Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

OUG Nr.109 din 20.12.2017

privind înfiinţarea Centrului Cultural „Sala Palatului" şi pentru stabilirea unor măsuri care să asigure funcţionarea acestuia
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 1026 din 27 decembrie 2017



SmartCity1

Având în vedere nevoile concrete ale sectorului cultural, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN) a demarat demersurile pentru consolidarea, restaurarea şi modernizarea Sălii Palatului şi, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, a purtat primele discuţii cu reprezentanţi ai Băncii de Dezvoltare a Consiliului Europei pentru susţinerea financiară a unui astfel de proiect, în cadrul unui împrumut acordat în condiţii avantajoase pentru România.Având în vedere destinaţia culturală ce urmează a fi dată acestui imobil şi atribuţiile specifice MCIN, prima etapă în acest demers de transformare a spaţiului într-un centru cultural şi o condiţie sine qua non pentru accesarea împrumutului extern o constituie trecerea imobilului din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale.Luând act de faptul că la ora actuală nu există o sală modernă de concerte de dimensiuni mari în Bucureşti şi nicio infrastructură adecvată pentru evenimente culturale de anvergură şi având în vedere prioritatea actualului Guvern privind proiectarea unei săli de concerte la standarde internaţionale în Bucureşti, ce urmează să devină centrul de referinţă pentru Festivalul şi Concursul Internaţional „George Enescu", sunt necesare demersuri legislative şi administrative pentru realizarea acestor obiective. Transformarea şi adaptarea acestui imobil pentru a servi ca sală de concerte pentru mai multe genuri muzicale ar plasa definitiv capitala noastră pe harta circuitelor muzicale internaţionale şi ar spori totodată anvergura Festivalului „George Enescu", devenit un incontestabil brand de ţară şi care va putea, în sfârşit, să asigure desfăşurarea acestui eveniment în condiţii demne de secolul XXI. Mai mult decât atât, noua sală va permite organizarea de activităţi culturale la nivel înalt şi va funcţiona în baza unei strategii culturale transparente care va facilita parteneriatele publice sau/şi private în domeniu. Acest spaţiu cultural de mare anvergură va avea un rol deosebit atât în promovarea culturii şi a muzicii în special, cât şi a imaginii României în lume. Prin consolidarea, reabilitarea şi modernizarea Sălii Palatului se doreşte crearea unui spaţiu care să corespundă din punctul de vedere al capacităţii, al siguranţei spectatorilor, dar şi al dotărilor tehnice la standardele oferite de majoritatea sălilor de profil din lume, astfel ca evenimentele culturale semnificative şi publicul lor să beneficieze de condiţii în acord cu nivelul calităţii actului artistic.Revitalizarea construcţiei monumentului istoric Sala Palatului în scopul amenajării unei săli de concerte multifuncţionale reduce semnificativ costurile financiare şi de timp în comparaţie cu ridicarea unei construcţii noi în centrul capitalei. Totodată, interesul general vizează asigurarea accesului la cultură, ca drept şi principiu constituţional.Nefinalizarea în timp util a formalităţilor pentru contractarea unui împrumut pentru modernizarea şi consolidarea imobilului Sala Palatului va avea consecinţe negative asupra stării generale a imobilului, care nu va putea beneficia de reparaţiile care se impun şi nici de modernizările atât de necesare. În ipoteza neadoptării urgente a acestui act normativ, consecinţele negative se vor răsfrânge, în mod direct, şi asupra beneficiarilor evenimentelor desfăşurate la Sala Palatului, aceştia fiind privaţi de accesul la evenimente culturale de înaltă calitate şi ţinută artistică.De asemenea, amânarea în continuarea demersurilor necesare pentru realizarea modernizării şi consolidării imobilului Sala Palatului va perpetua criticile publicului şi ale specialiştilor în domeniu cu privire la condiţiile de desfăşurare a Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu", devenit unul dintre cele mai apreciate şi frecventate evenimente culturale europene şi o incontestabilă carte de vizită pentru România.Situaţia extraordinară care necesită intervenţia legislativă prin delegare este determinată de necesitatea asigurării dreptului de administrare a imobilului anterior obţinerii împrumutului extern.Pentru respectarea angajamentului Guvernului, dată fiind durata anticipată a unei investiţii de anvergura celei ce urmează a fi realizată la Sala Palatului, având în vedere regularitatea ediţiilor Festivalului Internaţional „George Enescu", precum şi termenul agreat de partea română în relaţia cu finanţatorul extern pentru aprobarea împrumutului (martie 2018), este imperios necesară adoptarea de urgenţă a prezentului act normativ, care va facilita accesarea fondurilor externe în timp util prin realizarea formalităţilor necesare pentru transmiterea cererii de împrumut către Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, în cursul lunii ianuarie 2018. Ţinând cont de faptul că în lipsa acestor măsuri legislative luate în regim de urgenţă, impuse de o situaţie extraordinară, există riscul de a nu putea finaliza în timp util formalităţile de contractare a fondurilor externe şi, ca o consecinţă directă, nu vor putea fi demarate în timp util lucrările de modernizare şi consolidare a imobilului Sala Palatului, pentru a permite desfăşurarea la standarde înalte a ediţiilor viitoare ale Festivalului Internaţional „George Enescu", începând cu anul 2019, şi implicit accesul public la evenimente culturale de înaltă calitate şi ţinută artistică,în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă. Articolul 1(1) Se înfiinţează Centrul Cultural „Sala Palatului", instituţie publică de spectacole şi concerte, cu personalitate juridică, aflată în subordinea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, finanţată din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, având sediul în strada Ion Câmpineanu nr. 28, sector 1, municipiul Bucureşti.(2) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale va elabora hotărârea de Guvern privind organizarea şi funcţionarea Centrului Cultural „Sala Palatului".(3) Salarizarea personalului Centrului Cultural „Sala Palatului" se face conform reglementărilor legale în vigoare privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, la nivel de unităţi subordonate. Articolul 2Valoarea de inventar a bunului imobil aflat în administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", cu numărul M.F. 153183, prevăzut în anexa nr. 40 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică la suma de 34.966.575,08 lei. Articolul 3(1) Se aprobă transmiterea bunului imobil aflat în domeniul public al statului, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1, din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" în administrarea Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului".(2) Se aprobă transmiterea bunurilor de natura activelor fixe şi obiectelor de inventar identificate conform anexei nr. 2, aflate în domeniul public al statului, din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" în administrarea Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului".(3) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii de Guvern privind organizarea şi funcţionarea Centrului Cultural „Sala Palatului" personalul care asigură funcţionarea imobilului „Sala Palatului", din cadrul Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", se preia şi se încadrează în cadrul Centrului Cultural „Sala Palatului", cu respectarea prevederilor şi procedurilor legale.(4) Centrul Cultural „Sala Palatului" preia de la Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" imobilul prevăzut la alin. (1), precum şi patrimoniul aferent acestuia, inclusiv activele fixe, obiectele de inventar, bunurile mobile şi dotările aferente acestui imobil, pe bază de protocol de predare-preluare încheiat în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a hotărârii prevăzute la art. 1 alin. (2). Articolul 4(1) La data semnării protocolului prevăzut la art. 3 alin. (4), Centrul Cultural „Sala Palatului" se subrogă în toate drepturile şi obligaţiile Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", inclusiv în cele provenite din convenţiile şi contractele încheiate potrivit legii.(2) Patrimoniul Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" se diminuează cu valoarea de inventar a imobilului prevăzut la art. 3 alin. (1) şi a bunurilor mobile, transmise conform prezentei ordonanţe de urgenţă, conform protocolului prevăzut la art. 3 alin. (4). Articolul 5(1) Se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, suma de 4.530 mii lei, inclusiv TVA, pentru plata contravalorii Proiectului tehnic al reabilitării imobilului, investiţie în curs de finalizare, aflat în proprietatea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" şi achiziţionat din fondurile proprii ale acesteia.(2) Se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, suma de 221 mii lei pentru plata investiţiilor şi modernizărilor realizate şi recepţionate de către Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" din fondurile proprii, de la data preluării imobilului, şi care trec, în condiţiile legii, în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului", la valoarea de inventar, inclusiv TVA.(3) Se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul aprobat Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, suma de 217 mii lei pentru plata valorii rămasă de amortizat, inclusiv TVA, a bunurilor de natura activelor fixe şi a obiectelor de inventar, achiziţionate de către Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" din fondurile proprii, de la data preluării imobilului, pentru dotarea sau utilarea imobilului „Sala Palatului".(4) Sumele prevăzute la alin. (1) şi (2) majorează valoarea de inventar a imobilului prevăzut la art. 3 alin. (1). Articolul 6(1) Fondurile alocate de la bugetul de stat prevăzute la art. 5 alin. (1)-(3) se achită Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", din bugetul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pe anul 2017 de la capitolul 67.01 „Cultură, recreere şi religie", titlul 65 „Cheltuieli aferente programelor cu finanţare rambursabilă".(2) Investiţiile recepţionate şi modernizările finalizate prevăzute la art. 5 alin. (2) se menţionează distinct în cuprinsul protocolului prevăzut la art. 3 alin. (4).(3) Până la data semnării protocolului de predare-preluare prevăzut la art. 3 alin. (4), cheltuielile cu utilităţile, precum şi plata drepturilor salariale ale personalului aferent imobilului „Sala Palatului" rămân în sarcina Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat". Articolul 7(1) La data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă se abrogă:a)numărul curent 68 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 60/2005 privind organizarea şi funcţionarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 105 din 1 februarie 2005, cu modificările şi completările ulterioare; b)Hotărârea Guvernului nr. 1.088/2006 privind înfiinţarea Centrului Cultural „Sala Palatului", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 731 din 28 august 2006, cu modificările şi completările ulterioare. (2) În cuprinsul hotărârii prevăzute la art. 1 alin. (2) Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale va propune şi modificarea corespunzătoare a anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea introducerii în cuprinsul anexei a Centrului Cultural „Sala Palatului", precum şi majorarea corespunzătoare a numărului total de posturi cu numărul de posturi preluate de la Regia Autonomă „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat". Articolul 8 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.PRIM-MINISTRUMIHAI TUDOSEContrasemnează:p. Ministrul culturii şi identităţii naţionale,Alexandru Pugna,secretar de statSecretarul general al Guvernului,Roxana-Cezarina BănicăMinistrul finanţelor publice,Ionuţ Mişap. Ministrul muncii şi justiţiei sociale,Adrian Marius Rîndunică,secretar de statANEXA Nr. 1DATELE DE IDENTIFICARE ale imobilului aflat în domeniul public al statului, care se transmite din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului"

Nr. crt. Nr. M.F.P. Denumirea şi locul unde este situat imobilul Persoana juridică de la care se transmite imobilul Persoana juridică la care se transmite imobilul Caracteristicile tehnice ale imobilului Valoarea de inventar (lei)
1. 153183 Imobil „Sala Palatului", str. Ion Câmpineanu nr. 28, sectorul 1, Bucureşti CF: 226281 Statul român, domeniul public, din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" CUI: 2351555 Statul român, domeniul public, în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale pentru Centrul Cultural „Sala Palatului" CUI: 4192812 Suprafaţa terenului - 8.955 mp Suprafaţa utilă - 20.287,52 mp Suprafaţa construită la sol - 6.998 mp Suprafaţa desfăşurată - 21.212 mp 34.966.575,08

ANEXA Nr. 2DATELE DE IDENTIFICARE ale bunurilor de natura activelor fixe şi obiectelor de inventar (în număr de 45) aflate în domeniul public al statului, care se transmit din administrarea Regiei Autonome „Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" (CUI: 2351555) în administrarea Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale (CUI: 4192812) pentru Centrul Cultural „Sala Palatului"

Nr. crt. Nr. inv. MF Denumire Dată punere în funcţiune Preţ unitar Cant. Valoare evidenţă Valoare totală
1 21089 BR.RE.PE ASTEPTARE HO.FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
2 21090 BR.RE.DE VEGHE HO.FLAMANDU 01.01.1991 1.800 1 1.800 1.800
3 21091 BR.RE.LA FERESASTRA H.FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
4 21092 BR.RE.DARURI I HO.FLAMANDU 01.01.1991 1.800 1 1.800 1.800
5 21093 BR.RE.DEP.O AMIN. HO.FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
6 21094 BR.RE.DIN PROFIL HO.FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
7 21095 BR.RE FALCONIER HO.FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
8 21096 BR.RE.PR.LA GHERGHEF FLAMINDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
9 21097 BR.RE.PICTORUL HOREA FLAMANDU 01.02.1991 1.500 1 1.500 1.500
10 21098 BR.RE.LA DESEN HOREA FLAMANDU 01.01.1998 1.500 1 1.500 1.500
11 21099 BR.RE.PROFIL PIERDUT FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
12 21100 BR.RE.SOMN IN MAINI H.FLAMANDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
13 21101 BR.RE.FATA ARLECHIN H.FLAMINDU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
14 21102 BR.RE.ANOTIMPURILE MUNCII HF 01.01.1991 500 4 2.000 2.000
15 21103 BR.RE.FEMEIA CU LIRA FLAMANDU 01.01.1991 1.000 1 1.000 1.000
16 21104 BR.RE.FEM. CU CARTE H.FLAMANDU 01.01.1991 1.000 1 1.000 1.000
17 21105 PIC.FR. DE ARTAR V.MARGINEAN 01.11.1996 2.000 1 2.000 2.000
18 21106 PIC.LIVADA DE MERI E.NICULESCU 01.01.1996 600 1 600 600
19 21107 PIC.PLANTATIE EMILIA NICULESCU 01.11.1996 600 1 600 600
20 21108 PIC.FLORI DAN HATMANU 01.01.1991 1.500 1 1.500 1.500
21 21109 PIC.FLORI DE LILIAC EUGEN POPA 01.01.1991 1.000 1 1.000 1.000
22 21110 PIC.BUJORI VIRGIL ALMASAN 01.01.1991 2.000 1 2.000 2.000
23 21111 PIC.DUBLU PEISAJ V.MARGINEAN 01.11.1996 1.000 1 1.000 1.000
24 21112 PIC.FLORI DE CAMP EUGEN POPA 01.01.1991 600 1 600 600
25 21113 PIC.PRIMAVARA VIRGIL ALMASAN 01.01.1991 2.000 1 2.000 2.000
26 21114 PIC.FLORI SIMIONA CHINTILA 01.01.1991 600 1 600 600

Nr. crt. Nr. inv. MF Denumire Dată punere în funcţiune Preţ unitar Cant. Valoare evidenţă Valoare totală
27 21115 PIC.CRINI VIRGIL ALMASAN 01.01.1991 1.800 1 1.800 1.800
28 21116 PIC.TRIPTIC FLORIN CIUBOTARU 01.11.1996 1.600 1 1.600 1.600
29 21117 PIC.GAROAFE DIMITRIE GRIGORAS 01.01.1991 500 1 500 500
30 21118 PIC.ANEMONE NIVOLAE BLEI 01.01.1991 120 1 120 120
31 21120 PIC.IARNA IN DELTA P.POPOVICI 01.01.1991 500 1 500 500
32 21121 TAPIS.ROD VIORICA IACOB 01.01.1991 3.000 1 3.000 3.000
33 21123 TAPIS.COMPOZITIE FILARET O. 01.01.1991 1.000 1 1.000 1.000
34 21124 TAPIS.MIHAI-VITEAZUL L.SARU 01.12.1982 4.000 1 4.000 4.000
35 21125 TAPIS.BRAZDA BOGATA IL.BALOTA 01.01.1991 1.800 1 1.800 1.800
36 21126 TAPIS.PRIMAVARA NICOLAE BALAJ 01.01.1991 1.200 1 1.200 1.200
37 21127 TAPIS.DRUM GABRIELA BEJA 01.01.1991 600 1 600 600
38 21128 TAPIS.MUNTELE FILARET OLOIER 01.01.1991 2.500 1 2.500 2.500
39 21129 TAPIS.ARC PESTE TIMP O.PASTINA 01.01.1991 1.000 1 1.000 1.000
40 21130 TAPIS.PEISAJ V GEORGETA PECULA 01.01.1991 400 1 400 400
41 21131 TAPIS.SOLARA SZERVATUSZ B. 01.01.1998 1.200 1 1.200 1.200
42 21132 TAPIS.COVOR ZB. ANA LUPAS 01.01.1991 2.000 1 2.000 2.000
43 21133 TAPIS.UNDE I OLOIER MARIANA 01.11.1996 1.000 1 1.000 1.000
44 21134 TAPIS.UNDE II OLOIER MARIANA 01.11.1996 1.000 1 1.000 1.000
45 21135 TAPIS.COMPOZITIE I M.FLAMIND 01.01.1991 1.000 1 1.000 1.000



SmartCity5

COMENTARII la OUG 109/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 109 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 5 2000
    Buna, Căutați un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut urgent pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână datorită finanțării inadecvate? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte institute financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite domenii ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice sumă pentru companii și persoane fizice, cu o dobândă scăzută și accesibilă de 3%. Procesul nostru de capital și creditare este sigur, autentic și garantat 100%. Interesat va rugam sa ma contactati prin e-mail; (sarahmichael831@gmail.com) Whatsapp: +1 315-284-1764 Viber: +1 315-284-1764
ANONIM a comentat Decizia 5 2000
    Buna, Căutați un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut urgent pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână datorită finanțării inadecvate? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte institute financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite domenii ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice sumă pentru companii și persoane fizice, cu o dobândă scăzută și accesibilă de 3%. Procesul nostru de capital și creditare este sigur, autentic și garantat 100%. Interesat va rugam sa ma contactati prin e-mail; (sarahmichael831@gmail.com) Whatsapp: +1 315-284-1764 Viber: +1 315-284-1764
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul unic de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Ordin 17 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Bridge Finance este garantat în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2% la bugetul dvs. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 1355 2001
    GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY/LEASE AT THE BEST RATES AVAILABLE We offer certified and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions. FOR LEASING OF BG/SBLC MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M LEASING FEE = 4%+2% FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC PRICE = 32%+2% MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing by providing you with yearly. RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days Name : Scott james Email : Inquiry.securedfunding@gmail.com Skype: Inquiry.securedfunding@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 221 2000
    Locuiesc în SUA Florida și sunt azi o femeie fericită? Mi-am spus sinelui că orice creditor împrumutat care mi-ar putea schimba Viața și familia, mă voi referi la orice persoană care le caută împrumut. Dacă aveți nevoie de împrumut și sunteți 100% sigur că veți plăti împrumutul, contactați-le și vă rugăm să le spuneți că doamna Sandra v-a trimis la ei. sabinhelps@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 37 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Ipoteca a doua * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat OUG 1 2013
    Dragi solicitanți de împrumuturi Aveți dificultăți financiare? Vrei să începi propria ta afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu scopul exclusiv de a ajuta săracii și persoanele cu dificultăți financiare din viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma necesară: Durata împrumutului: Numar de mobil: Mulțumesc și binecuvântează Dumnezeu ÎNCREDERE Elena
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu