Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 110 din 23 august 2001

pentru ratificarea Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la Paris la 17 august 2001 si la Bucuresti la 20 august 2001

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 512 din 28 august 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 114 alin. (4) din Constitutia Romaniei,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    Art. 1
    Se ratifica Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, in valoare de 60 milioane dolari S.U.A., destinat finantarii proiectului privind constructia de locuinte sociale pentru persoanele/familiile tinere cu venituri reduse, semnat la Paris la 17 august 2001 si la Bucuresti la 20 august 2001.
    Art. 2
    (1) Aplicarea acordului-cadru de imprumut va fi realizata de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, prin intermediul Agentiei Nationale pentru Locuinte, desemnata ca agentie de implementare.
    (2) Ministerul Finantelor Publice va incheia cu Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei si cu Agentia Nationala pentru Locuinte un acord de imprumut subsidiar, prin care se vor stabili drepturile si obligatiile partilor, inclusiv repartizarea sumelor necesare pentru proiect, pe tipuri de activitati si surse de finantare.
    Art. 3
    (1) Contributia locala la finantarea proiectului va fi asigurata de la:
    a) bugetele locale ale consiliilor in a caror raza teritoriala este situat amplasamentul, in valoare de 24,84 milioane dolari S.U.A., din care 11,4 milioane dolari S.U.A. reprezinta valoarea terenului, iar 13,44 milioane dolari S.U.A. vor fi alocate pe parcursul a 3 ani pentru finantarea studiilor de fezabilitate, pentru pregatirea si viabilizarea terenurilor. Contributia asigurata de la bugetele locale se majoreaza cu valoarea taxelor si impozitelor aferente activitatilor finantate de acestea;
    b) bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, in valoare de 35,16 milioane dolari S.U.A., care vor fi alocate pe parcursul a 3 ani pentru finantarea documentatiilor tehnico-economice, a lucrarilor de constructie si pentru supravegherea executarii lucrarilor. Contributia asigurata de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei se majoreaza cu valoarea taxelor si impozitelor datorate si platibile pe teritoriul Romaniei, aferente activitatilor finantate de acestea.
    (2) Contributia locala asigurata de la bugetul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va fi transferata la Agentia Nationala pentru Locuinte si va fi utilizata de catre aceasta exclusiv pentru scopurile proiectului, numai dupa incheierea de catre Agentia Nationala pentru Locuinte a conventiilor cu autoritatile administratiei publice locale implicate. Aceste conventii vor statua printre altele: cedarea dreptului de administrare a terenului catre Agentia Nationala pentru Locuinte, obligativitatea asigurarii de catre consiliile locale a studiilor de fezabilitate, a lucrarilor de viabilizare a terenurilor, a intretinerii si repararii noilor locuinte, dupa finalizarea constructiilor, precum si criteriile de repartizare a locuintelor, contra unei chirii, persoanelor/familiilor tinere cu venituri reduse, cu respectarea legislatiei in vigoare.
    Art. 4
    Locuintele sociale realizate in conditiile prezentei ordonante de urgenta, precum si terenurile aferente se predau in administrare autoritatilor administratiei publice locale in conditiile legii, pe baza de protocol incheiat cu Agentia Nationala pentru Locuinte.
    Art. 5
    Fondurile in lei necesare pentru rambursarea imprumutului, plata dobanzilor si comisioanelor aferente imprumutului se vor asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei.
    Art. 6
    (1) Se autorizeaza Guvernul Romaniei, ca prin Ministerul Finantelor Publice, de comun acord cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, sa introduca pe parcursul utilizarii imprumutului, in raport cu conditiile concrete de aplicare a acordului-cadru de imprumut, amendamente la continutul acestuia, care privesc modificari in structura imprumutului pe categorii, modificari de termene sau de beneficiari, precum si orice alte modificari si detalieri care nu sunt de natura sa majoreze obligatiile financiare ale Romaniei fata de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei sau sa determine noi conditionari economice fata de cele convenite initial intre parti.
    (2) Amendamentele la acordul-cadru de imprumut convenite cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, conform alin. (1), se vor aproba prin hotarare a Guvernului.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                         p. Ministrul lucrarilor publice,
                         transporturilor si locuintei,
                         Ion Selaru,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul afacerilor externe,
                         Cristian Diaconescu,
                         secretar de stat

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

    F/P 1.407 (2001)
    Acord-cadru de imprumut

                        ACORD-CADRU DE IMPRUMUT
intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei*)

    *) Traducere.

    Romania, reprezentata de Ministerul Finantelor Publice, denumita in continuare Imprumutat, pe de o parte, si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, denumita in continuare B.D.C.E., Paris, pe de alta parte,
    - avand in vedere cererea Imprumutatului din 16 mai 2001;
    - avand in vedere Rezolutia Consiliului de administratie al B.D.C.E. nr. 1.424 (1997), a treia editie revizuita;
    - avand in vedere cel de-al treilea Protocol aditional la Acordul general pentru privilegii si imunitati al Consiliului Europei;
    - avand in vedere articolele Normelor de imprumut ale B.D.C.E. din 6 octombrie 1970,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Acest imprumut este acordat in cadrul conditiilor generale ale Normelor de imprumut curente ale B.D.C.E. si in cadrul conditiilor speciale stabilite prin acest acord si prin anexele la acesta.
    Art. 2
    Proiectul
    B.D.C.E. acorda Imprumutatului, care accepta, un imprumut pentru finantarea partiala a F/P 1.407 (2001), aprobat de Consiliul de administratie al B.D.C.E. in iunie 2001, referitor la finantarea partiala a proiectului privind construirea de locuinte sociale al Guvernului Romaniei.
    Acest imprumut este acordat de B.D.C.E., luandu-se in considerare angajamentul ca Imprumutatul il utilizeaza pentru a finanta numai proiectul prezentat in anexa nr. I si ca realizeaza acest proiect prin Agentia Nationala pentru Locuinte (agentie sub autoritatea Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, denumita in continuare A.N.L.), in cadrul conditiilor care sunt detaliate in anexa respectiva.
    Orice schimbare a modului de utilizare a imprumutului, care nu a primit aprobarea B.D.C.E., poate conduce la suspendarea, anularea sau la rambursarea imediata a imprumutului, conform termenilor art. 13 din Normele de imprumut ale B.D.C.E.
    Art. 3
    Imprumutul
    3.1. Conditii financiare
    Valoarea imprumutului acordat este in limita echivalentului a 60.000.000 USD (saizeci milioane dolari S.U.A.).
    Imprumutul va fi disponibilizat in mai multe transe.
    Fiecare transa a imprumutului va fi pentru o perioada de cel mult 15 ani, incluzand 5 ani perioada de gratie. Ratele de capital, rata dobanzii, valuta, durata si data de disponibilizare vor fi stabilite de comun acord, pentru fiecare transa, intre Imprumutat si B.D.C.E., prin fax confirmat. Contul in care disponibilizarile vor fi efectuate va fi comunicat la B.D.C.E. in timp util de catre Imprumutat.
    O scrisoare suplimentara la prezentul acord-cadru de imprumut, specificand detaliile fiecarei transe, va fi semnata intre Imprumutat si B.D.C.E., pentru fiecare transa, la momentul disponibilizarii acesteia (anexa nr. II).
    3.2. Trageri si comisioane pentru neefectuarea tragerilor
    Tragerea imprumutului in mai multe transe se va efectua in conformitate cu progresul inregistrat de lucrarile proiectului. Totusi prima tragere trebuie sa aiba loc in cel mult 18 luni de la data aprobarii proiectului.
    B.D.C.E. va percepe de la Imprumutat un comision de neefectuare a tragerilor de 0,50% pe an, platibil in rate trimestriale, daca anumite praguri valorice minime de tragere nu sunt atinse. Aceste praguri valorice sunt urmatoarele:
    (i) daca tragerile efectuate in termen de 18 luni de la data aprobarii proiectului reprezinta mai putin de 20% din totalul sumei aprobate a imprumutului;
    (ii) daca tragerile efectuate in termen de 24 de luni de la data aprobarii proiectului reprezinta mai putin de 30% din totalul sumei aprobate a imprumutului;
    (iii) daca tragerile efectuate in termen de 36 de luni de la data aprobarii proiectului reprezinta mai putin de 50% din totalul sumei aprobate a imprumutului.
    3.3. Mobilizare
    In scopul mobilizarii transelor imprumutului Imprumutatul va transmite la B.D.C.E. in timp util un angajament de plata corespunzator fiecarei transe (anexa nr. III).
    Angajamentul de plata este intocmit si platibil in valuta transei.
    3.4. Domiciliere
    Toate sumele datorate de Imprumutat in cadrul acestui imprumut sunt platibile B.D.C.E. in valuta fiecarei transe la banca si in contul comunicat de catre B.D.C.E. Imprumutatului la momentul tragerii fiecarei transe, prin notificare telex, care va fi trimisa B.D.C.E. de banca insarcinata de catre Imprumutat cu efectuarea platii, cu cel putin 5 zile lucratoare inainte de fiecare plata.
    3.5. Date
    Prevederile art. 3 fac obiectul conventiei "Modificarea urmatoarei zile lucratoare", a carei definitie se regaseste in anexa nr. IV la prezentul acord-cadru de imprumut ("ziua lucratoare" in tara valutei).
    Art. 4
    Monitorizarea imprumutului si proiectului
    4.1. Utilizarea imprumutului
    Fiecare transa trebuie sa fie utilizata de catre Imprumutat, prin A.N.L., pentru finantarea proiectului, in termen de 12 luni de la disponibilizarea acesteia de catre B.D.C.E.
    4.2. Implementarea proiectului
    Pentru implementarea proiectului Imprumutatul desemneaza A.N.L. ca agentie de implementare. Imprumutatul, prin A.N.L., va depune toate eforturile si diligentele si va exercita toate metodele folosite in mod curent, in special metodele financiare, tehnice, sociale si manageriale, precum si cele referitoare la protectia mediului inconjurator, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzatoare a proiectului.
    In special se va asigura - inaintea implementarii proiectului - ca toata finantarea, drepturile de proprietate asupra pamantului si imobiliare, care sunt necesare pentru aceasta, sunt disponibile si ca toate activele si instalatiile sunt permanent asigurate si intretinute.
    Selectarea subproiectelor va fi efectuata in conformitate cu cerintele legislatiei romane din domeniul constructiilor de locuinte sociale. Imediat ce subproiectele au fost selectate de catre A.N.L. pentru finantare de catre B.D.C.E., A.N.L. va transmite pentru aprobare la B.D.C.E. informatii cuprinzatoare pentru fiecare subproiect, astfel cum sunt prezentate in anexa nr. V. B.D.C.E. va trebui sa fie informata despre orice modificare adusa subproiectelor care au fost prezentate in anexa nr. V.
    Subproiectele vor fi finantate prin acest imprumut. Finantarea B.D.C.E va acoperi partial valoarea neta a costului, restul (inclusiv taxele) fiind acoperit de catre Imprumutat. Costul total al fiecarui subproiect este o insumare a imprumutului si a contributiei Imprumutatului (inclusiv contributia municipalitatilor).
    In plus Imprumutatul, prin A.N.L., se va asigura ca:
    - proiectul corespunde prevederilor conventiilor in materie ale Consiliului Europei;
    - proiectul respecta mediul inconjurator, potrivit conventiilor internationale in materie;
    - finantarea partiala acordata de B.D.C.E. nu depaseste 50% din costul eligibil total al proiectului, excluzand taxele, dobanda si comisioanele financiare;
    - achizitiile efectuate in cadrul proiectului respecta legislatia romana privind achizitiile, aplicabila la data semnarii prezentului acord-cadru de imprumut. Legea aplicabila/liniile directoare de achizitie pot fi modificate cu acceptul B.D.C.E. si al Imprumutatului.
    4.3. Raportarile Imprumutatului
    4.3.1. Raportarile privind stadiul proiectului
    Monitorizarea proiectului va fi efectuata pe baza regulilor si a liniilor directoare ale B.D.C.E. Imprumutatul, prin A.N.L., va pregati raportari trimestriale de urmarire care vor acoperi cheltuielile in lei, progresul lucrarilor de constructie si alte componente, calendarul actualizat si costurile in lei, daca si cand modificarile au avut loc.
    Anexa nr. VI specifica informatiile care vor fi incluse in aceasta raportare si, in special, modelul formularelor de monitorizare a proiectului si imprumutului, care trebuie sa fie minim incluse.
    In plus fata de raportarile trimestriale, inaintea fiecarei trageri informatiile vor fi transmise pe baza de subproiect, astfel cum sunt prezentate in anexa nr. VI.
    4.3.2. Raportarea finalizarii proiectului
    La finalizarea intregului proiect Imprumutatul, prin A.N.L., se va asigura ca B.D.C.E. primeste o raportare finala continand o evaluare a efectelor economice, financiare, sociale si asupra mediului inconjurator ale proiectului. Raportarea finala privind implementarea si finalizarea proiectului va fi prezentata B.D.C.E. anterior tragerii aferente ultimei transe a imprumutului.
    4.4. Furnizarea de informatii B.D.C.E.
    Imprumutatul, prin A.N.L., va tine evidente contabile privind proiectul, care vor fi in conformitate cu standardele internationale, care vor indica in orice moment evolutia proiectului si care vor inregistra toate operatiunile efectuate si vor identifica activele si serviciile finantate cu ajutorul prezentului imprumut.
    Imprumutatul, prin A.N.L., se angajeaza sa primeasca orice misiune de informare efectuata de catre salariatii B.D.C.E. sau de consultanti externi angajati de B.D.C.E. si sa asigure cooperarea necesara pentru misiunea de informare a acestora, prin facilitarea oricarei vizite posibile la amplasamentul proiectului. In special B.D.C.E. poate efectua la fata locului un audit al contabilitatii proiectului, realizat de unul sau de mai multi consultanti, la alegerea acestuia, pe cheltuiala Imprumutatului, in cazul neonorarii la scadenta de catre Imprumutat a oricarei obligatii asumate in cadrul prezentului acord-cadru de imprumut.
    Imprumutatul se angajeaza sa raspunda intr-o perioada rezonabila la orice informatie solicitata de B.D.C.E. si sa furnizeze orice documentatie pe care B.D.C.E. o va considera necesara pentru implementarea corespunzatoare a prezentului acord-cadru de imprumut, in special in ceea ce priveste monitorizarea proiectului prezentat in anexa nr. I si utilizarea imprumutului.
    Imprumutatul va informa B.D.C.E. imediat despre orice schimbare a legislatiei sau a normelor din sectorul economic relevant pentru proiectul prezentat in anexa nr. I si, in sens general, despre orice eveniment care poate avea influente asupra indeplinirii obligatiilor sale asumate in cadrul prezentului acord-cadru de imprumut.
    Orice schimbare a legislatiei sau a normelor din sectorul economic relevant pentru proiectul prezentat in anexa nr. I va constitui un eveniment inscris in art. 13-h din cap. 3 din Normele de imprumut ale B.D.C.E. si care poate conduce la suspendarea, anularea sau la rambursarea imediata a imprumutului.
    Art. 5
    Incetarea obligatiilor Imprumutatului
    Plata sumei datorate, stipulata in angajamentul de plata, il exonereaza pe Imprumutat de orice obligatie definita la art. 3.
    Dupa ce intreaga suma a acestui imprumut si toate dobanzile si alte costuri, care rezulta din acesta, in special acele sume mentionate la art. 6 si 7, au fost platite in mod corespunzator, Imprumutatul va fi pe deplin exonerat de obligatiile sale fata de B.D.C.E., cu exceptia celor stipulate la art. 4.
    Art. 6
    Dobanda pentru intarziere
    Fara a contraveni oricarui alt posibil recurs al B.D.C.E. in cadrul prezentului acord-cadru de imprumut si Normelor de imprumut ale B.D.C.E. sau, dupa caz, daca Imprumutatul nu plateste intreaga dobanda sau orice alta suma platibila, potrivit prezentului acord-cadru de imprumut, la ultima data de scadenta specificata Imprumutatul trebuie sa plateasca o dobanda suplimentara la suma datorata si neplatita integral, egala cu dobanda LIBOR la o luna pentru depozitele in valuta ultimei plati, la data scadenta (daca este sambata, duminica sau zi nelucratoare bancara, urmatoarea zi lucratoare) la ora 11,00 a.m. (ora locala la Londra), plus 2,5% pe an, calculata de la data scandenta a acestei sume pana la data efectuarii platii. Rata LIBOR la o luna, aplicabila, va fi actualizata la fiecare 30 de zile.
    Art. 7
    Costuri asociate
    Toate impozitele si taxele de orice fel, datorate si platite, si toate cheltuielile rezultate fie din incheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord-cadru de imprumut, in totalitate sau partial, sau fie din garantarea ori refinantarea imprumutului acordat, impreuna cu toate cheltuielile din actiuni juridice si extrajuridice rezultate din imprumut, vor fi suportate de Imprumutat.
    Totusi se vor aplica prevederile art. 25 din cap. 4 din Normele de imprumut ale B.D.C.E. pentru costurile procedurilor de arbitraj mentionate in acest capitol 4.
    Art. 8
    Garantii
    Imprumutatul declara ca nici un alt angajament nu a fost facut si nu va fi facut in viitor, care ar putea da unei terte parti un regim preferential, un drept preferential de plata, un colateral sau o garantie de orice natura ar fi, care ar putea conferi mai multe drepturi celei de-a treia parti (numita in continuare garantie).
    Daca o astfel de garantie a fost totusi acordata unei terte parti Imprumutatul este de acord sa intocmeasca ori sa furnizeze o garantie identica in favoarea B.D.C.E. sau, cand este impiedicat sa o faca, sa ofere o garantie echivalenta si sa stipuleze formarea unei astfel de garantii in favoarea B.D.C.E.
    Neindeplinirea acestor prevederi ar reprezenta un caz de culpa, dupa cum este specificat in art. 13-h din cap. 3 din Normele de imprumut ale B.D.C.E., si poate conduce la suspendarea, anularea sau la rambursarea imediata a imprumutului.
    Art. 9
    Relatii cu tertii
    Imprumutatul, in scopul utilizarii imprumutului, nu poate invoca nici un fapt referitor la relatiile sale cu terte parti in vederea evitarii indeplinirii totale sau partiale a obligatiilor sale rezultate din acest acord-cadru de imprumut. B.D.C.E. nu poate fi implicata in disputele care ar putea sa apara intre Imprumutat si terti, iar costurile, indiferent de natura lor, suportate de catre B.D.C.E., datorate oricarei dispute, si in special toate costurile legale sau de judecata vor fi efectuate pe cheltuiala Imprumutatului.
    Art. 10
    Intrarea in vigoare
    Acest acord-cadru de imprumut va intra in vigoare dupa ratificarea lui de catre Parlamentul Imprumutatului.
    Art. 11
    Legea aplicabila
    Acest acord-cadru de imprumut si garantiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile B.D.C.E., dupa cum este specificat in prevederile paragrafului 3 al art. 1 din cel de-al treilea Protocol aditional din 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii si imunitati al Consiliului Europei din 2 septembrie 1949, si, in al doilea rand, daca este necesar, de legea franceza.
    Disputele dintre parti privind acest acord-cadru de imprumut vor face obiectul arbitrajului, in conditiile specificate in cap. 4 din Normele de imprumut ale B.D.C.E.
    Art. 12
    Interpretarea acordului-cadru de imprumut
    Imprumutatul declara ca a luat cunostinta de Normele de imprumut ale B.D.C.E. si ca a primit o copie de pe acestea. Atunci cand exista o contradictie intre orice prevedere din Normele de imprumut ale B.D.C.E. si orice prevedere a acestui acord-cadru de imprumut vor prevala prevederile acestui acord. Titlurile paragrafelor, sectiunilor si capitolelor prezentului acord-cadru de imprumut nu vor servi pentru interpretarea acestuia. In nici un caz nu se va presupune ca B.D.C.E. a renuntat tacit la vreun drept acordat prin prezentul acord-cadru de imprumut.
    Art. 13
    Executarea unei hotarari de arbitraj
    Partile contractante convin sa nu faca uz de nici un privilegiu, imunitate sau legislatie in fata oricarei autoritati jurisdictionale sau a altei autoritati, fie ea interna sau internationala, in vederea impiedicarii punerii in aplicare a unei decizii date in conditiile specificate in cap. 4 din Normele de imprumut ale B.D.C.E.
    Art. 14
    Reprezentari si certificari
    Imprumutatul prezinta si certifica faptul ca:
    - autoritatile sale competente l-au autorizat sa incheie prezentul acord-cadru de imprumut si au dat in acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, in conformitate cu legile, decretele, regulamentele, articolele asocierii si cu alte texte aplicabile acestuia;
    - incheierea si executarea prezentului acord-cadru de imprumut nu contravin legilor, decretelor, regulamentelor si altor texte aplicabile acestuia si ca toate permisele, licentele si autorizatiile necesare acestuia au fost obtinute si vor ramane valabile pe toata durata imprumutului.
    Orice schimbare referitoare la reprezentarile si certificarile de mai sus trebuie, pe toata durata imprumutului, sa fie notificata imediat B.D.C.E. si sa fie furnizate toate documentele justificative.
    Art. 15
    Prezentul acord-cadru de imprumut este intocmit in doua exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.
    Cate un exemplar original este pastrat de fiecare dintre partile contractante.

                    Semnat la Paris la 17 august 2001.
             Pentru Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei,
                          Nunzio Guglielmino,
                            viceguvernator

                  Semnat la Bucuresti la 20 august 2001.
                            Pentru Romania,
                        Mihai Nicolae Tanasescu,
                      ministrul finantelor publice

    ANEXA 1

                          SINTEZA PROIECTULUI

________________________________________________________________________________
    F/P                    | 1.407 (2001)
    Beneficiar             | Persoane/familii tinere cu venituri reduse
    Imprumutat             | Romania
    Aprobarea Consiliului  | 18 iunie 2001
    de administratie       | CA/PV/214/2001
                           |
    Suma aprobata          | 71.000.000 euro sau 1.731.000 milioane lei sau
                           | 60.000.000 dolari S.U.A., care este suma ceruta de
                           | Imprumutat in solicitarea sa de imprumut
                           |
    Domenii de interventie | Construirea de locuinte sociale
    Lucrarile planificate  | Proiectul va finanta construirea a maximum 6.500 de
                           | apartamente in scopul de a asigura locuinte pentru
                           | aproximativ 16.000 de persoane tinere cu varsta
                           | cuprinsa intre 18 si 35 de ani.
    Localizare             | Pe intregul teritoriu al Romaniei
    Costul total al        | 141.900.000 euro sau 3.462.000 milioane lei sau
    proiectului            | 120.004.000 dolari S.U.A.
                           |
    Costul estimat         |      Programul construirii de locuinte sociale
    distribuit pe articole |                                       dolari S.U.A.
                           | Terenul si pregatirea proiectului      31.580.000
                           | Construirea locuintelor                88.424.000
                           | TOTAL:                                120.004.000
    Planul de finantare    | Imprumut B.D.C.E.: 50%; Imprumutatul (inclusiv
                           | contributia municipalitatilor): 50%
    Stadiul lucrarilor la  | Faza de identificare si pregatire. Guvernul
    momentul prezentarii   | Romaniei a primit deja 91 de solicitari din 41 de
    cererii                | judete (provincii) si din Bucuresti.
    Graficul lucrarilor    | 2001 - 2003
___________________________|____________________________________________________
    Efecte sociale         | Proiectul este o parte a Programului Guvernului
                           | Romaniei privind construirea de locuinte sociale.
                           | Acest program va acoperi necesarul initial de
                           | locuinte pentru persoanele tinere ale tarii. Scopul
                           | final al programului dupa finalizarea sa in anul
                           | 2004 va fi sa acopere necesarul de locuinte pentru
                           | 60.000 de persoane.
                           | Aceste locuinte vor fi inchiriate persoanelor
                           | tinere, oferindu-le posibilitatea de a se muta de
                           | la parintii lor si de a fi, de asemenea, capabili
                           | sa economiseasca bani pentru a cumpara in viitor
                           | locuinta lor permanenta.
                           | Proiectul va finanta construirea a maximum 6.500 de
                           | apartamente in scopul de a asigura locuinte pentru
                           | circa 16.000 de persoane tinere cu varsta cuprinsa
                           | intre 18 si 35 de ani.
                           | De asemenea, proiectul va avea un efect important
                           | la nivel local in dezvoltarea sectorului de
                           | construire de cladiri, creand noi locuri de munca
                           | si contribuind la dezvoltarea sectorului de
                           | constructii din Romania.
___________________________|____________________________________________________

    ANEXA 2

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

                          SCRISOARE SUPLIMENTARA
la acordul-cadru de imprumut din data [data] dintre Romania, denumita in continuare Imprumutat, si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, denumita in continuare B.D.C.E.

    Prezenta scrisoare suplimentara si acordul-cadru de imprumut stabilesc termenii si conditiile convenite pentru prima tragere, astfel cum este specificat in art. 3 din acordul-cadru de imprumut.
    Suma:                      USD [suma in cifre]
    Durata imprumutului:       15 ani, incluzand 5 ani perioada de gratie
    Pretul de disponibilizare: 100%
    Pretul de rambursare:      100%
    Plata dobanzii: semestrial
    Rata dobanzii:             bazata pe LIBOR la 6 luni plus marja de
                               intermediere standard a B.D.C.E., astfel cum
                               este definita la pct. III.C.b din Rezolutia nr.
                               1.424 (1997), revizuita a treia oara.
    Numitorul fractiei:        efectiv/360 de zile
    Data de disponibilizare:   [data de disponibilizare]
    Conturile pentru remitere: [contul de referinta al Imprumutatului]
    Ziua lucratoare            Conventia "Modificarea urmatoarei zile
                               lucratoare"

    [Text referitor la conditiile imprumutului mentionate mai sus]
    Aceste prevederi fac obiectul conventiei "Modificarea urmatoarei zile lucratoare", a carei definitie se regaseste in anexa nr. IV la acordul-cadru de imprumut, semnat intre Imprumutat si B.D.C.E. la data [data].
    In vederea mobilizarii transei imprumutului Imprumutatul va trimite in timp util B.D.C.E. un angajament de plata corespunzator acestei transe [anexa nr. III].

           Paris, [data]                          Paris, [data]

      Pentru Banca de Dezvoltare                 Pentru Romania,
       a Consiliului Europei,

            Guvernator

    ANEXA 3

    F/P 1.407 (2001) - [numar] transa
    ROMANIA

                           ANGAJAMENT DE PLATA

    <Valuta> <suma>                                   <Data imprumutului>

    Pentru valoarea primita subsemnatul, Romania, prin acest angajament de plata promite sa plateasca Bancii de Dezvoltare a Consiliului Europei sau altuia suma imprumutata de: <suma in cifre> <valuta in litere> in rate, la datele specificate in continuare, si dobanda specificata la fiecare 6 luni.
    La aceste date se va rambursa imprumutul, dupa cum se specifica in continuare:

           Data                                       Suma
          <Data>                                    <Valuta>

    Platile de mai sus vor fi facute la: [banca B.D.C.E. si contul de referinta] in favoarea Bancii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fara deducerea din sau fara luarea in considerare a oricaror taxe, impozite ori a altor costuri, prezente sau viitoare, datorate si percepute pentru acest angajament ori pentru sumele acestuia de catre sau in cadrul Romaniei ori al oricarei alte entitati politice sau fiscale a acesteia.
    Acest angajament de plata este legat de imprumutul acordat Romaniei de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei la data <data imprumutului>.
    In cazul neefectuarii platii prompte si in totalitate a oricarei dobanzi datorate prin acest angajament intregul imprumut nerambursat si dobanda aferenta la data platii vor deveni imediat scadente si vor fi platite la optiunea si la cererea detinatorului acestuia.
    Neexercitarea de catre detinatorul angajamentului a oricarui drept care rezulta din acesta nu va constitui in nici un caz o renuntare la nici unul dintre drepturile sale in aceasta circumstanta sau in oricare alta.

    Pentru Romania,

    ANEXA 4

              CONVENTIA "MODIFICAREA URMATOAREI ZILE LUCRATOARE"

    "Sectiunea 4.12. Conventia ziua lucratoare: a) "Conventia ziua lucratoare" inseamna conventia pentru modificarea oricarei date daca aceasta ar cadea intr-o zi care nu este zi lucratoare. Urmatorii termeni, cand sunt folositi impreuna cu termenul "Conventia ziua lucratoare" si o data, vor insemna ca o modificare va fi facuta daca aceasta data ar cadea intr-o zi care nu este zi lucratoare, astfel incat:
    (i) .......... (se omite) ..........
    (ii) Daca termenii "modificarea urmatoare" sau "modificat" sunt specificati, acea data va fi prima zi care urmeaza si care este o zi lucratoare, cu exceptia cazului in care acea zi cade in urmatoarea luna calendaristica, caz in care acea data va fi prima zi precedenta care este o zi lucratoare.
    (iii) ........ (se omite) .........
    (b) .......... (se omite) ........."
    ("Asociatia Dealerilor Internationali Swap 1991. Definitii")

    ANEXA 5

 ______________________________________________________________________________
|            Subproiect selectat de Agentia Nationala pentru Locuinte          |
|______________________________________________________________________________|
|                  |Construirea de locuinte sociale, in regim de inchiriere,   |
|Nume              |pentru persoane/familii tinere                             |
|__________________|___________________________________________________________|
|                  |                                                           |
|Localizare        |                                                           |
|__________________|___________________________________________________________|
|                                                                              |
|Scurta descriere                                                              |
|______________________________________________________________________________|
|                  | | Suprafata totala  |                  |    Suprafata   | |
|Numar de locuinte | |  locuibila (mp)   |                  |  terenului (mp)| |
|__________________|_|___________________|__________________|________________|_|
|                                                                              |
|Perioada de                                                                   |
|implementare*1)                                                               |
|______________________________________________________________________________|
| |                    | |Data                      | | |Numar             | | |
| |Aprobare CTE        | |__________________________| | |__________________| | |
| |                    | |                          | | |                  | | |
|_|____________________|_|__________________________|_|_|__________________|_|_|
| |                    | |Incepere                  | | |Valoare neta      | | |
| |Contract            | |__________________________| | |__________________| | |
| |de constructie      | |Finalizare                | | |                  | | |
|_|____________________|_|__________________________|_|_|__________________|_|_|
| |                                        |                                 | |
| |Numarul potential al beneficiarilor     |                                 | |
| |________________________________________|_________________________________| |
| |                                        | |                |Dolari      | | |
| |Costul total net estimat                | |Lei             |S.U.A.      | | |
| |________________________________________|_|________________|____________|_| |
| | |    |Teren                          | | |                |            | | |
| | |____|_______________________________| | |________________|____________| | |
| | |    |Urbanizare                     | | |                |            | | |
| | |____|_______________________________| | |________________|____________| | |
| | |    |Alte costuri                   | | |                |            | | |
| | |____|_______________________________| | |________________|____________| | |
| | |    |Constructie                    | | |                |            | | |
| | |____|_______________________________| | |________________|____________| | |
| | |    |Asistenta tehnica              | | |                |            | | |
| | |____|_______________________________| | |________________|____________| | |
| | |    |          TOTAL                | | |                |            | | |
| | |____|_______________________________| | |                |            | | |
|_|______|_________________________________|_|________________|____________|_|_|
| |Finantare B.D.C.E. (valoare neta)       |                  |              | |
| |________________________________________|__________________|______________| |
| |Contributia Guvernului (valoare neta)   |                  |              | |
| |________________________________________|__________________|______________| |
| |Contributia municipalitatilor           |                  |              | |
| |(valoare neta)                          |                  |              | |
|_|________________________________________|__________________|______________| |
|  Planul de |  _____________________________________________________________| |
|  tragere*2)| |   Perioada 1   |   Perioada 2   |   Perioada 3   |   Total  | |
|            | |________________|________________|________________|__________| |
|____________|_______________________________________________________________  |
|    Lei     | |                |                |                |          | |
|____________|_|________________|________________|________________|__________| |
|  Dolari    | |                |                |                |          | |
|  S.U.A.    | |________________|________________|________________|__________| |
|____________|_________________________________________________________________|
    *1) De la pregatirea studiului de fezabilitate pana la transferul catre beneficiarul final.
    *2) Rugam inlocuiti perioada 1, perioada 2 cu anul si/sau cu luna luate in considerare si adaugati coloane, atunci cand este necesar.

    ANEXA 6

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

    TABELUL Nr. 1

                         Costuri in moneda locala
                         (exclusiv toate taxele)

    Tara: Romania
    Proiect: F/P 1.407 (2001) - Programul national de construire de locuinte
    in milioane lei
 ____________________________________________________________________________
|   Programul de    |                       | Total  |                       :
|  construire de    |          2001         |cheltuit|         2002          :
|    locuinte       |                       |  (A)   |                       :
|___________________|_______________________|________|_______________________:
|Judetul|  Orasul/  |trim.|trim.|trim.|trim.|        |trim.|trim.|trim.|trim.:
|       |Localitatea|  I  | II  | III | IV  |        |  I  | II  | III | IV  :
|_______|___________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|       |           |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|_______|___________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|       |           |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|_______|___________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|       |           |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|_______|___________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|       |           |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|_______|___________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|Total cheltuieli   |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|___________________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|Curs mediu de      |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|schimb trimestrial |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|dolar S.U.A./lei   |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|___________________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
|Contravaloare      |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|dolari S.U.A.      |     |     |     |     |        |     |     |     |     :
|___________________|_____|_____|_____|_____|________|_____|_____|_____|_____:
 ____________________________________________________________________________
:                       |   Total    |   Total   |     %     |  Modificari   |
:       2003            | cheltuieli |   cost    | cheltuit  |  Comentarii   |
:_______________________|  viitoare  |  proiect  |(D)=(A)/(C)|               |
:trim.|trim.|trim.|trim.|    (B)     |(C)=(A)+(B)|           |               |
:  I  | II  | III | IV  |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:     |     |     |     |            |           |           |               |
:_____|_____|_____|_____|____________|___________|___________|_______________|

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

    TABELUL Nr. 2

               Imprumuturile acordate de catre B.D.C.E.

                                                   Data ...............

    Tara: Romania                   Imprumut autorizat: 60.000.000 dolari S.U.A.
    Proiect: F/P 1.407 (2001) -
    Programul national de
    construire de locuinte          Rata de finantare de catre banca

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    I   - Suma transei disponibilizate
    II  - Data virarii catre Agentia Nationala pentru Locuinte (A.N.L.)
    III - Curs de schimb dolar S.U.A./lei la data virarii catre A.N.L.
    IV  - Facturi platite (exclusiv toate taxele)
    V   - Utilizarea imprumutului (%)
    VI  - Modificari
          Comentarii
 ______________________________________________________________________________
|    |      |   |        |Contravaloarea |   | Suma virata |   |    |       |  |
|Nr. | Data | I |Curs de |   transei     |II | catre A.N.L.|III| IV |   V   |VI|
|crt.|platii|   | schimb |disponibilizate|   |_____________|   |____|_______|  |
|    |      |   |(la data|_______________|   |  (B)  | (C) |   |(D) |(E) =  |  |
|    |      |   |platii) |      (A)      |   |dolari | lei |   |lei |(D)/(C)|  |
|    |      |   |        | dolari S.U.A. |   |S.U.A. |     |   |    |  (%)  |  |
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
|____|______|___|________|_______________|___|_______|_____|___|____|_______|__|
                         |_______________|   |_______|_____|   |____|
      ______
     |______| sectiune pentru utilizarea interna de catre B.D.C.E.
      ______
     |______| sectiune care sa fie completata de catre beneficiar

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

    TABELUL Nr. 3

                           SURSE DE FINANTARE
              Defalcarea fondurilor primite in moneda locala

    Tara: Romania
    Proiect: F/P 1.407 (2001) - Programul national de construire de locuinte
    in milioane lei

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - B.D.C.E.
    B - Guvern
    C - Municipalitate
    D - Total
 ______________________________________________________________________________
|     Programul de     |             |             |             |             |
|construire de locuinte|     2001    |     2002    |     2003    |     TOTAL   |
|______________________|_____________|_____________|_____________|_____________|
|  Tara  |   Orasul/   |   |  |  |   |   |  |  |   |   |  |  |   |   |  |  |   |
|        | Localitatea | A | B| C| D | A | B| C| D | A | B| C| D | A | B| C| D |
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|________|_____________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
| TOTAL                |___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|
|______________________|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|___|__|__|___|

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

    TABELUL Nr. 4

                          GRAFICUL LUCRARILOR
             Graficul lucrarilor si progresul inregistrat

                              Diagrama

    Tara: Romania                                      Data ................
    Proiect: F/P 1.407 (2001) - Programul national de construire de locuinte
 ____________________________________________________________________________
|     Programul de     |                          |                          :
|construire de locuinte|           2001           |             2002         :
|______________________|__________________________|__________________________:
|  Tara  |   Orasul/   | | | | | | | | | |  |  |  | | | | | | | | | |  |  |  :
|        | Localitatea |1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
|________|_____________|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__:
 __________________________________________________________
:                          |      % din       |            |
:           2003           | lucrarile fizice | Modificari |
:                          |  finalizate      | Comentarii |
:__________________________|__________________|____________|
:1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|                  |            |
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|
:_|_|_|_|_|_|_|_|_|__|__|__|__________________|____________|

    BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI

    TABELUL Nr. 5

                       OBIECTIVE FIZICE SI SOCIALE

    Tara: Romania                                      Data ................

    Proiect: F/P 1.407 (2001) - Programul national de construire de locuinte
 ______________________________________________________________________________
|   Programul de  |                        |                        |          |
|   construire de |                        |                        |          |
|     locuinte    |   Obiective urmarite   |  Obiective realizate   |Modificari|
|_________________|                        |                        |Comentarii|
| Tara|  Orasul/  |                        |                        |          |
|     |Localitatea|                        |                        |          |
|_____|___________|________________________|________________________|__________|
|     |           | Locuinte         | nr. | Locuinte         | nr. |          |
|     |           | Total suprafata  |     | Total suprafata  | mp  |          |
|     |           | locuibila        | mp  | locuibila        |     |          |
|     |           | Beneficiari*)    | nr. | Beneficiari*)    | nr. |          |
|     |           | Marimea medie a  | nr. | Marimea medie a  | nr. |          |
|     |           | unei gospodarii*)|     | unei gospodarii*)|     |          |
|     |           | Venit mediu anual| lei | Venit mediu anual| lei |          |
|     |           | pe persoana*)    |     | pe persoana*)    |     |          |
|_____|___________|__________________|_____|__________________|_____|__________|
|_____|___________|__________________|_____|__________________|_____|__________|
|_____|___________|__________________|_____|__________________|_____|__________|
|_____|___________|__________________|_____|__________________|_____|__________|
|_____|___________|__________________|_____|__________________|_____|__________|
|_____|___________|__________________|_____|__________________|_____|__________|
    *) Va fi completat cand datele vor fi cunoscute.



SmartCity5

COMENTARII la OUG 110/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 110 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 110/2001
OUG 53 2004
pentru ratificarea amendamentelor convenite intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, prin schimbul de scrisori semnate la Bucuresti la 6 mai 2004 si la Paris la 17 mai 2004, la Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la Paris la 17 august 2001 si la Bucuresti la 20 august 2001
Legea 483 2003
pentru ratificarea Actului aditional nr. 1, semnat la Bucuresti la 13 mai 2003 si la Paris la 22 mai 2003, intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, la Acordul-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la Paris la 17 august 2001 si la Bucuresti la 20 august 2001, precum si pentru modificarea art. 3 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 110/2001 privind ratificarea acestui acord
Legea 695 2001
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 110/2001 pentru ratificarea Acordului-cadru de imprumut dintre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la Paris la 17 august 2001 si la Bucuresti la 20 august 2001
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu