brasov
11. Societatea Comerciala Scudiver - S.A. Brasov Brasov
12. Societatea Comerciala AWL-HD - S.A. Brasov Brasov
13. Societatea Comerciala Ferma Stupini - S.A. Brasov Brasov
14. Societatea Comerciala Carom - S.A. Onesti Bacau
15. Societatea Comerciala Industria Sarmei - S.A. Campia Turzii Cluj
16. Societatea Comerciala Sidermet - S.A. Calan Hunedoara
17. Societatea Comerciala Uzinele Sodice
Govora - S.A. Ramnicu Valcea Valcea
18. Societatea Comerciala Republica - S.A. Bucuresti Bucuresti
19. Societatea Comerciala TPSUT-R - S.A. Rovinari Gorj
20. Societatea Comerciala Comtom Tomesti - S.A. Tomesti Iasi
21. Societatea Comerciala CET-Govora - S.A. Govora Valcea
22. Societatea Comerciala Cost - S.A. Targoviste Dambovita
23. Societatea Comerciala Turnatoria
Centrala - S.A. Campina Prahova
24. Societatea Comerciala Sere - S.A. Brasov Brasov
25. Societatea Comerciala Hidrosib - S.A. Sibiu Sibiu
26. Societatea Comerciala Real Pleasa - S.A. Bucov Prahova
27. Societatea Comerciala Faur - S.A. Bucuresti Bucuresti
28. Societatea Comerciala Aris - S.A. Arad Arad
29. Societatea Comerciala Rulmenti - S.A. Slatina Olt
30. Societatea Comerciala Viromet - S.A. Victoria Brasov
31. Societatea Comerciala Ampelum - S.A. Zlatna Alba
32. Societatea Comerciala Unirom - S.A. Petrosani Hunedoara
33. Societatea Comerciala Verachim S.A. Giurgiu Giurgiu
_____________________________________________________________________________