Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Norma Nr.5 din 29.03.2012

pentru modificarea Normei nr. 11/2008 privind colectarea contribuţiilor individuale ale participanţilor la fondurile de pensii administrate privat
ACT EMIS DE: Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 227 din 04 aprilie 2012



SmartCity1


Având în vedere prevederile art. 41 lit. f) şi art. 46 alin. (1) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile art. 4 şi 23 din Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. II şi III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2011 pentru modificarea Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor administrate privat,în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21, 22, art. 23 lit. f) şi art. 24 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005, cu modificările şi completările ulterioare,Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă.ARTICOL UNICNorma nr. 11/2008 privind colectarea contribuţiilor individuale ale participanţilor la fondurile de pensii administrate privat, aprobată prin Hotărârea Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 23/2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 340 din 2 mai 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 1, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins: b)prelucrarea declaraţiilor nominale de asigurare, declaraţiilor individuale de asigurare şi a contractelor de asigurare socială; 2. La articolul 2, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) De asemenea, termenii de mai jos au următoarele semnificaţii:a)Legea pensiilor publice - Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările şi completările ulterioare; b)declaraţie nominală de asigurare - declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate, prevăzută la art. 29619 alin. (1) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, sau declaraţia privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat, după caz, prevăzută la art. 3 alin. (1) lit. f) din Legea pensiilor publice; c)document de asigurare - contractul de asigurare socială, declaraţia individuală de asigurare şi declaraţia nominală de asigurare, prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. c), e) şi f) din Legea pensiilor publice; d)act adiţional - documentul care modifică contractul de asigurare socială; e)comunicare de modificare - documentul care modifică declaraţia individuală de asigurare; f)declaraţie nominală de asigurare rectificativă - documentul care modifică declaraţia nominală de asigurare iniţială; g)luna şi anul de referinţă - luna şi anul pentru care se depun documentele de asigurare iniţiale; h)Norma de aplicare a Legii pensiilor publice - Norma de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 257/2011; i)Tabel electronic al contribuţiilor - tabelul electronic de evidenţă a contribuţiilor la fondurile de pensii administrate privat, denumit în continuare TEC. 3. La articolul 2 alineatul (3), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins: e)instituţia de evidenţă, respectiv Casa Naţională de Pensii Publice, denumită în continuare CNPP, şi casele de pensii sectoriale, astfel cum au fost definite la art. 3 alin. (1) lit. b) din Legea pensiilor publice; 4. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5(1) ANAF are atribuţiile prevăzute la art. 4 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.(2) CNPP, prin structurile sale teritoriale, efectuează activităţile de constatare, control, colectare, virare şi soluţionare a contestaţiilor pentru contribuţia de asigurări sociale plătită de asiguraţii prevăzuţi la art. 6 alin. (1) pct. IV şi alin. (2) din Legea pensiilor publice, asigură evidenţa drepturilor şi obligaţiilor de asigurări sociale la nivel naţional, organizează, îndrumă şi controlează activitatea privind executarea creanţelor bugetare, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.(3) Casele de pensii sectoriale au atribuţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 233/2011 privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea caselor de pensii sectoriale.(4) Pentru neachitarea de către debitor la termenul de scadenţă a obligaţiilor de plată reprezentând contribuţii de asigurări sociale, acesta datorează dobânzi şi penalităţi de întârziere calculate pentru fiecare zi de întârziere, până la data achitării sumei datorate inclusiv.(5) În cazul neachitării la termen de către plătitori, potrivit legii, a contribuţiei de asigurări sociale datorate pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) pct. I lit. a), b) şi d), pct. II şi III din Legea pensiilor publice, ANAF şi unităţile sale subordonate procedează la aplicarea măsurilor de executare silită în vederea încasării sumelor cuvenite, conform dispoziţiilor legale privind executarea creanţelor bugetare.(6) În cazul neachitării la termen, potrivit legii, a contribuţiei de asigurări sociale datorate de asiguraţii individuali prevăzuţi la art. 6 alin. (1) pct. IV şi alin. (2) din Legea pensiilor publice, casele teritoriale de pensii procedează la aplicarea măsurilor de executare silită pentru încasarea sumelor cuvenite, conform dispoziţiilor legale privind executarea creanţelor bugetare.(7) Dobânzile şi penalităţile de întârziere calculate pentru neachitarea la termen a obligaţiilor de plată reprezentând contribuţie de asigurări sociale se fac venit la bugetul asigurărilor sociale de stat. 5. Articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 6(1) În scopul determinării cuantumului contribuţiilor datorate fondurilor de pensii, instituţia de evidenţă utilizează informaţiile înscrise în Registrul participanţilor, precum şi informaţiile înscrise în documentele de asigurare.(2) Evidenţa nominală a persoanelor asigurate în luna de raportare se realizează pe baza codului numeric personal din documentele de asigurare.(3) CNPP, prin casele teritoriale de pensii, şi ANAF, după caz, controlează modul în care angajatorii respectă dispoziţiile legale privind întocmirea şi depunerea declaraţiei nominale de asigurare şi a obligaţiilor de plată, precum şi respectarea termenelor de depunere.(4) Casele de pensii sectoriale controlează modul în care angajatorii din instituţiile publice de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională, care au calitatea de ordonatori de credite, respectă dispoziţiile legale privind întocmirea şi transmiterea declaraţiei nominale de asigurare, precum şi termenele de transmitere.(5) În situaţia în care se constată erori şi/sau modificări ale datelor în cuprinsul declaraţiei nominale de asigurare, indiferent de cauzele producerii acestora, persoanele juridice sau fizice care au calitatea de angajator ori entităţile asimilate angajatorului sunt obligate să întocmească şi să depună, în termenele prevăzute de lege, o declaraţie nominală de asigurare rectificativă.(6) Declaraţiile nominale de asigurare iniţiale depuse peste termenul prevăzut de lege, precum şi cele rectificative se prelucrează şi se validează de casele teritoriale de pensii/casele de pensii sectoriale, după caz, până la următoarele termene prevăzute la art. 7 alin. (1), în funcţie de data depunerii acestor declaraţii. 6. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 7(1) Pe data de întâi a fiecărei luni următoare celei în care au fost depuse declaraţiile nominale de asigurare, casele teritoriale de pensii transmit la CNPP informaţiile aferente declaraţiilor nominale de asigurare, însoţite de un inventar al acestora. (2) În situaţia depunerii unor declaraţii nominale de asigurare rectificative, casele teritoriale de pensii transmit la CNPP informaţiile aferente declaraţiilor nominale de asigurare rectificative, însoţite de inventarul acestora, la următorul termen prevăzut la alin. (1).(3) În acelaşi termen prevăzut la alin. (1), casele teritoriale de pensii transmit la CNPP declaraţiile individuale de asigurare şi contractele de asigurare socială aflate în evidenţă, însoţite de un inventar al acestora.(4) În situaţia declaraţiilor individuale de asigurare şi contractelor de asigurare socială, plăţile, reprezentând contribuţia de asigurări sociale, luate în considerare la stabilirea stagiului de cotizare pentru luna de referinţă sunt plăţile înregistrate la nivelul caselor teritoriale de pensii până la data inventarului.(5) Modalităţile concrete de transmitere a informaţiilor se stabilesc de comun acord între instituţiile implicate.(6) În situaţia declaraţiilor individuale de asigurare şi a contractelor de asigurare socială pentru care plata contribuţiei de asigurări sociale a fost efectuată după data inventarului, aceasta este luată în considerare la următorul termen prevăzut la alin. (1). 7. La articolul 8, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 8(1) În situaţia depunerii unor declaraţii nominale de asigurare rectificative, precum şi în situaţia modificării venitului asigurat, intervenite în declaraţiile individuale de asigurare sau în contractele de asigurare socială, instituţia de evidenţă procedează la efectuarea eventualelor regularizări către fondurile de pensii, fără a depăşi termenul maxim de 6 luni de la data constatării acestor situaţii. 8. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 9(1) În vederea efectuării calculului şi a evidenţei contribuţiilor pentru fiecare participant, instituţia de evidenţă actualizează Registrul participanţilor în baza:a)procesului de aderare prevăzut în reglementările în vigoare, emise de către Comisie, privind aderarea şi evidenţa participanţilor la fondurile de pensii administrate privat; b)procesului de actualizare a informaţiilor conţinute în Registrul participanţilor, prevăzut în reglementările în vigoare, emise de către Comisie; c)procesului de aplicare a deciziilor Comisiei privind apartenenţa unor persoane la un anumit fond de pensii, ca urmare a analizării unor contestaţii depuse de participanţi ori a controalelor efectuate de Comisie sau orice alte decizii ale Comisiei; d)procesului de transfer al participanţilor între fondurile de pensii, prevăzut de Norma nr. 12/2009 privind transferul participanţilor între fondurile de pensii administrate privat, aprobată prin Hotărârea Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 16/2009; e)procesului de repartizare aleatorie lunară, prevăzut în reglementările în vigoare, emise de către Comisie. (2) Procedura tehnică de corectare a codului numeric personal şi/sau a numelui/prenumelui participantului se stabileşte prin protocol/act adiţional la protocol, după caz, încheiat între instituţia de evidenţă şi Comisie. 9. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 10(1) Procedura prevăzută la art. 9 alin. (1) lit. e) se efectuează de către instituţia de evidenţă lunar, în perioada 10-15 a lunii următoare celei în care au fost depuse declaraţiile nominale de asigurare.(2) Instituţia de evidenţă aplică procedurile prevăzute în reglementările în vigoare, emise de către Comisie, referitoare la repartizarea aleatorie a persoanelor eligibile obligate să adere la un fond de pensii administrat privat, în cazul cărora, în ultimele 4 luni anterioare lunii în care se efectuează repartizarea aleatorie, administratorii fondurilor de pensii nu au comunicat că au aderat, dar ale căror date figurează în declaraţiile nominale de asigurare sau în declaraţiile individuale de asigurare aflate în evidenţa instituţiei de evidenţă cu obligaţii de plată în sistemul asigurărilor sociale.(3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), pentru persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) pct. I lit. c) din Legea pensiilor publice, a căror identitate nu constituie informaţie clasificată, potrivit legii, casele de pensii sectoriale vor efectua prima repartizare aleatorie după expirarea termenului prevăzut la art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2011 pentru modificarea Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor administrate privat, pentru persoanele în cazul cărora administratorii fondurilor de pensii nu au comunicat că au aderat, dar ale căror date figurează în documentele de asigurare aflate în evidenţa instituţiei de evidenţă cu obligaţii de plată în sistemul asigurărilor sociale. 10. La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 11(1) Lunar, în perioada 16-18 a lunii următoare celei în care au fost depuse declaraţiile nominale de asigurare, în vederea îndeplinirii obligaţiilor prevăzute la art. 431 alin. (7) din Lege, instituţia de evidenţă actualizează TEC. 11. La articolul 11 alineatul (2), literele c) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins: c)codul de identificare fiscală al angajatorului;........ ................ ................ ................ ................ ................ e)numele şi prenumele participantului, astfel cum au fost raportate în documentele de asigurare; 12. La articolul 11, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:(5) Sumele rezultate potrivit prevederilor alin. (4) se rotunjesc la un leu pentru fracţiunile de peste 50 de bani inclusiv şi se neglijează fracţiunile de până la 49 de bani inclusiv. 13. Articolul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 12(1) Procedura de actualizare prevăzută la art. 11 alin. (1) se efectuează pe baza datelor din Registrul participanţilor şi a celor înscrise în documentele de asigurare.(2) În situaţia în care persoanele care au aderat sau au fost repartizate aleatoriu se află înregistrate în declaraţiile nominale de asigurare depuse de contribuabil în termenul prevăzut în Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, transmise la instituţia de evidenţă conform prevederilor art. 7 alin. (1), instituţia de evidenţă calculează sumele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. g) şi le înregistrează în TEC.(3) În situaţia în care persoanele au aderat sau au fost repartizate aleatoriu şi au realizat stagii de cotizare în sistemul public de pensii pe bază de declaraţie individuală de asigurare sau contract de asigurare socială, CNPP calculează sumele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. g) şi le înregistrează în TEC.(4) În situaţia în care persoanele care au aderat sau au fost repartizate aleatoriu se află înregistrate în declaraţiile nominale de asigurare rectificative ori îşi modifică venitul asigurat înscris în declaraţia individuală de asigurare, prin comunicări de modificare, aferente unei perioade anterioare, instituţia de evidenţă calculează sumele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. g) şi le înregistrează în TEC. Sumele restante calculate pot fi pozitive sau negative, în funcţie de sumele înscrise în TEC ca fiind achitate efectiv la fondurile de pensii, pentru lunile care au făcut obiectul rectificărilor.(5) În situaţia în care persoanele care au aderat sau au fost repartizate aleatoriu îşi modifică venitul asigurat înscris în contractul de asigurare socială, prin act adiţional, CNPP calculează sumele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. g) datorate de participantul la fondul de pensii, începând cu luna de la care acest act produce efecte pentru viitor. Sumele astfel recalculate le înregistrează în TEC.(6) În situaţia în care persoanele care au aderat sau au fost repartizate aleatoriu nu se află înregistrate în declaraţiile nominale de asigurare sau, după caz, nu au realizat stagii de cotizare în luna de referinţă ori figurează ca debitori, în cazul declaraţiilor sau contractelor de asigurare socială, instituţia de evidenţă va înscrie în TEC cifra «0» în rubricile aferente obligaţiilor lunare.(7) În cazul persoanelor pentru care instituţia de evidenţă a procedat, conform normelor în vigoare, la repartizarea aleatorie, sumele prevăzute la art. 11 alin. (2) lit. g) se calculează şi se înregistrează în TEC luându-se în considerare şi lunile anterioare din intervalul legal în care persoana eligibilă şi obligată să contribuie avea posibilitatea să adere voluntar la un fond de pensii. 14. La articolul 13, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 13(1) Lunar, până cel târziu în data de 18 a lunii următoare celei în care au fost depuse declaraţiile nominale de asigurare, pe baza sumelor înscrise în TEC, instituţia de evidenţă întocmeşte listele nominale de viramente, distinct pentru fiecare fond de pensii. 15. La articolul 13 alineatul (2), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins: e)pentru fiecare participant:

(i) codul numeric personal;
(ii) numele şi prenumele, astfel cum au fost raportate în documentele de asigurare;
(iii) suma totală virată la fondul de pensii administrat privat;
(iv) codul de identificare fiscală al angajatorului.

16. La articolul 13, alineatele (6) şi (7) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(6) Listele nominale de viramente se transmit de instituţia de evidenţă fiecărui administrator de fond de pensii şi Comisiei în format electronic, în termenul prevăzut la art. 431 alin. (3) din Lege, prin fişiere semnate cu semnătură electronică extinsă emisă de un furnizor autorizat, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 455/2001 privind semnătura electronică.(7) Fiecare administrator de fond de pensii administrat privat arhivează toate fişierele prevăzute la alin. (6). 17. La articolul 14 alineatul (1), litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins: f)suma totală virată de instituţia de evidenţă la fondul de pensii pe lună. 18. La articolul 14, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Recapitulaţia prevăzută la alin. (1) se întocmeşte pe suport hârtie în 4 exemplare şi în format electronic, se semnează cu semnătură electronică extinsă de persoanele împuternicite în acest scop de către preşedintele CNPP, respectiv de către directorul casei de pensii sectoriale şi se distribuie după cum urmează:a)un exemplar rămâne la instituţia de evidenţă; b)un exemplar se transmite la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti sau la altă instituţie abilitată în acest sens, după caz, împreună cu documentele de plată; c)un exemplar se transmite administratorului fondului de pensii administrat privat la care se efectuează plata; d)un exemplar se transmite depozitarului la care se virează sumele. 19. Articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 15(1) Lunar, până cel târziu la data de 20 a lunii următoare celei în care au fost depuse declaraţiile nominale de asigurare, casele de pensii sectoriale transmit CNPP documentele necesare virării, pentru fiecare fond de pensii, de la bugetul asigurărilor sociale de stat a sumelor reprezentând contribuţiile la fondurile de pensii, calculate conform prevederilor art. 13.(2) Virarea contribuţiilor pentru fondurile de pensii se face de către CNPP, cu ordin de plată, prin diminuarea conturilor de venituri ale bugetului asigurărilor sociale de stat, pe baza documentelor prevăzute la art. 14. 20. La articolul 151, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:(2) Administratorul furnizează depozitarului lista de contribuţii negative emisă de instituţia de evidenţă şi a numărului de unităţi de fond anulate pe fiecare cod numeric personal.
(3) Pentru verificare şi corecta calculaţie, suma din contul colector virată de către instituţia de evidenţă, plus contravaloarea la zi a unităţilor de fond anulate, plus deficitul de numerar, după caz, acoperit de administrator, trebuie să fie egală cu suma contribuţiilor nete pozitive calculate în baza listei nominale de viramente.
21. Articolul 152 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 152 (1) În cazul radierii unui participant din Registrul participanţilor, ca urmare a unei hotărâri judecătoreşti definitive şi irevocabile de desfiinţare a actului individual de aderare sau ca urmare a deciziei administratorului de desfiinţare a actului individual de aderare, instituţia de evidenţă procedează la recuperarea contribuţiei brute virate până la momentul radierii din Registrul participanţilor către bugetul asigurărilor sociale de stat, prin compensare cu contribuţiile de virat la data următorului virament lunar.(2) Instituţia de evidenţă înscrie în listele nominale de viramente, la următorul termen de virament, pentru participantul în cauză, suma reprezentând contravaloarea contribuţiilor totale brute virate, cu semnul minus, după radierea din Registrul participanţilor.(3) În cazul în care activul personal al participantului în cauză este mai mic decât valoarea contribuţiilor brute virate în fond, diferenţa se acoperă din veniturile administratorului prevăzute la art. 85 lit. a) din Lege.(4) În cazul în care activul personal al participantului în cauză este mai mare decât valoarea contribuţiilor brute virate în fond, diferenţa se face venit din exploatare la fondul respectiv. 22. Articolul 16 se abrogă. 23. Articolul 17 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 17Comisia comunică instituţiei de evidenţă lunar, până cel târziu la data de 15 a fiecărei luni, prin documente semnate cu semnătură electronică extinsă, următoarele informaţii: a)denumirea fondului de pensii administrat privat; b)codul fondului administrat privat din Registrul Comisiei; c)denumirea depozitarului la care se virează contribuţiile; d)codul depozitarului din Registrul Comisiei; e)codul IBAN al contului colector aparţinând fondului de pensii administrat privat, deschis în evidenţele depozitarului. 24. Articolul 19 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 19(1) Constituie contravenţie neîndeplinirea obligaţiilor prevăzute la art. 151.(2) Săvârşirea faptei prevăzute la alin. (1) se sancţionează în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, respectiv art. 16 alin. (1) şi (2), art. 81 alin. (1) lit. c), art. 140 alin. (1), art. 141 alin. (1) lit. g) şi alin. (2)-(11) din Lege.


SmartCity5

COMENTARII la Norma 5/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 5 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu